Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Malden verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten bediening zeer vriendelijk.

2. Via Social Deal hier terecht gekomen, toen m'n vriendin en ik een weekendje in Nijmegen waren. Toen we aan kwamen rijden dachten we oh jee! Maar eenmaal binnen hebben we super lekker gegeten!! Hele vriendelijke mensen en het eten was ook goed heet! Voor 13,00 euro een 3-gangen diner, super!!

3. Ik heb een paar keer gegeten, heerlijk! Henny een vraag: je hebt ook voorgerecht mossel schotel enz, maar heb je in deze tijd ook een mossel? Hanny

4. Nazanin Jaafer

De kreeft met verse pasta was heerlijk. De bediening was erg aardig en zorgte ervoor dat we niks te kort kwamen. De sfeer was fijn. Zeker een aanrader!

5. A. Brinkman

Prettige ontvangst: we konden zelf 'n tafel kiezen. Snelle bediening, maar niet te overhaast.
    Prima en voldoende eten, maar mijn portie vlees was wel wat taai. Frieten smaken beter als 't Vlaamse frieten zijn, deze dunne smaken snel wat taai.
    Het speelterrein buiten is geweldig, al is het niet helemaal afgesloten voor de hele kleintjes...
    Leuk, dat kinderen iets in de winkel mogen kopen met de munten.
    Vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

6. Lekker eten en drinken bij Teodoro, goede kwaliteit slakken en lamskotoletjes en de wijn, het was super Amarone Valpollicella Allegrini.

7. Lucio Ryan

8. Alex Wanders

Sinds het eerste bezoek in augustus 2015, hebben er inmiddels diverse bezoeken plaatsgevonden. Zowel de gerechten van de kaart, als de "specials" buiten de kaart om, worden niet alleen door piraten, zeerovers en zeelui gewaardeerd: ook indien de beste stuurlui van de wal gaan varen met dit Galjoen, ervaren zij altijd een culinaire verrassing!
    De wijnmogelijkheden completeren het geheel tot een ware cruise!
    Een volgend bezoek is gisteren door een van mijn schoonzoons alweer gesuggereerd...
    Hasta la próxima vez capitan Sergio :-)

9. Bij binnenkomst zijn we meteen vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Mijn vriendinnen en ik wilde na het eten naar de film ze gaven meteen aan dat het geen probleem was, we hebben alles netjes optijd gekregen. Voor af heb ik een heerlijke halve kreeft gegeten en daarna lekker een tournedos! Prijs/kwaliteit was goed in verhouding. Kortom de moeite waard om hier te gaan eten!

10. Vrijdagavond, heerlijk weekend! Vanavond gezellige avond wijntje drinken en bij praten met vriendinnen. Gezellig terras, leuke sfeer, bediening ok. Totdat om kwart voor 11 een serveerster langs komt voor het laatste rondje en het terras nog halfvol zit.... Beleid van bedrijf! Jammer, zo'n leuke locatie en dan je klanten laten weten dat je liever hebt dat ze naar huis gaan... gemiste kans! Misschien tijd voor wat meer horeca collega's in Malden!!!

5,5
  11. Lesley Eilander

Heerlijk gegeten, aanstekelijk enthousiaste bediening en geweldig vlees

12. Tja, om het in 1 woord te omschrijven: knullig.

Het eten werd niet tegelijk geserveerd, waardoor sommigen het al op hadden voor de anderen iets hadden, er miste iets wat wel bij het gerecht hoorde, en de bediening wist niet eens wat het soort voedsel was en verzon er een maf verhaaltje bij dat het de benaming van het vlees was terwijl het over een soort groente ging. Toen we dat duidelijk maakten gaf ze toe het gewoon niet te kennen. Het meeste wat we wilden bestellen was niet aanwezig, en een paar gerechten waren matig te noemen.

Wel vriendelijke bediening.

Ik kom hier zeker niet terug.

5,1
  13. rob kluck

We werden zeer vriendelijk ontvangen door de gastheer, aan een ronde tafel gezet met zeer comfortabele stoelen. De inrichting was erg gezellig, van mij had de muziek wat meer aanwezig mogen zijn, voor de sfeer.

Het vlees was echt geweldig, voldoende friet en sla, misschien op het bord zelf beetje karige garnituur. Maar al met al zeer smaakvol. Verjaardag van mijn zoon gevierd, werd leuk opgepakt met vuurfontijn en limoncello van het huis. De bediening erg vlot en zeer vriendelijk.

Kortom zeer geslaagde avond gehad. De prijzen liggen wat aan de hoge kant maar daar krijg je wel zeer goed(!!) en voldoende vlees voor.

14. carla

De bedoeling was ergens iets te gaan drinken, maar toen we hier binnen kwamen en alle gerechten bekeken, besloten mijn dochter en ik iets te bestellen!
    Wij kwamen hier toevallig langs, wonen niet in Malden... maar komen hier beslist terug. Eten was super!! Bediening prima, evenals de sfeer.
    Alleen de kinderen die langs de tafels renden en kinderschoenen die op de grond lagen maakte het een beetje minder aangenaam om een gesprek te voeren.
    Verder zeer tevreden!
    Een dikke 10.

15. H. de Graaf

We waren eigenlijk van plan om eten op te halen, maar de afstand tot ons vakantieadres deed ons besluiten in het restaurant te eten. Het was maandag, rustig, maar heerlijk gegeten en wat een gastvrijheid...
    Graag een filiaal in Assen!
    Vandaag, zaterdag, is onze laatste vakantiedag en we gaan er weer heen. We verheugen ons er op!
    Misschien denk je, de inrichting is wat achterhaald, maar de gastvrijheid en het eten overstijgt dit met gemak...
    Harry en Yvonne

16. Vandaag alweer gaan wokken bij De Molen. Ik denk dat ik er elke 6 weken een keer kom, dus het blijft lekker.
    Vandaag een vriendin meegenomen voor haar verjaardag. We hebben letterlijk álles geprobeerd. De wok was zálig, de teppanyaki voor het eerst gedaan en ook dat was overheerlijk.
    Begonnen met sushi en garnalencocktailtje, daarna gewokt, 3 verschillende smaken, toen de teppanyaki, die was goed verzorgd en ook een "plaatje" op onze borden, én lekker. De koude salades en de vis waren ook lekker fris. De soep als vanouds lekker Chinees. De vele toetjes niet te versmaden. Al met al opnieuw een grote pluim voor dit aardige en betaalbare wok-restaurant. Chapeau!!!

17. Van den Berg

We komen er graag. Het is er smaakvol, sfeervol en gastvrij!
    En het eten is inderdaad... echt goed!!

18. Niels Reijnen

Wij hebben hier al zeker 8 keer gegeten. Ik heb nog nooit zo lekker gegeten, het vlees met een verhaal is zeker een toevoeging voor de ultieme smaak bleving. Ik ben echt een vlees liefhebber en kan zeker zeggen dat de kwaliteit die ze bij 't Galjoen leveren zeer zeer goed is. Ik had na het eten elders spijt van de rekening, omdat het eten de sfeer vaak te wensen overliet. Bij het Galjoen valt alles op zijn plaats en goedkoop is het niet, maar het is het dubbel en dwars waard. Een paar uur na het eten zit ik nog steeds te genieten. Het restaurant dat dat voor elkaar krijgt... die weten wat ze doen. Voor ons alleen maar lof voor dit restaurant. Het is zalig eten in een buitengewoon mooie zaak. Ook het terras is een verademing.

Er is ook een speeltuin en boven speelruimte met oppas voor de kinderen. Maar heel belangrijk voor ons: het zit in het zicht maar toch op afstand, zodat je geen last hebt van schreeuwende kinderen. Heel goed overna gedacht.

Een beleving voor jong en oud. Een woord TOP. Wij komen zeker vaker terug.

19. Wij zijn met ons drieën (2 volwassenen en een dochter van 3) wezen eten bij het Galjoen. De inrichting van het restaurant is helemaal geweldig. Ook aan de kleintjes is gedacht, buiten een mooie speeltuin en als het slecht weer is kunnen ze boven spelen. En dat allemaal onder begeleiding van een meisje die de Kids in de gaten houdt en met ze speelt. De bediening is prima. En het eten was echt geweldig! Het eten is echt perfect, je krijgt echt wel waar voor je geld! Zeker een aanrader om een keer te gaan eten, wij gaan zeker weer een keer terug!

20. Fam.FRM.Vissers

Wij zijn goed ontvangen, voor de kinderen zijn er speeltoestellen, het eten en bediening zijn uitmuntend en gezellig, wij hebben erg genoten. Onze dank en veel succes, tot het volgende bezoek.

21. w.Gerritse

Sfeervol ingericht. Bediening zwaar onder de maat, 15 minuten moeten wachten op een drankje want het was gezellig achter de bar. Entrecote a 36 euro flink aan de prijs, rood gevraagd, doorbakken gekregen. Sla zonder dressing alsof je een konijn bent, klein schaaltje friet voor 3 personen. Extra friet bij besteld tot verbazing 3 euro extra op de rekening.

170 euro is het zeker niet waard. Probeer het eerst maar waar te maken met pannenkoeken.

1,2
  22. Het regelrechte opschepbare buffetvoedsel was op door-eet-temperatuur, de doorgewinterde gehaktbaltrucker met een kwartiertje rust kan gemakkelijk tweeënhalve kilo opkanen en afdoende tijd overhouden voor een bak hete oploskoffie. Op het eerste oog zien de nog te wokken ingrediënten er prima uit, ruime keus, niks mis mee. Echter zijn het grondproducten welke op smaak gebracht dienen te worden. Je zou verwachten dat dit gebeurt door de zelf te kiezen woksaus, niets blijkt minder waar. De sauzen zijn vooral zoet en je wordt achtergelaten met een bordje niet op smaak gebrachte voorgekookte zelfuitgezochte mix van vlees en/of vis en/of groente.
    Ook wordt door het relatief lang voorkoken van de groente én het vlees en de vis het nogal een zompige bedoeling op het bord. Vooral de groenten als taugé en paksoi verliezen de knapperigheid hierdoor.
    Verder waren de vis en schaal-en schepdieren van diepvries kwaliteit. In de verste verte vers te noemen en daarbij een cuisson(op de teppanyaki) meegegeven als een lief schortdragend omaatje geeft aan haar varkenslapje. Overigens wordt niets van de teppanyaki op smaak gebracht, een smakeloze hap dat in alle opzichten te ver is, soms met een flinke haffel grof gesneden knoflook eroverheen gepleurd.
    Voor de stevige burger die van bunkeren houdt, top tent. Wil je gedegen degusteren maar vooral vers, op smaak, met de juiste cuisson of ga je voor de calorie/prijsverhouding? Voor het laatste zit je goed, anders, vooral wegblijven.

4,1
  23. Raymond steeg

Eten van buffet was koud en stond te lang. Garnalen voor de wok niet meer goed. Biefstuk niet goed gebakken. Bediening was correct.

4,7
  24. Miranda

Recensie waren redelijk goed dus toch een keer proberen. Eten was lauw en smakeloos. Moesten lang wachten op het drinken en vragen of ze de borden op wilde halen. En dan gebruiken ze ook van die vieze wasknijpers voor aan je bord, die iedereen weet ik waar heeft gehad bah. Dit was 1x maar nooit meer. Ook het parkeren was een ramp. Ze kregen zelfs toen wij er waren bezoek van de politie hierover.

1,4
  25. H.Roefer

Wat een sfeervol en heerlijk steakhouse is dit. We werden ontvangen door een vriendelijke gastheer die een goed verhaal over de diverse specials had. Er waren soorten vlees bij die ik niet eens kende, maar met het goede advies was de keuze snel gemaakt door ons en ik moet zeggen super. Ik kom hier snel weer terug.

H. Roefer

26. Geen tweede bezoek!
    Veel te duur voor wat je krijgt te eten, 300 gram vlees is geen 300 gram... Droog bakje sla en 3 stukjes gegrilde groente. Het interieur is goedkoop en smaakloos.

1,8
  27. Mijn man en ik eten hier al 10 jaar, mijn man zelfs vanaf het begin. Ik vind het een prima restaurant met een hele fijne eigenaar, zeer communicatief en klantgericht. Prima kwaliteit van eten en een zeer goede kwaliteit/prijsverhouding! Heel service gericht personeel! Het doet ons dan ook heel veel deugd dat het restaurant eindelijk in de picture staat en steeds meer mensen het ontdekken! De aanhouder wint!

28. Henny Smid-Schoof

29. Klein Haneveld

Heerlijk gegeten in dit net geopende restaurant, sfeer is top, veel aandacht geven aan details. De bediening is vriendelijk en heeft kennis van de gerechten, doen goede aanbevelingen bij de wijnkeuze bij het uitgekozen menu. We hoefden niet lang te wachten en kwaliteit was top!!
    Wij komen zeker terug om nog meer te genieten van de kaart. Zeker een aanrader.

30. Hans Meijer

Een prima ervaring gehad in dit restaurant. Alles was prima geproportioneerd en smaakvol.
    Deze aardige mensen doen hun uiterste best om de klanten te verwennen. Bij ons is dat prima gelukt en we zullen er zeker terugkomen.