Grandcafé De 10 in Malden

Gratis parkeer gelegenheid voor de deur + 2 garage's hele avond geopend en ook gratis!

Lijn 83 komt op de rijksweg uit vlak bij het Kerkplein

1419745539 87
1451197790 87
1487892082 80

1. Sam&Anne-Marie

Afgelopen zaterdag voor het nieuwe concept "driegangenmenu € 24.50" gekozen. Ruime keuze en voor ieder wat wils, we hebben heerlijk gegeten en het vlees van de Josper was super mals met een heerlijke smaak.

2. jolanda dankelman

Vanavond genoten van het 3-gangenmenu.
    Ruime keuze, heerlijk eten, fantastische bediening, bij een lekker haardvuurtje.
    Kortom, een echte aanrader!

3. Anja eemers

Alweer heerlijk gegeten. Super goede sfeer en personeel dat tijd maakt voor een praatje. Wij komen hier graag terug.

4. We komen er vaker, is het niet voor een biertje na het voetballen, danwel voor een hapje.
    Ik heb heerlijke gamba's met gegrilde groente gegeten vooraf, en als hoofdgerecht een biefstuk.
    Genieten, elke keer weer!
    De vorige keer namelijk hebben we met vijf mannen en een dame, ook biefstuk gegeten. De specialiteit van het huis. Het was super mals, een aanrader.

5. Met voetbalvrienden een drankje en een hapje. Goed gegeten in een gezellige ambiance.

Na afloop limoncello van het huis!

6. Gisteravond gegeten in de 10. Aardige bediening, pizza's waren ok. We gingen naar de film in het gebouw ernaast. Auto gratis geparkeerd en we waren ruim op tijd klaar met eten. Voor deze eetgelegenheid is het gemiddelde cijfer van eet.nu, op dit moment een 7,9 precies passend.

7. Lekker gegeten op sfeervol, verwarmd terras. Prima chicken wings, mooi gegaarde kabeljauw.
    Vriendelijke bediening.
    Rode wijn was veel te warm (zoals in de meeste restaurants) maar dat werd meteen opgelost na opmerking hierover.
    Lekkere limoncello vh huis na afloop.

8. Kom er vaak en graag.
    Lekker eten super sfeer!

9. Ethan from Canada

Good food, friendly staff, nice place. Don't know what more you could want. Come check it out if you're in Nijmegen.

10. Wederom een prima pizza gegeten en een heerlijke tiramisu als nagerecht gehad. Goede verhouding prijs kwaliteit. Vriendelijk personeel. Kortom tot de volgende keer!

11. Heerlijke pizza gegeten met lekkere bodem en goede vulling. Ook de tiramisu is een echte aanrader! Vriendelijk personeel.

12. Zondagavond hier een top avond gehad samen met mijn vriend. Heerlijk gegeten en ontzettend, leuke en vriendelijke bediening. Er werd ons een vleesplankje geadviseerd. En dat bleek inderdaad een uitstekende keus. Op het plankje lagen verschillende soorten vlees die erg lekker bereid waren. Daarnaast nog gegrilde groente en gebakken aardappelen. Erg van genoten daarna nog als afsluiter een heerlijke Tiramisu gegeten. Wij komen hier zeker terug!

13. Ik heb vorige week met een vriendin hier gegeten, het voorgerecht een Vitello tonnato en een Zalm carpacio waren ok, wel duur voor de grootte van de porties.
    Het hoofdgerecht was een Calzone, wij hadden een Calzone di mare besteld en kregen een Calzone met gehakt. Wij hebben de gehakt Calzone terugestuurd, er werd toen gezegd dat het meisje die de bestelling had opgenomen dit niet goed had gedaan. Na een tijd wachten kregen we de Calzone di mare. Dit was echt een ramp, de garnalen waren gewoon rauw en niet goed schoongemaakt, deze Calzone was echt in elkaar geflatst en dit voor een "echt Italiaans" restaurant en ook nog behoorlijk aan de prijs. Wij hebben dit doorgegeven en ook laten zien, om het goed te maken kregen wij ongevraagd een toetje van het huis gelukkig was die wel lekker maar toch was het wel zo netjes geweest als wij het gevoel hadden gehad dat onze klacht serieus werd genomen en dat we samen naar een oplossing hadden gezocht, wij hebben het idee dat ze het niet zo nauw nemen met de klachten. Wel jammer!
    Ik kom er in ieder geval niet meer.

14. Echt waardeloos heb er geen woorden voor, ik weet niet waar die recensies vandaan komen. Maar ik had dit niet verwacht te duur voor hetgene wat je krijgt, het eten was lauw bij het opdienen, ik had zelf een Calzone besteld en ik vroeg of dat een Calzone Pollo kon worden, zeiden ze we flatsen wel wat in elkaar. En inderdaad was ook echt in elkaar geflatst. En dat voor de prijs van 16 euro, schandalig was nog te slecht voor een kinderfeestje. Mij zul je hier echt nooit meer zien.

15. Henk van den Boogaard

Wederom heerlijk gegeten. Ontvangst door vriendelijke bediening.
    Prijs kwaliteit is uitstekend je krijgt goed te eten voor de prijs.
    Het restaurant is sfeervol door persoonlijke items van de eigenaar.

16. Daisy 9 punten

Heerlijk avondje gehad! Eten was goed! En ook werd er regelmatig gevraagd of we nog iets te drinken wilden door Marco! :) Een vriendelijk praatje wordt er eveneens met je gemaakt als je dat wilde! En dat vonden wij wel heel gezellig! :) en als proeverij mochten we ook nog vlees proeven! Extra service!! Wij komen zeker terug!!

17. Hele gezellige avond gehad. Goede bediening en lekker eten! Echt een aanrader!

18. Evert Snijders

Altijd weer heerlijk om hier te eten! Vriendelijke, vlotte bediening. Eten is echt met zorg klaargemaakt en smaakt voortreffelijk, of je nu pizza neemt, pasta of gewoon een lekker stukje vlees! Echt een aanrader!

19. Vendelmans

We hadden een voorgerecht, hoofdgerecht en van te voren een mandje brood. ( dit was tenminste de bedoeling) Het mandje stond nog maar net een minuut op tafel toen het voorgerecht al kwam. 7 minuten na onze entree.
    Vervolgens heeft het bijna een uur geduurd voordat het hoofdgerecht kwam. Ook moesten wij vragen om weer iets te drinken en ook waar ons hoofdgerecht bleef.
    Net zo snel als het voorgerecht er was, kwam de rekening na onze vraag hierom. Mijn advies: Betere spreiding van de gerechten en een accuraat drankbeleid. Wij hadden veel meer kunnen drinken. Gemiste kans.

20. Dit is een van de slechtste restaurants waar wij de afgelopen 5 jaar gegeten hebben.

Veel te kleine porties en binnen het uur weer op straat.
    Het hoofdgerecht leek wel een voorgerecht en het voorgerecht een amuse.

We aten een visspecialiteit , met slecht 3-4 schelpjes en 1 garnaaltje.
    Maar wil je een andere pasta, komt er een toeslag bij, te gek voor woorden.

wilt u het ook ervaren, u kunt zo aanschuiven.

Misschien komt het doordat de bioscoop er langs zit.

Voor ons was dit de 3e keer,
    1e keer was gezellig maar te kleine porties.
    2e keer nog kleinere porties, mijn vrouw kreeg veel minder als ik(sportvrouw)

3e keer nog kleinere porties, we hebben thuis opnieuw gegeten.

21. Ralf Lemmerling

Alsof we een avondje in Italië waren. Heerlijk en geweldig. Echt een aanrader.

22. We hebben heerlijk gegeten, gezellige warme sfeer, alleen ons inziens teveel olie gebruikt. Ook de frietjes waren te krokant gebakken.

23. Ingrid Janssen

Wij komen vaker in dit gezellige restaurant met zeer vriendelijke bediening! Het eten is prima van Italiaans naar Hollandse kaart voor ieder wat wils!

24. Heerlijk gegeten! Zowel de pasta's als de pizza's waren verrukkelijk, de echte Italiaanse desserts om je vingers bij af te likken! Een zeer gastvrije bediening maakte de beleving compleet.

25. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen.
    Prijs kwaliteit is uitstekend je krijgt goed te eten voor de prijs.
    Het restaurant is sfeervol door persoonlijke items van de eigenaar.
    Vriendelijk personeel.

26. Heerlijk gegeten, leuke bediening. Goed begin van een gezellige avond.

27. Top! Super vriendelijk personeel! De vis word heerlijk bereid! Echt een aanrader

28. Nazanin Jaafer

De kreeft met verse pasta was heerlijk. De bediening was erg aardig en zorgte ervoor dat we niks te kort kwamen. De sfeer was fijn. Zeker een aanrader!

29. Lekker eten en drinken bij Teodoro, goede kwaliteit slakken en lamskotoletjes en de wijn, het was super Amarone Valpollicella Allegrini.

30. Bij binnenkomst zijn we meteen vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Mijn vriendinnen en ik wilde na het eten naar de film ze gaven meteen aan dat het geen probleem was, we hebben alles netjes optijd gekregen. Voor af heb ik een heerlijke halve kreeft gegeten en daarna lekker een tournedos! Prijs/kwaliteit was goed in verhouding. Kortom de moeite waard om hier te gaan eten!

31. Vrijdagavond, heerlijk weekend! Vanavond gezellige avond wijntje drinken en bij praten met vriendinnen. Gezellig terras, leuke sfeer, bediening ok. Totdat om kwart voor 11 een serveerster langs komt voor het laatste rondje en het terras nog halfvol zit.... Beleid van bedrijf! Jammer, zo'n leuke locatie en dan je klanten laten weten dat je liever hebt dat ze naar huis gaan... gemiste kans! Misschien tijd voor wat meer horeca collega's in Malden!!!

32. Tja, om het in 1 woord te omschrijven: knullig.

Het eten werd niet tegelijk geserveerd, waardoor sommigen het al op hadden voor de anderen iets hadden, er miste iets wat wel bij het gerecht hoorde, en de bediening wist niet eens wat het soort voedsel was en verzon er een maf verhaaltje bij dat het de benaming van het vlees was terwijl het over een soort groente ging. Toen we dat duidelijk maakten gaf ze toe het gewoon niet te kennen. Het meeste wat we wilden bestellen was niet aanwezig, en een paar gerechten waren matig te noemen.

Wel vriendelijke bediening.

Ik kom hier zeker niet terug.

33. Bij binnenkomst zijn we vriendelijk ontvangen en zijn we naar onze tafel gebracht. Het eten wat we besteld hadden was heerlijk en voldoende. Tussendoor werd gevraagd of het allemaal naar onze wens was. Het restaurant is sfeervol door persoonlijke items van de eigenaar en prima stoelen waar je een avondje op door kan brengen. Prijs kwaliteit is niets mis mee, je krijgt goed te eten voor de prijs.
    Kortom de moeite waard om hier te gaan eten!

34. Heerlijk gegeten! Ik zelf had de verse sliptong, zeker een aanrader! Ook de ambiance is top, heel erg gezellig gezeten in de serre. Ik kom hier zeker terug!

35. Het eten/drinken is het geld waard, je betaalt voor kwaliteit, goede kwaliteit, voor een goed prijsje. De bediening is vriendelijk, en zeer behulpzaam. In een woord 'top' allemaal!

36. Mooi sfeervol restaurant, vriendelijk personeel en heerlijk eten! Zeker een aanrader!

37. Bedroevend ongeïnteresseerde bediening. Geen oog voor de gasten en moesten overal moeite voor doen; vragen om drinken, menukaart enzovoort. Geen zichtbaar aanwezige leidinggevende. Wél vriendelijk over het algemeen, als je tenminste hun aandacht had.
    Een van hen sprak geen Nederlands en pleurde de glazen wijn op tafel en kon geen antwoord geven op welk glas rode wijn bij de tournedos hoorde en welke bij de pasta. Toen ik mijn beklag deed was de verklaring dat hij eigenlijk niet mocht bedienen.
    Personeel zat beurtelings in het restaurant te eten wat wij niet passend vinden. We hadden erg veel last van de twee verschillende muziekstromingen aangezien in de serre iets anders afgespeeld werd als in het restaurantgedeelte. Véél last van de binnen schijnende koplampen van de auto's.
    Van doffe ellende thuis ijs en koffie gedaan aangezien ze never nooit meer de tafel kwamen afruimen. Heel jammer want het eten was prima, wel aardig aan de prijs maar dat hadden we erg graag voor over gehad maar niet op deze manier.

38. Specialiteit: "halve kreeft met taggiatelle". De halve kreeft bestond helaas uit een bijna vleesloos karkas. Beslist geen specialiteit! De andere onderdelen van de maaltijd waren heel smakelijk.

39. Nathalie&Menno

Gezellig en lekker!! De klant is koning... Als je iets vraagt word het geregeld. Top!!

40. Bij binnenkomst werd ik vooral vriendelijk ontvangen en voelde me meteen thuis. Daarbij was het eten erg lekker en de porties echt genoeg. De bediening doet zijn/haar best er voor je te zijn en dat is in veel restaurants vaak ver te zoeken.

Misschien overbodig, maar wij gaan zeker nog een keer iets anders van de kaart proberen.

41. Super lekker gegeten, en een hele leuke sfeer! Goede bediening en het personeel is heel vriendelijk. Zeker aan te raden, en ik kom zeker terug!

42. Linda Vianello

Ik vind het daar altijd heel gezellig! De sfeer is goed en de bediening is ook altijd heel vriendelijk. Je voelt je daar altijd welkom !

43. Luc Offermans

Heerlijk eten voor een goeie prijs, beleefd vriendelijk personeel, en een warme ambiance!

44. Als je een restaurant zoekt waar het personeel zich verheven voelt boven de klanten, dan is dit de zaak. 3 keer terugkomen voor een bestelling en het dan nog fout doen. Zal wel komen doordat de eigenaar een prive feestje gaf in de zaak, waar een deel van het personeel vrolijk aan de mee drinken was.

Nee, voorlopig niet meer.

45. nikki van dam

De tien! De naam zegt het al, wat een fijne sfeer en goede service. Heerlijk eten, gewoon genieten! Tip: de tapas.

46. Stephanie

Heerlijk gegeten hier. Een plek waar ik regelmatig kom. Fijne sfeer, gezelligheid en goede bediening. Absoluut een aanrader.

47. Laatst super lekker gegeten, vis deze keer, op een sfeervol terras. Binnen zag het er ook gezellig uit met open keuken (leuk om te zien hoe alles bereid wordt). De bediening was top.

Zeker voor herhaling vatbaar... ga zo door!

Gr. Mascha

48. Mascha Joosten

49. Het is altijd gezellig bij de 10, iedere vrijdagavond ben ik er te vinden! Personeel is erg vriendelijk en de sfeer is perfect! Ga zo door!

Groetjes Chantal.

50. Goed restaurant met een gezellige ambiance.
    Door de nieuwe open-keuken die sinds deze maand gerealiseerd is, geeft het nog meer sfeer & gezelligheid!
    Eten is goed, heerlijke pizza's & pasta's en de Italiaanse bediening is super!

51. Een heel gezellig restaurant met een fantastisch terras. Voor mij een thuishaven. Leuke mensen en heerlijk eten!

52. Petra van Blitterswijk

Wij zijn hier samen met onze dochter gaan eten. Het eten is ontzettend goed, hier mag je best iets meer voor betalen. Wij vinden het een gezellig en sfeervol restaurant en ook de bediening was erg goed. Het is een aanrader, wij gaan er zeker nog een keer naar toe.

Groetjes Marcel en Petra van Blitterswijk

53. Nathalie Vaasen

Eten en drinken is er geweldig, met veel zorg en aandacht bereid. Met deze entourage waan je je in het buitenland... geweldige sfeer, erg warm en welkom gevoel krijg je er. De service is top, zeer vriendelijk en keurig netjes.

Aan kwaliteit mag een prijskaartje hangen, dat is met alles... maar dan krijg je er ook kwaliteit voor terug.

Ons zullen ze er regelmatig zien. Keep up the very good work...

See you soon!

Greetz Nathalie en kids

54. Ik kom hier vaak in het weekend om een hapje te eten of om gezellig een drankje te doen. Je kan hier heerlijk eten en drinken, de bediening is altijd vriendelijk en gezellig. De sfeer is perfect.

In de zomer kan je lekker op het terras zitten en genieten van een heerlijke cocktail en een lekker hapje.

De 10 is zeker een aanrader!!

55. Miranda ganzinga

Lekker eten! Leuke sfeer, en altijd veel gezelligheid! Zeker een aanrader!

56. Gezellige ambiance, leuke bediening, heerlijke wijnen, verrassende menukaart! Aanrader!

57. Menno Strijbos

Dit is ons favoriete restaurant, het is er gezellig, modern, en personeel is altijd gezellig. Eten is top en mijn vrouwtje vind de cocktails super. We nemen regelmatig vrienden mee en ook die zijn enthousiast.

Als er iets te weinig van is kan er gewoon bij gevraagd worden en dat word gelijk geregeld.

Ga zo door "de 10"

58. Ik ga graag eten bij De10. Een gezellige sfeer en warme ontvangst. Uitgebreide menu kaart met heerlijke gerechten! Ook erg leuk voor een drankje

Al met al een aanrader!!

59. jos Goossend

Bijzonder gastvriendelijk, zeer smaakvolle inrichting en een goede keuken met zeer smaakvolle gerechten in het bijzonder de Italiaanse gerechten!!! Ook de nagerechten met bijvoorbeeld zelfgemaakt Italiaans ijs zijn prima!!

60. Jessica Kouwenberg

Ik heb wederom heerlijk gegeten bij De 10!!

Altijd ervaar ik een hartelijke en gemeende ontvangst door het personeel, de zorg die jullie dragen voor mij als klant is buitengewoon prettig waardoor ik graag blijf zitten en nog wat na borrel met vrienden. Als ik uiteindelijk in de late uurtjes voldaan de zaak verlaat ben ik een zeer tevreden meisje!

Dank daarvoor...

Graag tot snel!

61. Amy van Blitterswijk

Ik ben al meerdere malen in grand café de tien geweest, om gezellig wat te drinken maar ook om heerlijk uit eten te gaan.

De sfeer is erg goed, er zijn zeer gezellige en vriendelijke obers. Een drankje doen buiten op het terras is altijd erg gezellig, de cocktails zijn heerlijk en wanneer je hier komt avondeten is het eten van zeer goede kwaliteit (Desserts ook!).

Het café is zeker een aanrader en ik kom zeker vaker terug!

62. Sofie Duijghuisen

Grand café de 10 is een heel gezellig en sfeervol café. Je kunt er erg leuk zitten en de medewerkers zijn zeer klantvriendelijk. Op een vrijdagavond zijn mijn vriendinnen en ik graag daar te vinden om een drankje te doen. Het interieur nodigt uit en is erg modieus. Kortom, voor een leuke, fijne avond, ga je naar de 10!

63. Gisteren heerlijk gegeten, ik had een simpele pizza magerita maar hij smaakte precies zoals in italie! Heerlijk! Erg leuke bediening, super vriendelijk. Zeker een aanrader, dit was de eerste keer dat ik er heb gegeten maar ga vaker terug!

64. Claire Smith

Ga er met heel veel plezier elke keer weer naar toe! Uitstekende sfeer en heerlijk eten! De service is uitstekend en het personeel is heel gastvrij! Kijk alweer uit naar het volgende etentje daar!

65. Gisteren een hapje gegeten bij de 10, een ravioli, kreeg ongeveer 5 stukjes. Vond het vrij weinig voor wat ik betaald heb.

66. De witte wijn is werkelijk niet te drinken, terug gestuurd en andere besteld maar wel 100% doorberekend. Kwaliteit pizza zeer matig. Nee, geen aanrader. Ik ga er nooit meer naar toe.

67. Bianca

68. Bestelde spareribs: 16,50 stuk of 6/7 ribs, keuze uit 2 sausjes. Nooit zo weinig spareribs gehad. Ook niet geweldig. Behoorlijke winstmarge voor restaurant. Net doen of je een hoogwaardige keuken hebt en dus weinig op je bord krijgt, maar de kwaliteit is gewoon. Patat is weinig en ook niet bijzonder. Bediening is correct. Tip: doe gewoon normaal en geef de mensen waar voor hun geld. Of gooi de kwaliteit fors omhoog en dan kan je deze prijs gaan rekenen, anders niet.

69. Vorige week een hapje gegeten bij de 10 in Malden. Erg gezellig, leuke sfeer, vlotte bediening en het eten was uitstekend. Complimenten!

70. Nicolaas

Met 2 de paasdag hier gegeten. Moet zeggen we kwamen er in het verleden ook, maar stuk verbeterd.

We werden in de serre geplaatst, leuke ruimte toch beetje buiten gevoel. Toen we de kaart kregen, vertelde de jonge gastheer over de specialiteiten: "de ravioli, aanrader!" Vooral de truffel! Daarbij hadden we een lekker flesje wijn gedronken.

Kort omschreven: top avond! Ons zie je terug.

71. Al een tijdje niet meer geweest omdat ik de prijs/kwaliteit verhouding niet goed vond. Afgelopen zaterdag besloten om toch weer een keertje te gaan kijken. Heerlijk geluncht, blij verrast met het aanpassen van de lunchkaart, prijs/kwaliteit was prima. Heerlijk van de zon kunnen genieten op het heerlijke terras.

72. Vrijdag hebben wij met een klein gezelschap gedineerd in het Italiaanse restaurant. We kregen een gezellige ronde tafel toegewezen, zeer geschikt voor ons zessen! De dame die ons bediende was uitermate vriendelijk en wist ons een heerlijke wijn aan te raden. Ook over het eten waren wij allen zeer te spreken, heerlijke voorgerechten en pasta's daarna. Wij zullen hier zeker terugkomen en aan anderen aanbevelen!

73. Top gegeten! Snelle service. Aangezien we naar de bioscoop moesten werd daar goed op ingespeeld. Wij komen terug !

74. Lekkere, voornamelijk Italiaanse gerechten. Op de zondagavond dat wij er waren druk, maar toch een vlotte, zeer efficiënte (misschien iets te?) bediening. Eten was van goede kwaliteit en het ijs was overheerlijk. Malden lijkt door dit grand café mede door het Engelstalig personeel ineens een wereldstad!

75. Afgelopen donderdag met een klein gezelschap gegeten bij de 10.

Zeer attente bediening, de dame die ons hielp was zeer vriendelijk en kon onze vragen over de menukaart en wijn beantwoorden. Het eten was erg lekker en snel geserveerd.

We gaan hier snel nog een keer eten!

A. Janssen

76. Rosalinde Jacobs

Een avond bij De10 in Malden.. altijd gezellig! Leuke spontane en gastvrije bediening.
    Een zeer uitgebreide kaart met mooie Italiaanse en Nederlandse gerechten.
    Voor de wijnkenner prachtige top wijnen!
    De zaak ziet er geweldig mooi uit.. Wil je op dit moment in kerstsferen wanen, dan zit je dus helemaal goed bij De 10... fantastische versieringen!!
    Het personeel doet er alles aan om zijn gasten in de watten te leggen... je voelt je echt welkom.
    Top restaurant / grandcafé!!
    Zeker de moeite waard om te gaan zien en van te proeven!! Of gewoon een heerlijke avond te hebben in een mooie en fijne ambiance!!

77. Kom er al vanaf jongs af aan, altijd leuk om met open armen ontvangen te worden door vader zoon. De kwaliteit van de keuken blijft me keer op keer verassen! Heerlijke gerechten en uitstekende service. Al bij al, het neusje van de zalm in Malden.

78. Het was een zeer geslaagde avond! Het restaurant ademt sfeer uit en het eten was voortreffelijk. We komen snel weer een keer terug!

79. Afgelopen weekend gezellig met mijn vrouw gegeten . We gingen weer naar ons vertrouwde plaatsje in de serre maar iedere keer als ik er kom verassen ze mij weer met nieuwe dingen buiten de menu kaart om. We kregen een pasta die werd in de Parmezaanse kaas aan tafel bereid met vuur en vlammen. Kortom weer een leuke ervaring om niet te vergeten.

80. Erg hartelijk ontvangen door volgens mij vader en zoon die ook zelf in de bediening meehelpen. Dit doet ten goede aan de sfeer die in dit erg mooie restaurant hangt.

Het eten was lekker en de tijd tussen de gerechten was goed ondanks de drukte!

Zeker voor herhaling vatbaar!

81. Vanavond voor het eerst naar de10 geweest , ontzettend leuke zaak , veel keuzes in het menukaart . Ontzettend sfeervol en vriendelijke bediening . We werden ontzettend vriendelijk en goed geholpen door de jonge eigenaar van de zaak . Zeker een aanrader en lekker eten . Wij komen zeker nog terug.

82. Vandaag genoten van een heerlijke lunch bij De 10 in Malden...wat een gezellige sfeer en een vriendelijke bediening. Onder het genot van een verse jus en de warmte van de open haard heerlijk gezeten. Ik had een broodje geitenkaas besteld en wilde daar iets anders bij als wat er op de kaart vermeld stond, dat was geen enkel probleem en het broodje was dan ook zalig. Mijn collega genoot van een clubsandwich kip, ook die zag er overheerlijk uit... Zeker een aanrader en ik kom zeker nog eens terug om de andere gerechten van de kaart te proeven!

83. Geweldige zaak! Kom er heel graag! Allemaal leuke en gezellige mensen en het eten is heerlijk! Alles kan, ik wil nog al eens iets wat niet op de kaart staat en dat wordt altijd naar wens uitgevoerd! Zomers zitten we super, op het mooiste terras van de hele omgeving! Kortom een echte aanrader!