1. Bedroevend ongeïnteresseerde bediening. Geen oog voor de gasten en moesten overal moeite voor doen; vragen om drinken, menukaart enzovoort. Geen zichtbaar aanwezige leidinggevende. Wél vriendelijk over het algemeen, als je tenminste hun aandacht had.
    Een van hen sprak geen Nederlands en pleurde de glazen wijn op tafel en kon geen antwoord geven op welk glas rode wijn bij de tournedos hoorde en welke bij de pasta. Toen ik mijn beklag deed was de verklaring dat hij eigenlijk niet mocht bedienen.
    Personeel zat beurtelings in het restaurant te eten wat wij niet passend vinden. We hadden erg veel last van de twee verschillende muziekstromingen aangezien in de serre iets anders afgespeeld werd als in het restaurantgedeelte. Véél last van de binnen schijnende koplampen van de auto's.
    Van doffe ellende thuis ijs en koffie gedaan aangezien ze never nooit meer de tafel kwamen afruimen. Heel jammer want het eten was prima, wel aardig aan de prijs maar dat hadden we erg graag voor over gehad maar niet op deze manier.