Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lunteren verdeeld zijn.

1. Wim en Awa

Wij waren wat aan het toeren en onderweg vonden wij deze lokatie echt top aan een rustig kruispunt met heerlijk terras, een uitgebreide maar goed overzichtelijke menu kaart heerlijke koffie en lunch broodje kroket en broodje zalm voor partner en portie patat die wij deelden echt goede kwaliteit en vlot geserveerd niets op aan te merken en zeer vriendelijke bediening door diverse jongelui met twee moederfiguren 😊 het leek ons een familiezaak men deed echt zijn best, als toetje nog een extra patat ie was echt lekker en een mint thee en een lekkere DE cappuccino. Ik was een kaartje vergeten maar hier op Google gevonden en wij komen zeker terug.

2. J. Welgraven

Het diner verliep in relaxte sfeer. Bediening uitstekend, kwaliteit eten goed, En de prijs redelijk.

3. Pannenkoekenhuis Lunteren

Jaco Hoeve

De pannenkoek was lauw, evenals de koffie. De sfeer en het personeel zijn prettig.

De speeltuin is geweldig, echt heerlijk voor kinderen!

3,6
  4. Pannenkoekenhuis Lunteren

Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving! Personeel doet haar uiterste best om de klant naar de zin te maken. De speeltuin en kinderboerderij is top! Kortom aanrader!

5. Pannenkoekenhuis Lunteren

Prachtige, sfeervolle locatie waar je zowel heerlijk kunt lunchen, koffie drinken, borrelen en dineren. Ontzettend mooie speeltuin, onlangs vernieuwd en een ware belevenis voor kinderen. Ook de kinderboerderij ziet er goed uit, de dieren zijn goed verzorgd en ons zoontje kijkt zijn ogen uit. Bediening is vriendelijk en bereid om mee te denken. Eten is erg goed, ook voor degene die geen pannenkoekliefhebbers zijn is er genoeg keus. Wij komen hier zeker eens per maand.

6. Pannenkoekenhuis Lunteren

Albi

7. Pannenkoekenhuis Lunteren

Lekker gegeten met de familie! Kinderen konden heerlijk hun energie kwijt in de speeltuin!

Sfeer was prettig, service was goed.
    Aanrader om met het gezin te eten!

8. Pannenkoekenhuis Lunteren

Heerlijk gegeten!
    Leuk voor de kinderen om binnen en buiten te spelen. Een echte aanrader.

9. Pannenkoekenhuis Lunteren

Heerlijk gegeten en gedronken!
    Kinderen kunnen leuk spelen in de nieuwe binnen en buiten speeltuin. De service van de bediening was ook top, zeker op drukkere dagen.

10. Mirjam van Bockel

Heerlijk genoten van 3-gangen menu. Bediening uiterst vriendelijk. Voorgerecht kwam vrij snel, nadat er eerst brood met smeersel was geserveerd. Tijd tot hoofdgerecht was beter afgesteld. Ga er zeker nog eens eten.

11. Chinees-Indisch Lunteren

Henk van den Broek

Ons familie feestje is bij LOTUS gevierd. Rijsttafels zijn rijk aan de smaak: diverse schotels, o.a. Babi Pangang, Rundvlees; heerlijke krokante mini loempia`s. Het eten is heerlijk, aardige bediening. Prima naar onze wensen.

12. Leuk gelegen restaurant, mooi terras, sfeervol geheel. Staf en medewerkers zijn top: attent, vriendelijk, waar nodig terzake en stralen gastvrijheid uit. Kortom, zeker een bezoek waard.

13. Brenda Kookt

14. Pannenkoekenhuis Lunteren

Omdat op maandag het Uilenbos gesloten is, hebben wij online een tafel gereserveerd om de volgende dag pannenkoeken te komen eten. Bij de online aanmelding was er geen optie beschikbaar om voor binnen of buiten eten te kiezen. Gezien de te verwachten weersomstandigheden, gingen we er dus van uit dat we een plaats in het restaurant toegewezen. Bij aankomst met 4 volwassenen en 3 kleine kinderen, kregen wij buiten onder de overkapping een picknicktafel toebedeeld. Zeer ongastvrij en bovendien oncomfortabel voor de kleinkinderen om op deze manier een pannenkoek te eten. Vanwege de lage temperaturen was het ook nog eens erg ongezellig om, met een plaid om ons heengeslagen, onze tijd door te brengen. We hebben ergens anders fijn en gezellig met elkaar kunnen eten en zullen Het Uilenbos zeker niet bij anderen aanbevelen.

15. Ingrid Hart

Wij wilden graag iets eten bij de Goudsberg, het was 18.30 uur, er waren meer dan 10 tafels vrij, er moest in de keuken gevraagd worden of alle tafels gereserveerd waren en dat was zo, dus konden wij weer vertrekken, hele slechte service, wij komen er nooit meer! Van meer mensen deze ervaring gehoord.

16. Mees

17. H Zeisseink

MOTORRIJDERS NIET WELKOM.
    Woensdag avond 11-08-2021 om 19.45 op parkeer plaats. Direct aangemeld bij de balie dat we met 21 personen zijn en graag koffie/thee met gebak of iets dergelijks willen nuttigen maar helaas. Ik krijg te horen wij zijn vanaf 19.30 uur gesloten, maar bij de ingang hangt een bordje OPEN. En op de website open tot 20.00/ 20.30. Slechte zaak.
    MOTORRIJDERS VOELEN ZICH NIET WELKOM.

18. Miranda Jong

19. De slechtste shoarma die ik ooit heb gekocht, werkelijk niet te eten Echt zonde van mijn geld. Volgens de kok wordt het het vlees altijd in stukken van 5bij 2.cm. Op een pizza gegooid op een grote lading uien na twee happen weggegooid. Zonde van het geld

20. Leuk, sfeervol restaurant, vriendelijke bediening. Hond 🐶 is ook welkom.
    Verbeterpunt: je besteld een glas wijn en er wordt niet gemeld dat dit in een karafje wordt geserveerd. En ze zetten ineens brood op tafel. Nu vonden wij dit geen probleem maar je kunt klanten niet zonder overleg op kosten jagen. Verder heerlijk gegeten, vooral de mediterrane gamba’s vooraf 👌

21. Pannenkoekenhuis Lunteren

Fam. P. Bezemer

Wij zijn met onze kleinkinderen bij het UILENBOS geweest.
    Werden hartelijk ontvangen..vriendelijk personeel...vlotte bediening..
    Pannenkoeken waren super lekker👌
    Elders nooit zo'n lekkere pannenkoek gehad.
    Kids hebben erg genoten van de speeltuin en kinderboerderij...(Wij gingen 37jr geleden met onze kinderen er al naar toe).

Fam. P, Bezemer

22. Chinees-Indisch Lunteren

Heerlijk 4 personen VERRASSINGSMENU D.
    Hier kregen we diverse echte Chinese verrassings voorgerechten, borden was mooi versiert, verrukkelijk soep, 5 schotels hoofdgerechten. Aan het eind nog eens mooi opgemaakt ijs.
    Prima...

23. Pannenkoekenhuis Lunteren

Titia Jansen

24. Super lekker gegeten op het terras. Vriendelijk personeel en een prachtige omgeving!

25. JanWillem

26. S’middags met de mtb rondgefietst in de omgeving en uiteindelijk hier neergestreken! Wat een schitterend mooi plekje met mooie uitzichten op bossen en velden! Bij thuiskomst mijn familie overgehaald om s’avonds daar te reserveren! Net personeel dat alles keurig heeft ingericht volgens de regels. Alle 4 bestelden we diverse gerechten! Ronduit heerlijk! Mijn tip: Ga, en beleef het zelf. Klaas

27. Wat een waardeloos restaurant. De bediening is bedroevend, eindeloos lang wachten tot er überhaupt iemand de bestelling op komt nemen en dan nog eens veel te lang wachten tot er iets te eten wordt gebracht. Zeker geen aanrader.

28. Portofoon Lunteren is echt een aanrader. Alles is goed. Het ijs is overheerlijk. Ook het drinken wat ze er hebben is heel erg lekker. Het is de moeite waard om een poos in de rij te staan. Als er een rij is sta je meestal niet heel lang in de rij. Klanten worden snel geholpen. Echt top

29. Arjan van Pommeren

Super lekker eten voor een nette prijs!!!

Ook zeer professioneel klaar gemaakt.

30. Gezellig, goede sfeer! Zonder muziek waar je niet op zit te wachten bij een goed gesprek.