Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lunteren verdeeld zijn.

1. Pizzeria Lunteren

Gegeten via Social Deal, dus weinig voor betaald. In dat opzicht was de prijs/kwaliteit prima.
    De carpaccio was een aanfluiting: een berg sla met een hoopje vlees erop. Moest een meerprijs voor worden betaald, ook na onze opmerking.
    De andere gerechten waren goed (voor- hoofd- en nagerechten), maar de bijgeleverde salade bij de hoofdgerechten had een vreemde smaak, dus die hebben we laten liggen.
    Al met al: hiervoor zouden we nooit de volle prijs betalen.

2. Pizzeria Lunteren

Van Garderen

De kapsalon doner komt niet in de buurt van de kwaliteit van die van de concurrent. De pizza calzone pollo was ronduit teleurstellend. De beloofde paprika, ui en champignons ontbraken zelfs volledig. De hoeveelheid was ook aan de zuinige kant. De koks zagen er zeer smoezelig uit en het ergste vond ik nog dat de mannelijke bediende mij € 6 teveel wilde laten betalen zonder ook maar iets op de kassa aan te slaan. En excuses daarvoor konden er van deze man niet vanaf. Was er dan echt niets positiefs? Jawel, de vrouwelijke bediening was heel aardig. Maar al met al een afknapper en eens maar nooit weer.

Prijs / kwaliteit verhouding is goed, sfeer en bediening ook heel goed. Vond het eten erg lekker en smaakvol, alleen de saus over het vlees was erg zout. Zal zeker nog een keer eten, tis een aanrader.

Fam. Kooistra

Eten: niet slecht en redelijk, geprijsd. Sfeerr en lokatie niet onaardig.
    Maar de rest.
    Het glas wijn bij de maaltijd wordt na reclamatie pas gereserveerd als je het al op hebt.
    Super slecht. Niet alleen hebben ze geen invalidentoilet de normale toiletten zijn niet te bereiken. Te smal. En ik heb een smalle, stoel. Je moet ok, niet te dik zijn dan kan je er niet in. Babies verschonen kan dus ook niet. Maak van de 3 stuks twee waarvan 1 invaliden toilet. Jullie claimen zo veel mensen kunnen herbergen maar de faciliteiten zijn beroerd. Geldt ook voor het parkeren. Te weinig plaats.
    Het huisje ernaast heeft wel een invaliden toilet maar dat was verhuurd. Laat dat!
    Verander en informeer mij anders komen wij niet terug en wij en onze vrienden gaan vaak uit eten.
    Ik.

Harry Vermeer

Wat is dit een slechte tent zeg, drie kwartier gewacht op ons eten en uiteindelijk komen we thuis aan mist de helft dit als gevolg dat ze ons 2 keuzes gaven aan de telefoon of nu komen ophalen en de rest van het eten koud, of eerst opeten en dan weer op en neer. Schandalig.

Koffie appel gebak was heerlijk.
    Alleen het tweede gratis kopje koffie wel berekend.
    Dat is jammer; langs de weg staan borden: Tweede kopje gratis.

Wij hebben hier heel goed gegeten. De bediening was prima. Kortom wij, 4 pers., waren hier zeer tevreden en bevelen het anderen aan.

J. Dekkers

Hartelijk en gastvrije ontvangst in een gezellig aangeklede omgeving. Gezellige sfeer. Heerlijk en smaakvol gegeten, mooi opgemaakt. Bediening is zeer vriendelijk en attent.

Hmf sieraad

Na ruim half uur wachten op ons drinken, zijn we weggegaan. Wat een ballen tent. Niet aan te raden.

Het duurde een uur voor dat ik kon bestellen aan de kassa.

11. Internationaal Lunteren

J.P.Silvis

Op woensdag 23 mei hebben wij, omdat het begon te regenen, in het restaurant een lunch
    gebruikt, aan de eerste tafel links, vlakbij de keuken. Deze tafel was voor ons gedekt.
    Dit werd voor onze gasten en ons een zeer teleurstelllende ervaring door het afschuwelijke lawaai uit de keuken.
    Na een aantal bezoeken zullen we ons voortaan tot een bezoek aan de fraaie oprijlaan
    beperken. Wij bevelen de dienstdoende ober tevens een cursus wellevendheid aan.
    Teleurgestelde gasten, familie J.P.Silvis uit Lunteren.

Eten was goed verder snapt de bediening er echt niks van... nul beleving.
    Prijs kwaliteit staat absoluut niet in verhouding en dat terwijl de kok echt zijn best doet.

Fia /jantinus

We komen al jaren bij T Hek En wij vinden het super hoe ze met de mensen omgaan.
    Het eerste is onze hond vers water geven… Super Lieve mensen.

14. Pannenkoekenhuis Lunteren

Jeannet Boxman

Prima gelegenheid om te eten. Alles was uitstekend. Ontvangst, eten vriendelijk. Een aanrader het Uilenbos. Zeker met kleine kinderen.

15. Pannenkoekenhuis Lunteren

Waardeloos! Geen echte mensen of leidinggevende te vinden die horeca ervaring heeft. Amateuristisch! Geen tweede keer voor ons.

1,7
  16. Chinees-Indisch Lunteren

Zeer slechte bediening, sommigen kregen het eerst bestelde geen eens, aan een aantal gerechten zat zeer veel vet, vel en ook nog eens taai vlees, niet weg te krijgen.
    Het gefrituurde smaakte naar oud frituurvet.
    De bediening kan flink schreeuwen als hier iets over gezegd werd. Het bestelde werd voor meerdere personen op 1 bordje gelegd, gevraagd om extra borden om geklieder te voorkomen, dit koste ook best wel moeite.

Eens maar nooit meer hier naar toe.

17. Pizzeria Lunteren

Van der Lek

Een beschamende vertoning. We gingen eten afhalen, geen ingewikkelde bestelling: 2 grote broodjes shoarma met knoflooksaus, 1 broodje kip zonder saus en 3 losse patat. Tot twee keer toe werd de verkeerde bestelling gemaakt. Er werd niet gecommuniceerd, geen excuses gemaakt, Het was nog erger, als klant kregen wij de schuld en bleef men maar vragen of we al wel betaald hadden. Ja, dat hadden we, wij leverden namelijk wel, nu zij nog. Na dik een uur konden we naar huis. Thuis gekomen bleek het volgende: geen pitabroodjes, geen sausen. Dus, maar drie kleine (!) bakjes vlees, en drie kleine patatjes zonder voor maar liefst 25 euro nog wat. Om te huilen...

18. Pannenkoekenhuis Lunteren

Greetje van der Zwaag

Zaterdag hebben we met ons hele gezin (14 personen) bij het Uilenbos pannenkoeken gegeten. Het was erg lekker, leuk en gezellig. De bediening was erg vriendelijk, ook voor onze kleinkinderen van 1, 1, 2 en 5 jaar. Ook werd er steeds rekening mee gehouden dat onze dochter voor verschillende stoffen allergisch is, en was geen moeite te veel voor hen. Het is voor ons echt voor herhaling vatbaar!

E.van Egdom

Wij hebben heerlijk gegeten en het was er gezellig en ook de bediening was prima.
    Geen negatieve ervaring.

20. Internationaal Lunteren

Heerlijk gegeten. Fijne sfeer en uiterst vriendelijke bediening! Veel keuze in gerechten en de biefstuk was echt super mals! Mjammie, zeker voor herhaling vatbaar. :-) (één klein kritiekpuntje: jammer dat er geen verse jus d'orange te bestellen was).

de Graauw

We hebben heerlijk gegeten en genoten van het gezellige weekend. Personeel erg vriendelijk.

j.p.Boone

We hebben heerlijk gegeteten via soc deal.
    We hebben toch een opmerking, als je binnen komt ruikt het naar de rook, het werd nog erger over de hele avond.
    Toen we thuis kwamen alle kleren buiten gehangen het was heel erg als niet roker.

Conclusie geen tweede keer.

Groet Joos.

Fijn hotel en heerlijk gegeten!

Heerlijk gegeten. Het was erg druk en de organisatie loopt dan wat rommelig. Het eten en de vriendelijke bediening maakte het meer dan goed. Grote porties.

Net wat besteld eerst kreeg ik iemand aan de telefoon die amper Nederlands sprak toen kreeg ik iemand anders, ik me bestelling doorgegeven hij klonk niet vriendelijk, toen kwam onze bestelling miste we een pizza dus die heeft met een oor zitten luisteren, andere pizza’s waren al lauw toen ze hier kwamen. Ook de prijs is verschrikkelijk duur €10 voor een pizza terwijl we in Amersfoort een veeel lekkere pizza krijgen voor goedkoper! Nooit meer daar.

Ik kreeg ongevraagd een karafje wijn van 0,25 liter ipv een glas. Dat vind ik echt niet netjes. Blijkt vaker te gebeuren ook. Het eten was prima maar bovengemiddeld duur, lekkerbekje of saté kost al 21,95 euro en voor vegetariërs groenten met risotto bijvoorbeeld voor 19,95 euro.
    Eetcafé-eten dus, maar dan 5 euro duurder. Ik ga er niet meer heen in ieder geval.

Nico Hoogendoorn

Zeer slechte ervaring
    Slechte bediening, we moesten erg lang wachten voor dat er iets door kwam, ook na herhaaldelijk vragen kwam er geen reactie, zelfs de drankjes liepen niet vlot. De bediening had er duidelijk geen zin in. Jammer want heb het idee dat het niet aan de keuken ligt. Een afrader, alleen maar ergernis. Nooit meer.

28. Pannenkoekenhuis Lunteren

Klaas kuiper

Prettige ontvangst, hartelijke meiden in de bediening. Zelfs voor de hond werd gezorgd. Pannenkoek was lekker en goed gevuld. Lekker gegeten voor prima prijs

Gerard Jansen

Met bonnen van socialdeal kwamen wij bedrogen uit.
    We zouden een driegangen menu krijgen.
    Dit is zomaar veranderd.
    De bediening was ver beneden pijl.
    Telkens vragen of wij wat te drinken konden krijgen.
    Dit duurde behoorlijk lang.
    Het vlees werd niet gelijk met de patat en groenten geserveerd.
    En het stokbrood is drie keer besteld en dat kregen we net voor het menu aan.
    De laatste ronde drank die wij besteld hadden hebben wij niet eens gehad.
    Al met al een vreselijke teleurstelling.

Voor mij geen volgende keer meer.

J.Rademaker

Voortreffelijk gegeten. Was een nieuwe kaart met uitstekende gerechten.. Bediening ging wat stroef maar zal in de toekomst wel verbeteren.
    De afgelopen drie dagen goed gegeten. Dit is een aanrader als u in Lunteren bent.