Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lunteren verdeeld zijn.

1. Internationaal Lunteren

Heerlijk gegeten. Fijne sfeer en uiterst vriendelijke bediening! Veel keuze in gerechten en de biefstuk was echt super mals! Mjammie, zeker voor herhaling vatbaar. :-) (één klein kritiekpuntje: jammer dat er geen verse jus d'orange te bestellen was).

de Graauw

We hebben heerlijk gegeten en genoten van het gezellige weekend. Personeel erg vriendelijk.

j.p.Boone

We hebben heerlijk gegeteten via soc deal.
    We hebben toch een opmerking, als je binnen komt ruikt het naar de rook, het werd nog erger over de hele avond.
    Toen we thuis kwamen alle kleren buiten gehangen het was heel erg als niet roker.

Conclusie geen tweede keer.

Groet Joos.

Fijn hotel en heerlijk gegeten!

Heerlijk gegeten. Het was erg druk en de organisatie loopt dan wat rommelig. Het eten en de vriendelijke bediening maakte het meer dan goed. Grote porties.

Net wat besteld eerst kreeg ik iemand aan de telefoon die amper Nederlands sprak toen kreeg ik iemand anders, ik me bestelling doorgegeven hij klonk niet vriendelijk, toen kwam onze bestelling miste we een pizza dus die heeft met een oor zitten luisteren, andere pizza’s waren al lauw toen ze hier kwamen. Ook de prijs is verschrikkelijk duur €10 voor een pizza terwijl we in Amersfoort een veeel lekkere pizza krijgen voor goedkoper! Nooit meer daar.

Ik kreeg ongevraagd een karafje wijn van 0,25 liter ipv een glas. Dat vind ik echt niet netjes. Blijkt vaker te gebeuren ook. Het eten was prima maar bovengemiddeld duur, lekkerbekje of saté kost al 21,95 euro en voor vegetariërs groenten met risotto bijvoorbeeld voor 19,95 euro.
    Eetcafé-eten dus, maar dan 5 euro duurder. Ik ga er niet meer heen in ieder geval.

Nico Hoogendoorn

Zeer slechte ervaring
    Slechte bediening, we moesten erg lang wachten voor dat er iets door kwam, ook na herhaaldelijk vragen kwam er geen reactie, zelfs de drankjes liepen niet vlot. De bediening had er duidelijk geen zin in. Jammer want heb het idee dat het niet aan de keuken ligt. Een afrader, alleen maar ergernis. Nooit meer.

9. Pannenkoekenhuis Lunteren

Klaas kuiper

Prettige ontvangst, hartelijke meiden in de bediening. Zelfs voor de hond werd gezorgd. Pannenkoek was lekker en goed gevuld. Lekker gegeten voor prima prijs

Gerard Jansen

Met bonnen van socialdeal kwamen wij bedrogen uit.
    We zouden een driegangen menu krijgen.
    Dit is zomaar veranderd.
    De bediening was ver beneden pijl.
    Telkens vragen of wij wat te drinken konden krijgen.
    Dit duurde behoorlijk lang.
    Het vlees werd niet gelijk met de patat en groenten geserveerd.
    En het stokbrood is drie keer besteld en dat kregen we net voor het menu aan.
    De laatste ronde drank die wij besteld hadden hebben wij niet eens gehad.
    Al met al een vreselijke teleurstelling.

Voor mij geen volgende keer meer.

J.Rademaker

Voortreffelijk gegeten. Was een nieuwe kaart met uitstekende gerechten.. Bediening ging wat stroef maar zal in de toekomst wel verbeteren.
    De afgelopen drie dagen goed gegeten. Dit is een aanrader als u in Lunteren bent.

Henk Jansen

Zeer slecht, we hadden bonnen van social deal. Kregen iets heel anders als dat waar we de bonnen voor besteld hadden. Kwaliteit eten was redelijk maar voor de rest diep diep triest. Ontzettend lange wachttijd, op een gegeven moment gevraagd of we het eten nog voor dat het licht zou worden krijgen. Brood wat na 3 x vragen werd bezorgd. Eindelijk het vlees, maar toen nog 10 min. Wachten op de friet en groente. Toetje hebben we maar niet afgewacht anders waren we morgen nog niet thuis. En tot overmaat van ramp nog een veel te hoge rekening. Hadden de bonnen erop gezet waarvoor we al betaald hadden. Heb in heel wat gelegenheden gegeten maar deze slaat echt alles. Ronduit zeer slecht.

Vriendelijk welkom, erg lekker gegeten en gastvrije bediening op een leuke locatie.

Al Jaren komen we bij 't Hek. Gezellig, gastvriendelijk en super voor dieren.

Gezellig en vriendelijk personeel. Lekker gegeten.

Gerjan Cluistra

Kom regelmatig bij 't Hek en dat is niet voor niets. Het eten is gewoon goed, maar niet bijzonder. De locatie daarentegen is wel fantastisch.

De eigenaren zijn aardige mensen die klaarstaan voor hun gasten, maar ook tijd hebben voor een praatje. Dat goede voorbeeld doet goed volgen door het personeel, wat altijd in voldoende mate aanwezig is.

17. Pizzeria Lunteren

Zeer goed gezellig restaurant. Het eten was heerlijk, men gaat hier uit van verse ingrediënten en dat proef je. En het was ook nog eens goed betaalbaar! Altijd een leuke bijkomstigheid. Fantastische bediening door de vrij jonge gastvrouw, ze kon goed luisteren en was zeer vriendelijk.
    Aan de inrichting van het restaurant kan iets meer aandacht besteed worden. De enige opmerking die ik zou kunnen maken, is dat de sausjes vrij snel op tafel gezet werden en de rest van het eten pas 10 min. later. Beter om alles tegelijk te serveren.

Wij komen al jaren op zaterdagmiddag gezellig wat drinken en eten.

Worden altijd vriendelijk geholpen. Bediening perfect sfeer ook prima.

En er is goed te eten voor kwaliteit en prijs.

Wij blijven trouwen gasten.

We hebben bij de Verrassing in Lunteren geluncht. De salade die bij het hoofdgerecht zat was oud. Veel bruine randen en vlekken op de sla. De stroganoffsaus bij de schnitzel was ronduit slecht. Mijn vrouw had een broodje carpaccio waar veel teveel peper op zat. Ze heeft een nieuwe gevraagd. Deze was vooral bedenkt met natte sla en daar bovenop carpaccio met saus. Hierdoor was het turks brood, waar de carpaccio op zat, helemaal zompig geworden.

Henk. B

26 Juli 2017. Waren daar eerder geweest, deze keer druk. Bestelling gedaan, maar na 40 minuten geen eten. Die na ons kwamen waren al aan het eten. Gevraagd waar onze maaltijden bleven. Schijnbaar schoot dit in het verkeerde keelgat. Direct werd een maaltijd voor mijn neus gedropt, de overige drie ouderen kregen in een plastic bakje de helft van de bestelling, ook daar mocht niets van gezegd worden. De man denk eigenaar pakte alles weer weg en gaf commentaar in niet al te nette en vriendelijke woorden. Kwam op neer dat wij ouderen niet welkom waren enz. En moesten oprotten, nee klant vriendelijk nee dus. Wel iemand met grote honden de zorg aan de honden besteden, vroeg mij af of hij zijn handen wel regelmatig waste als hij bediende. Maar goed al met al wij zijn naar een andere eet tent gegaan na 7 minuten stond alles op tafel en het smaakte uitstekend. Wij komen daar nooit meer.

21. Pannenkoekenhuis Lunteren

We hebben hier gegeten en vonden het super. De pannenkoeken waren bijzonder lekker en er had iemand spare ribs en die had ze nergens beter gehad. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in de speeltuin maar vooral in de leuke kinderboerderij.

22. Pannenkoekenhuis Lunteren

Lidwien Kuik

Enorme overstroming in voorportiek wc waar je doorheen moest om bij de wc te komen, na melding werd hier na een uur nog niets mee gedaan waarschijnlijk door drukte?
    Geen poffertjes geen kindvriendelijk bestek, enorme messen en vorken dus voor een kind van 3.
    Zag ik daar in de speeltuin keutels van wilde zwijnen?

Erg verouderde speeltuin mag wel een opknapbeurt gebruiken.
    Negatief verhaal dus helaas.
    Bedienend personeel wel vriendelijk die kunnen er waarschijnlijk ook weinig aan doen.

Vanavond gegeten bij de verwennerij.
    Prachtige locatie, restaurant ziet er keurig uit. Alle tafels mooi opgedekt met tafel kleden, bestek en glazen.
    Wij werden vriendelijk ontvangen.
    Menu zag er goed uit. Veel variatie van verschillende vlees en vis soorten.
    Borden waren prachtig opgemaakt en het eten smaakte voortreffelijk.
    Bediening was erg vriendelijk en heeft ons nog een drankje aangeboden.
    Wij komen zeker terug!

Fantastisch gegeten, veel zorg besteed aan de borden en de gemaakte gerechten. We merken een verbetering bij de gastvrij echter, bediening en restaurantetiketten moet echt aan gewerkt worden. Aandacht voor de gast en vertellen over wat er te koop is moet beter. Passie voor het vak is als een vakantiebaantje. Gerechten en ambiance is super

Bolleboom

Om half zes binnen gekomen, tafels moesten gedekt worden toen we er al zaten. Kaarsen moesten nog aan.
    Duivenpoep moest binnen waar wij zaten opgeruimd worden omdat er een duif binnen was geweest. Tapbier was na 1 biertje op. Personeel moest menu kaart zoeken.
    Personeel wist niks over het dessert.
    Al met al doordat de bar verbouwd werd, was het erg amateuristisch en nog niet in orde.
    Had niet open gemogen.
    Eten was wel prima.

Jennifer

2x gegeten. 1e keer hamburger voor 8,50. 2e keer 13,50€. Hamburger was niet anders lag alleen op een mooier bord. Kunnen de keuken niet aan. Waren met een groep en waren de kindermenu's voor het gemak even vergeten. Bij overige menu's hadden ze de frietjes niet bij gedaan dus alleen stuk vlees gegeten. Moesten zelf om nieuw drinken vragen. Oftewel 1 grote flop. Kleine kaart keuze. Vlees overigens wel erg lekker.

john rombout

We waren met een gezelschap van 13 personen waarvan 5 kinderen. De bestelling van de volwassenen werd geserveerd en van de 5 kinderen nadat wij ons eten hadden gegeten. Kwalitatief matig ten op zichte van de prijs. Planning keuken zwaaronder. de maat . Men probeert de best te doen maar totaal geen horeca ervaring . Dit verwacht je niet bij een Toppark. erg jammer deze negatieve ervaring.

28. Pannenkoekenhuis Lunteren

Herrie Willemsen

Ons 12,5 huwelijks jubileum hier gevierd was allemaal super verzorgd. Kinderen hebben zich goed vermaakt. Eten en bediening waren top!

Wij hebben hier met 8 personen gegeten. Een 5-gangen hapjesmenu, was verrukkelijk. Vegetarisch was geen enkel probleem. En verrassend lekker.
    De naam van het restaurant doet zijn naam eer aan.

30. Nederlands Lunteren

Echt oprecht heerlijk gegeten. Keurige zaak. Groot compliment.