Ruim 200 parkeerplaatsen

1492019609 82
1545200218 67
1567991907 70

1. W.Dircken

Geweldige plek om met gezin te komen! Wij hebben met onze kinderen en kleinkinderen heerlijk gegeten en de kleinkinderen hebben bovendien lekker gespeeld. Een aanrader!

2. Jeannet Boxman

Prima gelegenheid om te eten. Alles was uitstekend. Ontvangst, eten vriendelijk. Een aanrader het Uilenbos. Zeker met kleine kinderen.

3. Waardeloos! Geen echte mensen of leidinggevende te vinden die horeca ervaring heeft. Amateuristisch! Geen tweede keer voor ons.

1,7
  4. Greetje van der Zwaag

Zaterdag hebben we met ons hele gezin (14 personen) bij het Uilenbos pannenkoeken gegeten. Het was erg lekker, leuk en gezellig. De bediening was erg vriendelijk, ook voor onze kleinkinderen van 1, 1, 2 en 5 jaar. Ook werd er steeds rekening mee gehouden dat onze dochter voor verschillende stoffen allergisch is, en was geen moeite te veel voor hen. Het is voor ons echt voor herhaling vatbaar!

5. Klaas kuiper

Prettige ontvangst, hartelijke meiden in de bediening. Zelfs voor de hond werd gezorgd. Pannenkoek was lekker en goed gevuld. Lekker gegeten voor prima prijs

6. We hebben hier gegeten en vonden het super. De pannenkoeken waren bijzonder lekker en er had iemand spare ribs en die had ze nergens beter gehad. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in de speeltuin maar vooral in de leuke kinderboerderij.

7. Lidwien Kuik

Enorme overstroming in voorportiek wc waar je doorheen moest om bij de wc te komen, na melding werd hier na een uur nog niets mee gedaan waarschijnlijk door drukte?
    Geen poffertjes geen kindvriendelijk bestek, enorme messen en vorken dus voor een kind van 3.
    Zag ik daar in de speeltuin keutels van wilde zwijnen?

Erg verouderde speeltuin mag wel een opknapbeurt gebruiken.
    Negatief verhaal dus helaas.
    Bedienend personeel wel vriendelijk die kunnen er waarschijnlijk ook weinig aan doen.

8. Herrie Willemsen

Ons 12,5 huwelijks jubileum hier gevierd was allemaal super verzorgd. Kinderen hebben zich goed vermaakt. Eten en bediening waren top!

9. Jan Spoel

Vandaag voor de 2e keer geweest met kinderen en kleinkinderen van 1,2 en 3. Super leuk de kinderboerderij en de knuffelbokjes bekeken, lekker geravot in de speeltuin (met begeleiding natuurlijk) en gezellig geborreld, ijsjes gegeten en borrelhapjes. Vlotte bediening, flexibel en altijd met een glimlach; heerlijk relaxed en zeker niet duur ! We komen snel terug met nog meer aanhang :-) !!

10. Bea van t Goor

Heerlijk gegeten, vooraf rondje langs de dieren en even op de schommel. 9 volwassenen en 1 twee-jarige hebben zich goed vermaakt. Binnen was het gezellig, alleen tafels wat dicht op elkaar.

11. Gerard van der Linden

We hebben genoten van hetgeen opgediend werd. Onze familiemiddag (11 personen) als sluitstuk hier gegeten.

Mooie locatie en voor de kinderen fijn dat ze tijdens het wachten in de speeltuin kunnen spelen.

Maar bij slecht weer is het voor de kinderen ook prettig dat ze wat kunnen doen, want achterop elke menukaart staan allerlei raadsels, spelletjes en een kleurenplaat, de kleurpotloden liggen op elke tafel.

12. Diana en familie

Echt weer normale en goed gebakken pannenkoeken, gewoon uit de pan! Wat een verademing in vergelijk met die uit een mal/bakcaroussel komende dikke taaie en vaak lauwe niet smaakvolle deegplakken van andere pannenkoekenhuizen! Goed op smaak en zacht!

Speeltuin wacht ooit op een opknapbeurt en grondige renovatie/vernieuwing net als het terrein eromheen en de kinderboerderij. Heeft wat TLC nodig, want dit geeft en heeft zoveel potentie!! Leuke prijzen voor kinderfeestjes en zeker fijn dat je voor de speeltuin geen entree hoeft te betalen.

Grote en kleine zaal en bijgebouw mogen nog iets meer sfeer krijgen.
    Evt. een speelplek binnen voor de kinderen (met zicht op ze), zou ideaal zijn!

We gaan hier veel vaker komen!!

Jong personeel, mag een oudere tussen lopen, ervaring telt ook en zou zeker wat toevoegen

13. Heerlijke pannenkoek van de maand gegeten, ook de champignonsoep was super. Lekker rustige locatie en aardig personeel! We hopen zeker weer een keer terug te komen!!

14. 2 jaar geleden een matige ervaring gehad bij het Uilenbos, maar de boel is overgenomen (lees dus vooral niet de recensies die ouder zijn dan 1,5 jaar) en dat merk je. Grootste verrassing is het afschaffen van de entree van Euro 2,50 (waar ik me destijds een beetje druk over maakte) voor de naastgelegen speeltuin en kinderboerderij. Er wordt alleen van je gevraagd of je daar geen zelf meegenomen eten en drinken wilt nuttigen. Fair toch? Van die uitgespaarde Euro 7,50 bestellen we gewoon weer een lekker hapje. Want de kaart heeft ook een kwaliteitsslag gemaakt. Ten goede. Mooie pannenkoeken natuurlijk, maar ook lunchgerechten, borrelhappen, en zowaar een leuke bierselectie met onder andere het complete ouevre van Brouwerij La Trappe! Hulde! We bestellen drankjes, een bittergarnituur, kaasstengels, pittige kipkluifjes en een tosti, en alles wordt leuk gepresenteerd in mandjes met een soort bakpapier. De bediening telt een aantal goedwillende, maar nog niet zo evenwichtige meisjes, maar ook een paar kloekere dames die de boel goed in de gaten houden. Hier gaan we vaker komen!

15. Joris Vroegindeweij

Onlangs een heerlijke pannekoek gegeten op het uilenbos. Wat een vooruitgang is hier geboekt!!! Het lijkt totaal niet op hoe het eerst was met de vorige eigenaar. De pannekoeken zijn echt een stuk vooruit gegaan.

Ook de kinderboerderij en speeltuin liggen er een super bij vergeleken met de vorige eigenaar. Ga zo door!

16. Grieta Eshuis

Heerlijk gegeten op een geweldige locatie!

17. Heerlijk gegeten. Prima 'ouderwetse' pannenkoek, met knapperige randjes, zacht van binnen en met een rijke vulling! Voor de kinderen is er veel te doen, grote speeltuin en prachtige kinderboerderij.

Het restaurant is in maart 2016 overgenomen en de nieuwe eigenaar zit met een erfenis aan oude reacties, die absoluut niets meer te maken hebben met de huidige bedrijfsvoering!

18. Vanaf 1 maart 2016 is het Uilenbos weer heropend, nieuwe eigenaren, een nieuwe start! Wij heten u graag welkom om van de compleet nieuwe eetervaring te genieten!

19. kritisch

Onlangs gegeten bij het Uilenbos. Geen prettige ervaring. Pannenkoek niet goed gebakken, waardoor je beslag zit te eten voor een flinke prijs. Prijs/kwaliteit verhouding is buiten proportie en slaat helemaal nergens op.

1,7
  20. Ik ben mama

Ik vond het erg leuk vooral het personeel was aardig

21. Ik vond deze pannekoeken slecht doorbakken. Proefde veel pannekoekenmeel waardoor de pannekoek niet lekker was. Ik heb zeker betere pannekoeken gehad voor de prijs wat zij er voor vragen. De pannekoeken zijn te klein voor de prijs. Geen aanrader

22. Locatie is super. Speeltuin is ook leuk. Eten en bediening ronduit slecht. Bestelling niet volledig opgenomen. Bediening loopt doodleuk weg midden in de bestelling. Lang wachten op eten. Vervolgens ook de helft lauw tot koud. En dan ook nog bijna 7,50 euro afrekenen per bordje met 2 kroketjes en frietjes.

Nee. Eten doen we hier nooit meer. Misschien ooit nog een kop koffie want de locatie is echt gaaf, maar dan alleen als het niet druk is en we niet ruim een half uur moeten wachten voor we überhaupt iets mogen bestellen.

23. whoeieeeeeeeeeeeeee

Ik kom hier al van kleins af aan en nog steeds voor gezellige onderonsjes. Ja je moet betalen voor de kids om de speeltuin in te kunnen, er staat nergens aangegeven dat dit gratis is! Je hebt zicht op de speeltuin, is leuk voor hele kleintjes en grotere kids. De kwaliteit is prima en een hele pannenkoek kun je echt wel op. Het is dus niet zo dat je 20 euro betaalt, terwijl je maar de helft op kan.
    Erg gedreven, vriendelijk, snel en adrem personeel!
    Kom hier nog vaak terug met mijn a.s. kinderen!

24. Wij zijn er zaterdagavond geweest. Maar wat een tegenvaller. Bij aankomst bleek al dat de kinderen 2,50 entree moeten betalen voor de speeltuin. Hierover is bij reservering niks gezegd. Maar het toppunt vond ik nog wel als je als ouders mee wilde om je kind te helpen moest je ook 2,50 betalen. Schandalig voor als je daar ook komt eten. Niet bepaald service naar je klanten toe. Personeel was ook echt niet vriendelijk. Vooral de dames die bij de speeltuin zaten.
    Toiletten: Bij het heren toilet alleen urinoirs waar mijn zoontje niet bij kon. Bij de dames toiletten was 1 wc kapot. de andere zag er niet uit. Beschadigde bril ed.
    Het eten was ook niet lekker. Pannenkoek smakeloos. Kipragout heb ik nog eens moeten bekijken of het wel echt van kip was, bord werd zo over de tafel heen geschoven naar de andere kant. Hierbij had het bord in de pannekoek daaronder gestaan wat een streep ragout over de tafel gaf, wat niet eens werd weggehaald.
    Kort om, eens maar noooooit meer. K zal niemand ooit adviseren om daar te gaan eten.

25. Ik heb hier een boerenpannekoek besteld en vond hem matig van kwaliteit, vrij flauw, uitjes die erop zaten waren gewoon zwart verbrand. Verder behoorlijk aan de prijs (ca 12 euro) voor een dunne pannekoek met weing smaak.

Sfeer van het restaurant is goed, open haard die aan staat ... is veel te warm binnen met temperaturen van rond de 17 graden buiten.

26. Heerlijk gegeten.

Hele leuke show, het ziet er allemaal leuk uit.

Nu zijn er wel placemats en alles helemaal mooi ingedekt.
    En die spareribs zijn werkelijk overheerlijk en dat voor die prijs!

Ben er helemaal tevreden over.
    Echt aanrader!

27. We hebben hier regelmatig pannenkoeken gegeten met familie. Het enige echt positieve is de locatie, met een speeltuin erbij.

Kwaliteit van de pannenkoeken vind ik echt tegenvallen, smaken niet echt goed en zijn regelmatig niet echt goed doorbakken.

Sfeer binnen is vriendelijk maar toch..... er mist wat.

Voor ons in ieder geval reden om wat anders te zoeken.

28. Lekker gegeten, goede bediening.

29. Petra Vriend

Lekker gegeten, schoon servies. Echt een pannnekoekenhuissfeer, maar miste wel een placemat. Slechte niet passende muziek