Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lippenhuizen verdeeld zijn.

1. Leuk restaurant, gezellig, mooi ingericht, heerlijk eten, vriendelijke bediening, maar jeetje, moet je minstens 3 kwartier wachten op je voorgerecht en 3 kwartier op het hoofdgerecht, terwijl er is gereserveerd? Shame on you. We hadden ook graag een toetje willen hebben, maar na meer dan 2,5 uur was voor ons de maat meer dan vol.

2. Jaap Oor

Gereserveerd voor 1800 uur. Twee uur later voorgerech,t om kwart voor 10 het hoofdgerecht. Kinderen liggen inmiddels op de bank te slapen en hoeven geen eten meer De ouders is de eetlust inmiddels ook wel vergaan. Jammer, want het eten en de ambiane zijn super maar de gastvrijheid is ronduit slecht. Als dit niet veranderd zou ik willen aanbevelen hier niet meer te gaan eten.

3. Tineke waterman

Deze week hier gegeten. Het eten was super en vers. Leuke open keuken, wel wat stress in de keuken maar was ook druk. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt!

Leuke plek voor de familie, je lekker laten verwennen en leuke bediening!

4. Duursma

Vorige week hebben we in dit gezellige restaurant gegeten.

De meiden van bediening hebben wel wat te verduren hoor, met gasten zoals wij, die ze het hemd van hun lijf vragen.

Maar dat hebben ze goed opgelost, we hadden wat vragen over bepaalde gerechten, en of er iets niet in kon, maar dan er wel wat bij, nou dat werd perfect opgelost!

We hebben heerlijk gegeten, de bediening is goed bezig.

Leuke ambiance, goede keuken, vriendelijk personeel.

We komen zeker weer.

5. We hebben daar onlangs gegeten met 2 tieners. De eerste indruk was goed; leuk terras, mooie inrichting en voor de kinderen een aparte ruimte waar ze zich goed kunnen vermaken. We moesten zelf om de kaart vragen op het terras, ondanks dat we gereserveerd hadden, en toen we naar binnen gingen om te eten zaten daar meerdere tafels te.....wachten tot ze een ons wogen. De keuken viel helemaal stil, want niemand had eten op tafel. Lang verhaal kort....na bijna 2 uur kregen we het voorgerecht. De vrouw [ gastvrouw?] achter de bar leek wel vastgelijmd op haar plek en ondanks dat ze niet de zaal in kwam stond de hele bar vol met vieze glazen. Geen vriendelijk woord, sterker nog toen wij een ouder echtpaar hielpen om de terrasdeur open te krijgen kregen we de wind van voren en werden toegesnauwd dat er een hoofdingang was. Doodzonde van zo'n mooi bedrijf dat de eigenaren niet snappen dat het in de horeca allemaal draait om gastheerschap. Oftewel, hier komen we nooit weer.

6. Wat mij betreft sluiten ze de tent. Echt het is niet te geloven. Dit is de tweede keer dat wij er komen en wederom uren wachten voordat je wat krijgt. Ze hebben dus nog steeds niks geleerd, want dit is de grootste klacht! Mensen gaan onderling met elkaar praten over de enorme slecht service. Als je met kleine kinderen daar om 7 uur zit en om half tien je pas je voorgerecht kan verwachten, dan geeft dat wrevel. Vraag je vervolgens om een extra broodje omdat je zooooooooooo lang moet wachten, dan verwacht je een stukje service, maar nee hoor, wordt gewoon berekend. Echt schandalig! En de "gastvrouw/eigenaresse" begrijpt er helemaal niks van. Staat een beetje achter de bar, loopt af en toe tussen de tafels door, maar onderneemt niks. Als je vervolgens een enorm bedrag aftikt voor vier personen en je bij het weggaan niet eens even gedag gezegd kan worden, dan heb ik het wel gehad. Nooit, maar dan ook nooit meer. Het is een prachtige ambiance maar er moeten mensen op die hun vak wel verstaan!

3,4
  7. Ik heb vorige week heerlijk gegeten in dit restaurant.

Vriendelijke bediening en snelle service.

Ze maken zelfs een praatje met de gast wat op zich erg leuk is.

We kregen vooraf een lekkere amuse van huisgemaakte chips, tapenade en kruidenboter met wat stokbrood, leuke service.

Ik kom hier zeker nog eens.

8. Jubileum gevierd. Buffet viel goed in de smaak. Een kijkje in de keuken meer dan waard. Door het lekkere eten en gezellige sfeer een onvergetelijke avond.

9. In totaal een stuk of 4 x gegeten bij dit restaurant. Het ziet er leuk uit en de kinderkamer is super. Vandaar dat we het ook een aantal keren (tegen beter weten in) hebben geprobeerd. De kwaliteit van het eten is erg wisselend, van slecht tot best redelijk. De bediening is ronduit rampzalig. Er wordt veel (als een kip zonder kop) rondgelopen. Je moet echt aandacht vragen, er wordt niet op je gelet. De wachttijden zijn idioot lang. Het is zo ontzettend jammer; het zou zo'n leuk restaurant kunnen zijn. Voorlopig slaan wij het in ieder geval even over tot we uit onze omgeving betere berichten horen.

5,1
  10. Ik ben al een aantal keren in dit restaurant geweest. Met familie, met mijn beste vriendin (meer dan eens) en met mijn vriend. Ik moet eerlijk bekennen, de eerste keren dat we er waren was het niet verschrikkelijk goed. Grootste probleem: wachttijd. Het duurde simpelweg te lang tot je wat kreeg. Er werd gekibbeld onderling, serveersters ogenschijnlijk onervaren en er werd niet eens gevraagd of alles naar wens was.

Maar nu!

Ben er vorige maand weer geweest, en wat een vooruitgang!

1. Fantastisch lekker eten.

2. (Meeste)Serveersters ervaren en super sociaal.

3. Geen ruzie makende mensen in de buurt.

4. Wachttijd echt niet langer dan 15 min.

Prijs is voor mij wat te hoog, maar ik ben natuurlijk slechts een student... Misschien een idee om een soort "studenten menu" samen te stellen?

Als het zo blijft kan dit restaurant nog erg ver komen.

Proficiat!

11. Catharina

Zondag 50 jaar geworden. Heb dit gevierd in de Trochreed, Loevestein. Wat een gezellige locatie, met geweldige bediening, een goeie kok en BBQ man.
    Het eten was vooooooooortreffelijk, wat was er veel te eten, wat een hompen taart, wat een knalfeest, wat geweldig dat er speciaal voor mij vuurwerk werd afgestoken. Een mega-feest en wat een service, dat je na afloop met de Loevestein-taxi weer naar huis wordt gebracht. Iedereen denkt nu dat ik op zwart zaad zit, nou de prijs viel reuze mee!

Bedankt Henk, Zephyra en de dames van de bediening.

12. Zaterdag 13 november met de familie uit eten geweest, om 19.30uur afgesproken. Meer dan twee uur op het eten moeten wachten, toen werd uiteindelijk 1 kindermenu uitgeserveerd.

De rest volgde met tussenposes van wel 15-20 minuten.

Aardappelen werden op tafel gezet toen de helft van de groep het eten al bijna op had. We hadden wel aangegeven tussentijds dat het erg lang duurde. Vlees was van twee personen zeer slecht, erg vet en draderig. Eigenaar heeft excuses aangeboden.

We gingen weg toen het al 23.00uur was geweest.

Wij komen hier niet weer.

13. Zaterdag jl. met 4 personen naar Loevestein geweest. Het viel ons op dat de bediening redelijk onervaren was. Vooraf aangegeven dat er één persoon allergisch is voor alle soorten noten. Toch op de groentes amandelen gekregen. Dit kan natuurlijk gebeuren, maar excuses aanbieden en netjes oplossen is dan het minste wat je kan doen. Er zat geen koolzuur in het bier. Oplossing; wellicht is het volgende drankje beter. Al met al teleurstellende avond gehad omdat ook het vlees wat we kregen niet goed was, één en al vet! Ook moesten we erg lang wachten voordat de gerechten opgediend werden. 3 gangen diner gehad in 3.30 uur. Echt veel te lang. Voor ons was dit de laatste keer Loevestein, zeker gezien de hoogte van de rekening; 160 euro!

3,4
  14. Eten was matig. Bediening was traag en onoplettend. Sfeer was top en prijs/kwaliteit was in orde.

6,5
  15. Heb er 1 keer gegeten, dit was waardeloos! Het duurde anderhalf uur tot we eindelijk het eten kregen "dit kan toch niet"?

De bestelling van het drinken duurde 10 minuten en ik kreeg ook nog eens een vuil glas ook!

Toetje was wel erg lekker!

De chef was erg bot tegen het personeel dat bediende!

2,8
  16. Vanavond heerlijk gegeten, ondanks de rust op donderdagavond toch een gezellige tent.

17. Mevr. de Vries

Zeer romantisch luxe restaurant met mooie verlichting. Akoestisch ook erg goed, geen last gehad van lawaai. Mooie muziek en luxe kaart maar ook simpele gerechten zoals mosterdsoepje met friese worst.

Leuk om in deze omgeving te hebben!

Mevr. De Vries.

18. Op een zaterdagavond hebben we hier met een groep van 14 personen gegeten. Eten was heerlijk. Vooral de mosterdsoep vooraf. Hoofdgerecht ook prima. Jammer alleen dat je hier erg lang op je gerecht moet wachten. Vandaar de 5 voor service. Naar mijn mening staan er te weinig mensen in de keuken. Bediening zelf was erg vriendelijk.

Een voordeel hier is de aparte kinderkamer. De kinderen kunnen hier spelen of film kijken.

Conclusie: best een goed restaurant, maar op een zaterdagavond zijn de wachttijden (te) lang.

19. We hadden 's morgens om 10.15u een reservering gedaan via de mail, voor 9 personen .

's Avonds aangekomen bleek dat ze geen mail hadden nagekeken die zaterdag (bevestigd door eigenaresse) en dus geen tafel hadden gereserveerd (je krijgt een automatisch mailontvangst).

Als je via de mail gaat reserveren, dan moet je later als je geen reactie hebt gehad van de eigenaresse alsnog een telefoontje doen om te vragen of je reservering juist is ontvangen of als het akkoord is...

Waarom dan via de mail reserveren als je er toch niets mee doet en dan vooral ook nog in het weekend?

Ook over het eten waren de meningen verdeeld in onze groep, maar het gemiddelde kwam uit op een kleine 6.

Het menuschoolbord is gewoon heel erg onhandig, hoe bedenk je zoiets...

Kortom een 2e bezoekje zal ik persoonlijk niet snel weer gaan doen.

Jammer, maar met meer creativiteit kun je daar veel meer uithalen.

20. In februari 2009 op een zaterdagnamiddag met z'n 3-en gegeten.

Het was allemaal prima in orde.

Het eten was uitstekend, evenals de bediening.

Het enige minpuntje zou je kunnen noemen het ontbreken van een menukaart. Alle gerechten waren op een groot schoolbord geschreven en de bediening moest heel onhandig met dit grote bord door de zaak om de gasten een keuze te laten maken.

Dit kwam erg knullig over.

Maar het deed verder niet af aan het eten en de bediening.

De sfeer was ook prima.

21. RiDDLE

22. Alles was perfect.

23. J. de Jong

Hebben hier een poos geleden gegeten met een groep. Hoewel we met een gezellige groep waren is dit restaurant geen aanrader.

De bediening was slecht, dit kwam niet door de serveersters, maar door de eigenaresse. Weet geen leiding te geven en als ze het doet is ze een storende factor waardoor fouten ontstaan. Om van de "chef-kok"maar niet te spreken. Komt laat op de werkvloer en meent alles te kunnen en te weten. Hij heeft een hoog Gorden Ramsy gehalte alleen weet hij niet hoe belachelijk hij zichzelf maakt. Het personeel doet zijn stinkende best maar met zo'n "chef"zal het niet lukken. Je personeel op een vreselijke manier afkatten in het openbaar getuigt niet van goed ondernemerschap.

Is jammer want het restaurant heeft een goede uitstraling maar dit wordt door de eigenaren te niet gedaan.

Ik zou zeggen andere eigenaren erin die weten hoe het moet en dan moet het zeker lukken.

Zoals het nu is niet voor herhaling vatbaar.

24. We zijn nu 3 keer geweest bij dit prachtige restaurant, toen het net was geopend waren we heel enhousiast om te gaan kijken en proeven..

1e keer, anderhalf uur gewacht op ons voorgerecht. Bediening was nog niet op elkaar ingespeeld. Kan gebeuren. Voorgerecht gekregen was prima, hoofdgerecht ook prima.

2e keer, een spies met varkensvlees van zeer slechte kwaliteit. Veel vet eraan en half koud. Bediening nog steeds een zootje. Menukaart nog steeds een dom schoolbord waarop je de helft niet kunt lezen en dat bij je tegen het tafeltje aangezet wordt als de buren wat willen bestellen...

3e keer, we denken proberen het nog 1 keer. Kijken of ze het onder controle hebben. Nou, dit was zeker niet zo. Minstens 4 van de gerechten op de kaart waren er niet. Uiteindelijk mixed grill besteld. Schaal staat op een veel te klein warmhoud plaatje. Dus wederom half koud eten. Groenten en aardappelen deze keer ook koud. Onvriendelijke serveerster die het duidelijk niet naar de zin had en 2 keer half struikelde doordat er in de loopgang, jaaaawel, weer dat stomme schoolbord menu ding stond.

Toetje hebben we maar laten zitten, want we hadden het niet meer naar de zin. Kregen nog een kaartje mee dat er een website van het restaurant is waar je een recentie kan achterlaten. Je raad het al, het wordt alleen geplaatst na goedkeuring van het restaurant.

Kortom mooie tent, doe er wat mee! Denk niet dat er een 4e keer komt als er geen verbetering is..

Succes.

25. Slechte ervaring met dit restaurant. Het lijkt zo leuk qua ambiance, maar wat valt dat tegen. Onkundige bediening, het eten niet goed, en een opmerking daarover wordt door de chefkok niet gewaardeerd. Toen we aan het eind op hun eigen verzoek aangaven wat we ervan vonden werd dat niet op prijs gesteld. Niet professioneel en nog veel te leren!

26. Slechte ervaring tijdens het nuttigen van een kopje koffie. Smerige tafeltjes. Deze werd ook niet schoongemaakt na de bestelling. Ontzettend ongeinteresseerde bediening. Zal zeker elders een kopje koffie bestellen.

3,4
  27. Ik heb hier 2 x gegeten met een groep van meer dan 10 man.

Bediening vergat wie wat dronk of kwam met het verkeerde aan. Ook kregen we allemaal om verschillende tijden eten. Erg ongezellig en het duurde zeer lang beide keren.

Mijn advies, niet met een groep heen gaan. Ook als je met zijn 2en gaat duurt het erg lang. Je wilt snel ff wat eten is er niet bij.

Niet voor herhaling vatbaar ook al is de entourage wel mooi.

3,7
  28. Voor de tweede keer daar gegeten en voor de tweede keer anderhalf uur op ons eten moeten wachten. Brood en drinken werd ons niet aangeboden daar moesten we zelf om vragen en kregen het toen nog niet. Bediening loopt zich het vuur uit de sloffen en ziet er afgemat en gestressed uit. Doordat je in de keuken kunt kijken zie je hoe de norse slecht regisserende chef kok de bediening onder de duim houdt. Geen aanrader.

29. Rookruimte zou niet verkeerd zijn (denk dat je er meer klanten mee trekt dan een lege bioscoop en computerspelletjes).

Bar is niet aan te zitten omdat ze bomvol staat met prullaria en de onvriendelijkheid van de barjuffouw en rondjengelende kinderen nodigt niet uit tot gezellig nazitten. Er staat wel een leuk uitziend bankstel, maar daar glij je uit en die is knoerthard.

Eten is oke maar simpelweg te duur.

5,3
  30. Eten prima op de schaal slecht-matig-prima-uitstekend.

Schoon servies en glaswerk. Bediening onervaren; geen warm welkom, weinig enthiousiast en geen kennis.

Garderobe mist; evenals jas aanname en tafellinnen.

Keuken prima! Leuke kaart qua inhoud (weet niet of de inhoud wisselt) eten goed en ruim voldoende (eerder teveel) en leuke presentatie op bord.

Toiletten goed, netjes en schoon.

Leuk om te eten met de kids (er is vanalles) maar qua prijs (om met kinderen te gaan eten) aan de dure kant.

5,7