1. J. de Jong

Hebben hier een poos geleden gegeten met een groep. Hoewel we met een gezellige groep waren is dit restaurant geen aanrader.

De bediening was slecht, dit kwam niet door de serveersters, maar door de eigenaresse. Weet geen leiding te geven en als ze het doet is ze een storende factor waardoor fouten ontstaan. Om van de "chef-kok"maar niet te spreken. Komt laat op de werkvloer en meent alles te kunnen en te weten. Hij heeft een hoog Gorden Ramsy gehalte alleen weet hij niet hoe belachelijk hij zichzelf maakt. Het personeel doet zijn stinkende best maar met zo'n "chef"zal het niet lukken. Je personeel op een vreselijke manier afkatten in het openbaar getuigt niet van goed ondernemerschap.

Is jammer want het restaurant heeft een goede uitstraling maar dit wordt door de eigenaren te niet gedaan.

Ik zou zeggen andere eigenaren erin die weten hoe het moet en dan moet het zeker lukken.

Zoals het nu is niet voor herhaling vatbaar.