Op dit adres zit nu: De Trijehoek

1. We zijn nu 3 keer geweest bij dit prachtige restaurant, toen het net was geopend waren we heel enhousiast om te gaan kijken en proeven..

1e keer, anderhalf uur gewacht op ons voorgerecht. Bediening was nog niet op elkaar ingespeeld. Kan gebeuren. Voorgerecht gekregen was prima, hoofdgerecht ook prima.

2e keer, een spies met varkensvlees van zeer slechte kwaliteit. Veel vet eraan en half koud. Bediening nog steeds een zootje. Menukaart nog steeds een dom schoolbord waarop je de helft niet kunt lezen en dat bij je tegen het tafeltje aangezet wordt als de buren wat willen bestellen...

3e keer, we denken proberen het nog 1 keer. Kijken of ze het onder controle hebben. Nou, dit was zeker niet zo. Minstens 4 van de gerechten op de kaart waren er niet. Uiteindelijk mixed grill besteld. Schaal staat op een veel te klein warmhoud plaatje. Dus wederom half koud eten. Groenten en aardappelen deze keer ook koud. Onvriendelijke serveerster die het duidelijk niet naar de zin had en 2 keer half struikelde doordat er in de loopgang, jaaaawel, weer dat stomme schoolbord menu ding stond.

Toetje hebben we maar laten zitten, want we hadden het niet meer naar de zin. Kregen nog een kaartje mee dat er een website van het restaurant is waar je een recentie kan achterlaten. Je raad het al, het wordt alleen geplaatst na goedkeuring van het restaurant.

Kortom mooie tent, doe er wat mee! Denk niet dat er een 4e keer komt als er geen verbetering is..

Succes.