Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leiden verdeeld zijn.

1. yolanthe

Afgelopen zaterdag met vier vriendinnen gegeten bij Oloroso.. De sfeer is erg goed! Het personeel is zeer vriendelijk. De tapas waren super lekker en mooi geserveerd.. We komen zelf uit Utrecht en kan vertellen dat ze daar nog wel iets kunnen leren van het team uit Oloroso.

2. Chinees-Indisch Leiden

Priscilla

3. Heerlijk avondje gehad. Wat een leuke en gezellige sfeer! Heerlijke tapas met gehaktballetjes als echte aanrader. Super prijs kwaliteit verhouding. Volgende keer weer!

4. Het lekkerste restaurant van Nederland voor ons. Ieder hapje is weer een genot en zonde om door te slikken.
    En dan nog niet gesproken over de gastvrijheid je voelt je hier echt op je gemak.
    Ewoud en Jan-Willem tot gauw. Groetjes, Rinus en Manuela

5. Ik heb afgelopen maandag gegeten bij la cubanita leiden, en dit is mij zeer goed bevallen. De tapas waren super! Prachtig hoe ze het maken in de keuken, vooral de pikante ossenhaas en varkenshaas met portsaus zijn echte aanraders. De bediening was heel vriendelijk, persoonlijk vond ik het iets te weinig interactie met de tafel. Maar dat is mijn mening. Liefde naar de kok

6. Gezellige sfeer. Lekkere tapas met een goede salade tegen een vriendelijke prijs. De rode wijn was prima. Aanrader na of voor een bioscoop bezoekje of zomaar voor de gezelligheid. Goede service.

7. Het restaurant ademt een frisse en huiselijke sfeer en je kunt er heerlijk mediterraans eten, kleinere of grotere "Hapjes". De Spaanse hutspot op 3 oktober is een verrukking.

8. Kees_van_C

Heerlijk gegeten, goeie tapas, vriendelijke bediening (met een lach, altijd prettig) en nog betaalbaar ook. Best een verrassing, zijn ook wat langer blijven natafelen. Bedankt!

9. Afgelopen weekend met mijn vrouw tijdens een weekendje Leiden in de Oloroso beland. Leuke informele tent. Erg lekker gegeten, vooral de vis, de frieten en de aioli. Vriendelijke bediening. Het schijnt dat het er 's avonds later ook erg gezellig kan zijn als club. Maar dat hebben wij niet meegemaakt. Aanbevolen.

10. Alles prima; lekker eten. Vrij simpele kaart, maar ze maken het goed. Wel heel lawaaiig door de bijzondere akoustiek.

11. Slecht eten! Ik bestelde lamsvlees maar ik kreeg rundvlees. De groente smaakte naar rubber en de saus moest de slechte kwaliteit van het vlees maskeren.

12. Jesper van Coop

Heerlijk gegeten, bedienning was heel erg vriendelijk en voor dit geld! Super tent!

13. Betsy

14. Betsy

Het is een klein, doch knus restaurant. Het eten is vers en heel lekker. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Daar we het moeilijk vonden te kiezen, stelde men voor een combinatie te maken. Echt de moeite waard.

15. Gezellige sfeer, leuk ingericht, klantvriendelijk. Ze hebben geen kinder menu maar bieden wel iets van de kaart aan in kinder portie, goed vriendelijk personeel.
    Om nog een keer terug te komen.

16. Heerlijk gegeten bij het Koetshuis, keuken houd goed rekening met speciale wensen. Het ontvangst was gastvrij en de bediening was zeer vriendelijk. Er werd af en toe gevraagd of alles nog naar wens was. Wij komen hier zeker terug!

17. Hightea ervaring, ver beneden peil. Ongastvrije vertoning. zoete hapjes waren nog bevroren. Te weinig broodjes geserveerd. En moesten om de thee vragen... al met al een zeer negatieve ervaring!

2,6
  18. Chinees-Indisch Leiden

In één woord voortreffelijk. Zelfs de tahoe (normaliter niet zo mijn ding, zeg maar) verdient een medaille. Ook de bezorging is perfect.

19. Lekker gegeten hier, mooie zaak, bediening was vriendelijk maar kan wat meer enthousiasme tonen.We hebben de kok eerst laten kiezen, hierna de lekkerste tapas nogmaals besteld. Het was allemaal erg smakelijk.

20. We hebben heerlijk gegeten bij Trots. Voor kinderen weinig keuze. Alleen Kipsaté met patat. De locatie bestaat uit 3 verdiepingen. Halve souterain, begane grond en half hoog. We hebben boven gezeten en vonden het contact met de bediening matig. Ook vond ik de service van de bediening matig. Ze zagen niet dat de glazen leeg waren. Kregen 1 bakje patat voor 5 personen. Toen we er nog 1 bestelde duurde dit erg lang en moesten die nog apart betalen ook. Terwijl wij zagen dat 2 gasten dezelfde hoeveelheid kregen. Ambiance goed. Prijs/kwaliteit kan beter.

5,9
  21. P. van den Berg

Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer, vriendelijke bediening en een nog vriendelijkere prijs. Kortom, top!

22. wim vd boom

Wij hebben lekker gegeten. Een top restaurant met super service. Een fantastiche sfeer ook met mooie interieur. Wij komen zeker terug.

23. René

Hoewel ik hier al vele jaren wel eens in de buurt ben geweest, is het er nooit van gekomen hier te gaan eten maar uiteindelijk is het er toch van gekomen. En ik had er geen spijt van. Inrichting is simpel en er is voldoende capaciteit voor grotere groepen maar het is ook geschikt voor kleine gezelschappen. Ongedwongen sfeer, goede bediening. Het was even zoeken naar de ingang voor het restaurant (er is ook een aparte ingang voor het afhalen) maar toch gevonden. Gekozen voor een van de pastaschotels en die was boven verwachting voor een gelegenheid als deze. De salade die ik apart had besteld was ook goed, misschien qua hoeveelheid niet heel erg veel. Voor mij een restaurant om te onthouden en niet weer zo lang te wachten voor ik er heen ga.

24. Internationaal Leiden

margret

Onverwachts daar terecht gekomen zondag! Je loop er zo voorbij maar nu niet meer. Gezellige inrichting en aardige bediening. Het eten was heerlijk! De spareribs met veel knoflook was top. De champignons met knoflook ook heerlijk. De steaks geproeft van vriendin en goed mals. De 1 was iets te rauw en hebben gelijk beetje opnieuw gegrild en toen helemaal goed. Gratis salade bar en een wijntje kost daar maar 2.50 euro!! Deze was heerlijk en hele volle glazen, dat krijg je nergens voor die prijs. Ga zeker terug en weer voor de spareribs hmmmm.....

25. paula de vries

Heerlijke avond gehad. Vriendelijk personeel heerlijk gegeten. En wat is het toch prachtig geworden binnen. Wij komen zeker terug!

26. Erwin

Heel simpel: zeer klein ijssalon met uitmuntende ijskwaliteit. Geweldige compositie van smaken en vooral ook de beleving in de mond is echt geweldig. De prijs kwaliteit verhouding vind ik zeer goed. Op de beperkte omvang van deze ijssalon na is er slechts 1 nadeel: er kan alleen cash betaald worden.

27. Donne R.

Super lekkere Turkse pizza met kip gegeten, en hele vlotte en aardige bediening.

28. Halverwege 2012 bekend geraakt met deze tent. Alles was in die periode prima. Eten was goed en netjes.
    De laatste 5 maanden is het echt bar slecht met deze tent. Ik kwam daar vaak op een zaterdagnacht na het uitgaan. In het begin kreeg je waar je om vroeg. Nu krijg je zo maar wat op je broodje geflikkerd. Vraag je om chicken Döner krijg je het tegenovergestelde. Vraag je of ze alsjeblieft geen tomaat er op willen doen dan krijg je juist extra tomaat. Vraag netjes om wat extra knoflooksaus dan krijg je vervolgens geen knoflooksaus maar extra hete saus. Héél vervelend.

Ik heb het idee dat ze denken dat ze daar toch enkel met bezopen volk op de zaterdagnacht te maken hebben en dat ze toch niet door hebben wat en hoe het op het broodje geflikkerd wordt. Meer sla dan vlees. Broodje ziet er niet uit en de laatste tijd smaakt het vlees ook gewoon stukken minder goed dan voorheen.

Natuurlijk begrijp ik dat als ze het druk hebben dat alles niet altijd even goed afgehandeld kan worden. Daar heb ik ook begrip voor. Maar ik heb ook meerdere keren meegemaakt dat ze het gewoon rustig hadden op een zaterdagnacht maar vervolgens schepen ze je alsnog met een waardeloos broodje af.

Verspilling van tijd, moeite en geld.
    Jammer...

3,1
  29. hilde van der slijcken

Was een vreselijke ervaring, kom vanuit Antwerpen voor een gezellig avondje met vrienden! Wij zijn doorgegaan nog voor het eten! Bediening was vreselijk, in het glaasje bubbels zaten geen bubbels, rosè wijn was warm en na een half uur hadden we nog steeds de kaart niet.. Er zat maar 1 tafeltje van 2 personen en dat op zaterdag om 20.00u!