Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leende verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Leende

Fam. van Lier

Het eten was heerlijk. De bediening was zeer goed. Wij komen zeker nog eens terug!

2. Pannenkoekenhuis Leende

Ideaal als je met kinderen wat wil eten. Genoeg gelegenheid voor de kinderen om zich te vermaken. Salade was heerlijk. De kids vonden de frietjes beter smaken als de pannenkoeken helaas. Bediening flexibel en mee denkend. Zeer prettig.

3. Pannenkoekenhuis Leende

Gezin met 4 kinderen

Lekker en goed gegeten, 2 volwassenen en 2 kinderen. Wel erg jammer dat we tegen meerprijs niet de aanbieding konden nemen maar dan met meer ingrediënten op de pannenkoeken. Pannenkoeken waren lekker.

4. Pannenkoekenhuis Leende

A.H.Ph.Janssen

Zeer gastvrij, kindvriendelijk en nog lekker ook! Beslist een aanrader!

5. Pannenkoekenhuis Leende

S,Bruinsma

Met 4 volwassenen en 7 kinderen van 3-17 jaar in een rustig hoekje in de serre gezeten. Eten en bediening prima tegen een redelijke prijs. Daarna een prachtige boswandeling om de "hoek". Voor herhaling vatbaar.

6. Pannenkoekenhuis Leende

Els Machielsen

Zaterdag 10 oktober 2015 hebben wij heerlijk gegeten voor een leuk prijsje!

7. Geen keuze bij tegoedbon. Werd bepaald wat je kon krijgen. Extra personen meegegaan. Eén daarvan wilde thee. Kreeg kaneelthee in plaats van te vragen wat voor thee diegene zou willen. Bij een plaats die adverteert met het feit van high-tea en dergelijke zou je anders verwachten. Geen reden terug te gaan. Is ook redelijk aan de prijs voor hetgeen je krijgt.

3,7
  8. Pannenkoekenhuis Leende

Eten was goed.. meer dan voldoende. Jammer dat we erg lang moesten wachten en dat diegene die een schnitzel of hamburger besteld hadden de frietjes te laat kregen. Of het was hamburger/schnitzel zonder friet, of een koude hamburger/schnitzel met friet. Zo ook het afruimen van de tafel, leeg glaswerk, koffiekopjes enz. duurde erg lang. Het stond op een gegeven moment zo vol dat we het zelf maar hebben opgeruimd.

6,7
  9. Pannenkoekenhuis Leende

Prima eten, vriendelijke mensen, ook kindvriendelijk, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Kritische noot: kleine speelruimte binnen.

Voor herhaling vatbaar

10. Pannenkoekenhuis Leende

Met zijn 2tjes wezen eten en werden al zeer onvriendelijk ontvangen.

Eten duurde 3 kwartier voor het er was. En als een pannenkoek met spek en kaas al niet goed smaakt, dan is het voor ons helaas een dikke onvoldoende..

2,4
  11. Pannenkoekenhuis Leende

We zijn met 4 groten en 3 kinderen wezen eten op woensdagavond 19.00u (gereserveerd). Wat niet vaak gebeurt, is dat ik na mijn pannenkoek met banaan gewoon nog honger had. Het was meer een flensje dan een pannenkoek, jammer. Hij smaakte gelukkig wel goed. Een andere volwassene had de pannenkoek met shoarma en had hetzelfde gevoel van nog honger hebben nadat hij op was.

Het kleinste kind had een kinderpannenkoek met een bakje jam en een cadeautje. Het andere kind een pannenkoek uit de grote lijst met kaas, garnalen en ham maar dan in kinderformaat. Het laatste kind had een kinderpannenkoek met kaas. De laatste 2 kinderen kregen daar geen verrassing bij, waardoor we het voor het middelste kind zelf hebben gevraagd en de oudste van 10 niks heeft gehad. Kleurtjes hebben we zelf moeten pakken. De bestelling naderhand voor cappucino en ijs verliep ook niet helemaal soepel, er werd een cappucino vergeten dus moesten we daar nog een keer om vragen.

Het viel ons wel op dat er erg jong personeel loopt, wel van goede wil overigens maar misschien dat zij nog niet het idee hebben wat gezinnen met jonge kinderen graag willen als ze een pannenkoek gaan eten, zoals kleurtjes, kleurplaat, en een cadeautje bij de pannenkoek.

Kortom toch een beetje jammer dat een gewone pannenkoek tegenwoordig te weinig is om je honger te stillen. Voorlopig zullen we niet teruggaan naar de Clown.

5,1
  12. Pannenkoekenhuis Leende

Snelle en zeer vriendelijke bediening. Korte wachttijden, ook tussen de gerechten in. Zeer ruime keuze en erg kindvriendelijk. Zeker een aanrader!

13. Pannenkoekenhuis Leende

Daniël de Wit

Heerlijk, gezellig gegeten. Vriendelijk personeel, lekker eten, snelle service.

14. Pizzeria Leende

We kwamen binnen en er stond een mevrouw achter de balie die amper Nederlands verstond. Na 10 minuten uitleggen dat we een Turkse pizza shoarma menu wilden en een Turkse pizza sla los snapte ze het eindelijk. 5 minuten later was ons eten klaar, het vet droop van de Turkse pizza's af en de shoarma was zwart doorgebakken met rode stukken vlees, niet gaar dus. Pizza shoarma weg gegooid, andere pizza terug aan de mevrouw achter de balie gegeven. Ze zou wel wat nieuws voor ons maken, nee bedankt! Wat een ramp! Vieze tent!

15. Wij hebben daar geluncht. Het eten was er goed. De bediening een beetje stug. En de sfeer is er niet optimaal. En om € 2.60 voor een kop koffie te vragen is niet normaal. Wij zoeken voortaan een ander restaurant.

16. Pannenkoekenhuis Leende

We hebben heerlijk gegeten! Alles was ruim voldoende en ook de bediening was prima in orde. Er is ook heel erg goed aan de kinderen gedacht zowel voor de keuze van het eten als de speelmogelijkheden (binnen en buiten). Zeker een aanrader.

17. Pannenkoekenhuis Leende

Prima gegeten, redelijke prijzen, snelle en vriendelijke service. Jammer van de wespen, maar daarvoor hadden ze ook een mooi middeltje: kruidnagelen in heet water - nooit geweten dat dat werkt!

18. Pannenkoekenhuis Leende

We hebben prima pannenkoeken gegeten. De bediening was vriendelijk en de wachttijden waren aanvaardbaar.

19. Pannenkoekenhuis Leende

Prima eten en geen lange wachttijden, ook nog eens lactose vrije pannenkoeken voor mijn zoontje die lactose allergie heeft. We komen zeker terug.

20. Pannenkoekenhuis Leende

In dit restaurant mag de hond mee en dat is wel erg fijn. Na een lange wandeling in het bos achter het restaurant, hebben we heerlijk bij de Clown gegeten. De kinderen hebben gesmuld van het driegangenmenu en wij als ouders ook. Het was erg druk, maar de bediening was vriendelijk en vlot. We hebben genoten. Het is een fijn restaurant, ook voor (kleine) kinderen en hondenbezitters en de prijzen zijn zeer betaalbaar!

21. Pannenkoekenhuis Leende

C. Mertens- van Dongen

We hebben heerlijk gegeten. Het terras kan wat gezelliger maar verder is het helemaal prima! We komen hier zeker een aantal keren per jaar en het is altijd lekker!

22. elly

Het uitgebreide Fietsarrangement gedaan met vier personen in een mooie, lieflijk en bosrijke omgeving. We waren al eens eerder bij Martin en Tom geweest, die ons een tip gaven van de mogelijkheden van fietsroutes in de buurt. Dit in de oren geknoopt en met dit mooie weer gedaan. De dag: Eerst koffie gedronken, daarna op de fiets gestapt voor de route. Halverwege in de route bij hun geluncht. We zijn daarna verder gegaan om vermoeid en voldaan terug te gaan om af te sluiten met een heerlijke High Tea in een gezellige tuin. Wat doet z´n dag goed. Geen zorgen, alles wordt voor je gedaan. Zelfs voor fietsen hebben ze gezorgd. Gaan we zeker in het najaar weer doen. Tom en Martin we houden ons aanbevolen voor meer tips.

23. Pannenkoekenhuis Leende

R.Lechner

We waren op vakantie bij de golden tullip. Omdat we graag wat anders wouden eten en wel trek hadden in een pannenkoek zijn we naar De clown gegaan. De toko kan wel een opknapbeurt gebruiken, desalniettemin werden we snel geholpen. Pannenkoek was wel te doen maar toch werd het op het laatste smaakloos. Cola vergeten waardoor we extra moesten vragen, zeg je niks tegen ze doen ze ook niks voor je. Maargoed, ik ga er niet van uit er weer eens te eten.

3,9
  24. Pannenkoekenhuis Leende

Gerrit Boersma

Gewoon prima in orde, leuke speeltuin voor de kinderen, bediening prima

25. Pizzeria Leende

Heerlijk gegeten en snel klaar! Met heerlijke friet!

26. Pannenkoekenhuis Leende

Eerste pinksterdag hier geweest, het was druk. Eten zoontje vergeten. Kwam 10min later dan de rest. 20 min na bestellen van dessert kwamen ze melden dat het bestelde op was. Totaal dik 2 uur binnen gezeten en dat is echt te lang voor een pannenkoek/salade en een ijsje. Andere gasten waren later binnen en eerder weg! Jammer, want de sfeer en het eten was goed!

3,1
  27. Pannenkoekenhuis Leende

Lonneke

Het was druk op eerste pinksterdag maar toch hoefde we niet lang te wachten. Lekker in het zonnetje gegeten terwijl de kinderen zich vermaakte op het springkussen! Aanrader!

28. Ik kan op alles volmondig een 10 geven. We hadden een schitterend feest (80 personen). De bediening was prima, de bedienende waren vriendelijk en gastvrij. De 'tussendoortjes' waren heerlijk. We gebruikten de volle tuin en er was rekening gehouden dat het zou kunnen gaan regenen, welnu het afdak was nodig op het einde van het feest. We hebben een grandioze dag gehad.

Een aanbeveling voor ieder die een party wil (laten) organiseren in Kings & Queens.

29. Pannenkoekenhuis Leende

Met een groep van 11 personen geweest, 5 kinderen. Het was erg druk, moederdag, daardoor moesten we wat langer wachten. De menu's voor 12,50 waren erg goed, hamburgers waren erg lekker, soep en dessert ook prima. Hadden een shoarmaschotel besteld, dit was erg weinig, en de fish and chips waren gewoon 2 kombinos van Iglo, niet wat erbij stond, scholfilet in een jasje, dus dat was een tegenvaller. Het personeel was vriendelijk.

6,1
  30. Pannenkoekenhuis Leende

Waren heerlijke pannekoeken en heel veel soorten om uit te kiezen. Gezellige sfeer, goede bediening.