Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leende verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Leende

jan thijssen

Fijn familierestaurant voor iedereen.
    En prima geschikt voor kinderen.
    En kleinkinderen, kunnen zich goed vermaken.
    Met het speelgoed en met goed weer.
    De speeltuin buiten,
    Eten en Drinken goed en service gericht gebracht.
    En prima menulijst, eten is van goede kwaliteit.

2. Pannenkoekenhuis Leende

De Clown is een goede plek om gezellig te eten.

3. Pannenkoekenhuis Leende

Lekker gegeten in deze leuke gelegenheid.
    Ideaal voor kinderen maar ook een aanrader voor volwassenen die van pannenkoeken houden.
    Vriendelijk personeel en een goede service.
    Komen zeker nog eens terug.

4. Pannenkoekenhuis Leende

Weer lekker gegeten vorige keer vanaf Kempervennen er geweest. Nu vanaf Vossenmeer weer was het eten top. Groetjes fam janssen.

5. Pannenkoekenhuis Leende

Helaas moesten we erg lang wachten op het eten, we waren met een groep van 12 personen en niemand had tegelijkertijd het eten. Ook de nagerechten werden in delen geserveerd en er was een nagerecht vergeten. Beetje jammer dat het zo slecht georganiseerd was. De kinderen hebben zich wel vermaakt.

6. Nederlands Leende

Bestelden een borrelplankje wat weinig met borrelplankje te maken had. De houten plank was mooi, met 2 hele kleine kopjes (bloem)soep, met daarlangs sla, wat plakjes salami, wat chorizoworst en 2 stukjes walnoot. Toen we hier iets over zeiden was direct het eerste antwoord dat ze ons niet tegemoet kwamen en dat ze er geen verlies op toe namen om iets anders aan te bieden.
    We wilden eigenlijk nog iets meer consumeren maar door zo'n bot en zakelijk antwoord zijn we maar direct opgestapt. Succes met jullie zaak maar ga voortaan toch iets anders om met een klacht.

7. Pannenkoekenhuis Leende

We waren een familie van 9 en iedereen had van de poffertjes en pannekoeken genoten. De prijs was zeer redelijk. Wij komen zeker terug!

8. Pannenkoekenhuis Leende

P.Scheffers

Zeer slecht eten was niet lekker.
    Speelgoed binnen was niet schoon echt geen aanrader om weer heen te gaan.

9. Pannenkoekenhuis Leende

Het eten was werkelijk prima, echter was prima. De bediening was matig, leek erop alsof het overzicht ontbrak.

10. Pannenkoekenhuis Leende

Jimmy Berbers

11. Pannenkoekenhuis Leende

Heerlijk gegeten en was super met kind van ruim 2 jaar.

12. Pannenkoekenhuis Leende

voor oma haar 92ste verjaardag was dit een ideale eetgelegenheid. Zij kon volop genieten van de heerlijke pannenkoek en dessert en toezien hoe zelfs de allerkleinsten zich konden vermaken. En dit alles mede dankzij de vriendelijke bediening. Echt top!

13. Pannenkoekenhuis Leende

Heerlijk gegeten.
    Prijs kwaliteit is super.
    Vriendelijk personeeln.

14. Pannenkoekenhuis Leende

Het speelgedeelte voor de kinderen binnen was echt óntzettend smerig. Echt alsof er al weken niet gepoetst was. Door het glas van de ballenbak kon je niet kijken. Zoveel vette handen er op. Dat was niet van 1 of 2 dagen. Eerst kregen alle volwassenen hun pannenkoek, en 10 minuten later pas alle kinderen. Mijn inziens was het beter geweest dit om te draaien. Bestelde drankjes werden vergeten te brengen. Eten was vies, we zijn niet flauw maar 9 van de 11 hebben het eten laten staan. Nee, nooit weer voor ons!!!!

15. Pannenkoekenhuis Leende

Zeer slechte ervaring! We hadden via de site gereserveerd, in de reservering hebben we vermeld dat we buiten op het terras wilde zitten. De reservering werd door De Clown bevestigd. Eenmaal daar aangekomen was er binnen een tafel gereserveerd, er werd gezegd dat ze voor buiten op het terras geen reserveringen deden. Vreemd want dit werd nergens vermeld op de site. Plus dat mijn mobiele nummer en e-mailadres bekend was, dus waarom dan niet even de moeite nemen om contact op te nemen en dit door te geven zodat we alsnog zelf de keus kunnen maken wat we willen. Uiteindelijk hebben we toch zelf buiten een plekje kunnen bemachtigen. Met het voorgerecht ging het wederom mis, die van mijn man waren ze vergeten en kwam pas veel later toen wij het al op hadden. Ook met het hoofdgerecht ging het mis, deze keer was het eten van mijn zoontje niet gekomen en ook dit kwam zo laat dat wij al weer klaar waren. Zelfs het nagerecht waren ze vergeten en moesten we er weer om vragen. We hebben uiteindelijk van 18:00 tot 21:00 uur daar gezeten met 4 kleine kinderen. Het was chaotisch! Terras was vies, veel honden haren op de grond, tafels vies en ga zo maar door. Wij komen al een aantal jaren bij De Clown maar dit was voor ons de laatste keer. Er zat een stel te eten die ook al zaten te klagen. Deze mensen kwamen uit een dorpje vlakbij en zeiden ook dat het achteruit ging, erg jammer. Er werd overigens ook niets gezegd tegen ons voor al het ongemak. € 100,00 Kwijt en niet lekker gegeten.

16. Pannenkoekenhuis Leende

Erg leuk, ook voor de kids, ze kunnen er heerlijk spelen totdat het eten komt. Vriendelijk personeel en heerlijk eten!! Wij gaan er zeker nog eens heen :)

17. Pannenkoekenhuis Leende

We zijn altijd erg tevreden over eten bij De Clown maar mag ik over ons etentje op 1 augustus toch wat opbouwende kritiek aan u doorgeven. Het was behoorlijk warm in het restaurant; airco zou een goede zaak zijn voor de klanten. Het begin ging prima; keurig gedekt, drinken geserveerd. Daarna kwam de soep in pannetjes wat leuk aandoet. Soep was prima. Daarna was het wachten want er kwam niemand om te vragen wat voor pannekoeken wij wilden gebruiken. Dus ben ik zelf naar de balie gegaan om dat op te geven. De pannekoeken waren heerlijk alleen de pannekoek van mijn vrouw was op sommige plekken niet echt gaar en dat heeft ze op haar bord laten liggen. De lege borden werden niet opgehaald en toen het wat lang duurde, ben ik weer naar de balie gelopen om te vragen om ons ijs dessert. Dat was heerlijk klaar gemaakt en hebben we van gesmuld. Dit was wat opbouwende kritiek en we komen de volgende keer weer graag bij jullie.
    Hartelijke groet,

Iz. Venema Budel-Dorplein.

18. Pannenkoekenhuis Leende

Tony van der Meer

Komen hier vaker. Veel keuze qua pannenkoeken maar ook qua alternatief. Snelle en vriendelijke bediening. Eten is prima. We hopen wel dat de speeltuin gauw weer wordt uitgebreid.

19. Nederlands Leende

Ineke Houwing

Slechte ervaring. Houten maaltijdplank vol strontvliegen en toen we zeiden dat we daar geen trek meer in hadden, werd ons gesuggereerd met plan en al naar binnen te verhuizen. Bah, kom op.
    En dat na al drie kwartier op je hoofdgerecht te hebben gewacht...
    En als ze je dan vragen of alles goed bevalt en je verteld de waarheid, dan is het de schuld van de natuur waar ze niets aan kunnen doen en lieg jij over die wachttijd.
    Ik vraag me af welke strontvlieg de tijd had gekregen om wat eitjes te leggen, terwijl wij op ons eten zaten te wachten.
    Kortom, een maar nooit meer.

Elly en Theo

Mixed grill zag er veelbelovend uit, maar de biefstuk was veel veel doorgebakken, waardoor deze taai was en niet lekker smaakte. De kipfilet was erg droog. Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.

21. Pannenkoekenhuis Leende

Deborah

Slechte ervaring. We kwamen aan. Niemand was er. Service erg slecht. Niks uitgelegd over het menu. Zelf uitvogelen. Weinig te doen voor kinderen. Op de site stond dat er veel meer te doen was voor de kleintjes. Kwaliteit eten was matig en prijzig ook. Pannenkoek niet doorbakken. Erg simpel voor een tientje. Ober hing veel aan de bar ipv met de klanten bezig te zijn. Het ijs hebben we gelaten. Werd anders nog duurder. Al met al gingen we met een rotgevoel en een lege portemonnee naar huis. Wel netjes een fooi gegeven. We weten niet of we hier nog eens eerder naartoe gaan.

22. Pannenkoekenhuis Leende

Lekker eten maar service was absurd slecht. Bediening stond liever met hun drieën te kletsen aan de bar dan een rondje door de zaal te doen, eten kwam in willekeurige volgorde op willekeurige momenten, het duurde elke keer 15 min on drankjes te brengen en 1 uur voor een shoarmaschotel, aandacht krijgen van een ober was bijna onmogelijk. Weet niet of we nog eens een poging wagen om De Clown te bezoeken.

23. Pannenkoekenhuis Leende

Inge van Weert

Heerlijk gegeten en prijstechnisch prima!

24. Pannenkoekenhuis Leende

Het was gezellig.
    De tafel binnen voor 8 personen mooi ingedekt.
    Maar het weer was lekker en we vroegen of we naar buiten mochten.
    Meteen werden tafels stoelen geschoven en we hadden een grote tafel.
    Bediening was erg vriendelijk en oplettend.
    Prijs kwaliteit verhouding is prima.
    De kleintjes hebben heerlijk gespeeld.
    Al bij al een prima locatie zonder poes pas.
    Bedankt voor de gastvrijheid en het mooie vuurwerk.
    Mayke

25. Pannenkoekenhuis Leende

Wooning

Het was heel erg rustig in de zaak niet dat we daar last van hadden maar dat doet wat met de sfeer natuurlijk. We hebben heerlijk gegeten en het was goed verzorgd, genoeg en gewoon echt lekker. Als je met 5 personen onder de 100euro kunt eten en drinken dan denk ik dat is wel helemaal top. En goed te doen voor een gezin.

26. Pannenkoekenhuis Leende

Willem Hernandez

Gewoon een top middag. Kinderfeestje met 8 meiden van 10 jaar. Het weer zat ook nog eens heel erg mee, dus veel buiten gespeeld tussen de pannenkoeken door.

Top.

27. Pannenkoekenhuis Leende

Pannenkoeken en soep wel lekker.
    Service zwaar onder de maat en hygiëne is ook niet best!

Vieze tafels, slechte service. Telkens moeten vragen om drinken (kwamen niet vaker dan 1 keer langs). Geen suiker en stroop op tafel, terwijl je in een pannnenkoekenrestaurant bent.

Mijn dochter kreeg haar pannenkoek 30 minuten eerder dan dat wij deze kregen. Ze moest dus alleen eten en daarna nog wachten totdat wij het ophadden.

Vind de prijzen ook vrij hoog, in vergelijking met wat je krijgt.

28. Pannenkoekenhuis Leende

Wendy Stienen

Heel erg vriendelijke service! Voor onze jarige dochter was zelfs een stoel versierd, buitengewoon!
    Het was een waar speelparadijs voor onze dochter van 4 en jongens van bijna 2. Een ballenbak en speelhoek binnen en buiten een springkussen en speeltoestel.
    We hebben heerlijk gegeten en genoten!
    Wij gaan zeker vaker komen!

29. Pannenkoekenhuis Leende

heijmans

Eten is niets mis mee. Lekkere pannenkoek. Wel goed aan de prijs.
    Zaak is niet schoon tafels buiten niet schoon gemaakt en ook het kinderstoeltje zag er vies uit.
    Hebben we met detol doekjes eerst afgepoetst.bediening wel aardig maar niet kundig.
    Tot twee maal toe koffie op het bordje gemorst en niet een klein beetje.
    Zaten bij de speeltuin waar ze rubberen korrels als grondbedekking hadden kwam vieze rubber geur vanaf. Niet smakelijk als je buiten zit te eten.

30. Pannenkoekenhuis Leende

Voor de kinderen veel speelgelegenheid luchtkussen en ballenbak. We konden rustig nog wat drinken na het etwn.