Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leende verdeeld zijn.

1. Nederlands Leende

Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening, creatieve gerechten en goede prijs!

2. Nederlands Leende

Rosi

3. Pannenkoekenhuis Leende

Toen wij binnen kwamen vond ik de sfeer heel suf. Werden niet goed begroet en vond het geen prettige zaak.
    De uitleg van een 3 gangenmenu werd slecht uitgelegd.
    Toen we drinken bestelde duurde het heel erg lang voor het er was en er kwam nog een extra persoon ons drinken opnemen. Toen hebben wij besloten hier niet te eten.
    Wij vonden het geen leuk restaurant…

4. Pizzeria Leende

Frank Thijs

5. Pannenkoekenhuis Leende

We hebben prima gegeten met de kleinkinderen. De kleinste 2 hebben zich ook goed kunnen vermaken in de ballenbak.

medewerkers apotheek leende

Het was hartstikke lekker! Wij hebben heerlijk gegeten, hele vriendelijke bediening, echt een aanrader.

7. Nederlands Leende

Reservering verkeerd doorgegeven, jong onervaren personeel, 1,5 uur gewacht op het voorgerecht en toen we ernaar vroegen waren ze het vergeten… heel erg jammer en niet aan te raden.

Eindelijk een restaurant waar een heel groot deel van de kaart bestaat uit gerechten die "low carb" gemaakt kunnen worden. Heerlijke gerechten, grote keuze, gezellige atmosfeer!
    Aanrader.

9. Pannenkoekenhuis Leende

Als de baas de pannekoeken zelf bakt zijn ze overheerlijk en niet te evenaren!

10. Pannenkoekenhuis Leende

Pannenkoeken niet gaar. Met name de uien en appelversie.

11. Nederlands Leende

J. Venema-Laterveer

Kale omgeving, lange wachttijden, zalm uitverkocht(18.30!)
    Erg jonge bediening. Kwaliteit vlees/vis goed. Heerlijkheden bij de koffie pover.

12. Pannenkoekenhuis Leende

heidi kwarten

Alles was prima behalve de friet was te hard, dat vonden we alle vier.

13. Pannenkoekenhuis Leende

Ger de kuster

Wij zijn er met de kinderen en kleinkinderen geweest, die zich heel goed hebben vermaakt. Zo wie zo in de ballenbak. Het eten was echt lekker.

14. Pannenkoekenhuis Leende

Mijn vader was jarig, hij is leuk verrast met ballonnen aan z'n stoel, en hadden een fijne tafel direct langs de ballenbak waar we onze dochter goed in de gaten konden houden tijdens het spelen…

15. Pannenkoekenhuis Leende

Heerlijk gegeten, voldoende voor iedereen en vriendelijke bediening.

16. Nederlands Leende

Gezellige sfeer en bediening.
    Club sandwich is een aanrader.

17. Pannenkoekenhuis Leende

Carla smits

Heerlijk gegeten voor een prima prijs.
    Dit was tenminste geen oudbollig pannenkoek restaurant.

18. Nederlands Leende

We hebben heerlijk gegeten en zijn gastvrij ontvangen door het personeel van Nobel. De Poke Bowl met zalm is zeker een aanrader, ik kreeg een flinke hoeveelheid heerlijke zalm, aangezien dochter mijn sojaboontjes oppeuzelde was dat wat weinig, maar er werd direct voor me bijgehaald door het vriendelijke personeel. De Nobelburger was lekker mals. Hoewel er geen kindermenu op de kaart stond, werd er een heerlijk maaltje voor de kids in elkaar gezet, inclusief prachtig kinderijsje. Als dessert is ook de Oreoparfait een originele aanrader. Wij kunnen Nobel dus van harte aanbevelen!

19. Nederlands Leende

Trudy

20. Nederlands Leende

Trudy Smeets

21. Pannenkoekenhuis Leende

Leuk restaurant, waar je gevarieerd kunt eten (niet alleen pannenkoeken). Kinderen kunnen zich vermaken in de aanwezige speeltoestellen.

22. Pannenkoekenhuis Leende

Marco Sanders

Gereserveerd via eet.nu. Tafel voor 8 personen was netjes gereserveerd, personeel is erg vriendelijk en snel. Eten was van goede kwaliteit en voor de kinderen is er volop te spelen.

Waarom dan niet alleen maar tienen? Nou, er zijn wat kleinere dingen die wel verbeterd mogen worden wat mij betreft, zoals de hygiëne op het toilet en het aantal toiletten. Maar over het algemeen ben ik dik tevreden over De Clown!

23. Pizzeria Leende

Eten stond optijd klaar(bij ophalen) had net als anders 1 portie spaghetti daar kunnen de kinderen altijd flink van eten samen, nu zag ik al dat er veel minder inzat. Mijn kapsalon was lauw had er knoflooksaus bij besteld die zat er niet bij. Denk ik bel even om te melden word er gezegd de bezorger is naar Maarheeze kan daalijk saus brengen, ja dan is echt alles koud mevrouw… heb je dan geen ketchup of iets in de koelkast zegt ze ook nog is daar heel lekker bij, koekoek ik bestel niet voor niets knoflooksaus! Krijg ik als klap op de vuurpijl ook nog naar mijn hoofd ik snap niet jij bellen met klachten nooit met complimenten… ik zeg ik kom hier al een paar jaar… denk je zelf niet dat dat een compliment is! Daaaag ik ben er klaar mee!

24. Pannenkoekenhuis Leende

Tijdens lunchtijd, terwijl het niet druk was, erg lang moeten wachten voor de bestelling werd opgenomen.
    Pannenkoeken waren redelijk. Appels erg hard en wat droge rozijnen over een pannenkoek strooien getuigd niet van enige professionaliteit in de keuken.
    Wat ons betreft dus geen aanrader.

25. Pannenkoekenhuis Leende

Willem Smulders

Gezellige en kindvriendelijke omgeving met heerlijke pannenkoeken

26. Pannenkoekenhuis Leende

Zeker herhalingsvatbatbaar.

27. Pannenkoekenhuis Leende

Wesenbeek

Gezellig en lekker. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt, wij dus ook! Bediening vlot en aardig. Leuke afsluiting van een volmaakte familiedag.

28. Pannenkoekenhuis Leende

J. Smulders

Lekker gegeten, goede sfeer, enige minpuntje wat ik vind is dat het houten klimtoestel buiten nodig aan vervanging toe is, 1 van de platen is kapot de rest ver doorgerot waardoor de kinderen er doorheen zouden kunnen zakken en het zand is ronduit smerig. Maar verder gezellig en leuk ingericht.

29. Pannenkoekenhuis Leende

Anoniem

Het was heel lekker we hebben met z'n allen genoten, de bediening was goed en netjes en de kinderen hebben zich ook zeer goed vermaakt.

30. Pannenkoekenhuis Leende

Goed gegeten, prijs/kwaliteit is prima in orde. Hamburgers waren lekker, friet alleen net wat te veel zout.
    Kinderspeeltuin buiten mag ondertussen wel opgeknapt worden, lik verf her en der zou het geen kwaad doen.