Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Leende verdeeld zijn.

1. Besproken voor high thee. Jammer dat je alles meteen krijgt voorgeschoteld. Warme koude en zoet gerechtjes. Moet snel door eten ander div hapjes koud. Tip serveer eerst de soep daarna andere gerechtjes. Jammer de intree vol bladeren en andere rommel. Ook tafels en stoelen niet echt schoon. Voor mij niet echt aanrader.

5,1
  2. Pannenkoekenhuis Leende

Vies restaurant. De spinnenwebben zitten overal, zelfs op de clowns aan je tafel!
    Komen personeel tekort. Dat begrijp ik volkomen, geen enkele "baas" hoort zo te schreeuwen tegen zijn personeel als deze eigenaar doet. Had ie bij mij niet hoeven doen, had die handdoek om z'n oren gesmeten en had per direct ontslag genomen.
    Eten was half gaar, vergeten de speeltjes van de kinderen, 3 keer om moeten vragen voor de Kids het eindelijk hadden. Hangt totaal geen fijne sfeer, lopen allemaal zo de benen onder hun kont vandaan dat ze stik chagrijnig zijn. Zijn in de buurt genoeg veel betere restaurants voor een betere prijs!!!
    Voor ons nooit meer!!!!

3. Pannenkoekenhuis Leende
  4. Huiskamerrestaurant Leende

Ook in hun nieuw, prachtig ingericht en gezellig huiskamer restaurant behoren Sonja en Nico tot de absolute top van ons land. Je geniet hier van waanzinnige gerechten, prachtige wijnen en een bediening die je nu helemaal een onovertroffen ‘thuisgevoel’ geeft. En dat voor zeer schappelijke prijzen. Wij hopen hier nog zeer vaak te mogen komen!

5. rrrobb

Wij zijn hier een lang weekendje geweest en bij het arrangement was inbegrepen dat we hier de eerste avond het hoofdgerecht van het drie-gangenmenu bij de prijs hadden inbegrepen. Dus daarom hebben we hier de eerste avond ook gegeten. We moesten van tevoren zeggen hoe laat we wilden eten en toen het zover was kregen we een tafeltje aangewezen. En het was er inderdaad best druk. De hoofdgerechten van het menu waren niet echt bijzonder. Saté, burger en fish&chips als ik me goed herinner. Maar we mochten ook de chef's choise en dat was vanavond een spies met diamanthaas. Op de kaart stond dat die 7.50 p/p extra kostte, maar die meerprijs werd ons niet berekend. En zo hebben we dus wel erg lekker gegeten voor een heel redelijke prijs. Toe namen we nog koffie met een lekker drankje. Dit restaurant zou niet mijn eerste keuze zijn, maar over vanavond hadden we in ieder geval niets te klagen. Ook de bediening was vriendelijk en attent en de entourage was ook ok. En het Fletcher ontbijt de volgende ochtenden was ook zoals vanouds prima en uitgebreid.

6. Pannenkoekenhuis Leende

rrrobb

Buiten stond al een groot bord dat er personeel werd gezocht en ook bij binnenkomst kreeg je al de mededeling te lezen dat je welkom was maar dat ze moesten roeien met de riemen die ze hadden. Dus we waren alvast voorbereid, maar het was niet erg druk toen we er zaterdagmiddag waren en de bediening verliep vlot. Er werd ook op dat moment een nieuw meisje ingewerkt die net haar eerste dag had. En dat had ook wel iets charmants. De inrichting is zoals je van een pannenkoekenrestaurant mag verwachten. Niet echt bijzonder en ook niet echt clownesk. Maar buiten is het waarschijnlijk beter vertoeven als het weer het toelaat. Ik had een portie poffertjes die prima waren en mijn vrouw een pannenkoek met kaas. Maar de kaas bestond uit oude plakjes die er later opgelegd waren en maar heel gedeeltelijk meegesmolten waren. Daar had zij wel iets meer van verwacht. En de prijs was verder ook redelijk voor wat je ervoor kreeg.

7. Staan op een camping in de buurt en op google maps de brasserie uitgezocht uit alle restaurants in de buurt. Totaal geen spijt van het was er gezellig druk de bediening super en het eten zag er verzorgd uit en was ook heerlijk. We hadden een potje vlees en biefstuk. De volgende keer als we hier weer staan met de caravan gaan we op zeker reserveren omdat we graag nog een keer komen eten.

8. Pannenkoekenhuis Leende

Karin Maasakkers

Met 8 personen en 2 kleuters hebben we een heerlijke middag gehad. De zon scheen. De sfeer was ontspannen. Ondanks de drukte was de bediening vrolijk en gezellig. Bestellingen kwamen vlot. En de pannenkoeken waren heerlijk.
    Complimenten

9. Heerlijk gegeten zoals altijd. Door de drukte/personeelsgebrek soms iets langer moeten wachten, maar het is zeker de moeite waard. Kids kunnen heerlijk en veilig spelen in de ruime speeltuin.

10. Gideon

11. Pannenkoekenhuis Leende

Fam Janssen

Voor de derde keer de clown was weer lekker. Ook de cheeseburger was lekker. Gewoon lekker.

Groetjes fam janssen.

12. Pannenkoekenhuis Leende

Leuke fietstocht en denken even wat te drinken en pannekoek te eten.
    2 tafels gereserveerd erop wij pakken tafeltje wat niet gereserveerd op staat.
    Komt bediende met verhaal heeft u gereserveerd?
    Wij nee er staat ook niets op dat dit tafeltje gereserveerd is.
    Nee zegt ze maar de bordjes gereserveerd waren op.
    We zijn maar weer gegaan.
    Waardeloze tent denk dat ze teveel overheid steun krijgen!
    Leg er desnoods bierviltje bij met gereserveerd op.

We maken thuis wel iets.

Een zootje.

Gr Elshout jos

13. Pizzeria Leende

Bullens

Besteld via thuisbezorgd.nl. 35 min levertijd, na 2 uur nog niets. Thuisbezorgd heeft beloofd de betaalde 60,50 terug te betalen. Belt de bezorger na 3 uur dat hij eraan komt😳 Wij waren al weer ergens anders eten gaan halen... krijg ik als dreigement mee dat ik mijn geld niet terug krijg... niet onze schuld 😳 van wie dan wel? Wat een zaak. Nooit zo’n slechte review hoeven te geven, werkelijk, wat een k.. zaak

14. Pizzeria Leende

Kitty bax

Besteld via thuis bezorgd. Bezorgtijd stond 35 minuten. Een uur later nog geen eten. Telefonisch niet bereikbaar. Dus maar via thuis bezorgd contact opgenomen. Ook hier geen contact mogelijk.

15. Pizzeria Leende

Rachel_15

Waardeloze service, bestelling geplaatst via thuisbezorgd. Maarlieft 3 uur moeten wachten tot ons eten bezorgd werd. Meerdere malen contact opgenomen met Bamyan, "ja sorry het is druk, het is er over een kwartier". Blijkbaar duurt dit dan nog uren… als dan het eten vervolgens EINDELIJK arriveert worden er 2 blikjes cola bijgeleverd met wat schamele excuses. Nog geluk dat het eten dan nog lekker is maar daar is ook alles mee gezegd… in en in triest.

16. Nederlands Leende

Gert en Trudy Dirksen

Helaas was het weer niet goed genoeg om op het fraaie terras te lunchen.
    Binnen was het welkom hartelijk, de ambiance prima en de service zeer goed.
    Alle gerechten van ons beider lunch waren van uitstekende kwaliteit.
    Een aanrader dus.

17. Nederlands Leende

Ben er al vaker geweest. Erg leuk en knus ingericht. Zoals gewoonlijk super service, iets besteld wat niet op de kaart stond en ze doen hun uiterste best om er iets moois van te maken. Ook nu met corona kun je er rustig eten zonder dat je dicht bij andere mensen komt.

18. Pannenkoekenhuis Leende

Bas

19. Pannenkoekenhuis Leende

Elles Butzelaar

20. Pannenkoekenhuis Leende

Vreselijke ervaring! Een pannenkoekenhuis waar ze geen pannenkoek kunnen bakken. Soep uit blik de eerste keer niet warm en de tweede keer ook niet. Matige salade en een pannekoek die niet gaar was en veel te zout door de enorme hoeveelheid spek. Doorgegeven aan de bediening maar er werd niets mee gedaan. Bij het afrekenen kwam er een verbrande geur uit de keuken! De locatie is oud en versleten.

1,2
  21. Bezocht op zaterdagavond, ontvangst niet echt geinteresseerd. Zeker niet gezellig. Ook eten niet smakelijk. Wel iets van gezegd, maar geen enkele reactie. Eigenaar (?) had het gezellig met andere gasten aan de overige twee bezette tafels wij maar werden cpl genegeerd. Vervolgde gesprek vlak achter ons over prive zaken..... heel irritant en daarom snel weer weggegaan. Dit via mail opgestuurd, wederom geen enkele reactie. Geen aanrader!!

22. Nederlands Leende

Peter de Lange

Super gegeten en fantastische avond gehad met de familie!

Vorige week heerlijk gegeten bij dit restaurant. De twee eigenaren waren ontzetten gastvrij en de inrichting was geweldig! De steak was heerlijk.

Wij gaan hier nog vaak terug komen!

M.v.g.
    Fam. De Lange

23. Pannenkoekenhuis Leende

Sylvia van hoorn

Met een clubke wezen eten bij family restaurant de clown. Duidelijk geen family restaurant met enge clowns aan de muur en slecht eten vette te hard gebakken friet soep was goed stokbrood niet goed gesneden harde kruidenboter, tosti op bruin brood, half gare pannenkoeken, personeel zonder ervaring en de baas zelf niet te vinden die moest gebeld worden zeer slecht we werden in de serre gezet waar het erg koud was terwijl er in het restaurant genoeg plek was.
    Nooit en nooit meer.

1,9
  24. Pannenkoekenhuis Leende

Ruud De Koning

25. Gezellige zaak, met prima gerechten voor een zeer schappelijke prijs.

26. Enorm vriendelijk personeel en goed eten, zeker voor die prijs! Het restaurant is gezellig ingericht, na oud en nieuw waren we echter de enige gasten.

27. m.i.b. kreutzelman

Op zondag 8-12-2019 een tafel gereserveerd om 18.00 Uur bij aankomst geen plaats om te parkeren voor het restaurant een goed teken maar voor ons minder auto op straat geparkeerd! Eten was zoals gewoonlijk erg goed.

28. Pannenkoekenhuis Leende

Ook als je geen pannekoek wilt kun je er heel lekker eten.

29. Nederlands Leende

Top gegeten hier! Burger besteld en was echt geweldig zeker een aanrader!

30. Pannenkoekenhuis Leende

Met onze kinderen en kleinkinderen geweest.
    Buiten op terras gezeten.
    Iedereen lekker gegeten, gespeeld en tevreden.
    Ook de gluten en lactosevrije pannekoek was heerlijk.
    Een aanrader en komen zeker terug.