Eigen gratis parking voor 40 auto's

Lijn 173 vanuit Eindhoven of Weert. Halte Valkenswaardseweg, daarna 10 minuten lopen.

Bezorgrestaurants in de buurt van De Clown

1519830858 74
1532023012 74
1538119088 73

1. jan thijssen

Fijn familierestaurant voor iedereen.
    En prima geschikt voor kinderen.
    En kleinkinderen, kunnen zich goed vermaken.
    Met het speelgoed en met goed weer.
    De speeltuin buiten,
    Eten en Drinken goed en service gericht gebracht.
    En prima menulijst, eten is van goede kwaliteit.

2. De Clown is een goede plek om gezellig te eten.

3. Lekker gegeten in deze leuke gelegenheid.
    Ideaal voor kinderen maar ook een aanrader voor volwassenen die van pannenkoeken houden.
    Vriendelijk personeel en een goede service.
    Komen zeker nog eens terug.

4. Weer lekker gegeten vorige keer vanaf Kempervennen er geweest. Nu vanaf Vossenmeer weer was het eten top. Groetjes fam janssen.

5. Helaas moesten we erg lang wachten op het eten, we waren met een groep van 12 personen en niemand had tegelijkertijd het eten. Ook de nagerechten werden in delen geserveerd en er was een nagerecht vergeten. Beetje jammer dat het zo slecht georganiseerd was. De kinderen hebben zich wel vermaakt.

6. We waren een familie van 9 en iedereen had van de poffertjes en pannekoeken genoten. De prijs was zeer redelijk. Wij komen zeker terug!

7. P.Scheffers

Zeer slecht eten was niet lekker.
    Speelgoed binnen was niet schoon echt geen aanrader om weer heen te gaan.

8. Het eten was werkelijk prima, echter was prima. De bediening was matig, leek erop alsof het overzicht ontbrak.

9. Jimmy Berbers

10. Heerlijk gegeten en was super met kind van ruim 2 jaar.

11. voor oma haar 92ste verjaardag was dit een ideale eetgelegenheid. Zij kon volop genieten van de heerlijke pannenkoek en dessert en toezien hoe zelfs de allerkleinsten zich konden vermaken. En dit alles mede dankzij de vriendelijke bediening. Echt top!

12. Heerlijk gegeten.
    Prijs kwaliteit is super.
    Vriendelijk personeeln.

13. Het speelgedeelte voor de kinderen binnen was echt óntzettend smerig. Echt alsof er al weken niet gepoetst was. Door het glas van de ballenbak kon je niet kijken. Zoveel vette handen er op. Dat was niet van 1 of 2 dagen. Eerst kregen alle volwassenen hun pannenkoek, en 10 minuten later pas alle kinderen. Mijn inziens was het beter geweest dit om te draaien. Bestelde drankjes werden vergeten te brengen. Eten was vies, we zijn niet flauw maar 9 van de 11 hebben het eten laten staan. Nee, nooit weer voor ons!!!!

14. Zeer slechte ervaring! We hadden via de site gereserveerd, in de reservering hebben we vermeld dat we buiten op het terras wilde zitten. De reservering werd door De Clown bevestigd. Eenmaal daar aangekomen was er binnen een tafel gereserveerd, er werd gezegd dat ze voor buiten op het terras geen reserveringen deden. Vreemd want dit werd nergens vermeld op de site. Plus dat mijn mobiele nummer en e-mailadres bekend was, dus waarom dan niet even de moeite nemen om contact op te nemen en dit door te geven zodat we alsnog zelf de keus kunnen maken wat we willen. Uiteindelijk hebben we toch zelf buiten een plekje kunnen bemachtigen. Met het voorgerecht ging het wederom mis, die van mijn man waren ze vergeten en kwam pas veel later toen wij het al op hadden. Ook met het hoofdgerecht ging het mis, deze keer was het eten van mijn zoontje niet gekomen en ook dit kwam zo laat dat wij al weer klaar waren. Zelfs het nagerecht waren ze vergeten en moesten we er weer om vragen. We hebben uiteindelijk van 18:00 tot 21:00 uur daar gezeten met 4 kleine kinderen. Het was chaotisch! Terras was vies, veel honden haren op de grond, tafels vies en ga zo maar door. Wij komen al een aantal jaren bij De Clown maar dit was voor ons de laatste keer. Er zat een stel te eten die ook al zaten te klagen. Deze mensen kwamen uit een dorpje vlakbij en zeiden ook dat het achteruit ging, erg jammer. Er werd overigens ook niets gezegd tegen ons voor al het ongemak. € 100,00 Kwijt en niet lekker gegeten.

15. Erg leuk, ook voor de kids, ze kunnen er heerlijk spelen totdat het eten komt. Vriendelijk personeel en heerlijk eten!! Wij gaan er zeker nog eens heen :)

16. Tony van der Meer

Komen hier vaker. Veel keuze qua pannenkoeken maar ook qua alternatief. Snelle en vriendelijke bediening. Eten is prima. We hopen wel dat de speeltuin gauw weer wordt uitgebreid.

17. Deborah

Slechte ervaring. We kwamen aan. Niemand was er. Service erg slecht. Niks uitgelegd over het menu. Zelf uitvogelen. Weinig te doen voor kinderen. Op de site stond dat er veel meer te doen was voor de kleintjes. Kwaliteit eten was matig en prijzig ook. Pannenkoek niet doorbakken. Erg simpel voor een tientje. Ober hing veel aan de bar ipv met de klanten bezig te zijn. Het ijs hebben we gelaten. Werd anders nog duurder. Al met al gingen we met een rotgevoel en een lege portemonnee naar huis. Wel netjes een fooi gegeven. We weten niet of we hier nog eens eerder naartoe gaan.

18. Lekker eten maar service was absurd slecht. Bediening stond liever met hun drieën te kletsen aan de bar dan een rondje door de zaal te doen, eten kwam in willekeurige volgorde op willekeurige momenten, het duurde elke keer 15 min on drankjes te brengen en 1 uur voor een shoarmaschotel, aandacht krijgen van een ober was bijna onmogelijk. Weet niet of we nog eens een poging wagen om De Clown te bezoeken.

19. Inge van Weert

Heerlijk gegeten en prijstechnisch prima!

20. Het was gezellig.
    De tafel binnen voor 8 personen mooi ingedekt.
    Maar het weer was lekker en we vroegen of we naar buiten mochten.
    Meteen werden tafels stoelen geschoven en we hadden een grote tafel.
    Bediening was erg vriendelijk en oplettend.
    Prijs kwaliteit verhouding is prima.
    De kleintjes hebben heerlijk gespeeld.
    Al bij al een prima locatie zonder poes pas.
    Bedankt voor de gastvrijheid en het mooie vuurwerk.
    Mayke

21. Wooning

Het was heel erg rustig in de zaak niet dat we daar last van hadden maar dat doet wat met de sfeer natuurlijk. We hebben heerlijk gegeten en het was goed verzorgd, genoeg en gewoon echt lekker. Als je met 5 personen onder de 100euro kunt eten en drinken dan denk ik dat is wel helemaal top. En goed te doen voor een gezin.

22. Willem Hernandez

Gewoon een top middag. Kinderfeestje met 8 meiden van 10 jaar. Het weer zat ook nog eens heel erg mee, dus veel buiten gespeeld tussen de pannenkoeken door.

Top.

23. Pannenkoeken en soep wel lekker.
    Service zwaar onder de maat en hygiëne is ook niet best!

Vieze tafels, slechte service. Telkens moeten vragen om drinken (kwamen niet vaker dan 1 keer langs). Geen suiker en stroop op tafel, terwijl je in een pannnenkoekenrestaurant bent.

Mijn dochter kreeg haar pannenkoek 30 minuten eerder dan dat wij deze kregen. Ze moest dus alleen eten en daarna nog wachten totdat wij het ophadden.

Vind de prijzen ook vrij hoog, in vergelijking met wat je krijgt.

24. Wendy Stienen

Heel erg vriendelijke service! Voor onze jarige dochter was zelfs een stoel versierd, buitengewoon!
    Het was een waar speelparadijs voor onze dochter van 4 en jongens van bijna 2. Een ballenbak en speelhoek binnen en buiten een springkussen en speeltoestel.
    We hebben heerlijk gegeten en genoten!
    Wij gaan zeker vaker komen!

25. heijmans

Eten is niets mis mee. Lekkere pannenkoek. Wel goed aan de prijs.
    Zaak is niet schoon tafels buiten niet schoon gemaakt en ook het kinderstoeltje zag er vies uit.
    Hebben we met detol doekjes eerst afgepoetst.bediening wel aardig maar niet kundig.
    Tot twee maal toe koffie op het bordje gemorst en niet een klein beetje.
    Zaten bij de speeltuin waar ze rubberen korrels als grondbedekking hadden kwam vieze rubber geur vanaf. Niet smakelijk als je buiten zit te eten.

26. Voor de kinderen veel speelgelegenheid luchtkussen en ballenbak. We konden rustig nog wat drinken na het etwn.

27. Maartje Vunderink

Lekker gegeten, goede prijs-kwaliteit! Snelle en fijne service. Zowel binnen als buiten speelgelegenheid voor de kinderen.
    Aanrader!

28. Lekker gegeten.
    Wel duur.
    Springkussen was nat.

29. Was een hele leuke ervaring voor kindje van 3 jaar. Voor ouders is het eten en drinken een goede prijs kwaliteit verhouding

30. Freekje

Ik kom al jaren bij de Clown. Ook met grote groepen (12 personen) steeds is de kwaliteit goed. Probeer steeds iets anders. Ook eigen combinaties zijn mogelijk. Luisteren goed naar je wensen en doen er alles aan om je tevreden te stellen. Ik kom zeker nog vaker terug. Langte wachttijden? Vieze glazen? Opgewarmde pannekoeken uit de magnetron? Ik heb het nog niet meegemaakt. Sommige recensies snap ik dan ook niet.

31. Alain Wilms

Pannenkoeken eten is heus niet alleen voor kinderen. Ook wij 60 plussers zijn er verzot op… en zeker op die van De Clown. Geweldig goed restaurant! We eten er regelmatig en het is nog nooit tegengevallen!

32. N. Aksoy

Vandaag met mijn zoontje, vriendin en haar twee kinderen geweest. Ik vind dit niet leuk om terug te koppelen, maar wat een verwaarloosde pannekoekenhhuis. Speelhoek (ballenbak, speelgoed) heel erg vies en oud! Hygiene zeker niet van toepassing. Nadat we dat zagen wilden we al bijna vertrekken, toch gebleven. Ook de kinderstoelen die we kregen was zo vies dat we zelf met natte doekjes het zelf schoon gemaakt.

33. We gaan er graag met de kinderen naar toe. Ze kunnen en mogen daar lekker rond springen terwijl wij op ons gemak kunnen genieten van het ruime aanbod.

34. andrea hoeks

Het eten was goed jammer dat er bijna geen speelruimte was voor de kinderen die te groot zijn voor de ballenbak.

35. j.schonenberg

We waren met groep mensen met een verstandelijke beperking.
    Alles stond al gereed en bediening was heel goed en erg klantvriendelijk.
    We hebben er heerlijke pannenkoeken gegeten en lekker wat gedronken.
    Het was top.

36. Fam van der Beek

Heerlijke pannekoeken gegeten in een gezellig restaurant. Waren met een groep van 8 volwassenen en 6 kinderen die zich prima hebben vermaakt in de ballenbak. Komen zeker nog eens terug!

37. Het eten was lekker. Wel lang moeten wachten op het eten, ondanks dat er maar 4 tafels bezet waren.
    Ook waren onze glazen regelmatig leeg, wat omzetderving is. Jammer.
    Uiteindelijk heeft mijn dochter het prima naar haar zin gehad en dat is wat telt.

38. We hebben hier met een groep van 20 personen gegeten. Er stond een grote tafel voor ons klaar op een goede plek in het restaurant. Kinderen konden heerlijk spelen. Helaas duurde het lang voordat het eten klaar was. Na 1 uur en een kwartier in het restaurant kwam de soep. De tomatensoep was lauw, de erwtensoep was heerlijk. Bij de maaltijden met patat en salade kregen we eerst het vlees geserveerd, nadat dit op was de patat en als laatste de salade. Het restaurant is zeker niet duur. Mijn tip is een iets hogere prijs en dan een service waar je klanten blij van worden!

39. hannie van kuijk

Vlotte bediening aardig personeel lekkere pannekoeken.

40. Familie met kinderen

Leuke speelhoek voor de kinderen. Voldoende keuze op de menukaart. De wafels waren een beetje droog en hard. Pannenkoeken en hamburgers waren lekker.

41. Vriendelijk ontvangt. Prima bediening. Lekker met de familie gegeten. Naast de pannenkoek ook een lekkere hamburger. Prima prijs kwaliteit. Aanrader.

42. Anja poelman

Erg leuk voor kinderen maar zeker ook voor volwassenen… lekker en zeer voldoende eten voor weinig geld…

43. Eten en drinken prima, bediening op zich ook heel goed, maar helaas was er een gezelschap aanwezig met continu blaffende honden…
    Het was nauwelijks mogelijk om ongestoord met de tafelgenoten te praten… we hebben dan ook voortijdig het pand verlaten… geen toetje of extra drankje…
    Jammer dat daar niet op ingegrepen is… er waren overduidelijk meer gasten die last hadden van deze hondenterreur…

44. Van Meijl

Een gezellig pannenkoekenhuis voor jong en oud. Het personeel is altijd even vriendelijk, en lust je iets niet er is altijd wel een alternatief dat ze aanbieden.

45. Paulien Jansen

Entourage verouderd en deed zeer armoedig aan. Pannenkoeken smaakten daar in tegen super goed! Mis wel speciale pannenkoeken. Bv een Boerenpannenkoek of appfelstrudel pannenkoek.

46. We waren met 2 volwassenen en onze dochter van 6 jaar. Wij hadden een driegangenmenu met tomatensoep en erwtensoep vooraf. Dit was erg lekker! Toen hadden we snitzel met friet en een heerlijke pannenkoek. Deze waren ook supergoed en zalig! Als dessert hadden we een dame blance en deze was ook perfect! Zeker een aanrader en we komen hier echt nog eens terug!

47. Lekker gegeten en goede service

48. Lekker en gezellig zitten eten en drinken.
    Snelle service.

49. Toen wij binnen kwamen vond ik de sfeer heel suf. Werden niet goed begroet en vond het geen prettige zaak.
    De uitleg van een 3 gangenmenu werd slecht uitgelegd.
    Toen we drinken bestelde duurde het heel erg lang voor het er was en er kwam nog een extra persoon ons drinken opnemen. Toen hebben wij besloten hier niet te eten.
    Wij vonden het geen leuk restaurant…

50. We hebben prima gegeten met de kleinkinderen. De kleinste 2 hebben zich ook goed kunnen vermaken in de ballenbak.

51. Als de baas de pannekoeken zelf bakt zijn ze overheerlijk en niet te evenaren!

52. Pannenkoeken niet gaar. Met name de uien en appelversie.

53. heidi kwarten

Alles was prima behalve de friet was te hard, dat vonden we alle vier.

54. Ger de kuster

Wij zijn er met de kinderen en kleinkinderen geweest, die zich heel goed hebben vermaakt. Zo wie zo in de ballenbak. Het eten was echt lekker.

55. Mijn vader was jarig, hij is leuk verrast met ballonnen aan z'n stoel, en hadden een fijne tafel direct langs de ballenbak waar we onze dochter goed in de gaten konden houden tijdens het spelen…

56. Heerlijk gegeten, voldoende voor iedereen en vriendelijke bediening.

57. Carla smits

Heerlijk gegeten voor een prima prijs.
    Dit was tenminste geen oudbollig pannenkoek restaurant.

58. Leuk restaurant, waar je gevarieerd kunt eten (niet alleen pannenkoeken). Kinderen kunnen zich vermaken in de aanwezige speeltoestellen.

59. Marco Sanders

Gereserveerd via eet.nu. Tafel voor 8 personen was netjes gereserveerd, personeel is erg vriendelijk en snel. Eten was van goede kwaliteit en voor de kinderen is er volop te spelen.

Waarom dan niet alleen maar tienen? Nou, er zijn wat kleinere dingen die wel verbeterd mogen worden wat mij betreft, zoals de hygiëne op het toilet en het aantal toiletten. Maar over het algemeen ben ik dik tevreden over De Clown!

60. Tijdens lunchtijd, terwijl het niet druk was, erg lang moeten wachten voor de bestelling werd opgenomen.
    Pannenkoeken waren redelijk. Appels erg hard en wat droge rozijnen over een pannenkoek strooien getuigd niet van enige professionaliteit in de keuken.
    Wat ons betreft dus geen aanrader.

61. Willem Smulders

Gezellige en kindvriendelijke omgeving met heerlijke pannenkoeken

62. Zeker herhalingsvatbatbaar.

63. Wesenbeek

Gezellig en lekker. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt, wij dus ook! Bediening vlot en aardig. Leuke afsluiting van een volmaakte familiedag.

64. J. Smulders

Lekker gegeten, goede sfeer, enige minpuntje wat ik vind is dat het houten klimtoestel buiten nodig aan vervanging toe is, 1 van de platen is kapot de rest ver doorgerot waardoor de kinderen er doorheen zouden kunnen zakken en het zand is ronduit smerig. Maar verder gezellig en leuk ingericht.

65. Anoniem

Het was heel lekker we hebben met z'n allen genoten, de bediening was goed en netjes en de kinderen hebben zich ook zeer goed vermaakt.

66. Goed gegeten, prijs/kwaliteit is prima in orde. Hamburgers waren lekker, friet alleen net wat te veel zout.
    Kinderspeeltuin buiten mag ondertussen wel opgeknapt worden, lik verf her en der zou het geen kwaad doen.

67. Peter Peeters

Aangezien we een dag in Maastricht waren geweest en op de terug reis naar Berlicum toch moesten eten vooraf gekeken waar we goedkoop (pannenkoeken) zouden kunnen eten. We waren met 8 personen en wilde de kosten beperken. Bij aankomst direct al een goede sfeer. Dat we de kaart in onze handen kregen, echt verrast over het grote assortiment. Keuze te over en niet alleen pannenkoeken. Iedereen heeft heerlijk gegeten. Nadat we op ons gemak gezeten hebben, gaan afrekenen. Ook dat viel met 8 personen ontzettend mee. Ik heb eerder met 4 of 5 personen een zelfde rekening gehad (geen pannenkoeken natuurlijk). Als ik in de buurt ben, zal ik zeker terug komen. De moeite waard. Mooie afronding van een perfecte dag.

68. Leo Smit

De pannenkoeken waren weer top. de kleinkinderen vonden de speeltuin geweldig. De bediening was wat minder: slechte communicatie, niet zelf zien dat de glazen leeg zijn en wat houterig serveren. Maar we blijven graag terug komen!

69. roger van mil

Ben gisteren met vrouw en 2 kids gaan eten bij De Clown, maar nooit meer. Soep was goed en drank, maar toen kregen we onze pannenkoek met chili, was vreselijk totaal geen smaak chilli was opgewarmd in magnetron pannenkoek van de dochter met ham en kaas. Kaas was veel en veel te veel, was overheersend. Pannenkoek van m'n vrouw was gehakt, was wit niet bruin gebakken. Pannenkoek was smaakloos en kaas wat erover zat was ook veel te veel en overheersend, vreselijk. Oudste dochter had shoarma schotel gepakt, ja zo'n shoarma had ik nog nooit gezien, leken wel gebakken spekjes. Friet was pikant en veel te scherp. Toen we moesten gaan afrekenen dat was helemaal schokkend 78 euro en 5 cent, wat was dat pijnlijk geld. Vreselijk. Dus voor ons nooit meer en personeel in de keuken waren net zo oud als m'n oudste dochter van 12.

70. Deborah

'Het was te eten, niks aparts'. Pannekoeken hebben weinig smaak. Geeneens kinder servies in een kinderrestaurant!
    Bediening slecht, niet oplettend.

71. Thea Janssen

Heerlijk gegeten,, hadden om 6 uur gereserveerd voor 10 personen en na de bestelling werden de eerste pannenkoeken al snel geserveerd. Misschien een tip: zorg dat eerst de kinderen aan het eten zijn en serveer dan de pannenkoeken voor de volwassenen.

72. Fam Joosten

De aankleding is erg oud en wat verlopen, maar het speelhoekje voor de kinderen binnen en de speeltuin buiten zijn in goede staat. Heel veel keuze en ook betaalbaar. Eten was erg lekker, iedereen heeft genoten. 3 gangen menu is een echte aanrader, lekker eten voor een klein prijsje. Service is ook prima.

73. We hebben met 4 volwassenen en 2 kinderen lekker gegeten.

74. De pannenkoeken zijn niet vet en smaken heerlijk. De bediening was prima. De kleine kinderen hebben zich vermaakt met de speeltoestellen en ballenbak. De prijzen van drank en spijs zijn normaal.

75. Chantal

Helaas slechte ervaring. Begon met alle 4 vieze glazen drinken waar we heel lang op moesten wachten. Daarna de bestelling die niet goed was. Slechte bediening, erg traag.

76. Claassen

Heerlijk gegeten met kinderen en opa & oma. Voor kinderen genoeg te doen, zeer kindvriendelijk. Heerlijke pannenkoeken!!!

Tip voor de kaart: ipv van alle mogelijke combinaties op te schrijven, alle ingrediënten.

77. Lekker gegeten. Gastvrije bediening. Leuk voor kinderen.

78. Paul Ververs

Met grote groep gereserveerd, maar helaas kunnen ze dit bij de Clown niet aan. 1 1/2 uur wachten op een pils en een cappuccino, na diverse malen als antwoord te krijgen het komt er nu aan.... Wij zijn na 2 uur wachten op gestaan om de drankjes + soep af te rekenen met honger naar huis gegaan. Het probleem was dat er te weinig servies aanwezig was, de pannenkoeken waren klaar er waren alleen geen zuivere borden aanwezig!?! Diep triest, als je personeel een grote groep niet aan kan (en we hoefde echt niet in een uur weer buiten te staan, maar een uur wachten om een bestelling door te geven is volgens mij ook niet normaal) Dan moet je of ander personeel nemen of zelf in de zaak aanwezig zijn of gewoon nee verkopen. Dit zou een hoop ergernis (en honger) voorkomen. Het was voor ons de eerste en laatste keer bij de Clown.

79. henske jochems

Vanwege een familieverjaardag met leden uit verschillende windstreken zochten we een centrale plek in de buurt van Eindhoven met wandelmogelijkheden. Tip van een vriendin was de Clown. Online gereserveerd voor 16:00 u na de wandeling . Op de dag zelf toch ook verzameld op deze locatie . Er waren veel mensen ( en honden, leuk ! ) en onze tafel was in de zijruimte al gedekt en gereserveerd om 13:00 u , preventief. Dat was fijn want nu konden we eerst koffie drinken en dan aan de wandel. Daarna ging vrijwel iedereen om 16 u aan de pannenkoek. Lekkere pannenkoeken en ongelooflijk veel keuzemogelijkheden qua "beleg". We hadden een geslaagde middag.

80. Patrick evers

Eten was rederlijk goed wij hadden spareribs en de vlees was beetje aan de droge kant rest was goed. Bediening was slecht is ons maaar 1 x om drinken gevraagd. Vermoed dat ze dat niet graag verkopen.

81. Voor onze doelgroep was het een uitstekende locatie. Met 7 volwassenen en 7 kleinkinderen hebben we hier lekkere pannenkoeken en poffertjes gegeten op een druk tijdstip. Complimenten voor de bediening die tussen de spelende en rondlopende kinderen door moesten laveren.

Groetjes Anny, kinderen en kleinkinderen.

82. José Jacobs

Het eten was lekker, goed verzorgd en het personeel was vriendelijk, maar niet al te snel.
    We hadden gereserveerd.

83. We hadden gereserveerd maar bij het binnenkomen liep de service pal naast ons alsof we lucht waren. interieur - sfeer is zeer flauw. Terwijl er slechts 5 tafeltjes volzet waren, moesten we toch zelf iemand moeten roepen na ruim 20 minuten om onze bestelling door te geven. De drank van ons kwam met een verschil van wel bijna 10 minuten. Pannenkoek was helemaal niet speciaal en eigenlijk best duur voor wat je krijgt. Dessert was gewoon oké.

Voor het afrekenen terug zelf naar de bar moeten gaan en dan zelfs nog 2 drankjes bijgerekend die niet van ons waren. 1 van de slechtste eet - service ervaringen ooit.

84. Het eten was goed, het was gezellig en niet duur.
    Er lag alleen de hele middag een hond te janken, maar daar kunnen jullie niets aan doen.

Groeten W. Aertse

85. Ad Plugers

Eten, bediening en sfeer waren prima.
    Gaan zeker terug.

86. Marian van Daal

De pannenkoeken waren lekker. Maar het duurde véél te lang voordat we konden gaan eten. En zelfs toen waren er nog 2 personen die nóg langer moesten wachten omdat ze het gewoon vergeten waren. En geen sorry. De bediening was redelijk. Hebben we wel beter gezien.

87. We hebben met 9 volwassenen en een kleintje heerlijk gegeten. Erg lekkere pannenkoeken, vriendelijke bediening.
    Wij hoefden niet lang te wachten (we hadden wel gereserveerd) iedereen kreeg zijn pannenkoek gelijk. En na de maaltijd het nagerecht ook. Onze kleinzoon heeft heerlijk gespeeld in de ballenbak. Kortom echt voor herhaling vatbaar.

88. R.Bakkers

Met kinderen voor herhaling vatbaar.
    De aanwezigheid van een TV scherm lijkt leuk maar (kleine)kinderen leggen de focus op de tv. Wij zouden de tv direct weghalen en zolang die er hangt gaan we ook niet terug.
    Is geen minpunt voor het eten en de bediening maar "verstoort" het samenzijn in hoge mate!!
    De ballenbak was totaal vervuild met zand. Een bordje schoenen uit zou op zijn plaats zijn zeker omdat kinderen na het spelen moeten eten.
    Klinkt allemaal erg kritisch maar zo is het niet bedoeld. De pannenkoeken en desserts waren in prijs/kwaliteit verhouding prijzig maar naar behoren.

89. Pannekoeken waren goed. Niets over te zeggen! Service was dramatisch. Het leek erop dat ze de drukte niet aan konden. De eigenares heb ik geen goed woord voor over. Zij weet niet wat klantvriendelijk is en/of betekent. Lang wachten op drankjes. Spare-ribst waren ze vergeten en moesten nog gemaakt worden. 5 minuten later waren ze er al. Je kunt het al raden... KOUD.

90. Marco Sanders

Aardig personeel, prijs-kwaliteitverhouding prima. We zaten in de serre en ja, daar heeft het hout en het laminaat wel wat gewerkt, waardoor behoorlijke spleten zijn ontstaan. Maar als je dat 'rustiek' noemt, heeft het ook wel weer wat. ;-)

Als ik dan toch een minpuntje moet noemen: twee personen hadden een menu, en zij kregen hun dessert pas toen de rest zijn dessert al op had, en bovendien moesten we ernaar vragen. Had waarschijnlijk te maken met overdracht van dienst, maar dat zou qua administratie én afhandeling (sorry of zo) wel beter mogen.

Geen reden om nooit meer terug te gaan voor mij, maar i.m.o. wel een aandachtspunt voor het bedrijf.

91. Gezellig restaurant voor kinderen met voldoende speelgelegenheid binnen en buiten. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Aanrader om met kinderen te gaan eten.

92. fam janssen

Heel lekker gegeten.
    Niks mis mee.
    Als we in de beurt zijn komen we zeker een keer terug.

93. Mevrouw Scholte

De soep kwam heel snel, maar het duurde enorm lang voor het hoofdgerecht kwam. En dat is met kleine kinderen van 3/4 jaar oud echt niet fijn. Nadat ik een medewerker hierop had aangesproken was de enige reactie "oh". Ben hierdoor een ontevreden klant.

94. Vanmiddag een pannenkoek gegeten bij De Clown. Erg geschrokken van het meer dan matige onderhoud aan alle speeltoestellen voor de kinderen en het interieur (niet gevaarlijk, maar "vergane glorie"). De hele speeltuin is aan vervanging toe en het gebouw aan een upgrade, ik werd er droevig van en mijn horeca hart brak hier wel een beetje van. Verf er vanaf, doorgezakte grondplaat, verf er vanaf en groene aanslag op bijna alles wat ik zag. Ik snap dat je dit bij moet houden, maar dat lijkt me nou net de bedoeling van zo'n mooie locatie. Pannenkoeken waren ook niet geweldig lekker. Samengevat: jammer.

95. Nancy Thielen

Het eten was echt heel lekker
    En mijn dochter heeft heel fijn kunnen spelen

96. Eten & drinken : Positief: Lekker en aangepast aan gasten die op voeding moeten letten. Perfect!
    Sfeer: Goed.
    Service: Heel goed. Medewerkers luisteren naar gasten en doen wat mogelijk om deze van dienst te zijn. Vriendelijk!
    Prijs / kwaliteit: Goed.

Extra: Leuk dat er een mogelijkheid is voor (kleine) kinderen om wat te spelen. Toch was wat speelgoed stuk ( rode schommelpaardje ) wat een risico is op letsel voor ' de kleintjes '.
    De (tegel)vloer is heel glad.

97. Heel leuk voor de kinderen, er is veel te spelen. Ze hebben genoten!

98. Goede gegeten, eten stond snel op tafel. leuk voor kids zeker bij goed weer, maar bij slecht weer is speelruimte binnen beperkt en wordt het na een tijdje erg benauwd binnen.

99. De tafel voor 10 personen zoals gerserveerd stond klaar, maar de kinderstoelen ( ook doorgegeven) niet. Na een tijdje en op verzoek kwamen 2 plakkerige stoelen! En na precies 1 uur de pannenkoeken. Dat is met 1 kind en 2 kleuters veel te lang wachten.
    Verder niks op aan te merken. Het eten was goed en lekker en er de kinderen vermaken zich er prima.

100. Rita Lucassen

Het was weer dik in orde zoals altijd.

Volgende pagina