De Clown in Leende

Het leukste pannenkoekenhuis van Brabant en omstreken!

Eigen gratis parking voor 40 auto's

Lijn 173 vanuit Eindhoven of Weert. Halte Valkenswaardseweg, daarna 10 minuten lopen.

ma lunch 11:00 - 20:30
di lunch vanaf 11:00 diner tot 20:30
wo lunch vanaf 11:00 diner tot 20:30
do lunch vanaf 11:00 diner tot 20:30
vr lunch vanaf 11:00 diner tot 20:30
za lunch vanaf 11:00 diner tot 20:30
zo lunch vanaf 11:00 diner tot 20:30

Pannenkoekenhuis De Clown is een knus en gezellig pannenkoekenhuis met een uitgebreide kaart waarop voor een ieder iets te vinden is. Naast 200 verschillende pannenkoeken serveren wij heerlijke lunchgerechten zoals broodjes en salades maar ook hoofdgerechten van vlees en vis.
Voor de kinderen hebben wij een aparte kaart.
Zowel binnen als buiten is er voldoende speelgelegenheid. Wij beschikken over een terras van 125 stoelen en een parkeerplaats met 40 plaatsen. Direct achter het pannenkoekenhuis bevindt zich het Leenderbos met 800 hectaren bos en heide.

5. Betalen Master Card Visa pin

1438452025 69
1496920095 71
1520307323 74
1532000936 74

1. Lekker eten maar service was absurd slecht. Bediening stond liever met hun drieën te kletsen aan de bar dan een rondje door de zaal te doen, eten kwam in willekeurige volgorde op willekeurige momenten, het duurde elke keer 15 min on drankjes te brengen en 1 uur voor een shoarmaschotel, aandacht krijgen van een ober was bijna onmogelijk. Weet niet of we nog eens een poging wagen om De Clown te bezoeken.

2. Inge van Weert

Heerlijk gegeten en prijstechnisch prima!

3. Het was gezellig.
    De tafel binnen voor 8 personen mooi ingedekt.
    Maar het weer was lekker en we vroegen of we naar buiten mochten.
    Meteen werden tafels stoelen geschoven en we hadden een grote tafel.
    Bediening was erg vriendelijk en oplettend.
    Prijs kwaliteit verhouding is prima.
    De kleintjes hebben heerlijk gespeeld.
    Al bij al een prima locatie zonder poes pas.
    Bedankt voor de gastvrijheid en het mooie vuurwerk.
    Mayke

4. Wooning

Het was heel erg rustig in de zaak niet dat we daar last van hadden maar dat doet wat met de sfeer natuurlijk. We hebben heerlijk gegeten en het was goed verzorgd, genoeg en gewoon echt lekker. Als je met 5 personen onder de 100euro kunt eten en drinken dan denk ik dat is wel helemaal top. En goed te doen voor een gezin.

5. Willem Hernandez

Gewoon een top middag. Kinderfeestje met 8 meiden van 10 jaar. Het weer zat ook nog eens heel erg mee, dus veel buiten gespeeld tussen de pannenkoeken door.

Top.

6. Pannenkoeken en soep wel lekker.
    Service zwaar onder de maat en hygiëne is ook niet best!

Vieze tafels, slechte service. Telkens moeten vragen om drinken (kwamen niet vaker dan 1 keer langs). Geen suiker en stroop op tafel, terwijl je in een pannnenkoekenrestaurant bent.

Mijn dochter kreeg haar pannenkoek 30 minuten eerder dan dat wij deze kregen. Ze moest dus alleen eten en daarna nog wachten totdat wij het ophadden.

Vind de prijzen ook vrij hoog, in vergelijking met wat je krijgt.

7. Wendy Stienen

Heel erg vriendelijke service! Voor onze jarige dochter was zelfs een stoel versierd, buitengewoon!
    Het was een waar speelparadijs voor onze dochter van 4 en jongens van bijna 2. Een ballenbak en speelhoek binnen en buiten een springkussen en speeltoestel.
    We hebben heerlijk gegeten en genoten!
    Wij gaan zeker vaker komen!

8. heijmans

Eten is niets mis mee. Lekkere pannenkoek. Wel goed aan de prijs.
    Zaak is niet schoon tafels buiten niet schoon gemaakt en ook het kinderstoeltje zag er vies uit.
    Hebben we met detol doekjes eerst afgepoetst.bediening wel aardig maar niet kundig.
    Tot twee maal toe koffie op het bordje gemorst en niet een klein beetje.
    Zaten bij de speeltuin waar ze rubberen korrels als grondbedekking hadden kwam vieze rubber geur vanaf. Niet smakelijk als je buiten zit te eten.

9. Voor de kinderen veel speelgelegenheid luchtkussen en ballenbak. We konden rustig nog wat drinken na het etwn.

10. Maartje Vunderink

Lekker gegeten, goede prijs-kwaliteit! Snelle en fijne service. Zowel binnen als buiten speelgelegenheid voor de kinderen.
    Aanrader!

11. Lekker gegeten.
    Wel duur.
    Springkussen was nat.

12. Was een hele leuke ervaring voor kindje van 3 jaar. Voor ouders is het eten en drinken een goede prijs kwaliteit verhouding

13. Freekje

Ik kom al jaren bij de Clown. Ook met grote groepen (12 personen) steeds is de kwaliteit goed. Probeer steeds iets anders. Ook eigen combinaties zijn mogelijk. Luisteren goed naar je wensen en doen er alles aan om je tevreden te stellen. Ik kom zeker nog vaker terug. Langte wachttijden? Vieze glazen? Opgewarmde pannekoeken uit de magnetron? Ik heb het nog niet meegemaakt. Sommige recensies snap ik dan ook niet.

14. Alain Wilms

Pannenkoeken eten is heus niet alleen voor kinderen. Ook wij 60 plussers zijn er verzot op… en zeker op die van De Clown. Geweldig goed restaurant! We eten er regelmatig en het is nog nooit tegengevallen!

15. N. Aksoy

Vandaag met mijn zoontje, vriendin en haar twee kinderen geweest. Ik vind dit niet leuk om terug te koppelen, maar wat een verwaarloosde pannekoekenhhuis. Speelhoek (ballenbak, speelgoed) heel erg vies en oud! Hygiene zeker niet van toepassing. Nadat we dat zagen wilden we al bijna vertrekken, toch gebleven. Ook de kinderstoelen die we kregen was zo vies dat we zelf met natte doekjes het zelf schoon gemaakt.

16. We gaan er graag met de kinderen naar toe. Ze kunnen en mogen daar lekker rond springen terwijl wij op ons gemak kunnen genieten van het ruime aanbod.

17. andrea hoeks

Het eten was goed jammer dat er bijna geen speelruimte was voor de kinderen die te groot zijn voor de ballenbak.

18. j.schonenberg

We waren met groep mensen met een verstandelijke beperking.
    Alles stond al gereed en bediening was heel goed en erg klantvriendelijk.
    We hebben er heerlijke pannenkoeken gegeten en lekker wat gedronken.
    Het was top.

19. Fam van der Beek

Heerlijke pannekoeken gegeten in een gezellig restaurant. Waren met een groep van 8 volwassenen en 6 kinderen die zich prima hebben vermaakt in de ballenbak. Komen zeker nog eens terug!

20. Het eten was lekker. Wel lang moeten wachten op het eten, ondanks dat er maar 4 tafels bezet waren.
    Ook waren onze glazen regelmatig leeg, wat omzetderving is. Jammer.
    Uiteindelijk heeft mijn dochter het prima naar haar zin gehad en dat is wat telt.

21. We hebben hier met een groep van 20 personen gegeten. Er stond een grote tafel voor ons klaar op een goede plek in het restaurant. Kinderen konden heerlijk spelen. Helaas duurde het lang voordat het eten klaar was. Na 1 uur en een kwartier in het restaurant kwam de soep. De tomatensoep was lauw, de erwtensoep was heerlijk. Bij de maaltijden met patat en salade kregen we eerst het vlees geserveerd, nadat dit op was de patat en als laatste de salade. Het restaurant is zeker niet duur. Mijn tip is een iets hogere prijs en dan een service waar je klanten blij van worden!

22. hannie van kuijk

Vlotte bediening aardig personeel lekkere pannekoeken.

23. Familie met kinderen

Leuke speelhoek voor de kinderen. Voldoende keuze op de menukaart. De wafels waren een beetje droog en hard. Pannenkoeken en hamburgers waren lekker.

24. Vriendelijk ontvangt. Prima bediening. Lekker met de familie gegeten. Naast de pannenkoek ook een lekkere hamburger. Prima prijs kwaliteit. Aanrader.

25. Anja poelman

Erg leuk voor kinderen maar zeker ook voor volwassenen… lekker en zeer voldoende eten voor weinig geld…

26. Eten en drinken prima, bediening op zich ook heel goed, maar helaas was er een gezelschap aanwezig met continu blaffende honden…
    Het was nauwelijks mogelijk om ongestoord met de tafelgenoten te praten… we hebben dan ook voortijdig het pand verlaten… geen toetje of extra drankje…
    Jammer dat daar niet op ingegrepen is… er waren overduidelijk meer gasten die last hadden van deze hondenterreur…

27. Van Meijl

Een gezellig pannenkoekenhuis voor jong en oud. Het personeel is altijd even vriendelijk, en lust je iets niet er is altijd wel een alternatief dat ze aanbieden.

28. Paulien Jansen

Entourage verouderd en deed zeer armoedig aan. Pannenkoeken smaakten daar in tegen super goed! Mis wel speciale pannenkoeken. Bv een Boerenpannenkoek of appfelstrudel pannenkoek.

29. We waren met 2 volwassenen en onze dochter van 6 jaar. Wij hadden een driegangenmenu met tomatensoep en erwtensoep vooraf. Dit was erg lekker! Toen hadden we snitzel met friet en een heerlijke pannenkoek. Deze waren ook supergoed en zalig! Als dessert hadden we een dame blance en deze was ook perfect! Zeker een aanrader en we komen hier echt nog eens terug!

30. Lekker gegeten en goede service

31. Lekker en gezellig zitten eten en drinken.
    Snelle service.

32. Toen wij binnen kwamen vond ik de sfeer heel suf. Werden niet goed begroet en vond het geen prettige zaak.
    De uitleg van een 3 gangenmenu werd slecht uitgelegd.
    Toen we drinken bestelde duurde het heel erg lang voor het er was en er kwam nog een extra persoon ons drinken opnemen. Toen hebben wij besloten hier niet te eten.
    Wij vonden het geen leuk restaurant…

33. We hebben prima gegeten met de kleinkinderen. De kleinste 2 hebben zich ook goed kunnen vermaken in de ballenbak.

34. Als de baas de pannekoeken zelf bakt zijn ze overheerlijk en niet te evenaren!

35. Pannenkoeken niet gaar. Met name de uien en appelversie.

36. heidi kwarten

Alles was prima behalve de friet was te hard, dat vonden we alle vier.

37. Ger de kuster

Wij zijn er met de kinderen en kleinkinderen geweest, die zich heel goed hebben vermaakt. Zo wie zo in de ballenbak. Het eten was echt lekker.

38. Mijn vader was jarig, hij is leuk verrast met ballonnen aan z'n stoel, en hadden een fijne tafel direct langs de ballenbak waar we onze dochter goed in de gaten konden houden tijdens het spelen…

39. Heerlijk gegeten, voldoende voor iedereen en vriendelijke bediening.

40. Carla smits

Heerlijk gegeten voor een prima prijs.
    Dit was tenminste geen oudbollig pannenkoek restaurant.

41. Leuk restaurant, waar je gevarieerd kunt eten (niet alleen pannenkoeken). Kinderen kunnen zich vermaken in de aanwezige speeltoestellen.

42. Marco Sanders

Gereserveerd via eet.nu. Tafel voor 8 personen was netjes gereserveerd, personeel is erg vriendelijk en snel. Eten was van goede kwaliteit en voor de kinderen is er volop te spelen.

Waarom dan niet alleen maar tienen? Nou, er zijn wat kleinere dingen die wel verbeterd mogen worden wat mij betreft, zoals de hygiëne op het toilet en het aantal toiletten. Maar over het algemeen ben ik dik tevreden over De Clown!

43. Tijdens lunchtijd, terwijl het niet druk was, erg lang moeten wachten voor de bestelling werd opgenomen.
    Pannenkoeken waren redelijk. Appels erg hard en wat droge rozijnen over een pannenkoek strooien getuigd niet van enige professionaliteit in de keuken.
    Wat ons betreft dus geen aanrader.

44. Willem Smulders

Gezellige en kindvriendelijke omgeving met heerlijke pannenkoeken

45. Zeker herhalingsvatbatbaar.

46. Wesenbeek

Gezellig en lekker. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt, wij dus ook! Bediening vlot en aardig. Leuke afsluiting van een volmaakte familiedag.

47. J. Smulders

Lekker gegeten, goede sfeer, enige minpuntje wat ik vind is dat het houten klimtoestel buiten nodig aan vervanging toe is, 1 van de platen is kapot de rest ver doorgerot waardoor de kinderen er doorheen zouden kunnen zakken en het zand is ronduit smerig. Maar verder gezellig en leuk ingericht.

48. Anoniem

Het was heel lekker we hebben met z'n allen genoten, de bediening was goed en netjes en de kinderen hebben zich ook zeer goed vermaakt.

49. Goed gegeten, prijs/kwaliteit is prima in orde. Hamburgers waren lekker, friet alleen net wat te veel zout.
    Kinderspeeltuin buiten mag ondertussen wel opgeknapt worden, lik verf her en der zou het geen kwaad doen.

50. Peter Peeters

Aangezien we een dag in Maastricht waren geweest en op de terug reis naar Berlicum toch moesten eten vooraf gekeken waar we goedkoop (pannenkoeken) zouden kunnen eten. We waren met 8 personen en wilde de kosten beperken. Bij aankomst direct al een goede sfeer. Dat we de kaart in onze handen kregen, echt verrast over het grote assortiment. Keuze te over en niet alleen pannenkoeken. Iedereen heeft heerlijk gegeten. Nadat we op ons gemak gezeten hebben, gaan afrekenen. Ook dat viel met 8 personen ontzettend mee. Ik heb eerder met 4 of 5 personen een zelfde rekening gehad (geen pannenkoeken natuurlijk). Als ik in de buurt ben, zal ik zeker terug komen. De moeite waard. Mooie afronding van een perfecte dag.

51. Leo Smit

De pannenkoeken waren weer top. de kleinkinderen vonden de speeltuin geweldig. De bediening was wat minder: slechte communicatie, niet zelf zien dat de glazen leeg zijn en wat houterig serveren. Maar we blijven graag terug komen!

52. roger van mil

Ben gisteren met vrouw en 2 kids gaan eten bij De Clown, maar nooit meer. Soep was goed en drank, maar toen kregen we onze pannenkoek met chili, was vreselijk totaal geen smaak chilli was opgewarmd in magnetron pannenkoek van de dochter met ham en kaas. Kaas was veel en veel te veel, was overheersend. Pannenkoek van m'n vrouw was gehakt, was wit niet bruin gebakken. Pannenkoek was smaakloos en kaas wat erover zat was ook veel te veel en overheersend, vreselijk. Oudste dochter had shoarma schotel gepakt, ja zo'n shoarma had ik nog nooit gezien, leken wel gebakken spekjes. Friet was pikant en veel te scherp. Toen we moesten gaan afrekenen dat was helemaal schokkend 78 euro en 5 cent, wat was dat pijnlijk geld. Vreselijk. Dus voor ons nooit meer en personeel in de keuken waren net zo oud als m'n oudste dochter van 12.

53. Deborah

'Het was te eten, niks aparts'. Pannekoeken hebben weinig smaak. Geeneens kinder servies in een kinderrestaurant!
    Bediening slecht, niet oplettend.

54. Thea Janssen

Heerlijk gegeten,, hadden om 6 uur gereserveerd voor 10 personen en na de bestelling werden de eerste pannenkoeken al snel geserveerd. Misschien een tip: zorg dat eerst de kinderen aan het eten zijn en serveer dan de pannenkoeken voor de volwassenen.

55. Fam Joosten

De aankleding is erg oud en wat verlopen, maar het speelhoekje voor de kinderen binnen en de speeltuin buiten zijn in goede staat. Heel veel keuze en ook betaalbaar. Eten was erg lekker, iedereen heeft genoten. 3 gangen menu is een echte aanrader, lekker eten voor een klein prijsje. Service is ook prima.

56. We hebben met 4 volwassenen en 2 kinderen lekker gegeten.

57. De pannenkoeken zijn niet vet en smaken heerlijk. De bediening was prima. De kleine kinderen hebben zich vermaakt met de speeltoestellen en ballenbak. De prijzen van drank en spijs zijn normaal.

58. Chantal

Helaas slechte ervaring. Begon met alle 4 vieze glazen drinken waar we heel lang op moesten wachten. Daarna de bestelling die niet goed was. Slechte bediening, erg traag.

59. Claassen

Heerlijk gegeten met kinderen en opa & oma. Voor kinderen genoeg te doen, zeer kindvriendelijk. Heerlijke pannenkoeken!!!

Tip voor de kaart: ipv van alle mogelijke combinaties op te schrijven, alle ingrediënten.

60. Lekker gegeten. Gastvrije bediening. Leuk voor kinderen.

61. Paul Ververs

Met grote groep gereserveerd, maar helaas kunnen ze dit bij de Clown niet aan. 1 1/2 uur wachten op een pils en een cappuccino, na diverse malen als antwoord te krijgen het komt er nu aan.... Wij zijn na 2 uur wachten op gestaan om de drankjes + soep af te rekenen met honger naar huis gegaan. Het probleem was dat er te weinig servies aanwezig was, de pannenkoeken waren klaar er waren alleen geen zuivere borden aanwezig!?! Diep triest, als je personeel een grote groep niet aan kan (en we hoefde echt niet in een uur weer buiten te staan, maar een uur wachten om een bestelling door te geven is volgens mij ook niet normaal) Dan moet je of ander personeel nemen of zelf in de zaak aanwezig zijn of gewoon nee verkopen. Dit zou een hoop ergernis (en honger) voorkomen. Het was voor ons de eerste en laatste keer bij de Clown.

62. henske jochems

Vanwege een familieverjaardag met leden uit verschillende windstreken zochten we een centrale plek in de buurt van Eindhoven met wandelmogelijkheden. Tip van een vriendin was de Clown. Online gereserveerd voor 16:00 u na de wandeling . Op de dag zelf toch ook verzameld op deze locatie . Er waren veel mensen ( en honden, leuk ! ) en onze tafel was in de zijruimte al gedekt en gereserveerd om 13:00 u , preventief. Dat was fijn want nu konden we eerst koffie drinken en dan aan de wandel. Daarna ging vrijwel iedereen om 16 u aan de pannenkoek. Lekkere pannenkoeken en ongelooflijk veel keuzemogelijkheden qua "beleg". We hadden een geslaagde middag.

63. Patrick evers

Eten was rederlijk goed wij hadden spareribs en de vlees was beetje aan de droge kant rest was goed. Bediening was slecht is ons maaar 1 x om drinken gevraagd. Vermoed dat ze dat niet graag verkopen.

64. Voor onze doelgroep was het een uitstekende locatie. Met 7 volwassenen en 7 kleinkinderen hebben we hier lekkere pannenkoeken en poffertjes gegeten op een druk tijdstip. Complimenten voor de bediening die tussen de spelende en rondlopende kinderen door moesten laveren.

Groetjes Anny, kinderen en kleinkinderen.

65. José Jacobs

Het eten was lekker, goed verzorgd en het personeel was vriendelijk, maar niet al te snel.
    We hadden gereserveerd.

66. We hadden gereserveerd maar bij het binnenkomen liep de service pal naast ons alsof we lucht waren. interieur - sfeer is zeer flauw. Terwijl er slechts 5 tafeltjes volzet waren, moesten we toch zelf iemand moeten roepen na ruim 20 minuten om onze bestelling door te geven. De drank van ons kwam met een verschil van wel bijna 10 minuten. Pannenkoek was helemaal niet speciaal en eigenlijk best duur voor wat je krijgt. Dessert was gewoon oké.

Voor het afrekenen terug zelf naar de bar moeten gaan en dan zelfs nog 2 drankjes bijgerekend die niet van ons waren. 1 van de slechtste eet - service ervaringen ooit.

67. Het eten was goed, het was gezellig en niet duur.
    Er lag alleen de hele middag een hond te janken, maar daar kunnen jullie niets aan doen.

Groeten W. Aertse

68. Ad Plugers

Eten, bediening en sfeer waren prima.
    Gaan zeker terug.

69. Marian van Daal

De pannenkoeken waren lekker. Maar het duurde véél te lang voordat we konden gaan eten. En zelfs toen waren er nog 2 personen die nóg langer moesten wachten omdat ze het gewoon vergeten waren. En geen sorry. De bediening was redelijk. Hebben we wel beter gezien.

70. We hebben met 9 volwassenen en een kleintje heerlijk gegeten. Erg lekkere pannenkoeken, vriendelijke bediening.
    Wij hoefden niet lang te wachten (we hadden wel gereserveerd) iedereen kreeg zijn pannenkoek gelijk. En na de maaltijd het nagerecht ook. Onze kleinzoon heeft heerlijk gespeeld in de ballenbak. Kortom echt voor herhaling vatbaar.

71. R.Bakkers

Met kinderen voor herhaling vatbaar.
    De aanwezigheid van een TV scherm lijkt leuk maar (kleine)kinderen leggen de focus op de tv. Wij zouden de tv direct weghalen en zolang die er hangt gaan we ook niet terug.
    Is geen minpunt voor het eten en de bediening maar "verstoort" het samenzijn in hoge mate!!
    De ballenbak was totaal vervuild met zand. Een bordje schoenen uit zou op zijn plaats zijn zeker omdat kinderen na het spelen moeten eten.
    Klinkt allemaal erg kritisch maar zo is het niet bedoeld. De pannenkoeken en desserts waren in prijs/kwaliteit verhouding prijzig maar naar behoren.

72. Pannekoeken waren goed. Niets over te zeggen! Service was dramatisch. Het leek erop dat ze de drukte niet aan konden. De eigenares heb ik geen goed woord voor over. Zij weet niet wat klantvriendelijk is en/of betekent. Lang wachten op drankjes. Spare-ribst waren ze vergeten en moesten nog gemaakt worden. 5 minuten later waren ze er al. Je kunt het al raden... KOUD.

73. Marco Sanders

Aardig personeel, prijs-kwaliteitverhouding prima. We zaten in de serre en ja, daar heeft het hout en het laminaat wel wat gewerkt, waardoor behoorlijke spleten zijn ontstaan. Maar als je dat 'rustiek' noemt, heeft het ook wel weer wat. ;-)

Als ik dan toch een minpuntje moet noemen: twee personen hadden een menu, en zij kregen hun dessert pas toen de rest zijn dessert al op had, en bovendien moesten we ernaar vragen. Had waarschijnlijk te maken met overdracht van dienst, maar dat zou qua administratie én afhandeling (sorry of zo) wel beter mogen.

Geen reden om nooit meer terug te gaan voor mij, maar i.m.o. wel een aandachtspunt voor het bedrijf.

74. Gezellig restaurant voor kinderen met voldoende speelgelegenheid binnen en buiten. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Aanrader om met kinderen te gaan eten.

75. fam janssen

Heel lekker gegeten.
    Niks mis mee.
    Als we in de beurt zijn komen we zeker een keer terug.

76. Mevrouw Scholte

De soep kwam heel snel, maar het duurde enorm lang voor het hoofdgerecht kwam. En dat is met kleine kinderen van 3/4 jaar oud echt niet fijn. Nadat ik een medewerker hierop had aangesproken was de enige reactie "oh". Ben hierdoor een ontevreden klant.

77. Vanmiddag een pannenkoek gegeten bij De Clown. Erg geschrokken van het meer dan matige onderhoud aan alle speeltoestellen voor de kinderen en het interieur (niet gevaarlijk, maar "vergane glorie"). De hele speeltuin is aan vervanging toe en het gebouw aan een upgrade, ik werd er droevig van en mijn horeca hart brak hier wel een beetje van. Verf er vanaf, doorgezakte grondplaat, verf er vanaf en groene aanslag op bijna alles wat ik zag. Ik snap dat je dit bij moet houden, maar dat lijkt me nou net de bedoeling van zo'n mooie locatie. Pannenkoeken waren ook niet geweldig lekker. Samengevat: jammer.

78. Nancy Thielen

Het eten was echt heel lekker
    En mijn dochter heeft heel fijn kunnen spelen

79. Eten & drinken : Positief: Lekker en aangepast aan gasten die op voeding moeten letten. Perfect!
    Sfeer: Goed.
    Service: Heel goed. Medewerkers luisteren naar gasten en doen wat mogelijk om deze van dienst te zijn. Vriendelijk!
    Prijs / kwaliteit: Goed.

Extra: Leuk dat er een mogelijkheid is voor (kleine) kinderen om wat te spelen. Toch was wat speelgoed stuk ( rode schommelpaardje ) wat een risico is op letsel voor ' de kleintjes '.
    De (tegel)vloer is heel glad.

80. Heel leuk voor de kinderen, er is veel te spelen. Ze hebben genoten!

81. Goede gegeten, eten stond snel op tafel. leuk voor kids zeker bij goed weer, maar bij slecht weer is speelruimte binnen beperkt en wordt het na een tijdje erg benauwd binnen.

82. De tafel voor 10 personen zoals gerserveerd stond klaar, maar de kinderstoelen ( ook doorgegeven) niet. Na een tijdje en op verzoek kwamen 2 plakkerige stoelen! En na precies 1 uur de pannenkoeken. Dat is met 1 kind en 2 kleuters veel te lang wachten.
    Verder niks op aan te merken. Het eten was goed en lekker en er de kinderen vermaken zich er prima.

83. Rita Lucassen

Het was weer dik in orde zoals altijd.

84. Geevers

Wij komen hier niet meer terug. Het ging bij binnenkomst al fout. We hadden een tafel gereserveerd in de serre, maar er was een tafel binnen gereserveerd. Gelukkig was er toevallig nog 1 plekje vrij.
    Het eten was erg lekker. Alleen jammer dat het eten van de volwassenen en de kinderen, ondanks ons verzoek, niet gelijktijdig geserveerd werd. Toen we hier iets van zeiden werd er niet direct een oplossing aangeboden of excuses gemaakt. Vervolgens dessert besteld en ook deze werden niet gelijktijdig geserveerd. Toen we hier ook wat van zeiden, gaf men de communicatie de schuld. Uiteindelijk toch excuses gekregen en een attentie voor de kinderen. Hier moest wel zelf naar gevraagd worden.

85. Fam. van Os

Na een kinderfeestje (10 jongens in de leeftijd van 11-12 jaar) hier gegeten. Door de reservering stond de tafel al gedekt. Snelle opname van drank en eten. Ook snel op tafel. Pannenkoeken, friet of salade alles tegelijk. Kinderen hebben tussendoor heerlijk buiten nog gespeeld. Zeker een aanrader met kinderen of na een heerlijke boswandeling.

86. fam lanters .geldrop

Het was er heel gezellig, de mensen zijn er echt aardig.
    Jammer dat er geen menu voor jongere kinderen is, van 1 tot 5 bijv.
    De fish and chips viel tegen, het was volgens mij diepvriesvis die nog koud van binnen was en heel nat.
    Jammer, te veel sla, vooral voor de kids.
    Heb er niks over gezegd, misschien dom.

87. Prima eten. Leuk voor de kids. Tenminste prijzen die normaal zijn en eens uiteten doenbaar maken voor iedereen...

88. Ton van Kemenade

Met 3 personen het 3 gangen menu. Prima gegeten, goede en vriendelijke bediening. Alles voor een hele schappelijke prijs.

89. Puts van der Schoot

Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Service met een lach.

90. C v d Nieuwelaar

Wij hebben met z'n allen heerlijk gegeten. De bediening was perfect. Jullie hebben een heel gezellig terras en fijne speeltuin voor de kinderen. Een uitgebreide kaart met heel veel lekkers. Wij komen zeker nog eens terug.

91. A. Bart

Prima menu voor € 12,50. Persoonlijk zou ik bij jonge kinderen gaan voor patat zonder kruiden. Geen klagen, was zeker voldoende.

92. De pannenkoeken waren heerlijk en meer dan voldoende. De tomatensoep leek echter een beetje op cup a soup met sambal en prei erin maar was wel te eten. Vond de ontvangst zeer slecht, hadden gereserveerd en werd niet naar de naam of iets dergelijk gevraagd.. De bediening vond ik matig, slechts eenmaal de kans gehad iets te drinken te bestellen.. We hadden een jarige in ons midden daar werd wel wat mee gedaan. Leuke ballonnen op de stoel en vuurwerk in de pannenkoek. Persoonlijk zou ik wat meer aan de sfeer en de uitstraling van het restaurant doen, is een beetje kil en gedateerd. En wat meer service verlenen in de bediening levert een hoop drankjes en geld meer op;)!

93. Lekker eten voor een goede prijs.

94. Bij binnenkomst werd je niet ontvangen. De naam waar we op gereserveerd hadden, hebben ze niet naar gevraagd. Twee van de zes pannenkoeken werden niet geserveerd. Het verzoek om soep tegelijk met de pannenkoek te krijgen werd ook niet gedaan. De verlate pannenkoek van mijn dochter was nog niet de goede. Er werden geen excuses gedaan. Geklaagd bij de baas, toen kon de kinderpannenkoek gratis.
    Ik zal hier niet meer terug gaan.

95. Met 5 volwassenen en 2 kinderen geweest eten! Kinderen hebben lekker pannenkoeken gegeten en fijn gespeeld... Wijzelf hadden het menu voor 12,50 (soep, stokbrood met kruidenboter, frietjes, salade, schnitzel en als toetje nog een lekker ijs). Heerlijk gegeten voor weinig. Een echte aanrader :)

96. Weer lekker gegeten bij de clown. Het was er druk (tafel met 30 voor ons), maar de bediening gaf dit gelijk aan en eigenlijk ging het toch nog redelijk snel. Eenmaal glutenvrije pannenkoek besteld. Zover we kunnen nagaan de volgende dag is dat allemaal goed gegaan.

97. Fam. van Lier

Het eten was heerlijk. De bediening was zeer goed. Wij komen zeker nog eens terug!

98. Ideaal als je met kinderen wat wil eten. Genoeg gelegenheid voor de kinderen om zich te vermaken. Salade was heerlijk. De kids vonden de frietjes beter smaken als de pannenkoeken helaas. Bediening flexibel en mee denkend. Zeer prettig.

99. Gezin met 4 kinderen

Lekker en goed gegeten, 2 volwassenen en 2 kinderen. Wel erg jammer dat we tegen meerprijs niet de aanbieding konden nemen maar dan met meer ingrediënten op de pannenkoeken. Pannenkoeken waren lekker.

100. A.H.Ph.Janssen

Zeer gastvrij, kindvriendelijk en nog lekker ook! Beslist een aanrader!

Volgende pagina