Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lathum verdeeld zijn.

1. Evelien

Leuk uitzicht op het water. Gezellig restaurant en lekker gegeten.

2. Het duurde erg lang voordat de bestelling werd opgenomen. Bij navraag werd gezegd dat het “een chaos” was. Ben ik niet gewend van Rutgers.

3. Michella

Heerlijk geluncht!

4. Labiba Willemsen- Muhsin

Het was super lekker. De sfeer is heel warm en gezellig. De uitzicht is prachtig.

5. Prima gegeten, alleen waren de gangen vrij kort achter elkaar. Hier had iets tijd tussen mogen zitten. Mijn partner had de rutgers burger en die had wel iets meer doorbakken mogen zijn, nog geen medium gebakken. Dit wel aangegeven maar hier werd niet echt serieus op gereageerd. Verder smaakte het eten goed.

6,5
  6. We hebben erg lekker gegeten, het restaurant is sfeervol en ligt op een mooie plek. De vriendelijkheid van de serveerster kon beter en de drankjes vonden we behoorlijk prijzig. We raden het restaurant aan!

7. Heerlijk gegeten. Sfeervol en gezellig restaurant.

8. Bert Bakker

Prima restaurant met vriendelijk personeel en goed eten.
    Een aanrader dus...

9. Het eten was prima, misschien wel iets aan de koude kant. De varkenshaas was goed mals, net als de spareribs van mijn partner. Ook de toetjes waren heerlijk en genoeg. Wij komen zeker nog een keer terug.

10. Jolanda

Het eten smaakt goed, snelle bediening,
    Prijs, kwaliteit, vondt dat wel duur, het zijn allemaal snel klaar producten, en 7 € voor een glaasje wijn, in een grandcafe- restaurant, 😫
    Wel een gezellige sfeer.

11. Erg lekker eten, zeker in verhouding met de prijs. Vooral de carpaccio met pesto was verrukkelijk. Leuke sfeer en een mooi aangekleed restaurant. Eten kwam snel en de bediening was vriendelijk. Ik zou dit restaurant zeker aanraden.

12. We hebben lekker gegeten, sfeer was prima.
    Speciaal plekje gekregen omdat we 2 honden bij ons hadden.

13. Ik kwam hier vroeger vaak om te genieten van een heerlijke schnitzel, waarvan ze destijds nog meerdere varianten op de kaart hadden staan. Tegenwoordig kun je als schnitzel-liefhebber uitsluitend nog een kale Wiener schnitzel met een heel klein beetje stroganoffsaus bestellen; in 2 maten, dat dan wel.
    De XL-schnitzel leek zo vanuit de diepvries, via de frituur op het bord te zijn beland, want er zat kraak noch smaak aan. Dat was ik hier vroeger toch wel anders gewend.
    De zoete aardappels die we hadden besteld (een primeur volgens de ober) waren zo rijkelijk bestrooid met zout, dat alleen de kleur nog aan zoete aardappels deed denken; de smaak helaas vooral aan Jozo.
    Opvallend was dat zelfs de chocolademousse, die we als dessert namen, erg zout smaakte. De kok schijnt daar toch wel iets mee te hebben en dat is vooral jammer.

Niet alleen de menukaart is veranderd, maar ook de prijzen. Die zijn nu behoorlijk aan de forse kant. We hadden een voucher voor een etentje met z'n tweeën, maar moesten nog behoorlijk wat bijbetalen (meer dan de voucherwaarde). De prijs/kwaliteitverhouding vinden we dus niet meer in overeenstemming.

Hoewel ik bij de reservering had aangegeven dat ik in bezit was van een voucher en ik ook had gezien dat Rutgers bij de betreffende organisatie was aangesloten, waarbij dit zelfs nog tijdens de reservering door de Rutgers-medewerker werd bevestigd ("klopt, geen enkel probleem; als u de barcode meeneemt, komt het helemaal goed"), vertelde de medewerker bij wie ik afrekende dat ik de voucher toch niet kon gebruiken, omdat Rutgers daar niet meer aan meedeed.
    Hierbij moet ik opmerken dat de medewerker de bon alsnog accepteerde toen ik hem vertelde dat mij bij de reservering toch echt iets anders was verteld. Over het personeel overigens sowieso (bijna) niets dan goeds. Jonge gasten, die correct en zeer snel in de bediening zijn. Alleen jammer dat ze ons naar een tafeltje in het midden van de zaak dirigeerden, terwijl er ook nog enkele mooie tafels aan het raam (met uitzicht over het water) vrij waren, waarvan wij dus aannamen dat die voor andere mensen waren gereserveerd, wat niet het geval bleek te zijn; de tafels bleven tot het einde van de avond vrij. Je moet dus wel voor jezelf opkomen om een bezoekje aan Rutgers overeenkomstig je wensen te laten verlopen.
    Het is een mooie horecagelegenheid op een schitterende locatie, maar dineren zullen we er niet gauw meer door de laatste (smaak)ervaring; voor de lunch of een drankje blijft het echter één van mijn favoriete plekjes.

14. Willie Geerling

Leuke restaurant met vriendelijk personeel goed stukje vlees! Maar niet goedkoop! De Tournedos! Maar wel lekker!

15. Het is een gezellige plek, aardige bediening maar het eten viel ons wat tegen. De saus van de tortellini was erg basis, weinig diepgang. En de schnitzel was helaas droog en beetje te lang in de pan. Mijn verwachting van uiteten is toch altijd wel dat je culinair een beetje verrast wordt en dat het beter is dan wat je thuis eet. Dat was in dit geval niet zo. Porties waren verder wel goed.

16. Silvijn Hulshof

De sfeer was prima, ontvangst en eten dito.
    Alleen wilde mijn collega graag een aanpassing in het menu mixers grill. Hij lust geen of niet graag spare ribs. Vraag was simpel kan dit aangepast worden? Dit bleek absoluut niet mogelijk te zijn…Ondanks het aanpassingsvermogen van mijn collega, vonden we het een toch wat starre houding. Ik ken Rob Rutgers al een hele lange tijd, vanaf zijn begin periode in de stad / Koningsstraat e.d. Daarom hadden we meer klantvriendelijkheid verwacht. Verder geen klachten. Eten was zoals verwacht goed. Vriendelijke groet, Silvijn Hulshof

17. Gezellig en lekker eten.

18. Gezellig druk, prima kwaliteit eten

19. Matig, het was het allemaal net niet. Een bakje met salade zonder enige vorm van dressing; een paar druppeltjes olijfolie en / of balsamico?
    Risotto vettig. Mixed grill; vlak van smaak.

20. Jan Koers

Het eten en drinken was prima. De sfeer was ontspannen. Het was niet te druk. De bediening was ook prima.

21. Mevr. Tiemessen

Via Social Deal geluncht. De keuze was redelijk. Mijn man had mosterdsoep die niet echt warm was en een uitsmijter met hetzelfde probleem. Ik had tomatensoep "op traditionele wijze". Het was een waterig dun oranje soepje waarvan ik nu nog steeds niet weet waar het naar smaakte. In ieder geval niet naar tomaat… wel vettig.
    Verder brood met 2 lauwe kroketten.
    Hoofdgerechten gegarneerd met een zielig bergje sla…
    Wat een tegenvaller! Eens maar nooit meer.

2,7
  22. De bediening mag wel iets meer lachen. verder was eten hel lekker . Wel veel. 3 schaaltjes met salade aardappelen en frietjes hadden de helft mogen zijn . Er mij betreft mogen de croutons verdwijnen op de carpaccio. Voor de rest complimenten voor de chef. Echt lekker gegeten verder.

23. Zoals altijd heerlijk gegeten en gedronken bij Grand Cafe!!!

24. Hans Nijland

Lekker en goed gegeten, dit in hele fijne sfeer. Helemaal top. Dat we hier vaker zijn geweest en ook weer terugkomen, zegt al genoeg.

25. Internationaal Lathum

Slecht bediend eerste kerstdag.
    Glazen steeds leeg rauw hoofdgerecht.
    Niks gelijktijdig uitgeserveerd.

26. Hannie Jansen-Ditters

De bediening was uiterst vriendelijk, de sfeer was prima en het eten was heerlijk.
    Een minpuntje de slagroom was uit een spuitbus.

27. Gisteravond voor de 2e keer gegeten. Net als de 1e keer was alles weer perfect. Lekker rustig en ontspannen gegeten.
    Vriendelijk personeel en het eten was weer perfect.

28. Was goed verzorgd.
    Eten: alles was lekker.

29. Internationaal Lathum

Fam. Van de Vliert

Komen hier al jaren. Kwaliteit eten erg achteruit gegaan. Service waren wij al helemaal niet over te spreken. Jammer, dit was voorheen juist allemaal zo goed en de reden dat wij hier terug bleven komen.

30. Internationaal Lathum

Jolanda Van Beijnum

Had er goede dingen over gehoord, helaas werden we de hele tijd vergeten.
    We zaten in de serre, nou daar wil ik nooit meer zitten.
    Je wordt echt vergeten daar.
    Ik nam een schnitzel, nou was echt een kleintje.
    Denk niet voor herhaling vatbaar. Jammer.