Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lathum verdeeld zijn.

Onze reservering die we online gemaakt hadden, werd niet zoals bij reservering aangekondigd bevestigd. We moesten er telefonisch contact over hebben. Het is een top locatie en heel mooi en gezellig restaurant. Het duurde wel een beetje lang voordat we de menukaart kregen. We hadden beide de mixed grill en misschien zijn we inmiddels verwend, maar het eten was erg naturel. Geen kruiden, gewoon kip (die nog van binnen rauw was), wel een heel lekker stukje varkens- en rundvlees en spareribs. 2 Hele kleine porties saus, wat qua smaak niet te herkennen was, ook verder niet bijzonder. Wel verse groentes op het bord, maar zeer karig. Gebakken aardappeltjes waren ook wel lekker, maar wij vonden het een beetje weinig voor 2 personen in 1 kommetje. De rauwkost was letterlijk rauwe kost, geen dressing of maar iets van een kruidig olie-tje er overheen. Ter compensatie voor de nog rauwe kip kregen we gratis koffie aangeboden. Dit was netjes, maar al met al vonden we het niet voor herhaling vatbaar. Voor ons was de prijs-kwaliteit verhouding niet juist. Ook is de menukaart niet erg uitgebreid, zo ook niet de desserts. We hadden de dame-blanche en die was erg lekker.

Dit was een actie 2 x 3 gangen diner voor de prijs van 1. Wij dachten misschien kleinere porties maar dat was het niet, het was groot en heerlijk. Ook al is er geen actie dan komen wij zeker terug, mede door de vriendelijke medewerkers.

Leuke, vlotte bediening en spareribs om je vingers bij op te eten. Kortom: TOP!

4. Huiskamerrestaurant Lathum

Leuke locatie, verder helemaal niks! Had hier meer van verwacht. Aantal keren geweest, maar hier komen wij (voorlopig) niet meer!

5. Internationaal Lathum

Deze zomer 2x op terras gezeten. en 2x te horen dat het te druk is en de lunch wel 3 kwartier kan duren voor je het zou krijgen. Personeelsprobleem?
    1e keer ergens anders gaan lunchen 2e keer viel het wachten mee ca. kwartier langer dan normaal.

Porties mogen best iets kleiner 😊 heerlijk eten flinke porties, goede sfeer en aardige mensen.
    Aanrader.

Irene Hendriks

Het enige minpuntje was dat het lang duurde voordat we de menukaarten kregen, we zaten met 3 kleine kinderen en dan duurt het voor hun lang dat ze aan het eten zitten. Voor de rest waren we zeer tevreden.

Carnavals groep Mot Konne

We hebben heerlijk geluncht, producten waren vers en het brood heerlijk knapperig. Voor herhaling vatbaar. Tot de volgende keer.

We zijn geweest gisteren en iedereen was tevreden, tot een volgende keer.

Richard Berends

Heerlijk gegeten, goede bediening, fijn restaurant!

Gegeten voor de 2=1 actie gezien van facebook. Echt een aanrader.

Het was prima!
    Ontvangst, uitleg en lekker eten.
    Voor herhaling zeker vatbaar.

Goed en smakelijk gegeten. Bediening top, kwam geregeld langs om te kijken of alles naar wens is / was.
    Betaald met Dinerkaart, geen probleem. Een echte aanrader. Komen zeker terug. Bij mooi weer een perfecte locatie aan het water.

Hartelijk welkom geheten en eerst buiten een drankje gedronken. Daarna binnen heerlijk gegeten. Bediening kwam regelmatig langs en was zeer vriendelijk. We gaan hier zeker nog eens heen.

Jacqueline

Heel gezellig, eerst geschilderd met Art Pub bij Rutgers, en daarna heerlijk gegeten. De baas zelf kwam steeds kijken en was vol belangstelling. Eten was prima.

Waardeloos, geen welkom, had gereserveerd, onbeschoft, wijn met water aangemaakt, tot nooit meer zeg ik

Kitty Jansen

Het was heerlijk en de bediening was prima.

Zeer geslaagde avond, een absolute aanrader! Een klein verbeterpuntje: de drempel vd entree is dusdanig hoog dat je er met een rolstoel moeilijk in kunt. Verder niets dan lof!

Harry Balk

prima,gastvrije lokatie om goed te kunnen eten.

Wij hadden een momentogiftcard. Wij mochten niet van de menukaart kiezen. Daardoor werd ons een behoorlijke beperking opgelegd. Er waren weinig tafels waar je gezellig kon zitten. We moesten erg lang wachten op het hoofdgerecht.

Het was wat lawaaierig ivm feestje en zaten in het begin op de tocht!
    Verder alles Naar wens!!

Rick en Chantal

Onze bruiloft (25-08-2017) in zijn geheel (ceremonie, foto's, eten en feestavond) bij Grand Café Rutgers gehouden. Het was super georganiseerd. Vanaf de 1e kennismaking tot aan het sturen van foto's de dag na de bruiloft is eigenaar Eric Rutgers persoonlijk betrokken met heel veel enthousiasme!
    Op de dag zelf was de organisatie top. Tijdens het feest was iedereen continue voorzien van een drankje, de hapjes waren lekker en afsluiten met een zakje gekruide friet was geslaagd.
    Rutgers zorgt er voor dat het bruidspaar de dag van hun leven ervaart en dit wordt gedaan met veel enthousiasme, ervaring en leuk personeel.
    Als wij deze dag over zouden mogen/moeten doen, dan zouden wij het precies zo doen! Dat zegt genoeg.

J.T.Jansen

Heerlijk gegeten op het terras.

Prima menu kaart, van alles ruim voldoende en van goede kwaliteit.
    Erg vriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar.

Zeer vriendelijke bediening. Erg gast vrij ontvangen. Hebben heerlijk gegeten. Hebben zelfs nog 3 porties spareribs laten in pakken voor onze kinderen thuis. Kom hier zeker terug.

Ilona vd Wardt

Heerlijk gegeten. Goede service

Lineke Zwerus

Lekker gegeten. Gezellige omgeving. Goede kaart. Prima service.

Helma Jacobs

Het is niet slecht maar ook niet top. Jammer dat alles lang duurde en zelfs dingen die gevraagd werden helemaal niet gekomen zijn. Ook vind ik dat de bijlages erg karig zijn voor vier personen en als je dus bij vraagt krijg je het niet.

Paar punten die verbeterd kunnen worden, vooral als het druk is.

29. Huiskamerrestaurant Lathum

We zijn er vijf a zes maal geweest met 4 personen gedineerd. 3 Van de 6 maal zijn er 1 a 2 mensen met darm klachten. De locatie is mooi, maar daar houd het ermee op. We komen wekelijks in restaurants voor diner, maar ik had gehoopt dat de kwaliteit zou verbeteren, maar helaas. Alleen de locatie is de moeite waard, voor de rest geen aanrader. JAMMER.

Beperkte keuze menukaart, uitzicht buitenterras is mooi, personeel vriendelijk maar niet vlot - we moesten lang wachten voor en tijdens eten, (afrekenen ging wel weer snel natuurlijk), weinig te doen voor kinderen in/om restaurant, we kregen het gevoel dat we niet belangrijk genoeg waren (gezin met 2 kinderen). Dit was eenmalig. Prijs-kwaliteit-kwantiteit staat niet in verhouding tot prijs. Combinatie met alleen maar patat zegt genoeg over de culinaire kwaliteiten.