Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lathum verdeeld zijn.

Roel Mateman

Bij binnenkomst werden we op een prettige en vriendelijke wijze ontvangen en begeleid naar een gereserveerd plekje. Er was sprake van een vlotte bediening en het geserveerde eten was van een goede kwaliteit, mals vlees en goed van smaak. De bij het diner geschonken rode wijn was goed in balans met het genoten diner, met een fijne nasmaak. Al met al voor herhaling vatbaar!

JMH Harmsen

Wij hebben heerlijk gegeten bij Rutgers.
    Biefstuk perfect, groenten erg smakelijk.
    Voor de champignons kom ik ik zeker een keer terug.
    Vriendelijke medewerkers het was een gezellige avond.

Henk Reichwein arnhem

Het was weer heerlijk en we hebben gezellig gegeten en gezeten.

chris laarakker

Op de middag om half 3 kun je moeilijk sfeer beoordelen. Er waren slechts 6 mensen aanwezig. Bediening was top.
    Ik ben 72 jaar oud en heb de beste uitsmijter ooit gegeten. Ongelooflijk. Ruime salade, Waldorf sla niet te zuinig. Perfect gebakken eieren op ruim (echte) ham en kaas. Complimenten. Groet chris.

Esther Thijsen

Lekker gegeten. Leuke en gezellige sfeer. Zeer vriendelijke bediening. Een aanrader.

J.M. Boerboom

We hadden sterk het gevoel dat we snel weer weg moesten zijn na het eten. We kregen alles snel achter elkaar geserveerd terwijl we wel een kleine pauze tussendoor wilden. We hadden beiden een onbeperkte maaltijd. Had goede ervaringen uit mijn vorige bezoeken bij Rutgers. Toch wel jammer, het is niet goedkoop. Zal er naar alle waarschijnlijkheid niet meer komen.

F.Geerling

Het eten was prima, super met een paar kleine aantekeningen. Kaasplankje als nagerecht is erg eentonig van smaak en erg zout dus de zoute olijven zijn erg aanwezig en de kaas soorten kunnen wat meer variëren. De port die we er bij dronken stond voor 3.50 Euro op de kaart maar hebben duurder betaald. En de glazen met de huiswijn zijn voor de prijs wel erg schraal gevuld.

Maar toch zeer lekker gegeten.

Wij hebben allebei heerlijk gegeten, het enige wat ik jammer vind, maar dat is niet alleen bij het eten bij Rutgers, is dat er zo weinig groenten bij geserveerd wordt, alleen een beetje sla en wat groenten onder het vlees. Dat vind ik erg jammer. Voor de rest was het eten top, de spareribs en de biefstuk is echt heerlijk. Top Rutgers!

9. Huiskamerrestaurant Lathum

Jeike de Haan

Wat een gezellig restaurant. Heerlijk eten en heel mooi opgediend. Leuke, vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar.

Theo luub

Goed gegeten, echter entourages niet gezellig, en koud.
    Zal er niet snel weer naar toe gaan.

Jaar geleden ook gebruik gemaakt van 2 voor 1. Menukaart is anno 2017 aardig uit gekleed met name bij het hoofdgerecht en dessert. Opvallend geen vegetarisch hoofdgerecht op de kaart bij 2 voor 1. Vitello tonato niet zoals het hoort vlees beetje taai saus met kruidnagel hoort echt niet. Soep van tafelgenoten was prima. Zalm ging, patat ook, varkenshaas was erg zout en overdone. Het is als eten bij iemand die niet veel plezier beleeft aan koken. Jammer ben eerder geweest, meerdere keren en dit viel echt tegen, ga nu ook niet meer. Bediening was erg aardig en attent en dat maakte de avond goed. Zodat we met ons vieren niet geheel teleurgesteld naar huis gingen.

Onze reservering die we online gemaakt hadden, werd niet zoals bij reservering aangekondigd bevestigd. We moesten er telefonisch contact over hebben. Het is een top locatie en heel mooi en gezellig restaurant. Het duurde wel een beetje lang voordat we de menukaart kregen. We hadden beide de mixed grill en misschien zijn we inmiddels verwend, maar het eten was erg naturel. Geen kruiden, gewoon kip (die nog van binnen rauw was), wel een heel lekker stukje varkens- en rundvlees en spareribs. 2 Hele kleine porties saus, wat qua smaak niet te herkennen was, ook verder niet bijzonder. Wel verse groentes op het bord, maar zeer karig. Gebakken aardappeltjes waren ook wel lekker, maar wij vonden het een beetje weinig voor 2 personen in 1 kommetje. De rauwkost was letterlijk rauwe kost, geen dressing of maar iets van een kruidig olie-tje er overheen. Ter compensatie voor de nog rauwe kip kregen we gratis koffie aangeboden. Dit was netjes, maar al met al vonden we het niet voor herhaling vatbaar. Voor ons was de prijs-kwaliteit verhouding niet juist. Ook is de menukaart niet erg uitgebreid, zo ook niet de desserts. We hadden de dame-blanche en die was erg lekker.

Dit was een actie 2 x 3 gangen diner voor de prijs van 1. Wij dachten misschien kleinere porties maar dat was het niet, het was groot en heerlijk. Ook al is er geen actie dan komen wij zeker terug, mede door de vriendelijke medewerkers.

Leuke, vlotte bediening en spareribs om je vingers bij op te eten. Kortom: TOP!

15. Internationaal Lathum

Deze zomer 2x op terras gezeten. en 2x te horen dat het te druk is en de lunch wel 3 kwartier kan duren voor je het zou krijgen. Personeelsprobleem?
    1e keer ergens anders gaan lunchen 2e keer viel het wachten mee ca. kwartier langer dan normaal.

Porties mogen best iets kleiner 😊 heerlijk eten flinke porties, goede sfeer en aardige mensen.
    Aanrader.

Irene Hendriks

Het enige minpuntje was dat het lang duurde voordat we de menukaarten kregen, we zaten met 3 kleine kinderen en dan duurt het voor hun lang dat ze aan het eten zitten. Voor de rest waren we zeer tevreden.

Carnavals groep Mot Konne

We hebben heerlijk geluncht, producten waren vers en het brood heerlijk knapperig. Voor herhaling vatbaar. Tot de volgende keer.

We zijn geweest gisteren en iedereen was tevreden, tot een volgende keer.

Richard Berends

Heerlijk gegeten, goede bediening, fijn restaurant!

Gegeten voor de 2=1 actie gezien van facebook. Echt een aanrader.

Het was prima!
    Ontvangst, uitleg en lekker eten.
    Voor herhaling zeker vatbaar.

Goed en smakelijk gegeten. Bediening top, kwam geregeld langs om te kijken of alles naar wens is / was.
    Betaald met Dinerkaart, geen probleem. Een echte aanrader. Komen zeker terug. Bij mooi weer een perfecte locatie aan het water.

Hartelijk welkom geheten en eerst buiten een drankje gedronken. Daarna binnen heerlijk gegeten. Bediening kwam regelmatig langs en was zeer vriendelijk. We gaan hier zeker nog eens heen.

Jacqueline

Heel gezellig, eerst geschilderd met Art Pub bij Rutgers, en daarna heerlijk gegeten. De baas zelf kwam steeds kijken en was vol belangstelling. Eten was prima.

Waardeloos, geen welkom, had gereserveerd, onbeschoft, wijn met water aangemaakt, tot nooit meer zeg ik

Kitty Jansen

Het was heerlijk en de bediening was prima.

Zeer geslaagde avond, een absolute aanrader! Een klein verbeterpuntje: de drempel vd entree is dusdanig hoog dat je er met een rolstoel moeilijk in kunt. Verder niets dan lof!

Harry Balk

prima,gastvrije lokatie om goed te kunnen eten.

Wij hadden een momentogiftcard. Wij mochten niet van de menukaart kiezen. Daardoor werd ons een behoorlijke beperking opgelegd. Er waren weinig tafels waar je gezellig kon zitten. We moesten erg lang wachten op het hoofdgerecht.