RUIM 90 PARKEERPLAATSEN VOOR DE DEUR OP EIGEN TERREIN

LIJN 26 EN 27

ma lunch 12:00 - 17:00 diner 17:30 - 21:30
di lunch 12:00 - 17:00 diner 17:30 - 21:30

Wij van Grand Café Rutgers heten u van harte welkom op onze website. Naast het feit dat u bij ons heerlijk kunt dineren met uitzicht op het Rhederlaag stellen wij de locatie ook tot uw beschikking voor het organiseren van al uw bruiloften, feesten en partijen op maat gemaakt. Wat dacht u bijvoorbeeld van een van onze heerlijke buffetten of bbq`s, een swingende feestavond, een luxueus diner of ontspannen vergaderen u kunt het zo gek niet bedenken of wij realiseren het voor u. Kijk snel verder bij activiteiten voor de verschillende week menu`s voor maar € 14,95 p.p.

• Buffet: € 25,50

1364204532 84
1383502077 85
1422097167 76
1505719863 82

1. Heerlijk buiten kunnen zitten, met de mogelijkheid om naar binnen te gaan als het te fris zou worden. Prima biefstukjes gehad en schnitzel. Enige " minpunt " was dat er veel verschillend personeel aan de tafels kwam en de één soms niet wist wat de ander al gedaan had.

2. Eten was goed maar de bediening laat te wensen over. Na hoofdgerecht heeft het ongeveer een half uur geduurd voordat de lege borden werden weggehaald. Terwijl er wel wat mensen van het personeel geregeld met elkaar stonden te praten. Toen werd er gevraagd of we de dessertkaart wilden zien en ons antwoord was ja maar helaas, niet gekregen en zijn we opgestapt. We hadden een cadeaubon gebruikt en we moesten alleen de 2 cola betalen en deze hebben we dan als compensatie gekregen maar neemt niet weg dat we met een ontevreden gevoel weg zijn gegaan.

3. Voor het eerst hier gegeten, ik had onbeperkt biefstuk en mijn vriend onbeperkt gamba’s. Alles was overheelijk en goed op smaak gebracht, ook was de biefstuk netjes medium gebakken.
    Er werd rekening gehouden met onze wensen, ik vond het ook netjes dat, de wijn aan tafel werd ingeschonken echt een plus.
    Alle rondes waren de gamba’s -en biefstuk top! Qua prijs is het ook een aanrader niet te duur, maar wel goede kwaliteit.

Een tip: ik miste wel een sausje bij die bietstuk (zoals: champignon, peperroom etc, dat de klant zelf kan kiezen)

4. Lekker eten, goede service, vriendelijk en behulpzaam. Gewoon top.

5. E J Navarro

Zondag 12-08-2018
    Wat hebben wij weer gezellig gegeten buiten op het terras.
    Heerlijk onder de grote parasol het was echt genieten.
    En een pluim voor het personeel zoals die je te woord staat en werkt.
    Vragen altijd of het smaakt of er andere wensen zijn super goed en vooral zo doorgaan.
    Groetjes Fam:Navarro.

6. Wilma van Sadelhoff

Heerlijk buiten op terras gezeten.
    Binnen gegeten en daarna koffie weer op terras. Alles kan.
    Sfeer is geźellig en ongedwongen.
    Eten heerlijk.

7. Heerlijk gegeten in een mooie setting. Vriendelijk personeel.

8. Prachtig weer, dus heerlijk op het terras gezeten, mooie plek met uitzicht over het water. En het eten was zo als altijd weer helemaal goed.

9. Heerlijk op het terras gezeten, eten was goed.

10. Heerlijk gegeten, voor de hele familie genoeg keuze. Fijne kaart, en bij het kinder menu of kinder ijsje krijgen ze een muntje om iets leuks uit te zoeken!

11. Gezellig gezeten, lekker gegeten, leuk personeel. Kortom voor herhaling vatbaar.

12. Nu 3 maal geweest over een periode van een jaar.
    Elke keer weer een teleurstelling.
    Waarom 3 x terug omdat het een mooie lokatie is en het kan een keer tegenvallen.
    Daarom 3 pogingen maar nooit meer.
    Er word niets vers bereid.
    De groenten komen uit de vriezer maar ook de (verse gamba’s) enz enz.
    Als je geen smaak hebt zul je het hier geweldig vinden maar als je van verse producten houd blijf hier dan ver vandaan.
    Een snitzel met de verkeerde saus uitleveren kan natuurlijk gebeuren.
    Dat je hem dan niet weggooit maar gewoon de saus eraf schraapt en even zo vrolijk de juiste eroverheen gooit is niet de bedoeling denk ik.
    Gamba’s uit de vriezer en dan ook nog flink doorbakken is gewoonweg niet eetbaar en bij een klacht neemt men het gelaten op zo bereiden we ze altijd en word er een dessert aangeboden.
    De groenten uit de vriezer zijn kenmerkend slap en smaakloos en een duidelijk signaal dat men hier niet van de kunst van het koken houd.
    De lokatie super maar bediening allemaal puppies die lekker goedkoop zijn maar geen flauw benul hebben wat ze daar aan het doen zijn.
    Zo jammer van zo een top plekje.
    Dat er zoveel positieve reacties zijn verbaast me werkelijk hebben deze mensen dan echt geen smaak?

13. Heerlijk geluncht zoals altijd uitstekend.
    Serveren van de drank kan (zeker ook bij deze temperaturen) wat sneller. Wijntje voor bij de lunch werd geserveerd toen die bijna op was.

14. Deborah

Zoals altijd weer heerlijk gegeten, Bij n mooie zonsondergang. Echt n superlocatie. Petje af voor de mensen in de bediening en de keuken om met dit warme weer toch goed te presteren!

15. Altijd een plezierige qen gastvrije locatie aan het water.
    Heerlijk weer een lichte lunch met mijn zoon Rob, bootje varen, zwemmen en een drankje en een hapje bij Rutgers.
    Een jaarlijks vader en zoon momentje aan en op het water.
    Top!
    Groetjes Rudy&Rob Buijs Dierenqqq

16. Fred 18 punten

Vriendelijke en correcte bediening, gezellige sfeer en de prijs-kwaliteitsverhouding is in orde...
    Menukaart is wat beperkt, is echter geen nadeel.. We hebben lekker gegeten..

17. Ik was met mijn dochter eten en wilde graag genieten, maar het personeel mag eerst wel eens een cursus volgen hoe ga ik met mijn klanten om. Ik ga hier niet verder geen uitleg over geven. Ik hoop dat ik niet de enige ben. Het eten was prima en de locatie ook daar ligt het niet aan. Maar ik kom niet meer terug en ga het vrienden en bekenden ook niet aanraden.

18. We hebben een fijne avond beleefd. Al snel konden we ons eerste drankje bestellen. Door de drukte duurde het even voordat we de kaart kregen en de gerechten konden bestellen, wat voor ons prettig is (tijd voor aandacht voor elkaar). We hebben genoten van onbeperkt, lekker gekruide gamba’s en biefstukjes. Goede kwaliteit!
    Als toetje van een zeer lekkere en onweerstaanbare cheescake met aardbeien genoten.
    Klein minpuntje was dat we 2x om sausjes moesten vragen die we wel hadden besteld maar ze vergeten waren te serveren. Maar ach... dat mocht de sfeervolle avond niet drukken. Goede aanrader dus voor een romantisch diner voor twee!

19. E. Bannink

Gezellig op het terras genoten van de geneugten van het leven met uiteraard de gastvrijheid van Eric en zijn team

20. Marcel verheij

Lekker gegeten, het was maandag dus iets rustiger dan normaal daardoor snelle bediening, zeer tevreden voor herhaling vatbaar.

21. Desmond

Wederom lekker gegeten, vlotte bediening. Zoals altijd!

22. M.Nieuwenhuis

We hebben geen gebruik gemaakt van onze reservering. Het restaurant bleek letterlijk het middelpunt van een (muziek) festival. Op zich natuurlijk prachtig alleen niet als je komt voor een hapje en drankje op een rustig terras… Volgende keer gewoon even melding van maken bij een reserveringsaanvraag. Scheelt tijd en teleurstelling.

23. Methorst

Eten was prima, bediening kon wel wat vriendelijker en meer service.

24. Gisteren met familie wezen eten i.v.m met verjaardag van mijn 80 jarige oma. Ondanks de drukte hebben we heerlijk gegeten en hebben we niet lang hoeven te wachten, dit verwacht je niet snel bij een groep van 14 personen. Het was echt super lekker en het personeel was zeer vriendelijk. Ook hebben wij nu voor ons volgende feest gereserveerd met rondvaart! Super leuk. Zeker een aanrader om heerlijk te eten en top uitzicht.

25. Het eten was erg lekker! De staf leek wat onervaren.

26. Goed restaurant aan het water, makkelijk parkeren. Zeer goede kwaliteit eten en grote porties. Prijs laag voor het eten dat je krijgt. Vriendelijk personeel.

27. Ik kom hier al 20 jaar en heb altijd super goeie ervaringen hier! Toplocatie aan het water (bewonder hier graag de ondergaande zon) heerlijk eten en ruime keus, gezellige sfeer, mooi terras en binnen zeer knus voor de koude dagen, bediening altijd goed en vriendelijk personeel. 2 X per jaar leuke dansfeesten hier, kortom voor elk wat wils. Bedankt Eric voor je altijd gezellige praatje en belangstellig. Ga zo door! Tot gauw weer, gr Angelique.

28. Carla en Henk

Heerlijk gegeten met onze complimenten aan de chef.
    Het personeel was vriendelijk en voorkomend.
    Zeker een volgend keer waard.

29. We kwamen op dinsdag avond laat (rond 20.45U) een hapje eten bij Rutgers, dat was geen enkel probleem. Onbeperkt spare ribs en gamba's waren ook echt goed!
    Uitzicht is geweldig vanaf het terras.
    Bediening was goed en ontzettend aardig.
    Wij komen hier zeker vaker terug.

30. Mooie locatie, goede ontvangst, prettige bediening, lekker eten en een normale prijs.

31. Ik vond de gastheer vriendelijk maar dat hij op een afstand je naar de tafel wees vond ik niet netjes. Hij deed dat bij iedereen. Je hoort je gasten naar de tafel te begeleiden. Het bedienend personeel was vriendelijk maar zonder ervaring....fout op fout. Veel te lang moeten wachten op drankjes, de menukaart veel te laat aangeboden...moesten er om vragen! Tafel werd niet afgeruimd om plaats te maken, tafel werd niet schoongemaakt na voorgerecht met veel brood en olie. Heel erg jammer. De locatie is top. Maar het eten heeft alles goed gemaakt. Dat was echt super de super!!
    Complimenten voor de kok!!
    Ik kom zekers weer en hoop dan dat de bediening hiervan heeft geleerd!

32. Sfeervol, goede service, mooi uitzicht

33. John Jansen

Kom regelmatig bij Grand-cafe Rutgers en dat is niet voor niets! De locatie is schitterend, het eten en de bediening is goed en vriendelijk, met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik kom hier vaak met zakelijke relaties en krijg altijd te horen dat het verassend maar ook zeer aangenaam toeven was bij Rutgers. Je krijgt er een beetje vakantiegevoel, zeker met mooi weer op het terras.

34. A.kljnsmit

Goede entourage slecht gegeten.

35. Marian Stoffer

Het eten was goed. De sfeer, mede door het mooie weer, prima. Eén minpuntje aangaande de service: één medewerkster liep rond alsof ze er absoluut geen zin in had. Dat kan natuurlijk, maar doe dan tenminste alsof. Toen we wat te drinken wilden bestellen bij deze medewerkster, zei ze met een zuur gezicht dat ze zo zou komen. Dat gebeurde dus niet. Uiteindelijk hebben we de bestelling bij een andere (wel vriendelijke) medewerkster opgegeven. We hebben met 9 personen geluncht, waarbij we wel steeds vrij lang moesten wachten. Maar dat kan door het mooie weer komen, het was wellicht drukker dan normaal. Al met al hebben we het goed naar ons zin gehad.

36. Mooie locatie en goed eten, wel wat minder dan de vorige keer.

37. Lekker spareribs en gamba's gegeten op het terras met een mooi uitzicht. 👍😃

38. Wilma roordink

Mooie locatie waar je de zon kunt zien ondergaan in het water. Mooi gerecht met goede kwaliteit en kwantiteit.
    Jammer van de speeltoestellen bij de ingang wat rommelig oogt. Jammer van het nep stenen behang.

39. De service was dramatisch slecht! Personeel keek niet om bij het weglopen van een andere tafel waardoor het opsteken van je hand o.i.d. geen nut had waardoor wij meer dan een half uur moesten wachten voordat we een nieuw drankje kregen. De sparerips waren droog en taai, er zat totaal geen smaak aan.
    Na een lange tijd met vuile borden zonder dat deze werden opgehaald zijn wij zelf naar de bar gelopen om af te rekenen.. Zonder uberhaupt de desertkaart te hebben gekregen. Zowel tijdens als na het eten werd niet gevraagd of alles naar wens was of gesmaakt heeft.

Door deze ervaring gaan wij hier niet meer uiteten!

40. Rutgers ligt op een hele mooie locatie aan het water, dus is zeker een aanrader bij mooi weer. Ondanks dat wij er op een regenachtige dag waren hebben we genoten van ons bezoek.
    Gastvrije bediening, heerlijk eten, goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    Als we nog eens in de buurt zijn komen we hier graag terug.
    P.S. Ook onze hond was welkom, en we kregen een tafel waar zij heel ruim kon gaan liggen. Top, dankjewel Rutgers!

41. Fam. Steens

Super lekker gegeten, heerlijke bediening en een mooi plek op te vertoeven.

42. Voor ons was het een 2e bezoek.
    Heerlijk gegeten, goede bediening en een prima prijs/kwaliteit verhouding.
    Volgende keer nemen we onze vrienden mee!

43. Ondanks reservering vrij lang moeten wachten op het eten. Bakje brood maakte dat een beetje goed. 2 Gerechten van de kaart waren uitverkocht. Eten smaakte prima, porties goed. Door de drukte oogde de bediening wat rommelig.

44. J. van Smaalen

Zeer lekker gegeten. Goede kwaliteit. Leuke sfeer. Kortom wij komen zeker nog eens terug.

45. Yvo Royèr

Het was echt super,

1: Gastvrij
    2: Goeie service
    3: spareribs als de Gamba's 😍
    4: de prijs verhouding klasse

Dus heerlijk gezellig gegeten voor een super prijs, wat wil je dus meer.

Van 0 t/m 10 een dikke 10
    Zeker voor herhaling vatbaar.

46. Detwiler

Om zeker te zijn dat wannéér we een keer uit eten gaan, dat het ergens leuk, knus en lekker eten is, dan nemen wij geen risico en kiezen we voor Rutgers.

47. a de wild

Gezellige sfeer goede bediening kwaliteit van het eten is zeer goed.
    Eerste keer gegeten bij Rutgers maar zal zeker niet de laatste keer zijn Top.

48. C. Hietkamp

Gezellig, warme entourage; vriendelijke bediening, die het de gasten naar de zin wil maken; haas en biefstuk bijzonder goed met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Dit restaurant wordt door ons zeker aanbevolen aan derden.

49. Goede ontvangst, vriendelijk personeel, mooi beperkt menukaart en eten is top voor wat je krijgt. Dus helemaal goed... We werden er op gewezen om daar eens re gaan eten! Nou is zeker een aanrader.

50. Henk reijmer

Goed verzorgd eten, heel goed, alleen jammer dat plaats reservering niet klopte.

51. Lekker gegeten in een fijne sfeer.

52. Anita Adriaans

We hebben vrijdag avond 23 februari heerlijk gegeten👍 De bediening was top en het was erg gezellig bij de haard.
    Kortom we komen gauw weer een hapje eten.

53. Goed eten voor een redelijke prijs. Alleen de glaasjes wijn zijn klein uitgevallen.

54. M de Vries

We hebben er héérlijk gegeten!
    Gezellige sfeer en aardig / vriendelijk personeel.
    Rustig gezeten,je werd niet weg gekeken er was alle tijd....
    We gaan er zeker nog vaker naar toe.

55. H. ten Dolle

Heel gezellig om daar te eten. Goed verzorgd en heerlijk eten. Royale porties voor een heel betaalbare prijs.

56. Stekelenburg

Lekker en goed gegeten in een gezellige omgeving.

Maarten.

57. Krechting

Het eten is perfect, personeel is heel vriendelijk en lief voor kinderen.
    We hebben ons prima vermaakt, en het smaakte perfect.

58. Roel Mateman

Bij binnenkomst werden we op een prettige en vriendelijke wijze ontvangen en begeleid naar een gereserveerd plekje. Er was sprake van een vlotte bediening en het geserveerde eten was van een goede kwaliteit, mals vlees en goed van smaak. De bij het diner geschonken rode wijn was goed in balans met het genoten diner, met een fijne nasmaak. Al met al voor herhaling vatbaar!

59. JMH Harmsen

Wij hebben heerlijk gegeten bij Rutgers.
    Biefstuk perfect, groenten erg smakelijk.
    Voor de champignons kom ik ik zeker een keer terug.
    Vriendelijke medewerkers het was een gezellige avond.

60. Henk Reichwein arnhem

Het was weer heerlijk en we hebben gezellig gegeten en gezeten.

61. chris laarakker

Op de middag om half 3 kun je moeilijk sfeer beoordelen. Er waren slechts 6 mensen aanwezig. Bediening was top.
    Ik ben 72 jaar oud en heb de beste uitsmijter ooit gegeten. Ongelooflijk. Ruime salade, Waldorf sla niet te zuinig. Perfect gebakken eieren op ruim (echte) ham en kaas. Complimenten. Groet chris.

62. Esther Thijsen

Lekker gegeten. Leuke en gezellige sfeer. Zeer vriendelijke bediening. Een aanrader.

63. J.M. Boerboom

We hadden sterk het gevoel dat we snel weer weg moesten zijn na het eten. We kregen alles snel achter elkaar geserveerd terwijl we wel een kleine pauze tussendoor wilden. We hadden beiden een onbeperkte maaltijd. Had goede ervaringen uit mijn vorige bezoeken bij Rutgers. Toch wel jammer, het is niet goedkoop. Zal er naar alle waarschijnlijkheid niet meer komen.

64. F.Geerling

Het eten was prima, super met een paar kleine aantekeningen. Kaasplankje als nagerecht is erg eentonig van smaak en erg zout dus de zoute olijven zijn erg aanwezig en de kaas soorten kunnen wat meer variëren. De port die we er bij dronken stond voor 3.50 Euro op de kaart maar hebben duurder betaald. En de glazen met de huiswijn zijn voor de prijs wel erg schraal gevuld.

Maar toch zeer lekker gegeten.

65. Wij hebben allebei heerlijk gegeten, het enige wat ik jammer vind, maar dat is niet alleen bij het eten bij Rutgers, is dat er zo weinig groenten bij geserveerd wordt, alleen een beetje sla en wat groenten onder het vlees. Dat vind ik erg jammer. Voor de rest was het eten top, de spareribs en de biefstuk is echt heerlijk. Top Rutgers!

66. Theo luub

Goed gegeten, echter entourages niet gezellig, en koud.
    Zal er niet snel weer naar toe gaan.

67. Jaar geleden ook gebruik gemaakt van 2 voor 1. Menukaart is anno 2017 aardig uit gekleed met name bij het hoofdgerecht en dessert. Opvallend geen vegetarisch hoofdgerecht op de kaart bij 2 voor 1. Vitello tonato niet zoals het hoort vlees beetje taai saus met kruidnagel hoort echt niet. Soep van tafelgenoten was prima. Zalm ging, patat ook, varkenshaas was erg zout en overdone. Het is als eten bij iemand die niet veel plezier beleeft aan koken. Jammer ben eerder geweest, meerdere keren en dit viel echt tegen, ga nu ook niet meer. Bediening was erg aardig en attent en dat maakte de avond goed. Zodat we met ons vieren niet geheel teleurgesteld naar huis gingen.

68. Onze reservering die we online gemaakt hadden, werd niet zoals bij reservering aangekondigd bevestigd. We moesten er telefonisch contact over hebben. Het is een top locatie en heel mooi en gezellig restaurant. Het duurde wel een beetje lang voordat we de menukaart kregen. We hadden beide de mixed grill en misschien zijn we inmiddels verwend, maar het eten was erg naturel. Geen kruiden, gewoon kip (die nog van binnen rauw was), wel een heel lekker stukje varkens- en rundvlees en spareribs. 2 Hele kleine porties saus, wat qua smaak niet te herkennen was, ook verder niet bijzonder. Wel verse groentes op het bord, maar zeer karig. Gebakken aardappeltjes waren ook wel lekker, maar wij vonden het een beetje weinig voor 2 personen in 1 kommetje. De rauwkost was letterlijk rauwe kost, geen dressing of maar iets van een kruidig olie-tje er overheen. Ter compensatie voor de nog rauwe kip kregen we gratis koffie aangeboden. Dit was netjes, maar al met al vonden we het niet voor herhaling vatbaar. Voor ons was de prijs-kwaliteit verhouding niet juist. Ook is de menukaart niet erg uitgebreid, zo ook niet de desserts. We hadden de dame-blanche en die was erg lekker.

69. Dit was een actie 2 x 3 gangen diner voor de prijs van 1. Wij dachten misschien kleinere porties maar dat was het niet, het was groot en heerlijk. Ook al is er geen actie dan komen wij zeker terug, mede door de vriendelijke medewerkers.

70. Leuke, vlotte bediening en spareribs om je vingers bij op te eten. Kortom: TOP!

71. Porties mogen best iets kleiner 😊 heerlijk eten flinke porties, goede sfeer en aardige mensen.
    Aanrader.

72. Irene Hendriks

Het enige minpuntje was dat het lang duurde voordat we de menukaarten kregen, we zaten met 3 kleine kinderen en dan duurt het voor hun lang dat ze aan het eten zitten. Voor de rest waren we zeer tevreden.

73. Carnavals groep Mot Konne

We hebben heerlijk geluncht, producten waren vers en het brood heerlijk knapperig. Voor herhaling vatbaar. Tot de volgende keer.

74. We zijn geweest gisteren en iedereen was tevreden, tot een volgende keer.

75. Richard Berends

Heerlijk gegeten, goede bediening, fijn restaurant!

76. Gegeten voor de 2=1 actie gezien van facebook. Echt een aanrader.

77. Goed en smakelijk gegeten. Bediening top, kwam geregeld langs om te kijken of alles naar wens is / was.
    Betaald met Dinerkaart, geen probleem. Een echte aanrader. Komen zeker terug. Bij mooi weer een perfecte locatie aan het water.

78. Hartelijk welkom geheten en eerst buiten een drankje gedronken. Daarna binnen heerlijk gegeten. Bediening kwam regelmatig langs en was zeer vriendelijk. We gaan hier zeker nog eens heen.

79. Jacqueline

Heel gezellig, eerst geschilderd met Art Pub bij Rutgers, en daarna heerlijk gegeten. De baas zelf kwam steeds kijken en was vol belangstelling. Eten was prima.

80. Waardeloos, geen welkom, had gereserveerd, onbeschoft, wijn met water aangemaakt, tot nooit meer zeg ik

81. Kitty Jansen

Het was heerlijk en de bediening was prima.

82. Zeer geslaagde avond, een absolute aanrader! Een klein verbeterpuntje: de drempel vd entree is dusdanig hoog dat je er met een rolstoel moeilijk in kunt. Verder niets dan lof!

83. Harry Balk

prima,gastvrije lokatie om goed te kunnen eten.

84. Wij hadden een momentogiftcard. Wij mochten niet van de menukaart kiezen. Daardoor werd ons een behoorlijke beperking opgelegd. Er waren weinig tafels waar je gezellig kon zitten. We moesten erg lang wachten op het hoofdgerecht.

85. Het was wat lawaaierig ivm feestje en zaten in het begin op de tocht!
    Verder alles Naar wens!!

86. Rick en Chantal

Onze bruiloft (25-08-2017) in zijn geheel (ceremonie, foto's, eten en feestavond) bij Grand Café Rutgers gehouden. Het was super georganiseerd. Vanaf de 1e kennismaking tot aan het sturen van foto's de dag na de bruiloft is eigenaar Eric Rutgers persoonlijk betrokken met heel veel enthousiasme!
    Op de dag zelf was de organisatie top. Tijdens het feest was iedereen continue voorzien van een drankje, de hapjes waren lekker en afsluiten met een zakje gekruide friet was geslaagd.
    Rutgers zorgt er voor dat het bruidspaar de dag van hun leven ervaart en dit wordt gedaan met veel enthousiasme, ervaring en leuk personeel.
    Als wij deze dag over zouden mogen/moeten doen, dan zouden wij het precies zo doen! Dat zegt genoeg.

87. J.T.Jansen

Heerlijk gegeten op het terras.

88. Prima menu kaart, van alles ruim voldoende en van goede kwaliteit.
    Erg vriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar.

89. Zeer vriendelijke bediening. Erg gast vrij ontvangen. Hebben heerlijk gegeten. Hebben zelfs nog 3 porties spareribs laten in pakken voor onze kinderen thuis. Kom hier zeker terug.

90. Ilona vd Wardt

Heerlijk gegeten. Goede service

91. Lineke Zwerus

Lekker gegeten. Gezellige omgeving. Goede kaart. Prima service.

92. Helma Jacobs

Het is niet slecht maar ook niet top. Jammer dat alles lang duurde en zelfs dingen die gevraagd werden helemaal niet gekomen zijn. Ook vind ik dat de bijlages erg karig zijn voor vier personen en als je dus bij vraagt krijg je het niet.

Paar punten die verbeterd kunnen worden, vooral als het druk is.

93. Beperkte keuze menukaart, uitzicht buitenterras is mooi, personeel vriendelijk maar niet vlot - we moesten lang wachten voor en tijdens eten, (afrekenen ging wel weer snel natuurlijk), weinig te doen voor kinderen in/om restaurant, we kregen het gevoel dat we niet belangrijk genoeg waren (gezin met 2 kinderen). Dit was eenmalig. Prijs-kwaliteit-kwantiteit staat niet in verhouding tot prijs. Combinatie met alleen maar patat zegt genoeg over de culinaire kwaliteiten.

94. Ans Bennink Dielemans

Het eten was prima, zou het zo weer overdoen.

95. Bettie Tijsterman

Wij hebben na een mooie fietstocht lekker gegeten bij Rutgers.
    Wat ik dubbel zo fijn vond was: dat zij echt wisten wat glutenvrij eten was.
    Prima verzorgd en 100% aandacht aan besteedt, Mijn man wilde geen gebruik maken van het voorgerecht in plaats daarvan kreeg hij een drankje gratis.
    Over het toetje van mij hadden zij ook al over nagedacht en in plaats van een Dame-Blanche kreeg ik heerlijk sorbetijs met fruit, al met al een restaurant om te promoten.

96. Jan Ponstijn

Voor het eerst hier. Vriendelijke, leuke bediening. Prima eten en goede porties.

97. Hele prettige sfeer met relaxte en leuke mensen in de bediening, en heerlijk gegeten!
    Ik ben hier al een paar x geweest en altijd top!

98. Ankie Hermsen

Zoals altijd heerlijk gegeten en vriendelijke en bediening. Wij komen hier vaker en blijven dat doen

99. R.Lagerweij

Goed eten op een sfeervolle locatie.

100. Gerard Smidts

Heerlijk gegeten. Goede service. Gezellig.

Volgende pagina