Grand Café Rutgers in Lathum

RUIM 90 PARKEERPLAATSEN VOOR DE DEUR OP EIGEN TERREIN

• OV

LIJN 26 EN 27

Grand Café Rutgers laten bezorgen?

Online eten bestellen

• Aan het strand
  7. Betalen Master Card Visa pin

ma 12:00 - 22:00
di 12:00 - 22:00

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1332193705 78
1551202715 85
1620887400 81
1690572084 80
1710481994 80

1. Zondag, 17 december 2023 samen met mijn buurman Berend gegeten bij Grand Café Rutgers in Lathum. Het was gezellig druk en de sfeer was goed. Als voorgerecht hadden wij een heerlijke soep, als hoofdgerecht een tournedos (heerlijk mals) en als nagerecht Trifle (heerlijk). De bediening vroeg telkens of het smaakte en of het voldoende was. Al met al een geslaagde avond. Complimenten aan de kok en de bediening.

2. Reünie met oud collega’s gehad, €57,50 per persoon betaald, slechte ervaring, eten was zeer matig en moest er zo goedkoop mogelijk langs.

3. Heerlijk gegeten, mooie locatie!☺️
    Leuk personeel!
    Houden goed rekening met allergieën!

4. Koffie met koffie dik erg jammer.
    De mixed grill zal met een pepersaus of champignon saus zijn. Nou de sausen waren ronduit smerig En geen champignonsaus te bekennen. Wel gevraagd en een champignon saus gekregen wat verdacht smaakte naar een maizena saus met een paar champignons.
    Monchou kersen bastone trifle zonder bastone.
    Ook het pand was van binnen en buiten niet echt netjes toiletten vol spinnenrag. En geen vriendelijk personeel.
    Sorry maar Erg teleur stellend.

1,9
  5. We werden netjes ontvangen door de eigenaar en naar onze tafel gebracht. Daar zaten we een goeie tien minuten te wachten tot ons eerste drankje werd opgenomen. De drankjes waren er redelijk vlot en vervolgens zaten we nog weer is 15 minuten op de kaart te wachten. Inmiddels liep het een tafel naast ons al mis, hamburgers die tot twee keer toe rauw aan tafel kwamen. Tafels om ons heen moesten ook erg lang wachten op hun eerste drankje. Toen we konden bestellen er direct wat van gezegd. Jonge man gaf aan dat het druk was… (terras was niet vol en personeel had wel tijd om meer binnen dan buiten te staan..)

De spareribs waren heerlijk, de biefstuk kwamen doorbakken en droog aan (iets van gezegd en vervolgens ging het wel goed) en de gamba’s waren niet helemaal ons ding. Gelukkig kunnen wisselen voor biefstuk.

Side dish was prima, erg lekker gekruide frietjes.

Terwijl het nieuwe bord met spareribs werd geserveerd stond het oude bord met botten nog voor onze neus. Dus het werd een overgeef gebeuren met de borden en de serveerder.

Kortom, voor ons geen tweede keer.

6. H. Van der Snee

Bij binnenkomst denk je de personeelsingang genomen te hebben. Toiletten die je ruikt en rommel in de entree. Ondanks dat het niet druk was duurde het even voor we konden bestellen. De kaart was slecht leesbaar door kleuren bijelkaar die weinig contrast geven te gebruiken. De stoelen zijn te laag of tafels te hoog. Zit best gek. Menukeuze is redelijk. Voorgerechten smaakten goed maar wel erg zout. Zat veel tijd tussen de gangen. Neem niet de kipburger. Smaakt naar boter. En het broodje stelt niks voor. Flutbroodje. Onbeperkt biefstuk, spareribs en garnalen waren kaal en fantasieloos. Drank was geen probleem. Cocktails waren lekker.

7. Herman Abbink

Ontspannen sfeer, prima bediening, lekker eten.

8. Lukkezen

Al meerder keren gegeten en ook prima.
    Alleen eigenaar en personeel zijn niet vriendelijk stug, niet gastvrij of blij dat je wilt komen eten. Voelde elke x weer als een worsteling voor een tafeltje. Prijzen zijn wat aan de hoge kant.
    Ik betaal liever aan een restaurant waar ik me wel welkom voel.

9. Eten was goed en. Bediening ook goed. Alleen op de vloer waren nog resten te zien van een dag ervoor. Tafels hier en daar resten kaarsvet te zien. Buiten in de asbakken nog sigaretten peuken te
    zien, dat was net jammer voor hun. Ik hoop dat het snel wordt opgelost

10. Edwards

Heerlijk gegeten en top bediening!

11. We hebben heerlijk gegeten, lekker buiten op het terras, uitzicht op het water.

12. Gezellig ontvangen. Eten was meer dan prima. Een keer gelunched en gedineerd. Het duurt soms wel lang voordat de bediening de tafel afruimde ondanks dat zij diverse keren langskomen.

13. Marianne Hordijk

Heerlijk buiten gezeten en lekker geluncht. Het was erg warm en dan moet je niet onder de 'tent' gaan zitten, veel te warm. Maar op het terras in de schaduw was prima. Personeel is ook erg vriendelijk. Wij komen zeker terug.

14. Ineke Wösten

Het was mooi weer, dus we aten op het terras. Helaas hadden we veel luidruchtige tafels om ons heen en waren gesprekken letterlijk te volgen.
    De bediening had het druk en we hebben lang moeten wachten tot we konden bestellen. Het meisje dat ons eten kwam brengen, droeg te veel en liet daardoor van alles vallen.
    Het eten was goed van smaak en was meer dan genoeg.

15. Aalders

Sfeer en bediening prima en een mooi uitzicht op het water. Voorgerecht viel tegen, carpaccio was steenkoud en had een waterige smaak. Hoofdgerechten prima. Helaas werd het toetje, de parfait, volledig bevroren opgediend. Personeel vond het erg vervelend en de koffie gratis gekregen. Beetje meer aandacht hoe de gerechten de keuken uit gaan zou een verbetering zijn.

3,7
  16. Tonia Janssen

De rutgerslunch is het waard om terug te komen!

17. Bernadette Reintjes

Prijs/kwaliteit voor het eten klopt niet. Te duur en kwaliteit is niet goed. Eten was lauw en gaf weinig smaak. Garnituur van gebakken aardappels was nauwelijks gebakken.
    Mooie omgeving en goede bediening.

3,4
  18. Charles

Sfeer is goed, vriendelijke bediening en niet hoeven wachten op eten. Zeker een aanrader en we komen snel weer terug👍🏻

19. Mister G

Heerlijk buiten met uitzicht over het water. Snelle bediening, goede gerechten. Moeite waard.

20. Lisette

Wij hadden carpaccio besteld deze had een azijn smaak dat vind ik jammer.
    De buikspek met garnalen was een rare combi maar erg lekker dus dat maakte het leuk. Leuke bediening. Mooie plek!

21. Jacqueline

Het was niet zo goed. Als ik een uitsmijter zonder ham bestel en de uitsmijter wordt met ham gebracht wordt terug naar de keuken gebracht en de ham wordt er tussenuit gehaald smaakt en ruikt nog steeds naar ham. En gevraagd om de korsten van het brood af te halen i.v.m. kaakprobleem wordt gezegd dat ze daar niet aan doen met het als gevolg dat ik belegd brood helemaal moet ontmantelen en het een plakkerige massa wordt heel jammer!!

22. Evelien

Leuk uitzicht op het water. Gezellig restaurant en lekker gegeten.

23. Het duurde erg lang voordat de bestelling werd opgenomen. Bij navraag werd gezegd dat het “een chaos” was. Ben ik niet gewend van Rutgers.

24. Michella

Heerlijk geluncht!

25. Labiba Willemsen- Muhsin

Het was super lekker. De sfeer is heel warm en gezellig. De uitzicht is prachtig.

26. Prima gegeten, alleen waren de gangen vrij kort achter elkaar. Hier had iets tijd tussen mogen zitten. Mijn partner had de rutgers burger en die had wel iets meer doorbakken mogen zijn, nog geen medium gebakken. Dit wel aangegeven maar hier werd niet echt serieus op gereageerd. Verder smaakte het eten goed.

6,5
  27. We hebben erg lekker gegeten, het restaurant is sfeervol en ligt op een mooie plek. De vriendelijkheid van de serveerster kon beter en de drankjes vonden we behoorlijk prijzig. We raden het restaurant aan!

28. Heerlijk gegeten. Sfeervol en gezellig restaurant.

29. Bert Bakker

Prima restaurant met vriendelijk personeel en goed eten.
    Een aanrader dus...

30. Het eten was prima, misschien wel iets aan de koude kant. De varkenshaas was goed mals, net als de spareribs van mijn partner. Ook de toetjes waren heerlijk en genoeg. Wij komen zeker nog een keer terug.

31. Jolanda

Het eten smaakt goed, snelle bediening,
    Prijs, kwaliteit, vondt dat wel duur, het zijn allemaal snel klaar producten, en 7 € voor een glaasje wijn, in een grandcafe- restaurant, 😫
    Wel een gezellige sfeer.

32. Erg lekker eten, zeker in verhouding met de prijs. Vooral de carpaccio met pesto was verrukkelijk. Leuke sfeer en een mooi aangekleed restaurant. Eten kwam snel en de bediening was vriendelijk. Ik zou dit restaurant zeker aanraden.

33. We hebben lekker gegeten, sfeer was prima.
    Speciaal plekje gekregen omdat we 2 honden bij ons hadden.

34. Ik kwam hier vroeger vaak om te genieten van een heerlijke schnitzel, waarvan ze destijds nog meerdere varianten op de kaart hadden staan. Tegenwoordig kun je als schnitzel-liefhebber uitsluitend nog een kale Wiener schnitzel met een heel klein beetje stroganoffsaus bestellen; in 2 maten, dat dan wel.
    De XL-schnitzel leek zo vanuit de diepvries, via de frituur op het bord te zijn beland, want er zat kraak noch smaak aan. Dat was ik hier vroeger toch wel anders gewend.
    De zoete aardappels die we hadden besteld (een primeur volgens de ober) waren zo rijkelijk bestrooid met zout, dat alleen de kleur nog aan zoete aardappels deed denken; de smaak helaas vooral aan Jozo.
    Opvallend was dat zelfs de chocolademousse, die we als dessert namen, erg zout smaakte. De kok schijnt daar toch wel iets mee te hebben en dat is vooral jammer.

Niet alleen de menukaart is veranderd, maar ook de prijzen. Die zijn nu behoorlijk aan de forse kant. We hadden een voucher voor een etentje met z'n tweeën, maar moesten nog behoorlijk wat bijbetalen (meer dan de voucherwaarde). De prijs/kwaliteitverhouding vinden we dus niet meer in overeenstemming.

Hoewel ik bij de reservering had aangegeven dat ik in bezit was van een voucher en ik ook had gezien dat Rutgers bij de betreffende organisatie was aangesloten, waarbij dit zelfs nog tijdens de reservering door de Rutgers-medewerker werd bevestigd ("klopt, geen enkel probleem; als u de barcode meeneemt, komt het helemaal goed"), vertelde de medewerker bij wie ik afrekende dat ik de voucher toch niet kon gebruiken, omdat Rutgers daar niet meer aan meedeed.
    Hierbij moet ik opmerken dat de medewerker de bon alsnog accepteerde toen ik hem vertelde dat mij bij de reservering toch echt iets anders was verteld. Over het personeel overigens sowieso (bijna) niets dan goeds. Jonge gasten, die correct en zeer snel in de bediening zijn. Alleen jammer dat ze ons naar een tafeltje in het midden van de zaak dirigeerden, terwijl er ook nog enkele mooie tafels aan het raam (met uitzicht over het water) vrij waren, waarvan wij dus aannamen dat die voor andere mensen waren gereserveerd, wat niet het geval bleek te zijn; de tafels bleven tot het einde van de avond vrij. Je moet dus wel voor jezelf opkomen om een bezoekje aan Rutgers overeenkomstig je wensen te laten verlopen.
    Het is een mooie horecagelegenheid op een schitterende locatie, maar dineren zullen we er niet gauw meer door de laatste (smaak)ervaring; voor de lunch of een drankje blijft het echter één van mijn favoriete plekjes.

35. Willie Geerling

Leuke restaurant met vriendelijk personeel goed stukje vlees! Maar niet goedkoop! De Tournedos! Maar wel lekker!

36. Het is een gezellige plek, aardige bediening maar het eten viel ons wat tegen. De saus van de tortellini was erg basis, weinig diepgang. En de schnitzel was helaas droog en beetje te lang in de pan. Mijn verwachting van uiteten is toch altijd wel dat je culinair een beetje verrast wordt en dat het beter is dan wat je thuis eet. Dat was in dit geval niet zo. Porties waren verder wel goed.

37. Silvijn Hulshof

De sfeer was prima, ontvangst en eten dito.
    Alleen wilde mijn collega graag een aanpassing in het menu mixers grill. Hij lust geen of niet graag spare ribs. Vraag was simpel kan dit aangepast worden? Dit bleek absoluut niet mogelijk te zijn…Ondanks het aanpassingsvermogen van mijn collega, vonden we het een toch wat starre houding. Ik ken Rob Rutgers al een hele lange tijd, vanaf zijn begin periode in de stad / Koningsstraat e.d. Daarom hadden we meer klantvriendelijkheid verwacht. Verder geen klachten. Eten was zoals verwacht goed. Vriendelijke groet, Silvijn Hulshof

38. Gezellig en lekker eten.

39. Gezellig druk, prima kwaliteit eten

40. Matig, het was het allemaal net niet. Een bakje met salade zonder enige vorm van dressing; een paar druppeltjes olijfolie en / of balsamico?
    Risotto vettig. Mixed grill; vlak van smaak.

41. Jan Koers

Het eten en drinken was prima. De sfeer was ontspannen. Het was niet te druk. De bediening was ook prima.

42. Mevr. Tiemessen

Via Social Deal geluncht. De keuze was redelijk. Mijn man had mosterdsoep die niet echt warm was en een uitsmijter met hetzelfde probleem. Ik had tomatensoep "op traditionele wijze". Het was een waterig dun oranje soepje waarvan ik nu nog steeds niet weet waar het naar smaakte. In ieder geval niet naar tomaat… wel vettig.
    Verder brood met 2 lauwe kroketten.
    Hoofdgerechten gegarneerd met een zielig bergje sla…
    Wat een tegenvaller! Eens maar nooit meer.

2,7
  43. De bediening mag wel iets meer lachen. verder was eten hel lekker . Wel veel. 3 schaaltjes met salade aardappelen en frietjes hadden de helft mogen zijn . Er mij betreft mogen de croutons verdwijnen op de carpaccio. Voor de rest complimenten voor de chef. Echt lekker gegeten verder.

44. Zoals altijd heerlijk gegeten en gedronken bij Grand Cafe!!!

45. Hans Nijland

Lekker en goed gegeten, dit in hele fijne sfeer. Helemaal top. Dat we hier vaker zijn geweest en ook weer terugkomen, zegt al genoeg.

46. Hannie Jansen-Ditters

De bediening was uiterst vriendelijk, de sfeer was prima en het eten was heerlijk.
    Een minpuntje de slagroom was uit een spuitbus.

47. Gisteravond voor de 2e keer gegeten. Net als de 1e keer was alles weer perfect. Lekker rustig en ontspannen gegeten.
    Vriendelijk personeel en het eten was weer perfect.

48. Was goed verzorgd.
    Eten: alles was lekker.

49. Vriendelijke ontvangst en snelle bediening.
    Soep was goed gekruid, niet te zout en lekker warm.
    Hoofdgerecht werd voor 3 personen gelijk opgediend.
    Mijn uitsmijter rook vies en er zaten groene stukken in. Was duidelijk bedorven en dit had in de keuken of bij het opdienen opgemerkt moeten worden.
    Na melding werd dit gerecht verwijderd en werd netjes gemeld dat ik een nieuwe uitsmijter zou krijgen. Tafelgenoten waren al bijna klaar toen mijn goede uitsmijter kwam.
    Geen excuses en bij het afrekenen nog gevraagd of alles naar wens was geweest.
    Voelde me als klant hierdoor niet correct behandeld.

3,2
  50. Goed lekker gegeten.
    Nette bediening.
    En vriendelijk.

51. Goede prijs kwaliteit verhouding, ongedwongen sfeer.

52. Truus van overveld

Via social deal, zondag 16 okt 2022. Varkenshaas was doorbakken en koud, mijn man vroeg zonder saus maar kreeg saus, ze namen het weer mee, na een min weer terug het was koud en smakeloos de friet was heel zout en bakje sla die er bij zat was troosteloos en geen smaak aan, soep was waterig en toetje ging wel. Jammer.

53. M.v.d.Poel

Rutgers lunch
    Smaakvol goed verzorgd.
    Vriendelijk personeel.
    Als ze de soep eerst serveren en aansluitend de rest wordt het een super gerecht. Nu koelde de kroket stevig af terwijl we de soep aten.
    Dat was gewoon jammer.

54. Prima gegeten, gezellige sfeer, vlotte en vriendelijke bediening. Dit in tegenstelling tot andere recensies. Voor zover wij het op die avond hebben ervaren, geef ik als eindcijfer een dikke 8.

55. Heerlijk gegeten in een fijne sfeer op een mooie locatie

56. Ik kom hier altijd graag! Eten is heerlijk(de Rutgers lunch is zeer aan te raden en onbeperkt gamba's is altijd een feest), leuke bediening en een prachtige locatie.

57. Wij komen vaak eten in dit Grand Café, het eten was zoals altijd uitstekend! We hebben er voor gekozen om buiten te eten onder het grote tentzeil, dit hadden we beter niet kunnen doen. Er zaten buiten veel groepen te eten, de (harde) geluiden van praten, stemverheffingen en lachen konden niet weg en hierdoor was een gesprek voeren met mijn echtgenote tijdens het eten niet mogelijk. Er liep veel onervaren (jong) personeel rond en was niet altijd even vriendelijk. Na het diner hebben we bijna twintig minuten zitten wachten op de desertkaart nadat deze kaart twee keer werd beloofd. De prijzen van voor-, hoofd- en nagerechten zijn in de loop der tijd behoorlijk gestegen. Ondanks alles zullen we naar dit restaurant blijven komen voor de prima kwaliteit, maar kiezen in de toekomst voor een zitplaats binnen!

58. Ans schrader

Sfeer was niet al te goed, erg rumoerig en veel lawaai.
    Het eten was goed van smaak maar werd niet warm genoeg geserveerd helaas! Hier wel melding van gemaakt.

3,2
  59. De sfeer was gemoedelijk, de kip was vreemd gekruid, ik weet niet met wat maar het was niet echt lekker. De spare ribs waren aan de taaie kant. De bediening netjes en het bier koel.

5,3
  60. Super gegeten en top service!

61. Gisteren met collega’s gegeten, wat hebben wij genoten! Vriendelijk personeel en heel lekker gegeten, zeker een aanrader!
    Wij komen zeker terug.

62. Annemarie onstein

Eten van zeer goede kwaliteit. Goede gezellige sfeer.

63. Maneschijn

Het restaurant is echt aan onderhoud toe. Niet erg schoon. Niet meer wat het geweest is.

64. Prachtige locatie, mooie sfeer, oogt luxueuze met echt kwaliteit eten, maar heel toegankelijk voor iedereen. Net ontvangst, goede service en betaalbaar. Aanrader voor iedereen!

65. Doet ietwat gedateerd aan. Terras wat benauwd met het tentdoek erg laag. Bediening wat ongeïnteresseerd. Kreeg ook thee ipv de bestelde cappuccino. De hamburger was aan de prijs en erg sober. Klef wit broodje, geen saus. De clubsandwich was oké. Leuke locatie aan het water maar weet niet of ik nog terugkom.

5,9
  66. Heerlijk gegeten. Alles was tip top geregeld. Aardige bediening.

67. Top locatie, jammer van de service. Hele avond achter onze bestellingen aan moeten zitten. Eten was verder prima.

68. Eric Rutgers

69. 17-06-22 drie personen. 1 persoon twee taaie biefstukken geserveerd zonder warme groente zoals op de kaart stond en droog brood zonder jus, saus of boter. Twee uitmuiters met 4 van de 6 dooiers stuk. Reactie op commentaar
    1 bakje kruidenboter bij de biefstuk en bij het afrekenen "ik zal het aan de keuken doorgeven"

2,2
  70. De bediening was binnen aan het kletsen, moesten een kwartier wachten voordat we konden bestellen. Moesten daarna een half uur wachten op onze lunch. Biefstuk was heel taai, niet te kauwen. Gamba met brood veel geld voor weinig eten. Helaas is het terras sfeerloos. Het ziet er binnen veel mooier uit.
    Wij zullen hier niet terugkomen.

71. Wilma en Henk Soeter

We hebben heerlijk gegeten met uitzicht op het water.
    Aardige en vlotte bediening. Enige minpunt is de lichtelijke achterstand van het terras.

72. Jan van der Velden

We hebben met 4 pers. lekker gegeten, het was 'n beetje jammer, dat het hoofdgerecht van mijn vriendin, niet echt warm was. Dat heeft ze kenbaar gemaakt. Het hoofdgerecht van haar kon wel terug naar de keuken. Maar de andere 3 pers. waaronder ikzelf hadden ook al alles opgediend gekregen. Wat zou kunnen inhouden, dat als we zouden wachten tot alles goed geregeld zou zijn, er dan 3 pers. met bijna koud eten zouden zitten en mijn vriendin het dan het warme gerecht zou hebben. Daarom besloten om het er maar bij te laten. Het eten was lekker en de prijs viel erg mee. Gr.Jan V.

73. Hele beleving was top en de onbeperkte gamba’s en spareribs waren heerlijk! Wij gaan er snel weer heen! Toppers!

74. Silvia Goossens

Heerlijk gegeten op het terras. Fijne en vriendelijke bediening. Prijs is normaal. Mooie pauzes tussen de verschillende gangen.
    Prima en gezellige locatie aan het water.

75. Ellina en Truida

Super

Voor herhaling vatbaar

76. Bij Rutgers is er altijd een fijne sfeer. Het personeel is vriendelijk en de service is goed. Het eten is van goede kwaliteit. De prijs is heel netjes. Wij voelen ons thuis bij eetcafé Rutgers!

77. Jammer, het anders zo gezellige restaurant werd nu beheerst door een groep semi juppen vannrond de 35 jaar die duidelijk aan bachus hadden geofferd en geen enkele rekening hielden met de overige gasten.

78. Het terras buiten is kleur- en sfeerloos. Op de tafeltjes geen vaasje met bloemen, geen kaarsje behalve een peper en zoutstel. Wij misten echt de gezelligheid die binnen wel is gecreëerd. Jammer hoor.

79. Mildred

Zeer goede ervaring gehad. Met 2 personen geweest en beide hadden we specifieke wensen: De ene glutenvrij, de andere koolhydraat-arm. Voor beide was het geen enkel probleem. Bediening was zeer netjes, snel en behulpzaam. Is zeker een aanrader om hier een hapje te gaan eten, met mooi uitzicht over het water.

80. Nico Gerharz

Heerlijk gegeten,
    Bediening was top!
    Echt een aanrader

81. Het restaurant ligt aan een meer, dus je hebt een heel mooi uitzicht.
    Het buiten terras is voor de meerderheid overdekt met een tent.
    Daardoor blijft wel het geluid hangen en daardoor gaat iedereen harder praten en dus is het een hele kakofonie van geluid.
    Als de tent hoger word gehangen dan kan het geluid beter weg.

6,1
  82. Johan Brinkman

De lokatie is natuurlijk al bijzonder mooi.
    De sfeer en inrichting zijn prima.
    Het personeel is vriendelijk en attent.
    De toiletten zijn niet meer van deze tijd.

83. Duurde lang voordat we eten konden bestellen. Service is vrij afgezaagd. Vlees was niet bijzonder. Lag op de groente waardoor het vlees naar bonen smaakte, bah.

84. Het eten was formidabel en de sfeer lekker ontspannend. Echt een heerlijk avondje uit met familie.

85. Kwamen er voor het eerst en kregen een tafel aangewezen in het midden terwijl overal plek was en andere mensen konden kiezen waar ze willen zitten dat vonden we wat raar. En ook moesten we vragen of we de kaart mochten zien en of we nog wat drinken konden bestellen. Maar het eten was echt heerlijk

86. Vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten. Onbeperkt gamba’s en spareribs. Tournedos was super mals. Wit biertje van de tap en lekker wit wijntje erbij. Op het buiten terras in de zon. Mooier kun je een verjaardag niet vieren. Ondanks meerdere grote groepen kwamen de gerechten telkens op tijd door. Echte aanrader!

87. Gerrie Brunsveld

Leuke plek, heerlijk eten, vriendelijke bediening, jammer dat er in de ruimte ernaast een feestje was, muziek gaf wel wat overlast, je wil graag gezellig praten tijdens het eten, nu was het wat lastiger om elkaar te verstaan.

88. Ben Baris

Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk.

89. Heerlijke uiensoep er mogen wat meer kleine croutons ipv 1 grote de mosterdsoep had geen stukje brood.
    Tonijnsalade was prima.
    Clubsandwich was bruinbrood besteld kregen witbrood de smaak was goed.
    We komen zeker terug.
    Erg aardige bediening.

90. Het terras is echt prachtig. De lunch was ook prima. De bediening idem. Vriendelijk en correct.
    Binnen is het geheel een beetje gedateerd. En de toiletten waren niet al te schoon.

91. Anoniem

De lunch met Croquet Perigord was heerlijk!

92. Deze week voor het eerst bij Grand Café Rutgers geweest en wij vinden het top! Vriendelijke bediening, leuke sfeer, leuk ingericht en heeeeerlijk eten! De spinazie risotto met gegrilde groenten is echt een aanrader! Wij komen hier nog graag een keer terug om een vorkje te prikken.

93. Alles prima, bediening kan iets professioneler, met meer aandacht ; niet gaan afruimen als 1 persoon nog niet klaar is met eten.

94. Vriendelijke ontvangst, tafeltje bij het raam, dus prachtig uitzicht op de kitesurfers🙂. Fijne setting. Snelle bediening, lekkere rosé bij de overheerlijke RIBEYE VAN DE BLACK ANGUS RUND. Gefokt op duurzame wijze, bij IJsboerderij de Steenoven in Hummelo👍. Daarbij heerlijk, gekruide frites, aardappels en een rijkelijk gevulde salade 👍.
    Lekkere bosvruchten parfait als dessert (op een veel te groot bord..maakt het bolletje parfait wat ielig 🤭)
    De toiletten verdienen meer aandacht!!
    Alles bij elkaar een fijne ervaring in een sfeervolle ruimte met leuke, jonge en vlotte medewerkers.

95. Jp verwaal

Uiensoep te vet en te veel uien, salade niet lekker. Vlees mixed grill matig. Hamburger te rouw veel uien. Porties te groot waardoor veel wegegooid wordt. Helaas. Personeel wel erg vriendelijk.

3,7
  96. Monique Lamers

We hebben 1e Paasdag heerlijk buiten kunnen zitten en het eten was ook goed.
    Ook voldoende keus voor iedereen. Zeker een aanrader.

97. Janniewieggers

Hebben heerlijke lunch gehad, met zeer vriendelijke medewerkers.
    Heb samen met mijn zus ervan genoten

98. Peter Arnold

Lekker gezeten en gegeten!!
    Maar als je een via eet nu iets boekt in dit geval een voor en hoofdgerecht van de kaart voor 2 personen voor 45,- dan is 29,- bij betalen voor 3 drankjes best duur.

Dat was dan wel een domper!

99. René en Magda

Helaas mankeerde er nogal wat aan één van de geserveerde Noordzeetongen.

Positief was dat na de melding deze niet berekend is.

Maar overall erg jammer en dus een onvoldoende!

100. Anneke Gerritsen

Het was zoals altijd goed en gezellig. Bediening was goed. En het eten fantastisch lekker en niet teveel.

Volgende pagina