RUIM 90 PARKEERPLAATSEN VOOR DE DEUR OP EIGEN TERREIN

LIJN 26 EN 27

ma lunch 12:00 - 17:00 diner 17:30 - 21:30
di lunch 12:00 - 17:00 diner 17:30 - 21:30

Wij van Grand Café Rutgers heten u van harte welkom op onze website. Naast het feit dat u bij ons heerlijk kunt dineren met uitzicht op het Rhederlaag stellen wij de locatie ook tot uw beschikking voor het organiseren van al uw bruiloften, feesten en partijen op maat gemaakt. Wat dacht u bijvoorbeeld van een van onze heerlijke buffetten of bbq`s, een swingende feestavond, een luxueus diner of ontspannen vergaderen u kunt het zo gek niet bedenken of wij realiseren het voor u. Kijk snel verder bij activiteiten voor de verschillende week menu`s voor maar € 14,95 p.p.

• Buffet: € 25,50

1419843062 76
1518419993 82

1. Lekker spareribs en gamba's gegeten op het terras met een mooi uitzicht. 👍😃

2. Wilma roordink

Mooie locatie waar je de zon kunt zien ondergaan in het water. Mooi gerecht met goede kwaliteit en kwantiteit.
    Jammer van de speeltoestellen bij de ingang wat rommelig oogt. Jammer van het nep stenen behang.

3. De service was dramatisch slecht! Personeel keek niet om bij het weglopen van een andere tafel waardoor het opsteken van je hand o.i.d. geen nut had waardoor wij meer dan een half uur moesten wachten voordat we een nieuw drankje kregen. De sparerips waren droog en taai, er zat totaal geen smaak aan.
    Na een lange tijd met vuile borden zonder dat deze werden opgehaald zijn wij zelf naar de bar gelopen om af te rekenen.. Zonder uberhaupt de desertkaart te hebben gekregen. Zowel tijdens als na het eten werd niet gevraagd of alles naar wens was of gesmaakt heeft.

Door deze ervaring gaan wij hier niet meer uiteten!

4. Rutgers ligt op een hele mooie locatie aan het water, dus is zeker een aanrader bij mooi weer. Ondanks dat wij er op een regenachtige dag waren hebben we genoten van ons bezoek.
    Gastvrije bediening, heerlijk eten, goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    Als we nog eens in de buurt zijn komen we hier graag terug.
    P.S. Ook onze hond was welkom, en we kregen een tafel waar zij heel ruim kon gaan liggen. Top, dankjewel Rutgers!

5. Fam. Steens

Super lekker gegeten, heerlijke bediening en een mooi plek op te vertoeven.

6. Voor ons was het een 2e bezoek.
    Heerlijk gegeten, goede bediening en een prima prijs/kwaliteit verhouding.
    Volgende keer nemen we onze vrienden mee!

7. Ondanks reservering vrij lang moeten wachten op het eten. Bakje brood maakte dat een beetje goed. 2 Gerechten van de kaart waren uitverkocht. Eten smaakte prima, porties goed. Door de drukte oogde de bediening wat rommelig.

8. J. van Smaalen

Zeer lekker gegeten. Goede kwaliteit. Leuke sfeer. Kortom wij komen zeker nog eens terug.

9. Yvo Royèr

Het was echt super,

1: Gastvrij
    2: Goeie service
    3: spareribs als de Gamba's 😍
    4: de prijs verhouding klasse

Dus heerlijk gezellig gegeten voor een super prijs, wat wil je dus meer.

Van 0 t/m 10 een dikke 10
    Zeker voor herhaling vatbaar.

10. Detwiler

Om zeker te zijn dat wannéér we een keer uit eten gaan, dat het ergens leuk, knus en lekker eten is, dan nemen wij geen risico en kiezen we voor Rutgers.

11. a de wild

Gezellige sfeer goede bediening kwaliteit van het eten is zeer goed.
    Eerste keer gegeten bij Rutgers maar zal zeker niet de laatste keer zijn Top.

12. C. Hietkamp

Gezellig, warme entourage; vriendelijke bediening, die het de gasten naar de zin wil maken; haas en biefstuk bijzonder goed met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Dit restaurant wordt door ons zeker aanbevolen aan derden.

13. Goede ontvangst, vriendelijk personeel, mooi beperkt menukaart en eten is top voor wat je krijgt. Dus helemaal goed... We werden er op gewezen om daar eens re gaan eten! Nou is zeker een aanrader.

14. Henk reijmer

Goed verzorgd eten, heel goed, alleen jammer dat plaats reservering niet klopte.

15. Lekker gegeten in een fijne sfeer.

16. Anita Adriaans

We hebben vrijdag avond 23 februari heerlijk gegeten👍 De bediening was top en het was erg gezellig bij de haard.
    Kortom we komen gauw weer een hapje eten.

17. Goed eten voor een redelijke prijs. Alleen de glaasjes wijn zijn klein uitgevallen.

18. M de Vries

We hebben er héérlijk gegeten!
    Gezellige sfeer en aardig / vriendelijk personeel.
    Rustig gezeten,je werd niet weg gekeken er was alle tijd....
    We gaan er zeker nog vaker naar toe.

19. H. ten Dolle

Heel gezellig om daar te eten. Goed verzorgd en heerlijk eten. Royale porties voor een heel betaalbare prijs.

20. Stekelenburg

Lekker en goed gegeten in een gezellige omgeving.

Maarten.

21. Krechting

Het eten is perfect, personeel is heel vriendelijk en lief voor kinderen.
    We hebben ons prima vermaakt, en het smaakte perfect.

22. Roel Mateman

Bij binnenkomst werden we op een prettige en vriendelijke wijze ontvangen en begeleid naar een gereserveerd plekje. Er was sprake van een vlotte bediening en het geserveerde eten was van een goede kwaliteit, mals vlees en goed van smaak. De bij het diner geschonken rode wijn was goed in balans met het genoten diner, met een fijne nasmaak. Al met al voor herhaling vatbaar!

23. JMH Harmsen

Wij hebben heerlijk gegeten bij Rutgers.
    Biefstuk perfect, groenten erg smakelijk.
    Voor de champignons kom ik ik zeker een keer terug.
    Vriendelijke medewerkers het was een gezellige avond.

24. Henk Reichwein arnhem

Het was weer heerlijk en we hebben gezellig gegeten en gezeten.

25. chris laarakker

Op de middag om half 3 kun je moeilijk sfeer beoordelen. Er waren slechts 6 mensen aanwezig. Bediening was top.
    Ik ben 72 jaar oud en heb de beste uitsmijter ooit gegeten. Ongelooflijk. Ruime salade, Waldorf sla niet te zuinig. Perfect gebakken eieren op ruim (echte) ham en kaas. Complimenten. Groet chris.

26. Esther Thijsen

Lekker gegeten. Leuke en gezellige sfeer. Zeer vriendelijke bediening. Een aanrader.

27. J.M. Boerboom

We hadden sterk het gevoel dat we snel weer weg moesten zijn na het eten. We kregen alles snel achter elkaar geserveerd terwijl we wel een kleine pauze tussendoor wilden. We hadden beiden een onbeperkte maaltijd. Had goede ervaringen uit mijn vorige bezoeken bij Rutgers. Toch wel jammer, het is niet goedkoop. Zal er naar alle waarschijnlijkheid niet meer komen.

28. F.Geerling

Het eten was prima, super met een paar kleine aantekeningen. Kaasplankje als nagerecht is erg eentonig van smaak en erg zout dus de zoute olijven zijn erg aanwezig en de kaas soorten kunnen wat meer variëren. De port die we er bij dronken stond voor 3.50 Euro op de kaart maar hebben duurder betaald. En de glazen met de huiswijn zijn voor de prijs wel erg schraal gevuld.

Maar toch zeer lekker gegeten.

29. Wij hebben allebei heerlijk gegeten, het enige wat ik jammer vind, maar dat is niet alleen bij het eten bij Rutgers, is dat er zo weinig groenten bij geserveerd wordt, alleen een beetje sla en wat groenten onder het vlees. Dat vind ik erg jammer. Voor de rest was het eten top, de spareribs en de biefstuk is echt heerlijk. Top Rutgers!

30. Theo luub

Goed gegeten, echter entourages niet gezellig, en koud.
    Zal er niet snel weer naar toe gaan.

31. Jaar geleden ook gebruik gemaakt van 2 voor 1. Menukaart is anno 2017 aardig uit gekleed met name bij het hoofdgerecht en dessert. Opvallend geen vegetarisch hoofdgerecht op de kaart bij 2 voor 1. Vitello tonato niet zoals het hoort vlees beetje taai saus met kruidnagel hoort echt niet. Soep van tafelgenoten was prima. Zalm ging, patat ook, varkenshaas was erg zout en overdone. Het is als eten bij iemand die niet veel plezier beleeft aan koken. Jammer ben eerder geweest, meerdere keren en dit viel echt tegen, ga nu ook niet meer. Bediening was erg aardig en attent en dat maakte de avond goed. Zodat we met ons vieren niet geheel teleurgesteld naar huis gingen.

32. Onze reservering die we online gemaakt hadden, werd niet zoals bij reservering aangekondigd bevestigd. We moesten er telefonisch contact over hebben. Het is een top locatie en heel mooi en gezellig restaurant. Het duurde wel een beetje lang voordat we de menukaart kregen. We hadden beide de mixed grill en misschien zijn we inmiddels verwend, maar het eten was erg naturel. Geen kruiden, gewoon kip (die nog van binnen rauw was), wel een heel lekker stukje varkens- en rundvlees en spareribs. 2 Hele kleine porties saus, wat qua smaak niet te herkennen was, ook verder niet bijzonder. Wel verse groentes op het bord, maar zeer karig. Gebakken aardappeltjes waren ook wel lekker, maar wij vonden het een beetje weinig voor 2 personen in 1 kommetje. De rauwkost was letterlijk rauwe kost, geen dressing of maar iets van een kruidig olie-tje er overheen. Ter compensatie voor de nog rauwe kip kregen we gratis koffie aangeboden. Dit was netjes, maar al met al vonden we het niet voor herhaling vatbaar. Voor ons was de prijs-kwaliteit verhouding niet juist. Ook is de menukaart niet erg uitgebreid, zo ook niet de desserts. We hadden de dame-blanche en die was erg lekker.

33. Dit was een actie 2 x 3 gangen diner voor de prijs van 1. Wij dachten misschien kleinere porties maar dat was het niet, het was groot en heerlijk. Ook al is er geen actie dan komen wij zeker terug, mede door de vriendelijke medewerkers.

34. Leuke, vlotte bediening en spareribs om je vingers bij op te eten. Kortom: TOP!

35. Porties mogen best iets kleiner 😊 heerlijk eten flinke porties, goede sfeer en aardige mensen.
    Aanrader.

36. Irene Hendriks

Het enige minpuntje was dat het lang duurde voordat we de menukaarten kregen, we zaten met 3 kleine kinderen en dan duurt het voor hun lang dat ze aan het eten zitten. Voor de rest waren we zeer tevreden.

37. Carnavals groep Mot Konne

We hebben heerlijk geluncht, producten waren vers en het brood heerlijk knapperig. Voor herhaling vatbaar. Tot de volgende keer.

38. We zijn geweest gisteren en iedereen was tevreden, tot een volgende keer.

39. Richard Berends

Heerlijk gegeten, goede bediening, fijn restaurant!

40. Gegeten voor de 2=1 actie gezien van facebook. Echt een aanrader.

41. Goed en smakelijk gegeten. Bediening top, kwam geregeld langs om te kijken of alles naar wens is / was.
    Betaald met Dinerkaart, geen probleem. Een echte aanrader. Komen zeker terug. Bij mooi weer een perfecte locatie aan het water.

42. Hartelijk welkom geheten en eerst buiten een drankje gedronken. Daarna binnen heerlijk gegeten. Bediening kwam regelmatig langs en was zeer vriendelijk. We gaan hier zeker nog eens heen.

43. Jacqueline

Heel gezellig, eerst geschilderd met Art Pub bij Rutgers, en daarna heerlijk gegeten. De baas zelf kwam steeds kijken en was vol belangstelling. Eten was prima.

44. Waardeloos, geen welkom, had gereserveerd, onbeschoft, wijn met water aangemaakt, tot nooit meer zeg ik

45. Kitty Jansen

Het was heerlijk en de bediening was prima.

46. Zeer geslaagde avond, een absolute aanrader! Een klein verbeterpuntje: de drempel vd entree is dusdanig hoog dat je er met een rolstoel moeilijk in kunt. Verder niets dan lof!

47. Harry Balk

prima,gastvrije lokatie om goed te kunnen eten.

48. Wij hadden een momentogiftcard. Wij mochten niet van de menukaart kiezen. Daardoor werd ons een behoorlijke beperking opgelegd. Er waren weinig tafels waar je gezellig kon zitten. We moesten erg lang wachten op het hoofdgerecht.

49. Het was wat lawaaierig ivm feestje en zaten in het begin op de tocht!
    Verder alles Naar wens!!

50. Rick en Chantal

Onze bruiloft (25-08-2017) in zijn geheel (ceremonie, foto's, eten en feestavond) bij Grand Café Rutgers gehouden. Het was super georganiseerd. Vanaf de 1e kennismaking tot aan het sturen van foto's de dag na de bruiloft is eigenaar Eric Rutgers persoonlijk betrokken met heel veel enthousiasme!
    Op de dag zelf was de organisatie top. Tijdens het feest was iedereen continue voorzien van een drankje, de hapjes waren lekker en afsluiten met een zakje gekruide friet was geslaagd.
    Rutgers zorgt er voor dat het bruidspaar de dag van hun leven ervaart en dit wordt gedaan met veel enthousiasme, ervaring en leuk personeel.
    Als wij deze dag over zouden mogen/moeten doen, dan zouden wij het precies zo doen! Dat zegt genoeg.

51. J.T.Jansen

Heerlijk gegeten op het terras.

52. Prima menu kaart, van alles ruim voldoende en van goede kwaliteit.
    Erg vriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar.

53. Zeer vriendelijke bediening. Erg gast vrij ontvangen. Hebben heerlijk gegeten. Hebben zelfs nog 3 porties spareribs laten in pakken voor onze kinderen thuis. Kom hier zeker terug.

54. Ilona vd Wardt

Heerlijk gegeten. Goede service

55. Lineke Zwerus

Lekker gegeten. Gezellige omgeving. Goede kaart. Prima service.

56. Helma Jacobs

Het is niet slecht maar ook niet top. Jammer dat alles lang duurde en zelfs dingen die gevraagd werden helemaal niet gekomen zijn. Ook vind ik dat de bijlages erg karig zijn voor vier personen en als je dus bij vraagt krijg je het niet.

Paar punten die verbeterd kunnen worden, vooral als het druk is.

57. Beperkte keuze menukaart, uitzicht buitenterras is mooi, personeel vriendelijk maar niet vlot - we moesten lang wachten voor en tijdens eten, (afrekenen ging wel weer snel natuurlijk), weinig te doen voor kinderen in/om restaurant, we kregen het gevoel dat we niet belangrijk genoeg waren (gezin met 2 kinderen). Dit was eenmalig. Prijs-kwaliteit-kwantiteit staat niet in verhouding tot prijs. Combinatie met alleen maar patat zegt genoeg over de culinaire kwaliteiten.

58. Ans Bennink Dielemans

Het eten was prima, zou het zo weer overdoen.

59. Bettie Tijsterman

Wij hebben na een mooie fietstocht lekker gegeten bij Rutgers.
    Wat ik dubbel zo fijn vond was: dat zij echt wisten wat glutenvrij eten was.
    Prima verzorgd en 100% aandacht aan besteedt, Mijn man wilde geen gebruik maken van het voorgerecht in plaats daarvan kreeg hij een drankje gratis.
    Over het toetje van mij hadden zij ook al over nagedacht en in plaats van een Dame-Blanche kreeg ik heerlijk sorbetijs met fruit, al met al een restaurant om te promoten.

60. Jan Ponstijn

Voor het eerst hier. Vriendelijke, leuke bediening. Prima eten en goede porties.

61. Hele prettige sfeer met relaxte en leuke mensen in de bediening, en heerlijk gegeten!
    Ik ben hier al een paar x geweest en altijd top!

62. Ankie Hermsen

Zoals altijd heerlijk gegeten en vriendelijke en bediening. Wij komen hier vaker en blijven dat doen

63. R.Lagerweij

Goed eten op een sfeervolle locatie.

64. Gerard Smidts

Heerlijk gegeten. Goede service. Gezellig.

65. J.T.M. Luijken

Hola, senor Rutgers,
    Buenos días, U kent me misschien nog een heel klein beetje i.v.m. Er was geen vegetarische maaltijd voor mij.
    Enfin, vandaag om 12 uur bezocht ik met een kennisje Uw mooi gelegen restaurant. We bestelden een cappuccino met appelgebak en slagroom en een ijsthee. We zouden daarna nog een lunch nemen. Maar dat hebben wij niet gedaan. Omdat de cappuccino waterkoffie (ik heb dat aan de serveerster gezegd) was met huismelk en naast de appeltaart was spray-slagroom. In het glas voor de ijsthee lagen geen ijsklontjes.i.v.m. het erg warme weer had dat wel lekker geweest. Dus waren wij een beetje teleurgesteld en zijn ook weggegaan. Iedere zomer bezoek ik met één van mijn kennisjes Uw mooie en gezellige restaurant. Helaas, deze keer was het zeer matig. Tja, een Spaanse lerares houd van koffiesmaak en niet van watersmaak. Hoewel Uw restaurant mooi gelegen ligt aan het water. Mijn Spaanse, warme saludos aan U en misschien een antwoord van U.
    Senora Jotina Luijken.

66. Verfuurden

We hebben prima gegeten , maar jammer dat niet alles vers is.
    Zo kwamen de groentes uit de vriezer
    Wij zouden niet snel nog een keer gaan. Dan proberen we liever weer een ander restaurant

67. Top avond gehad en lekker gegeten.

68. A.M.J. Sandifort

Alle deelnemers (8 personen) hebben heerlijk gegeten. Zoals uit onze cijfers blijkt dat hebben we het naar onze zin gehad. Een van de bijzonderheden was dat een persoon vergeten was. Maar twee medewerkers kwamen vrij snel hun excuus aanbieden.
    Goede service.

69. T Huiskes

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel!

70. Eten was prima goeie bediening gezellig.

71. Linda de Jonge

Tosti zonder ham besteld, maar zat wel ham op. Toast & champignons waren koud.
    Duurde lang voordat bestelde drankjes en eten gebracht werd.
    Sfeer is heerlijk op het terras aan het water!

72. Holdijk

Zoals altijd lekker

73. Was er ivm bijzonder mooie weer super druk. Gevolg snelle wisseling aan gereserveerde tafel die men even was vergeten schoon te maken. Eten smaakte goed maar garnering was karig. Bijna geen groenten. Bediening was erg attent en vriendelijk. Ondanks drukte waren de drankjes snel geleverd. Op terras aan het water in het zonnetje was het top vertoeven.

74. Ontvangst was goed, vriendelijk personeel. Leuke tafel op het terras. Voorgerecht was goed, tijd daarna tot hoofdgerecht veel te lang. Het was attent geweest als de kipnuggets van de kleine jongen die bij ons was bij het voorgerecht waren geserveerd. We zijn zelf vergeten daar naar te vragen. En toen waren er ook geen kipnuggets bij het hoofdgerecht. Drinken tussendoor bestellen was lastig. Bediening let niet goed op lege glazen en dat op een warme zonnige dag. Hoofdgerechten waren erg goed. Desserts ook. Kortom: lekker gegeten, maar minder goede service.

75. We vonden het hartstikke gezellig zo buiten zitten en het eten was ontzettend lekker dit is voor herhaling vatbaar.

Met vriendelijke groeten
    Dirk en Gerda van de Peppel

76. H. Colvoort

Voor de dertigste keer weer genoten van het weekmenu. Het zag er er weer prima uit. Altijd weer iets anders. Smaakte uitstekend. Een prima sfeer, leuke enthousiaste bediening en genoten van een prachtige zonsondergang. Het was weer top.

77. Was heerlijk en we komen zeker terug!

78. Wij hebben lekker gegeten, zeker met de mooie avond-
    onweerslucht. Een opmerking! Bij het gebruik van garnalen graag meer servetten en natte doekjes. Verder bediening en gastvrijheid top. Voor herhaling vatbaar.

Groetjes

79. Fantastisch uitzicht bij het eten wanneer je op het terras zit. Vriendelijke bediening en goede service. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. We komen er graag.

80. Marleen

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening zeker een aanrader.

81. Ben er al eerder daar geweest en toen was het eten goed en zeer gezellig en gisteren was het net zo.
    De maaltijd was zeer smakelijk en de bediening heel vriendelijk.

82. Marjolein looijen

Het gamba onbeperkt menu was echt heerlijk.
    De spare -ribs vielen ons tegen.
    Voor de rest was t goed

83. w.rompelaar

Lekkere spareribs, goed eten en drinken.

84. coby stokman

Prima eten en verzorging, alleen jammer dat er op eerste paasdag niets van pasen terug te zien was bij het eten, er waren drie kinderen die een ijsje na hadden waar nog geen eitje bij lag, dat was wel jammer.
    verder was het prima.

85. Alles is hier tegenwoordig lekker! De biefstuk, de saté en de spareribs zijn fingerlicking!!! Wij komen hier zeker vaker terug!

86. Albert Nouse

Heerlijk gegeten bij Grand Café Rutgers! Sfeervolle plek aan de Rhederlaag met uitzicht op het water. Prima menu voor een mooie prijs. Hier gaan we vaker eten.

87. Ik heb samen met mijn vriendin erg genoten van het overtreffelijke verrukkelijke eten! Het was erg gezellig en vooral niet duur. Super bedankt voor de gezellige en leuke avond!

88. Heerlijk gegeten voor een super prijsje!!!

89. Lekker gegeten. Gezellig. Heel leuk spontaan personeel.

90. Super gegeten, herhaling sowieso.

91. Gister van een van de laatste zomeravonden genoten op een van de mooiste plekjes van Gelderland. Het eten was heerlijk en de bediening was vriendelijk en snel. Wij komen snel weer terug.

92. Lekker gegeten, leuke bediening en een heerlijk uitzicht.

93. We hebben heerlijk gegeten, gezellig personeel en een mooie zonsondergang.

94. Een super gezellige en leuke plek met geweldige bediening en heerlijke gerechten! Echt een aanrader

95. We hebben heerlijk gegeten. Mooi aan het water! En leuk personeel.

96. Wat een vergane glorie. De plek is erg mooi, maar wat een gemiste kans voor een mooi terras.
    De menukaarten waren te vies om aan te raken, tafel was vies en plakkerig, er was geen welkom, bestek werd op tafel gelegd en niet opgediend, prijzen zijn veel te hoog!
    Het zijn alle kleine opmerkingen die het samen gewoon heel slecht maken. Saté voor 14 euro met diepvriesgroenten en droge kroepoek? Rutgers Burgers met 3 gebakken uienringen en de bacon vergeten... Oh Oh, zou graag wat positiefs willen zeggen maar helaas...
    Misschien voor bruiloften/catering leuk, maar zeker niet voor lunch/diner.

97. Mooi terras. Leuk uitzicht. Meer dan jammer van de onsympatieke bediening. We voelden ons niet welkom. De menukaart kregen we verveeld aangereikt. Jammer jammer. Na de thee (incl voetbad) zijn we direct vertrokken.

98. Renate Alofs

Afgelopen zondag heerlijk gegeten! Hing een ontspannen en een gezellige sfeer! Zeker een aanrader om te gaan eten. En voor leuke evenementen kun je er ook terecht.

Super 👍🏻

99. Mooie locatie. Eten super en de sfeer,bediening goed. In goed overleg kan er aardig wat dingen geregeld worden...top!!

100. Eergisteren mijn verjaardag gevierd met 45 personen en het eten laten verzorgen door Grand Café Rutgers uit Lathum. Het was in 1 woord TOP! Diverse koude salades waaronder vis, aardappel en rundvlees, daarna spareribs, gamba's en saté. Alles was heerlijk en ruim voldoende. Echt een aanrader!

Volgende pagina