Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kropswolde verdeeld zijn.

Vrijdagavond heerlijk gegeten… wat is t kin nait op toch een prachtig concept!
    Sfeer erg goed, en ook voor het personeel een dikke pluim!

We hebben met zn vieren heerlijk gegeten en genoten van een 3 gangen menu! Alles was top zowel de heerlijke gerechten als ook de bediening! Een aanrader op een top locatie!

Hebben met vrienden heerlijk gegeten ! De gerechten waren allemaal top! Sfeervolle ambiance en vriendelijke bediening!
    Geweldig genoten en we komen zeker terug!!

Afgelopen winter daar gegeten. Niets mis mee. Vandaag gegeten. Een of ander groen goedje op je bord met een vreemde bijsmaak. Saté zelfde rare bijsmaak. Bediening prima maar wat is er met de keuken aan de hand.

Vanavond hier gegeten.
    Prima en vriendelijk bediend door Carmen
    Eten stond binnen 10 min op tafel.
    De smaak en sfeer was goed.
    Komen zeker nog een keer weer.

jessica

Altijd heerlijk, even een lekker hapje te eten. Zeker een aanrader lekker bij het water. Kids kunnen zich lekker uitleven op het strand en in het water en jij als ouder lekker relaxen bij het paviljoen.
    Het maakt het zoveel leuker door het personeel die er vrolijk bij loopt. Heerlijk.

Annelies

Leuk restaurant op een mooie locatie. De spare ribs die ik heb gegeten waren alleen niet lekker. Heel erg taai. Jammer! Wel lekkere salade erbij.

Eten was ronduit slecht, gezien de prijs. Droge sparen rond, smakeloze varkensschnitzel en stoofpotje vis is minimaal en 1 smaak

Zeer slechte spare ribs! Droog, verbrand, taai. Vispotje stelde zeer weinig voor. Werd hoge prijs voor gevraagd. Kip saté was wel goed. Toetjes ook.

Rundersteak was doorbakken, terwijl medium werd gevraagd. Bediening deed weinig met de klachten!

We waren met een grote groep dus hadden enige compensatie verwacht, helaas!

Zo'n mooie locatie, maar het eten viel echt tegen. Jammer!

P bakker

Heel matig gegeten. Met een grote groep mensen, iedereen at wat anders maar alles was ondermaats.
    Spareribs waren gortdroog, het visstoofpotje was een bord met een paar stukjes vis, snitzels niet lekker en de steak was overgaar.
    Wel prima patat en achterafjes, maar daar kom je niet voor.
    Mooie plek, prima sfeer maar een waardeloze prijs kwaliteit verhouding en echt ondermaats.

Heerlijk genoten van een vol terras. Prima sfeer. Hardwerkende mensen.
    Lekker gegeten. Service is top!!!😎😎😍

Marlies

Vanaf een ijsje gegeten bij jullie wat een waardeloze bediening...me sorbet viel op de grond word half opgeruimd en gaat verder niks geen nieuwe en moest nog een x vragen of ik een doekje mocht..brutale mond van de bediening zo onbeschoft ...vaker wat gehoord van mensen dat het waardeloos is met de bediening nu zelf ook mee gemaakt...

W van Kooten

We hebben al heel veel wokrestaurants gehad. Maar hier was het eten heerlijk, zelfs nieuwe dingen gegeten die ik in een ander restaurant nog nooit ben tegen gekomen er heerst rust en gastvrijheid.

Vrijdagavond hebben wij het seizoen van 't Kin nait op afgesloten. Het was weer fantastisch. Heerlijk gegeten en gedronken met een vriendelijke bediening zoals altijd.

Daar eten, prima. Afhalen waardeloos, van de 4 keer 3 keer fout in de bestelling.

Leuke plek, ook met minder weer. Uitstekende kok.
    Goede sfeer en service. Echt moeite waard om naar toe te rijden.
    Altijd goed.

Terpstra

Nederlandse tapas, 't Kin nait op. Wij komen er ieder jaar voor terug. Lekker eten, vriendelijke bediening op een gezellige locatie aan het Zuidlaardermeer.

Wij hebben de recensies wel gelezen, maar zijn ondanks dat toch gegaan. Lekker dichtbij, aangezien we in de Groeve wonen. Ik heb weinig keren meegemaakt dat ik zo goed gegeten heb. En in onvriendelijke bediening konden we ons ook helemaal niet vinden. Die wereldrestaurants zijn pas vreetschuren en echte bedrijven waar je als gast puur een nummer bent en daardoor niet meer leuk benaderd wordt! Wij gaan zeker weer naar deze wok waar ik geen nummer was en ze mij zoveel mogelijk tegemoet kwamen! Ik hou altijd van pekingeend en dit was er niet, ik heb het gevraagd en ze maakten zo een bord voor me klaar in de keuken en zeiden als er nog iets was ik dit gewoon moest vragen, Dat is nog eens service!

We hadden al gereserveerd en toen pas de recensies gelezen. Daardoor twijfelden we over onze restaurant keuze. We zijn gelukkig toch gegaan. We werden zeer vriendelijk ontvangen, er werd ons heel correct een tafeltje gewezen en kregen meteen uitleg over de gang van zaken.
    Alle onderdelen van het buffet waren ruimschoots aanwezig en oogden allemaal zeer vers. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. De gebruikte borden werden steeds opgehaald en anders stond er een tafeltje klaar waarop ze geplaatst konden worden. We waren op donderdagavond en er waren weinig overige gasten. Hoe alles functioneert als alle tafels bezet zijn weten we niet, maar wij hebben genoten en komen hier zeker nog een keer terug.

Deze winter minstens voor de 4e keer genoten van Kin Nait op. Wat een heerlijk concept. Van alles proeven. De bediening is altijd super. Een aanrader.

Elisabeth & Chris

We komen ieder jaar in de winter speciaal voor 't kin nait op. Een erg leuk concept met voor elk wat wils. Lekker eten en vriendelijke bediening. Wij komen zeker weer terug!

1e kerstdag gegeten bij dit strandpaviljoen/restaurant, van tevoren kregen we een kerstmenu toegestuurd waaruit we een keuze konden maken. We zijn gegaan voor het 4-gangenmenu.

Als eerst werden we vriendelijk ontvangen en kregen we van het huis een overheerlijke amuse (keuze uit 2 soorten)
    gevolgd door een broodplankje met verschillende smeersels en wat droge worst en olijven.Hier heerlijk van kunnen genieten onder het genot van een drankje.

Naar verloop van tijd kwam het vooraf bestelde voorgerecht. Allemaal zeer leuk opgemaakt en erg lekker. Daarna de soep en enkele van ons hadden een warm voorgerecht besteld. Dit alles kwam mooi tegelijk en ook dit was weer heerlijk.

Geheel onverwacht kregen we voor het hoofdgerecht een spoon aangeboden, een heerlijk verfrissend drankje.
    Hierna het hoofdgerecht. Ik had een steak en mijn vrouw een vistrio en onze aanhang tevens vistrio en een zwijnrack. Echt heerlijk, veel garnituren die erbij werden geserveerd. Naast de garnituren die op bord lagen ook nog sla, stoofpeer, 2 groenten, friet en aardappel op tafel. Naar ons idee iets teveel van het goede, maar niet minder lekker.

Nagerechten zeer leuk opgemaakt en ook dit weer erg lekker.
    Zeker een aanrader. De gerechten kwamen niet te snel achter elkaar aan, wat erg prettig was aangezien we immers uit eten waren.

Top, we komen zeker vaker eten.

Thea bijsterveld

We vonden het eten slecht de sfeer was niet goed rommelig de bediening ging nog te keer tegen een klant die soep wou en omdat het bijna op was .niet normaal dit kan echt niet de borden werden niet opgeruimt en zo kan ik nog wel even doorgaan we gaan er niet weer heen het heeft mijn kerst echt bedorven we hadden er zo veel zin in echt zonde ook van het geld cijfer een vijf onvoldoende voor dit wok restaurant

Nooit weer!
    Wat een onvriendelijk personeel.
    En het eten...... ronduit slecht.

Afgelopen weekend heerlijk gegeten; 't kin nait op!
    Zeer leuk concept, ideaal om de gehele kaart eens uit te proberen maar dan allemaal kleine gerechtjes.
    (tapas-idee)
    Sommige gerechten worden iets eerder op tafel geserveerd dan de andere gerechten warm duurt iets langer dit vonden wij verder geen probleem we hadden iedere x allebei wel 1 gerecht voor ons staan.
    We vinden het fijn dat het personeel alles zo goed uitlegt heeft en zelfs meedenkt en gerechten aan ons voorstelt ze te proberen! Zeer vriendelijk en attent!
    Wij komen zeker weer terug want het is ons goed bevallen!
    Leuke kerstsfeer binnen en buiten is het mooi versierd.

Ik heb mijn verjaardag daar gevierd, met 7 personen kin nait op hadden we gekozen. Personeel niet vriendelijk. Het duurde erg lang dat ze het ingevulde kaartje weer op kwamen halen...maar ze vroegen wel heel vaak of wij nog iets wilden drinken. Olijven, biefstuk, varkens medallion was er niet meer was op. M'n dochter had ijs met vuurwerk voor mij geregeld, maar helaas ook niet gekregen.
    Nee..!!! Voor mij geen strand paviljoen meerwijck meer, erg teleurstellend.

Annemieke en Sietsko Dijkman

We hebben weer heerlijk gegeten. Leuk dat steeds meer mensen komen genieten van de"Ken nait op" gerechtjes. Steeds mogen kiezen uit allerlei lekkere gerechtjes vinden wij altijd weer verrassend. Hoewel het wel druk was hebben wij daar niets van vernomen. De bediening, zoals altijd gezellig en in voor een praatje, hield goed overzicht en liet ons nooit lang wachten. Echt een aanrader!

Marjolein Pietersen

Gisteren weer heerlijk genoten van 't Kin nait op! Dit is onze favoriet en hebben we al vaak gedaan. Kiezen wat je maar wilt en zoveel je maar wilt. Voor ieder wat wils op de menukaart; vlees, vis, vega, warme en koude gerechten en niet te vergeten geweldige desserts. De gerechtjes worden prachtig verzorgd opgediend en smaken heerlijk. Het personeel is altijd vriendelijk, de sfeer gezellig met alle lichtjes, kaarsjes enz. Wij komen graag snel weer!

Geeke Scholtens

't Kin nait op!!! Gisteren hier gegeten en het was weer heerlijk! 't Is net of het elke keer beter wordt! Ieder gerecht is een streling voor het oog en de tong. Zeer hartelijke bediening, die je ook alles kunt vragen over de (ingrediënten van de) gerechten of over de gang van zaken in de keuken.
    Zeker een prima formule. Ik kan het iedereen die van lekker eten houdt aanraden; wij komen -zeker weten- snel weer terug want 't kin echt nait op!

fam. van den hooff

Inmiddels voor de vijfde keer hier gegeten. Ook nu weer een buitengewoon genoegen. Ieder gerecht is een feestje. Bijzonder smakelijk en mooi aangekleed bovendien. Zeer hartelijke bediening - bereid om desgevraagd alles toe te lichten, zowel v.w.b. de gang van zaken als de samenstelling van de gerechten. Een prima formule. Wij komen zeker terug, met weer andere familie en vrienden (of dezelfde).