Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kropswolde verdeeld zijn.

1. Het was verschrikkelijk slecht, nog nooit zo slechtte wok gezien, salade niet eens aan begonnen, zag er niet uit, slagroom soesjes bevroren. Kortom drama, maar wel 34.50 pp betaald. Schande, we zijn nog geen uur gebleven.

2. Dit jaar een aantal keer geweest. Zowel met grote groep als met 2 of 4 personen. Altijd vriendelijk personeel. Het eten is zalig en je hoeft zelfs als het druk is niet lang te wachten. Een absolute aanrader

3. P.nieborg

Heerlijk eten, bediening prima maar had iets vrolijker gemogen, uitzicht fantastisch.

4. Heerlijk en vers eten, ik hou van de sfeer en je kunt uit veel gerechten kiezen. Zeer vriendelijk personeel en eigenaren ook! Ik kom weer.

5. Biefstuk 1 was zo pittig dat ik niks anders proefde, biefstuk 2 was zo zout dat ik bijna moest overgeven. De kip van de wok was slijmerig. De garnalen op een stokje waren rubberachtig. Als laatste zalm gehad die erg droog was, en toen maar personeel aangesproken. De eigenaresse werd er bijgehaald, die zei dat ze wel een verse zou pakken en klaarmaken. Mijn partner en ik hebben beide een stukje geproeft en de zalm was droog en niet lekker.
    Ik was er klaar mee, en heb toen weer gesproken met de eigenaresse. Ze zei dat we hem hadden gegeten en dat dat bewees dat hij lekker was. Ik vroeg om een tegemoetkoming omdat ik zo teleurgesteld was. De eigenaresse wees er op dat haar dochter er bij stond, al weet ik niet wat dat er mee te maken had. Er kwam een man bij die zei dat we korting konden krijgen. We kregen €5 korting.
    Als de eigenaar/eigenaresse reageert dat het allemaal vers is, dat is het niet!

1,3
  6. Afgelopen jaar daar gegeten. Maar nooit weer. Op een donderdag daar gegeten waren niet veel mensen. Dus was niet veel keus om te eten. Hoorde van het personeel dat het Afhaal menu voorrang kreeg. En onze zoon heeft een half uur gewacht op 2 frikandellen schandalig. Heb er gelijk iets van gezegd maar we hadden pech ze willen niets voor ons doen. Ook nog vaste klanten. Ja ons zie je daar nooit weer.

1,2
  7. Heerlijk geluncht met prettige bediening. Mooie ruime inrichting.

8. Jaren geleden bij dit restaurant gegeten en was niet enthousiast. Gister hier weer gegeten en dat was geen betere ervaring. Groot restaurant met zeer weinig klanten. De producten om te wokken of tepan zagen er veelaal uitgedroogd uit evenals de producten voor het voorgerecht. Alleen de zal voor het voorgerecht was afgedekt voor de rest niets dus met weinig klanten droogt dat uit. Tevens waren de gerechten eerder uitgestald geweest en niet opnieuw gerangschikt waardoor je nog meer het gevoel kreeg dat het oud was. De wok zag er zeker niet schoon uit. De wokpan ronduit vies. Hierin werden ook de te wokken producten met In water gedaan waarna het daar weer uit werd gehaald met alle viezigheid uit de pan om vervolgens daarin te wokken met saus een onbegrijpelijke en onsmakelijke actie. De bediening was vriendelijk. We kregen per persoon één plastic handschoen om te gebruiken bij het opscheppen. Een schijnveiligheid omdat je de handschoen aan en uit doet dus nutteloos. Al met al een restaurant waar we nooit weer naar toegaan. Heel jammer het zou heel gemakkelijk anders kunnen.

9. Heerlijk gegeten in een gezellig ingericht restaurant. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening.
    Komen zeker een keer terug!

10. Zeer slechte bediening zit je te wachten en je wordt gewoon genegeerd we komen er niet nog een keer.

11. Slechte bediening. Chagerijnig en onvriendelijk. Uieindelijk niet eens iets besteld en weggegaan. Vreselijk! Gelukkig zijn er andere leuke tenten in de buurt! Daar was vriendelijk personeel. Rotervaring bij de Leine!

12. Eenvoudige lunch genomen. Dit restaurant geeft aan de lekkerste gehaktbal van Nederland te serveren. Dat klopt niet helemaal, maar hij was best erg goed.

13. Vera A. de Vries

14. Albert Wegelin

Wij wonen in Canada en waren bij de beachclub 30 juli 2019. De service was abominabel. Dit is de slechtste ervaring die we in Nederland hebben gehad. Daar zullen we nooit meernaar toe gaan.

15. Hinnie Meints

16. Het restaurant is erg achteruit gegaan. Wij waren er op een doordeweekse dag met 2 personen maar ik durfde niet te beginnen aan de voorgerechten. Het zag er uitgedroogd en onsmakelijk uit. Wok en plaat gerechten waren niet echt smaakvol. Het taartje uit de koeling was zo koud dat het bijna ijs was. Slagroommachine werkte niet en mayonaise-, apparaat idem. Het was het allemaal nét niet. Gisteren nog 1 poging door maaltijd op te halen… tjap tjoy. Het was een bak met vooral taugé en wel geteld 5 stukjes kip. Jammer, maar kom er niet weer denk ik.

17. Heerlijk avondje uit gehad. Zeer vriendelijk personeel en het eten smaakte naar behoren! Ik kom zeker vaker terug.

18. Johan de Kogel

Goed gezellig restaurant. Ben er wezen eten met de familie. Gezellige sfeer en lekker eten. Niks op aan te merken. Vriendelijk personeel.

19. Vriendelijk personeel die echt moeite wil doen om het mij naar de zin te maken. Ik was hier met vrienden en we hebben heerlijk gegeten van hun uitgebreide wok menu. Een aanrader waar ik vaker vrienden mee naartoe zal nemen.

20. Siert

21. Brian van Prinsenbeek

Goed restaurant, gezellig. Behulpzaam personeel en lekker eten. Zeker een aanrader.

22. Het is zo'n heerlijke plekje bij het Zuidlaardermeer, als het mooi weer is kun je genieten van de zon tot die ondergaat met een glaasje wijn en tapasbroodjes.

23. Meulenkamp

Gisteren 8 september gegeten bij wokpalace. Kwam hier regelmatig maar was echt super slecht dese keer. Service slecht allemaal kinderen aan het werk met geen ervaring. Verder allemaal buitenlanders die mij niet verstonden. Ja lekker goedkoop zullen die mensen zijn maar als klant heb ik daar geen zin in. Ik betaal nog steeds dezelfde prys. Eten was ook op en niet vers. Gril was nie lekker. Een mooie zaak qua inrichting maar droevig dat de baas de zaak zo aan het kapot maken is. Het was altijd goed. Ik kom eerst niet meer.

1,4
  24. Cor Zijlstra

Op de website www.strandpaviljoenmeerwijck.nl staat duidelijk, dat het restaurant de maandagen open is. Bij aankomst bleek gisteren (maandag 20-8-2018), dat het restaurant gesloten was. Pas toen ik in Google naar beneden scrollde, vond ik www.iens.nl/restaurant/meerwijck/233069, dat het restaurant van maandag t/m woensdag dicht is. Ra ra, hoe kan dit. Het restaurant moet de eigen website nodig vernieuwen. Ik heb er begrip voor, dat medewerkers vrije dagen willen hebben. Dat moet ook. Maar dan moet de restauranthouder maar zorgen voor meer personeel. Het lijkt mij normaal, dat een restaurant een dag in de week dicht is, maar anders is het voor een strandrestaurant, zeker als dat het enige restaurant is bij het strand. Bovendien, het restaurant is 3 dagen in de week dicht. Dat mag absoluut niet.

25. Was altijd goed maar viel echt tegen weet niet waar ze mee bezig zijn. Vrijdag zouden ze tapas hebben stond op de website, nou niet dus he. Kom je daar voor tapas en hebben ze dat niet. Verder alllemaal personeel wat nauwelijks tot niet nederlands kon. Vervelend als je als gast iets moet vragen. En alle personeel zonder ervaring en duidelijk geen zin in werk. Zootje, lijkt nergens naar. Kwaliteit ver te zoeken. Voor mij nooit weer.

26. Kom je spontaan eten zit alles onder de parasols al vol, beneden is nog een terras met parasols maar nog niet uitgeklapt, het is te warm in de zon, is er geen plek onder een parasol? Nee was het antwoord, nou dan gaan we na ons drankje weg, varen we net weg, gaan ze het andere terras open doen😓

27. Tis raar dat jullie op maandag en dinsdag dicht zijn, zelfs geen ijsje te koop in de snacktent naast het restaurant. GROTE teleurstelling voor een mooie plek… veel mensen stonden voor een gesloten deur.

28. a huizinga

Twee maal gegeten voortreffelijk. Geen vreetschuur. Aardige bediening. Veel verse produkten. Heerlijke wijnen en vers geperst sap.

29. Ik ben hier vorige week gaan eten en ik vond het eten erg lekker. Het groente was vers, ook het warme buffet werd steeds bijgevuld. Zeker een aanrader!