Strandpaviljoen Meerwijck in Kropswolde

1320006281 94
1344207355 94
1447061919 75
1519665141 68

1. Tis raar dat jullie op maandag en dinsdag dicht zijn, zelfs geen ijsje te koop in de snacktent naast het restaurant. GROTE teleurstelling voor een mooie plek… veel mensen stonden voor een gesloten deur.

2. A. Leistra

Voor de tweede keer de formule "Kin nait op" gedaan. Heerlijke tapas formule. Voor ieder wat wils. Ruime keuze van de kaart.
    Fijne bediening. Wij komen zéker nog een keer hiervan smullen. Ook de kinderenhebben genoten.

3. Vrijdagavond heerlijk gegeten… wat is t kin nait op toch een prachtig concept!
    Sfeer erg goed, en ook voor het personeel een dikke pluim!

4. Afgelopen winter daar gegeten. Niets mis mee. Vandaag gegeten. Een of ander groen goedje op je bord met een vreemde bijsmaak. Saté zelfde rare bijsmaak. Bediening prima maar wat is er met de keuken aan de hand.

5. Vanavond hier gegeten.
    Prima en vriendelijk bediend door Carmen
    Eten stond binnen 10 min op tafel.
    De smaak en sfeer was goed.
    Komen zeker nog een keer weer.

6. jessica

Altijd heerlijk, even een lekker hapje te eten. Zeker een aanrader lekker bij het water. Kids kunnen zich lekker uitleven op het strand en in het water en jij als ouder lekker relaxen bij het paviljoen.
    Het maakt het zoveel leuker door het personeel die er vrolijk bij loopt. Heerlijk.

7. Annelies

Leuk restaurant op een mooie locatie. De spare ribs die ik heb gegeten waren alleen niet lekker. Heel erg taai. Jammer! Wel lekkere salade erbij.

8. Eten was ronduit slecht, gezien de prijs. Droge sparen rond, smakeloze varkensschnitzel en stoofpotje vis is minimaal en 1 smaak

9. Zeer slechte spare ribs! Droog, verbrand, taai. Vispotje stelde zeer weinig voor. Werd hoge prijs voor gevraagd. Kip saté was wel goed. Toetjes ook.

Rundersteak was doorbakken, terwijl medium werd gevraagd. Bediening deed weinig met de klachten!

We waren met een grote groep dus hadden enige compensatie verwacht, helaas!

Zo'n mooie locatie, maar het eten viel echt tegen. Jammer!

10. P bakker

Heel matig gegeten. Met een grote groep mensen, iedereen at wat anders maar alles was ondermaats.
    Spareribs waren gortdroog, het visstoofpotje was een bord met een paar stukjes vis, snitzels niet lekker en de steak was overgaar.
    Wel prima patat en achterafjes, maar daar kom je niet voor.
    Mooie plek, prima sfeer maar een waardeloze prijs kwaliteit verhouding en echt ondermaats.

11. Heerlijk genoten van een vol terras. Prima sfeer. Hardwerkende mensen.
    Lekker gegeten. Service is top!!!😎😎😍

12. Marlies

Vanaf een ijsje gegeten bij jullie wat een waardeloze bediening...me sorbet viel op de grond word half opgeruimd en gaat verder niks geen nieuwe en moest nog een x vragen of ik een doekje mocht..brutale mond van de bediening zo onbeschoft ...vaker wat gehoord van mensen dat het waardeloos is met de bediening nu zelf ook mee gemaakt...

13. Vrijdagavond hebben wij het seizoen van 't Kin nait op afgesloten. Het was weer fantastisch. Heerlijk gegeten en gedronken met een vriendelijke bediening zoals altijd.

14. Leuke plek, ook met minder weer. Uitstekende kok.
    Goede sfeer en service. Echt moeite waard om naar toe te rijden.
    Altijd goed.

15. Terpstra

Nederlandse tapas, 't Kin nait op. Wij komen er ieder jaar voor terug. Lekker eten, vriendelijke bediening op een gezellige locatie aan het Zuidlaardermeer.

16. Elisabeth & Chris

We komen ieder jaar in de winter speciaal voor 't kin nait op. Een erg leuk concept met voor elk wat wils. Lekker eten en vriendelijke bediening. Wij komen zeker weer terug!

17. 1e kerstdag gegeten bij dit strandpaviljoen/restaurant, van tevoren kregen we een kerstmenu toegestuurd waaruit we een keuze konden maken. We zijn gegaan voor het 4-gangenmenu.

Als eerst werden we vriendelijk ontvangen en kregen we van het huis een overheerlijke amuse (keuze uit 2 soorten)
    gevolgd door een broodplankje met verschillende smeersels en wat droge worst en olijven.Hier heerlijk van kunnen genieten onder het genot van een drankje.

Naar verloop van tijd kwam het vooraf bestelde voorgerecht. Allemaal zeer leuk opgemaakt en erg lekker. Daarna de soep en enkele van ons hadden een warm voorgerecht besteld. Dit alles kwam mooi tegelijk en ook dit was weer heerlijk.

Geheel onverwacht kregen we voor het hoofdgerecht een spoon aangeboden, een heerlijk verfrissend drankje.
    Hierna het hoofdgerecht. Ik had een steak en mijn vrouw een vistrio en onze aanhang tevens vistrio en een zwijnrack. Echt heerlijk, veel garnituren die erbij werden geserveerd. Naast de garnituren die op bord lagen ook nog sla, stoofpeer, 2 groenten, friet en aardappel op tafel. Naar ons idee iets teveel van het goede, maar niet minder lekker.

Nagerechten zeer leuk opgemaakt en ook dit weer erg lekker.
    Zeker een aanrader. De gerechten kwamen niet te snel achter elkaar aan, wat erg prettig was aangezien we immers uit eten waren.

Top, we komen zeker vaker eten.

18. Afgelopen weekend heerlijk gegeten; 't kin nait op!
    Zeer leuk concept, ideaal om de gehele kaart eens uit te proberen maar dan allemaal kleine gerechtjes.
    (tapas-idee)
    Sommige gerechten worden iets eerder op tafel geserveerd dan de andere gerechten warm duurt iets langer dit vonden wij verder geen probleem we hadden iedere x allebei wel 1 gerecht voor ons staan.
    We vinden het fijn dat het personeel alles zo goed uitlegt heeft en zelfs meedenkt en gerechten aan ons voorstelt ze te proberen! Zeer vriendelijk en attent!
    Wij komen zeker weer terug want het is ons goed bevallen!
    Leuke kerstsfeer binnen en buiten is het mooi versierd.

19. Ik heb mijn verjaardag daar gevierd, met 7 personen kin nait op hadden we gekozen. Personeel niet vriendelijk. Het duurde erg lang dat ze het ingevulde kaartje weer op kwamen halen...maar ze vroegen wel heel vaak of wij nog iets wilden drinken. Olijven, biefstuk, varkens medallion was er niet meer was op. M'n dochter had ijs met vuurwerk voor mij geregeld, maar helaas ook niet gekregen.
    Nee..!!! Voor mij geen strand paviljoen meerwijck meer, erg teleurstellend.

20. Annemieke en Sietsko Dijkman

We hebben weer heerlijk gegeten. Leuk dat steeds meer mensen komen genieten van de"Ken nait op" gerechtjes. Steeds mogen kiezen uit allerlei lekkere gerechtjes vinden wij altijd weer verrassend. Hoewel het wel druk was hebben wij daar niets van vernomen. De bediening, zoals altijd gezellig en in voor een praatje, hield goed overzicht en liet ons nooit lang wachten. Echt een aanrader!

21. Marjolein Pietersen

Gisteren weer heerlijk genoten van 't Kin nait op! Dit is onze favoriet en hebben we al vaak gedaan. Kiezen wat je maar wilt en zoveel je maar wilt. Voor ieder wat wils op de menukaart; vlees, vis, vega, warme en koude gerechten en niet te vergeten geweldige desserts. De gerechtjes worden prachtig verzorgd opgediend en smaken heerlijk. Het personeel is altijd vriendelijk, de sfeer gezellig met alle lichtjes, kaarsjes enz. Wij komen graag snel weer!

22. Geeke Scholtens

't Kin nait op!!! Gisteren hier gegeten en het was weer heerlijk! 't Is net of het elke keer beter wordt! Ieder gerecht is een streling voor het oog en de tong. Zeer hartelijke bediening, die je ook alles kunt vragen over de (ingrediënten van de) gerechten of over de gang van zaken in de keuken.
    Zeker een prima formule. Ik kan het iedereen die van lekker eten houdt aanraden; wij komen -zeker weten- snel weer terug want 't kin echt nait op!

23. fam. van den hooff

Inmiddels voor de vijfde keer hier gegeten. Ook nu weer een buitengewoon genoegen. Ieder gerecht is een feestje. Bijzonder smakelijk en mooi aangekleed bovendien. Zeer hartelijke bediening - bereid om desgevraagd alles toe te lichten, zowel v.w.b. de gang van zaken als de samenstelling van de gerechten. Een prima formule. Wij komen zeker terug, met weer andere familie en vrienden (of dezelfde).

24. "T kin nait op" is een echte aanrader! Gezellig 2,5 uur onbeperkt genieten van kleine lekkere hapjes (tapas op zijn Hollands). De sfeer van het restaurant is romantisch in een modern jasje. Vriendelijk personeel. Wij komen graag nog een keer weer. Top!!

25. Bij het sfeervolle restaurant aan het zuidlaardermeer gezeten! We gingen 't kin nait op doen! Tapas op de Nederlandse manier! Wij vonden het super! Komen zeker terug!!

26. Even een kop koffie met een gebakje gegeten bij Meerwijck. Bediening wist maar 2 soorten gebak te noemen terwijl er 5 soorten waren. Gebak had een bijsmaak naar ui. Prijs kwaliteit erg slecht.

27. Ontevreden gast

Super slechte bediening. Klant is totaal geen koning. De bediening is tot 3 keer toe met ons in discussie gegaan over iets waar wij het niet mee eens waren. Hadden wit brood besteld, was overduidelijk bruin brood. Zei hij dat wij ongelijk hadden en het wit brood was. De ijs koffie was super dun, gevraagd om een extra ijs bol moesten 1,50 bij betalen omdat de bediening zij dat hij de ijskoffies zelf had gemaakt en allebei even veel in zat, terwijl overduidelijk een veel dikker was en de andere heel waterig, vandaar de extra ijsbol. De mosterdsoep zat vol met olie, aangeven een andere te willen, bediening gaf aan dat dit altijd zo is. Geen hap gehad van de soep toch volle pond betalen.

In een woord belachelijke bediening!!

28. Even gezellig 'n lekkere hap eten op 2e paasdag. Leuke entourage, leuke bediening en vooral erg mooi weer erbij. We besluiten geen groot vooraf te nemen, maar de nadruk te leggen op het hoofdgerecht. Da's jammer. De kipsaté en vistrio vullen net de eerste trek. De vis (vooral de zalm) wordt lauw geserveerd. De bijgerechten moeten de buik vullen. Een eerste navulling aardappelgarnituur is snel op. Na de melding dat het weinig was, is de reactie: "Zal ik nog wat bijhalen?" Nou nee, laat maar, dan zitten we droge aardappelen te eten.
    Lauwe gerechten: matig; Prijs kwaliteit: slecht. Helaas. Voor mij geen aanrader.

29. Vanavond hier gegeten en het was prima. Vriendelijk personeel en prima eten en drinken. "'t Kin nait op" is een prima formule.

Komen zeker weer.

30. Hillie Blok-Helbig

31. Vanavond genoten van de Meerwijckse formule "t Kin nait op", oftewel de Groningse versie van all-you-can-eat. De kwaliteit van het eten vonden wij verrassend goed, de bediening correct, zeer vriendelijk en gastvrij. De ambiance is modern en er hangt een prettige sfeer. Wij komen hier zéker terug!

32. L.Knoop

Wil je lekker eten, dan ben je hier zeker aan het juiste adres. Wij hebben met een hele familie hier genoten van buffet Milanese. Een zeer uitgebreid buffet, tot in de puntjes verzorgd. De omgeving maakt het perfect.

33. Vanwege het prachtige weer besloten we om gisteravond eens lekker buiten de deur te gaan eten op het terras van Strandpaviljoen Meerwijck aan het Zuidlaardermeer. Dit idee hadden meer mensen, waardoor het gezellig druk was.
    Met uitzicht op het strand en het water genoten wij van een heerlijk diner voor vier. De hardwerkende bediening was enthousiast, attent en met gevoel voor humor.
    De voorgerechten waren zeer royaal,mooie geserveerd en van goede kwaliteit. We hadden met het hoofdgerecht allemaal iets anders. Spare-Ribs hot, Entrecote, Sate van varkenshaas en......een supergrote Porc Steak. Lekker verse ,warme groenten,salade en gebakken krielaardappelen erbij......alles top! Helaas was de Groninger Tiramisu, wat ons allen zeer aantrok, al op. Blijkbaar een populair dessert hier. Maar de Meerwijck Sorbet, Notencrunch en de Nait Teveul lieten niets te wensen over. Ook bij slechtere weersomstandigheden een aanrader, want het restaurant is hip en het hele team draagt een grote gastvrijheid uit. Gaan!

34. Afgelopen zaterdag een weergaloze summer-party gehouden bij dit hippe strandpaviljoen. De gastheer en -vrouw waren zelfs in stijl gekleed en de chef presenteerde ons een ongekend caribisch buffet met zorg en creativiteit samengesteld en waar alle gasten door werden verrast.

Ook de muziek was passend en speelde in op het publiek.

Al onze gasten waren vol lof over de klasse van het gebeuren.

Helemaal goed en een aanrader als je echt wat bijzonders hebt te vieren. 'S Morgens toen we de cadeaus gingen halen, zaten de eerste gasten al weer op het zonnige terras te genieten met uitzicht van de zon op de golven. Wat een daalderse plek. Je moet heer echt eens heen gaan!

35. M.T. van de Sluis

Het is een pracht restaurant/paviljoen aan een gezellig en sfeervol strand aan het Zuidlardermeer.

Prima verzorgd terras dat sfeervol is ingericht met nieuwe meubels en palmbomen.

Ook binnen veel bloemstukken (okee, jammer dat het kunst is) en sfeervol met veel kaarslicht in de winter en een openhaard.

Bediening goed, alleen kan idd af en toe wat vakkundiger, maar altijd vriendelijk.

Directie werkt hard mee en zijn echte gastheer en vrouw.

Eten, zowel lunch als diner, is verrassend te noemen want je verwacht het niet.

Er laatst genoten met groep van een meer dan prima verzorgde BBQ, met vlees van zeer goede kwaliteit?

Alles prima. Wij komen vaker met veel plezier weer.

Groetjes M.T. Van der Sluis.

36. Net terug van een heerlijk kerstbuffet.

Het was gezellig, lekker, heerlijk, kortom een dikke 10.

De Vosjes.

37. fam borsje

Na een zonovergoren dag hebben wij met 6 personen op het terras een aperitif gedronken waarna wij in het restaurant van de heerlijk malse filet mignon, niet kapot gebakken lekkere varkenshaas en mega kipfilet hebben genoten.

De kinderen aten ondertussen patat met wat snacks en speelden tussendoor op het strand en de speeltoestellen.

De hond mocht rustig binnen liggen en kon overal uit de bakken water drinken.
    De bediening was uitermate attent en maakte er een vrolijke boel van waarbij de jongens zeker niet werden overgeslagen.

Wat ons betreft, met de nodige horeca ervaring, een prima zaak waar je op een ongedwongen gezellige manier waar voor je geld krijgt!

Chapeau!

38. Fam. C. Buwalda.

Afgelopen zondag kunnen genieten van een heerlijk bord soep, mosterdsoep met spekjes.

Een groot bord wel te verstaan, begeleid met heerlijke broodjes. Daarna heel verassend, zalm uit de oven met zuurkool en kruidenjus. Mals en fris van smaak, totaal niet verwacht deze smaak.

Dit is een plek waar we zeker vaker zullen genieten, en dan liefst op het teras wat nu in aanbouw is, maar er al zeer goed uitziet.

De jongens in de bediening moeten nog wel wat allerter zijn op alles. Niet dat wij tekort kwamen, maar toen het even druk was lieten ze zo te zien hier en daar wat mis.

Maar verder was het verassend goed, een aanrader aan het Zuidlardermeer.

39. harry Engberts

Gastvrij restaurant met fantastisch interieur en fijn uitzicht over het zuidlaardermeer. goede bediening en een prima keuken.

Lijkt me zomers een heerlijke plek om op het reeds nieuw aangelegd terras een biertje te drinken.