Bezorgrestaurants in de buurt van Wok Palace

1418199626 56
1520340789 54

1. Brian van Prinsenbeek

Goed restaurant, gezellig. Behulpzaam personeel en lekker eten. Zeker een aanrader.

2. Meulenkamp

Gisteren 8 september gegeten bij wokpalace. Kwam hier regelmatig maar was echt super slecht dese keer. Service slecht allemaal kinderen aan het werk met geen ervaring. Verder allemaal buitenlanders die mij niet verstonden. Ja lekker goedkoop zullen die mensen zijn maar als klant heb ik daar geen zin in. Ik betaal nog steeds dezelfde prys. Eten was ook op en niet vers. Gril was nie lekker. Een mooie zaak qua inrichting maar droevig dat de baas de zaak zo aan het kapot maken is. Het was altijd goed. Ik kom eerst niet meer.

3. Was altijd goed maar viel echt tegen weet niet waar ze mee bezig zijn. Vrijdag zouden ze tapas hebben stond op de website, nou niet dus he. Kom je daar voor tapas en hebben ze dat niet. Verder alllemaal personeel wat nauwelijks tot niet nederlands kon. Vervelend als je als gast iets moet vragen. En alle personeel zonder ervaring en duidelijk geen zin in werk. Zootje, lijkt nergens naar. Kwaliteit ver te zoeken. Voor mij nooit weer.

4. a huizinga

Twee maal gegeten voortreffelijk. Geen vreetschuur. Aardige bediening. Veel verse produkten. Heerlijke wijnen en vers geperst sap.

5. Ik ben hier vorige week gaan eten en ik vond het eten erg lekker. Het groente was vers, ook het warme buffet werd steeds bijgevuld. Zeker een aanrader!

6. Van Kooij

Onze zoon en schoondochter dachten lekker te gaan eten. Van 7 tot half 10. Er waren meerdere gasten. Ze wilden nasi en dat was koud en moesten met z'n tweeën hun bord delen. Bijvullen ho maar. Even je kip laten bakken! Bakplaat was al schoon, geen volle bakken gerechten om te kiezen… en wat er was, was lauw of koud. Verlepte sla en ijs wat zacht is… om half 9 waren ze nog met hun tweeën en ging de helft van verlichting uit. Nou Hoe jaag je mensen weg… bij het afrekenen zelfs de kassa la al weg. Moest de dame helemaal naar achteren! Wat een trieste vertoning… al met al zet je wat meer in voor je gasten, geen motivatie voor de zaak! Dan kan je beter je tent sluiten. Hier hadden de Kids zich zo op verheugd en komen met een sneu neus thuis.

7. W van Kooten

We hebben al heel veel wokrestaurants gehad. Maar hier was het eten heerlijk, zelfs nieuwe dingen gegeten die ik in een ander restaurant nog nooit ben tegen gekomen er heerst rust en gastvrijheid.

8. Daar eten, prima. Afhalen waardeloos, van de 4 keer 3 keer fout in de bestelling.

9. Wij hebben de recensies wel gelezen, maar zijn ondanks dat toch gegaan. Lekker dichtbij, aangezien we in de Groeve wonen. Ik heb weinig keren meegemaakt dat ik zo goed gegeten heb. En in onvriendelijke bediening konden we ons ook helemaal niet vinden. Die wereldrestaurants zijn pas vreetschuren en echte bedrijven waar je als gast puur een nummer bent en daardoor niet meer leuk benaderd wordt! Wij gaan zeker weer naar deze wok waar ik geen nummer was en ze mij zoveel mogelijk tegemoet kwamen! Ik hou altijd van pekingeend en dit was er niet, ik heb het gevraagd en ze maakten zo een bord voor me klaar in de keuken en zeiden als er nog iets was ik dit gewoon moest vragen, Dat is nog eens service!

10. We hadden al gereserveerd en toen pas de recensies gelezen. Daardoor twijfelden we over onze restaurant keuze. We zijn gelukkig toch gegaan. We werden zeer vriendelijk ontvangen, er werd ons heel correct een tafeltje gewezen en kregen meteen uitleg over de gang van zaken.
    Alle onderdelen van het buffet waren ruimschoots aanwezig en oogden allemaal zeer vers. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. De gebruikte borden werden steeds opgehaald en anders stond er een tafeltje klaar waarop ze geplaatst konden worden. We waren op donderdagavond en er waren weinig overige gasten. Hoe alles functioneert als alle tafels bezet zijn weten we niet, maar wij hebben genoten en komen hier zeker nog een keer terug.

11. Thea bijsterveld

We vonden het eten slecht de sfeer was niet goed rommelig de bediening ging nog te keer tegen een klant die soep wou en omdat het bijna op was .niet normaal dit kan echt niet de borden werden niet opgeruimt en zo kan ik nog wel even doorgaan we gaan er niet weer heen het heeft mijn kerst echt bedorven we hadden er zo veel zin in echt zonde ook van het geld cijfer een vijf onvoldoende voor dit wok restaurant

12. Nooit weer!
    Wat een onvriendelijk personeel.
    En het eten...... ronduit slecht.

13. Suersoft

14. Rosalie Meijer

Super lekker gegeten vorige week donderdag met de trouwdag van mijn schoonouders. Eten was super en vriendelijk personeel! Gaan er eerste kerstdag weer heen met het gezin. Super prijs/kwaliteit verhouding! Echt waar voor je geld.

15. Jaap Hendriks

Gister gegeten. Eten was goed, bediening slecht. Bij alle tafels stapels vieze borden, erg smerig. Meisjes werkte niet maar praatte de hele tijd. Leken niet te willen werken. Langzaam en praten, erg zonde want het is een mooi restaurant en is niet nodig. Was heel druk, lekker eten verder.

16. We kwamen er geregeld maar de laatste tijd word het wel erg slecht. Eentonig slechte wok kok. Weet niet waar hij mee bezig is. M.a.w de passie is eruit.

17. Laat ik ook eens een recensie schrijven van deze wok. Mijn man, ik en de kids komen hier namelijk twee keer per maand. Afgelopen weekend (zaterdag 5 september) waren wij weer aanwezig. Het eten was super goed. Het blijft ons verbazen hoe gevarieerd het eten elke keer is. Elke keer weer weet deze wok de gerechten net wat anders te maken of een ander gerecht toe te voegen. Ook waren ze absoluut niet te beroerd om een gerecht klaar te maken voor mij en mijn man die ze dit keer niet bij het buffet hadden, aangezien ze daar nu een ander gerecht hadden. De klantvriendelijkheid is in mijn opzicht dus uitstekend. Ik heb hier absoluut geen nare ervaringen gehad. Iedere keer was het goed. Afgelopen zaterdag was het ook weer super druk. Onze kinderen speelden in de vernieuwde speelhoek waar nu ook een playstation enz. is. Er is ook goed om de kinderen gedacht. Ook mijn kinderen werd om de leeftijd gevraagd, maar hier kan ik mij niet druk om maken. Dit is niks raars voor een kind en ik vind dit heel normaal. Ik raad deze wok dus echt aan iedereen aan. Geloof me, ook voor kinderen is het er super. Mijn kinderen willen sinds de vernieuwde speelhoek altijd naar wok palace. Alles heeft weer heerlijk gesmaakt en we hebben allemaal genoten!

18. Zondag 5 juli hier gegeten, wat ontzettend slecht. Voorgerechten in koelvitrine waren zo goed als op en uitgedroogd en er vlogen groene vliegen in. Chinese gerechten ook uitgedroogd en bakken waar alleen nog wat saus in zat, heb nog wat geproefd maar smaakte vies. Als men de borden aan tafel kwam halen, werd er ook niet gevraagd of het smaakte ze namen de borden gewoon vol met eten weer mee.

Het wokken werd gedaan door jonge jongens in korte broek, niet professioneel. Later wel door een kokkin. Achter de bar werd schoongemaakt door jonge meiden met grote roze en gele handschoenen aan. Dat kan toch niet in een restaurant? Dus dan maar een toetje, ik neem dan altijd gebakken banaan met ijs en slagroom. De banaan zwart van binnen en de slagroom machine leeg.

We zijn er klaar mee en halen de kinderen uit de speelhoek en willen afrekenen. Jong meisje komt afrekenen en weet de leeftijden van de kinderen al, dat hebben ze snikie al in de speelhoek gevraagd aan de kinderen. Er werd gevraagd of alles naar wens was, nee, en hebben ons beklag gedaan. Antwoord: we krijgen gelijk, zij vindt het eten er ook niet uitzien maar kan er niets aan doen. Geef je het wel even door aan je baas? Ja hoor, zal ik doen, tot ziens. Nou, wij komen hier nooit weer, bijna 100 euro kwijt voor vies eten en een smerige tent.

19. Heerlijk gegeten van de wok en tepan, eten in de bakken niet gegeten, maar zag er niet heel erg lekker uit. Vlees en groente was duidelijk vers en is heerlijk door de koks klaar gemaakt. Veel keus in vlees, groente, drinken en toetjes. Echte chocolade in de chocoladefontein was een grote plus, meestal is dat neppe troep.

20. Gisteren weer heerlijk gegeten zoals altijd. Alle bakken waren goed gevuld dus mij hoor je hier niet over. Vriendelijk personeel. Super wokrestaurant, echt een betere in de omgeving. Restaurant zat ook helemaal vol dus denk dat meer mensen deze mening met mij delen.

21. We kwamen geregeld in wok palace. Eten was altijd super. Maar er blijkt nu een nieuwe eigenaar te zijn? Wat een afgang. Het is veel te duur en zeker als je niet veel drinken hoeft. In Wok Palace komen we never nooit weer. Zo slecht en lege pannen. Eet smakelijk.

1,7
  22. fam.Randusarry

Dit is de slechtste wok die ik heb meegemaakt. De bakken waren leeg. Het eten is smaakloos en lauw. Voor die prijs wil ik lekker eten, maar hier is dat ver te zoeken. Ik voel me afgezet. Hier kom ik nooit weer.

1,7
  23. Was altijd goed maar nu viel ons op dat bakjes leeg waren en voor 25,50 euro voor di/zo veel te duur. Keuze toetjes stelde niks voor. Jammer. Als dit niet veranderd dan zie je ons er niet weer.

24. Gisteravond een gezellige schoolreünie gehad bij deze wok. Wat een gastvrijheid en goede service. Het eten was echt verrukkelijk. We waren met een groep van 25 en werden netjes ontvangen en kregen gelijk onze tafel toegewezen. Het eten was steeds snel klaar, de borden werden op tijd opgehaald en de bediening was erg vriendelijk. Ik was hier zelf nog nooit geweest maar mijn oud-klasgenoten kwamen hier al wel regelmatig. Mij zul je hier dus vaker gaan zien! Ik kan deze wok aan iedereen aanraden, zowel groepen als een paar personen! Een pluim voor deze wok dus!

25. Vandaag weer heerlijk bij de wok gegeten. Wij zijn er zo weg van, dat we elke week hier komen eten. Het was, zoals mijn man en ik altijd ervaren, weer prima voor elkaar! Topbediening, goede koks en eten. Het eten was steeds snel klaar en het restaurant zag er weer verzorgd en sfeervol uit. Ik ben alleen maar vol lof over dit restaurant en kan het iedereen aanraden!

26. Vandaag hier weer lekker gegeten. Er zijn wat dingen veranderd. Je drinken mag je nu zelf halen en ook zoveel als je wilt. Er was nu meer keus en vooral bij de lekkere sushi. De sfeer was gezellig en de kinderen hebben ook weer van alles kunnen eten. Ik vind deze wok een echte aanrader aangezien ik van sushi hou en de rest van ons gezin niet.

27. Het was er altijd top. Goede sfeer goede prijs. Maar ik hoorde steeds meer mensen klagen dat de bakken vaak leeg waren. Rijst en bami en nasi word niet goed bijgevuld. De bak met pangang is altijd leeg. En word mondjes maat
    bijgevuld. Je kan er wel 100x om vragen, helpt niets. En als je heel veel pech hebt dan zijn wok gerechten ook niet bijgevuld.

Ze ruimen op tijd de tafels op, lekker gezellig als je zit te eten. En als je komt met een groep dan word je gevraagd wilt u nog koffie of een toetje? M.a.w willen jullie opschieten en oprotten. Meeneem menu: de bakken worden steeds kleiner... crisis maar wel een fikse prijs. Het was er altijd toppie, totdat er weer een nieuwe eigenares op gekomen is.

Voor mij (en ik denk heel wat andere mensen) niet weer. Jammer.

1,3
  28. Zeer slecht. Er werd niet aangevuld, lang wachten bij de bakplaat en wok. Slechte toetjes. Opschepbestek ligt in het eten. Eten was lauw. Weinig keuze. Eten is smakeloos. Hier is veel mis. Geen aanrader.

29. momento casa

Extreem duur voor een lokale wok, eten gewoon doorsnee, vast een rijke bevolking daar in Kropswolde en Hoogezand.

30. Vroeger kon je hier heerlijk eten. Tegenwoordig is het om te huilen. Ik noem 1 voorbeeld ter verduidelijking: Op het dessert buffet staan de toetjes van de lidel.

Wij komen hier niet meer terug.

31. Eten was vaak op. Koks gebruiken zeer veel boter, vies water, er zat een vliegend beestje in de bak met taugé.
    Het personeel is zeer onvriendelijk en soms zelfs a-sociaal.

32. Jet 23 punten

We weten niet wat er gebeurd is maar na eerdere keren hier heerlijk gegeten te hebben was het vanavond echt niet goed! Ook de sfeer in het restaurant is bij verre na niet meer wat het was. Is het bedrijf overgenomen? Het personeel loopt er slordig en slonzig bij..de eigenaren zitten midden in de zaak aan tafel te eten en bier te drinken...diverse wok-ingrediënten waren bevroren en niet los te bikken uit de bakken en tot tweemaal toe vergat de kok mijn gevraagde saus toe te voegen. De vuile vaat werd op een karretje midden in de zaak opgestapeld en bleef dat staan, echt heel smerig en op een gegeven moment gaan de eigenaren vloerbedekking en muren opmeten met een meetstok..gewoon tussen de klanten door alsof het de normaalste zaak is. Ik weet werkelijk niet wat hier gebeurd is maar ik heb echt het idee dat er een andere eigenaar zit want er is niks meer over van de hartelijkheid en harde werken van voorheen. Wij gaan hier echt niet weer naar toe en dat is jammer want het is dichtbij voor ons.

33. Wij waren hier met een grote groep +20. Meerdere keren de verkeerde saus gekregen bij de wok, biefstuk was doorbakken (werd ook niet gevraagd hoe je het wou). Ze hadden vooraf iedereen een bon gegeven voor te betalen, hadden ze 1 persoon dubbel gerekend en bij het afrekenen was ze ook niet aan het verstand te brengen dat het niet klopte dus uiteindelijk is er betaald voor een extra persoon die er niet was. Had ook niet het idee dat de bediening nou heel veel plezier in haar werk had. Voor ons zeker nooit weer!

34. Je kan hier prima wokken.Sfeer is altijd wel aangenaam.
    We eten hier geregeld.1 nadeel is dat de tepan kok niet veel verstand van smaak heeft.
    Over de biefstuk gooit hij Sojasaus en ook over sliptong.
    Dat is vreselijk smerig. De biefstuk word 3x door gebakken.
    Goed opletten want ze zijn snel. Ze verstaan Nederlands dus even zeggen als je geen Sojasaus wilt.
    Overheerlijke chinese gerechten kan je er maken.
    Voor ons is het perfect.

35. Vanavond heen geweest en het eten was lekker! Bediening was erg snel en zelfs toen ik mijn sleutels vergat, werd er nog naar de parkeer plaats achter mij aan gerend om de sleutel te geven. Ik kom hier zeker weer!

36. Anoniem

Ik ben hier laatst wezen eten met mijn vrouw. De sfeer is er heel gezellig. En het eten is erg goed. Het vlees en groente is allemaal vers. En het drinken word vlot bij geschonken. Er is meer keuze en het is lekker goedkoop.

37. Vanavond uit eten geweest en mijn vrouw ging zitten op een stoel die kapot en de zitting zat los en haar vinger kwam er tussen.
    Gevolg een blauwe nagel, de bediening deed niets en negeerde het. Jammer je verwacht op het minst een sorry ofzo

Het eten was redelijk goed, de bediening matig

38. Jammer dat eerdere ervaringen niet goed waren. Wij eten hier regelmatig en is altijd goed. Vlees is vers en erg lekker mals. Veel keuze en goede bereiding. Zijn al bij meerdere wokrestaurants geweest in de omgeving, maar niet zo goed als hier. Met grote groepen kun je er ook prima eten, drinken wordt vlot bijgeschonken.

39. Erg smerig, vies, slechte bediening. Gewoon een restaurant om nooit weer naar toe te gaan. Het was in het verleden gewoon goed. Maar de eigenaar geeft niets om de gasten. Ook geen fooi gegeven. Zo slecht heb ik het nog nooit getroffen. Nooit, maar dan ook nooit weer.
    Een half uur wachten op bami/nasi. Wok gedeelte is vies, erg vies. IJsgedeelte is ook erg vies. We waren binnen drie kwartier er helemaal klaar mee en zijn weggegaan.

40. Smakeloos. Arrogante bediening. Rukt je bord weg terwijl je nog bezig bent. Veel keus maar het vult alleen de maag. Smaak is ver te zoeken.
    Na afrekenen, ik kon het niet over mijn hart krijgen een fooi te geven, bot de rug toegekeerd en er kon geen goedenavond af.
    Wij komen daar nooit meer.