Dit restaurant is gesloten en verhuisd naar Kasteellaan 3, 6415 HM, Heerlen

In de omgeving / omliggende straten.

Treinstation op 15 minuten loopafstand.
    Bushalte ca. 150 m. Afstand Busstation op 2 min. Loopafstand.

• Veganistisch

1422017372 88
1461209544 87
1510199760 89
1519997803 89

1. Wederom lekker gegeten bij Agnes en Co.
    Veel succes in jullie nieuwe lokatie. We komen zeker langs.

2. U finders

Heerlijk eten.. alles vers.. van brood tot groente en smakelijk vlees op een goede manier bereid.. én zoals ook besteld!!!

3. Paola Esser

Lekker gegeten, vriendelijke bediening, gezellige sfeer.

4. Super avond gehad, heerlijk gegeten, prima service en sfeer. Een echte aanrader!

5. Bisschops

Zeer lekker en goede porties! Altijd een feest om te eten… wel tijdig reserveren!

6. Prima eten voor betaalbare prijzen. Uiterst vriendelijk personeel. Goede sfeer. Snelle bediening. Als drinken op is hoef je niet lang te wachten voordat er iemand komt vragen voor drank. Ruime keuze.

7. Personeel was zeer vriendelijk en oprecht. Wij kregen meteen na het krijgen van het menu een uitgebreide uitleg over het menu van de dag; alle vragen werden direct beantwoord. Het geserveerd eten was van topkwaliteit!

8. Edmond van Heugten

Tussen kerst en nieuwjaar met mijn ouders van 80+ gegeten en gedronken bij Agnes & Co. Het eten was prima verzorgt en lekker. Voor wat betreft de bediening ook een pluim. Men nam zich rustig de tijd voor een aperitief en ook vwb betreft de bestelling daarna en het tempo waarin de gerechten geserveerd werden niets dan lof.
    Ook het onvermijdelijke ongevallen glas werd zonder omhaal weg verdwijnselt.

Agnes neemt zich nadat zij "done" is in de keuken ook ruimschoots de tijd om nog even met de gasten te praten.

Een aanrader voor iedereen die graag in een familiaire en ongedwongen sfeer lekker wil tafelen met vrienden of familie.
    Ga zo door!

9. Fam van Nijmweegen

We zijn leuk ontvangen in een ontspannen sfeer. Maar vooral het heerlijke eten en drinken zorgden ervoor dat we een fantastische avond hadden.
    En Agnes, Jos & cootjes mochten we ooit weer in de buurt zijn dan komen we zeker weer bij jullie eten!
    Groetjes fam van Nijmweegen uit Middelburg.

10. Heerlijk gegeten!
    Keuze genoeg voor elk wat wils.
    Gezellige sfeer.

11. Carin Valkenburg

Wederom heerlijk gegeten. Ben hier nu al meerdere keren geweest en het is altijd prima. Is een echte aanrader.

12. Fam.van Kampen

We hebben heerlijk gegeten. Alles was naar wens en vriendelijke bediening. Een echte aanrader!!

13. Bijzonder klantvriendelijk restaurant. We hadden bij het reserveren het verzoek gedaan om een rustig tafeltje, vanwege prikkelgevoeligheid. We werden in de middag gebeld door de baas zelf om te zeggen dat in de avond het restaurant vol zou zitten en dat een echt rustig tafeltje niet zou gaan lukken. Of dat we het dan toch door wilden laten gaan, of wilden cancelen. We besloten het door te laten gaan. Goede keuze. Baas had zijn uiterste best gedaan om toch een goed plekje voor ons te regelen. Dat is klantvriendelijkheid ten top. We hebben lekker gegeten, en regelmatig werd gevraagd of alles naar wens was. Kortom, voor herhaling vatbaar.

14. Met 7 personen gastvrij en heerlijk gegeten. Hete bliksem gegeten en andere bekende en onbekende gerechten staan op de kaart. De borden zijn zeer goed gevuld en het toetje ging er met moeite in.

15. Prima gegeten. Heel vriendelijk. Gezellig. We waren met zijn zevenen en waren allemaal zeer tevreden.

16. Wij hebben heerlijk gegeten.
    Vriendelijke bediening.
    Kortom wij komen zeker gauw terug.

17. M.Veldhuis

Eten bediening alles prima. We hebben alleen 2 keer een tafeltje gekregen dat minder is. Volgende keer zelf even op letten. Maar verder is alles helemaal goed.

18. Huub Kistermann

We hebben wederom voortreffelijk gegeten bij Agnes. Het mooie van de kaart van Agnes is dat het precies tussen verfijnd en degelijk in zit en hoe dan ook hoge kwaliteit. Je merkt gewoon dat Agnes er plezier in heeft. De tent zat weer helemaal vol dat zegt ook al veel....

19. Zoals altijd, gezellige sfeer, vertrouwd en heerlijk gegeten.

20. Het eten was heerlijk en niet duur. Genoeg keuze in de lekkere gerechten. Gezellig restaurant en vriendelijk personeel.

Voor herhaling vatbaar.
    Dank jullie Agnes&Co

21. Heel goed gegeten met persoonlijke eigen kaart.

22. I. Jaegers

Heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijke bediening.
    Ook de jumbodeal waren we heel tevreden over.
    Spreek alleen in de toekomst later af!

23. We hebben heerlijk gegeten heel goeie kwaliteit.
    Vriendelijk personeel hebben een super avond gehad dankje wel Agnes en co.

24. Rode wijnsaus erg lekker en het afrikaanse vegane stoofpotje super. Een "gewoon gezellig restaurant". Binnenkort komen we mosselen eten.

25. Tieny Braakman

Wij zijn met een groep geweest met de Jumbodeal. Geweldig goed gegeten. De enigste Jumbodeal die echt goed was. Ook is de prijs/kwaliteit zonder deal zeer goed.

26. Als eerste toen we binnen kwamen hadden we zoiets van wouw wat gezellig en we werden vriendelijk begroet. We hadden een Jumbo actiekaart en blijkbaar was er iets verkeerd gegaan met reserveren, maar geen probleem we konden gewoon blijven zitten. Eten was geweldig echt super we zullen er zeker weten nog vaker komen en we werden vaker benaderd of alles goed was, ook door mevrouw zelf die uit de keuken de zaak binnen liep en bij ieder tafel een babbeltje deed. Jullie verdienen een dikke pluim.

27. Hetty Glenz

Eten was heerlijk zoals altijd. Buiten het heerlijke eten is het bij Agnes & Co zeer gezellig. Het is of je in een huiskamer zit met allemaal vrienden. Ongedwongen sfeer. Over de bediening zijn we ook zeer te spreken. Altijd vriendelijk en je hoeft maar iets te vragen en het wordt geregeld.
    Waar we ook zeer tevreden over zijn is dat de baas zelf komt vragen of alles naar wens is. Doet ze bij ieder tafeltje.
    En wat op de eerste plaats komt eten is heerlijk, vers bereid, genoeg voor iedereen en voor een schappelijke prijs.

28. Zeer goed eten en drinken. Goede en behoorlijk porties. Personeel/bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is een nette en gezellige gelegenheid in retrostijl ingericht en dat geeft een goede en leuke ambiance. Hier kun je eten voor een goede en schappelijke prijs. Hier komen we zeker terug!

29. Het eten was super lekker en het meisje van de bediening was heeeel vriendelijk en behulpzaam, we gaan hier zeker nog een keertje naar terug.

30. Lekker gegeten. Prima service. Zag er allemaal gezellig uit. Is voor herhaling vatbaar. Dank je voor het lekkere menu

31. H. Blezer

We hebben heerlijk gegeten. Iedereen was vriendelijk en het was heel gezellig.

32. Leuk en gezellig lokaal restaurant. Recht toe, rechtaan menu van goede kwaliteit. Voor ons de eerste ervaring, maar zeker niet de laatste.

33. Marloes

Prima plek voor een gezellig etentje met vrienden. Ruime keuze, goede prijs/kwaliteit verhouding en uitstekende wijn.

34. Jim Bofloor

Prima gegeten. Ongedwongen sfeer. Voldoende keuze in gerechten. Ook de vegetariër en zelfs de veganist kan hier terecht.

35. Lekker eten, aangename sfeer en vriendelijke bediening zeer goeie prijs/kwaliteit. Voor herhaling.

36. Carin en Bert van Wersch

Goede kwaliteit van eten. Met liefde bereid.
    Fijne bediening en er heerst een goede sfeer in de zaak.

37. Margret

Positief is de sfeer en de service en de ligging varkenshaas is een aanrader.
    Minder positief was schnitzel was erg droog en dat parkeren in de buurt vrij moeilijk is.
    Alles bij elkaar was het goed toeven bij Agnes en co

38. Fam. Vermeer

Na een dagje dierentuin, vanavond met 5 personen genoten. Vriendelijke mensen en eten was heerlijk.
    Leuk ingericht. Eigenaar is wel te vinden voor een praatje. En dat hoort natuurlijk ook zo, ook dat is gastvrijheid.

39. Math Hendriks

Voor eerst sinds zeer lange tijd weer op dit adres geweest. Zeer aangenaam verrast. Er werd meegedacht (aanbeveling) over de keuze. De verschillende gerechten waren voortreffelijk. We gaan dus nu niet meer zo lang wachten voor ons volgend bezoek en bevelen deze zaak in onze kennissenkring

40. Zoals wij dat gewend zijn bij Agnes & Co. Ramen leuk gedecoreerd, kortom een aanrader zonder risico.

41. Eten in een gezellig en sfeervol restaurant, doet huiselijk aan!
    Hele fijne bediening en het eten was gewoon voortreffelijk!
    Aan kinderen is gedacht wat menusamenstelling betreft, en de maaltijden zijn echt voor iedereen.
    Goede prijs/kwaliteit verhouding en keuze genoeg... ik verheug mij weer op een volgende keer!!

42. We zijn vaker bij Agnes geweest. Het eten is prima tegen een goede prijs. De bediening is super vriendelijk. Ik kan dit restaurant alleen maar aanbevelen.

43. Carla en Jo

Lekker rustig genoten van ons eten, een aanradertje.

44. Ans Herpers

Het eten was lekker voor een schappelijke prijs. De bediening was vriendelijk. Het is er altijd zeer gezellig. We waren er met Carnaval en nu weer met Pasen. We komen zeer zeker nog eens terug.

45. Agnes is gastvrij, gezellig en ingericht zonder poespas. Als noorder- en oosterling waren we met vasteloaver in Kirchroa. We hebben lekker gegeten. De bediening ging snel. Een eetgelegenheid waar je goed terecht kunt, een echte aanrader!

46. Alles ok. Vriendelijk, behulpzaam, lekker.

47. Ferdinand Peeters

Heerlijk eten in een leuke ambiance voor een eerlijke prijs. Aanrader!

48. We hebben lekker en erg gezellig gegeten bij Agnes en Co, als u in de buurt bent kunt u hier gerust gaan eten. Wij komen zeker als we nogmaals in de buurt zijn hier zeker weer eten.

49. Lekker relaxed, vriendelijk! Complimenten voor het speciaal bereiden van glutenvrij eten... Dank daarvoor.
    Komen zeker nog eens terug.

50. Agnes & Co is ons favoriete restaurant, heerlijk eten, vriendelijke bediening en spannende nieuwe smaken. Een smakelijk dagmenu en alles in een huiselijke sfeer.

51. John Habets

Vriendelijk, lekker, snel.

52. 2 dagen achter elkaar heerlijk gegeten voor schappelijke prijs!

53. Anke van der Zanden

Geweldig, heerlijk gegeten voor een mooie prijs, vriendelijk personeel. Kortom, een aanrader.

54. Toevallig ontdekt via een doorverwijzing. Bijzonder leuke plek en lekkere menu met vele keuzes, en goede sfeer bij de bediening en klanten.

55. Marja Postuma

Fantastisch gegeten! Prima sfeer, intiem.

56. Jo en Carla Ampts

Heerlijk gegeten weer bij Agnes & Co. De mosselen in bier gekookt waren verrukkelijk. Ook het dinsdag menu wat bestond uit oma's groentesoep en zuurkoolstamppot met varkensstoofpotje was zeer de moeite waard.

57. joop noort

Het was echt geweldig, moeilijk kiezen van de kaart zoveel lekkers. Maar het is gelukt en het was fantastisch, hele leuke sfeer, lekker eten en drinken en prettige vriendelijke bediening. De grootste verassing was de rekening perfecte avond gehad en heel erg betaalbaar.

Jammer dat het ruim 150 km rijden is, maar zeker een aanrader!!

58. Een ontzettend gezellig, huiselijk restaurant waar je heerlijk kunt eten met een zeer vriendelijke bediening. Kortom een echte aanrader!

59. hanny doemen vallinga

Lekker en gezellig gegeten

60. Gezellig en sfeervol restaurant. Top bediening, goed eten en in verhouding met de prijs. Echt een aanrader!!

61. Louis en Ans van Aalsburg

Wij hebben via internet geboekt, na de recensies van andere gasten hebben gelezen. We hadden een vvv diner cheque die zonder probleem werd accepteert, onze ervaring is weleens anders.

Eten was top, fijne bediening en goede sfeer. Als we weer een weekend in het mooie Limburg vertoeven, zullen we zeker nog eens komen eten.

Top.

Ans en Louis

62. s. simons-bien

Wij, de kinderen en ik, vieren ieder jaar de verjaardag van mijn overleden echtgenoot met een etentje en de sfeer is dan belangrijk en die was goed.
    Het eten was verrukkelijk, temeer daar er ook verse warme groente bij was, die bijna overal ontbreekt.
    We zij in het verleden, nog met mijn man, vaak bij u komen eten en het is nooit tegengevallen.

Bedankt voor de fijne avond.
    Groetjes,

Sibil.

63. Een hele fijne plek om lekker samen te eten. Goed eten, service is top en een fijne prijs. Echt een aanrader, reserveer wel want altijd druk

64. We hebben een heerlijke avond gehad. Het eten was erg lekker en het personeel was erg vriendelijk.

Een geslaagde avond.

65. Lekker gegeten, vond vreemd dat voor mayonaise moest extra betaald worden, dat is geen snackbar toch?

66. Leonard Pelzer

Een geweldig restaurantje!! Waren er 10 jaar geleden (woon in buitenland), nu zelfs beter!! Graag tot ziens!!

67. Het eten was goed verzorgd en smaakte heerlijk! Leuke ambiance met gezellige sfeer en zeer vriendelijk personeel. Een aanrader!

68. Prima eten, mijn vaste adres in Limburg als ik voor mijn werk daar ben (eens per maand). Gezellig, goed eten en ook prima in je eentje.

69. Zoals altijd super lekker bij Agnes en Jos en gegeten, bediening is top en de prijzen zijn heel erg goed.

70. Hilly Schäffer

Leuk restaurant wat ook op maandag vol zat met Limburgers. De plaatselijke bevolking komt hier blijkbaar ook eten en met smaak. Met het glutenvrije dieet werd goed rekening gehouden en ook echt gekeken naar de ingrediënten. Een aanrader.

71. Welkom zijn, met rolstoel en al en heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs... Dat is genieten! Een aanrader! En we zijn bediend op onze wenken! Dank je wel

72. Goed eten, gewoon goed!!

73. Goede sfeer, prettige en vriendelijke bediening. Het eten was prima, mooie en leuke avond gehad. Dank u wel.

74. Maryancka Coenradi

Bij Agnes kun je zalig eten verwachten, ze inspireerd mij altijd met haar veelzijdige keuken en goede sfeer in een niet al te groot restaurant 👌👌👌

75. Gladys Schols-Valke

Het eten was ontzettend lekker. De ambiance was goed. Het personeel is gemoedelijk en passend bij de sfeer van het restaurant. Je ziet dat het personeel een passie voor eten heeft. Zeker een aanrader!

76. Eerste bezoek aan Agnes & Co. Prima gegeten in een bistro-achtige sfeer voor een alleszins schappelijke prijs. Dat gaat dus beslist vaker gebeuren!

77. Heerlijk gegeten in sfeervol ingericht restaurant. Service en bediening waren prima.

78. Lekker gezellig eten en goede service.

79. Mona en rien

We hebben niet lekker gegeten. Het viel als beton in je buik. Ik liep zelfs naar buiten omdat het pijn deed in de buik. Wijn kwam van de lidl, (verdiccchio). Cremebrulee werd ontsierd door bolletje aardbei ijs waardoor de hele cremebrulee ernaar smaakte! Geen aanrader! Zuurvlees was betonpap.

80. Hannie Dautzenberg

Wij vonden het gezellig en hebben lekker gesmuld, op naar de volgende keer.

Groetjes Hannie en Brigitte.

82. Zeer sfeervol, rustig en net verzorgd restaurant. Gezellige sfeer en het personeel is vriendelijk. Het eten was netjes geserveerd en smaakte heerlijk. Prijs / Kwaliteit prima in orde. Restaurant Agnes & Co is zeker een aanrader. Wij komen hier zeker nogmaals terug.

83. Gerard

84. We hebben heerlijk gegeten, een goede keuze was het maandag/dinsdag menu. Keuze uit 2 hoofdgerechten en nagerecht voor 12.50 euro. Gezellige sfeer en aardige bediening.

85. Lia Verhart

86. Jo Schepers

Zeer sfeervol, rustig en net verzorgd restaurant. Personeel vriendelijk, en het eten was netjes opgediend en smaakte goed. Prijs / Kwaliteit prima in orde.
    31-08-2014

87. Toen wij een overnachting in kerkrade geboekt hadden bleek dat ons hondje niet welkom was in het restaurant van het hotel. Dan even gegoogled waar er dan gegeten kon met hondje.

De reviews van Agnes op internet waren prima dus dat stond op onze planning. Bij deze: het was dik in orde!!!!
    De buitenkant laat niet vermoeden dat het binnen zo lekker kan zijn. Goede ontvangst, ook voor ons hondje :-) , lekker gegeten en gedronken! Zeer zeker goede prijs/kwaliteit.

Gewoon even de winkels en markt achter je laten en een paar minuten verder lopen. Dit loont de moeite!!!

88. Norman en Paulien Wiedijk

Entree bij Agnes en Co hebben wij als zeer gastvrij en huiselijke ontvangst ervaren. Binnen gekomen vinden wij een gezellig, leuk, warm, gezellig ingericht restaurant.
    Wij hebben beiden genoten van het voor-, hoofd- en nagerecht, wat ons door een zeer vriendelijke serveerster is bediend.
    Restaurant Agnes &Co is zeker een aanrader. Mocht je in de buurt zijn, wij komen hier zeker nogmaals terug.

89. Agnes & Co is een heel leuk ingericht, sfeervol restaurant. Heel gezellig om te zitten. Hele goede service, zeer klantvriendelijke bediening. Ze waren heel hartelijk en kwamen tussendoor ook vragen of alles naar wens was. Het eten was heel erg lekker en ook ideaal voor vegetariërs, zoals ikzelf. Goede prijs voor goede kwaliteit. Alleen het dessert vond ik vrij prijzig voor de hoeveelheid. Maar al met al een hele goede ervaring gehad hier en zeker een aanrader!

90. Marion Eijgelshoven

Super gezellig, eten voortreffelijk. Personeel heel erg vriendelijk en attent. Een echte aanrader.

91. monique weling

Afgelopen zaterdag met 36 personen het 90-jarig verjaardagsfeestje voor oma bij Agnes gevierd. Helemaal top! Eerst lekker met allen gegeten, daarna koffie met wat lekkers. De avond werd opgeluisterd met live muziek en onder het genot van de nodige drankjes en heerlijke borrelhapjes zijn we tot in de late avond doorgegaan. Agnes, nogmaals bedankt voor een perfecte avond!

92. Overheerlijk was het eten met daarbij een voortreffelijke wijn. Wij hebben ervan genoten!!

93. B. van Turnhout

Leuke en gezellige ambiance. Kwalitatief goed eten voor een leuke prijs.

94. Agnes & Co. Is de uitvalsbasis als de energie en zin ontbreken om zelf iets voor het gezin op het vuur te zetten. Agnes geeft altijd direct het gevoel welkom te zijn. Prijs en kwaliteit verhouding is meer dan prima, daar kun je het zelf niet voor doen. Het is mij nog nooit tegengevallen en ik kom op dit adres toch al jaren. Aanrader dus, geen pretentieuze keuken maar eerlijk en lekker! En de prijs is het bewijs....
    Cath

95. Wim 20 punten

Gewoon lekker eten tegen een goede prijs

96. A. Labots

97. Leuke gezellig aangeklede inrichting waar je je meteen op je gemak voelt.
    Het eten is goed,lekker,porties zijn groot genoeg,ook de wijn is heel goed te drinken.
    Kortom ,n adres waar we zeker terugkomen,ook als je met groepen komt een leuk adres

98. Lunch en dineer gehad. In verband met de grote van de groep vooraf besteld. Lekker eten en vriendelijke bediening.
    Extra touch als je iets speciaals te vieren hebt.

99. jorg leenders

Echt lekkere authentieke sfeer en eten. Echt een aanrader. Vriendelijk personeel en de eigenaresse is erg aardig

Volgende pagina