Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kelpen-Oler verdeeld zijn.

Gisteren heerlijke mosselen gegeten. Erg lekker en ruim voldoende. De bediening was erg attent en zeer vriendelijk. Hier gaan we zeker vaker eten.

Na een flinke wandeling, zagen we het bordje mosselen staan en dachten: lekker daar hebben we zin in. Nou wat een tegenvaller!! Ik heb nog nooit zo'n slechte kwaliteit mosselen gehad.
    Niet Prins-waardig. Het pannetje zat al niet vol, maar ik heb ook nog meer dan een kwart weg kunnen gooien die stuk waren, er niet uitzagen of nog dicht waren. Ik hoop dat ik morgen niet ziek ben. Eigenlijk hadden we ze meteen terug moeten geven.
    Ik heb 2x een opmerking gemaakt, maar er werd niets mee gedaan.
    Voor ons dus nooit meer de Molshoof.
    We hadden al onze twijfels toen we aankwamen, het restaurant ziet er niet uitnodigend uit.
    Waren we maar op onze eerste indruk afgegaan.

1,7

Ruimte: Ruim opgezet restaurant, oogt een beetje ouderwets maar wel gezellig en schoon.
    Eten: champignonsoep lekker, maar in plaats van champinons overheersen de lente-uitjes.
    2 kroketten met brood waren smakelijk, maar bijgevoegd garnituur was zo uit de emmer op het bord geschept.
    Serveerster niet heel erg geïnteresseerd in de klant, vraagt wel of het gesmaakt heeft e.d. maar komt niet oprecht over.

men.

Gesloten v.a 1 April j.l

Fam Verberne

Lekker gegeten en komen zeker terug!

19-3-2016 via Wow-deal met vier personen genoten van het heerlijke buffetdiner. We hadden twee Duitse gasten bij ons. De Smeed kenden we voordien nog niet, maar het aangebodene leek ons op papier wel geschikt. De eigenaars c.q. personeel waren zeer klantvriendelijk. Het buffet was uitgebreid en heerlijk. Het was voor ons een geslaagd etentje het welk je ook je eigen gasten aanbied. Nu voor ons een reden om er zeker nog eens terug te komen en mond op mond reclame te maken. Avond geslaagd!

Bernhard Henn

Social Deal: Salat als Vorspeise hervorragend. Hauptgang aber verbrutzelt. Verdacht dass aufgewärmt. Da Zu dunkel. Speise-Raum ist extrem dunkel und nicht geheizt. Mittags auch sonst keine Gäste. Service ok, Bedienung etwas unbedarft als Servicekraft. Stühle und Tisch auch recht unbequem.

Vrije vertaling door Eet.nu:

Social Deal: Salade als voorgerecht uitstekend. Hoofdgerecht echter verpest. Vermoedelijk opgewarmd. Restaurantgedeelte is extreem donker en niet verwarmd. 's Middags waren er ook bijna geen gasten. Service ok, bediening weliswaar onervaren. Stoelen en tafel ook ongemakkelijk.

Yvonne vullers

We hebben super lekker gegeten en komen zeker nog een keer terug.

Wilma en Hans

Voor lekker eten en een super sfeer door een oergezellige bediening, gaan wij lekker naar 't Trefpunt in Kelpen-Oler.

De beste die er is, gewoon gezellig om er te zijn en overheerlijke maaltijden. Goed gepresenteerd, lekker en met een glimlach gebracht. Wat wenst een mens nog meer?

carlo coolen

Vorige week een heerlijke brunch gehad bij De Smeed. We hebben heerlijk gegeten.

Er was een keur aan brood en beleg. 2 soorten soep, verschillende soorten warm vlees, vis, saladebuffet, diverse eibereidingen etc. Dat voor 17,95 inclusief onbeperkt koffie, thee en jus d'orange. Waar vind je dat nog?

Het meisje dat ons bediende was zeer vriendelijk en ook de kok kwam regelmatig vragen of alles naar wens was.

Super! Wij hebben genoten!

Wij waren vandaag (12-04-2015) bij de brunch bij de Smeet in Kelpen/Oler, waar we veel goeds over hadden gelezen. Jammer genoeg in tegendeel hebben wij dit zelf mogen ervaren dat wat ze op internet vermelden nog niet de helft is van wat op de tafeltjes stonden. Maar goed wij hadden zoiets van voor €14.95 kan je ook niet veel verwachten. Wij waren met onze dochter daar en op de kaart op internet stond aardappel garnituur met gehaktballetjes, kipnuggets en knakworsten. Maar helaas was hiervan niets te zien, ze gaven aan hier geen plek voor te hebben, haha, maar omdat andere mensen met kinderen er ook naar vroegen werd er letterlijk een kom friet met kipnuggets en een stukje frikandel in èèn grote kom op de tafel gesmeten, met andere woorden "en nu de mond houden". Het dessert werd al snel geserveerd maar wij hebben het laten staan want het was onder de kwaliteit voor een brunch!! Wij hebben uiteindelijk naar de rekening gevraagd en er werd ipv €14.95 €17.95 voor volwassenen met ons afgerekend waarna ik aangaf kijk eens even hier op de dinnersite wat daar staat, waarna wij toch daarna €14.95 hoefde te betalen en voor onze dochter van twaalf jaar €12.00. Dit was voor ons èèn keer maar nooit meer!

Dirk

Ton

Vriendelijke ontvangst en verrassend lekker gegeten. Alles was vers en met zorg bereid tegen een heel vriendelijke prijs. Ga zo door!

We waren hier met vrienden op advies van kennissen. Het is niet wat het lijkt, want onze voorgerecht garnalencocktail was meer sla dan garnalen, het hoofdgerecht tournedos was niet gaar en veel zenen, mosselen was maar voor 1/3 gevuld in het pannetje waarvan de meeste schelpen leeg werden opgediend (pannetje behoort vol met kop opgediend te worden). Ondanks dat we een klacht hierover indienden werd het afgedaan als aangenomen, maar werd er helaas niks mee gedaan. We konden wel extra mosselen krijgen voor € 19,50 p.p. Het slagroom bij het nagerecht was erg zuur, terwijl de serveerster en kok met een stalen gezicht dorsen te vertellen dat het vers was geklopt. Vreselijk restaurant met een slecht horecabeleid, totaal geen verstand van zaken, gastvrijheid, service en kwaliteit, dus de prijs is ook niet naar verhouding. Hier komen we nooit meer terug.

J.

Vandaag met vier personen via een WOW-deal een wandelarrangement gehad bij cafe de Smeed. We werden heel erg vriendelijk en behulpzaam ontvangen. Na wat gedronken te hebben naar Leveroy gegaan om daar te starten met de wandeling.

Na afloop terug naar cafe de Smeed gegaan en daar gegeten. Voor een lekkere schnitzel met wat frietjes en salade kun je hier zeker terecht! Met de gastvrijheid zit het hier verder erg goed. Eigenaars hebben het cafe/restaurant flink opgefrist en opgeknapt.

We komen hier zeker nog eens terug, echt een aanrader.

Gisteren samen met mijn nichtje een Wowdeal gedaan. Een wandelarrangement met vooraf: koffie of thee met Limburgse vlaai, daarna een flinke wandeling gemaakt en hierna heerlijk gegeten.
    Het was heel gezellig, vriendelijke bediening. Toppie!

Je kunt hier heel lekker eten!
    Het is gezellig en de bediening is top!

Harm van der laar

Je kunt er goed eten en het is er gezellig. Ook de schotels zijn er lekker.