Hier zie je hoe de meningen over de Bella Italia verdeeld zijn.

1. Vanavond heerlijk gegeten!! Alle gerechten waren top en je kon je eigen draai er aan geven! Super, heerlijke rode huiswijn en heel vriendelijk onthaal en bediening. Zowel de pizza's als pasta's waren voortreffelijk. Ga zo door!!! Wij komen zeker terug!!

2. De moeite waard om hier te gaan eten, gezellig en goed. Prima pizza en andere hoofdgerechten.

3. Dit Restaurant heeft nog heel veel te leren, hoe ten eerste eten bereid moet worden en daar je passie en beleving in stopt zodat het resultaat optimaal is. We gingen zitten en kregen brood met kruidenboter, deze kruidenboter was zo zuur dit heb ik nog nooit meegemaakt in een restaurant, toen we dit aangaven werd hier niet op gereageerd. Toen ik het nog een keer aangaf van heeft de chef hier wat mee gedaan werd er gezegd ja de chef had niets anders op dit moment, pfff (oke dan sta je wel even versteld).

Voorgerecht hadden we mosselen in kruidenboter en je raad het nooit maar de mosselen waren in diezelfde kruidenboter gebakken. Hoofdgerecht: 3 soorten pasta je zou denken dat is lekker maar we kregen een bord vol met alle pasta's op dat bord met daarover veel gehakt en kaas dat was gesmolten er boven op, uit de oven en mee,
    nou sorry de pasta was zo droog, de tortellini was een deegbal en de penne was gort droog,het was echt een bord vol smurrie met weinig aandacht aan het gerecht. Er werd niet gevraagd tussendoor of het smaakte maar pas aan het eind, en toen we zeiden dat het niet smaakte en ze zag dat de borden nog vol waren kijk ze een beetje raar maar er werd niets van gezegd. 1 tip; serveer altijd warme borden. Dessert: was oke maar onze avond was eigenlijk al klaar.

Om het positief af te sluiten; de drankjes waren lekker! Wij hebben in al die jaren dat we uit eten gegaan zijn dit nog niet meegemaakt.

groet

4. Gisteren hier voor de tweede keer gegeten met zijn zessen. Voor, hoofd en nagerecht gewoon super. Kan niet beter.

5. Het personeel maakt dit restaurant tot een schande, driemaal opnieuw een bestelling door moeten geven en ongeveer tien min wachten tot je je drinken krijgt. het gevolg is een avond waarbij de helft het eten al op heeft en de rest nog een kwartier moet wachten op zijn/haar eten. desondanks proberen de eigenaren dit te herstellen wat alles toch tot een redelijk restaurant maken

6. Net even snel en lekker gegeten bij dit restaurant. Heerlijke romige tomatensoep en een lekker pannetje penne gevuld met veel lekkers. Redelijke prijzen en zeer vriendelijke bediening!

7. Voor de eerste keer geweest. Maar kom zeker terug. Heb op aanrade het gerecht geprobeert Gamberoni a la Romana, grote gambas in een heerlijke saus met rijst. Simpelweg heerlijk. En dan het toetje op aanraden, bananen split. Heel wat anders dan je soms bij anderen krijgt. Banaan met vanille ijs, honing met wat creme en geroosterde amandeltjes, echt lekker. Goede en vriendelijke bediening, waar de eigenaar echt probeert de tijd voor je nemen. Volgende keer ga ik eens pasta proberen uit een pannetje wat ze direct aan tafel serveren.En ik wilde andere toetjes ook proberen.

8. Sinds begin mei is er een nieuwe eigenaar. Ik heb heerlijk gegeten, alles is op tijd. De bediening is heel vriendelijk en men neemt echt de tijd voor je. De desserts zijn zalig, nergens zulke lekkere desserts gegeten. Als je hier een voorgerecht neemt en een hoofdgerecht, krijg je als tussendoortje een heerlijke citrus sorbet van het huis.
    Echt een aanrader.

9. Heb hier afgelopen jaar 1 keer gegeten, wat overigens de eerste keer was.
    De kaart is leuk en gevarieerd, ik had hierdoor dus goede verwachtingen, helaas is dit niet uitgekomen.

Wij hebben erg moeten wachten op ons eerste glas wijn, gezien de dorst, hadden wij deze al snel leeg, wij hebben 3 keer moeten vragen voor een nieuw glas wijn, wat erg lang duurde.

Het hoofdgerecht viel tegen.
    Ik had een combinatie van verschillende soorten pasta's, ik had het idee dat deze pasta's zo op bord werden gegooid en daarna de oven inging, wat natuurlijk niet 'echt' gebruikelijk is voor pasta, die was te zien omdat de borden aan de randen vol zaten met aangekoekte stukken pasta.
    De smaak was prima.

Toen wij uiteindelijk de dessertkaart kregen hebben wij erg lang moeten wachten tot deze bestelling werd opgenomen, het heeft overigens prima gesmaakt (tiramisu).

Al met al viel het ons tegen.

Mij zul je er niet weer zien.

Ambiance erg goed.

10. Uriël da Costa

Bella Italia in steekwoorden:
    - Heerlijk eten!
    - Snelheid en goede service.
    - Echt een super prijs/kwaliteit verhouding.
    - Kortom een restaurant waar je er niet veel van tegenkomt.

11. Liesbeth

Heerlijke pizza's bij Bella Italia! Niet te duur maar wel erg lekker!

12. Mich

Ik eet hier heel vaak. Is een Italiaan met sfeer, goede service en altijd goed eten. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding!

13. Veenstra

Geweldige pizzeria, vaak geweest toen we nog in Kampen woonden. De pizzeria in Dronten kan er niet aan tippen, dus gaan we er morgen weer eten. Nu al zin in.

14. Na jaren weer eens een keertje hier uit eten geweest, matige bediening, veel te weinig aandacht, alles duurde veel te lang. Kindertjes hadden eten allang op, voordat er iets bij de volwassenen opgediend werd. Niet weer dus.

15. Eerste en tevens laatste keer, wij hadden gereserveerd maar onze tafel was al bezet.

Het was er koud en ongezellig. Ik had lasagna maar die was zo vet en had een meelsmaak. Maar een kwart van gegeten, wel gemeld maar geen reactie. Echt zonde van mijn geld.

16. Prima gegeten!

De bediening was goed en de pizza's en de pasta's erg lekker.

Wij waren fan van de Pasta con Pepe!

17. Michiel

Hier komen wij heel soms, maar het eten is hier altijd goed. Aardig personeel, soms wel druk. Het is gewoon heerlijk eten, lekkere pizza's. De Dame Blanche helpt ook wel mee. :)

18. W. Reezigt

Samen met mijn dochter heb ik hier vanavond heerlijk gegeten. Onze pizza's waren verrukkelijk!

De plek, net voorbij de garderobe, was prima. Gezellige sfeer, warme aankleding, goede bediening, leuke mensen en veel pepermunten!

19. Gisteren ben ik hier voor 't eerst gaan eten en dat is mij uitstekend bevallen. Van de menukaart kan 't je gaan duizelen zoveel is er te kiezen.

Vlotte en korrekte bediening waar niets op aan te merken valt.

Een restaurant om nog eens te bezoeken.

20. Slecht, slecht, slecht, slecht! Wij hebben heel wat keren iets besteld om af te halen en 8 van de 10 keer kregen we het foute mee. Komt bij dat de salades echt vies zijn, veel gerechten zijn of niet gaar of zo gaar dat het ook niet meer te eten is! Vandaag was het weer mis, en echt, we hebben elke keer gebeld, maar daar wordt geen notie van genomen. De mensen die daar in de keuken staan moeten zich echt schamen! Ik ben geen Italiaanse maar ik kook tien keer beter! Waardeloos restaurant, sorry, maar ik ben echt boos!

21. ijsjes freek

22. Teleurstellende ervaring, een afknapper. Bediening was matig, op een opmerking wordt niet adequaat gereageerd (' er is niks mis mee, het zal wel verkeerd gevallen zijn', was de reactie terwijl de betreffende olijfolie echt heel ver over datum was, dat proef je!), de pizza's vrij smakeloos, geen kruiden e.d., en erg vet.

Geen aanrader; voortaan maar weer naar "de andere Italiaan" ; dan weet je wat je krijgt en da's altijd goed!

23. Chris & Diane

Verreweg de beste Italiaan van Kampen en omstreken.
    Pasta's worden leuk geserveerd in een koekepannetje en de pizza's zijn super.
    Personeel (altijd) vriendelijk. Voor de rokers een aparte rookruimte met barretje en zelfbediening.
    Weekends behoorlijk druk, dus reserveren is wel zo verstandig. Niet het meest belangrijk, maar de prijzen zijn keurig.

Al met al, een aanrader!

24. ronald en lucy boudewijn

Het eten is er echt super je kan alles naar je eigen smaak laten klaar maken niets is te dol het personeel is altijd heel attent en aardig ook (in ons geval) zijn kids geen probleem er zijn tekeningen en auto's.

De open keuken geef aan dat de kok weet wat hij doet, en weet wat schoonhouden is.

Echt een aanrader we gaan er nu weer naar toe.

25. een echte aanrader om hier te gaan eten. naar een wat minderen periode zijn ze nu weer helemaal top. ik ben er nu in korte tijd al weer 2 keer geweest.
    sfeer, eten, bediening het is allemaal goed

26. jacquelien

heerlijk eten, gezellig restaurant, goede service

27. eveline de vries

ik heb de beste pasta gegeten!! Paolo heeft een prima service. Echt aan te bevelen

28. Ferry van Schubert

Zeker een aanrader vooral de 'speciale' gerechten op de achterkant van de kaart!!

29. K. van der Weide

Bijzonder goed restaurant, prima bediening en erg vriendelijk. Prijzen zeer redelijk. Een aanrader

30. B.Gerritsen

Lekkerste pizza's ooit, leuke en keurige bediening, rustige en zeker Italiaanse ambiance, mooie inrichting.

31. willem haasjes

echt een aanrader, ongedwongen sfeer met gastvrije bediening. eten was top !

Vorige pagina