Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hulshorst verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten, klassieke gerechten, origineel bereid.

2. Daisy de Jong

Zoals gewoonlijk, heel goed, alleen heel jammer dat er geen poffertjes waren... Dat was erg jammer.

3. Heerlijk gegeten en leuke sfeer.

4. In het gedeelte waar wij zaten was een groep die zich zeer luidruchtig gedroeg en boergeluiden liet horen vandaar het cijfer 4 voor de sfeer.
    Voor de rest niets dan lof.
    Met groet
    Familie van Dieren.

5. Gerda Zernitzg

Door iedereen als zeer positief ervaren en zeker voor herhaling vatbaar.

6. Het was echt super lekker! Heerlijk genoten van de ribeyes en T-bones, was toppie! Ik zou er zo weer heen gaan.

7. Internationaal Hulshorst

Geen succes. Uur en 40 minuten moeten wachten op 2 hamburgers en een saté. Wij waren al over onze honger heen. Toen vroegen wanneer het eten kwam, zou er nagevraagd worden in de keuken, maar nooit kwam er iemand antwoord geven. Toen het eten er dan eindelijk was kon het weer terug.
    Twee uur tegen on afgeruimde tafels aan zitten kijken, terwijl mensen aan de bar moesten wachten op een tafel. Koude patat. Personeel excuseerde zich voor het laat opnemen van een bestelling terwijl hij 10 minuten niks stond te doen.
    Hier hebben ze de boel niet voor elkaar.
    Kortom geen aanrader.

2,5
  8. Het was heel gezellig, leuke bediening en het eten was ook heerlijk en meer dan genoeg.
    En het was fijn dat onze hond ook zeer welkom was.

9. Positieve ervaringen. Het eten is altijd goed en voldoende. Van gebrek aan sfeer weinig gemerkt, dat moet je uiteindelijk ook zelf maken. Speelgelegenheid kan nog wel wat worden verbeterd.

10. Middelmatige wok waarbij bedienend personeel vriendelijk is maar keukenpersoneel niet vriendelijk overkomt daardoor geen prettige sfeer. Vloerbedekking rond de tafels waar al diverse keren iets overheen is gevallen.
    Geen babipangang bij het lopend buffet en geen bami.
    Creme brullee smaakt naar vis..... en pannen waar de wokspullen in worden voorgekookt oogde smerig.
    De grill en de bakplaat waren wel goed vooral de ossehaaspuntjes en de eendenborstfilet.

11. Niet de tafel gekregen die afgesproken was. Het was koud in de ontvangst hal.

12. Ondanks dat het heel erg druk was, hoefde je niet lang te wachten. Het eten was snel aangevuld en er was veel keus. Over het algemeen was het eten erg zout, en er was geen softijsmachine, wat de kinderen jammer vonden. De bediening ruimde alles snel op, wat erg fijn was. De vloer was erg glad en op sommige plekken erg plakkerig. De sfeer was niet heel gezellig, het is een grote ruimte dat alleen is opgevuld met tafels en stoelen. Parkeren op spitsavonden was wel een probleem. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

13. Door de eigenaren van de B&B in Hierden werden we gewezen op dit sfeervolle restaurant. Het was wel een half uurtje wandelen door de donkere herfstavond, maar dat was goed om trek te kweken. Geweldige inrichting met treinthema en goede, deskundige bediening. De seizoenskaart was al voldoende voor ons: vooraf selderijsoep en gevulde portabello, hoofdgerecht sukade en hertenbiefstuk, dessert crème brulée en brownie met vanille-ijs. Een flesje Rioja erbij. Er werd rustig de tijd genomen voor de diverse gangen, er was aandacht voor onze wensen, we hebben genoten. Zeker een aanrader!

14. Wij waren in de omgeving aan 't wandelen toen we langs Hof van Hulshorst kwamen en aangetrokken werden door heerlijke geuren van stoofvlees. Voor de volgende dag gereserveerd en het voldeed aan de verwachting. Wild stoofpotje was erg lekker en al het andere ook. Gezellige sfeer en goede bediening. Meer dan genoeg te eten. Het was top!

15. Ik vind dit toch wel echt een aanrader, de prijs lijkt misschien in eerste instantie heel wat, maar wat je ervoor krijgt doen weinig restaurants hun na.. Het eten is daarbij ook nog eens heerlijk! Hele leuke sfeer, was lekker druk, en toch goed geholpen door de bediening. Alleen tijdens de reservering aan de telefoon niet heel netjes te woord gestaan, nogal kortaf en onvriendelijk, uiteindelijk moest ik later terug bellen en toen wel netjes te woord gestaan. Verder enthousiast personeel en goed het restaurant gepromoot. Goede ervaring, zeker voor herhaling.

16. Liyang Sambal

Erg lekker eten, vooral de ossenhaas geniet ik elke keer weer erg van. Ook de mosseltjes uit de wok met sausje 8, de pittigste, is een cadeautje voor mijn mond. Er is echt voor ieder wat wils. Helaas soms erg druk, maar door de grote van het restaurant, en de snelle bereiding heb je hier weinig last van.

17. Het eten is wel ok voor een wok, voor ieder wel wat wils, maar er zijn nogal wat zaken die minder ok zijn. Er is een speelruimte (of iets wat er voor doorgaat) wat er gewoonweg niet uitziet. Een smerig bruin geverfd hok met allemaal spullen die kapot zijn. Geen aanrader voor gezelschappen met kleinere kinderen!!! Als je goed kijkt naar de rest van de aankleding, dan ziet dat er ook behoorlijk schabberig uit. Het meeste personeel spreekt weinig tot geen Nederlands.

6,3

19. Heerlijk restaurant! Lekker eten, gezellige sfeer, mooi gelegen en geweldige bediening. Als koning behandeld met mijn gezin.

20. Korrie Lans

Wij zijn nu vier keer geweest. De keuze is groot, ik mis de gewone bami. Ik heb nog nooit ergens zo'n lekker gevuld ei gegeten. De laatste twee keer was de buitenste rand wat donker en niet zo romig, alsof ze iets te lang hadden gestaan. Maar de smaak was wel goed. De zalm is heerlijk. En natuurlijk gaat er wel een keer iets mis. Nadat ik een stukje vlees geproefd had van mijn man dacht ik dát ga ik ook halen. Ik kwam terug met een homp taai half gaar vlees, ook de anderen die het proefden vonden het ook niet te eten. Van de 4 keer was verder alles erg goed en we komen gauw weer.

21. Ben

Heerlijk gegeten, wat een keus en alles is even vers en vooral lekker. Toch een minpuntje, waarom niet gewone bami, heb er veel mensen over gehoord, dan is het echt helemaal af!

22. hans de boer

Heerlijk gegeten. Erg jammer dat er geen bamie was.

23. Gisteren heerlijk gegeten in dit leuke, aparte, gezellig uitziende restaurant. Personeel was erg klantgericht. Kregen een uitgebreide uitleg over de menukaart. Echt heerlijk gegeten van begin tot eind. De kok kwam zelfs nog vragen of het smaakte. Een echte aanrader.

24. Dit restaurant gekozen omdat we in de buurt waren en de site en recenties wel goed klonken. Nou daar hebben we zeker geen spijt van! Wat een ontzettend verzorgd en uitgebreid aanbod heeft men hier! En het smaakte allemaal net zo heerlijk als het eruit zag. De ossenhaas van de teppan yaki was geweldig mals, echt super lekker. Heerlijke sushi, gevulde eitjes en carpaccio vooraf. En afgesloten met een bord vol met mini desserts. Zoveel keuze en alles met liefde en zorg bereid. Zeker voor herhaling vatbaar. We waren er nu op maandag en nu was het lekker rustig, volgens de recenties kan het in het weekeinde erg druk zijn dus wel iets om rekening mee te houden maar het restaurant is absoluut een bezoekje waard.

25. Afgelopen tijd hebben wij zeer veel wok restaurants bezocht. Deze was absoluut een van de minste. Bediening was weliswaar goed, borden werden zeer snel van tafel gehaald, echter het buffet was vaak leeg en zeer karig. Dit komt door de enorme drukte, waardoor het zeer lawaaig was. Producten op zich waren goed. Waarbij gemeld moet worden dat het buffet weinig keuze bied, je werd min of meer gedwongen te wokken. Helaas waren de wok koks niet vriendelijk. Vervolgens werden er ramen geopend waardoor er een lucht naar binnen kwam die absoluut restaurant onwaardig zijn.

26. Met vier personen gegeten. Restaurant zat helemaal vol. Niks van gemerkt. Geen lange wachttijden bij het bereiden. De tafels werden ook mooi vlot weer afgeruimd.

Eten was prima. Veel keuze. De ossenhaasen rib-eye zijn echt aanraders.

Voor de betaalde prijs hebben we zonder twijfel heerlijk gegeten! Hulshorst ligt niet echt naast de deur, anders zou ik er zeker vaker gaan eten!

27. Heerlijk gegeten met 6 personen en een peuter van 3 jaar. Het voorgerecht (aspergesoep) was prima van smaak, het hoofdgerecht (Angussteak) heel mals en goed gekruid met als nagerecht brownies in een weckpotje, kortom heerlijk gegeten. Bediening was heel attent en... de hond was welkom.

28. sean

29. Geweldig, wat een feest kan wokken en een avond uit zijn. Een superieur horeca bedrijf. Zijn er nu 2x geweest en nog steeds verbaasd over de kwaliteit. En een enorme keus, vlees, toetjes, drank, echt alles is af. En dan het personeel, zo aardig! Echt een aanrader.

30. Gisteren wezen eten met 3 vriendinnen. Bij binnenkomst wisten ze niks van onze reservering af, waarnaar we toch een plekje toegewezen kregen. Als eerste gerecht nam ik carpaccio. Na een hap waarbij een keihard stukje zat toch maar even navragen waarom er plastic in mijn eten zat. Na vragen bleek het geen plastic te zijn maar een scherf van een bord, want er waren daarvoor wat borden kapot gevallen. Geen excuses en geen goedmaking. Erg jammer, ik had mijn kies kunnen breken. Verder er zelf maar een gezellige avond van gemaakt. Bij het afrekenen verder geen excuses gehad of gevraagd hoe onze avond was gelopen. Jammer van deze service.

5,3