Eigen parkeerplaats aanwezig.

Bushalte 500 meter afstand .

Heerlijk genieten van ons eten en drinken voor een vaste prijs per persoon? Dat kan bij Fusion Plaza Hulshorst

Wat kunt u van Fusion Plaza verwachten?

Dranken:
Beginnen met een lekker drankje? Wat dacht u van vier soorten huiswijn, een lekker Hertog Jan biertje, breed assortiment aan frisdranken, koffie/thee en voor de kinderen Slush Puppy! Wachten op de bediening is verleden tijd. U kunt het namelijk zelf allemaal halen.

Voorgerechten:
Stokbroodjes, soepen, carpaccio, sushi en sashimi, en natuurlijk nog veel meer!

Warme gerechten:
Warm buffet (incl. patat en snacks voor de kinderen) teppanyaki, wok en onze grill.

Patisserie:
Verscheidene lekkere zoete hapjes,zoals spekkoek, brownies, cremé brulee. Ook hebben wij ijs en vers fruit, en natuurlijk onze witte en melk chocoladefontein!

• All-inclusive

• Rookruimte

1398420841 84
1448320744 83
1498220647 86
1508200628 85

1. Fusion plaza

2. Kom 1 keer in de maand, en altijd is het eten, en drank en vooral gast vrijheid en de sfeer daar altijd perfect, zou iedereen aanraden hier te gaan eten, en de prijs ja is in verhouding wat u daar kan eten jong en oud, echt weinig, tot de 1 ste kersttdag kijk er al na uit met me familie uit utrecht.

3. Goed gegeten. Er is voldoende vis wat ik zelf erg veel eet en ze waren gastvrij.

4. Al jaren zijn wij tevreden gasten, 27-09-2017 viel tegen.
    Nog steeds geen bami en babi-pangang, bijvullen aardappeltjes, krieltjes en laatste scholletje hadden we nog net kunnen pakken! Nee deze keer was niet zo geslaagd, sorry hoor maar het was zo! De sate was heel droog en lauwwarm maar ik laat het hierbij.

Ellen Bos,

5. Cor v. Viegen

Lekker gegeten, hier weer andere dingen dan bij andere wokken, is wel een 9 waard.

6. Hier meerdere keren heerlijk gegeten, eten en drinken is echt goed, personeel is ook vriendelijk.
    Minpunten zijn : parkeren is heel gevaarlijk langs de drukke weg en in de berm. Heel weinig parkeerruimte.
    Bami miste ik en de babi pangang, verder is de speelhoek niet echt overzichtelijk. Algehele uitstraling binnen en buiten is beetje sober. Maar we komen zeker weer terug.

7. Riekelt de Vries

Eten uitstekend. Gezellige sfeer! Veel verschillende soorten vlees om te wokken. Ook hertenbiefstuk wat natuurlijk uitstekend bij de Veluwe past.

8. Gerrit en gerrie

Eten hier iedere keer met veel plezier, voor iedereen wat, van glutenvrij tot vegetarisch .
    Sfeervol voor een groot restaurant met kwalitatief zeer goede product.

9. Heerlijk gegeten.
    We zijn al in veel wok restaurants geweest, maar dit is toch een van de beste.
    Ruim voldoende keus en zeker het vlees van de grill was heerlijk. Leuk dat je je eigen wijn en bier kan tappen
    Borden werden op tijd weg gehaald en alles zag er keurig en netjes uit!
    Jammer dat het voor ons te ver weg is (waren een nachtje hotel) anders kwamen we zeker vaker!

10. Louis Ekas

Zeer stabiel adres om eens heerlijk te gaan eten en te drinken. De kwaliteit is altijd hetzelfde, namelijk tóp.....Alles supervers en smakelijk, niets op aan te merken. De prijs/kwaliteitsverhouding is geweldig. Probeer ook zeker de ossenhaaspuntjes en de T-bonesteak. Zonder die geproefd te hebben mag je hier eigenlijk niet weg. Ook de huiswijnen (zelf tappen) zijn super en perfect op temperatuur. Heel leuk adres om een dagje Veluwe onvergetelijk af te sluiten.

11. Het was top, we hebben heerlijk gegeten en gedronken. We komen zeker nog een keertje terug.

12. Het was weer erg goed verzorgd en top eten, gr m.

13. Het was enorm druk maar je was overal vrij snel je gerechtje klaar.
    Alles werd op tijd aangevuld.
    Het eten was heerlijk en het personeel vriendelijk.
    prijs/kwaliteit was prima.
    Wij komen hier zeker terug.

14. W.H. Schreuder

Lekker veel eten en drinken voor een goede prijs; kwaliteit goed. (2 uur lang)
    Gezellig met een groep. Met z'n tweetjes weinig sfeervol. (erg druk)

15. R.Ponsteen

We hebben erg genoten, alleen zou wat ons betreft de muziek wel minder of uit mogen. Verder kan ik het iedereen aanbevelen.

16. Daisy de Jong

Zoals gewoonlijk, heel goed, alleen heel jammer dat er geen poffertjes waren... Dat was erg jammer.

17. In het gedeelte waar wij zaten was een groep die zich zeer luidruchtig gedroeg en boergeluiden liet horen vandaar het cijfer 4 voor de sfeer.
    Voor de rest niets dan lof.
    Met groet
    Familie van Dieren.

18. Gerda Zernitzg

Door iedereen als zeer positief ervaren en zeker voor herhaling vatbaar.

19. Het was echt super lekker! Heerlijk genoten van de ribeyes en T-bones, was toppie! Ik zou er zo weer heen gaan.

20. Positieve ervaringen. Het eten is altijd goed en voldoende. Van gebrek aan sfeer weinig gemerkt, dat moet je uiteindelijk ook zelf maken. Speelgelegenheid kan nog wel wat worden verbeterd.

21. Middelmatige wok waarbij bedienend personeel vriendelijk is maar keukenpersoneel niet vriendelijk overkomt daardoor geen prettige sfeer. Vloerbedekking rond de tafels waar al diverse keren iets overheen is gevallen.
    Geen babipangang bij het lopend buffet en geen bami.
    Creme brullee smaakt naar vis..... en pannen waar de wokspullen in worden voorgekookt oogde smerig.
    De grill en de bakplaat waren wel goed vooral de ossehaaspuntjes en de eendenborstfilet.

22. Niet de tafel gekregen die afgesproken was. Het was koud in de ontvangst hal.

23. Ondanks dat het heel erg druk was, hoefde je niet lang te wachten. Het eten was snel aangevuld en er was veel keus. Over het algemeen was het eten erg zout, en er was geen softijsmachine, wat de kinderen jammer vonden. De bediening ruimde alles snel op, wat erg fijn was. De vloer was erg glad en op sommige plekken erg plakkerig. De sfeer was niet heel gezellig, het is een grote ruimte dat alleen is opgevuld met tafels en stoelen. Parkeren op spitsavonden was wel een probleem. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

24. Ik vind dit toch wel echt een aanrader, de prijs lijkt misschien in eerste instantie heel wat, maar wat je ervoor krijgt doen weinig restaurants hun na.. Het eten is daarbij ook nog eens heerlijk! Hele leuke sfeer, was lekker druk, en toch goed geholpen door de bediening. Alleen tijdens de reservering aan de telefoon niet heel netjes te woord gestaan, nogal kortaf en onvriendelijk, uiteindelijk moest ik later terug bellen en toen wel netjes te woord gestaan. Verder enthousiast personeel en goed het restaurant gepromoot. Goede ervaring, zeker voor herhaling.

25. Liyang Sambal

Erg lekker eten, vooral de ossenhaas geniet ik elke keer weer erg van. Ook de mosseltjes uit de wok met sausje 8, de pittigste, is een cadeautje voor mijn mond. Er is echt voor ieder wat wils. Helaas soms erg druk, maar door de grote van het restaurant, en de snelle bereiding heb je hier weinig last van.

26. Het eten is wel ok voor een wok, voor ieder wel wat wils, maar er zijn nogal wat zaken die minder ok zijn. Er is een speelruimte (of iets wat er voor doorgaat) wat er gewoonweg niet uitziet. Een smerig bruin geverfd hok met allemaal spullen die kapot zijn. Geen aanrader voor gezelschappen met kleinere kinderen!!! Als je goed kijkt naar de rest van de aankleding, dan ziet dat er ook behoorlijk schabberig uit. Het meeste personeel spreekt weinig tot geen Nederlands.

28. Korrie Lans

Wij zijn nu vier keer geweest. De keuze is groot, ik mis de gewone bami. Ik heb nog nooit ergens zo'n lekker gevuld ei gegeten. De laatste twee keer was de buitenste rand wat donker en niet zo romig, alsof ze iets te lang hadden gestaan. Maar de smaak was wel goed. De zalm is heerlijk. En natuurlijk gaat er wel een keer iets mis. Nadat ik een stukje vlees geproefd had van mijn man dacht ik dát ga ik ook halen. Ik kwam terug met een homp taai half gaar vlees, ook de anderen die het proefden vonden het ook niet te eten. Van de 4 keer was verder alles erg goed en we komen gauw weer.

29. Ben 5 punten

Heerlijk gegeten, wat een keus en alles is even vers en vooral lekker. Toch een minpuntje, waarom niet gewone bami, heb er veel mensen over gehoord, dan is het echt helemaal af!

30. hans de boer

Heerlijk gegeten. Erg jammer dat er geen bamie was.

31. Dit restaurant gekozen omdat we in de buurt waren en de site en recenties wel goed klonken. Nou daar hebben we zeker geen spijt van! Wat een ontzettend verzorgd en uitgebreid aanbod heeft men hier! En het smaakte allemaal net zo heerlijk als het eruit zag. De ossenhaas van de teppan yaki was geweldig mals, echt super lekker. Heerlijke sushi, gevulde eitjes en carpaccio vooraf. En afgesloten met een bord vol met mini desserts. Zoveel keuze en alles met liefde en zorg bereid. Zeker voor herhaling vatbaar. We waren er nu op maandag en nu was het lekker rustig, volgens de recenties kan het in het weekeinde erg druk zijn dus wel iets om rekening mee te houden maar het restaurant is absoluut een bezoekje waard.

32. Afgelopen tijd hebben wij zeer veel wok restaurants bezocht. Deze was absoluut een van de minste. Bediening was weliswaar goed, borden werden zeer snel van tafel gehaald, echter het buffet was vaak leeg en zeer karig. Dit komt door de enorme drukte, waardoor het zeer lawaaig was. Producten op zich waren goed. Waarbij gemeld moet worden dat het buffet weinig keuze bied, je werd min of meer gedwongen te wokken. Helaas waren de wok koks niet vriendelijk. Vervolgens werden er ramen geopend waardoor er een lucht naar binnen kwam die absoluut restaurant onwaardig zijn.

33. Met vier personen gegeten. Restaurant zat helemaal vol. Niks van gemerkt. Geen lange wachttijden bij het bereiden. De tafels werden ook mooi vlot weer afgeruimd.

Eten was prima. Veel keuze. De ossenhaasen rib-eye zijn echt aanraders.

Voor de betaalde prijs hebben we zonder twijfel heerlijk gegeten! Hulshorst ligt niet echt naast de deur, anders zou ik er zeker vaker gaan eten!

34. sean

35. Geweldig, wat een feest kan wokken en een avond uit zijn. Een superieur horeca bedrijf. Zijn er nu 2x geweest en nog steeds verbaasd over de kwaliteit. En een enorme keus, vlees, toetjes, drank, echt alles is af. En dan het personeel, zo aardig! Echt een aanrader.

36. Gisteren wezen eten met 3 vriendinnen. Bij binnenkomst wisten ze niks van onze reservering af, waarnaar we toch een plekje toegewezen kregen. Als eerste gerecht nam ik carpaccio. Na een hap waarbij een keihard stukje zat toch maar even navragen waarom er plastic in mijn eten zat. Na vragen bleek het geen plastic te zijn maar een scherf van een bord, want er waren daarvoor wat borden kapot gevallen. Geen excuses en geen goedmaking. Erg jammer, ik had mijn kies kunnen breken. Verder er zelf maar een gezellige avond van gemaakt. Bij het afrekenen verder geen excuses gehad of gevraagd hoe onze avond was gelopen. Jammer van deze service.

37. MB 391 punten

Goed wokrestaurant, uitgebreide keuzemogelijkheden en goed eten.
    Op vrijdag en zaterdag laat men soms echt te veel mensen binnen en is het op een gegeven moment te druk. De wachtrijen overal zijn dan wat minder prettig. Bij het wokgedeelte wordt het op een gegeven moment dan een gesmeer. Het water en de netjes zien er dan niet meer uitnodigend uit en ook eromheen zou het op wel wat netter bijgehouden mogen worden.
    Doordeweeks of op zondag echter is het heerlijk genieten hier. Het afruimen en bijvullen wordt goed bijgehouden en ook voor vragen is er altijd wel iemand beschikbaar in de buurt.

38. Henk Monster

Wij hebben met de zaak hier gisteravond het jaar afgesloten.
    Wat een prachtig, ruim opgezet restaurant.
    Het eten is er heerlijk en je weet zowat niet wat je moet kiezen zoveel keus is er.
    Heerlijk bereid door de topkoks.
    Mensen zijn erg gastvrij.
    Zeker een aanrader voor mensen die voor een gunstige prijs heerlijk willen genieten van lekker eten.

39. Mooi verzorgd restaurant. Veel keus in eten. Alles is lekker vers, kleine porties die goed aangevuld worden. Jammer is het personeel dat onderling steeds Chinees staat de praten terwijl jij op je gewokte eten staat te wachten..
    Klein dingetje, mis de "bordjes" bij het eten en wok ingrediënten wat wat is...

40. Afgelopen zaterdag hier geweest. Gewoon een top zaak, veel keus voor weing geld. 2 uur onbeperkt eten met hoogstandjes. Goed gevulde Buffet met een ruime keus voor een ieder. Dan de wok en de Tepanyaki ook gewoon goed, ruime keus. Probeer eens de runderhaas puntjes van de plaat, ze zijn super ! IJs Buffet veel keus in divers vers fruit. Ook voor de kids genoeg, geen ijs dan een vers bakje Cappucino en als afsluiter een Chocolade Fontein en verse slagroom. Ik zeg een aanwinst voor de Veluwe.
    Wij komen hier zeker terug. Ga zo door !

41. Goed eten. Jammer dat er "veel voor een dubbeltje op de eerste rang" publiek is.

42. l.v.d.schootbrugge

U heeft een prima keuken. Met heerlijke gerechten, toch 1 tip, er is geen bami, allemaal mihoen
    en er is geen baby pangang.

43. Heleen en Herman

Goed wok restaurant met een goede prijs-kwaliteits verhouding! Echt lekker gegeten! Veel keus in gerechten en aan te bevelen voor een avondje uit eten voor zowel familie als vrienden/stellen.

44. F te lindert

Wij waren aangenaam verrast. Komen vast nog eens terug.

45. Goede wok, echt een aanwinst voor hulshorst , we komen graag nog vaak terug.

46. Geweldig restaurant. Veel keus uit allemaal verse producten. Ik heb er niet veel verstand van maar volgens mij is er niets uit pot of blik maar alles vers en dat voor een all you can eat formule. Echt geweldig.
    Super aardige eigenaar en hele behulpzame koks die niet als robots het eten staan klaar te maken maar ook bereid zijn het eens anders te doen. Ik eet bijvoorbeeld geen suiker en dat hoef je slechts 1x te zeggen en daarna wordt er rekening mee gehouden.
    Niet alles goedkoop maar kwaliteit met een top prijs. Sterke drank is er tegen gereduceerde prijs (1,20 voor jenever en 3,50 voor whisky) verkrijgbaar. Aanrader!

47. Voor de eerste keer daar geweest was werkelijk perfect, de verhouding prijs eten en drinken perfect. Eten was uitstekend werkelijk een aanrader.

48. Toen het restaurant nog niet was overgenomen was dit ronduit slecht. Toch wilden wij deze eigenaren ook een eerlijke kans geven, en wat zijn wij blij dat we dat gedaan hebben! Vanbinnen is het restaurant zoveel stijlvoller geworden. Ontzettend strak gewoon. Het eten was heerlijk. Veel keus, en alles van goede kwaliteit. Tipje: De eendenborst van de Teppan Yaki. Ik krijg echt een flinke eendenborst, en deze was super mals. Echt complimenten voor de nieuwe eigenaren!
    Volgende week kom ik weer! :-D

49. Dit is een topper!!! Wat een keuze.... en ook vegetarisch en glutenvrij, daar is goed over nagedacht. Het buffet zag er netjes en fris uit en alles is van goede kwaliteit en vers. Ook de ruimte rond de wok, grillplaat en de "kolen"grill was prettig en ruim. Om op de "kolen" grill terug te komen, dit was echt heerlijk!!! De wok is verder ruim opgezet en in ruimtes verdeeld zodat het niet zo groot en ongezellig lijkt. (geen vreetschuur-idee)
    Een tip.. de buitenkant nog een beetje opknappen, de hoezen vind ik vreselijk om de stoelen, en een rose-biertje in het assortiment... maar ach waar hebben we het over... Wij gaan hier zeker terugkomen! Het was heerlijk!

50. Een geweldige presentatie van vakmanschap, zowel in buffetvorm als in vakmanschap van de koks.
    Een verademing om voor zo weinig zoveel te krijgen.
    Je zou wel gek zijn om elders te gaan eten. Bovendien is de kwaliteit geweldig en wat ons betreft mag u er wel meer voor neertellen. Inclusief drinken (zwak alcohol). De prijs is belachelijk laag. 23,50 all inn.
    Bezoeken regelmatig soortgelijke eetgelegenheden door heel Nederland. Deze staat op nummer 1 op ons lijstje.
    Een nieuwe ondernemer. Een nieuw jasje. Een nieuwe kans voor een vakman.
    Note: Nu snel aan de weg timmeren qua naamsbekendheid en snel ook gebruik maken van de media en de digitale mogelijkheden.
    Als lezer van deze revieuw moet u zeker het restaurant eens gaan bezoeken om echt lekker te eten.

51. Claudia T

Dit wokrestaurant is geweldig! Wat een verbetering sinds de huidige eigenaren dit overgenomen hebben.
    Het ziet er binnen supernetjes uit, en een ruime keuze aan eten en drinken. Alleen de buitenkant nog wat opknappen en wat meer uitstraling geven, dan is het helemaal perfect!
    Mij gaan ze hier zeker terugzien!

52. Nu tweemaal in dit restaurant gegeten. Ziet er vanbinnen aardig uit. Buiten kan men de boel wel wat beter bijhouden. Verwacht hier geen hoogstandjes, maar geniet van twee uur onbeperkt eten en drinken tegen een zeer redelijke prijs. Voor de gevraagde prijs biedt men zeer veel.