Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Huissen verdeeld zijn.

1. Roy Koenen

Nu voor de 2de keer gegeten en we zijn zeer tevreden. Lekker eten, goede service. Dit word ons vaste stekkie... Ga zo door

2. Gisteren gegeten. Ik vond dat we wel lang moesten wachten op de kaart & een drankje en ook op het eten. Verder had er iets meer persoonlijke aandacht mogen zijn, even een leuk gesprek, een lekker gerecht onder de aandacht brengen enz. Het eten was dik in orde. In lange tijd niet meer zulk lekker gegrild vlees gehad. Ook de courgette was erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!

3. Super lekker mals vlees. Je zet het mes erop en snijdt er al doorheen. Goede ruime porties, fijne bediening, maaltijden en aanbiedingen worden uitgelegd.

4. Heerlijk gegeten en lekkere Griekse wijn gedronken. Bediening super gastvrij. Wij waren de laatste die weggingen en we werden absoluut niet weggekeken. Zeker voor herhaling vatbaar

5. Huissen heeft een top restaurant er bij gekregen. Heb daar fantasties goed gegeten. De presentatie van de gerechten is echt aandacht gegeven in kleur en smaak en opmaak echt top. Maar zeker de bediening niet vergeten. Maakte het echt af. Gewoon klasse.

Is zeker de moeite waard voor een bezoekje te gaan doen. Laat je verrassen in dit restaurant. Compliment van deze kant en komen zeker weer binnen vliegen voor weer een heerlijke maaltijd.

6. Erg fijne ontvangst. Prima eten. Vriendelijke bediening!! Een aanrader.

7. Weer heerlijk gegeten. Enige minpuntje was dat mijn dessert niet meer gemaakt word.
    Ben niet zo ijsliefhebber en vond het nutellatoetje super, maar die word niet meer gemaakt. Hoop dat het weer terug komt...

8. Wij zijn vandaag hier wezen eten. Ik had een mix van vis. De gamba's en de inktvisringen roken niet lekker, zo erg eigenlijk, dat ik het niet op kon eten en zelfs mijn man rook het van een afstand. Wij hebben het aangegeven toen ze de borden kwamen afhalen. Zij hebben aangegeven dit aan de keuken door te geven. En dat was het. 1 van de duurste gerechten en er werd niets mee gedaan! Mijn man had gyros, zijn gerecht was lekker. Toch maar een baklava genomen omdat ik trek had. Ik eet vaak vis en zo hoort het niet te ruiken! Geen excuses aangeboden gekregen of een kopje koffie (niet dat het daarom gaat). Voor ons de eerste en laatste keer!

9. Wij hebben er lekker gegeten. Het was er gezellig en een leuke sfeer. De bediening was uitstekend. Zeker om nog een keer terug te gaan.

10. Ger Romeijnders

Aanrader. Prijs/kwaliteit helemaal top.

11. Eten was goed maar we zouden twee voor de prijs van een krijgen waar ik voor gemaild had, dat hebben we niet gekregen. Dus daar gaan wij niet meer heen. Onduidelijke of verkeerde aankondiging.

Mvg,

J. Hendriks van Gestel

12. Lekker gegeten. Borden mooi opgemaakt. Vriendelijke bediening!

13. Lekker gegeten. Gebruik gemaakt van de aanbieding twee driegangen menu's voor 32,50 euro. Mijn dochter wilde ook graag mee en na een mailtje met het restaurant kon ze ook mee eten.
    Gezellig klein restaurantje. Voorgerechten waren prima. Hoofdgerecht was uitstekend. Begreep de driegangen alleen niet. Met voor en hoofd zat je op twee. Wat meer dan voldoende was met eten. Leuke verrassing was dat ze onze dochter ook in de actie betrokken. We gaan hier zeker nog een keer eten.

14. Was supergezellig en heerlijk gegeten. Je voelt je echt gast

15. Verhoeven

Heerlijk gegeten. No. 36 en 46 met witte rijst afgehaald. Hartstikke lekker. Al meerdere keren afgehaald en iedere keer was het fantastisch.

16. Pasta carbonara was niet te eten! Smaakt naar water, geen spekjes of kaas. Flinke tegenvaller!

17. Jop Hovens

Gezellige sfeer, obers en kok. Grote porties, ook als je gebruik maakt van een actieprijs. Top avond

18. Heerlijk gegeten met de actie 2e drie-gangenmenu gratis. Veel keuze en erg smakelijk! Vriendelijk personeel en een goede sfeer. Wij komen zeker nog eens terug.

19. E van Maanen

Wij hebben gisteren voor de derde keer bij Alexandros Huisen gegeten. Het was weer heerlijk en is een aanrader voor wie zich even weer in Griekenland wil voelen. Wij blijven naar Alexandros gaan. Gewoon omdat alles daar heerlijk is!

20. Dhr.E.Wijnbeek

Al meerdere malen hier gegeten,zowel zonder korting als met korting.
    Ook via korting alles van de kaart (zelfde porties).
    Vriendelijk personeel,goed eten en de prijs kwaliteit is prima.

21. Zeer goed gegeten, mooie opmaak van de borden, vriendelijk personeel en top chef.

22. Geweldig gegeten. De ossenhaas die ik had was erg mals. Lang geleden dat ik zo'n lekker stuk vlees heb gehad. Voor herhaling vatbaar.

23. Heerlijk gegeten. Borden worden super mooi opgediend. Bediening is warm en netjes. Zeker een aanrader.

24. Waardeloos! Hebben de reservering gecancelled omdat we een uur van te voren te horen kregen dat de pin automaat kapot was? Wij moesten maar cash afrekenen? En anders 's vrijdags terug komen? Schandalig! Wij kregen het idee dat we hier niet welkom waren. Zijn nu ergens anders wezen eten. Ik raad iedereen af om hier te gaan eten! Als dit klant vriendelijk moet heten. Wat een aanfluiting!

25. We hebben lekker gegeten!! Vriendelijk geholpen.

26. Ik vond het een zeer goeie ervaring en waren zeer gastvrij en vriendelijk. Zeker de moeite waard om te terug te komen!

27. Chinees-Indisch Huissen

We moesten erg lang wachten ookal waren er niet zoveel klanten. Eenmaal thuis bleken ze een gerecht vergeten te zijn en de bami was koud, daarom niet voor herhaling vatbaar.

2,8
  28. Chinees-Indisch Huissen

Lekker eten voor een laag prijsje, vooral met de rijsttafels krijg je veel voor een lage prijs. Mijn man en ik vinden het heerlijk.

29. Het eten was erg lekker, goed verzorgd en ga zeker nog een keertje terug om te eten .

30. fred van hemert

De ontvangst was al anders dat wij gewend waren, want we werdelijk hartelijk welkom geheten en we werden de hand geschut. Het eten was voldoende en smaakte heerlijk en de bediening was goed (de van origine Nederlandse ober deed het prima). Wat ook leuk om mee te maken was, dat er op een gegeven moment borden sneuvelden en er vervolgens de Sirtaki werd gedanst door medewerkers van het restaurant en enkele gasten. Ook toen we vertrokken werden wederom handen geschut. We hadden hier zeker het gevoel dat de gast nog als gast werd behandeld. Kortom zeker een aanrader. Als rechtgeaarde Nederlanders hebben we ook een minpuntje. Wij zaten aan een tweepersoons tafeltje, maar vonden wel dat de tafels dicht op elkaar stonden. Vanuit het oogpunt van de eigenaar is dit uiteraard te begrijpen, maar iets meer privacy was welkom geweest.