Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Huissen verdeeld zijn.

1. Eetcafé Huissen

Fam. Rikken

We hebben heerlijk gegeten bij Bar Lekker. De bediening was prima en we waren prettig verrast dat er ook nog aan de jarige werd gedacht.

Fam rikkenūüĎćūüŹĽ

2. Eetcafé Huissen

Nancy Wanders

Het was wederom weer heerlijk!

3. Eetcafé Huissen

Het was echt heerlijk! Een aanrader voor iedereen.

4. Eetcafé Huissen

Het was geweldig! Een zeer vriendelijk meisje wat ons bediende en heerlijke smaken. Echt een aanrader... wat een traktatie!!

5. Eetcafé Huissen

A. Hoogenberk

De gerechten waren zeer verrassend en exclusief bereid!

6. Eetcafé Huissen

Henri√ętte

De kwaliteit van het eten is erg goed.
    Heerlijke wijnen, niets op aan te merken.
    Toch wat puntjes.
    Hoofdgerecht met nauwelijks bijlage frites moesten extra worden bij betaald, jammer.
    Gevraagd wat brood bij het voorgerecht.
    Hier werd 5.80 Voor gerekend had niet gevraagd om een sausje, alleen wat brood.
    Zo loopt de rekening stiekem op.

Wel lekker gegeten.

Groetjes Henriette.

7. Eetcafé Huissen

Harry drenth

Top kwaliteit eten met zeer mooie wijnen.
    Leuke locatie.

8. Eetcafé Huissen

Nikki Witjes-Kiewiet

Wat een geweldig restaurant. Heerlijke sfeer. Gezellig, cozy, leuke bediening. Super lekker eten en drinken. Top wijnen en zoals manlief zegt lekkere speciaal bieren. Dikke vette 10+. Tussen de gerechten door genoeg tijd om het te laten zakken en heerlijk een glaasje wijn/bier te drinken.
    Wij zaten binnen maar als het warmer was geweest hadden we zeker in de gezellige binnen tuin willen zitten. (was ons iets te fris).
    Chapo voor de eigenaar en eigenaresse.
    Wij komen er zeker heel heel vaak terug.
    Lieve groetjes Nikki en Marcel Witjes.

Wij hebben nog nooit zo lekker Grieks gegeten. Vlees zo mals als boter met super veel smaak. Was top.

10. Eetcafé Huissen

Super lekker gegeten!! Mijn favoriete zaak in Huissen!! Top!!

11. Eetcafé Huissen

Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Het eten wordt met veel aandacht klaargemaakt en dat proef je!

12. Eetcafé Huissen

Erik Seldenthuis

Zeer gezellig met een uitmuntende keuken (alleen de amuses al zijn een traktatie!) en een heel attente en vriendelijke bediening. Top!

13. Nederlands Huissen

Ervaring slecht! In het verleden vaak hier gegeten echter de laatste paar keer was het slecht. Normaal krijg je voldoende te eten. De laatste keer met 4man hier gegeten er zou voor 4 personen friet en groenten moeten zijn. We kregen echter de zelfde hoeveelheid als de tafels waar men met 2 man zat. Kan, vergissing geweest zijn we hebben toen bij besteld bleek dit echter extra op de rekening te komen! Dit aan gegeven aan de eigenaresse en deze gaf aan dat dit normaal is als je geen voorgerecht besteld. Ik gaf nog aan dit merkwaardig te vinden dat je met 4 man ben en voor 2 personen krijg. Bij andere restaurants doet men het zelfde werd niet vriendelijk aangegeven. W~ij zullen voorlopig hier niet meer komen want ook de kwaliteit was minder als anders. Het bedienend personeel was goed en vriendelijk jammer dat je als eigenaar zelf de zaak zo naar beneden haalt.

Niels vernooij

Een verloederde tent met een uitstraling van een café anno 1981, het stinkt naar frituurvet en de tegels zien geel van de vettige rook, de snackvitrine is echt een horrorscenario ik herkende bepaalde stukken vlees van Gordon Ramsey oorlog in de keuken, het is niet te bevatten dat ze met de wederopbouw van de straat dit verloederde hol niet meenemen.

loes borgardijn hoogakker

We gaan vandaag voor de 4 of 5 keer dit jaar ik hoop dat het weer zo gezellig en lekker wordt.

16. Italiaans Huissen

18.30 aanwezig om 20.20 het hoofdgerecht. Je moet heel veel (te veel) geduld hebben. Bediening reageerde verbaasd ūüė°. Is blijkbaar standaard.

17. Eetcafé Huissen

In een hoop restaurants gegeten maar dit is echt voortreffelijk. Prijs kwaliteit is echt super! Vriendelijk personeel en de ambiance is ook prima! Kortom een echte aanrader!

18. Eetcafé Huissen

José

Super goed en gezellig restaurant, bijzondere gerechten, soepje overheerlijk, leuk en gezellig personeel, bediening en kwaliteit uitstekend. Kortom een vette aanrader!!

Lekkerste ijs van Lingewaard en de service is altijd top!

20. Nederlands Huissen

A. Coenen

Heerlijk gegeten in een heel rustig tempo. De keuze is groot en mooi dat er heerlijke aspergegerechten op het menu staan.
    Een klein minpuntje: te veel kerriesaus over de bleekselderijsalade.

William Ederveen

Groente veel te gaar, geen bite, slap aan de vork, rest heerlijk.

22. Chinees-Indisch Huissen

De zaak ziet er gezellig uit. De inrichting is gemoderniseerd. Leuke aparte wachtruimte. Vriendelijke en nette bediening. Het eten is voortreffelijk, Zeer zeker een aanwinst voor Huissen. Niet alleen voor afhalen, maar er is ook voldoende ruimte om hier rustig te eten.

23. Eetcafé Huissen

Heerlijk gegeten! De bavette was perfect gebakken, mals en had veel smaak. Een prachtig stuk kabeljauw was ook verrukkelijk! Flinke porties. Mooi opgemaakte borden met allemaal heerlijke kleine garnituren. Heel veel smaakjes! De ontvangst is altijd hartelijk en de bediening sympathiek en effici√ęnt. Het kaasplankje was mooi gevarieerd met heerlijke kaasjes en een super ovenvers notenbroodje en lekkere vijgencompote. Als extra verwennerijtje een bolletje ijs erbij. Het warme chocolade taartje plus andere lekkernijen was ook erg lekker. Al met al een heerlijk diner: we voelden ons echt verwend.

Voor het eerst daar gegeten was super lekker en vriendelijk personeel.

Gezellige avond gehad. Leuk met Griekse muziek en uiteraard ook kapotte borden.

Luca

27. Chinees-Indisch Huissen

Toevallig terechtgekomen in Huissen en besloten daar te lunchen. We hebben kei lekker gegeten. Leuke keuzes, alle menugerechten leken ons lekker. We hebben een heerlijke chinese rijsttafel besteld met een lekkere en goedkope wijn. Prima portie, heerlijke van smaak, goede kwaliteit en uitstekende service!

28. Italiaans Huissen

Ellen Mulder

Prima restaurant, heerlijk eten alleen grijpen we elke keer mis als we vragen om tagliatelle met truffel. Ons favoriete voorgerecht. Niet meer voorradig terwijl het wel aan andere gasten geserveerd wordt.

29. Eetcafé Huissen

Ria en Ger Stokman

Lekker gegeten, goed verzorgd, borden mooi opgemaakt. Aanrader.

Netjes 2 dagen van te voren gereserveerd. Bevesteging ook nog gekregen zowel via email als sms. Staat we voor een gesloten deur. Niks gehoord en geen afmelding gehad. Dit toch wel verwacht als je een reservering hebt.