Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Huissen verdeeld zijn.

Rob en trudy

Voor de eerste keer bij Bar Lekker geweest. Het zat bijna helemaal vol. Vrij snel werd een drankje geserveerd. Daarna hebben we 1 uur en 10 minuten gewacht op ons voorgerecht. Vlak voor het voorgerecht, dus ook na een uur pas, kwam er een amuse. Daarna hebben we weer drie kwartier gewacht op ons hoofdgerecht.in die tussentijd hebben we er wel wat van gezegt dat het allemaal wel heel lang duurde. Ons werd ter compensatie voor beiden een glas witte wijn aangeboden. Kortom: het eten was goed, maar voor dat je iets krijgt moet je wel heel erg veel geduld hebben.

Bernadette en Roy

Heerlijk gegeten, leuke bediening en prima prijs kwaliteit verhouding!

S.vermeulen

Heerlijk gegeten, snelle bediening en kwaliteit voor je geld.

M. Janssen

Heerlijke tapas gegeten, ruime keuze uit diverse warme en koude gerechten.
    Echt de moeite waard om hier te gaan eten!

Tim de Bruin

Restaurant uitgekozen omdat het een van de weinige was die dinnercards accepteren (cadeau v.d. zaak). Eten smaakte prima, echter omdat er een grote groep binnen was moesten we met z’n 4en meer dan een uur wachten tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Volgens mij hadden ze het zelf niet door. Een drankje v.d. zaak lijkt me het minimum, maar goed.

6. Nederlands Huissen

Vanavond wezen eten bij de Betuwe in Huissen.
    Bij aanvang van het hoofdgerecht krijg ik een vol glas bier over me heen met als gevolg broek drijf nat tot op mn onderbroek,
    mn blouse drijf nat zelfs mn t-shirt die ik er onder aan had.
    Ik vind bier echt smerig en vond het erg vervelend om de rest van de avond te stinken naar bier.
    Op zich kan het gebeuren maar dan bied je de gast op zn minst een bakje koffie aan.
    ik kreeg excuses en de woorden ja hij komt net uit de spoelkeuken of mij dat op dat moment intereseerd.
    Ik heb hierdoor de avond als erg onprettig ervaren mede door hoe de Betuwe er mee om ging.
    ik kom zelf uit de horeca maar dan denk ik dat je het niet snapt!!
    ik ben ook niet meer van plan om daar nog terug te komen als gast!

7. Nederlands Huissen

Iwan Egging

8. Chinees-Indisch Huissen

wim kersten

Goede bediening en lekker eten.

Erg slecht…
    Vandaag was de zoveelste keer dat er iets uit de bestelling miste.
    Ik belde terug om te vertellen dat ik iets niet had gekregen, de jongen aan de telefoon zei: “ohja, komt er nu aan”

Na een kwartier gewacht te hebben, heeft de rest al zijn eten op, en mijn frietjes zijn koud (ik eet dit altijd graag samen).
    Ik belde opnieuw en dezelfde jongen zegt: “ja dat gaat zo de deur uit. ”
    Ik vertelde dat mijn eten onderhand koud was geworden en dat het belachelijk is dat wanneer jets vergeten wordt niet direct wordt gebracht.
    De jongen antwoordde met:”tja sorry”.
    Ik vroeg of ik geen nieuwe friet kon krijgen, dat dit wel het minste was wat ze konden doen.
    De jongen moest dit met zijn baas overleggen en kwam terug aan de telefoon en zei: “ja is goed, wordt gebracht” tuut… tuut… tuut…
    Hij hing op…

Nu drie kwartier later wacht ik nogsteeds op mijn eten… top tent!

Fred en Anja

Wij hebben onze 31 jarige trouwdag samen met een etentje bij Alexandros gevierd. Super leuke en vriendelijke serveerster en de eigenaar had een heerlijke koude koffie gemaakt voor ons. Met recht goed, en gezellig was het, top voor ons!!

Astrid.wiltink

Slecht. Wij hadden bonnen voor korting.
    Bij binnenkomst tegen seveerster gezegd dat we kortingsbonnen hadden. Komt goed zegt ze. Vervolgens kiezen wij menu tapas met 4 pers. Was overigens heerlijk. Bij afrekenen met bob 50 % korting kregen we meteen te horen dat t lastig was om dit nu nog in te voeren. Wij hadden dit al aangegeven aan serveerster die inmiddels weg was. En daarvoor al onenigheid had met eigenaar denk ik. En in keuken was hij ook aan t schreeuwen. Tegen personeel. Niet professioneel dit. Erg beschamend dit. Kan niet. Bij de bonnen is nergens te vinden dat die 50% niet geldt op de tapas. We hebben nog enige discussie gehad. Maar geen zin in die vent. Vervolgens hebben we 17 euro korting gehad met ons vieren. Stond ook nog witte wijn en cola op. Niet gehad.
    Al met al vonden we dit vreselijk. Wij komen zelf uit Huissen. En vrienden van ons uit Arnhem. Dus zeeer slechte ervaring. Jammer.

Ria Ebbers

Lekker en goed gegeten fijne sfeer goede vriendelijke bediening

G W Weideveld

Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.

Tapasmenu is heerlijk en veel, prima bediening, gezellig restaurant

16. Italiaans Huissen

M. Meeuwissen Ede

Het perfecte Restaurant, wij lekkerbekken komen uit Ede om altijd vers en gezellig te eten ga zo door. Claudio je stond vandaag weer perfect in de Gelderlander wat een charmeur met die 4 dames groet van een Genietoloog uit Ede. TM.

driesschen

Wij komen regelmatig met z'n vieren en genieten van de keuken en de entourage.

18. Nederlands Huissen

Wij kwamen hier min of meer spontaan terecht ivm het concert van the Rolling Stones in Arnhem. Het was prachtig zonnig weer en het mooie terras van dit restaurant nodigde uit om lekker buiten te eten. Het begon ook prima, leuke jonge bediening en een complimentair schaaltje bitterballen. Toen we een hoofdgerecht wilden bestellen moest er iemand anders komen die de bestelling daarvoor kon opnemen. Bleek een oudere dame (de eigenaresse? haar man stond in de keuken vertelde ze) te zijn. Ik bestelde de lamsrack maar kreeg te horen dat deze was gewijzigd in lamsfilet. Dus het werd lamsfilet. Groot was mijn teleurstelling toen ik daar een hap van nam: niet mals en zelfs behoorlijk droog. De jonge serveerster nam het weer mee terug met excuses. Na nog geen minuut stond de eigenaresse (zo noem ik haar maar voor het gemak, geen idee of dat ook werkelijk klopt) aan onze tafel en zei letterlijk: "U heeft de lam terug gestuurd, stel je voor dat iedereen dat nou gaat doen, het eten was helemaal niet droog, we hebben het zelf geproefd, stel dat iedereen nou zijn eten terug gaat sturen..." . Stomverbaasd vroeg of het zo kon zijn dat ik het dus wel droog vond. Geen praten aan, ze proefden elk gerecht dat uit de keuken kwam werd me verteld. Om een einde aan de discussie te maken heb ik toen een zigeuner schnitzel besteld. Wat er toen kwam was een dunne schnitzel, drijvend in een soort soep, dat was dan de zigeunersaus blijkbaar. Deze schnitzel werd gebracht door een wat oudere serveerster met de mededeling: "hopelijk komt deze wel door de keuring heen". Onnodig dit soort commentaar. Na 2 happen heb ik het laten staan, het smaakte nog erger dan dat het eruit zag. Het eten van mijn man was trouwens wel erg lekker en dat hebben we dan ook maar gedeeld. Last but not least, toen mijn man ging afrekenen stond toch die lam weer op de rekening. Slordig. Al met al kan het natuurlijk voorkomen dat het eten niet is wat je verwacht, maar wat bij mij vooral blijft hangen is de desinteresse en de klantonvriendelijkheid van deze twee oudere dames. Jammer!

Alexandra Pauwels

Heerlijk en enorm gezellig gegeten. We komen zeker weer terug.

Rick en Jeannette van Dellen

We hebben hier voor de tapas gekozen. Het eten was heerlijk en van goede kwaliteit. Het duurde alleen heel lang voordat de gangen doorkwamen. We hebben drie gangen gehad maar er zat bijna een half uur tussen iedere gang. Er waren ook twee grotere groepen waar de obers zeer druk mee waren! Maar dat mag ons inziens geen reden zijn!

Eten, Service en Prijs Kwaliteit Goed. Het is alleen op de plek waar wij zaten niet mogelijk een normaal gesprek te voeren door het lawaai.

Wij hebben een zeer leuke en lekkere avond gehad. Naar onze verrassing was er ook live muziek (al was het een beetje hard). De muzikant was erg enthousiast en wist zelfs gasten aan het dansen en zingen te krijgen. Er werden zelfs naar Griekse traditie borden op de grond gegooid!
    Het eten (tapas) was voortreffelijk en meer dan genoeg. De bediening was ook vrij vlug en erg vriendelijk. Dat allemaal voor een lage prijs.
    Zeker een aanrader voor vleesliefhebbers!

Dave firing

Gezellige avond gehad. Goede sfeer. Eten zeer goed. Vriendelijk personeel. Prijs ook goed. Vooral met 25%korting van tastyclub. Tot de volgende keer. Gr dave.

24. Chinees-Indisch Huissen

Jac Janssen

Leuke vlotte bediening. Het eten is goed warm en van uitstekende kwaliteit.

Het restaurant ziet er fris en verzorgd uit, dus ook voor een gezellig etentje kun je daar terecht.

De eigenaresse doet er alles aan om jou als klant tevreden te stellen.

Henk

Wederom heel goed gegeten hier, voorgerecht duurde vrij lang, maar de zaak zat dan ook vol. Blij met plaats aan het raam, in het midden van het restaurant is het erg gehorig en kun je elkaar soms moeilijk verstaan. Muziek mag iets zachter, dat zou ook al schelen. Verder alleen maar lof voor het personeel.

Prima om er een keertje te eten maar om te zeggen dat het een aanrader is, nee. Erg lawaaierig, bediening kan beter, sanitair onvoldoende(maar 1 wc).

28. Chinees-Indisch Huissen

Bijzonder vriendelijke bediening, eten prima, nooit een misser. Kinderen rijden kilometers om hier te gaan halen!

29. Pannenkoekenhuis Huissen

Jan Hendriks

Een prima restaurant, lekker gegeten en goede verzorging.

Lekker gegeten, heel vriendelijk en attent personeel.