Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Huissen verdeeld zijn.

Fred en Anja

Wij hebben onze 31 jarige trouwdag samen met een etentje bij Alexendros gevierd.
    Super leuke en vriendelijke serveerster en de eigenaar had een heerlijke koud koffie gemaakt voor ons. Met recht goed, en gezellig was het,top voor ons!!

Astrid.wiltink

Slecht. Wij hadden bonnen voor korting.
    Bij binnenkomst tegen seveerster gezegd dat we kortingsbonnen hadden. Komt goed zegt ze. Vervolgens kiezen wij menu tapas met 4 pers. Was overigens heerlijk. Bij afrekenen met bob 50 % korting kregen we meteen te horen dat t lastig was om dit nu nog in te voeren. Wij hadden dit al aangegeven aan serveerster die inmiddels weg was. En daarvoor al onenigheid had met eigenaar denk ik. En in keuken was hij ook aan t schreeuwen. Tegen personeel. Niet professioneel dit. Erg beschamend dit. Kan niet. Bij de bonnen is nergens te vinden dat die 50% niet geldt op de tapas. We hebben nog enige discussie gehad. Maar geen zin in die vent. Vervolgens hebben we 17 euro korting gehad met ons vieren. Stond ook nog witte wijn en cola op. Niet gehad.
    Al met al vonden we dit vreselijk. Wij komen zelf uit Huissen. En vrienden van ons uit Arnhem. Dus zeeer slechte ervaring. Jammer.

Ria Ebbers

Lekker en goed gegeten fijne sfeer goede vriendelijke bediening

G W Weideveld

Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.

Tapasmenu is heerlijk en veel, prima bediening, gezellig restaurant

7. Italiaans Huissen

M. Meeuwissen Ede

Het perfecte Restaurant, wij lekkerbekken komen uit Ede om altijd vers en gezellig te eten ga zo door. Claudio je stond vandaag weer perfect in de Gelderlander wat een charmeur met die 4 dames groet van een Genietoloog uit Ede. TM.

driesschen

Wij komen regelmatig met z'n vieren en genieten van de keuken en de entourage.

9. Nederlands Huissen

Wij kwamen hier min of meer spontaan terecht ivm het concert van the Rolling Stones in Arnhem. Het was prachtig zonnig weer en het mooie terras van dit restaurant nodigde uit om lekker buiten te eten. Het begon ook prima, leuke jonge bediening en een complimentair schaaltje bitterballen. Toen we een hoofdgerecht wilden bestellen moest er iemand anders komen die de bestelling daarvoor kon opnemen. Bleek een oudere dame (de eigenaresse? haar man stond in de keuken vertelde ze) te zijn. Ik bestelde de lamsrack maar kreeg te horen dat deze was gewijzigd in lamsfilet. Dus het werd lamsfilet. Groot was mijn teleurstelling toen ik daar een hap van nam: niet mals en zelfs behoorlijk droog. De jonge serveerster nam het weer mee terug met excuses. Na nog geen minuut stond de eigenaresse (zo noem ik haar maar voor het gemak, geen idee of dat ook werkelijk klopt) aan onze tafel en zei letterlijk: "U heeft de lam terug gestuurd, stel je voor dat iedereen dat nou gaat doen, het eten was helemaal niet droog, we hebben het zelf geproefd, stel dat iedereen nou zijn eten terug gaat sturen..." . Stomverbaasd vroeg of het zo kon zijn dat ik het dus wel droog vond. Geen praten aan, ze proefden elk gerecht dat uit de keuken kwam werd me verteld. Om een einde aan de discussie te maken heb ik toen een zigeuner schnitzel besteld. Wat er toen kwam was een dunne schnitzel, drijvend in een soort soep, dat was dan de zigeunersaus blijkbaar. Deze schnitzel werd gebracht door een wat oudere serveerster met de mededeling: "hopelijk komt deze wel door de keuring heen". Onnodig dit soort commentaar. Na 2 happen heb ik het laten staan, het smaakte nog erger dan dat het eruit zag. Het eten van mijn man was trouwens wel erg lekker en dat hebben we dan ook maar gedeeld. Last but not least, toen mijn man ging afrekenen stond toch die lam weer op de rekening. Slordig. Al met al kan het natuurlijk voorkomen dat het eten niet is wat je verwacht, maar wat bij mij vooral blijft hangen is de desinteresse en de klantonvriendelijkheid van deze twee oudere dames. Jammer!

Alexandra Pauwels

Heerlijk en enorm gezellig gegeten. We komen zeker weer terug.

Rick en Jeannette van Dellen

We hebben hier voor de tapas gekozen. Het eten was heerlijk en van goede kwaliteit. Het duurde alleen heel lang voordat de gangen doorkwamen. We hebben drie gangen gehad maar er zat bijna een half uur tussen iedere gang. Er waren ook twee grotere groepen waar de obers zeer druk mee waren! Maar dat mag ons inziens geen reden zijn!

Eten, Service en Prijs Kwaliteit Goed. Het is alleen op de plek waar wij zaten niet mogelijk een normaal gesprek te voeren door het lawaai.

Wij hebben een zeer leuke en lekkere avond gehad. Naar onze verrassing was er ook live muziek (al was het een beetje hard). De muzikant was erg enthousiast en wist zelfs gasten aan het dansen en zingen te krijgen. Er werden zelfs naar Griekse traditie borden op de grond gegooid!
    Het eten (tapas) was voortreffelijk en meer dan genoeg. De bediening was ook vrij vlug en erg vriendelijk. Dat allemaal voor een lage prijs.
    Zeker een aanrader voor vleesliefhebbers!

Dave firing

Gezellige avond gehad. Goede sfeer. Eten zeer goed. Vriendelijk personeel. Prijs ook goed. Vooral met 25%korting van tastyclub. Tot de volgende keer. Gr dave.

15. Chinees-Indisch Huissen

Jac Janssen

Leuke vlotte bediening. Het eten is goed warm en van uitstekende kwaliteit.

Het restaurant ziet er fris en verzorgd uit, dus ook voor een gezellig etentje kun je daar terecht.

De eigenaresse doet er alles aan om jou als klant tevreden te stellen.

Henk

Wederom heel goed gegeten hier, voorgerecht duurde vrij lang, maar de zaak zat dan ook vol. Blij met plaats aan het raam, in het midden van het restaurant is het erg gehorig en kun je elkaar soms moeilijk verstaan. Muziek mag iets zachter, dat zou ook al schelen. Verder alleen maar lof voor het personeel.

Prima om er een keertje te eten maar om te zeggen dat het een aanrader is, nee. Erg lawaaierig, bediening kan beter, sanitair onvoldoende(maar 1 wc).

19. Chinees-Indisch Huissen

Bijzonder vriendelijke bediening, eten prima, nooit een misser. Kinderen rijden kilometers om hier te gaan halen!

20. Pannenkoekenhuis Huissen

Jan Hendriks

Een prima restaurant, lekker gegeten en goede verzorging.

Lekker gegeten, heel vriendelijk en attent personeel.

Heerlijk eten en vriendelijke bediening zeker een aanrader.

Alles was prima verzorgd! Vriendelijk en heerlijke gerechten… een aanrader!

Het was fantastisch! Bediening voortreffelijk. Het eten was heerlijk van smaak en we hebben een heerlijke avond gehad. We gaan er gauw weer eens heen!

Afgelopen vrijdagavond een heerlijk diner gehad samen met mijn man.

Als voorgerecht had ik de carpaccio en mijn man de rolletjes met gamba's, het smaakte heerlijk! Met name de gamba's waren zeer lekker.

Als hoofdgerecht hadden wij de lets meat plank, met daarop de steak bavette & de ribs. Dit was veruit het lekkerste vlees wat wij sinds tijden op hebben, zo mals en puur van smaak.

Als nagerecht het chocoladetaartje en het vanille ijs, ook dit was weer volop genieten van pure (zelfgemaakte!) gerechten. Een avond met opvallend lekker eten & een groot compliment aan de dames & gastheer voor de uitstekende bediening.

top personeel: vriendelijk en beleefd. Goed eten en veel, heel veel en erg lekker

S.I. van der Werff Peeters

Het was een vriendelijk ontvangst , een vlotte bediening en gezellige sfeer. De gerechten werden met zorg opgediend en met zorg bereid (na de smaak te oordelen)

Richard Peeters

Het eten is goed en lekker.
    Op mijn reservering had ik gezet dat ik met een rolstoel zou komen en daar raakte ze wel een beetje van in de war.
    De ingang is in zijn geheel niet goed te doen voor mensen in een rolstoel veel te hoge drempel. Gelukkig kan ik nog wel wat lopen dus kon ik wel naar binnen.
    binnen raakte ze wel een soort van in de war wilt u ook in die stoel aan een tafel? was de vraag, ja was mijn antwoord. Leek wel of ze mijn rolstoel niet hadden verwacht.
    Eenmaal zitten was het verder een geslaagde avond lekker gegeten service is goed. De keuze van het ijs desert is erg minimaal daar zou wel iets meer bij mogen, maar waneer ik er weer in de buurt ben zal ik zeker nog eens langsgaan.

Sylvia Rensen

Was gezellig en het eten is goed.
    Het nagerecht en zeker het ijs mag er meer keuzes aangeboden worden.

v. Aken

Wij hebben er al meermalen gegeten , zowel vis als vleesgerecht en het was al die keren prima. Ook de bediening is goed al moet je soms wel een beetje geduld hebben maar wanneer je uit eten gaat dan heb je veelal wel tijd. Voor ons zit er wel een herhaling in.