1459981943 84
1627192534 80
1653319188 80
1674220512 80

1. Janssen

Een tafel gereserveerd met social deal. Gelijk goed geholpen al snel werd de bestelling opgenomen. Hebben niet lang hoeven wachten. Souflakie was super zelf gezien dat het bereid werd want je kon in de keuken kijken als je naar het toilet ging. Het was supergezellig met de muziek, leuk met zijn allen meegezongen. Het was een zeer geslaagde avond.

2. Via Social Deal vanavond naar dit restaurant geweest.
    We kregen een tafeltje bij binnenkomst meteen om de hoek en prompt werden we "vergeten".
    Het duurde ongeveer 20 minuten voordat er iemand kwam vragen of we wat wilden drinken. Gelijktijdig met het brengen van het drankje werd de bestelling opgenomen.
    Als voorgerecht voor twee personen allebei de garnalen in knoflook en olijfolie. Per bord drie garnalen met wat garnering en knoflookmayonaise in een kommetje(weg olijfolie, weg knoflook). En daar moesten we per bord nog 3 euro extra voor betalen hetgeen neer komt op 1 euro per garnaal ????) De garnalen moesten nog gepeld worden en waren erg droog. Hierna gezegd dat we even naar buiten gingen(roken). Daarna zeker drie kwartier gewacht op hoofdgerecht. !x souflakie en 1x gyros speciaal. Beide gerechten waren redelijk van smaak (wij kregen hierbij het idee dat het uit de magnetron kwam). Snel de Dame Blanche opeten en weg, want een gesprek aan tafel was niet mogelijk omdat het geluid van de "zanger" steeds harder werd gezet. In de muziekwereld is dat ter compensatie van de kwaliteit!!! Een normaal gesprek aan tafel was niet mogelijk, zelfs met schreeuwen kon je elkaar niet verstaan. Al met al zeker geen aanrader!!

2,8
  3. Eten was niet slecht meer wel eens lekkerder gegeten.
    Bediening was zeer zeer slecht te jong en onervaren.
    Kwamen vragen of we nog drinken wilden en onze glazen zaten nog half vol.
    Het ijs was wel slecht zaten ijs klontjes in het roomijs.
    Wij gaan hier niet zo snel meer eten.

5,5
  4. Wij hebben nog nooit zo lekker Grieks gegeten. Vlees zo mals als boter met super veel smaak. Was top.

5. loes borgardijn hoogakker

We gaan vandaag voor de 4 of 5 keer dit jaar ik hoop dat het weer zo gezellig en lekker wordt.

6. William Ederveen

Groente veel te gaar, geen bite, slap aan de vork, rest heerlijk.

7. Voor het eerst daar gegeten was super lekker en vriendelijk personeel.

8. Gezellige avond gehad. Leuk met Griekse muziek en uiteraard ook kapotte borden.

9. Netjes 2 dagen van te voren gereserveerd. Bevesteging ook nog gekregen zowel via email als sms. Staat we voor een gesloten deur. Niks gehoord en geen afmelding gehad. Dit toch wel verwacht als je een reservering hebt.

10. M. Janssen

Heerlijke tapas gegeten, ruime keuze uit diverse warme en koude gerechten.
    Echt de moeite waard om hier te gaan eten!

11. Tim de Bruin

Restaurant uitgekozen omdat het een van de weinige was die dinnercards accepteren (cadeau v.d. zaak). Eten smaakte prima, echter omdat er een grote groep binnen was moesten we met z’n 4en meer dan een uur wachten tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Volgens mij hadden ze het zelf niet door. Een drankje v.d. zaak lijkt me het minimum, maar goed.

5,7
  12. Fred en Anja

Wij hebben onze 31 jarige trouwdag samen met een etentje bij Alexandros gevierd. Super leuke en vriendelijke serveerster en de eigenaar had een heerlijke koude koffie gemaakt voor ons. Met recht goed, en gezellig was het, top voor ons!!

13. Astrid.wiltink

Slecht. Wij hadden bonnen voor korting.
    Bij binnenkomst tegen seveerster gezegd dat we kortingsbonnen hadden. Komt goed zegt ze. Vervolgens kiezen wij menu tapas met 4 pers. Was overigens heerlijk. Bij afrekenen met bob 50 % korting kregen we meteen te horen dat t lastig was om dit nu nog in te voeren. Wij hadden dit al aangegeven aan serveerster die inmiddels weg was. En daarvoor al onenigheid had met eigenaar denk ik. En in keuken was hij ook aan t schreeuwen. Tegen personeel. Niet professioneel dit. Erg beschamend dit. Kan niet. Bij de bonnen is nergens te vinden dat die 50% niet geldt op de tapas. We hebben nog enige discussie gehad. Maar geen zin in die vent. Vervolgens hebben we 17 euro korting gehad met ons vieren. Stond ook nog witte wijn en cola op. Niet gehad.
    Al met al vonden we dit vreselijk. Wij komen zelf uit Huissen. En vrienden van ons uit Arnhem. Dus zeeer slechte ervaring. Jammer.

14. Ria Ebbers

Lekker en goed gegeten fijne sfeer goede vriendelijke bediening

15. G W Weideveld

Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar.

16. Tapasmenu is heerlijk en veel, prima bediening, gezellig restaurant

17. driesschen

Wij komen regelmatig met z'n vieren en genieten van de keuken en de entourage.

18. Alexandra Pauwels

Heerlijk en enorm gezellig gegeten. We komen zeker weer terug.

19. Rick en Jeannette van Dellen

We hebben hier voor de tapas gekozen. Het eten was heerlijk en van goede kwaliteit. Het duurde alleen heel lang voordat de gangen doorkwamen. We hebben drie gangen gehad maar er zat bijna een half uur tussen iedere gang. Er waren ook twee grotere groepen waar de obers zeer druk mee waren! Maar dat mag ons inziens geen reden zijn!

20. Eten, Service en Prijs Kwaliteit Goed. Het is alleen op de plek waar wij zaten niet mogelijk een normaal gesprek te voeren door het lawaai.

21. Wij hebben een zeer leuke en lekkere avond gehad. Naar onze verrassing was er ook live muziek (al was het een beetje hard). De muzikant was erg enthousiast en wist zelfs gasten aan het dansen en zingen te krijgen. Er werden zelfs naar Griekse traditie borden op de grond gegooid!
    Het eten (tapas) was voortreffelijk en meer dan genoeg. De bediening was ook vrij vlug en erg vriendelijk. Dat allemaal voor een lage prijs.
    Zeker een aanrader voor vleesliefhebbers!

22. Dave firing

Gezellige avond gehad. Goede sfeer. Eten zeer goed. Vriendelijk personeel. Prijs ook goed. Vooral met 25%korting van tastyclub. Tot de volgende keer. Gr dave.

23. Henk

24. Wederom heel goed gegeten hier, voorgerecht duurde vrij lang, maar de zaak zat dan ook vol. Blij met plaats aan het raam, in het midden van het restaurant is het erg gehorig en kun je elkaar soms moeilijk verstaan. Muziek mag iets zachter, dat zou ook al schelen. Verder alleen maar lof voor het personeel.

25. Prima om er een keertje te eten maar om te zeggen dat het een aanrader is, nee. Erg lawaaierig, bediening kan beter, sanitair onvoldoende(maar 1 wc).

26. Lekker gegeten, heel vriendelijk en attent personeel.

27. Heerlijk eten en vriendelijke bediening zeker een aanrader.

28. Alles was prima verzorgd! Vriendelijk en heerlijke gerechten… een aanrader!

29. Het was fantastisch! Bediening voortreffelijk. Het eten was heerlijk van smaak en we hebben een heerlijke avond gehad. We gaan er gauw weer eens heen!

30. S.I. van der Werff Peeters

Het was een vriendelijk ontvangst , een vlotte bediening en gezellige sfeer. De gerechten werden met zorg opgediend en met zorg bereid (na de smaak te oordelen)

31. Richard Peeters

Het eten is goed en lekker.
    Op mijn reservering had ik gezet dat ik met een rolstoel zou komen en daar raakte ze wel een beetje van in de war.
    De ingang is in zijn geheel niet goed te doen voor mensen in een rolstoel veel te hoge drempel. Gelukkig kan ik nog wel wat lopen dus kon ik wel naar binnen.
    binnen raakte ze wel een soort van in de war wilt u ook in die stoel aan een tafel? was de vraag, ja was mijn antwoord. Leek wel of ze mijn rolstoel niet hadden verwacht.
    Eenmaal zitten was het verder een geslaagde avond lekker gegeten service is goed. De keuze van het ijs desert is erg minimaal daar zou wel iets meer bij mogen, maar waneer ik er weer in de buurt ben zal ik zeker nog eens langsgaan.

32. Sylvia Rensen

Was gezellig en het eten is goed.
    Het nagerecht en zeker het ijs mag er meer keuzes aangeboden worden.

33. v. Aken

Wij hebben er al meermalen gegeten , zowel vis als vleesgerecht en het was al die keren prima. Ook de bediening is goed al moet je soms wel een beetje geduld hebben maar wanneer je uit eten gaat dan heb je veelal wel tijd. Voor ons zit er wel een herhaling in.

34. Prima eten. Vis en vlees waren perfect. Vriendelijke bediening. Goede prijs.

35. Pieta Janssen

Erg lekker en gezellig geluncht met 5 personen, veel kleine en heerlijke gerechtjes waren ruim voldoende.
    Vlotte en aardige bediening.
    Lunchen bij Alexandros is zeker aan te bevelen.

36. leo derksen

Wij zijn er een paar keer geweest en ik moet zeggen, zeer goed. Leuke bediening en alles verloopt vlotjes. Voorgerecht zag er goed uit. Veel op de kaart. Erg gezellig. Wij komen er zeker terug.

37. Romy Zinger

Leuk restaurant. Gezellig druk en de bediening is vriendelijk.
    Het is eten was prima, maar niet heel bijzonder. Had best een paar euro's minder gekund voor wat we kregen. Het eten was lekker.

6,5
  38. Eigenlijk zoals de vorige keer. Heerlijk gegeten in een goede ambiance. Moederdag 2017... Geslaagd!!

39. Kwaliteit eten was redelijk, we hadden beiden een gyros schotel (waar was de griekse salade?). Personeel was jong, goedwillend maar absoluut onervaren en slecht geïnstrueerd. Als een kip zonder kop beetje rondlopen. Inderdaad was "de hoofdbediende" een wat ballerige vent die meende humor in zijn lijf te hebben. We hadden redelijk snel ons eten maar tot onze verbazing zelfs nog eerder dan onze buren die er al een tijdje zaten en nog steeds niets geserveerd hadden gekregen. Wij ons eten op, betalen, maar zij hadden nog steeds niets. Volgens mij zijn ze weggegaan. Kortom een veel te drukke tent (zet er eens wat minder tafeltjes in!!), veel te benauwd, veel te veel herrie. Wij komen niet meer terug ondanks dat het eten wel redelijk was.

40. Erg warm, er kon geen raam open. Harde muziek, storend. Drukke, volle eetgelegenheid. Veel (jong en onervaren) personeel. Eten is redelijk in verhouding met de prijs. Ga er niet snel weer terug.

41. De mezedes waren verrassend lekker en van goede kwaliteit. Wijn was erg weinig. Water kon alleen als Spa Blauw geleverd.
    De wachttijden waren lang. Hinderlijk was de hoofdbediende die erg nadrukkelijk en sfeerbepalend, op het onbeschofte af, aanwezig is en met zijn praatjes eerder zorgt dat alles langer duurt dan soepel verloopt. De rest van het bedienend personeel was jong en onervaren, maar beleefd en behulpzaam.

42. Eten smaakt super, houden zo.

43. De voor- en hoofdgerechten waren heerlijk. Jammer was alleen de alertheid van de bediening, zowel bij het aanleveren van het brood, het 4e voorgerecht (dat niet genoteerd stond) en zo was de gehele indruk. Jammer want zo druk was het er niet. Ben dus benieuwd voor een volgende keer, want voor de gerechten komen we zeker terug.

44. Schrijvershof

Gezellig zitten eten, goede bediening, lekker en meer dan genoeg...prima.

45. Sfeervol en gezellig restaurant, vriendelijke bediening ,wij hadden een bon van groupon en dan is de prijs kwaliteit verhouding prima zonder deze bon vinden wij de prijs redelijk prijzig. Ik vondt het jammer dat ze geen gevulde paprika hadden en er ook geen moeite voor deden om in de keuken te vragen of dat mogelijk was zoals ze dat in wageningen wel doen, maar verder was het prima en hebben we heerlijk gegeten

46. We zijn nu voor de tweede keer wezen eten bij Alexandros. Het eten is redelijk, vooral het gegrilde vlees en ook de stoofpot zijn wel lekker. De bediening vind ik echt minder. We hebben beide keren meer dan een uur moeten wachten op ons hoofdgerecht en dat kan echt niet, zelfs niet als het druk is (wat heel erg meeviel). Ook komt er telkens iemand anders bij je aan tafel. Er liepen in totaal zo'n 7 man in de bediening, ontzettend veel voor zo'n klein restaurant. Gelegenheid te over om tafels toe te wijzen aan een vaste ober en de gast wat persoonlijke aandacht te geven, maar dit was niet het geval. Ze kletsten wel veel in het Grieks met elkaar en dat is echt een gemiste kans. Jammer, want je kunt er weldegelijk wat moois van maken met zo'n prachtige cultuur als uitgangspunt!

47. Wij hebben hier vrijdagavond met ons gezin gegeten met een Groupon deal voor een 3-gangenmenu.
    We werden persoonlijk verwelkomd en kregen een mooie tafel bij het raam. Het restaurant zat helemaal vol. Kort voor ons was er net een groot gezelschap binnengekomen en de bediening verontschuldigde zich dat het allemaal iets langer duurde dan normaal. Dit vonden wij geen probleem, want de sfeer in het restaurant was bijzonder gezellig. Het eten was lekker en werd heel mooi opgediend. De bediening was uitstekend.
    We komen hier zeker nog een keer terug.

48. gerry van boxem-driessen

Lekker gegeten en erg gezellige sfeer.

49. Vriendelijke ontvangst! Heerlijke mezedes gegeten en dit was ruim voldoende. Gezellige sfeer. Komen zeker weer!

50. H. Scholten

Wij hebben gisteravond hier gegeten met de actiewelkomstvoucher die 50% korting belooft. Bij het afrekenen merkten we dat dit niet klopte, moesten toch meer betalen. Voelden ons belazerd. Ons werd bij het afrekenen gezegd dat 50 euro het maximale bedrag is voor de 50% korting. Onze rekening was 64 euro en we moesten 47 euro betalen. Van die bovengenoemde 50 euro 50% is 25 plus 14 euro boven de 50 maakt samen dus 25 plus 14 is 39 euro en dus geen 47. Bovendien staat er op het voucher dat men maximaal 50 euro korting kan krijgen. Dit betekent dat er op het zo'n Welkomstvoucher voor maar liefst 100 euro gesmikkeld kan worden, want dat moet gezegd, smikkelen is het wel.

51. Boekhout c

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening erg gastvrij.

52. Lekker gegeten en achteraf spijt dat we de griekse tapas niet hebben geprobeerd. ;) Maar het mag gezegd worden: uitstekende griekse keuken, heerlijke smaak en sfeervol.
    Uitstekende gastheer en gastvrouw, heerlijk uit eten avondje gehad!

53. Euverman

Super avond gehad met familie. Iedereen vond het gezellig en het eten was er uitstekend. Leuke Griekse sfeer en met enthousiast zingend en klantvriendelijk personeel. Iedere klant is even belangrijk!!! Top.

54. Weer heerlijk gegeten, eten was weer voortreffelijk, service is prima, wat wij prettig vinden is dat de gerechten niet direct achter elkaar geserveerd worden. De sfeer was weer prima en dat op een dinsdagavond, een volle zaak, de prijs/kwaliteit verhouding is super, vooral als ze aanbiedingen hebben mag je toch van de hele kaart kiezen en de porties blijven gelijk. Wij gaan er weer heen.

55. Trees Schellekens

Gewoon supergoed: voor weinig geld en een vriendelijke bediening.

56. H.van Deelen

Leuke ontvangst en het eten was heerlijk.

57. Roy Koenen

Nu voor de 2de keer gegeten en we zijn zeer tevreden. Lekker eten, goede service. Dit word ons vaste stekkie... Ga zo door

58. Super lekker mals vlees. Je zet het mes erop en snijdt er al doorheen. Goede ruime porties, fijne bediening, maaltijden en aanbiedingen worden uitgelegd.

59. Heerlijk gegeten en lekkere Griekse wijn gedronken. Bediening super gastvrij. Wij waren de laatste die weggingen en we werden absoluut niet weggekeken. Zeker voor herhaling vatbaar

60. Huissen heeft een top restaurant er bij gekregen. Heb daar fantasties goed gegeten. De presentatie van de gerechten is echt aandacht gegeven in kleur en smaak en opmaak echt top. Maar zeker de bediening niet vergeten. Maakte het echt af. Gewoon klasse.

Is zeker de moeite waard voor een bezoekje te gaan doen. Laat je verrassen in dit restaurant. Compliment van deze kant en komen zeker weer binnen vliegen voor weer een heerlijke maaltijd.

61. Erg fijne ontvangst. Prima eten. Vriendelijke bediening!! Een aanrader.

62. Weer heerlijk gegeten. Enige minpuntje was dat mijn dessert niet meer gemaakt word.
    Ben niet zo ijsliefhebber en vond het nutellatoetje super, maar die word niet meer gemaakt. Hoop dat het weer terug komt...

63. Wij zijn vandaag hier wezen eten. Ik had een mix van vis. De gamba's en de inktvisringen roken niet lekker, zo erg eigenlijk, dat ik het niet op kon eten en zelfs mijn man rook het van een afstand. Wij hebben het aangegeven toen ze de borden kwamen afhalen. Zij hebben aangegeven dit aan de keuken door te geven. En dat was het. 1 van de duurste gerechten en er werd niets mee gedaan! Mijn man had gyros, zijn gerecht was lekker. Toch maar een baklava genomen omdat ik trek had. Ik eet vaak vis en zo hoort het niet te ruiken! Geen excuses aangeboden gekregen of een kopje koffie (niet dat het daarom gaat). Voor ons de eerste en laatste keer!

64. Wij hebben er lekker gegeten. Het was er gezellig en een leuke sfeer. De bediening was uitstekend. Zeker om nog een keer terug te gaan.

65. Ger Romeijnders

Aanrader. Prijs/kwaliteit helemaal top.

66. Eten was goed maar we zouden twee voor de prijs van een krijgen waar ik voor gemaild had, dat hebben we niet gekregen. Dus daar gaan wij niet meer heen. Onduidelijke of verkeerde aankondiging.

Mvg,

J. Hendriks van Gestel

67. Lekker gegeten. Borden mooi opgemaakt. Vriendelijke bediening!

68. Lekker gegeten. Gebruik gemaakt van de aanbieding twee driegangen menu's voor 32,50 euro. Mijn dochter wilde ook graag mee en na een mailtje met het restaurant kon ze ook mee eten.
    Gezellig klein restaurantje. Voorgerechten waren prima. Hoofdgerecht was uitstekend. Begreep de driegangen alleen niet. Met voor en hoofd zat je op twee. Wat meer dan voldoende was met eten. Leuke verrassing was dat ze onze dochter ook in de actie betrokken. We gaan hier zeker nog een keer eten.

69. Was supergezellig en heerlijk gegeten. Je voelt je echt gast

70. Jop Hovens

Gezellige sfeer, obers en kok. Grote porties, ook als je gebruik maakt van een actieprijs. Top avond

71. Heerlijk gegeten met de actie 2e drie-gangenmenu gratis. Veel keuze en erg smakelijk! Vriendelijk personeel en een goede sfeer. Wij komen zeker nog eens terug.

72. E van Maanen

Wij hebben gisteren voor de derde keer bij Alexandros Huisen gegeten. Het was weer heerlijk en is een aanrader voor wie zich even weer in Griekenland wil voelen. Wij blijven naar Alexandros gaan. Gewoon omdat alles daar heerlijk is!

73. Dhr.E.Wijnbeek

Al meerdere malen hier gegeten,zowel zonder korting als met korting.
    Ook via korting alles van de kaart (zelfde porties).
    Vriendelijk personeel,goed eten en de prijs kwaliteit is prima.

74. Zeer goed gegeten, mooie opmaak van de borden, vriendelijk personeel en top chef.

75. Geweldig gegeten. De ossenhaas die ik had was erg mals. Lang geleden dat ik zo'n lekker stuk vlees heb gehad. Voor herhaling vatbaar.

76. Heerlijk gegeten. Borden worden super mooi opgediend. Bediening is warm en netjes. Zeker een aanrader.

77. Waardeloos! Hebben de reservering gecancelled omdat we een uur van te voren te horen kregen dat de pin automaat kapot was? Wij moesten maar cash afrekenen? En anders 's vrijdags terug komen? Schandalig! Wij kregen het idee dat we hier niet welkom waren. Zijn nu ergens anders wezen eten. Ik raad iedereen af om hier te gaan eten! Als dit klant vriendelijk moet heten. Wat een aanfluiting!

78. We hebben lekker gegeten!! Vriendelijk geholpen.

79. Ik vond het een zeer goeie ervaring en waren zeer gastvrij en vriendelijk. Zeker de moeite waard om te terug te komen!

80. Het eten was erg lekker, goed verzorgd en ga zeker nog een keertje terug om te eten .

81. fred van hemert

De ontvangst was al anders dat wij gewend waren, want we werdelijk hartelijk welkom geheten en we werden de hand geschut. Het eten was voldoende en smaakte heerlijk en de bediening was goed (de van origine Nederlandse ober deed het prima). Wat ook leuk om mee te maken was, dat er op een gegeven moment borden sneuvelden en er vervolgens de Sirtaki werd gedanst door medewerkers van het restaurant en enkele gasten. Ook toen we vertrokken werden wederom handen geschut. We hadden hier zeker het gevoel dat de gast nog als gast werd behandeld. Kortom zeker een aanrader. Als rechtgeaarde Nederlanders hebben we ook een minpuntje. Wij zaten aan een tweepersoons tafeltje, maar vonden wel dat de tafels dicht op elkaar stonden. Vanuit het oogpunt van de eigenaar is dit uiteraard te begrijpen, maar iets meer privacy was welkom geweest.

82. Ben blij dat ik voor dit restaurant heb gekozen. Uitstekende keuze en lekker eten.

83. Net als de vorige keren was dit weer een goede keus, zowel voor de service als de kwaliteit en gezelligheid.

84. Helaas, tafeltje dicht bij de buitendeur, waardoor we erg in de kou zaten door iedereen die binnen kwam en naar buiten ging. Lang moeten wachten voor er iemand kwam om te vragen wat we wilden drinken, daarna verliep alles goed. Prijs/kwaliteit vinden wij aan de dure kant. Sfeer was goed en het restaurant zat goed vol. Bediening vriendelijk.

5,7
  85. A.van Meijgaard

Zeer slechte ervaring gehad bij Alexandros via Social deal. Codes werden niet geaccepteerd. Werden voor leugenaar uitgemaakt. Geen diner. Wel € 51.00 lichter voor mandje stokbrood,1x cola en 2x glas wijn.

86. Heerlijk gegeten, personeel was heel vriendelijk.
    minpunten was dat de muziek vanwege een jarige heel hard ging en de polonaise gelopen werd op Nederlandse muziek.

87. Super mooie avond ter ere van mijn verjaardag gehad! Wat een belevenis, eigenaren maken er een feest van!

88. Heerlijk laten verrassen met allerlei kleine hapjes. Alles heerlijk en gevarieerd gegeten. Absoluut aanrader!!!

89. Misschien moet mevrouw/meneer Jack van Damme zelf in haar of zijn restaurant gaan eten. Wij hadden ook stokbrood heb alles opgegeten zo vers was het. Voor de mensen die persé op het "terras" willen eten. Lekker met al die uitlaatgassen als je "lekker" zit te eten. Want scheuren doen ze daar wel door dat smalle straatje in Huissen. Je mag zelfs blij zijn dat ze je niet van je stoel afrijden. Wat ook zo "lekker" is zijn al die sigaretten en sigarenrokers naast je, want die houden nergens rekening mee. Daarom hadden wij een mooi plekje voor het raam lekker veilig! De familie wilde zelfs geen toetje. Als u zo geweldig kunt koken ging ik niet meer uit eten mevrouw of meneer van Damme. Ik had gisteravond een heerlijke tonijnsalade vooraf en Bifteki als hoofdgerecht, was heerlijk en eveneens een heerlijk nagerecht: Fantasie van het huis. Onze maag was goed gevuld kon bijna niet meer lopen. Een aanrader!

90. Super goed gegeten! Zeer goede service. Het eten was goed warm, vers uitstraling en bijzonder lekkere smaak.
    De heren in de bediening zijn zeer gastvrij en vriendelijk.
    Via socialdeal een drie gangen diner gereserveerd voor 15,- p.p.
    Erg goed!

91. Griekse lunchproeverij geboekt via Groupon waarde € 32,00; lunch was erg karig t.w. paar stukjes brood met 3 soorten smeersels; 2 bladerdeeghapjes met spinazie; 4 brokjes kip in saus en 1 omeletje gegratineerd met kaas en een kopje koffie. Dit alles voor 2 personen vonden wij erg weinig! De lunchproeverij is niet aan te raden!!

3,4
  92. Via vakantieveilingen bon 3-gangen diner wat echt top was. Hele fijne bediening denken met je mee, eigenlijk hoe vervelend het ook klinkt niets op aan te merken.Zeer zeker voor herhaling vatbaar wat we ook zeker zullen doen TOPPIE vooral zo door gaan.

93. Het was weer supergezellig en lekker allemaal. Bedankt maar weer en tot gauw.😉

94. Afgelopen zondag na mijn werk een spontane reservering gedaan. Bij binnenkomst werd direct door de oudste serveerster gezegd, of we dat voortaan wat eerder wilden doen, volgens Social Deal kun je dit spontaan doen dit vertelden wij ook en er werd gereageerd met oww. Verder werd ons gewezen op welke gerechten wel binnen Social Deal hoorden en welke je bij moest betalen op een vervelende ongastvrije manier zodat je je echt een voucher-gast voelde. Wij doen deze vouchers soms om terug te komen als het goed is met het hele gezin. Voorgerecht stokbrood kruidenboter kaas was erg taai en sompig, volgens mij niet uit de oven maar magnetron werk, hoofdgerecht lam was redelijk, maar 1e hap erg vet en smakeloos. Weinig kruiden gebruikt (geen zout en peper op tafel) bij vraag of ik dan een beetje knoflooksaus kon krijgen, ja dit kost 1,00 (vroeg ik niet om). Mijn man had wat anders gekozen, maar vond zijn eten ook matigjes en smakeloos. Wat ons het meest stoorde was de oudere serveerster, nors en gemaakt vriendelijk en ze gaf ons een gevoel dat wij geen gast waren, maar een lastige klant. Dit zette direct de sfeer neer. Wij vinden het een restaurant om niet meer terug te gaan, jammer jammer, het kan echt beter. Aankleding van restaurant vonden wij wel leuk. Als ik eerlijk moet zijn, ik kook zelf beter, rauwe frites is echt niet lekker en verbrande vette boontjes ook niet. Het nagerecht heb ik maar laten zitten, had al maagpijn gekregen namelijk van het vette eten. Ik vind het jammer, heb veel beter gehad bij Social Deals. Dit was erg onplezierig we gingen met een vervelend gevoel naar huis. Voor die mevrouw die serveerde, schande dat je je zo gedraagt. Ik kom uit een horeca familie, bij mij ging je eruit!

4,7
  95. Overal een 1 ingevuld, maar zelfs dat is een te hoog cijfer. Afgelopen donderdag om 19 uur een tafel gereserveerd op het terras. Eenmaal aangekomen zagen we inderdaad 1 tafel vrij op het terras en daar hebben we plaatsgenomen.

Toen we daar zaten zei de eigenaar dat we, als we wilden eten, naar binnen moesten. Er waren andere gasten die hij onze tafel had toegezegd. Wij gaven aan te hebben gereserveerd voor het terras en dat we een bevestiging hadden gehad. De eigenaar zei ten letterlijk 'u gaat naar binnen of u gaat weg. Ik bedien u niet.'. Ik zei nog ' dan zet u er toch een tafel bij.'. Toen werd hij kwaad en zei 'ik bedien jullie hier gewoon niet.'. We hebben eerst rondgekeken of we niet in de maling werden genomen. Maar nee, hij meende het.

Zoiets nog nooit meegemaakt. Een goede horeca ondernemer anticipeert en zorgt ervoor dat hij zich aan de afspraken kan houden. Hier laten ze het erop aankomen. Lost het probleem zich niet op, dan wordt men zonder pardon gewoon niet bedient.

96. Op vrijdagavond gezellig gegeten bij Alexandros. De bediening was vriendelijk en deed erg haar best om de gasten het naar de zin te maken. Steeds werd gevraagd of we al aan de volgende gang toe waren. Het eten was erg smaakvol en werd gebracht op mooi opgemaakte borden. De ingrediënten waren naar onze mening vers. Over de hoeveelheid niet te klagen want het waren ruime porties. Eigenlijk was alles top voor een mooie prijs. Voor herhaling vatbaar.

97. Wij waren vroeg en werden aan een tafel gezet waar het behoorlijk tochte. Gelukkig wel een andere plek gekregen. Qua bediening was men meer met elkaar bezig dan met de gasten. Later aangegeven en er werd verteld dat dit met de vakantie te maken had.
    Qua eten was het hooguit middelmatig. Veel vlees was droog en eigenlijk te weinig suas voor de grote hoeveelheid. De bijgerechten zoals de rijst misten smaak.

4,9
  98. Met korting hier terechtgekomen en dat gold voor meerderen; redelijk volle bak en te weinig personeel. Dat werd ook meerdermaals verteld tegen de gasten aan elk tafeltje (waardoor je je eigenlijk een beetje teveel voelt, je voelt toch mee). Maar alles kwam prima op tijd, je gaat toch niet uit eten om je te haasten. Eten matig; ik had lam besteld, maar kreeg oud schaap (althans, zo smaakte het, ik ben behoorlijk thuis in de lamsvleeskeuken). Bij thuiskomst ook buikloop gekregen. Mijn man vond het wel ok, die had stoofpotje. Toetje sloegen we over. Het restaurant is oubollig qua sfeer. Ik geef toch een 8 voor de service, omdat ik zag dat het personeel zijn best deed.

5,5
  99. Heerlijk gegeten en erg vriendelijke mensen!

100. Daniëlle

Genoten op het terras van een high beer/wine. Voor de kinderen was er frisdrank naar keuze. Met tussendoor lekkere Griekse hapjes. Gastvrij ontvangen. De kinderen waren nog niet bekend met de Griekse keuken maar hebben met smaak gegeten. Aanrader.

Volgende pagina