Hier zie je hoe de meningen over de Boelies verdeeld zijn.

1. Mirjam Boersma

Lekker even gewoon een sateetje gegeten bij boelies op de vrijdagavond in de zon op het terras uitkijkend over het haringvliet. Genoten, prima sate, lekker ook wat groente erbij, vriendelijk personeel, niks mis mee.

2. De bediening was goed en snel, aardige meiden. Maar de "dame" achter de kassa was erg onaardig, grof en zeer onvriendelijk. Dit was de tweede keer dat we op deze manier behandeld werden door haar. De eerste keer dachten we nog dat ze misschien haar dag niet had, maar blijkbaar is ze altijd zo onaardig. Ze heeft er ook een probleem mee dat mensen contant betalen en met een cadeaubon van de Postcodeloterij. Om haar zijn we niet van plan om nog eens een bezoek te brengen.

5,3
  3. Op de website staat een lunchkaart van 2020 en een dinerkaart van 2021, maar deze zijn (uiteraard) niet meer van toepassing. Zou prettig zijn als de kaart waarvan wij konden kiezen (begrijpelijk aangepast ivm het warme weer) zichtbaar zou zijn op de website.

4. Ik denk niet dat wij gauw nog een keer hier zouden gaan eten. Het eten was oke maar de sfeer heeft het wel een beetje verpest. Luidruchtige, dronken mensen, die ook nog eens enorm onsmakelijk gedrag vertonen. (Het snot vloog letterlijk in de rondte) En uit de luidruchtige gesprekken bleek dat het stamgasten waren.
    Wij zaten buiten, het terras was erg eenvoudig. Evenals het eten. Het smaakt goed maar was niet bijzonder.
    Ook ontbraken er enorm veel gerechten die op de website wel op de menus stonden, we waren eigenlijk voor pannekoeken gekomen maar die maakten ze niet meer.
    Alles leek versoberd, het menu, het terras, het sanitair...
    Het toilet binnen was kapot en oud, en zwaar aan vernieuwing toe, evenals het interieur binnen.
    De mensen waren vriendelijk. Toch voor ons niet voor herhaling vatbaar.

5. Chinees-Indisch Hellevoetsluis

Mooi, schoon en goed Chinees restaurant.
    Wij komen hier al jaren en het is altijd goed hier.

De Tippan gerechten zijn echt fantastisch!
    Ondanks dat het hier soms erg druk kan zijn, is het fijn ingedeeld zodat je veel eigen ruimte hebt. Vinden wij wel prettig.

Tot de volgende keer!

6. Gezellig terras, vriendelijke en leuke bediening, heerlijk gegeten, met zorg bereid en gemaakt met verse ingrediënten. Durft met smaken te “spelen” en geeft daardoor de gerechten een extra smaakvol tintje. Voor herhaling vatbaar.

7. Prima ervaring. Het is een strandtent met prima eten..niets meer niets mijder. Het is in dat opzicht dus geen hoogstaand restaurant maar dat was voor ons gezin prima. De eigenaar is erg vriendelijk en gastvrij. Ook tegen de kinderen erg gezellig.

De plek/lokatie is gewoon mooi. Aan het water, vlakbij het strand. Mooi uitzicht. We hebben buiten gezeten. We hadden gereserveerd maar er was niet voor ons gereserveerd. Dus de tafel was niet al vrij gereserveerd. We mochten zelf kiezen aangezien er plek genoeg was dus op zich prima. Ik vraag me wel af hoe dat zou zijn gegaan bij een vol huis.

De bediening is ervaren qua leeftijd maar niet scherp. We moesten 3 x om menukaarten vragen, te lang zonder drinken gezeten, niet allert met afruimen toen we klaar waren met het hoofdgerecht, toetje zijn we binnen gaan bestellen want er kwam niemand meer buiten. We zaten zeler 20 minuten met een niet afgeruimde tafel. Dat liet te wensen over. De gastvrijheid van de eigenaar maakte echter erg veel goed.

De vriendelijkheid van personeel is iets waar onze kinderen altijd op letten en aan de hand van die ervaring wordt bepaald of het een restaurant is waar we terug zouden gaan. Voor de eigenaar zeggen zij van wel, voor de bediening niet echt. Ze waren ook niet echt onvriendelijk voor de duidelijkheid maar meer.. druk... Beetje stressig.

Prijs voor het hele diner voor 4 (geen dure wijn) was 126 euro. Prima te doen voor deze tijd. 1 kinder menu spareribs, 1 voorgerecht Carpaccio (erg lekker), brood met smeersels (brood was nog warm mmmh) en 3 hoofgerechten (2 x spare ribs en 1 schnitzel). Bij elkaar 8 frisdrankjes en 1 Dam Blanche ijsje toe. Kwaliteit van het eten was goed. Zeker in verhouding tot de prijs.

Dus het was een prima ervaring. Als je een luxe restaurant verwacht... Niet doen. Als je niet moeilijk bent, wel doen. Eetse!

8. Op deze regenachtige dag heerlijk gegeten, supergedelegeerden kan niet anders zeggen zowel de brie uit de oven als de pittige kip was top.

9. Frans Bogaars

Het eten en drinken was goed verzorgd, nette bediening en relaxte sfeer. Het eten was zeer smakelijk, goed bereid en netjes gegarneerd. Kortom een aanrader.

10. Het eten was prima en zag er goed verzorgd uit.
    Vriendelijke dames en de kok bracht het eten dus… een aanrader!

11. Babi pangang niet te eten, verschrikkelijk zout. Kan net zo goed een lepel zout nemen. Ik heb hier al veel klachten over gelezen weer na een tijd weer eens geprobeerd, maar nu echt nooit meer.

12. Ik vond de bediening goed en vriendelijk maar het eten was niet erg goed, we hebben er ook maar weinig van op.

4,3
  13. Heerlijk eten, vriendelijke bediening; prijs kwaliteit prima; een aanrader om een keer bij ‘t Karrewiel in Hellevoetsluis te eten; heerlijke mosselen gegeten en ossehaaspuntjes en dat alles vergezeld van voldoende sausjes, salade en frites😊👍

14. Deze keer viel heel erg tegen. Er was geen tafel gereserveerd. Alles zat vol. We konden aan een grote tafel bij de deur nog zitten die plakte van de viezigheid.
    Groente bij het eten was uit de diepvries.
    Spareribs waren van veel mindere kwaliteit als voorheen en pittige spareribs bestond uit spareribs die waren ingesmeerd met sambal uit een potje.

2,8
  15. Elles Reekers

Eten vond ik iets aan de prijzige kant en de garnituren zoals patat frites moet je apart bij bestellen. Voor een glas wijn betaal je 7 euro. De sfeer is echter goed en de locatie geweldig. Vriendelijk personeel en de bediening prima.

16. Willemien

We hebben lekker gegeten, de bediening was vriendelijk.
    We gaan nog een keer terug.

17. Ik had gereserveerd, maar ik stond voor een gesloten deur met mijn gezelschap.

Ik heb boelies gemaild en heb excuses gekregen + drankje bij eerstvolgend bezoek.

18. Chinees-Indisch Hellevoetsluis

Jo Durand

Als je bestelt om af te halen roepen ze maar wat. Kan rustig half uur later worden.
    Als je er wat van zegt willen ze niet luisteren. Ze zijn maar personeel. Het is deels gewoon je eigen schuld?????

19. Langzitten wachten totdat er iemand van het personeel langs zou komen om onze bestelling op te nemen. Pas nadat we binnen zijn gaan vragen of er nog iemand kwam zijn we pas geholpen. Daarna verliepen de bestellingen prima.

Eten was prima.

De meeste van ons namen als desert ijs en bij de sorbets liep vanwege de warmte de slagroom langs het glas. Tevens waren de vruchten onderin het glas warm, dus die kwamen duidelijk niet uit de koeling.

20. R van Hoeven

Heerlijk gegeten.
    Ondanks bizarre drukte blijft het personeel vrolijk.
    Een Pluimpje voor de Topkoks.

21. We bestelden met een gezelschap van 8 mensen, te drinken, eten en vooraf brood met smeerseltjes. Op het brood hebben we zeker een half uur moeten wachten. De maaltijd kwam na een herinnering daaraan. Voor het nagerecht zijn we naar het terras verhuisd en daar werd de bestelling pas nadrukkelijk verzoek opgenomen. We zijn, wat je noemt, niet onder de indruk van de bediening. En dat is jammer, want je bent best wel wat kwijt als je met 8 man uit eten gaat.

22. Eet goed, prijs en prestatie goed, graag weer.
    Op de dagservice soms niet attent (ziet over het hoofd dat gast wil bestellen)

23. Huisman Patrick

Super vriendelijk en lief personeel we werden snel geholpen en verhuizen naar het terras was absoluut geen probleem.

Eten was zoals gewoonlijk weer lekker en veel ik heb een maag verkleining en had dat even door moeten geven, maar op het eten zelf helemaal niks te klagen, lekker verse groenten erbij en zorgvuldig bereid

Nogmaals super fijn en lekker om hier te eten

24. Tafel gereserveerd en toch voor niets gekomen. Reservering verkeerd opgeschreven, kan gebeuren. Wel heel vervelend dat er niet in oplossingen wordt gedacht maar dat de klant, ik dus, gewoon wordt weggestuurd zonder pardon.

25. Ahrend Peter Jim

Het eten viel erg tegen.
    Uitsmijter was niets bijzonders en boterhammen waren oud.
    Scampies in chili saus: viel zwaar tegen, garnalen waren klein saus niet lekker, hadden wel grote garnalen verwacht vd prijs, geen aanrader.
    Kipfilet met kerrie en brood : brood was keihard.
    Jammer, maar hier gaan we niet meer naar toe.

Personeel was erg vriendelijk.

26. Marleen

Hallo we hebben weer heerlijk gegeten gezellige sfeer ik ben met verschilende kennissen bij jullie geweest en die vonden het ook heerlijk tot de volgende keer vriendelijke groet marleen.

27. Wendy van Oirschot

Tonijnsteak aanrader! Lekker gegeten met onze kinderen. Vriendelijke bediening.

28. Eten was prima, sfeer oke. De vloer kan iets beter schoongemaakt worden, veel hondenharen en zand.

29. Het is een super gezellig restaurant,en de bediening is zeer goed!👍👍👍
    En het eten is superrrrr lekker😋😋

30. Priscilla Verhoeckx

We hebben het onwijs naar ons zin gehad bij jullie. Het personeel is stuk voor stuk even enthousiast en vriendelijk. Het eten was super, uitgebreid en divers. We kregen er zelfs aardappeltjes en friet bij, snijboontjes en sla. Iets wat je nagenoeg nergens meer tegenkomt. Wij geven jullie een dikke 10+