ma lunch 15:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:30

Gesloten

• Kerstavond – 24 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Uitkijkend over het Haringvliet, kunt U genieten van alle seizoenen, onder het genot van lunch, een heerlijk diner of gewoon een ongedwongen hapje en drankje.

Maar ook als U iets te vieren heeft, kunt U bij ons terecht. Wat dacht u van een gezellig buffet.

Op zaterdagavond een dansje wagen? Ook dat kan, hou hiervoor de site of onze facebook in de gaten....

Vanaf 1 juni 2013, is er voor de kinderen een groot Aqua-Funpark voor de deur,waar uw kinderen zich heerlijk kunnen vermaken.

Wij zijn voorzien van ruime (gratis) parkeer gelegenheid, gratis Wi-Fi en vers drinkwater voor uw trouwe viervoeters!

Wij hopen op een zonnige zomer en graag tot ziens bij ons binnen of op het zonnige terras!

Het Boelies-team.

1340419028 78
1347720659 83
1398832071 67
1420736962 71

1. Zondag 2 december met echtgenote zwager en schoonzus gaan eten bij Boelies.
    We zijn daar al vaker gaan eten en zoals gewoonlijk was alles weer voortreffelijk.
    Een echte aanrader.

2. Weer een heerlijke lunch genoten met uitzicht op het water. Mooie locatie en goede bediening.

3. Mireille van geenen

Lekker gegeten. Rustig en gezellig strandrestaurantje. Goed eten voor een leuk prijsje.

4. Gezellige tent en goed geholpen.

5. Hier al vele malen geweest, en ook nu weer heerlijk gegeten, top

6. Een aantal jaar geleden hele fijne zaak met heerlijk eten, wat een teleurstelling nu zeg.
    Personeel zeer traag als je ze al ziet, en de spare ribs gewoon niet te eten… Jammer hoor.

7. Ruud Roskam

Perfect eten en een goede bediening voor een goede prijs ga hier zeker vaker eten 👌👌

8. C.H. Bosmans

We komen heel regelmatig bij Boelies en als we niet tevreden zouden zijn, deden we dat niet. Lekker eten en drinken en altijd leuk en vriendelijk tegen de kinderen. Een grapje, een praatje… heel fijn.
    Een echte aanrader wat ons betreft. De kinderen vinden het alleen heel erg, dat de kibbeling van de kaart is en is vervangen door vissticks!

9. Van de week een saté gegeten was heerlijk lekker mals en veel kip.
    Goede service ga er zeker nog eens terug.

10. Heerlijke middag gehad in t zonnetje op t terras!
    Lekker met zn tweetjes geluncht.
    Voldoende keus op de kaart… vriendelijke bediening en mooie locatie!
    Volgende bezoekje staat al weer gepland. 😁

11. M. Geerlings

Vandaag komen wij binnen bij Boelies. We worden vriendelijk gedag gezegd door een mannelijke medewerker. De kinderen kiezen een hoge tafel uit om aan te gaan zitten. Op dit tafeltje stond geen bordje op van gereserveerd. Mooi maar daar zitten we dan… De bediening loopt om ons heen. Wr zitten pal voor hun neus. Natuurlijk hebben ze het druk op het terras. In het restaurant lopen mensen in alle gemak tafeltjes te dekken. Maar aan ons wordt geen blik of woord verspilt. Komen er andere mensen binnen die blijkbaar een tafeltje hebben gereserveerd worden ze direct geholpen. In no time wordt het drinken aan tafel gebracht. Na 18 minuten volledig te zijn genegeerd zijn wij opgestapt en weggegaan. Nog wordt ons geen blik gegunt. Je hoeft hier niet spontaan binnen te stappen om wat te gaan eten en drinken. Helaas gemiste kans.

12. Ondanks de drukte en tekort aan personeel doet ieder zijn best om zo netjes en vlot mogelijk te werken. Wel hebben ze momenteel een verkleinde kaart, maar er is keuze voldoende en alles smaakt prima, en is de hoeveelheid prima. Je zit daar prachtig aan het Haringvliet dus altijd een mooi uitzicht.

13. Vermeulen

Goed eten op een gezellige locatie.

Vriendelijke bediening en een goede keuken.

14. Witte en Bassie

Heerlijke saté gegeten en een geweldig tournedos op sfeer was ondanks de drukte leuk en de bediening vlot en gezellig.

Aanradertje na een dagje strand.

15. Vanavond de slechtste sate ever gegeten. Droog taai en aangebrand bah bah bah... Dit aangegeven en onze borden zijn mee terug naar de keuken genomen. Maar vervolgens krijgen we wel de rekening!!!
    Een eigenaar/manager die dronken aan de bar hing was niet voor reden vatbaar. Ik doe dit niet snel maar hier moet je echt NOOIT GAAN ETEN DUS!!!!

16. Fam. De Kramer

Heerlijk gegeten. Bij een mooi uitzicht over het water.
    Zeker de moeite waard om nog eens te gaan.

17. Anoniem

Had gereserveerd, had eigenlijk niet gehoeven.
    Lange wachttijd.
    Ossehaaspuntjes die een zeer vreemde nasmaak hadden. Geserveerd met 7!! gebakken krieltjes. Nieuwe gehad maar ook die smaakte niet goed. Kreeg door dat de kok geproefd had en die vond het oke smaken. Ze komen je dan ook niet tegemoet door bijv een paar drankjes niet te rekenen ofzo. Nee gewoon volle pond pond betalen.
    Kind en vriend redelijk gegeten.
    Ons zien ze niet meer.
    Sorry.

18. Heerlijk plekje in de zon. Goed eten meer dan voldoende vriendelijk personeel.

19. Arjen van der Most

Wij komen hier graag om te eten. Alles was prima behalve de ossehaas puntjes die waren vreselijk taai. Verder kun je merken dat het krap zat is met het personeel. Wij komen zeker terug.

20. Jessica

Wij hebben gereserveerd voor de verjaardag van onze zoon na een zonnige dag strand. Van tevoren hebben we gevraagd of we bij mooi weer buiten konden zitten en aangegeven dat het een verjaardag betrof.
    Eenmaal aangekomen bleek dat alle plekken gewoon open waren (wat is dan het nut van reserveren hier?) door de grootte van de groep waren de tafels buiten niet beschikbaar. Terwijl er mensen met zijn tweeën aan een 8 persoonstafel zaten en wij nu een plek moesten zoeken. Toen ik ons gezelschap melde dat ze ook niet echt met je mee denken voelde iemand zich aangevallen en dat ze geen plek kan toveren. Daarbij word bij een reservering altijd alleen binnen gedekt. Prima, maar had het dan even gemaild nadat de reservering bevestigd werd. Dan hadden we er rekening mee gehouden. Daarbij was er ook binnen geen tafel gedekt. Er werd nog even gecheckt of we in de agenda stonden, want ik heb na de reservering toch ook echt nog bericht dat er wat mensen bij zouden komen en dat was volgens mail aangepast.

Het etentje resulteerde in een binnentafel en een buitentafel. De buitentafel kon alleen voor 4 personen, waardoor er dus 2 mensen van ons gezelschap naar huis zijn gegaan om daar te eten. (En dat op een verjaardagsetentje!) de reservering stond op 18.30 En nadat we eindelijk zaten hebben we na een tijdje een voorgerecht besteld voor de binnentafel en een hoofdgerecht. Uiteindelijk zaten we rond 20.30 Nog voordat we ons hoofdgerecht geserveerd kregen.

Het duurde zo lang dat we er klaar mee waren en geen dessert meer hebben besteld, maar voor de kinderen maar gewoon een magnum hebben mee genomen. Vreselijk.

Ik wil alleen de jongedame wel een compliment geven, omdat ze zo vriendelijk was en bleef en nadat ze later vernam dat het voor de verjaardag van een 11 jarige was heeft ze bij de magnums(om mee te nemen) alsnog een schaaltje opgemaakt met wat fruit en slagroom plus een sterretje en een verjaardagsliedje gezongen.

Al met al duurde en duurde en duurde het en was de sfeer zoals we ons vantevoren hadden voorgesteld al verpest bij aankomst. Daarbij had ik wellicht anders gereageerd als ze wat begripvoller waren geweest. We komen gewoon uit Hellevoetsluis, maar Boelies zal voor ons nooit meer een optie zijn voor een gezellig etentje en zeker niet als het om een verjaardag gaat. Jammer, want de locatie is leuk.

21. Prima gegeten. Gezellige ambiance en heel vriendelijk personeel.

We hebben wel lang gewacht op het hoofdgerecht maar het was gezellig zitten.

22. Irma vlekke

Heerlijk eten bij de boelies gezellige bediening en vriendelijk.

23. Eten is prima en om wat te eten als je lekker naar strand ben geweest is het ook goed te doen.
    Om er echt speciaal uit eten te gaan zou ik toch ergens naar toe gaan met wat meer sfeer.

24. Eten is ok. Maar het is nu de 3e keer dat we 5 kwartier op ons voorgerecht moeten wachten, en daarna 3 kwartier voor het hoofd gerecht.

Dit was echt de laatste keer! Jammer, want het is er wel altijd gezellig, maar dit kan echt niet.

25. Fam van Hoff

Het was als altyd weer zo heerlijk ik heb zelf de asperges met beenham genomen zo super lekker en vers Mijn man had een entrecote ook lekker dus genoten 👍🏼

26. Vriendelijk personeel, ongedwongen sfeertje en het was een heerlijke eerste terrasavond. Eten was goed van smaak en het vlees heerlijk mals.
    Mijn entrecote niet erg medium, smaakte prima, niks over gezegd.
    Enig minpunt was de enorm trage bediening. We hebben uiteindelijk zelfs drankjes afbesteld omdat te lang duurde. Jammer, uiteindelijk maar thuis koffie gedronken.

27. Fer van Dijk

Vele malen prima gegeten. Bediening uitstekend, de biefstuk ´smelt echt op de tong` zoals op de menukaart staat aangegeven. Als nagerecht kun je bestellen wat het wilt, het wordt naar wens gemaakt. Kortom een goed restaurant met de sfeer van een strandtent.

28. Nederhof

Een super leuk klein restaurantje,met vriendelijk personeel en heel goed verzorgd eten👍🏽 Je krijg genoeg en waar voor je geld.

29. J.E. van Riel

Zaterdagavond met in totaal 3 personen gegeten bij Boelies.
    Een vriendelijke ontvangst en bediening met daarbij een gezellig interieur. Het eten was erg lekker en goed en de porties waren zeker ook niet te klein.
    Al met al reden om nog eens te gaan.

30. Het was helemaal af, er was meer dan genoeg en voor ieders smaak wel iets. Wij vonden het super en ook de meiden van de bediening waren super en erg aardig, voor ons was het zeker geslaagd, super bedankt Boelies!

31. Zoals vanouds weer heel lekker gegeten. Wij waren met 7 personen van jong tot oud en iedereen heeft genoten. Zeker de prijs/kwaliteit verhouding is super.

32. Het was weer super lekker en gezellig.
    Net als de vorige keren dat we hier hebben gegeten.
    Zeer goede kok gezellige en goeie bediening.
    De ossehaas en gambas zijn echt geweldig hier.
    Komen zeker vaker terug.

33. Henk kelfkens

Altijd goed eten super service en no nonsens. Dus gewoon fantastisch.

34. Heerlijk genoten (alweer) van de uitstekend bereiden gerechten, de attente bediening.

35. Het enige wat jammer is dat het heel erg lang duurt dat je je eten krijg. Dus je moet heel veel geduld hebben, maar als het eten er dan eindelijk is dan is het wel genieten want op het eten niks op aan te merken. Het is heerlijk. Dus als je relax wil eten en geen haast heb kom dan gezellig naar Boelies!!!!.

36. Annemieke en Leo

Dinsdagavond heerlijk spareribs en pepersteak gegeten. T was super lekker.

37. Gewoon lekker en op je gemaak.

38. Irna Trouw

Heeeeerlijk gegeten in gezellige sfeer

39. D.C.Ijzelenberg

De sfeer was gezellig, maar eten was deze x stuk minder, 3 van onze gasten hadden nl spare ribs besteld, deze kwamen zwart verkoold aan.
    Na enige discussie werden er 3 nieuwe spareribs gebracht, deze waren stukke beter.

40. J v aalst

Heerlijk gegeten stukje kwaliteits vlees, echt een aanrader en de bediening was ook top. We gaan er zeker binnenkort weer heen mmmmm.

41. M. Swinkels

Hele gezellige zaak, leuk personeel, heerlijk eten

42. Hans Assenberg

Prima gegeten en flinke porties van goede kwaliteit

43. Anoniem

Zoals gewoonlijk was het eten zeer goed en de bediening vlot en vriendelijk.

44. Heerlijk gegeten. Fijne bediening. Goede uitstekende kok.

45. Lenie & Teun Roest

Altijd lekker eten, en heel gezellig 👍🏻😜

46. Slecht eten en bediening. Hier echt nooit meer. Kroketten roken of ze in de motorolie waren gebakken. Salade oud en vies.

47. Nu gaan we echt nooit meer! Eten smaakte niet, slechte bediening.

48. Eten was heerlijk, beef terayaki als voorgerecht een echte aanrader. Jammer dat we het idee kregen dat ze graag aan de vrijdagavond borrel wilden beginnen en dat wij met de muziek die steeds harder werd gezet zo wel werden gedwongen aan ons etentje een eind te breien...

49. Gezellig restaurant, goede ontspannen sfeer; ideaal om met een groep te gaan eten.
    Op mooie locatie.

50. Kevin van alphen

Het was perfect, allemaal top. We zijn goed geholpen en allemaal zijn ze klantgericht. Ik zou het zeker andere mensen aanbevelen. Ik kom zeker nog een keertje terug.

51. Speksnijder

Wij hebben er 2e kerstdag gegeten volle bak en toch was alles perfect geregeld

52. N.Heijmen

We hebben onze 50e trouwdag gevierd met 50 vrienden. Iedereen was laaiend enthousiast over het eten drinken, SUPER. Ook de bediening mag niet vergeten worden.
    Hanneke en Arjan bedankt.

53. Lekker eten voor een nette prijs..
    Echt een aanrader!
    Gaan zeker vaker langs.

54. 3 x onverwachts binnen komen rollen, maar al die keren goed en lekker gegeten.

55. Super lekker gegeten, vriendelijk personeel. Helemaal top, we komen hier zeker terug.

56. Maïra Stavenuiter

Vriendelijk en ontspannen bediening. Voortreffelijk eten, kwalitatief en creatief opgediend. Komen zeker terug.

57. Waren met een groep en daar zijn ze duidelijk niet op ingesteld. Deel had al eten en paar mensen kregen wat later. Vlees was niet goed gaar en maaltijden koud! Ook bij het afrekenen een kater want omgerekend 45 euro pp wat veel te veel is voor het gebodene. Prijzen zijn wel omhoog gegaan, maar kwaliteit omlaag. Ga zo door en de sluiting volgt vanzelf. Geef me a.u.b. de Boelies van twee jaar geleden terug.

58. Al snel bleek dat vaste gasten eerder werden geholpen dan wij als nieuwe gasten. Na een tijdje ons glas wijn en na 2 keer vragen eindelijk de menukaart. Brood met tapenade kwam 45 minuten later en na nog eens een 45 minuten gevraagd wanneer ons hoofdgerecht kwam.

“nou het hoofdgerecht wordt pas doorgegeven aan de keuken als het voorgerecht is uitgeserveerd en dat duurt nu een uur…" althans dat zei de serveerster die ons ook liever ontweek. Dus 2 uur na binnenkomst zou eindelijk ons hoofdgerecht klaar zijn.

Totaal geen sympathie voor ons als gasten, dus zijn we opgestapt.

Ik kan begrijpen dat het soms lang kan duren eer je te eten krijgt, maar zeg dat dan even vooraf zodat gasten weten waar ze aan toe zijn of geef desnoods een gratis drankje weg, maar dit leek helemaal nergens naar.

59. Vorig jaar kostte de kipsaté € 7,95, dit jaar € 13,95. Vind ik een merkwaardige prijsverhoging. Hoofdgerechten waren redelijk, nagerechten dramatisch slecht; goedkoop ijs met bevroren ijsflinters erin, slagroom uit een spuitbus en een zielig beetje advocaat. Entourage armoedig. Aan het paviljoen is werkelijk al jaren niets meer gedaan. Boelies moet het hebben van de ligging, want verder heeft het weinig te bieden. Dit was voor ons de laatste keer. Voor dat geld kunnen we elders stukken beter eten.

60. Ger Hoenders

Gisteravond heel lekker gegeten bij Boelies. Goede menukaart. Ook vegetarisch. Restaurant was helemaal vol. Erg gezellig en goed verzorgd.
    Een echte aanrader.

61. Jammer dat wij ons niet bij onderstaande positieve recensies kunnen aansluiten. Wij hebben een heel andere ervaring. De bediening was oke, maar het eten... De zalm was goed, maar de presentatie was een stuk minder. De tournedos was heel taai, de friet was half gebakken en het toetje, een sorbet, was mierzoet.

62. Frans Erenst

Vrijdagavond met 6 vrienden (uit Ede) voor de 2e keer gegeten bij Boelies.
    Bediening was wat rommelig, het eten was prima verzorgd en smaakte goed, maar...

We moesten heel, heel lang wachten op het hoofdgerecht en toen het kwam was het niet echt warm.
    Dat is zonde van al dat lekkere eten.
    Bij navraag bleek dat er een oven defect was, dat kan, maar geef dat dan aan en beperk dan eventueel de menukaart zodat men niet uren hoeft te wachten. Communicatie was niet echt sterk.
    Wij komen niet voor een 3e keer terug, jammer maar het is niet anders.

63. Zondag met 15 personen gegeten bij Boelies. Niets dan complimenten van mijn familie voor de keuze van het diner. Wij komen graag nog een keer terug.

64. Lisanne

Gezellig met collegas wezen eten. Leuke serveerster! Was super lekker vertoeven op een bank in de zon met 24 graden!

65. Ine Riela

Leuk restaurant met heerlijke gerechten, die vriendelijk werden "opgediend".

66. Joke Nijman-Compter

Gezellig restaurant. Heerlijk eten. Leuke locatie. Bediening super.

67. A van Melsfort

Lekker gegeten, gezellig personeel, leuke gelegenheid.

68. Het was een goed en verzorgd restaurant mooi gelegen aan het water leuke en snelle bediening en geweldig lekker eten en niet duur en compliment voor de kok en het personeel is een ieder aan te raden en we gaan zeker een keer terug

69. Enorm lekker gegeten en een hele goede prijs/kwaliteit verhouding

70. Ingrid Wittmer

Zalig gegeten. We hadden de black angus rib-eye. Super mals en lekker met groenten, rauwkost, salade, gebakken aardappels en patat. Ook super bediening. En het uitzicht over het Haringvliet is sprookjesachtig. Is zeker een aanrader! De prijs 18,95. Nou wat wil je nog meer?

71. Gezellig gegeten met Valentijnsdag. Aardige bediening, lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.

72. 6 februari hebben we heerlijk gegeten, we hebben een gezellige avond gehad. Eten was goed en de bediening ook, alleen was het minder dat er later de avond een verjaardag was, jammer dat dat niet was aangegeven. Voor de rest is dit restaurant zeker een aanrader!

73. gerard ambagtsheer

Heerlijk gegeten met een schitterend uitzicht, bediening en eten perfect.

74. Lenie Piena

Wij hebben op 26 November met 5 personen bij U gegeten. Hebben een heel gezellige avond gehad. Het eten was prima, grote porties, had alleen iets warmer gemogen. Bediening prima, restaurant heel sfeervol met veel kaarsen. Zeker tot ziens.

75. Héérlijk en ruim voldoende gegeten! Vlotte bediening en attent. Zeker voor herhaling vatbaar, onze gasten gaan hier zeker ook vaker naartoe. Een echte aanrader!

76. Echt ronduit slecht! Slecht eten, langzaam personeel, wij komen hier niet meer terug!

77. Uit eten met de kinderen van 11 en 12 was een groot succes. Ze bestelden tong en spare ribs (volwassen portie) en aten, tot onze verbazing, alles helemaal op! Zowel zij als wij vonden het heerlijk. De locatie aan het strand is mooi, de sfeer is knus, de bediening is vriendelijk en snel en de kwaliteit is erg goed voor een prima prijs. En dat de hond mee kan is een bonus :) Wij raden het iedereen aan!

78. Heerlijk gegeten in een gastvrij restaurant waar je je meteen thuis voelt. Aandacht voor het eten en voor de gasten een aanrader!!!

79. Gerda v d Lende

Heerlijk gegeten, lieve serveerster en een goede kok. We gaan gauw nog een keer terug...

80. Goede ontvangst, aangepaste muziek, snelle, correcte bediening en vriendelijk. Alles naar wens, goede suggesties. Helaas was het op het bord aangeboden menu, verse mosselen, niet op voorraad! Prijs/kwaliteit super hoor.

Wordt zeker vervolgt.

81. Heerlijk eten, goede service! Was echt boven verwachting.

82. Jan Kriekaard

Prima sfeertje en lekker eten en drinken!

84. De franse uiensoep was een "delicatesse", vijf sterren. Bijzonder erkentelijk voor het feit dat honden toegestaan worden.

Jack en carla

85. We zijn met ons bedrijf geweest voor een bbq. Eten was prima maar de bediening en ontvangst slecht, onoplettend, en als je om 22.00 op een niet verlicht terras zit waar om je heen alles aangeveegd en opgeruimd wordt dan is het waarschijnlijk de bedoeling dat je gaat. Geen aanrader voor een bedrijfsfeestje, jammer!

86. Komen regelmatig even een drankje drinken, fijne bediening.
    Jammer van de late opening tijden.

87. Super, super, wat was het gezellig gisteravond! Zeer gezellige bediening, we hoefden niets te vragen, alles ging vanzelf. Eerst heerlijk gegeten was echt lekker en netjes, daarna een knal feest waar de mensen achter de bar ook gezellig mee deden en ook nog gelijk hun werk regelden. Met een woord geweldig!!

88. 1 februari hier gegeten met vrienden op onze uitnodiging. Wat een teleurstelling. Bij binnenkomst was de temperatuur in het restaurant aan de lage kant. Het personeel had de kachel al hoger gezet. Ga je met z'n vieren gezellig uit eten... moet je eten terugsturen, omdat de kip nog rauw is. Dus zit je met z'n drieën te eten en volgt het vierde bord later (te laat, jammer). Personeel moet nog leren om dan excuus aan te bieden en eventueel een kopje koffie aan te bieden o.i.d., zodat klant toch tevreden is en nog eens terug zal komen. Dit zal bij ons niet het geval zijn. Zeker niet toen bleek dat de eigenaar een tafeltje naast ons zat en alles liet gebeuren zonder enige bemoeienis.
    Jammer, locatie kan best leuk zijn.

89. Chantal Kluitenberg

Heerlijk eten, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Er heerst een gezellige ontspannen sfeer, en de bediening is top!

90. Wij vonden het zwaar tegenvallen: Voorgerecht - 6 middelmatige garnaaltjes die ok nog eens lauw waren voor € 10,95 (!). Hoofdgerecht - Vlees was goed, niets op aan te merken, maar ca. 1 eetlepel minikrieltjes op je bord en met 4 personen een halve soepkom gevuld met slappe friet is wel heel erg karig.

Nagerecht: Het speciale Bostognetoetje bleek een fabrieksmatig plakje ijs met wat korrels zacht geworden Bastognekoek erop en een toef slagroom ernaast, het ijs was nog diepgevroren en ook beslist zijn prijs niet waard.

Wij hebben hier vroeger meerdere keren prima gegeten, maar vinden het nu dusdanig achteruit gegaan dat wij ons wel 2x zullen bedenken om hier nog eens te eten.

91. neefgijsbert

Valentijnsdag, met mijn meisje naar Boelies op basis van recensies. Een grote teleurstelling. Na een uur wachten met 8 tafeltjes, lauwe biefstuk, kreeft half gevuld en uit de vriezer. Eveneens de biefstuk uit de vriezer en gewoon niet lekker.. dit alles voor de hoofdprijs. Zeg het niet snel maar het was gewoon vies. Boelies moet nog een hoop leren, helaas...

92. C.l.de Werker

Hebben met 6 personen bij de boelies gegeten en was boven verwachting!
    Gezellige drukte en het eten was super goed, ook de bediening etc was prima.

93. Op 25-08-2012 hier weer gegeten en wederom weer erg lekker en goed gegeten.
    Het was druk en gezellig, bediening was weer erg goed en vriendelijk.

Gewoon weer heerlijk gegeten.

94. A.S van Gijn

Het eten is heerlijk en betaalbaar.Zowel buiten als binnen is het genieten van de sfeer.Aardige bediening!
    Groeten Anita & Patrick

95. Rob van Dalen

Het eten was prima. We waren met 8 personen en iedereen was dik tevreden.
    De spareribs waren alleen wat aan de droge kant en de knoflooksaus had een aparte smaak. Maar met dat in het achterhoofd kwamen we toch nog tot deze beoordeling.

96. Het eten was in een woord geweldig, mooi opgediend op de borden, gevarieerde groentes erbij, gebakken krieltjes en een bakje friet, dus zeker voor herhaling vatbaar.
    Vriendelijke bediening.

97. r. de schipper

Ondanks de hoge waarderingscijfers is dit restaurant geen goede keus gebleken voor een aspergemenu. Asperges totaal tot moes gekookt, krieltjes nog hard, vlees en vis overgoten met een vieze saus. Eigenlijk gewoon vies eten. Een hele grote teleurstelling.
    We hebben gemeld dat de asperges te gaar waren, als antwoord: bij de vorige gasten waren ze te hard. Dat is mijns inziens vertellen dat je een kok in de keuken hebt die niet weet waar hij mee bezig is.

98. Eten in Boelies is erg gezellig.
    Wij hebben er ook heerlijk gegeten.
    De sfeer is prima.
    De prijs kwaliteit is erg goed.
    Ga zo door.
    Dan komen wij graag terug.

99. Bas Oosterkamp

Volgende pagina