Boelies in Hellevoetsluis

• 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Uitkijkend over het Haringvliet, kunt U genieten van alle seizoenen, onder het genot van lunch, een heerlijk diner of gewoon een ongedwongen hapje en drankje.

Maar ook als U iets te vieren heeft, kunt U bij ons terecht. Wat dacht u van een gezellig buffet.

Op zaterdagavond een dansje wagen? Ook dat kan, hou hiervoor de site of onze facebook in de gaten....

Vanaf 1 juni 2013, is er voor de kinderen een groot Aqua-Funpark voor de deur,waar uw kinderen zich heerlijk kunnen vermaken.

Wij zijn voorzien van ruime (gratis) parkeer gelegenheid, gratis Wi-Fi en vers drinkwater voor uw trouwe viervoeters!

Wij hopen op een zonnige zomer en graag tot ziens bij ons binnen of op het zonnige terras!

Het Boelies-team.

1320292128 90
1420197630 71
1466820197 84
1500122031 77

1. Het was weer super lekker en gezellig.
    Net als de vorige keren dat we hier hebben gegeten.
    Zeer goede kok gezellige en goeie bediening.
    De ossehaas en gambas zijn echt geweldig hier.
    Komen zeker vaker terug.

2. Zaterdag 21 oktober jl met vrienden heerlijk gegeten. We hadden het maandmenu besteld prima keus alleen hebben we een beetje lang moeten wachten op 2e gang maar dat werd helemaal goed door een drankje van het huis. Alle lof

3. Henk kelfkens

Altijd goed eten super service en no nonsens. Dus gewoon fantastisch.

4. Heerlijk genoten (alweer) van de uitstekend bereiden gerechten, de attente bediening.

5. Het enige wat jammer is dat het heel erg lang duurt dat je je eten krijg. Dus je moet heel veel geduld hebben, maar als het eten er dan eindelijk is dan is het wel genieten want op het eten niks op aan te merken. Het is heerlijk. Dus als je relax wil eten en geen haast heb kom dan gezellig naar Boelies!!!!.

6. Annemieke en Leo

Dinsdagavond heerlijk spareribs en pepersteak gegeten. T was super lekker.

7. Gewoon lekker en op je gemaak.

8. Irna Trouw

Heeeeerlijk gegeten in gezellige sfeer

9. D.C.Ijzelenberg

De sfeer was gezellig, maar eten was deze x stuk minder, 3 van onze gasten hadden nl spare ribs besteld, deze kwamen zwart verkoold aan.
    Na enige discussie werden er 3 nieuwe spareribs gebracht, deze waren stukke beter.

10. J v aalst

Heerlijk gegeten stukje kwaliteits vlees, echt een aanrader en de bediening was ook top. We gaan er zeker binnenkort weer heen mmmmm.

11. M. Swinkels

Hele gezellige zaak, leuk personeel, heerlijk eten

12. Hans Assenberg

Prima gegeten en flinke porties van goede kwaliteit

13. Anoniem

Zoals gewoonlijk was het eten zeer goed en de bediening vlot en vriendelijk.

14. Heerlijk gegeten. Fijne bediening. Goede uitstekende kok.

15. Lenie & Teun Roest

Altijd lekker eten, en heel gezellig 👍🏻😜

16. Slecht eten en bediening. Hier echt nooit meer. Kroketten roken of ze in de motorolie waren gebakken. Salade oud en vies.

17. Nu gaan we echt nooit meer! Eten smaakte niet, slechte bediening.

18. Eten was heerlijk, beef terayaki als voorgerecht een echte aanrader. Jammer dat we het idee kregen dat ze graag aan de vrijdagavond borrel wilden beginnen en dat wij met de muziek die steeds harder werd gezet zo wel werden gedwongen aan ons etentje een eind te breien...

19. Gezellig restaurant, goede ontspannen sfeer; ideaal om met een groep te gaan eten.
    Op mooie locatie.

20. Kevin van alphen

Het was perfect, allemaal top. We zijn goed geholpen en allemaal zijn ze klantgericht. Ik zou het zeker andere mensen aanbevelen. Ik kom zeker nog een keertje terug.

21. Speksnijder

Wij hebben er 2e kerstdag gegeten volle bak en toch was alles perfect geregeld

22. N.Heijmen

We hebben onze 50e trouwdag gevierd met 50 vrienden. Iedereen was laaiend enthousiast over het eten drinken, SUPER. Ook de bediening mag niet vergeten worden.
    Hanneke en Arjan bedankt.

23. Lekker eten voor een nette prijs..
    Echt een aanrader!
    Gaan zeker vaker langs.

24. 3 x onverwachts binnen komen rollen, maar al die keren goed en lekker gegeten.

25. Super lekker gegeten, vriendelijk personeel. Helemaal top, we komen hier zeker terug.

26. Maïra Stavenuiter

Vriendelijk en ontspannen bediening. Voortreffelijk eten, kwalitatief en creatief opgediend. Komen zeker terug.

27. Waren met een groep en daar zijn ze duidelijk niet op ingesteld. Deel had al eten en paar mensen kregen wat later. Vlees was niet goed gaar en maaltijden koud! Ook bij het afrekenen een kater want omgerekend 45 euro pp wat veel te veel is voor het gebodene. Prijzen zijn wel omhoog gegaan, maar kwaliteit omlaag. Ga zo door en de sluiting volgt vanzelf. Geef me a.u.b. de Boelies van twee jaar geleden terug.

28. Al snel bleek dat vaste gasten eerder werden geholpen dan wij als nieuwe gasten. Na een tijdje ons glas wijn en na 2 keer vragen eindelijk de menukaart. Brood met tapenade kwam 45 minuten later en na nog eens een 45 minuten gevraagd wanneer ons hoofdgerecht kwam.

“nou het hoofdgerecht wordt pas doorgegeven aan de keuken als het voorgerecht is uitgeserveerd en dat duurt nu een uur…" althans dat zei de serveerster die ons ook liever ontweek. Dus 2 uur na binnenkomst zou eindelijk ons hoofdgerecht klaar zijn.

Totaal geen sympathie voor ons als gasten, dus zijn we opgestapt.

Ik kan begrijpen dat het soms lang kan duren eer je te eten krijgt, maar zeg dat dan even vooraf zodat gasten weten waar ze aan toe zijn of geef desnoods een gratis drankje weg, maar dit leek helemaal nergens naar.

29. Vorig jaar kostte de kipsaté € 7,95, dit jaar € 13,95. Vind ik een merkwaardige prijsverhoging. Hoofdgerechten waren redelijk, nagerechten dramatisch slecht; goedkoop ijs met bevroren ijsflinters erin, slagroom uit een spuitbus en een zielig beetje advocaat. Entourage armoedig. Aan het paviljoen is werkelijk al jaren niets meer gedaan. Boelies moet het hebben van de ligging, want verder heeft het weinig te bieden. Dit was voor ons de laatste keer. Voor dat geld kunnen we elders stukken beter eten.

30. Ger Hoenders

Gisteravond heel lekker gegeten bij Boelies. Goede menukaart. Ook vegetarisch. Restaurant was helemaal vol. Erg gezellig en goed verzorgd.
    Een echte aanrader.

31. Jammer dat wij ons niet bij onderstaande positieve recensies kunnen aansluiten. Wij hebben een heel andere ervaring. De bediening was oke, maar het eten... De zalm was goed, maar de presentatie was een stuk minder. De tournedos was heel taai, de friet was half gebakken en het toetje, een sorbet, was mierzoet.

32. Frans Erenst

Vrijdagavond met 6 vrienden (uit Ede) voor de 2e keer gegeten bij Boelies.
    Bediening was wat rommelig, het eten was prima verzorgd en smaakte goed, maar...

We moesten heel, heel lang wachten op het hoofdgerecht en toen het kwam was het niet echt warm.
    Dat is zonde van al dat lekkere eten.
    Bij navraag bleek dat er een oven defect was, dat kan, maar geef dat dan aan en beperk dan eventueel de menukaart zodat men niet uren hoeft te wachten. Communicatie was niet echt sterk.
    Wij komen niet voor een 3e keer terug, jammer maar het is niet anders.

33. Zondag met 15 personen gegeten bij Boelies. Niets dan complimenten van mijn familie voor de keuze van het diner. Wij komen graag nog een keer terug.

34. Lisanne

Gezellig met collegas wezen eten. Leuke serveerster! Was super lekker vertoeven op een bank in de zon met 24 graden!

35. Ine Riela

Leuk restaurant met heerlijke gerechten, die vriendelijk werden "opgediend".

36. Joke Nijman-Compter

Gezellig restaurant. Heerlijk eten. Leuke locatie. Bediening super.

37. A van Melsfort

Lekker gegeten, gezellig personeel, leuke gelegenheid.

38. Het was een goed en verzorgd restaurant mooi gelegen aan het water leuke en snelle bediening en geweldig lekker eten en niet duur en compliment voor de kok en het personeel is een ieder aan te raden en we gaan zeker een keer terug

39. Enorm lekker gegeten en een hele goede prijs/kwaliteit verhouding

40. Ingrid Wittmer

Zalig gegeten. We hadden de black angus rib-eye. Super mals en lekker met groenten, rauwkost, salade, gebakken aardappels en patat. Ook super bediening. En het uitzicht over het Haringvliet is sprookjesachtig. Is zeker een aanrader! De prijs 18,95. Nou wat wil je nog meer?

41. Gezellig gegeten met Valentijnsdag. Aardige bediening, lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.

42. 6 februari hebben we heerlijk gegeten, we hebben een gezellige avond gehad. Eten was goed en de bediening ook, alleen was het minder dat er later de avond een verjaardag was, jammer dat dat niet was aangegeven. Voor de rest is dit restaurant zeker een aanrader!

43. gerard ambagtsheer

Heerlijk gegeten met een schitterend uitzicht, bediening en eten perfect.

44. Lenie Piena

Wij hebben op 26 November met 5 personen bij U gegeten. Hebben een heel gezellige avond gehad. Het eten was prima, grote porties, had alleen iets warmer gemogen. Bediening prima, restaurant heel sfeervol met veel kaarsen. Zeker tot ziens.

45. Héérlijk en ruim voldoende gegeten! Vlotte bediening en attent. Zeker voor herhaling vatbaar, onze gasten gaan hier zeker ook vaker naartoe. Een echte aanrader!

46. Echt ronduit slecht! Slecht eten, langzaam personeel, wij komen hier niet meer terug!

47. Uit eten met de kinderen van 11 en 12 was een groot succes. Ze bestelden tong en spare ribs (volwassen portie) en aten, tot onze verbazing, alles helemaal op! Zowel zij als wij vonden het heerlijk. De locatie aan het strand is mooi, de sfeer is knus, de bediening is vriendelijk en snel en de kwaliteit is erg goed voor een prima prijs. En dat de hond mee kan is een bonus :) Wij raden het iedereen aan!

48. Heerlijk gegeten in een gastvrij restaurant waar je je meteen thuis voelt. Aandacht voor het eten en voor de gasten een aanrader!!!

49. Gerda v d Lende

Heerlijk gegeten, lieve serveerster en een goede kok. We gaan gauw nog een keer terug...

50. Goede ontvangst, aangepaste muziek, snelle, correcte bediening en vriendelijk. Alles naar wens, goede suggesties. Helaas was het op het bord aangeboden menu, verse mosselen, niet op voorraad! Prijs/kwaliteit super hoor.

Wordt zeker vervolgt.

51. Heerlijk eten, goede service! Was echt boven verwachting.

52. Jan Kriekaard

Prima sfeertje en lekker eten en drinken!

54. De franse uiensoep was een "delicatesse", vijf sterren. Bijzonder erkentelijk voor het feit dat honden toegestaan worden.

Jack en carla

55. We zijn met ons bedrijf geweest voor een bbq. Eten was prima maar de bediening en ontvangst slecht, onoplettend, en als je om 22.00 op een niet verlicht terras zit waar om je heen alles aangeveegd en opgeruimd wordt dan is het waarschijnlijk de bedoeling dat je gaat. Geen aanrader voor een bedrijfsfeestje, jammer!

56. Komen regelmatig even een drankje drinken, fijne bediening.
    Jammer van de late opening tijden.

57. Super, super, wat was het gezellig gisteravond! Zeer gezellige bediening, we hoefden niets te vragen, alles ging vanzelf. Eerst heerlijk gegeten was echt lekker en netjes, daarna een knal feest waar de mensen achter de bar ook gezellig mee deden en ook nog gelijk hun werk regelden. Met een woord geweldig!!

58. 1 februari hier gegeten met vrienden op onze uitnodiging. Wat een teleurstelling. Bij binnenkomst was de temperatuur in het restaurant aan de lage kant. Het personeel had de kachel al hoger gezet. Ga je met z'n vieren gezellig uit eten... moet je eten terugsturen, omdat de kip nog rauw is. Dus zit je met z'n drieën te eten en volgt het vierde bord later (te laat, jammer). Personeel moet nog leren om dan excuus aan te bieden en eventueel een kopje koffie aan te bieden o.i.d., zodat klant toch tevreden is en nog eens terug zal komen. Dit zal bij ons niet het geval zijn. Zeker niet toen bleek dat de eigenaar een tafeltje naast ons zat en alles liet gebeuren zonder enige bemoeienis.
    Jammer, locatie kan best leuk zijn.

59. Chantal Kluitenberg

Heerlijk eten, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Er heerst een gezellige ontspannen sfeer, en de bediening is top!

60. Wij vonden het zwaar tegenvallen: Voorgerecht - 6 middelmatige garnaaltjes die ok nog eens lauw waren voor € 10,95 (!). Hoofdgerecht - Vlees was goed, niets op aan te merken, maar ca. 1 eetlepel minikrieltjes op je bord en met 4 personen een halve soepkom gevuld met slappe friet is wel heel erg karig.

Nagerecht: Het speciale Bostognetoetje bleek een fabrieksmatig plakje ijs met wat korrels zacht geworden Bastognekoek erop en een toef slagroom ernaast, het ijs was nog diepgevroren en ook beslist zijn prijs niet waard.

Wij hebben hier vroeger meerdere keren prima gegeten, maar vinden het nu dusdanig achteruit gegaan dat wij ons wel 2x zullen bedenken om hier nog eens te eten.

61. neefgijsbert

Valentijnsdag, met mijn meisje naar Boelies op basis van recensies. Een grote teleurstelling. Na een uur wachten met 8 tafeltjes, lauwe biefstuk, kreeft half gevuld en uit de vriezer. Eveneens de biefstuk uit de vriezer en gewoon niet lekker.. dit alles voor de hoofdprijs. Zeg het niet snel maar het was gewoon vies. Boelies moet nog een hoop leren, helaas...

62. C.l.de Werker

Hebben met 6 personen bij de boelies gegeten en was boven verwachting!
    Gezellige drukte en het eten was super goed, ook de bediening etc was prima.

63. Op 25-08-2012 hier weer gegeten en wederom weer erg lekker en goed gegeten.
    Het was druk en gezellig, bediening was weer erg goed en vriendelijk.

Gewoon weer heerlijk gegeten.

64. A.S van Gijn

Het eten is heerlijk en betaalbaar.Zowel buiten als binnen is het genieten van de sfeer.Aardige bediening!
    Groeten Anita & Patrick

65. Rob van Dalen

Het eten was prima. We waren met 8 personen en iedereen was dik tevreden.
    De spareribs waren alleen wat aan de droge kant en de knoflooksaus had een aparte smaak. Maar met dat in het achterhoofd kwamen we toch nog tot deze beoordeling.

66. Het eten was in een woord geweldig, mooi opgediend op de borden, gevarieerde groentes erbij, gebakken krieltjes en een bakje friet, dus zeker voor herhaling vatbaar.
    Vriendelijke bediening.

67. r. de schipper

Ondanks de hoge waarderingscijfers is dit restaurant geen goede keus gebleken voor een aspergemenu. Asperges totaal tot moes gekookt, krieltjes nog hard, vlees en vis overgoten met een vieze saus. Eigenlijk gewoon vies eten. Een hele grote teleurstelling.
    We hebben gemeld dat de asperges te gaar waren, als antwoord: bij de vorige gasten waren ze te hard. Dat is mijns inziens vertellen dat je een kok in de keuken hebt die niet weet waar hij mee bezig is.

68. Eten in Boelies is erg gezellig.
    Wij hebben er ook heerlijk gegeten.
    De sfeer is prima.
    De prijs kwaliteit is erg goed.
    Ga zo door.
    Dan komen wij graag terug.

69. Bas Oosterkamp

70. Ik had een lamsrack met honing thijmsaus, manlief een mixed Grill, na een kaasplankje en een chocolade trio van brownie, mousse en ijs.

Het lamsrack was een zeer royale portie, rood gebraden en mals als boter, de mixed grill was perfect, net als de kazen en het chocoladegebeuren. Waren incluus drank iets van 50 euro kwijt, weet het niet meer precies.

Hebben echt heel lekker gegeten, voor een strandtent formidabel en voor de prijs uitmuntend.

De bediening was prima.

Aanrader voor aan het strand, moet in de zomer helemaal te gek zijn.

71. aad zwaneveld

Afgelopen zondag avond 19 december gaan eten bij Boelies na uitgebreide reviews gelezen te hebben.

De keuze van alle reviewers om het een hoog cijfer te geven is volkomen terecht.

De gastvrijheid en de prijs-kwaliteits verhouding zijn onmiskenbaar op een hoog niveau.

Niets anders dan hulde voor het personeel en de entourage, alsmede zeer belangrijk ... het fantastisch lekkere eten.

Komen zeker terug. Nogmaals bedankt.

72. Zaterdagavond zijn wij hier wezen eten en ik kan zeggen heerlijk gegeten!

Gezellige en vlotte bediening, en met Bram als smaakmaker in de bediening kan ik Boelies volledig aanbevelen.

73. Altijd gezellig hier, je wordt ook snel geholpen en de prijs/kwaliteit-verhouding is super. Heerlijk gegeten voor weinig.

74. Hier zijn wij wezen eten op aanraden van de recensies op de deze pagina. Nou, idd, het is echt super eten. En we waren zeer welkom. Ons zie je zeker terug.

75. Met 4 chauffeurs en vrouwen twee maal per jaar uit eten. Nu was ik, Koos, aan de beurt. Hij kreeg de tip : eten bij Boelies. Wat mag dat nou weer wezen? Ik even langs. Lopen er twee vrouwtjes (genaamd : Hanneke & Deborah) kijk ik in het rond: Hallo wil je iets drinken, of ik hier al jaren kwam, zo gemoedelijk! Ja, ik kom de kat effen uit de boom kijken, Ja het is mijn beurt om met 4 mannen en vrouwen te eten dus ik ben op zoek.(Hanneke) :Wat zijn je wensen? Uurtje borrelen, eten, en natafelen. Geen punt toch. 8 mei was het zover.
    (Conclusie). Goede bediening en eten. Hier voel je je gewoon thuis. Of je bij je moeder langs gaat.

Wij zeiden allemaal, tof, tof, tof, ga zo door. Ik heb er inmiddels weer gegeten en zal het anderen zeker aanbevelen. Gr. Koos.

76. Voor feest en gein moet je bij Boelies zijn.

Leuke gezellig eetcafe/cafe/restaurant/strandtent/huiskamer.

Gewoon even langs gaan als je in de buurt bent.

Zeker ook een aanrader om een feestje te vieren.........

Ik heb genoten.

77. Lekker eten, maar we moesten er erg lang op wachten (ruim drie kwartier op het voorgerecht).
    De bediening is vriendelijk, maar terwijl wij nog aan het eten waren (rond half tien), kwamen er opeens allerlei mensen die ballonnen op hingen en de ruimte gingen versieren voor een feest voor de volgende dag.
    De verlichting knipperde constant en er stonden ook nog eens twee biertjes op onze rekening, terwijl wij geen bier gedronken hadden...
    Wij komen niet meer terug!

78. meidenweekend!:)

We waren met 6 meiden en we kwamen pas om kwart voor negen aankakken maar we konden nog wat te eten krijgen. Super! Heerlijk gegeten, snel klaar en erg vriendelijke en gezellige bediening.

79. Danielle & Jacco

Gezellige 'huiskamer" sfeer, lekkere (achtergrond) muziek, goedlachse en snelle bediening, heerlijk eten met als enig nadeel is dat het veeel is! Maar elke keer weer O zo lekker! En een perfecte locatie.....gewoon doen!

80. louis en ferry

Een geweldig feest om te mogen eten bij boelies, de kok weet wat hij doet en de bediening (hanneke en bammetje) maken daarnaast de handel gezellig.

Leuke ongedwongen sfeer en de laatste periode mooi opgeknapt aan de buitenkant.

Daarnaast ook geen omhooggevallen prijzen hier kun je nog voor redelijke prijzen heerlijk eten.

Enige nadeel wat wij kunnen verzinnen is dat het buiten Hellevoetsluis is gevestigd, maar ach voor al dit plezier rijden we wel een stukkie.

Nogmaals dikke pluim.

81. Charlotte

Heerlijk eten.
    Geweldige sfeer + bediening en de prijs is betaalbaar.
    Geweldig gewoon.

82. Fam Ketting

je voelt je echt welkom,toffe bediening.Ideale locatie.

83. Echt een aanrader! vriendelijke bediening, cosey enne natuurlijk ons Brammetje

84. Haha, expres geen uitmuntend, ze moeten wel hun best blijven doen!!!Heerlijk gegeten in een ouderwets eetcafe sfeer,zijn van plan regelmatig terug te komen, aanrader!!

85. Heerlijk eten met een mooi uitzicht op het haringvliet.
    Super gezellig met een vriendelijke en goedlachse bediening.
    Kortom: een aanrader!

86. Uitstekend eten, gezellige sfeer, leuke locatie