Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hellevoetsluis verdeeld zijn.

Broodje carpaccio zonder boter besteld. Helaas...toch boter erop...gelukkig had een oplettende medewerker het in de keuken eraf geschraapt!! Zeer slecht...en helemaal wanneer er over gelogen wordt...er werd gezegd dat het honing-mosterdsaus was. Gelukkig weet ik hoe boter smaakt...en ik dus niet in dit verhaal trap!
    Bediening en eigenaar ook niet top!

jeannette

3. Chinees-Indisch Hellevoetsluis

Op 28 oktober 2017 hebben wij met familie, vrienden en kennissen een geweldige wok avond gehad. Dit was ter ere van ons 50 jarig huwelijks jubileum. Wij krijgen van alle gasten alle lof over kwaliteit, bediening en gezelligheid. Van ons verdient de Madarijn een dikke waardering.

Voor de 2e keer gegeten na recensie in het AD zowel a la carte als weekmenu zijn waar voor hun geld. Beiden keren heerlijk gegeten. Super vriendelijke bediening. Hier gaan wij zeker vaker terug komen, echt heerlijk. Klein puntje van kritiek, stoelen nodigen niet uit om lang op te zitten en jammer dat er geen decafe is. Verder een aanrader!

Na lang wachten op service toch maar opgestapt. Ik keek eens goed om me heen, ze lopen als kippen zonder koppen rond. Totaal geen overzicht. Een andere tafel die 10 minuten later binnen kwam werd eerder geholpen. Toen ik er wat van zei was de enige reactie: "ik stap net binnen"… nooit, nooit meer.

Vanavond hier gegeten, het was druk maar dat was niet storend… ons voorgerecht was prima maar het hoofd gerecht (tournedos a la chef) was helaas en stuk minder, het vlees was oké maar ik vond steeds weer schillen van uien in de a la chef (knoflook champignons en uien) en de patat was echt wit en niet goed (lang)genoeg gefrituurd! Uiteraard hebben we dit gemeld aan de vriendelijke serveerster en ook laten zien (uienschillen) en voelen (slappe en te vette patat) zij beaamde onze klacht en zou het melden in de keuken… daarmee was het ook afgedaan.
    Voor ons dus niet naar tevredenheid gegeten en dus ook geen na gerecht genomen.
    Na geen gewenste oplossing, voor ons geen volgende keer.

Meerdere malen geweest, maar is er alleen maar op achteruit gegaan. Eerste maanden na de start ging het wel, maar nu echt totaal niets meer.

Tijd dat iemand eens orde op zaken stelt daar wat betreft klantvriendelijkheid, leiding, en zeker hygiëne. Het is er ontzettend vies!

Tijd voor een frisse wind! (Nu al)

keren dat wij er geweest zijn, liep er ook telkens weer ander personeel in de zaak wat van toeten noch blazen wist.

Wij komen er niet meer!

Mike van Hemert

Het was zeer lekker eten en de bediening vond ik zeer gezellig. Een aanrader voor ieder die van vlees en gezelligheid houd.

Arie 't Hart

Prima adres op een onverwachte gezellige plek. Ongedwongen sfeer, vlotte bediening en prima eten van een beperkte kaart.

r. heuders

Prima eten, prettige bediening.

11. Chinees-Indisch Hellevoetsluis

Afhalen, prima gerecht en op tijd klaar. Prijzen iets hoger dan in 2011 maar dat zie je overal, bedankt en tot volgende keer.

Vandaag patat gehaald bij Jean Paul Verse patat.
    Normaal is de kwaliteit goed. Maar vandaag was het uitermate slecht. Patat was heel bruin leek wel voor de 3de keer terug in de frituur te zijn geweest. Allemaal kleine harde stukjes. Jammer

Zeer vriendelijke bediening en goed verzorgd. Het diner was heerlijk met de juiste voorgerechten en hoofdgerechten van zowel op de kaart als buiten de kaart. (Eend, schelvis, draadjesvlees, biefstuk)
    we zijn hier pas voor de eerste keer geweest terwijl we al vele keren in Hellevoetsluis restaurants bezocht hebben. Dit ligt wat verscholen en is niet groot. Maar jammer dat we er nu pas voor de 1e keer waren. Gaan we beslist vaker doen.

Zaterdag 21 oktober jl met vrienden heerlijk gegeten. We hadden het maandmenu besteld prima keus alleen hebben we een beetje lang moeten wachten op 2e gang maar dat werd helemaal goed door een drankje van het huis. Alle lof

Charles Schaap

Vriendelijke ontvangst. Attente bediening. Op verzoek werd de door ons bestelde tarbot gefileerd. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Alleen de toegangstrap is niet geschikt voor mensen die minder goed ter been zijn.

16. Chinees-Indisch Hellevoetsluis

J.C oudwater

Het eten is super, de bediening super, het is echt een aanrader voor iedereen.

17. Chinees-Indisch Hellevoetsluis

Toen wij aankwamen in de Mandarijn was er onduidelijkheid over de resvering. Ook sprak de voordame slecht Nederlands en was ze moeilijk te verstaan.

Eten en drinken service was goed.

Persoonlijk vonden wij de sfeer goed, maar hadden wij een andere muziek keuze gemaakt. Geen moderne muziek.

Prijs was goed voor een avond onbeperkt eten en drinken.

18. Chinees-Indisch Hellevoetsluis

Bep de Jong

Prima restaurant. Goed rekening gehouden met onze wens om extra ruimte bij de tafel in verband met elektrische rolstoel. Voor herhaling vatbaar.

Heerlijk gegeten de zaak zat vol en zijn snel geholpen. Zeker een aanrader heerlijke broodjes en koffie! Wij komen terug

Lekker eten, fijne bediening en een mooie zaak!

Geweest met wijn en spijs arrangement. Werkelijk heerlijk gegeten en een geweldige wijn er bij. Dessert heerlijk. Bediening top, lief behulpzaam personeel.

Voor herhaling vatbaar.

Ik word zeker geen fan van deze tent. Na 3 maanden is er nog niks verbeterd. Er loopt geen enkel personeel rond met ook maar enige horeca opleiding of achtergrond. Leiding ontbreekt. Men staat maar op tablet te turen maar klanten die al 15 min op opname van een bestelling zitten te wachten ziet men niet. En dan wordt tot overmaat van ramp ook nog het verkeerde geleverd. Luisteren is er niet bij. De koffie smaakt naar afwasmiddel en de appelflappen zien er uit als een losgelaten schoenzool.
    In ouwehoeren vindt men nog steeds een ruim tijdverdrijf. Delifrance; stop er maar mee. Heb mijn laatste bestelling bij jullie gedaan. Het zal nooit iets worden.

Heerlijk gegeten in relaxte sfeer en lekkere muziek van "toen"

Henk kelfkens

Altijd goed eten super service en no nonsens. Dus gewoon fantastisch.

Anneke Schrier

Wat een drama! Rijp voor een tv programma. Heel veel personeel dat als een kip zonder kop door elkaar holt. Bestellen duurt een eeuwigheid. Afrekenen drama in het kwadraat. Een enorme rij en de cassierre in paniek. Men moet het tafelnummer noemen en dan maar vertellen wat er is gebruikt. Als je zonder betalen de winkel uitloopt is er niemand die het opmerkt. Overal herrie en mopperende klanten. Zelfs buiten staat de muziek zo hard, je kunt elkaar amper verstaan. Eens maar nooit weer!

Zeer slechte zaak, ongeorganiseerd zooitje waarbij je ziet dat het personeel hun best doet maar het eigenlijk allemaal niet kan. Zeer lang op mijn eten moeten wachten, verkeerde bestelling gehad.

27. Chinees-Indisch Hellevoetsluis

Ron de vries

Zeer droevige afhaalchinees. Alles smaakt hetzelfde. Zelfs de hond luste het niet

van der Veen

Bediening (terras vandaag) die er niets van begrijpt. Een totale aanfluiting wanneer er (tafeltje naast ons) een paar oudere dames plaats nemen en de laatste nog niet zit om dan al te vragen wat de dames willen drinken. Een begroeting met "hallo". Tijdens het afrekenen alle glazen (laatste slok nog in glas) meenemen en ook de asbak. M.a.w. mieter nu maar op.

Volgens de onvriendelijke en onfris ogende kok hóren de komkommerschijfjes in het garnituur zo verschrompelt en uitgedroogd te zijn.Klagen helpt niet; nadat je bord is teruggaan naar de keuken, krijg je gewoon gewoon precies dezelfde rotzooi nog een keer geserveerd!Laatste keer geweest dat ik daar wat ga eten...

nico salm