Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hellevoetsluis verdeeld zijn.

Zaten met 2 andere stellen s’middags in de zaak. Bestelling wordt niet goed doorgegeven. Klacht over mijn tapbiertje dat hij zuur smaakt ontlokt hem de h😊😄opmerking: ja Leffe tripple heeft een zuurtje ??????
    Had gewoon nieuw neergezet moeten worden. Is het glas vuil geweest of de tap niet schoon ?

Annemarie Vermeulen

Het eten is erg goed maar ik ben niet zo weg van de bediening, en er was een groepje dronken mensen daardoor was de sfeer echt niet goed.

3. Chinees-Indisch Hellevoetsluis

Alles is: Super vers!! En als je iets veranderd wil hebben, aan het vastgestelde menu b.v., staan ze daar open voor, en veranderen dat voor je. B.v.: iets pittiger maken. Ze denken mee, en zijn heel schoon werkend en sociaal.
    Fijn dat ze snel ook thuis bezorgen!

Ook met de Kerstmis zijn ze beschikbaar! Geweldig!! Voor mij de aller beste Chinees op Hellevoetsluis - afhalend en bezorgend!!!

Ik laat hierbij al de andere Chinese Restaurants waar ik vroeger bij afhaalde, in Hellevoetsluis ga ik NIET meer naar toe!
    Verkeerde dingen meegekregen, zure loempia meegekregen. Smakeloos: massa - produktie, heel veel zoetzuur onderin gestopt, om er maar zo weinig mogenlijk: babi pangang of ajam pangang in het bakje te doen!! Etc. etc. Ik ben met hun klaar!

Kam Lin Fa, is een topper!! En ik geniet weer van alle keren vers chinees wat ik bestel, of afhaal het wordt klaar gemaakt, waar je bij staat, en zicht in open schone keuken!!!!

Ze verdienen van mij een: dubbele 10!!!

Ik ben heel blij met hun, op Hellevoetsluis.

S

Nog nooit zo slecht gegeten hier. Vroeger was het altijd prima toen het nog wok mandarijn was. Maar vanavond zaten er maar 3 tafels niks smaakte vers werd ook niks met onze klachten gedaan. Weinig keus in gerechten, vooral bij het dessert veel koek en cake van uit de winkel. Sliptongen op de bakplaat laten klaar maken zat geen smaak aan.

1,1

S

Zondag 2 december met echtgenote zwager en schoonzus gaan eten bij Boelies.
    We zijn daar al vaker gaan eten en zoals gewoonlijk was alles weer voortreffelijk.
    Een echte aanrader.

Weer een heerlijke lunch genoten met uitzicht op het water. Mooie locatie en goede bediening.

Lange tijd niet besteld. Een broodje doner extra met zigeunersaus. Was gewoon HEERLIJK. Misschien iets warmer maar dat deed aan de smaak HELEMAAL niets af.

Heerlijk gegeten, goede keuze met de AH- korting, keuze uit vis en vleesgerechten.
    Goede prijs- kwaliteit.
    Enige minpunt is dat het restaurant niet goed te vinden is. Tweemaal gevraagd.
    Het was erg druk, daarom kregen we gratis brood met kruidenboter. Prima!

Hetty blom

Wij hebben in oktober hier met 6 personen geluncht, het was niet druk in de zaak maar hebben erg lang moeten wachten voor dat wij iets te eten kregen. En toch was het eten lauw wat een afgang voor de mensen die wij hadden uitgenodigd voor mijn verjaardag. Hier gaan we niet meer eten jammer. Bediening was goed niets op aan te merken.

Mireille van geenen

Lekker gegeten. Rustig en gezellig strandrestaurantje. Goed eten voor een leuk prijsje.

Slechte service en de kwaliteit is dramatisch triest!

13. Chinees-Indisch Hellevoetsluis

Het was een ervaring. Dit nog nooit gedaan en in begin heel verwarrend. Eigenlijk een stukje papier erbij doen omdat je niet goed meer weet wat je besteld hebt. Omdat je 5 gerechten per ronde kan doen per persoon. Als je dan met 8 personen staan er 40 hapjes als je allemaal iets verschillends hebt. Dan wordt het toch moeilijk. Gelukkig af en toe dezelfde dingen😂😂. Maar we hebben genoten hoor. 👍

Gezellige tent en goed geholpen.

In 2014 de beste Griek van Nederland en anno 2018 is dat nog steeds zo. Top restaurant, altijd lekker en een vriendelijke bediening.

Een gedreven eigenaar goed voor zijn gasten en zeker ook voor zijn personeel.

Ben je op zoek naar die heerlijke Griekse sfeer en haar overheerlijke keuken, dan mag is een bezoek aan Grieks restaurant Limani een echte aanrader.

Hier al vele malen geweest, en ook nu weer heerlijk gegeten, top

Een aantal jaar geleden hele fijne zaak met heerlijk eten, wat een teleurstelling nu zeg.
    Personeel zeer traag als je ze al ziet, en de spare ribs gewoon niet te eten… Jammer hoor.

S. Handstede

Het eten is best lekker, maar de bediening is beneden de maat. Een tafelgenoot had geen vork gekregen en vroeg daar om bij de ober en die zei: "Ik heb maar twee handen!" De serveerster kwam de tafel opruimen, maar een tafelgenoot was nog niet klaar en toen zei ze: "Bent u nou nog niet klaar". Het toetje werd geserveerd, maar een van ons had zijn koffie niet gekregen, na er drie keer om gevraagd te hebben, was de koffie er nog niet. Toen moesten we weg en we hebben het afbesteld, geen excuus, helemaal niets. Het is me ook opgevallen dat de porties kleiner worden en de prijzen niet lager. Geen aanrader, zeker niet doen, je ergert je de hele avond kapot!

Ruud Roskam

Perfect eten en een goede bediening voor een goede prijs ga hier zeker vaker eten 👌👌

Peter Klink

We hebben ons goed vermaakt en heerlijk gegeten. De sfeer en het eten was prima.

Afgelopen zaterdag een hamburger gegeten bij dit “bijzondere etablissement”.
    De hamburger werd volledig rauw en fraai geserveerd. Tevens verscheen er een schaaltje bedorven mayonaise op tafel die je thuis al lang weg had gegooid. Toen ik aangaf dat de burger gewoon volledig rauw was werd hij opnieuw gebakken en gestopt tussen hetzelfde met bloed doorlopen broodje.
    Op het einde aangegeven dat ze deze rommel in mijn optiek niet mogen serveren. Maar hier dacht het personeel heel anders over.
    Kortom, kom hier nooit. Dit is geen restaurant maar een triest gebeuren.

C.H. Bosmans

We komen heel regelmatig bij Boelies en als we niet tevreden zouden zijn, deden we dat niet. Lekker eten en drinken en altijd leuk en vriendelijk tegen de kinderen. Een grapje, een praatje… heel fijn.
    Een echte aanrader wat ons betreft. De kinderen vinden het alleen heel erg, dat de kibbeling van de kaart is en is vervangen door vissticks!

M.Zwanenburg

Wij hebben voortreffelijk gegeten.
    Wat een gezellige sfeer en leuke bediening!
    Je voelt je hier direct thuis.
    Carpaccio nog nooit zo lekker gegeten.
    Al het andere eten was ook een dikke 9.
    Fijn dat er nog zulke restaurants zijn.

Van de week een saté gegeten was heerlijk lekker mals en veel kip.
    Goede service ga er zeker nog eens terug.

Ton Blokzeijl

Heerlijke middag gehad in t zonnetje op t terras!
    Lekker met zn tweetjes geluncht.
    Voldoende keus op de kaart… vriendelijke bediening en mooie locatie!
    Volgende bezoekje staat al weer gepland. 😁

Nooit meer!
    Ik ging er alleen wat drinken. Vroeg om een cola light zonder ijs.
    De cola werd gebracht MET ijs dus ik zeg er wat van.
    Er werd mij aangeboden voor een nieuwe cola.
    De cola kwam eraan maar ze hadden (want de resten van de citroen zaten er nog in) gewoon met hun (hopelijk) schone handen de ijsklontjes en ook de schijf citroen eruit gevist.
    Ik had natuurlijk zelf de ijsklontjes eruit kunnen halen maar bied het mij dan niet aan.

1,1

We waren er vandaag, tijdens de vestingdagen. Erg druk, toch snelle bediening. Pita gyros ter gelegenheid van de vestingdagen€7,00 in plaats van €5,95.
    Gyros beetje flauw, smaakte erg naar karbonade. Beetje pittiger mag wel.
    Miste ook de frietjes in de pita. 1 Servetje waar ook de pita nog op lag.
    Niet geweldig. Heb wel eens betere pita gyros gegeten.

M. Geerlings

Vandaag komen wij binnen bij Boelies. We worden vriendelijk gedag gezegd door een mannelijke medewerker. De kinderen kiezen een hoge tafel uit om aan te gaan zitten. Op dit tafeltje stond geen bordje op van gereserveerd. Mooi maar daar zitten we dan… De bediening loopt om ons heen. Wr zitten pal voor hun neus. Natuurlijk hebben ze het druk op het terras. In het restaurant lopen mensen in alle gemak tafeltjes te dekken. Maar aan ons wordt geen blik of woord verspilt. Komen er andere mensen binnen die blijkbaar een tafeltje hebben gereserveerd worden ze direct geholpen. In no time wordt het drinken aan tafel gebracht. Na 18 minuten volledig te zijn genegeerd zijn wij opgestapt en weggegaan. Nog wordt ons geen blik gegunt. Je hoeft hier niet spontaan binnen te stappen om wat te gaan eten en drinken. Helaas gemiste kans.

Gisteren uiteten geweest met mijn vriendin voor de 2e keer bij stars. Zoals de 1e keer bevalde het zeer goed. We hadden allebij een pizza besteld en kregen netjes de wachtijd doorgegeven (30-45 Min) door de gastheer. Bij drukte moet je iets langer wachten, dat is wel een minpunt. Maar eenmaal aan het eten was het heerlijk!
    Pizza's maken ze met verse ingredienten, dit maakt het een groot verschil met een New York pizza bijvoorbeeld!
    Er loopt vriendelijk personeel rond die vragen of alles naar wens is. Er kwam een lange gastheer vragen of hij wat water voor mijn hond kon neerzetten. Ik ga zeker vaker bij stars eten!