Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hellevoetsluis verdeeld zijn.

J.E. van Riel

Zaterdagavond met in totaal 3 personen gegeten bij Boelies.
    Een vriendelijke ontvangst en bediening met daarbij een gezellig interieur.Het eten was erg lekker en goed en de porties waren zeker ook niet te klein.
    Al met al reden om nog eens te gaan.

Personeel zit je gewoon weg te kijken. Vieze borden en glazen. Eten is opgewarmd van de vorige dag (hele laag op pindasaus). Haring was zuur. Stukjes satestok zaten in de kip. Mousse was muf en zuur. Irritant was ook dat het personeel niet van de knoppen van de radio af kon blijven. Dit "restaurant" zou gesloten moeten worden.

J.l. vrijdag avond gezellig met de kids en kleinkids lekker gegeten, kids genoten van de spare ribs, en de grote van een zelf gevraagde maaltijd. En dit alles met een vriendelijke bediening en een betaalbare prijs, zeker een aanrader.
    Zo 1x per maand zeker te doen.

Koffie is niet echt lekker, croissant van mij was keihard en broodje van mijn vriend te kort gebakken.

TV programma misschien maar eens langs sturen. Om alles na te kijken voor hygiene.

Domme vrouw achter de kassa. Denk de bedrijfsleidster. Mens kan niet eens fatsoenlijk tot tien tellen bij het afrekenen. Staat heel dommig te lachen en zenuwachtig met haar bril te freubelen op haar haar en hoofd, lekker hygiënisch die losse haren die uitvallen over de toonbank waar ze broodjes klaarmaken.

Rekende verkeerd af in ons voordeel.

Delifrance in spijkenisse is vele malen beter.

Net bestelling ontvangen. Doorgegeven en staat ook op de bon: geen saus op de burger aub. De burger zat vol saus!!!

Heerlijk eten en vriendelijke bediening. :-). Erg goed verzorgd en top gegeten!

Het was helemaal af, er was meer dan genoeg en voor ieders smaak wel iets. Wij vonden het super en ook de meiden van de bediening waren super en erg aardig, voor ons was het zeker geslaagd, super bedankt Boelies!

Zoals vanouds weer heel lekker gegeten. Wij waren met 7 personen van jong tot oud en iedereen heeft genoten. Zeker de prijs/kwaliteit verhouding is super.

Ineke Van Der Wel

Woensdag 13 december gegeten met 5 volwassenen en kind van 2 jaar. Het was niet druk maar mede door de bediening erg gezellig. Eten was prima en er was van alles en voor iedereen wat wils. Alle frisdranken gratis en ook het eerste wijntje...
    De bediening was super lief voor onze kleinzoon die daardoor ook een hele fijne avond gehad heeft.

Het is veel beter geworden! Het eten is prima, frisdranken zijn gratis en dat vind ik super! Alleen de voordame heeft een beetje last van praten. Maar de service is wel oke.

We waren hier al eerder geweest en omdat we toen tevreden waren, kwamen we terug. Maar wat viel het tegen. Veel koude gerechten, wat op was werd niet echt aangevuld, openstaande r achter de wok en bakplaat, alle vieze borden achter de wok bleven staan, geen vriendelijk personeel en op een gegeven moment maar 1 kok die het zichtbaar niet aan kon, strips van de vriezer waar het ijs in stond kapot en vies & er zat in de bakken ijs gevroren stukken ijs en de Ben en Jerry ijsjes waren of al ontdooid? of zo hard en met stukken ijs er in (dus waren al eens ontdooid en hebben we dus niet opgegeten), water van de ijslepels heel vies en nauwelijks water in.De naam van twee restaurants hiervoor staat nog op het pand en ook de oude naam van het vorige restaurant (veel verwarring over naam van het restaurant en website klopt niet met hoe het er uit ziet). Heel erg jammer, want we kwamen er graag. Personeel kan amper Nederlands en heel moeilijk communiceren, ook telefonisch.

Chantal Helbers

Goede service. Net personeel. Heerlijk eten en prima prijzen. Zeker een aanrader. Beste Chinees van Hellevoetsluis.

Lange jannus

Slechte service, geen vriendelijk personeel, droog en koud eten. Slecht restaurant ga naar een andere.

Het was weer super lekker en gezellig.
    Net als de vorige keren dat we hier hebben gegeten.
    Zeer goede kok gezellige en goeie bediening.
    De ossehaas en gambas zijn echt geweldig hier.
    Komen zeker vaker terug.

Broodje carpaccio zonder boter besteld. Helaas...toch boter erop...gelukkig had een oplettende medewerker het in de keuken eraf geschraapt!! Zeer slecht...en helemaal wanneer er over gelogen wordt...er werd gezegd dat het honing-mosterdsaus was. Gelukkig weet ik hoe boter smaakt...en ik dus niet in dit verhaal trap!
    Bediening en eigenaar ook niet top!

jeannette

Op 28 oktober 2017 hebben wij met familie, vrienden en kennissen een geweldige wok avond gehad. Dit was ter ere van ons 50 jarig huwelijks jubileum. Wij krijgen van alle gasten alle lof over kwaliteit, bediening en gezelligheid. Van ons verdienen ze een dikke waardering.

Voor de 2e keer gegeten na recensie in het AD zowel a la carte als weekmenu zijn waar voor hun geld. Beiden keren heerlijk gegeten. Super vriendelijke bediening. Hier gaan wij zeker vaker terug komen, echt heerlijk. Klein puntje van kritiek, stoelen nodigen niet uit om lang op te zitten en jammer dat er geen decafe is. Verder een aanrader!

Na lang wachten op service toch maar opgestapt. Ik keek eens goed om me heen, ze lopen als kippen zonder koppen rond. Totaal geen overzicht. Een andere tafel die 10 minuten later binnen kwam werd eerder geholpen. Toen ik er wat van zei was de enige reactie: "ik stap net binnen"… nooit, nooit meer.

Vanavond hier gegeten, het was druk maar dat was niet storend… ons voorgerecht was prima maar het hoofd gerecht (tournedos a la chef) was helaas en stuk minder, het vlees was oké maar ik vond steeds weer schillen van uien in de a la chef (knoflook champignons en uien) en de patat was echt wit en niet goed (lang)genoeg gefrituurd! Uiteraard hebben we dit gemeld aan de vriendelijke serveerster en ook laten zien (uienschillen) en voelen (slappe en te vette patat) zij beaamde onze klacht en zou het melden in de keuken… daarmee was het ook afgedaan.
    Voor ons dus niet naar tevredenheid gegeten en dus ook geen na gerecht genomen.
    Na geen gewenste oplossing, voor ons geen volgende keer.

Meerdere malen geweest, maar is er alleen maar op achteruit gegaan. Eerste maanden na de start ging het wel, maar nu echt totaal niets meer.

Tijd dat iemand eens orde op zaken stelt daar wat betreft klantvriendelijkheid, leiding, en zeker hygiëne. Het is er ontzettend vies!

Tijd voor een frisse wind! (Nu al)

keren dat wij er geweest zijn, liep er ook telkens weer ander personeel in de zaak wat van toeten noch blazen wist.

Wij komen er niet meer!

Mike van Hemert

Het was zeer lekker eten en de bediening vond ik zeer gezellig. Een aanrader voor ieder die van vlees en gezelligheid houd.

Arie 't Hart

Prima adres op een onverwachte gezellige plek. Ongedwongen sfeer, vlotte bediening en prima eten van een beperkte kaart.

r. heuders

Prima eten, prettige bediening.

Afhalen, prima gerecht en op tijd klaar. Prijzen iets hoger dan in 2011 maar dat zie je overal, bedankt en tot volgende keer.

Vandaag patat gehaald bij Jean Paul Verse patat.
    Normaal is de kwaliteit goed. Maar vandaag was het uitermate slecht. Patat was heel bruin leek wel voor de 3de keer terug in de frituur te zijn geweest. Allemaal kleine harde stukjes. Jammer

Zeer vriendelijke bediening en goed verzorgd. Het diner was heerlijk met de juiste voorgerechten en hoofdgerechten van zowel op de kaart als buiten de kaart. (Eend, schelvis, draadjesvlees, biefstuk)
    we zijn hier pas voor de eerste keer geweest terwijl we al vele keren in Hellevoetsluis restaurants bezocht hebben. Dit ligt wat verscholen en is niet groot. Maar jammer dat we er nu pas voor de 1e keer waren. Gaan we beslist vaker doen.

Zaterdag 21 oktober jl met vrienden heerlijk gegeten. We hadden het maandmenu besteld prima keus alleen hebben we een beetje lang moeten wachten op 2e gang maar dat werd helemaal goed door een drankje van het huis. Alle lof

Charles Schaap

Vriendelijke ontvangst. Attente bediening. Op verzoek werd de door ons bestelde tarbot gefileerd. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Alleen de toegangstrap is niet geschikt voor mensen die minder goed ter been zijn.

J.C oudwater

Het eten is super, de bediening super, het is echt een aanrader voor iedereen.