Op dit adres zit nu: Bistro Vischmarkt 49

1420070768 88
1428719613 88
1471963835 85
1515208057 86

1. Heerlijk gegeten in een gezellig en verzorgd restaurant. Vriendelijke en correcte bediening.

2. Kwaliteit eten is perfect, porties ivm prijs net een beetje te klein, dat was de eerdere keren beter in verhouding. Gezellige sfeer, heerlijke wijn, vriendelijke bediening alleen niet allemaal even professioneel.

3. Sander Siebring

4. We hebben heerlijk met zn vieren een 3 gangen a la Carte menu genoten. Heel vriendelijke bediening en omdat het mijn verjaardag was, een aangepast nagerecht gekregen! Heel super !

5. H.K. Hendriks

Teleurstellend! We hadden iets te vieren, onze trouwdag. Bij de bestelling ging alles al fout. Nee de kreeft was op, helaas. En de kok was ziek, dus de baas zelf moest achter het fornuis. Wilt u wat drinken? Ja dat wilden we. Nee geen halve flesjes, en voor een glas sauvignon blanc is er geen open fles, dus moet u helaas een chardonnay nemen. Straks bij het hoofdgerecht kunt een sauvignon krijgen.
    Voorgerecht, wel smakelijk een kleine bouillabaisse. Hoofdgerecht een aanfluiting voor 22 euro, 2 smalle reepjes vis 1,5 cm bij 8 cm en een stukje gortdroge zalm van 3 bij 4 cm gecompleteerd met een klein bakje aardappeltjes en een minibakje risotto, welke niet eetbaar was door de chloorsmaak.
    Toen hadden we het wel gehad, betalen en nooit meer terug komen. Jammer van de bedorven avond, echt echt nooit meer doen!

6. Uiterst vriendelijk werden we ontvangen in restaurant Bouillabaise aan een idyllisch pleintje in Harderwijk. De bediening was vlot en vriendelijk. We hadden een all-inclusive-menu voor €55,-, waarin drie gangen, wijn, water en koffie en wat lekkers bij de koffie. Het was allemaal zeer verzorgd, het wijnarrangement paste uitstekend bij de gerechten. De ober had het druk, maar nam wel rustig de tijd om alles uit te leggen. Als hoofdgerecht hadden we bouillabaise, hij was heerlijk, maar voor ons beiden wat aan de zoute kant. Dit restaurant vinden wij een absolute aanrader!

7. Jaco

9. Gezellig restaurant, met ons drie gegeten, allen zeer goed bevallen !
    Gaan we nog een keertje over doen met familie of vrienden.

10. Vanavond heerlijk gegeten. Wij gingen in eerste instantie voor het IENS-menu, maar zijn uiteindelijk toch voor de kaart gegaan. Prima gegeten, prima bediening, leuke ambiance.

Zeker voor herhaling vatbaar.

11. Met 6 personen na een bezoek aan het dolfinarium hier gegeten. Vooraf gereserveerd maar het was vanwege de flinke buien rond etenstijd niet erg druk. De sfeer binnen is erg gezellig en precies wat wij erg fijn vinden. De bediening is erg vriendelijk en professioneel, zonder dat het vrijpostig wordt. We kregen een ronde tafel toegewezen wat we zelf altijd leuk vinden omdat je dan met iedereen kunt communiceren. We hebben allemaal een selectie gemaakt uit het 3-gangen menu en bij iedereen viel zijn/haar gerecht in goede aarde. Bij binnenkomst kregen we een smaakvolle amuse geserveerd. De bijgerechten waren smaakvol en ook het vlees was goed bereid met een lekkere saus. Ook het dessert, zowel de zoete verrassing als het kaasplankje, was smaakvol. Er had bij de menu gerechten nog iets spannenders tussen mogen staan maar we hebben allemaal genoten.

Als we nog een keer in de buurt komen dan weten we waar we weer lekker kunnen eten.

12. Eten zonder ster allures met service en een wijnarrangement op het niveau van een sterrenrestaurant...

We hebben gisteravond voor de tweede keer een heerlijke avond gehad bij Bouillabaisse. Als je er even met z'n tweeën tussen uit wilt om lekker te ontspannen weet je hier zeker dat wat je op je bord krijgt lekker is en met zorg is klaargemaakt. Met de optie 'Tout Compris' krijgt elke eter per gang een bijpassend wijntje bij zijn of haar gerecht met een deskundige uitleg over wat je eet en drinkt.

En reken je dan aan het einde van de avond af, dan ben je nauwelijks meer kwijt dan je in een gemiddeld restaurant kwijt bent voor een voor-, hoofd- en nagerecht + een lekker wijntje.

Een echte aanrader dus!

PS; voor de liefhebber van (licht)bruin bier; ze schenken Gavroche, een heerlijk biertje uit Noord Frankrijk om de avond mee te beginnen.

13. Hans en Inge

We hebben erg lekker gegeten, de sfeer was goed, erg gezellig! Gemoedelijk en vriendelijk personeel en pure smaak van de gerechten. Vooral het wild was smakelijk klaargemaakt. Zeker een plek om terug te komen!

14. Heerlijk, inderdaad eerlijk, en verrassend lekker gegeten en gedronken. De jeugdige serveerster liet wat steekjes vallen, later werden wij geholpen door de eigenaar welke zijn vak duidelijk wel verstond. Wij hadden het 4 gangen "tout compris" dus compleet met bijpassende wijnen, water en koffie. Eerlijk eten en vooral het voorafje, eendenborst met een heerlijke pinot gris, heerlijke combinatie. De andere gerechten en wijnen waren smullen. Voor achten binnen en na twaalven pas weer naar buiten met een heerlijk ontspannen en voldaan gevoel.

15. hugo van Rosmalen

Eerlijk eten voor een eerlijke prijs. De eigenaar en tevens onze gastheer was echt top. De sfeer is prima en de aankleding en muziek passen bij het concept. Dit is een prima restaurant om eens lekker te gaan eten voor een heel goede prijs. Verwacht geen spectaculaire culinaire hoogstandjes, maar gewoon eerlijk eten. Eten wat binnen het seizoen past en van streek ingrediënten is bereid. Top restaurantje.

16. annemiek eradus

Het is een hele fijne plek om lekker te eten, en een goed gesprek te voeren. De bediening is heel prettig en zeer invoelend als het gaat om wat de behoeftes zijn van de gast.

17. Een zaak waar je voor je plezier weer gaat eten.

18. Eten en drinken was heel goed. Een 8,5. De sfeer was goed. Een 8. De service was niet goed, met name van de jonge dame. We bestelden o.a twee chardonnays waarop ze mompelde 'wat saai'. Ik vroeg een whisky vooraf en zij deelde daarop mede dat ze alleen franse whiskeys hadden?! Mijn mede tafelgenoten bestelden een driegangen menu. Ik bestelde a la carte. Ik wilde als nagerecht een crème brulé en ze antwoordde in eerste instantie dat zij die niet hadden en later gaf ze de mededeling dat er dan een bolletje ijs bij zat??!! Een bolletje ijs?? Als dat de nieuwe humor is, dan laat maar. Ik kreeg mijn crème brulée, maar ze gooide het bijna voor me neer. Van de zaak zei ze kortaf. Brr..
    Ik betaal liever voor een betere service. Service een 5
    Prijs / kwaliteit goed een 8.
    10-8-2013

19. O. Weijsenfeld

Uitermate verzorgd en smaakvol driegangen diner genoten.

Twee hele verschillende keuzes gemaakt uit het menu. Één met en één zonder het wijnarrangement.

Goede keuze van wijnen. Mooi passend bij de gerechten.

Drink eigenlijk nooit een rose, maar deze paste goed bij de camenbert!!

Echt wel waar voor je geld en zeker een aanrader en een bistro om nog eens te gaan eten.

Alleen de thee viel niet bij mijn diner partner in de smaak. Daar werd diezelfde avond nog actie op ondernomen. Gaan we zeker nog eens 'controleren' c.q. proeven.

Zeer attente bediening. Niet opdringerig, wel belangstellend.

4 tienen wordt me wat te gek. Locatie en het weer waren natuurlijk super!!

20. Super. Ik heb de 4 plats verassing menu gehad, met wijn arrangement, de combinatie van de vershillende wijnen met de gerechten was prima (wat pittige bij de steak gerecht misschien), en zij hebben natuurlijk Illy koffie....

Prijs, een beetje hoog vind ik, maar Nederland is momenteel een van de duurste landen in Europa voor vele dingen, niet alleen een lekker avondje in de bistro.

21. Frank 24 punten

Een restaurant met een goede ambiance. Het personeel is vriendelijk maar direct in zijn benadering, maar dat kan wellicht ook modern genoemd worden. De kwaliteit van de gebruikte produkten was heel goed, maar helaas was alles heel vlak van smaak. Wij hadden het 4 gangen verassingsmenu, waarbij zowel de carpaccio, de scholfilet als de parelhoenbout tegenvielen. Gezien de recensies hieronder zal de kok wel een 'off-day' gehad hebben of zijn kruidenpotje was leeg. Jammer.

6,3
  22. Met een grote groep gereserveerd.
    Heerlijk gegeten, leuke vlotte bediening. Echt een aanrader!

23. Prima restaurant met lekkere gerechten, prima sfeer, een eerlijke prijs/kwaliteitverhouding en een correcte en vriendelijke bediening. Topteam!!

24. Gisteravond heerlijk genoten van een 4 gangenproeverij met wijnarrangement. Echt een aanrader!
    Op het moment dat wij nog eens naar Harderwijk gaan zullen wij hier zeker terugkomen!

25. Gezellig restaurant. Bediening goed en vriendelijk. De porties zijn wat klein, maar goed verzorgd. Foutje met de apple crumble, werd goed en eerlijk opgelost. Al met al een heerlijk avondje uit eten.

26. Met de kinderen en aanhang heerlijk gegeten. Als dessert een verrassingsmenu. Was heerlijk, in tijden niet zoveel dessert gegeten (alles was even lekker). Geweldige sfeer voor een fijn avondje uit. Als extraatje een gezellig praatje met de kok. Goede wijnen bij het eten.

27. Vorige week hier gegeten, compleet diner 5 gangen met wijn koffie en water.
    Voorgerecht was paté van scharrelvarken en paddenstoelen en gewelde druiven wat een leuke smaaksensatie was.
    De hoog op smaak gemaakte Bouillabaisse was heerlijk.
    Hoofdgerecht hertenbiefstuk met saus van port en vanille, om je vingers bij op te eten.
    Bij elk gerecht een heerlijke Franse wijn die goed bij het gerecht past.
    Erg goede spontane bediening en maakte tijd voor een praatje ondanks dat het restaurant vol zat.
    Heerlijke bonbons bij de koffie.
    Al met al een top avond met top eten.
    Echt een aanrader, we gaan er zeker nog eens eten.

28. Lekker gegeten en gedronken 5 gangen met bijpassende wijnen. Vriendelijke bediening en leuk dat de chef zelf het dessert kwam brengen.

29. Hier inmiddels meerdere keren gegeten, rustige relaxte sfeer, attente bediening, prettige kaart en fantastische wijnen. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel! De eigenaar doet het prima met z'n team!

30. Jacqueline

Afgelopen week hebben we met 7 pers. een surprise diner van 4 gangen besteld ter ere van een verjaardag. Er is rekening gehouden met de wensen van iedereen zelfs een wintergroente is vervangen door sperziebonen. We hebben heerlijk van niet alledaagse gerechten gegeten. Het wijnarrangement past er goed bij. Een aanrader!

31. Prachtige ambiance, gezellig bediening, lekker eten en perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Je waant je in een prachtige Parijse bistro. Lekker gegeten waarbij wat ons betreft het dessert er echt uitsprong. Een overheerlijk driegangen menu " zomer". Komen zeker terug om hopelijk te genieten van het prachtige terras op het pittoreske "plein", de Vischmarkt.

32. Zelfs tijdens een regenbui is het heel gezellig en lekker eten onder de luifel. Modern gastheerschap en een verassend desert. Lekker sfeertje, ongedwongen, inrichting goed afgestemd. Bijzonder bestek. Vischmarkt is een sfeervol plein, goede plek om af te spreken.

33. Afgelopen zaterdag fantastisch gegeten. Gezellig en ongedwongen. Enthousiaste eigenaar met aandacht voor zijn klanten. We kunnen dit restaurant aanbevelen en komen hier zeker terug.

Johan en Mirjam

34. Geweldig restaurant met een excellente service; er wordt zeer veel aandacht besteed aan zowel het eten, drinken als aan het welbevinden van de gasten. We werden op onze wenken bediend. Bij elk gerecht een voortreffelijke wijn. Het is zeer zeker te proeven dat alles met liefde voor authentieke smaken wordt bereid!
    Wij hebben erg genoten en komen zeker terug!

35. M. de Jonge

Enthousiaste, jonge ondernemer, zeer goede keuken, veel verse en pure producten. Warme ambiance. Zeker een bezoek waard.

36. Erg lekker gegeten,

De aanpassingen van de gerechten ivm glutenvrij eten waren ook super.

Echt een aanrader!

37. Top avond gehad 2e paasdag. Lekker op het terras gezeten met hele mooie asperge gerechten. Zeker een aanrader.

38. jolanda boers

Afgelopen maandag hier heerlijk genoten van een avondje verwennerij.

Super lekkere coquilles en mooie wijnen, perfecte service.

Wij komen hier zeker nog eens terug.

39. d.vrinds

40. Voor het eerst bij bistro Bouillabaisse gegeten en het hele concept was goed. Van bediening, vriendelijkheid, eten, service, ambiance tot aan de prachtige toileten was alles helemaal in orde. Hele relaxte sfeer! We komen er zeker nog een keer. Al is het alleen maar voor het heerlijke eten!

41. De bediening was vriendelijk maar erg traag. We moesten erg lang wachten op elke volgende gang. Het duurde té lang voor borden en glazen opgehaald werden. Er werden te veel fouten gemaakt in de bediening (m.n. wat betreft de drankjes).

5,9