Op dit adres zit nu: Bistro Vischmarkt 49

1. Met 6 personen na een bezoek aan het dolfinarium hier gegeten. Vooraf gereserveerd maar het was vanwege de flinke buien rond etenstijd niet erg druk. De sfeer binnen is erg gezellig en precies wat wij erg fijn vinden. De bediening is erg vriendelijk en professioneel, zonder dat het vrijpostig wordt. We kregen een ronde tafel toegewezen wat we zelf altijd leuk vinden omdat je dan met iedereen kunt communiceren. We hebben allemaal een selectie gemaakt uit het 3-gangen menu en bij iedereen viel zijn/haar gerecht in goede aarde. Bij binnenkomst kregen we een smaakvolle amuse geserveerd. De bijgerechten waren smaakvol en ook het vlees was goed bereid met een lekkere saus. Ook het dessert, zowel de zoete verrassing als het kaasplankje, was smaakvol. Er had bij de menu gerechten nog iets spannenders tussen mogen staan maar we hebben allemaal genoten.

Als we nog een keer in de buurt komen dan weten we waar we weer lekker kunnen eten.