Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Groote Keeten verdeeld zijn.

1. Internationaal Groote Keeten

2 Serveersters op het hele restaurant die ook nog een bruiloft moesten verzorgen.
    Broodjes waren uitgedroogd met drie botersmaakjes.
    Eten alleen hoofdgerecht kwam afgekoeld op het bord werd niet bij verteld dat de sausjes niet werden bijgeleverd.
    Salade was al een hele tijd terug gemaakt was smaakloos.
    Dessert besteld hebben op vier koffie en twee kinderijsjes ruim een uur moeten wachten twee koffie weer retour gestuurd waren maar voor een kwart gevuld dit beaamde ook de serveerster.
    Een zeer teleurgestelde serveerster die het in haar eentje niet meer kon bolwerken.
    Niet te geloven dat men in vakantie tijd niet wat extra personeel inhuurt die appart de bruiloft verzorgen en en een ander team de gasten die komen eten het naar de zin kunnen maken.
    Op deze manier krijgt dit restaurant wel een hele slechte naam.
    Tip een andere kok en een andere bar medewerker die ervoor moeten zorgen dat hun producten goed de keuken en de bar verlaten zij hebben geen gevoel voor hun vak laat staan dat zij vakkennis hebben.

2. Internationaal Groote Keeten

Al jaren komen we, naar tevredenheid, bij Brekers. Helaas staat er nu onervaren personeel, totaal niet stressbestending zonder plezier te werken. Voor het laatste wordt niet eens moeite gedaan. Dit is nu de hele zomer al zo en echt heel jammer. Voor de keukenbrigade, die wel zijn best doet om het de klant naar zijn zin te maken. Maar ook voor de goede naam die het restaurant heeft opgebouwd. Dat wordt door een chagrijnige ongemotiveerde dame teniet gedaan. Zonde! Hopelijk zoekt ze snel een andere baan die wel bij haar past.

Tafels staan vlak bij elkaar en gesprek voeren aan tafel nauwelijks mogelijk . Fish and chips viel tegen, te hard gebakken en veel slierten deeg ipv vis. Toetje was heerlijk

4. Internationaal Groote Keeten

yvonne van lohuizen

Gisteravond daar gegeten met kinderen en schoonzoon. Alles prima totdat onze zoon zijn hamburger op ging eten. Zit er een stuk zwart plastic in van drie cm!! Excuus van de bediening, maar de kok zelf niet gezien! Schandalig! Ga er ook niet meer heen!

5. Internationaal Groote Keeten

G.J.Visser

Een goed gedekte tafel sfeervol, een goede ontvangsteen vlotte bediening alles wasprima.

6. Internationaal Groote Keeten

We waren met 4 man op zaterdagavond te eten bij Brekers. Vooraf namen we gambas. We vroegen de serveerster hoeveel gambas je kreeg, ze zei 4 stuks. Kregen we een soort soepje met tomaat erin met kleine stukjes gambas. Een aanfluiting voor 12 euro. Als hoofdgerecht hadden we entrecote. Bij 2 van ons was hij koud. Het was vreselijk druk met kleine kinderen. We moesten zelf om de menukaarten vragen. Later werd het rustiger en wij wilden ijs bestellen maar er kwam maar geen serveerster. Voor ons nooit meer!!

7. Internationaal Groote Keeten

Erg vervelende ervaring vandaag tijdens het afdansen van mijn vriendin. We liepen de zaal binnen en werden door iemand(?) aangesproken dat we onze jassen in de garderobe konden hangen. Dit was een euro per jas en wij hadden dat niet contant bij ons waarop we besloten door te lopen en onze jassen bij te houden. 1 meter verder gelopen word ik aangesproken door dezelfde meneer of zijn Russisch slecht is en ik mijn jas onmiddellijk MOET ophangen in de garderobe, ik zeg dat we geen contant geld bij ons hebben waarop hij zegt 'dan pin je maar'. Het is dat onze vriendin moest afdansen anders hadden we rechtsom keert gemaakt. En de verplichting om 5 munten te moeten kopen voor 12,50 terwijl je maar 1 colaatje wil bestellen vind ik ook een beetje te veel van het goede....

8. Internationaal Groote Keeten

Het restaurant is heel mooi en sfeervol. Leuke buiten en binnenspeeltuin. De voorgerechten waren heerlijk: vers brood en carpaccio. Tot dusver een dikke tien. Toen kwam het hoofdgerecht, wat een teleurstelling was dat zeg! Biefstuk zat vol taaie stukjes spier, het was veelste rood en bijna koud van binnen. Frietjes waren taai, vleesspies ook niet geweldig, kindermenu had al zeker 10 minuten gestaan want was echt koud! Helaas.. wij kunnen het niet aanbevelen. Zijn zonder dessert naar huis gegaan.

9. Internationaal Groote Keeten

John Nicola

Hebben op 8-11 bij restaurant brekers gegeten, het eten is werkelijk heel goed, ook genoeg! De bediening uitermate vriendelijk en het totaal plaatje klopt. Het is heel gezellig om daar uit eten te gaan, tot aan het einde goed verzorgd! Wij vinden het een echte aanrader en hebben een top avond gehad!

10. Internationaal Groote Keeten

Wij zijn 13 mei uiteten geweest in de Brekers, wij hadden via hema een hema lekker uiteten bon gekregen.
    Deze bon was 35 euro waard en het had een tegoed voor twee hoofdgerechten. Wij besloten ook een voorgerecht te nemen, dit was een etagere van verschillende hapjes, 14 euro pp.

Ons werd de vraag gesteld, wat wij niet lusten/allergisch voor zijn. Na dit aangegeven te hebben, werd er toch 1 van deze producten uit geserveerd. Ter vervanging kregen wij een ander hapje. Maar helaas, deze hapjes waren smaakloos, niet bijzonder, en een grote teleurstelling, dus zonde van het geld.

Het hoofdgerecht mochten wij niet uitkiezen, dit zou een verrassing van de chef zijn, echter was dit meer een teleurstelling van de chef. Bami met teriyaki saus en een varkenshaas. De bami was gewoon bami, teriyaki saus was een zoute hap, en de varkenshaas was taai, geen smaak, en te lang gebakken. Ook de combinatie tijdens het hoofdgerecht was drama! Bami en dan een ordinaire zak patat en een zeer schraal bakje rauwkost erbij.

Normaal ben ik niet kritisch, maar het eten bij Brekers kan ik zeker niet aanraden, en de kans dat wij weer eens bij Brekers gaan eten is zeer gering aanwezig.

11. Internationaal Groote Keeten

Voor het eerst gegeten bij Brekers, verwachtingen waren hoog gespannen. Voor de kids was het geweldig, leuke binnenspeeltuin en buitenspeeltuin! Helaas was mijn kreeftjes salade (voorgerecht) zo doordrenkt van de dressing dat ik al goed vol zat toen het hoofdgerecht nog moest komen. De salade die bij het hoofdgerecht zat bleek een coleslaw met diezelfde dressing. Dat is geen salade maar rauwkost! De groente bij het hoofdgerecht zat onder de saus die bij het vlees hoorde. Dat had ook wel minder gemogen. Mijn kind bleek de pannenkoek niet lekker te vinden en helaas hadden we thuis allebei buikloop, dat klopt natuurlijk niet...Jammer, geweldige locatie en sfeer was erg gezellig maar je gaat naar het restaurant voor het eten en daarvoor ga ik niet meer terug naar Brekers..

12. Internationaal Groote Keeten

Super gezellig sfeertje en ideaal om met de kinderen te gaan eten. Leuke bediening, en het eten was verrukkelijk!!

13. Internationaal Groote Keeten

binnen een half uur eten

09-09-2013
    Wij hebben gister gegeten bij Brekers.
    17.50u binnen, 18.40u buiten inclusief broodplankje.. het hoofdgerecht werd geserveerd, direct toen ik mijn laatste stukje brood nog aan het eten was.
    Het werd gewoon van tafel gehaald, zak patat neergezet en salade.
    Nou ja salade, het was letterlijk rauwkost, geen sla te zien en er zat geen smaak aan.
    Daarna het vlees, zag er opzich redelijk uit dachten we, de mannen hadden het gerecht wat je met zijn 2-en moet eten à 25,50€ per persoon... Ik vroeg nog, is dat wel genoeg per persoon? Ja hoor, ruim voldoende zei dat meisje... nou zelfs ik had dat als vrouw nog wel kunnen opeten.
    Ik had de ossehaas spies, op noodles, met terriakysaus, die noodles stonden niet op de kaart, maar oke.
    Maar het hele gerecht was gewoon weg koud! Ik wilde niet zeuren tijdens het eten, dan wordt je bord weg gehaald en zit je als laatste nog te eten, daar pas ik voor.
    Uiteraard gezegd tegen de bediende, en dan krijg je, "had het maar even terug gegeven, etc etc".
    Nee, de kok moet zorgen dat het vooraf goed mee gaat en niet tussendoor terug komt.
    Nou alles met alles, ik ga hier nooit meer eten.
    Het voelt als een eetschuur.. eten op = weg wezen.
    Als ik op zondag ga uiteten, moet ik me wel thuis voelen, en niet het idee krijgen dat ik zo spoedig mogelijk weer weg moet.
    Dit was echt een record, voorgerecht, drankje, hoofdgerecht binnen 45 minuten.
    Dan ga ik nog liever naar de snackbar, goedkoper ook.
    89,10€ zonde geld.
    Sorry Brekers, dit werkt zo niet!!

14. Internationaal Groote Keeten

E.

De brekers broodzak, leuk bedacht voorafje, maar voor die €3.50 hoop je op iets vers en niet 2 afbakpistoletjes in een zak gegooid. Gemiste kans.
    De saté was aardig, de garnering was goed: cashewnoten, uitjes, kroepoek, wat groenten op het bord, maar de patat was dan weer gewoon diepvries. De spies waar de saté op zat had zijn beste tijd wel gehad.

Het is het eigenlijk allemaal net niet en voor de prijs die je betaalt gewoon onvoldoende.

15. Internationaal Groote Keeten

Appeltje

We hebben met ons gezin bij Brekers gegeten omdat we eek keer bij Markt 15 zijn geweest in Schagen.

Dit zijn dezelfde eigenaren maar we hebben niet goed gegeten. De bediening was niet oprecht en het eten was simpel. Aangebrande frites en koud vlees.

Leuke speeltuin voor kinderen en mooie ligging maar je moet wel wat bieden op het bord. Doe je dat niet dan blijft het een discotheek zoals vroeger.

Voor vakantiegangers heeft men geen gevoel en klachten worden niet gewaardeerd

2,1

Boudine

Lekker gegeten en aardige mensen.

Nannette

Gisteren weer eens in het Duinpannetje gegeten. We hadden begrepen dat er een nieuwe chef is dus waren erg benieuwd. De inrichting is op een paar kleine wijzigingen na het zelfde maar dat kan van het eten niet gezegd worden. Wij laten ons altijd graag verrassen en verrast werden we. Zowel door de gerechten en hun presentatie als door de ongedwongen en vriendelijke bediening. Als voorgerecht kregen we op jasmijnthee gerookte rode poon met limoenmayonaise en cassavechipjes. In de vis proefde je echt de jasmijnthee, erg lekker. Het tussengerecht werd heel creatief op een spiegel gepresenteerd; mousse van blauwaderkaas, een bijzonder cakeje van roggebrood en balsamicostroop. Zowel oog- als tongstrelend. Het hoofdgerecht bestond uit een fors stuk runderzij-lende met een risotto met pruimen en drie verschillende bereidingen van wortel. Op tafel kwamen er nog bijgerechten bij, zoals salade en een paar aardappelgerechtjes, maar daar ben ik niet eens aan toe gekomen. Ik had echt ruim genoeg aan wat we op ons bord kregen en het was heerlijk. Door onze eigen domme fout zijn we wegens tijdgebrek niet aan een dessert toe gekomen, maar daar gaan we binnenkort graag een keer voor terug!

Bij restaurant t Duinpannetje voel je je gelijk thuis en de locatie is perfect, dicht bij het strand maar ook dicht bij andere dorpjes gelegen. Erg makkelijk om te komen. Genieten in de zomer van de relax banken buiten, overdag maar ook in de avond voor een drankje. De bediening is uiterst aardig, maar de keuken ook! Leuk team! De kwaliteit is erg goed en vers, en in verhouding betaal je niet veel voor wat je allemaal krijgt. Een leuk avondje uit! Een extra mogelijkheid is om bij de chef en zijn werk partner heerlijke zelfgemaakte bonbons te kopen in diverse smaken. De moeite waard!

Wij hebben er een uitstekend feest gehad.
    En een 10 met griffel voor de chef. Het eten is eenvoudig, maar met verse producten, en vol ambitie klaar gemaakt en gepresenteerd.
    Wij komen er zeker terug.
    Van uit het rozendorp Lottum in Limburg een vriendelijke groet.
    Ria en Jan.

Peter en Marja

Aangename verassing!!
    4 mannen en vrouwen in de keuken en samen zijn ze 80.
    Wij bestelden een 3 gangen verrassingsmenu:
    kalfspastrami vooraf, mooi gemaakt goed van smaak
    een rogvleugel als hoofdgerecht, verrassend en lekker
    nagerecht met wittechocolademousse, vanillecanelle en wat randzaken.
    Alles versgemaakt en van goede kwaliteit
    De inrichting van het duinpannetje is gewoon, zodat je lekker kan zitten zonder opgeprikt gedoe (we blijven nuchtere Hollanders tenslotte).

Chef Jordy ga zo door, wij komen zeker terug

Goed eten en een hele gezellige ambiënce. We komen graag bij jullie eten.
    De bediening en het personeel zijn zeer attent en gastvrij.
    Ik ben blij met het Duinpannetje in de Groote Keeten.

Zondag geluncht. Geen probleem om gerecht te bestellen dat niet meer op lunchkaart staat. Kwaliteit van het eten is uitstekend. Bediening vriendelijk en attent.
    Heel gastvrij.

23. Internationaal Groote Keeten

Geweldig Bruiloftsfeest gehad op 11-11-2011.
    Alles was Top! Dank jullie wel.
    Vr. Gr. Jan en Annet de Vries. Wieringerwerf

Wij hebben hier van het weekend wild gegeten, en het was werkelijk formidabel, heel goed van smaak, en het zag er ook mooi uit. De bediening was erg vriendelijk, en wist echt waar ze het over had, hield alles goed in de gaten. Deze mensen moeten zo doorgaan met zijn allen, dat komt het met dit restaurant wel goed. Top. Met kerst waarschijnlijk weer.

Super gezellige tent, korte maar krachtige kaart (voor ieder wat wils zowel vlees als vis).
    Vlot en gezellig personeel, erg vriendelijk !
    Na strandwandeling heerlijk eten in 't Duinpannetje, ook leuk om alleen een kop koffie te drinken !!

Door het slechte weer zijn we wat meer uit eten gegaan dan normaal. We zijn dan ook bij verschillende restaurants geweest.

Het Duinpannetje was nieuw voor ons. Het eten en de bediening was uitstekend. Dit is een plek waar we meer heen zullen gaan.

Linda Wouters

Wij hebben hier al verscheidende keren heerlijk gegeten. Vriendeljike bediening, het eten is erg lekker en de sfeer is goed. Aanrader!

28. Internationaal Groote Keeten

21 augustus heerlijk gegeten bij Brekers. De mensen in de bediening waren aardig en attent en toen de frietjes op waren, hebben we gewoon nog een zakje gevraagd. Geen enkel probleem! En de toetjes waren werkelijk verrukkelijk.

Afgelopen week toen het prachtig weer was hebben wij op de terugweg naar de auto een ijsje gekocht. Nou ja gekocht? Gekregen.

De juffrouw van de bediening had het te druk met het terras terwijl binnen de rest van het personeel rusitg een bakje koffie dronk.

Ik betaalde met mijn pinpas maar door de hectiek hadden we beide niet in de gaten dat de transactie mislukt was en kreeg toch mijn bonnetje.

Sorry, de volgende keer dat we komen zal ik ze netjes afrekenen!

Mooie tent, leuke verzorgde locatie met buitenterras en mooie schone wc's.

30. Internationaal Groote Keeten

- pannekoeken gegeten.

Volgens internet zou de keuken om 11:00 open gaan, toen wij om 11:30 binnenstapten hoorden we dat de kok ook net binnen was.

Duurde dus even voordat we de pannenkoeken naar binnen konden werken.

We werden netjes bediend en de pannenkoeken smaakten prima!

Een prachtige zaak en achter een hoop speelgelegenheid.