Op eigen terrein is een grote parkeerplaats waar de gasten van Brekers kosteloos kunnen parkeren.

ma Gesloten

1422030807 59
1520906265 51
1619781722 51
1669219451 51

1. Nu met corona anno 2022, is alles anders. De voormalige Vijverhut is een restaurant/ partycentrum/dancing/speeltuin/ dag horeca en avond horeca geworden. Dus vliegen of stilstaan. Je weet nooit waar je aan toe bent, mooi weer veel drukte met gezinnen voor een snelle hap en na 18.00 weer goede menu's op tafel brengen. Dat is niet te doen, zeker nu met gebrek aan vakmensen. De recensies liegen er niet om. Bot personeel en aan hun reacties te zien, al half overwerk. De doelgroep brengen waar je hem hebben wilt. Of je gaat voor een dag zaak met snelle hap of voor avond horeca met kwaliteit. Combineren is ook mogelijk maar kost veel inzet van personeel en hoge loonkosten.

2. Wij hebben 12 september. BREKERS bezocht Lekker gegeten en gedronken.
    De BOUVIER kreeg een bakje water. Goede service.

3. Geschrokken en teleurgesteld!

Wij zijn al eerder met een groep bij Brekers geweest en ook al vonden wij de service niet geweldig het is wel leuk voor kinderen ( dankzij de speeltuin). Nu hadden wij een Vomar bon waarbij we het 2e diner gratis zouden hebben. Deze bleek echter niet geldig op zaterdag/zondag. Wij hadden aangegeven dat wij er ons zo op verheugd hadden maar er was helaas niets aan te doen ze konden hier geen mouw aanpassen. Wij besloten om het drinken wat wij besteld hadden gelijk af te rekenen en weg te gaan. Mijn man ging betalen en gaf nogmaals aan de eigenaresse aan dat hij het jammer vond dat het zo liep. Vervolgens kwam de eigenaar naar hem toe en werd behoorlijk agressief. Hij wilde hem aanvliegen en gaf aan dat hij op moest sodemieteren. Mijn man stond te trillen op zijn benen. Wij hebben dit nog nooit meegemaakt en zijn erg geschrokken. Helaas geen Brekers meer voor ons.

Jammer aangezien deze tent zo’n succes zou kunnen zijn dankzij de kinderspeeltuin.

4. Slechte zaak.
    Werd eruit gestuurd omdat ik zogenaamd een biertje had gehad.

5. Het eten was matig. De manier hoe daarmee om werd gegaan was niet professioneel. Zorgde ervoor dat de rest van de ambiance ook als minder goed werd ervaren.

4,1
  6. Ondanks de buitentemperatuur was het binnen erg warm en bedompt. Later ging er een deur open en werd het dragelijk. De tafels plakte en voelde niet schoon. Prijs kwaliteit erg mager. Brood met kruidenboter kwam pas na het voorgerecht, dus afbesteld. Voorgerechten en desserts waren goed wel aan de prijs. Hoofdgerecht was qua prijs kwaliteit heel mager. Groenten bij het vlees of de vis niet Okay, op 6 pers twee hele kleine schaaltjes salade en twee puntzakken keiharde patat. De bediening maakte wat foutjes in de bestelling. Al met al geen aanbeveling waard.

7. Henk timmers

Bij binnen komst werden we zo goed als genegeerd. Uit eindelijk hebben we onze eigen tafel kunnen uitzoeken. Toen we eenmaal een tafel hadden leek het alsof wij niet gezien werden. We hebben meerdere malen onze hand opgestoken, oogcontact proberen te maken En geroepen maar ook dat mocht niet baten. Na lange tijd wachten is ons om drinken gevraagt, maar we kregen overigens niet direct de menu kaart. Ook op de menukaart hebben wij zeker 10 minuten extra moeten wachten. Wij waren in overweging op te stappen, dit hebben wij helaas niet gedaan. Vervolgens heb ik mij spareribs gekregen (overgens erg droog) en hebben wij meerdere malen om de saus moeten vragen en de doekjes voor bij de sparibs, uiteindelijk kregen we voor 1 persoon aan saus en doekje, terwijl 2 van ons sparibs had besteld.
    Al met al een leuke avond gehad, ondanks het onvriendelijke personeel. Maar gelukkig had ik zelf gezellige mensen mee gebracht waardoor het nog een goed avond is geworden.
    Op de vraag of ik het iemand zou aanraden hoef ik denk ik geen antwoord te geven.

1,8
  8. 2 Serveersters op het hele restaurant die ook nog een bruiloft moesten verzorgen.
    Broodjes waren uitgedroogd met drie botersmaakjes.
    Eten alleen hoofdgerecht kwam afgekoeld op het bord werd niet bij verteld dat de sausjes niet werden bijgeleverd.
    Salade was al een hele tijd terug gemaakt was smaakloos.
    Dessert besteld hebben op vier koffie en twee kinderijsjes ruim een uur moeten wachten twee koffie weer retour gestuurd waren maar voor een kwart gevuld dit beaamde ook de serveerster.
    Een zeer teleurgestelde serveerster die het in haar eentje niet meer kon bolwerken.
    Niet te geloven dat men in vakantie tijd niet wat extra personeel inhuurt die appart de bruiloft verzorgen en en een ander team de gasten die komen eten het naar de zin kunnen maken.
    Op deze manier krijgt dit restaurant wel een hele slechte naam.
    Tip een andere kok en een andere bar medewerker die ervoor moeten zorgen dat hun producten goed de keuken en de bar verlaten zij hebben geen gevoel voor hun vak laat staan dat zij vakkennis hebben.

9. Al jaren komen we, naar tevredenheid, bij Brekers. Helaas staat er nu onervaren personeel, totaal niet stressbestending zonder plezier te werken. Voor het laatste wordt niet eens moeite gedaan. Dit is nu de hele zomer al zo en echt heel jammer. Voor de keukenbrigade, die wel zijn best doet om het de klant naar zijn zin te maken. Maar ook voor de goede naam die het restaurant heeft opgebouwd. Dat wordt door een chagrijnige ongemotiveerde dame teniet gedaan. Zonde! Hopelijk zoekt ze snel een andere baan die wel bij haar past.

10. yvonne van lohuizen

Gisteravond daar gegeten met kinderen en schoonzoon. Alles prima totdat onze zoon zijn hamburger op ging eten. Zit er een stuk zwart plastic in van drie cm!! Excuus van de bediening, maar de kok zelf niet gezien! Schandalig! Ga er ook niet meer heen!

2,6
  11. G.J.Visser

Een goed gedekte tafel sfeervol, een goede ontvangsteen vlotte bediening alles wasprima.

12. We waren met 4 man op zaterdagavond te eten bij Brekers. Vooraf namen we gambas. We vroegen de serveerster hoeveel gambas je kreeg, ze zei 4 stuks. Kregen we een soort soepje met tomaat erin met kleine stukjes gambas. Een aanfluiting voor 12 euro. Als hoofdgerecht hadden we entrecote. Bij 2 van ons was hij koud. Het was vreselijk druk met kleine kinderen. We moesten zelf om de menukaarten vragen. Later werd het rustiger en wij wilden ijs bestellen maar er kwam maar geen serveerster. Voor ons nooit meer!!

13. Erg vervelende ervaring vandaag tijdens het afdansen van mijn vriendin. We liepen de zaal binnen en werden door iemand(?) aangesproken dat we onze jassen in de garderobe konden hangen. Dit was een euro per jas en wij hadden dat niet contant bij ons waarop we besloten door te lopen en onze jassen bij te houden. 1 meter verder gelopen word ik aangesproken door dezelfde meneer of zijn Russisch slecht is en ik mijn jas onmiddellijk MOET ophangen in de garderobe, ik zeg dat we geen contant geld bij ons hebben waarop hij zegt 'dan pin je maar'. Het is dat onze vriendin moest afdansen anders hadden we rechtsom keert gemaakt. En de verplichting om 5 munten te moeten kopen voor 12,50 terwijl je maar 1 colaatje wil bestellen vind ik ook een beetje te veel van het goede....

2,3
  14. Het restaurant is heel mooi en sfeervol. Leuke buiten en binnenspeeltuin. De voorgerechten waren heerlijk: vers brood en carpaccio. Tot dusver een dikke tien. Toen kwam het hoofdgerecht, wat een teleurstelling was dat zeg! Biefstuk zat vol taaie stukjes spier, het was veelste rood en bijna koud van binnen. Frietjes waren taai, vleesspies ook niet geweldig, kindermenu had al zeker 10 minuten gestaan want was echt koud! Helaas.. wij kunnen het niet aanbevelen. Zijn zonder dessert naar huis gegaan.

15. John Nicola

Hebben op 8-11 bij restaurant brekers gegeten, het eten is werkelijk heel goed, ook genoeg! De bediening uitermate vriendelijk en het totaal plaatje klopt. Het is heel gezellig om daar uit eten te gaan, tot aan het einde goed verzorgd! Wij vinden het een echte aanrader en hebben een top avond gehad!

16. Wij zijn 13 mei uiteten geweest in de Brekers, wij hadden via hema een hema lekker uiteten bon gekregen.
    Deze bon was 35 euro waard en het had een tegoed voor twee hoofdgerechten. Wij besloten ook een voorgerecht te nemen, dit was een etagere van verschillende hapjes, 14 euro pp.

Ons werd de vraag gesteld, wat wij niet lusten/allergisch voor zijn. Na dit aangegeven te hebben, werd er toch 1 van deze producten uit geserveerd. Ter vervanging kregen wij een ander hapje. Maar helaas, deze hapjes waren smaakloos, niet bijzonder, en een grote teleurstelling, dus zonde van het geld.

Het hoofdgerecht mochten wij niet uitkiezen, dit zou een verrassing van de chef zijn, echter was dit meer een teleurstelling van de chef. Bami met teriyaki saus en een varkenshaas. De bami was gewoon bami, teriyaki saus was een zoute hap, en de varkenshaas was taai, geen smaak, en te lang gebakken. Ook de combinatie tijdens het hoofdgerecht was drama! Bami en dan een ordinaire zak patat en een zeer schraal bakje rauwkost erbij.

Normaal ben ik niet kritisch, maar het eten bij Brekers kan ik zeker niet aanraden, en de kans dat wij weer eens bij Brekers gaan eten is zeer gering aanwezig.

1,6
  17. Voor het eerst gegeten bij Brekers, verwachtingen waren hoog gespannen. Voor de kids was het geweldig, leuke binnenspeeltuin en buitenspeeltuin! Helaas was mijn kreeftjes salade (voorgerecht) zo doordrenkt van de dressing dat ik al goed vol zat toen het hoofdgerecht nog moest komen. De salade die bij het hoofdgerecht zat bleek een coleslaw met diezelfde dressing. Dat is geen salade maar rauwkost! De groente bij het hoofdgerecht zat onder de saus die bij het vlees hoorde. Dat had ook wel minder gemogen. Mijn kind bleek de pannenkoek niet lekker te vinden en helaas hadden we thuis allebei buikloop, dat klopt natuurlijk niet...Jammer, geweldige locatie en sfeer was erg gezellig maar je gaat naar het restaurant voor het eten en daarvoor ga ik niet meer terug naar Brekers..

18. Super gezellig sfeertje en ideaal om met de kinderen te gaan eten. Leuke bediening, en het eten was verrukkelijk!!

19. binnen een half uur eten

09-09-2013
    Wij hebben gister gegeten bij Brekers.
    17.50u binnen, 18.40u buiten inclusief broodplankje.. het hoofdgerecht werd geserveerd, direct toen ik mijn laatste stukje brood nog aan het eten was.
    Het werd gewoon van tafel gehaald, zak patat neergezet en salade.
    Nou ja salade, het was letterlijk rauwkost, geen sla te zien en er zat geen smaak aan.
    Daarna het vlees, zag er opzich redelijk uit dachten we, de mannen hadden het gerecht wat je met zijn 2-en moet eten à 25,50€ per persoon... Ik vroeg nog, is dat wel genoeg per persoon? Ja hoor, ruim voldoende zei dat meisje... nou zelfs ik had dat als vrouw nog wel kunnen opeten.
    Ik had de ossehaas spies, op noodles, met terriakysaus, die noodles stonden niet op de kaart, maar oke.
    Maar het hele gerecht was gewoon weg koud! Ik wilde niet zeuren tijdens het eten, dan wordt je bord weg gehaald en zit je als laatste nog te eten, daar pas ik voor.
    Uiteraard gezegd tegen de bediende, en dan krijg je, "had het maar even terug gegeven, etc etc".
    Nee, de kok moet zorgen dat het vooraf goed mee gaat en niet tussendoor terug komt.
    Nou alles met alles, ik ga hier nooit meer eten.
    Het voelt als een eetschuur.. eten op = weg wezen.
    Als ik op zondag ga uiteten, moet ik me wel thuis voelen, en niet het idee krijgen dat ik zo spoedig mogelijk weer weg moet.
    Dit was echt een record, voorgerecht, drankje, hoofdgerecht binnen 45 minuten.
    Dan ga ik nog liever naar de snackbar, goedkoper ook.
    89,10€ zonde geld.
    Sorry Brekers, dit werkt zo niet!!

2,6
  20. E. 302 punten

De brekers broodzak, leuk bedacht voorafje, maar voor die €3.50 hoop je op iets vers en niet 2 afbakpistoletjes in een zak gegooid. Gemiste kans.
    De saté was aardig, de garnering was goed: cashewnoten, uitjes, kroepoek, wat groenten op het bord, maar de patat was dan weer gewoon diepvries. De spies waar de saté op zat had zijn beste tijd wel gehad.

Het is het eigenlijk allemaal net niet en voor de prijs die je betaalt gewoon onvoldoende.

21. Appeltje

We hebben met ons gezin bij Brekers gegeten omdat we eek keer bij Markt 15 zijn geweest in Schagen.

Dit zijn dezelfde eigenaren maar we hebben niet goed gegeten. De bediening was niet oprecht en het eten was simpel. Aangebrande frites en koud vlees.

Leuke speeltuin voor kinderen en mooie ligging maar je moet wel wat bieden op het bord. Doe je dat niet dan blijft het een discotheek zoals vroeger.

Voor vakantiegangers heeft men geen gevoel en klachten worden niet gewaardeerd

2,1
  22. Geweldig Bruiloftsfeest gehad op 11-11-2011.
    Alles was Top! Dank jullie wel.
    Vr. Gr. Jan en Annet de Vries. Wieringerwerf

23. 21 augustus heerlijk gegeten bij Brekers. De mensen in de bediening waren aardig en attent en toen de frietjes op waren, hebben we gewoon nog een zakje gevraagd. Geen enkel probleem! En de toetjes waren werkelijk verrukkelijk.

24. - pannekoeken gegeten.

Volgens internet zou de keuken om 11:00 open gaan, toen wij om 11:30 binnenstapten hoorden we dat de kok ook net binnen was.

Duurde dus even voordat we de pannenkoeken naar binnen konden werken.

We werden netjes bediend en de pannenkoeken smaakten prima!

Een prachtige zaak en achter een hoop speelgelegenheid.

25. We hebben heerlijk gegeten met z'n vieren, we vonden het alleen een beetje jammer dat er zo weinig friet bij zat. We hadden niet het idee dat we vol zaten en het dessert was ook matig.

De bediening had wel even iets vrolijker mogen kijken toen we binnen kwamen.

Het is een hele mooie sfeervolle tent, het is alleen jammer dat de bediening en de bijgerechten die te weinig zijn voor 4 personen het een beetje hebben verpest voor ons.

Volgende keer gaan we toch liever naar een restaurant die ons wel goed en met een lach ontvangt.

26. Voor en nagerecht was goed. Van de hoofdmaaltijd was het vlees en de vis goed, maar voor 4 personen friet, wat minder was als in een cafetaria in een zakje voor 1 persoon. Met de groente idem. Het kunnen geen opstart problemen zijn, want de ervaring is er al jaren. Dus niet meer tot ziens.