Op dit adres zit nu: De Princen Keet

Gratis parkeren op groot parkeerterein op loopafstand.

Lijn: 152
    Halte: Groote Keeten /callantsoog.

In de periode juni tot september is er de kustbus met lijn nr: 851

1230772002 60
1264192250 49
1511502082 74

1. Boudine

Lekker gegeten en aardige mensen.

2. Nannette

Gisteren weer eens in het Duinpannetje gegeten. We hadden begrepen dat er een nieuwe chef is dus waren erg benieuwd. De inrichting is op een paar kleine wijzigingen na het zelfde maar dat kan van het eten niet gezegd worden. Wij laten ons altijd graag verrassen en verrast werden we. Zowel door de gerechten en hun presentatie als door de ongedwongen en vriendelijke bediening. Als voorgerecht kregen we op jasmijnthee gerookte rode poon met limoenmayonaise en cassavechipjes. In de vis proefde je echt de jasmijnthee, erg lekker. Het tussengerecht werd heel creatief op een spiegel gepresenteerd; mousse van blauwaderkaas, een bijzonder cakeje van roggebrood en balsamicostroop. Zowel oog- als tongstrelend. Het hoofdgerecht bestond uit een fors stuk runderzij-lende met een risotto met pruimen en drie verschillende bereidingen van wortel. Op tafel kwamen er nog bijgerechten bij, zoals salade en een paar aardappelgerechtjes, maar daar ben ik niet eens aan toe gekomen. Ik had echt ruim genoeg aan wat we op ons bord kregen en het was heerlijk. Door onze eigen domme fout zijn we wegens tijdgebrek niet aan een dessert toe gekomen, maar daar gaan we binnenkort graag een keer voor terug!

3. Bij restaurant t Duinpannetje voel je je gelijk thuis en de locatie is perfect, dicht bij het strand maar ook dicht bij andere dorpjes gelegen. Erg makkelijk om te komen. Genieten in de zomer van de relax banken buiten, overdag maar ook in de avond voor een drankje. De bediening is uiterst aardig, maar de keuken ook! Leuk team! De kwaliteit is erg goed en vers, en in verhouding betaal je niet veel voor wat je allemaal krijgt. Een leuk avondje uit! Een extra mogelijkheid is om bij de chef en zijn werk partner heerlijke zelfgemaakte bonbons te kopen in diverse smaken. De moeite waard!

4. Wij hebben er een uitstekend feest gehad.
    En een 10 met griffel voor de chef. Het eten is eenvoudig, maar met verse producten, en vol ambitie klaar gemaakt en gepresenteerd.
    Wij komen er zeker terug.
    Van uit het rozendorp Lottum in Limburg een vriendelijke groet.
    Ria en Jan.

5. Peter en Marja

Aangename verassing!!
    4 mannen en vrouwen in de keuken en samen zijn ze 80.
    Wij bestelden een 3 gangen verrassingsmenu:
    kalfspastrami vooraf, mooi gemaakt goed van smaak
    een rogvleugel als hoofdgerecht, verrassend en lekker
    nagerecht met wittechocolademousse, vanillecanelle en wat randzaken.
    Alles versgemaakt en van goede kwaliteit
    De inrichting van het duinpannetje is gewoon, zodat je lekker kan zitten zonder opgeprikt gedoe (we blijven nuchtere Hollanders tenslotte).

Chef Jordy ga zo door, wij komen zeker terug

6. Goed eten en een hele gezellige ambiënce. We komen graag bij jullie eten.
    De bediening en het personeel zijn zeer attent en gastvrij.
    Ik ben blij met het Duinpannetje in de Groote Keeten.

7. Zondag geluncht. Geen probleem om gerecht te bestellen dat niet meer op lunchkaart staat. Kwaliteit van het eten is uitstekend. Bediening vriendelijk en attent.
    Heel gastvrij.

8. Wij hebben hier van het weekend wild gegeten, en het was werkelijk formidabel, heel goed van smaak, en het zag er ook mooi uit. De bediening was erg vriendelijk, en wist echt waar ze het over had, hield alles goed in de gaten. Deze mensen moeten zo doorgaan met zijn allen, dat komt het met dit restaurant wel goed. Top. Met kerst waarschijnlijk weer.

9. Super gezellige tent, korte maar krachtige kaart (voor ieder wat wils zowel vlees als vis).
    Vlot en gezellig personeel, erg vriendelijk !
    Na strandwandeling heerlijk eten in 't Duinpannetje, ook leuk om alleen een kop koffie te drinken !!

10. Door het slechte weer zijn we wat meer uit eten gegaan dan normaal. We zijn dan ook bij verschillende restaurants geweest.

Het Duinpannetje was nieuw voor ons. Het eten en de bediening was uitstekend. Dit is een plek waar we meer heen zullen gaan.

11. Linda Wouters

Wij hebben hier al verscheidende keren heerlijk gegeten. Vriendeljike bediening, het eten is erg lekker en de sfeer is goed. Aanrader!

12. Afgelopen week toen het prachtig weer was hebben wij op de terugweg naar de auto een ijsje gekocht. Nou ja gekocht? Gekregen.

De juffrouw van de bediening had het te druk met het terras terwijl binnen de rest van het personeel rusitg een bakje koffie dronk.

Ik betaalde met mijn pinpas maar door de hectiek hadden we beide niet in de gaten dat de transactie mislukt was en kreeg toch mijn bonnetje.

Sorry, de volgende keer dat we komen zal ik ze netjes afrekenen!

Mooie tent, leuke verzorgde locatie met buitenterras en mooie schone wc's.

13. Donderdag 11 mei 2011 ons laten verrassen met een diner.

Onvoorstelbare goede kwaliteit en veel variatie in het eten. Met 4 personen een vooraf van 5 verschillende hapjes. Vlees, vis en vegetarisch. Het toetje heerlijke ijskoffie en wat ijs. Inclusief de 12 glazen wijn € 165. We kregen nog een likeur toe. Erg goed. We komen terug.

14. Weer heerlijk na een strandwandeling gegeten.

Lekker snel op tafel met vriendelijke bediening.

We hadden lekkere vis en een heerlijk dessert erna, lusten we zeker nog een keer.

15. 2 keer nu geweest, voor een feestje is het leuk, om te eten stukje minder. Kreeg ook het verkeerde en kon dus nog eens een half uur langer wachten als de rest die dus alles al op hadden toen ik nog moest beginnen. Bediening was een drama.

16. Aanrader. Vriendelijke bediening. o.a. XL sate is verrukkelijk. Gezellige sfeer, ook buiten met die fakkels. Het is er meestal erg druk en dat zegt denk ik wel voldoende.

17. Wij hebben hier zondag gegeten. Ze zaten eigenlijk vol, en hadden het heel druk. Maar we werden heel professioneel opgevangen. En we hebben zelden zulke lekkere vis gegeten.

Echte toppers.

18. Wij hebben hier al vaak gegeten en het was altijd perfect.

Leuke bediening die alle tijd voor je nam en uiterst vriendelijk.

Ook op het eten was niets aan te merken.

Als je dat wel hebt moet je dat ter plekke aangeven en niet achteraf in een recensie je slechte ervaringen nog even melden.

19. De bediening heeft geen flauw benul waar ze mee bezig zijn het eten was ook niet bepaalt lekker.

Het is daar lopende band werkt, snel eten en plaats maken voor de volgende.

Als ik weer eens langs loop, dan loop ik ook alleen langs!

20. Na een dagje strand even een frietje halen hier. Het bord nodigde immers uit voor een snelle hap. De keus was zeer minimaal, het bordje friet zeer klein. 3 Friet met, 1 kroket, 1 frikandel en een ijsthee later was de rekening slechts 15 euro. De bediening had weinig zin. Als je een restaurantje onderaan de strandopgang hebt moet je je ook willen inzetten voor de strandganger. Hier zullen we voortaan vlot voorbij gaan.

21. Piet en Ria

het eten was niet bijzonder, en we vonden het een ongezellige sfeer.
    de bediening was erg onprofessioneel en ze zaten de hele tijd naar me bord te kijken alsof ze zelf nog niet hadden gegeten.
    er komt geen tweede keer dus!

22. Walter van Zalen

Onlangs gegeten met wat kennissen. Spijtig genoeg een slechte ervaring rijker. De bediening had geen idee waar het om ging bij het bedienen. Het eten was goed maar niet bijzonder. Door de bijna ombeschofte bediening kan ik stellen dat de avond... Nou ja, avond? We werden in no time het huis uitgewerkt, gewoon slecht was

23. Rianne & Rodney

het eten was erg lekker, voor de rest was het erg gezellig, erg leuke mensen, zeker voor herhaling vatbaar!

24. fam.de vries

vind het ook een oersaaie schuur en heb ook een slechte ervaring met de bediening, zeer onvriendelijk, het eten vond ik slecht, de saus proefde ik na uren nog achter mijn tong en als die noiu lekker was dan was dat geen probleem, voor ons niet voor herhaling vatbaar.

25. gezellige tent, zeer goed eten!gezellige bediening vooral dat jonge blonde meisje die er al vanaf het begin is, ze is er nu weg maar hopelijk komt ze weer terug want ze heeft het in de vingers!

26. Van alle restaurantjes in Cóog, schagen,j'dorp en den helder vind ik t t meest gezellig in t duinpannetje.. tzal wel aan die leuke chefkok liggen hihi (lekker ding) ook wat ie maakt hoor zeker niet verkeerd!!!! met zn allen vormen ze wel een goed team! Pluim van mij

27. Ongezellige schuur,indeling lijkt een beetje op een vergaderzaal. Norse, onvriendelijke bedienining.(vooral die donkere,bah!) Viel niet mee te lachen, ook niet toen we het verkeerde kregen.Wat wij overigens helemaal niet erg vonden.Maar zeg dan SORRY en LACH er om.
    Eten smaakte wel goed,wel weinig.