Bezorgrestaurants in de buurt van Tapasco

5. Betalen Visa Master Card pin

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1320516682 70
1331220831 68
1341924980 61
1411501950 71
1422206100 74
1513191368 67

1. Eten is super, bediening ook top. Heel vriendelijk en alert!

2. Leentje

Super gegeten goede allergie informatie.

3. Ik en mijn vriendinnen hadden gereserveerd voor gisteravond via de mail. Een vriendin van mij had een mail gestuurd met het aantal personen, dit was de dag voor dat wij daadwerkelijk uiteten zouden gaan. Omdat er nog 2 personen bij kwamen heeft ze later een mailtje gestuurd dat we met 5 mensen kwamen ipv 3. Toen ik aankwam zei ik dat we gereserveerd hadden, maar meneer achter de bar dacht daar anders over, hij zei dat hij een mail terug had gestuurd dat er geen plek meer was. Een mail gestuurd inderdaad, om 16:30 uur op dezelfde dag dat wij zouden komen. Niet de eerste keer dat zoiets gebeurt. Geen Tapasco meer voor ons.

4. 2 uur onbeperkt eten, maar voordat je volgende bestelling komt duurt sowieso 20 minuten als het niet langer duurt. Personeel kletst veel achter de bar! Biefstuk koud van binnen en erg rood en taai. Met drinken zijn ze wel vlot aan de tafel! Niet voor herhaling vatbaar. Voor exclusieve hapjes betaal je een meerprijs per tapas!

2,1
  5. Heerlijk gegeten. Jammer dat de spoelkeuken beneden is en er steeds medewerkers met afwas langs je tafel komen. Deur naar spoelkeuken klapt steeds hard dicht ondanks de pranger.

6. carla vesper

Het eten was goed, maar voor het soort hapjes vond ik het toch wel aan de prijs.

7. Goed en lekker gegeten met zoon en vrouw wachttijd viel er mee. Maar heb maar 1 minpunt: ik bestelde voor mij een biertje en dacht zoals op de kaart stond een heerlijk Heineken biertje, maar kreeg een Bavaria biertje. Vind ik niet lekker dus gevraagd bij een volgende biertje graag een Heineken. Dat kon niet, ze waren overgegaan op een andere brouwer; Bavaria dusss. Verder nogmaals heerlijk gegeten bij Tapasco. Top, ga zo door!

8. Wietske

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was vlot en zeer vriendelijk!! Voor herhaling vatbaar.

9. Het eten was goed, maar was niet duidelijk of het onbeperkt eten was wat we eigenlijk hadden verwacht. Het eten was voldoende en 't was er gezellig.

10. Eten is goed, maar niet bijzonder. Geen mooie opgemaakte borden of bijzondere smaken. Vond het ook niet erg schoon.

11. Sebastiaan

Jongens, jullie waren weer top bezig deze avond! We hebben al meerdere keren gegeten bij Tapasco en keer op keer zitten wij weer te genieten! Vanavond hebben we met 14 man gegeten met heel wat horeca collega's, en die zijn redelijk precies. Iedereen heeft een top avond gehad! Keuken is top, bediening top, wij blijven komen. Dank allen!

12. Erg positief. Ik heb een lastig dieet, maar na telefonisch overleg kon de keuken rekening houden hiermee (wel een paar dagen van te voren gebeld).

Het eten is erg lekker, en goed bereid. De service is snel en erg vriendelijk!

Super, wij komen graag nog terug.

13. Ik heb er inmiddels een keer of vier gegeten. Het eten is prima bevallen hoewel je naar mijn mening kwa prijs/kwaliteit verhouding betere eetgelegenheden kunt vinden. De inrichting is ook leuk gedaan.

De reden dat ik nu nier meer heen ga is dat ik de service toch echt keer op keer ronduit slecht vindt. Zoals anderen in de reviews ook al genoemd hebben vind ik de bediening traag, niet alert en alles behalve afgestemd.

15. Alles was erg lekker, de bediening zeer vriendelijk en ter zake kundig. Het enige dat jammer is is dat de gehaktballetjes in tomatensaus prefab zijn en geen versgedraaide gehaktballetjes. We komen zeker weer en proberen dan de andere gerechtjes.

16. Met kerst hier gegeten. Alles smaakte prima! Vond vooral de gehaktballetjes in tomatensaus erg lekker, maar ook de andere gerechtjes zijn heerlijk! De bediening is gastvrij en vriendelijk, maar zou iets alerter kunnen zijn. Het duurt even voordat je contact met ze hebt en soms lukt het helemaal niet, dan moet je er zelf achteraan (het was wel kerst, maar het restaurant zat niet vol). Klein minpuntje dus... hopelijk voor hun 1 om mee te nemen ter verbetering.

17. Prima restaurant, heerlijk gegeten en de bediening is zo vriendelijk en voorkomend dat zie je zelden. Wij gaan regelmatig uit eten, en zien vaak ongeínteresseerd personeel, of er worden fouten gemaakt.
    Hier alles top! We komen snel weer eten!

18. Lekker gegeten, gezellige sfeer en zeer goede bediening. Erg gastvrij en goede service!

19. anoniem

Gister gegeten bij Tapasco. Was erg benieuwd na alle reacties die niet positief waren. Wij hebben echt heerlijk gegeten en gaan zeker nog een keer.

20. lovefood

21. Gezellig restaurant. Het eten is wel lekker, maar zeker niet bijzonder. Vrij prijzig.

22. Anne Nijkamp

1 punt
  23. Al meerdere keren bij Tapasco gegeten. Elke keer weer een vriendelijk ontvangst.
    Al het personeel is aardig en attent, netjes gekleed.
    Het eten is heerlijk. Als er rekening moet worden gehouden met een dieet of iets dergelijks is dat geen probleem.
    Of je er nou met z'n tweeën of tienen zit, het personeel doet z'n best voor je.
    Prijs / kwaliteit is goed. Het restaurant is niet (te) duur en het eten is heerlijk.
    Echt een aanrader!

24. Vanavond met z'n 2en gegeten bij Tapasco. Super vriendelijk ontvangen, goede uitleg, goed eten. Alleen de stoelen konden beter. Voor de rest top! De dames uit Emmen komen zeker terug!

25. Rango Jones

Bij binnenkomst wordt al duidelijk dat de administratie niet helemaal rond is. Elke gast van het gezelschap moet uitleggen dat er gereserveerd is en dat er al een tafel wordt bezet, nogal onnozel. Dan krijg je een menukaart die geenszins wordt toegelicht waardoor de nodige verwarring ontstaat over wat all you can eat precies behelst. Het personeel wil graag met je in discussie en de klant is hier zeker geen koning. Het eten is overigens prima, maar wordt traag opgediend zodat je niet volop geniet van het onbeperkte aanbod. Zeker geen aanrader

26. Joost Quant

27. Laatst hier gegeten met mijn vriend. Aan de telefoon klonk het al erg opgewekt en gastvrij. We werden verrast met een ruim dakterras waar we zelf konden kiezen waar we wilden zitten. Binnen ook erg gezellig ingericht met een mooie bar en kaarsjes op de tafels. Op een gegeven moment dreigde het te gaan regenen en kregen we een briefje met een tafelnummer erop voor binnen, mocht het gaan regenen. Bediening was erg goed, konden we mee lachen en ondanks de drukte was het eten er steeds mooi op tijd. Lekker gegeten, ruime keus uit vegetarische en vis- en vleesgerechten. Onze voorkeur ging uit naar de toastjes en paddenstoelen. Goede porties, zeker niet teveel.
    Wij gaan hier zeker terugkomen, aanrader dus!

28. SH 9 punten

Gisteren bij Tapasco gegeten, voor de derde keer. Het eten is echt heerlijk, de beste tapas in Groningen! Alleen jammer van de bediening, er was een jongen die continu horkerige opmerkingen maakte. Ook staat het personeel vaak lang met zijn allen bij de bar te praten wat na een tijdje niet echt gastvrij is. Ik moet wel zeggen dat er ook personeel is die wel goede service biedt!

29. Gisteravond met mijn vriendin bij tapasco gegeten. We hebben voor 22,50 p.p. onbeperkt tapas kunnen eten, wat in verhouding stukken goedkoper is dan wanneer je losse tapas bestelt. Het eten was heerlijk en de service was goed! We hoefden niet lang te wachten op ons eten omdat het erg rustig was. Tapasco is een echte aanrader en ik ga hier zeker terug komen!

30. Afgelopen week ben ik hier met een vriendin wezen eten. Moet zeggen dat ik heerlijk gegeten heb. Ze waren bijzonder gastvrij en we hebben echt veel plezier gehad bij Tapasco.
    Voor diegene die hier nog nooit geweest zijn: ik zeg doen!

31. Prima eten, vreselijke bediening, horkerig en niet gastvrij.

32. Dertmar&Christa

We waren een beetje bevreesd door de reacties die we hier gelezen hadden van sommige mensen. Maar we kunnen met een gerust hart jullie Tapasco aanbevelen. Leuk en attent
    personeel. De sfeer is goed, en de diafilm die op de achtergrond gedraaid word is ook leuk/grappig, een keer wat anders. Wij hadden het UMCG arrangement. Wat inhoudt onbeperkt tapas voor 17,50e PP. Dus dat was qua prijs/kwaliteit zeer goed. De prijzen die gevraagd worden
    voor de losse tapas, zijn inderdaad aan de hoge kant
    voor wat je er voor krijgt. Leuk om een keer gegeten te hebben, en denken er nog wel eens terug te komen.

33. Spijt dat we gebleven zijn.... we hadden een tafel gereserveerd maar kregen echt het slechtste tafeltje van het restaurant: zicht op de afwaskeuken. Constant lopen er dan mensen met veel te grote bakken afwas langs je, iedere keer gaat de deur open naar de keuken en zit je in het blauwe neonlicht. Niet echt gezellig. Wijn bestellen.... Wat? de huiswijn is een Afrikaanse!! Dit moet toch echt een Spaanse zijn. Dan het eerste gerechtje: Brood a Catalan, wat een aanfluiting. Vies afgebakken wit brood dat niet warm is, heel teentje knoflook en een veel te rauwe tomaat. Hoe krijg je dit gerechtje lekker? Brood moet geroosterd, teentje doormidden en een malse tomaat. Van de kaart halen of meer je best doen. Gemarineerde garnalen.. deze moeten echt gepeld zijn, anders heeft het marineren geen zin. Ze waren echt flauw van smaak. Kortom loop een deurtje verder, dit is geen echte tapasbar, er was zelfs geen muziek. Slechte zaak!!

34. Boelstra

25 mei 2012 bij Tapasco wezen eten. Werd ons 's middags bij de reservering verteld dat het restaurant om 21.30 leeg moest zijn voor een besloten feest. Niet ideaal maar toch gegaan dan maar een beetje op tijd 18.30. Daar aangekomen bleek het dakterras vol, geen probleem dan gewoon binnen gaven we aan. Echter geen ober of wie dan ook die ons naar een tafeltje begeleidde. Duurde daarop vrij lang voordat er iemand bij ons kwam met menu kaart en om drinken op te nemen. Verschillende tapas besteld. Waaronder kaasplankje van 10 euro, krijg je 2x3 miezerige stukje kaas met 2 stukjes brood voor de kweepeer (belachelijk weinig) brood a catalan was ook een aanfluiting, 3 stukjes brood een rauw teentje knoflook en een gehalveerde tomaat. De oester was prima maar ook maar 1tje. Tapas, verschillende gerechtjes proeven zoals het bedoeld is, was er dus niet bij. Vervolgens kwamen de inktvisringen en de gefrituurde paprika. Nogal droge hap dus een sausje er bij moeten bestellen, snap niet waarom er standaard geen aiolie wordt bij geserveerd!! De hoeveelheid was hier geen probleem maar de 2de ronde had alleen gefrituurde spullen dus we besloten te wachten op de laaste gerechten zodat je toch een beetje van alles wat kon eten. De ober kwam vervolgens vragen of we genoeg hadden gehad waarop wij zeiden: Nee, maar we willen graag op de overige gerechten wachten zodat we verschillende hapjes tegelijk kunnen proeven. Ober: Uitstekend, dat is pas het echte tapas eten. Vervolgens 45 minuten moeten wachten op de spareribs en champignons!!! Onze trek was ondertussen al vergaan en het was reeds 21.15 waarop we dus in een kwartier het rap naar binnen zouden moeten werken en de patatas bravas moesten nog al komen. Een toetje of een extra gerecht was geen optie meer. We zijn dus vertrokken. Mochten de onaangetaste spareribs en champignons wel mooi betalen. Het is er al redelijk prijzig alleen de patatas bravas werden geschrapt (zeer kwalijk). Werd ons nog een bakje koffie van het huis aangeboden en een tegoedbon maar voor ons hoefde het niet meer. We komen niet terug!!!

35. imre 106 punten

De sfeer bij tapasco is wel leuk, de stoelen zitten niet zo goed maar de aankleding aan de wand en met de diaprojector is erg leuk. Het eten zelf is erg lekker, jammer alleen dat op de website een erg uitgebreide kaart staat die niet blijkt te gelden bij het onbeperkt-menu. Dan nog opzich vrij ruime keuze, de bediening is vriendelijk en goed. De prijs vond ik wel wat aan de hoge kant, maar het eten was prima.

36. Het zag er mooi uit van binnen, jammer van de slechte stoelen die bij verschuiven erg lawaaierig zijn. Het eten is prima. De mensen van de bediening erg aardig.

Jammer was het dat we driemaal een bestelling doorgaven voor een consumptie die maar niet kwam, wat mij betreft is dat echt not done. Ik vind dat echt bizar. Daarnaast duurde het erg lang voordat we het nagerecht kregen, dat duurde zeker ruim 3 kwartier nadat de borden van het hoofdgerecht waren afgeruimd. Naast het hoofdgerecht hadden we ook een thee besteld die pas kwam toen we net gingen opstaan om af te rekenen en de zaak te verlaten.

37. We hebben er met zijn zessen gegeten. Alle zes verbijsterd over de goede gastvrijheid en heerlijke eten.

Tevens een open keuken. Geeft altijd een goed gevoel.

In één woord fantastisch.

Gastvrij, gezellig, snelle bediening, heerlijk eten. Heerlijke wijn.

38. Samen (met z'n twee) lekker avondje gegeten. Brood met aioli smaakte erg goed, zo ook de gehaktballetjes in tomatensaus.

De salade was voornamelijk erg vol met croutons, maar wel vers en door de natureldressing puur van smaak. De garnalenkroketjes smaakten summier naar vis. De varkenshaas smaakte lekker, goede combi met vijgen.

Verder een leuke sfeer, erg mooie aankleding en heerlijke Spaanse muziek, echt ontspannen. Een aanrader voor mensen die lekker willen genieten van de Spaanse sfeer en keuken.

39. Sara 431 punten

Ronduit slecht.

Onder andere garnalenkroketjes en gebakken oesterzwammen besteld.

In de garnalenkroketjes was geen stukje garnaal te vinden laat staan een vissmaak, en de oesterzwammen waren met bloem bestoven en gefrituurd (!), die waren dus totaal uitgedroogd en verbrand.

De rest van de tapas waren ook niet bijzonder, maar wel duur.

De bediening kijkt langs je heen, je moet bijna je vinger opsteken om aandacht te trekken.

Hier ga ik niet weer heen.

1,7
  40. Eindelijk eens gegeten bij Tapasco!

Nadat we gereserveerd hadden gingen we vol goede moed naar het steegje. Bij binnenkomst bleek dat de reservering niet was opgeschreven. Er was nog een tafeltje vrij dus verder geen probleem. (wel slordig).

Nadat we gevraagd werden naar de drankjes hebben we een rondje voorgerechten besteld. Onze bestelling werd later gebracht als twee tafels die ook hetzelfde hadden besteld. (we hebben geen haast). Nadat onze voorgerechten zijn geserveerd zou je verwachten dat er bestek/bordjes oid gebracht wordt.

Na even wachten, toch maar vragen. Waarop de ober het op een vrij onfatsoenlijke manier op tafel zet.

Het vooraf was goed te noemen, simpele vleeswaren van een redelijke kwaliteit. Met name de "lomo" is zeer smakelijk.

Door naar een ronde vegetarische tapas.

Met uitzondering van de groene asperges in knoflookbrood waren deze ronduit slecht.

De uienringen zaten haast geen uienringen in en was meer een oliebollenbeslag met uiensmaak. Hetzelfde geldt qua smaak voor de milde pepers in pikante korst. Daar komt bij dat de pepers zeer bitter waren en waarschijnlijk uit dezelfde frituur komen als de rest van de dingen (smaakoverdracht).

Patas bravas, redelijk.

Nog steeds vol goede moed door naar vis en vlees.

Oesters helaas uitverkocht. (kan gebeuren)

De rest van de viskaart niet echt bijzonder en bij de gedachte dat de helft uit de frituur of dezelfde grill wordt bereidt slaan we deze over.

Varkenshaas met vijgentapanade, waren redelijk ware het niet dat de combinatie slecht in balans was. Een oorzaak ervan is dat de redelijk lang gerijpte varkenshaas zuur smaakt in combinatie met de vijgen.

Dit kan twee oorzaken hebben, de haas heeft gewoon te lang gelegen! Of de vijgencompote wordt niet zelf op smaak gebracht. Hoe dan ook geen plezierige smaak!

De serranohamkroketten hebben hetzelfde probleem als de uienringen. De vulling is onvoldoende aanwezig!

Lekker even roken.
    Nadat we terugkwamen was de ober zo vriendelijk geweest om de glazen op te halen. Helaas ging zijn taakomschrijving niet verder en bleven de laatste tapasschalen gewoon staan.

Tijdje gewacht en daar kwam iemand om ons te helpen.

Koffie met likeur en een Irish coffee voor mij.

Daar waar al een groot aantal zaken qua smaak en uitvoering niet in balans waren spant deze Irish coffee te kroon.

3 koppen koffie.
    1 scheutje drank.
    Slagroom uit een bus.

Dat levert geen plezierige afsluiting van een redelijk diner.

Algemeen:

De tapas zijn qua portie te groot voor een tafel van twee om uitgebreid de kaart langs te gaan.

Ik had graag nog een aantal andere dingen willen bestellen en proeven, maar door de frituursmaak en de grootte van de porties is dit niet gelukt.

Al met al een teleurstellende ervaring.

Ik kan me voorstellen dat je daar even gaat borrelen met een hapje. Maar als tapasrestaurant slaat het de plank volledig mis.

41. Erg gezellig en daarnaast lekkere tapas gegeten!

Ik kom zeker nog een keer terug.

Onder het eten hebben we ook nog een etiquette workshop gehad van de eigenaar.

42. Top tent. Gastvrij ontvangst en gezellig druk. Vakbekwaam personeel, goede uitleg over de uitgebreide kaart en wijnen. Ingredienten zijn vers en je merkt dat er met passie wordt gekookt.

Wij komen hier zeker terug. dit is een aanwinst voor culinair Groningen.

43. Met een grouponvoucher voor 2 personen gereserveerd. Wat een drama met zeg! Er is mij twee keer verzocht terug te bellen, want het was zo druk.

We hebben bijna een half uur in het restaurant gezeten voordat er iemand kwam om een bestelling op te nemen. Vervolgens kregen we de gewone menukaart.. Bij navraag bleek dit de verkeerde te zijn, voor de vouchers was er een minder uitgebreide menukaart..

Het eten was ondanks alles erg lekker en snel klaar. Nadat het besteld was binnen 20 minuten. Best te doen dus!

Kortom, over het personeel: veel te gehaast met alles, en daardoor niet erg klantvriendelijk.

Het eten was heerlijk en na 3 keer bestellen zaten we vol.

44. Dit verborgen restaurantje heeft lekkere spulletjes op de kaart staan. Erg gezellig om tijdens het kletsen allerlei lekkere hapjes te kunnen nuttigen. Goede hulp gekregen van de bediening over wat te kiezen. Nu ik het weet te vinden, kom ik er vaker.

45. Wij hadden met z`n drieën gereserveerd om hier lekker tapas te gaan eten. We hebben vrij lang op ons eten moeten wachten. Anderhalf tot 2 uur voor we het eerste gerecht hadden en tussendoor soms ook nog een uur! Terwijl het niet eens heel druk was. Toen wilden we achteraf nog wat drinken aan de bar. Na één cocktail wilden we nog één bestellen. Dit kon echter niet meer omdat ze het te druk hadden? Toen werden we verzocht om aan een tafeltje bij de deur te gaan zitten om plaats te maken voor één of ander feest wat er gehouden zou worden. We voelden ons duidelijk niet meer gewenst. We kregen wel een drankje van het huis maar hebben die zo snel mogelijk opgedronken, zodat we weg konden. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

46. Fijn dat je hier zo laat nog terecht kunt om te eten! Was laatst naar de film geweest en had daarna nog zin in een borrel met iets lekkers te eten. Niet de standaard borrelnootjes of blokjes kaas maar keuze uit een heleboel tapas, super! Gezellige sfeer ook, je kunt hier heerlijk aan de bar hangen.

Kortom: een aanwinst voor de stad!

47. Het ziet er prachtig uit, maar het eten was echt een tegenvaller!

48. Met vijf meiden heerlijk gegeten. De eigenaar de vrije hand gegeven in het feestje op tafel. We kregen diverse smaken in goede combinaties gepresenteerd. We hebben genoten van alle hapjes en heerlijke wijnen! Een aanrader.

49. Irene 173 punten

Leuk restaurant met heerlijke tapas. Goede bediening die je goed weet te vertellen wat er op de kaart staat en wat leuke/lekkere combinaties zijn. Ruimte doet helaas wat kil aan op momenten dat er weinig mensen aanwezig zijn en ook de entree zou verbeterd kunnen worden (voor de deur troffen we een boze, dronken zwerver).

Gezellig en leuke plek om met een groep heen te gaan om lekker te eten! Prijs/kwaliteit is ook prima!

50. Thea

51. Na een lange dag shoppen zijn we terecht gekomen bij dit verborgen juweeltje. Heerlijk om hier al etende een avond door te brengen met erg smakelijke tapas. Met de hulp van de bediening een passend wijntje erbij en de avond kan niet meer stuk. Hier komen we zeker vaker.

52. Jolien Eijkhout

Verrassend mooi restaurant in spannend steegje!

Heerlijke tapas die smelten op je tong en de beste wijnen per glas.

Echt een aanrader.

53. Stellen dat je bij Tapasco heerlijk kunt eten, is hetzelfde als stellen dat Michelangelo mooie plafondschilderingen kan maken. Het is vooral leuk om de onbekende hapjes van de kaart te proberen en zo nieuwe smaken te ontdekken. De wijn die geschonken wordt is relatief goedkoop en de bediening denkt, als het even kan, goed met je mee voor wat betreft de te kiezen gerechten en wijn. Met de gezellige sfeer blijf je zo hangen tot diep in de nacht. Een chique restaurant voor een prima betaalbare prijs. Aanrader!

54. Frank Keusekamp

Heerlijk gegeten, je proeft dat het eten met liefde is gemaakt. Mooie wijnbar en een keuken die tot laat open is. Naast de 'standaard' tapas ook wat (mij) minder bekende tapas op de kaart. Alles zeer goed van smaak (kwartel erg lekker). Bediening vriendelijk en correct. Denken met je mee. Doen zelf suggesties voor volgorde van eten en weten welke wijn ze schenken. Door de minder in het oog springende locatie soms wat rustig.

55. Laatst op donderdag met m'n vriendin naar de late voorstelling in de stadsschouwburg geweest en daarna nog wel zin in een hapje. We werden gewezen op Tapasco door een ander restaurant waarvan de keuken al gesloten was. We hebben hier heerlijk gegeten tot 12u 's nachts. Veel verschillende tapas geproefd, lekkere wijn gedronken en een vriendelijke ober. Top! Ondanks dat het niet heel druk was hing er toch een gezellige sfeer in dit nieuwe, beetje chique restaurant.