Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gouda verdeeld zijn.

1. Regionaal Gouda

Heerlijk gegeten, ruime keus, goede bediening.

Fantastisch! Wij hebben er ontzettend heerlijk, smaakvol en gezellig gegeten. Echt genoten! Bij deze vooral ook petje af voor de snelle en correcte bediening van het personeel. De prijs - kwaliteit verhouding is goed te noemen. Ik raad dit Sushi & Grill restaurant bij veel vrienden aan en ook zij komen tevreden terug. Ben & Marijke.

Leuke avond uit. Ober beetje kort door de bocht. Grappig. Wij konden dat wel zetten. Service was prima.

4. Regionaal Gouda

Leuk concept, onbeperkt van de kaart bestellen en alle drinken voor 1 prijs. Het eten was lekker, maar vooral de bediening verdient een pluim, doen echt alles om het je naar de zin te maken en niets is teveel. Echt groot compliment voor de klantvriendelijkheid. Superleuk om ook met een gezelschap te doen omdat je exact weet wat de totaal kosten zullen zijn. Wij vinden het in ieder geval een aanrader.

5. Grieks Gouda

Henk de Boer

Zeer gezellig, vriendelijke en goede bediening, eten was heerlijk, veel keus.

6. Nederlands Gouda

Bob Oudheusden

Topervaring, allemaal zeer verse ingrediënten en een creatief menu. Ook voor vegetariërs of veganisten een ontdekking wat allemaal mogelijk is! Vriendelijke bediening, geven je echt het gevoel je een topavond te willen bezorgen en zijn daar absoluut in geslaagd!

Een 10 waard.

Schone snackbar en goede service. Heerlijk eten en goede prijs/kwaliteit verhouding. De Boerenburger is de aanrader.

8. Nederlands Gouda

Wat een aanwinst voor Gouda! Heerlijk 6 gangen verrassings menu met wijn arrangement. Geweldige bediening en heerlijk gegeten. Aparte plek voor een restaurant, maar daar merk je binnen niets van. Het ziet er heel hip en sfeervol uit.

Niek en Anne zorgen voor een perfecte sfeer, het eten dat uit de kleine keuken getoverd wordt is erg lekker! Gewoon een fijn eetcafé.

10. Regionaal Gouda

Yvonne Bal

Heerlijk gegeten. Enige min puntje was het relatieve lange wachten tussen de gerechten door.

11. Grieks Gouda

B.van Duijn

Wij komen al ong. 27 Jaar bij Mykonos en het is altijd weer gewèldig. De heerlijke schotels, de sfeer en de vriendelijke mensen zijn altijd weer een feestje.

12. Regionaal Gouda

Het concept van Hartg Gnieten is fantastisch: koken met producten uit de streek. Het verschil tussen de hoeveelheid van de gerechtjes was erg groot. Restaurant is op een mooie plek gelegen aan de markt in Gouda. Wij hadden een plek boven bij het raam, waardoor wij uitzicht hadden op het stadhuis van Gouda; zeer sfeervol en mooi! De temperatuur in het restaurant was te warm. En bediening was nog wat onervaren, maar deden wel erg hun best. De pauzes tussen de gerechtjes mogen iets minder. Wij voelden ons nu heel inhalerig om bij het serveren van het ene gerecht gelijk een andere te bestellen.

13. Nederlands Gouda

Rob van Tol

Prima, aanwinst voor Gouda. Enig kritiek punt. Het duurde te lang voor het hoofdgerecht en het dessert werd uitgeserveerd.

14. Regionaal Gouda

Ger Meijer

Leuke formule met heerlijke kleine gerechten. En, ook belangrijk, prettige bediening. Wel jammer dat op Iens geen foto van de zaak beschikbaar is.

Lekker eten en gezellig personeel top kwaliteit.

16. Grieks Gouda

Sarina walehiane

Altijd gezellig, goed eten en vriendelijk personeel. Eten zeer goed!

Na 2 uur wachten eindelijk eten voor 20 euro zo in de vuilnisbak gegooid, gelijk gebeld om me klacht te melden maar kreeg voicemail. Zeer schandalig zo ga je niet met klanten om zal het ook niemand aanraden super weinig eten voor best veel geld wat uiteindelijk in de vuilnisbak beland

18. Grieks Gouda

Er zat weinig kruiden en weinig smaak aan het eten!!

19. Regionaal Gouda

Het eten is prima, maar door de drukte niet de 37,50 eruit kunnen eten... Hapjes duurden daardoor namelijk iets langer.
    Op de 1e etage is het al snel warm, er stond wel een airco aan, maar die voldeed niet op dat moment.
    Het jonge personeel deed hun best, maar vergat door drukte dat de bestelling al was opgenomen.
    Er zijn op dit moment net iets betere restaurants in Gouda en omstreken om gezellig een hapje te gaan eten.

20. Internationaal Gouda

Gisteravond prima gegeten. Het is een héle gezellige sfeer mede omdat het niet groot is en dus niet dat mensen elkaar willen overtreffen met hun stemgeluid. Echt een aanrader.

21. Regionaal Gouda

Bij aankomst werden we aan een heel klein tafeltje gezet voor de trap wat heel druk werd belopen.
    Het eten was van matige kwaliteit en waren sommige gerechten zelfs heel slecht.
    Door de kleine ruimte waren er ook nog wat kleine ongelukjes met drankjes van de bediening.

Afgelopen week voor 35,- besteld, incl vezorgkosten. Kreeg 2 bakjes met 'ok' vlees en groente en iets wat nasi moest voorstellen; witte, smaakloze, rijst met wortel en doperwten. Heb hier over gebeld maar kreeg de wind van voren; "onze nasi is altijd zo en iedereen vindt het lekker". Er werd geen mogelijkheid tot een alternatief geboden en mijn voorstel (andere rijst naleveren) werd ook niet graccepteerd. Ik bestel hier nooit meer. Ik raad anderen aan dit ook niet te doen. 35,- weggegooid voor vlees zonder rijst en erg klantonvriendelijk.

Het Goudse Restaurantweek-menu zag er op zich aantrekkelijk uit, maar het gebodene was echt niet bijzonder. Een paar kleine stukjes vis en wat standaard groenten plus een bakje frites. De prijs stond niet in verhouding tot de kwaliteit van het eten.

John Stubbe

Blijft een geweldig restaurant met misschien een te krappe opstelling. Met al 100 jaar hetzelfde uiterlijk en interieur. Maar wat maakt het uit als de service top is (tnx Jelle) en het eten top.

Martin Seij

Mooie locatie, lekker om de hoek en een rustige sfeer. Het eten was fantastisch en ik kom snel terug. Super relaxte eigenaar.

26. Grieks Gouda

Heerlijk gegeten, in een gezelllige sfeer. Bediening was prima en een compliment voor de keuken.

27. Grieks Gouda

We hebben heerlijk en gezellig gegeten!

28. Nederlands Gouda

Het eten was lekker, al waren de porties erg klein. Bediening ging niet zo vlot en de akoestiek was VRESELIJK. We konden elkaar nauwelijks verstaan in de volle ruimte. Jammer!

29. Nederlands Gouda

Ruud van der Nol

Gekozen voor de culinaire reis met een gezelschap van 6.

Gevolg, uitstekend smaakvolle gerechten, mooie presentatie. Daarbij gekozen voor een wijnarrangement (prima wijnen), presentatie aan tafel compleet met voorproeven en uitleg.

Minpunten, bij de keuze voor het arrangement wordt niet vermeld wat de kosten zijn. Ook een wijn bij het dessert blijkt er dan plots niet bij te zitten.

Wees compleet in deze info vooraf, kosten en wat er wel of (net als nu) niet inzit.

Wat ons niet zal weerhouden om terug te komen.

30. Grieks Gouda

Heerlijk gegeten. Goede service ondanks de drukte. We komen vaker en we komen gauw weer een keer terug!