Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Gouda verdeeld zijn.

1. Nederlands Gouda

Jeannette Verstoep

Het was een fantastische avond! We waren met negen personen, met wat verschillende wensen en dat werd perfect ingevuld. Ontvangst en bediening erg vriendelijk, ieder gerecht een feestje. Wat wil je nog meer!

H.G.Bunnik

We hebben erg genoten van het eten ,het was gezellig

Gr, Harrie Bunnik.

3. Regionaal Gouda

Wilma van Dijk

Leuk concept. Onbeperkt gerechten bestellen voor een vaste prijs. Ruime keuze en gerechten zijn niet te groot waardoor je meerdere gerechten wil/kan proeven. Aanrader

4. Regionaal Gouda

Wij vonden het duur voor het gebodene. Verder was het zeer irritant dat er steeds gevraagd werd of het wel smaakte. Deze vraag is een keer of tien gesteld. Zelfs nog na het afrekenen. Wij begonnen ons af te vragen of er iets met de kwaliteit van het eten niet in orde was.

5. Grieks Gouda

Wij zijn al klant van het begin af aan. Maar een lange tijd niet geweest. Vond het tegen vallen. Gyros schotel erg flauw. Salade erg flauw. Patatjes lekker, maar waarom alles op een bord? Friet drijft in de taziki, niet iedereen vind taziki lekker. Het dessert Dame blanche, matig klein beetje slagroom saus uit een flesje. Jammer het was niet duur, maar erg lekker nee.

6. Regionaal Gouda

Wij waren al eerder geweest en vonden het toen al echt top. Nu met ze vieren geweest en iedereen was super enthousiast. Echt een aanrader.

7. Regionaal Gouda

Bijzonder aardige en behulpzame medewerkers.
    Leuk concept met voldoende keuze waardoor het voor iedere gast een ¨heerlijke¨ ervaring wordt. Mooi uitzicht op de grote markt met het schitterende voormalig Goudse stadhuis.
    Zeker niet de laatste keer dat wij hier als gast waren.
    Aanrader!

Joost en Wilma Verboom

We hebben heerlijk gegeten!

Er waren weer ossehaaspuntjes, heerlijk doorbakken gevraagd.

Aanrader, gezellig helemaal eruit in Gouda!

Wederom uitermate geslaagd: eten was goed, bediening snel en vriendelijk, sfeer ontspannen.

10. Grieks Gouda

Wij hadden via de ticketveiling voor twee personen een onbeperkt mix grill gewonnen. Het eten was goed. Echter zeer druk en erg gehorig. De bediening was matig. De eigenaar vriendelijk en enthousiast.

11. Kleine eetwaren Gouda

Lekker eten, goede prijs, goede service, vriendelijke mensen. Wij in de wijk zijn blij dat er weer een goede Chinees er zit.

12. Internationaal Gouda

Het is absoluut geen haute cuisine, dat wordt ook zeker niet verwacht met zo'n prijs, maar toch twee keer slechte ervaringen gehad bij dit restaurant. De eerste keer was op kerstavond 2017. Het waren zeer karige borden, deze mogen ondanks de goedkopere prijs toch iets beter gevuld worden. Hoofdgerecht was een stoofpotje. Dit had maar 3 kleine stukjes vlees, bijna geen groente en verder alleen maar saus met weinig smaak. Het is echt niet heel moeilijk om een beetje smaak te krijgen aan een stoofpot. Nagerecht was een warm appeltaartje met kaneelijs. Het taartje zelf bestond eigenlijk alleen maar uit hele dikke bladerdeeg met maar een paar stukjes appel. Het kaneelijs was wel smakelijk.
    We hebben binnen een 1 uur en 15 min gegeten, omdat alle gangen zo snel achter elkaar werden geserveerd. Het is niet echt een avondje uit. Tot slot bij de rekening werden we verrast met een ander bedrag. In plaats van 16,95 moesten we 19,95 betalen voor de 3 gangen. Nou kan ik begrijpen dat men meer vraagt i.v.m. een feestdag, maar dit stond nergens vermeld. Heel slordig! Tweede keer het restaurant nog een kans gegeven i.v.m. een uitnodiging van vrienden, helaas was het etentje nog slechter dan de vorige keer. Het voorgerecht van gegratineerde mosselen was koud. Dit werd al gauw met welgemeende excuses door de ober opgelost. Het hoofdgerecht was spaghetti met gamba's in hete peperolie.
    Ik heb werkelijk nog nooit zulke slechte spaghetti gegeten. Dat men dit kan serveren is niet te bevatten. De spaghetti was niet gaar en zat op veel plekken als een homp aan elkaar geplakt, zo droog dat het was. Totaal smakeloos. De hete peperolie was nergens te bekennen. Een ervaren kok zou dit niet wegsturen, misschien dat het een van de jongere koks was, die er rondlopen. Jammer, zeer jammer. De bediening is vriendelijk, maar staat wel hard bij de bar te praten met elkaar en kijken regelmatig op hun telefoon (waar ze alle bestellingen invoeren). Beetje ongeïnteresseerd.
    Het restaurant zelf is wel knus ingericht, maar het eten laat te wensen over.

13. Grieks Gouda

Weer heerlijk gegeten. Super vriendelijk personeel.

14. Grieks Gouda

We hebben hier met 2 personen heerlijk gegeven van het proeverijenmenu. 3 Gangen met verschillende gerechtjes. Alles vers gemaakt. De eigenaresse was heel vriendelijk en had alle tijd voor ons, omdat het op die zondag niet erg druk was.
    Zij hebben denk ik nog last van de reputatie van de vorige eigenaar van ook een Grieks restaurant op dit adres.
    De kwaliteit van het eten was zeer goed. Wij komen zeker terug!

T.Wehkamp

Prima gegeten, smaakvol en een gezellige gelegenheid.

16. Grieks Gouda

Weer heerlijk gegeten!
    Vriendelijk personeel en een ontspannen sfeer!

17. Regionaal Gouda

We hebben een geweldige avond gehad. Super lekker eten en hele aardige goede bediening.
    Hier komen we zeker nog terug.

18. Frans Gouda

Pieter Rodenberg

Prima geluncht met 6 personen op oudejaarsdag.
    Kwaliteit en bediening perfect.

19. Regionaal Gouda

Inderdaad de kreet genieten klopt. Heerlijk gegeten. Al hoewel ik de boeking niet goed had gedaan en diverse telefoontjes later hebben we heerlijk gegeten bij dit leuke restaurantje. Echt een aanrader.

20. Regionaal Gouda

Een verfrissend concept, onbeperkt eten en drinken MET! Kwaliteit en zorg voor de bereiding. Gezellig en sfeervolle ambiance. Zeer vriendelijk personeel, die de drive hebben iedereen het naar de zin te maken. Een aanrader met familie of vrienden, zonder zorg te hebben voor een buiten proportioneel budget. Ook voor groepen zeer geschikt. Wij komen zeker terug.

21. Regionaal Gouda

Leuk concept met eten en drinken in een vaste prijs.
    Heerlijk gegeten en prima bediening.
    Een aanrader.

22. Nederlands Gouda

Genoten van een heerlijk kerstdiner, waar eten en wijn uitstekend bij elkaar pasten, alle smakenkwamen heel goed naar voren en de gerechten waren origineel en erg lekker.

23. Regionaal Gouda

Petra Licht

Met de familie (17 pers.) hebben wij hier 1e kerstdag gegeten. De eerste 2 ronden duurden erg lang. We hebben dat naar het personeel uitgesproken en daarna liep het zeer gesmeerd. We hebben fantastisch gegeten. Alle gerechten waren mooi verzorgd en heerlijk van smaak. Ook de wijnen waren zalig met een keuze uit 3 soorten, zowel bij de witte als de rode wijn. De jonge dames van de bediening waren top; m.n. Lisa, onze gastvrouw.
    Kortom, we hebben een top-avond gehad en kunnen "Hart Genieten" zeer aanbevelen.

24. Nederlands Gouda

De culinaire reis (6 gangen) is echt een aanrader! Je geeft van te voren eventueel door wat je niet lekker vindt en dan laat je je verrassen. Super! En met de bijpassende wijnen erbij is het helemaal af. Ook qua sfeer en bediening heel professioneel én gezellig.

25. Regionaal Gouda

We hebben heerlijk gegeten op 1e kerstdag. Het menu was divers en uitgebreid en de bediening aardig. Zeker een aanrader om naartoe te gaan en voor herhaling vatbaar!!

26. Internationaal Gouda

Helaas was de ontvangst niet vriendelijk op eerste kerstavond. We moesten ondanks reservering wachten op een tafeltje voor een half uur en dat maakt op zich niet uit. Alleen een vriendelijk woord en een aanbod van een drankje van het huis had ik dan wel op prijs gesteld. We werden compleet genegeerd. De sfeer en locatie is mooi en alles ziet er erg gezellig uit. Daar kan ik niks aan opmerken. De bediening was onvriendelijk en een veganistische maaltijd was zeer eenzijdig. Het voorgerecht was een heerlijke salade, maar daar was zoveel olie over heen gegoten dat dit echt niet lekker meer was. De vleeseter in ons gezelschap van 4 vond het eten wel lekker moet ik zeggen, maar de overige drie mensen waaronder ik hebben niet lekker gegeten. Bediening een onvoldoende. Ik hoop echt dat dit nog wat onervaring is en de stress en hoop op een betere doorstart, wat dat gun ik iedere starter van harte. Ik ga hier helaas niet nog een keer eten.

27. Internationaal Gouda

Rudi van Rooijen

Heerlijk gegeten, service erg goed, erg gezellig.

28. Internationaal Gouda

Het eten was over het algemeen goed en lekker, zeker voor de prijs die ze ervoor vragen alleen het personeel viel erg tegen. Er was geen warme ontvangst, er werd niets verteld over de kaart of wat de vangst van de dag was. Nadat we onze drankjes hadden gekregen kwam er iemand van de bediening vragen of we al een keuze hadden kunnen maken en dat hij het op prijs zou stellen als we dat snel deden.. De manager was nogal boers en weet niks van etiquette. Er was ook geen communicatie tussen de collega’s van de bediening. Een gemixte ervaring dus.

Kerstavond. Vrij rustig, maar heel gezellig. Heerlijk gegeten en leuke bediening. Zeker de moeite waard om nog een keer naar toe te gaan.

30. Internationaal Gouda

Leuke sfeervolle ambiance.
    Helaas zaten wij op n hoekje bij de keuken, waar personeel continu heen en weer loopt.
    Personeel is vriendelijk maar erg gehaast.