Parkeren langs de grachten of op Parkeergarage Bolwerk.

4. Betalen Visa Master Card pin

1319886936 34
1415204716 72
1419970605 71
1481927161 87
1520054273 83
1524820162 85
1534351940 84

1. Prima tent om gezellig en voor een redelijke prijs te eten!

2. Heerlijk gegeten, ongedwongen sfeer.

3. Rietbroek

Het was erg gezellig. Het eten was heerlijk. Voor mij was de hoeveelheid genoeg. Voor mijn man was het een beetje weinig.

4. Lekker eten en drinken in een mooie ambiance met vriendelijke bediening.

5. Wederom erg lekker gegeten en gedronken, goede bediening en sfeer.

6. Vriendelijk onthaal, lekker eten, goede service. Een aanrader.

7. Wederom een topavond. Heerlijk gegeten (tonijn absolute aanrader)lekkere wijn en een prettige informele bediening. Sfeer is altijd fantastisch.

8. Goede service, mooi weer dus lekker buiten kunnen eten.
    Top locatie.

9. Dominique

Heerlijk eetcafe, snelle en vriendelijke bediening!

10. Greet de Jonge

We hebben heerlijk gegeten buiten op het terras en de bediening was prima.

11. Superlocatie! Lekker eten, mooi terras.

12. We hebben er heerlijk gegeten maar het was dan ook een mooie dag om buiten te eten.

13. Weer heerlijk gegeten onder de visbanken bij Kamphuisen. Prachtig sfeer plekje. Enthousiaste en altijd vriendelijke bediening en gevarieerde kaart met goede en verrassende gerechten. Gegrilde watermeloen als voorgerecht. Orgineel en lekker.

14. Het is altijd weer leuk om bij Kamphuisen te eten. Uitstekend dineren in een gezellige en ongedwongen sfeer van een eetcafe. Vriendelijke en vlotte bediening. En kers op de taart is natuurlijk de originele Kampuisen stroopwafel bij het nagerecht.

15. Heel leuk plekje in Gouda. Gastvrij ontvangen en genoten van een heerlijk menu. Een aanrader!

16. diny hagedoorn

Mijn man en ik hebben hier gisteren 1 van de aspergemenu's gegeten.
    Het voorgerecht was heerlijk, met een bijzondere saus en zeer smakelijke ham.
    Hoofdgerecht was Dorade met asperges. Bijzonder lekkere vis, goed knapperig gebakken. Asperges prima bereid.
    Nagerecht met aardbeitjes en cheesecake.
    Mooie afronding van de maaltijd.
    Zeer vriendelijke bediening. Heerlijk buiten aan het water kunnen eten!

17. In een ongedwongen sfeer heerlijk gegeten! Een aanrader!

18. Uit Zuid Limburg

Leuke sfeervolle locatie, soms komt wat verkeer langs maar dat is goed te doen. Bediening vriendelijk en attent. Het eten was goed en lekker. Kwaliteit klopt prima met de prijs. Zeker een aanrader voor een ontspannen en gezellig diner.

19. Lineke

Heerlijk gegeten op een prachtige locatie!

20. Alianne

Heerlijk gegeten, uitstekende service en fijne sfeer.
    Vegetarisch eten is prima, veganistisch kan beter.

21. E. Goofers

Prima plek om in een heel prettige sfeer met mijn vriendinnen te eten en bij te praten, helemaal bij mooi weer buiten op het terras. Een voorbeeld van "goed gastheerschap". Wanneer je binnen het "vaste menu" van € 26,50 blijft, is het lekker eten met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Zodra je a la carte gaat bestellen verandert dat en wordt het prijzig.

22. Ross Mclauchlan

Fantastic! Will definitely be back and I live in Glasgow!

23. W. Worst

Doordat onze vrienden in de file stonden, waren we bijna een uur te laat. Bij daarover bellen was het geen probleem om ons tafeltje gereserveerd te laten. Verder vriendelijke bediening en prima eten. Omdat we ook nog naar de schouwburg moesten hielp de vlotte bediening om ons toch nog een voor- en hoofdgerecht te laten nuttigen zonder dat dat overhaast was. Geweldig!

24. Marjanne

Heerlijk en vooral relax avondje, bediening goed en vriendelijk en het eten was echt lekker.

25. Dit is de beste plek van Gouda!
    De bediening is echt super; heel persoonlijk en vol aandacht. Hier hoef je niet een uur te zwaaien met je hand. Als je glas leeg raakt staat er al iemand naast je.
    Maar ook het eten is top! Gemaakt van lokale producten en altijd vers.
    Een aanrader.
    Maar vertel het niet aan iedereen; dan wordt het te druk :)

26. Heerlijk gegeten en leuke bediening. Een fijne avond gehad.

27. G. Blok

Wij (4 personen) hebben hier heerlijk gegeten en gedronken. Goede sfeer, gezellig en heerlijke gerechten. De bediening had iets vrolijker mogen kijken maar was verder prima. We komen hier zeker nog eens terug.

28. G. van Alem

Er was goed gelet op de dieetwensen die van tevoren waren aangegeven. Het eten vond ik redelijk, niet slecht maar ook niet heel goed. Weinig garnituur erbij, niet verrassend.

29. Heerlijk gegeten in een fijne ambiance. We aten het keuzemenu dat wel een heel beperkte keuze kent, dit mag voor ons wel wat uitgebreid worden.

30. Heerlijk eten, vriendelijke en zorgzame bediening. De sfeer is huiselijk, kortom een aanrader!!!

31. H.G.Bunnik

We hebben erg genoten van het eten, het was gezellig.
    Gr, Harrie Bunnik.

32. T.Wehkamp

Prima gegeten, smaakvol en een gezellige gelegenheid.

33. Kerstavond. Vrij rustig, maar heel gezellig. Heerlijk gegeten en leuke bediening. Zeker de moeite waard om nog een keer naar toe te gaan.

34. De eerste indruk is dat we in een bruin café beland zijn; niks mis mee natuurlijk. Je treft bij binnenkomst meteen de bar met daarachter de keuken. De bar wordt geflankeerd door houten tafels en stoelen die het geheel een bistro karakter geven. De nette en schone toiletten zijn via een ijzeren wenteltrap naar beneden te bereiken. Wij waren met twee personen, van wie de ene een menu nam met vooraf een wildmousse en wildzwijn-paté en cranberry compote; hoofdgerecht bestaande uit op huid gebakken heek (lijkt op kabeljauw) met mooie garni en als dessert mokka-ijs met bramensaus tussen 2 stukjes huisgemaakte siroopwafel, allemaal heerlijk! De andere alleen een malse lendenbiefstuk als hoofdgerecht met eromheen een bijzonder lekkere truffelboter. Verse patat met mayonaise. De gerechten op de borden werden fraai opgemaakt, de presentatie vakkundig en vriendelijk (eigenaar zelf). Wij nemen ons voor om een volgende keer weer bij Kamphuisen te gaan eten.

35. Prima sfeer: echt een kruising van eetcafé en bruin café. Wel heel donker. Iedereen vond alles lekker. Ik vond dat de vegetarische burgers te veel gedomineerd werd door een grote plak rode biet.

36. Ber vander Klooster

Gezellig eetcafe en goed eten.

37. Adri Laurman

Heerlijk gegeten in een gezellige, informele en ongedwongen sfeer.

38. Leuke avond uit. Ober beetje kort door de bocht. Grappig. Wij konden dat wel zetten. Service was prima.

39. Niek en Anne zorgen voor een perfecte sfeer, het eten dat uit de kleine keuken getoverd wordt is erg lekker! Gewoon een fijn eetcafé.

40. Het Goudse Restaurantweek-menu zag er op zich aantrekkelijk uit, maar het gebodene was echt niet bijzonder. Een paar kleine stukjes vis en wat standaard groenten plus een bakje frites. De prijs stond niet in verhouding tot de kwaliteit van het eten.

41. Martin Seij

Mooie locatie, lekker om de hoek en een rustige sfeer. Het eten was fantastisch en ik kom snel terug. Super relaxte eigenaar.

42. Dagschotel beetje vet maar erg smakelijk. Supervriendelijke bediening.

43. Conny Zijdel

Ongedwongen sfeer, prima 3 gangen-diner. Wij hadden gereserveerd voor theater tafelen, daar werd prima rekening mee gehouden, we konden dus nog rustig door de stad wandelen, alvorens we naar de schouwburg naar binnen gingen.

44. Eten was heerlijk, de stoelen waren hard en zeer luidruchtig tafel achter ons, dat was iets minder.

45. We hadden maar 1 uur voor het diner prima geregeld maar vooral heerlijk gegeten. De siroopwafel bij het dessert is een echte aanrader.

46. Anneke Bosch

Heerlijk eten in een gezellige sfeer en een hele goede service!

47. Spontane actie! Zonder reservering in gezellig vol restaurant toch een tafeltje gekregen. Nuchtere maar humorvolle service. Bijzondere combinatie van huislijke ambiance met culinair hoogstaande gerechten! Het soort restaurant dat je liever geheim houdt, maar die je een pluim toch ook niet wil onthouden.

48. Hans Swaneveld

Hele leuke niet al te grote zaak. In 1 maand 2 keer heerlijk gegeten. Kleine overzichtelijke kaart. Naast de kaart hebben ze een 3 gangen diner die met regelmaat wisselt. Naast eten is het ook een café. Hierdoor hebben ze een brede drank en bierkaart.
    Echt een aanrader!
    Ikzelf kom overigens uit Schiedam.

49. Heerlijk gegeten in sfeervolle knusse omgeving.

50. Marian de Voogd

Heerlijk onder de visbanken in Gouda zitten eten met de familie.
    Voor ieder wat wils. Leuke kaart.

51. Astrid Sibbes

De lokatie is perfect. We konden heerlijk buiten zitten, aan het water. Met op de achtergrond een mooi carillon concert. De sfeer was prima. De wijn was goed. Het eten was heerlijk en overvloedig. We konden het zelfs niet allemaal op. Als je voor een menu kiest is de keuze iets minder uitgebreid dan á la carte, maar hier is duidelijk gekozen voor kwaliteit, boven kwantiteit. De bediening was overigens snel, secuur en vriendelijk. Een aanrader voor iedereen om daar te gaan genieten.

52. Bartjan van Kleij

Erg lekker gegeten en goede wijn gedronken. Helemaal in de zomer een aanrader, het mooiste terras van Gouda.

53. De locatie is top, daar ligt het niet aan. Gezellige sfeer en gezellig eetlokaal. Helaas vonden wij het eten tegenvallen. Het voorgerecht was karig, m.n. de tonijn. Ook over de tonijn van het hoofdgerecht waren wij niet te spreken. Veel te zout en "taai". De frites voor 4 personen was aan de karige kant, toen wij nog wat extra frites bestelden, na een kwartier zoeken naar personeel, kostte ons dat extra geld (zagen wij later op de nota).
    Het nagerecht, m.n. het kaasplankje voor 9 euro was verder beneden peil.
    Het personeel was niet alert en gematigd vriendelijk.

54. Lekker tafelen of borrelen bij Kamphuisen is altijd een goed idee! Wij komen er regelmatig en graag. Personeel altijd vriendelijk en de ambiance is zowel binnen als buiten (onder de visbanken) top. De kaart wisselt regelmatig en er staat goed bier op het vat!

55. Marloes

Kamphuisen is een belevenis. Leuke stek met waanzinnige lekker eten en een goede service!

56. Renske van Rooijen

Wij hebben heerlijk op het terras gegeten. Altijd gezellig bij Kamphuisen, goed eten en een prima bediening.
    Voor herhaling vatbaar.

57. Francois

Altijd hartelijk ontvangst, heerlijk eten, vlotte bediening voor een eerlijke prijs. Een fles koud water wordt er gewoon bij geserveerd. Gewoon goed.

58. Andre van Baelen

Gezellig eet- en drinklokaal met een prima driegangenmenu voor een mooie prijs.

59. Jacqueline Jaspers

Heerlijk gegeten in hele gezellige sfeer, goede prijs/kwaliteit verhouding.

60. Vriendelijk, attent en behulpzaam
    Eten was fantastisch
    Prijs kwaliteit prima

61. Jos van Pelt

Zeer smakelijk, prettige bediening, er zaten wat luid giebelende meisjes naast ons, maar daar kon de firma niet zoveel aan doen. Mijn gasten waren ook tevreden en we hadden een leuke tafel bij het raam. Voor mij het derde bezoek, voor tafelgenoten zal het ook niet bij dit bezoek blijven.

62. Heerlijk gegeten. Altijd een gezellige warme ontspannen sfeer bij Kamphuisen. Top!

63. Was zeker lekker en leuk, was op zoek naar een locatie om met 20 man een verjaardag te vieren en dit gaat hem worden.
    Zeker omdat je met zo'n groep achterin kan zitten en de rest niet te veel stoort (hoop ik)

64. Heerlijk gegeten in fijne ontspannen sfeer.

65. idelette

Lekker gegeten!

66. Was goed / gezellig / lekker gegeten, lekker biertjes, altijd een leuke sfeertje.

67. Kom regelmatig bij Kamphuisen en het is altijd goed. Eten is lekker, sfeer is ongedwongen, service is top!
    Fijn dat er zo'n leuke plek in Gouda is!

68. Gezellig en warme sfeer. Prima wijnen en bier. Eten ook in orde.

69. Marije de Graaff

Hapje eten voor een schouwburg voorstelling. Je had snel je eten op tafel en het was verrukkelijk!! Bij het betalen kregen wij nog schouwburg korting zonder het aan te geven. Fijne zaak, echt een aanrader.

70. Het eten ging wel jammer van de graten in de vis. Bediening matig en weinig interesse in de gasten aan de tafels. Al eerder geweest, maar nu echt matig, jammer, hadden juist iets te vieren.

71. Heerlijk gegeten en wederom genoten van de leuke en gezellige bediening en van de goede sfeer.

72. Super gezellig restaurant en heerlijk eten.

73. Siebren Miedema

Heerlijk gegeten en een lekkere huiswijn. Vlotte bediening.
    Mede door het Filmhuis tafelen een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

74. Arie de Jong

Voor ons altijd weer een culinair festijn.

75. Lekker gegeten. Goede wijnen.
    Bediening was snel, wel wat zakelijk.

76. Gezellige sfeer. Lekker ongedwongen, zeer behulpzame bediening, lekker eten. Aanrader!

77. Eten was prima. Bediening had iets attenter en gezelliger gekund.

78. Gezellig verjaardag van mijn man gevierd :) voor lastige eters zoals zijn kinderen en ik zelf als vegetariër is het een zeer toegankelijk restaurant. als je bijvoorbeeld net iets anders wil dan op de kaart staat past de chef dat gewoon ff aan zonder problemen.

79. Hans & Kathy Hoogendam

Kom uit Los Angeles om familie te bezoeken en MOET dan Kamphuisen bezoeken.
    Het liefst op een woensdag met "Gamdas a la Plancha"
    Nu ook weer in Oktober gedaan met vrienden, heerlijk!!!

Niek heel erg vriendelijk, kijken er naar uit om ze weer te bezoeken als wij in
    Nederland zijn!!!

80. We hebben heerlijk gegeten bij Kamphuisen! De sfeer is gezellig en informeel en het personeel heel vriendelijk en bekwaam. Een aanrader dus en ik ga er zeker nog een keer eten!

81. Het is altijd heerlijk bij Kamphuisen. Wij komen er dan ook regelmatig. Fijne plek, gezellige bediening, lekker informeel en goede prijs/kwaliteitverhouding.

82. Heerlijk voor- hoofd- en nagerecht.
    Lekkere wijn en de bediening was erg goed.
    Zeker een plek om nogmaals te gaan eten.

83. Heerlijk voorgerecht (zalmtartaar) en bijzonder nagerecht (citroentiramisu), maar het vegetarisch hoofdgerecht (tortilla met curry) miste alle smaak en creativiteit. Het vleeshoofdgerecht (burger) zag er wel lekker uit. Wel heerlijk gezeten op de visbanken in het zonnetje en uit de wind. De menukaart op de website komt niet overeen met de menukaart aan tafel. Helaas.

84. Majda |Roos

Lekker eten, vriendelijke bediening, mooie zaak!

85. Lekker eten, gezellig en knus. Goede bediening. Top!!

86. Liesbeth de Groot

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een gezellige plek.

87. Altijd vriendelijk, eten heerlijk, service top, sfeer geweldig. Gezellig bij het water gegeten. Prijs/kwaliteit niets mis mee.

Aanrader

88. Porties zijn niet groot maar wij hadden er genoeg aan. Eten wordt heel mooi opgemaakt en smaakt ook zo.

89. Zimmermann

Sehr schöne Atmosphäre, prima Essen und toller Chef ; -)

90. Bernadette van Leeuwen

Altijd gezellig, altijd lekker eten, goede en snelle bediening, klantgericht, vriendelijk. Regelmatig een nieuwe kaart, een echte aanrader!

92. Peter van Tongeren

Prima gegeten in een zeer gezellige sfeer.

93. m.eijkelboom

Goedemorgen, ja, wat zal ik er van vertellen... het viel ons niet helemaal mee. Met name de zeewolf was te nat, te slap en te koud. De groenten erbij was ook niet zo, een rommeltje van veel vet en nattigheid. Kortom niet zo geweldig vonden wij.

94. Afgelopen week weer heerlijk gegeten bij Kamphuisen. Naast het heerlijke eten is de omarmende sfeer door het personeel onder leiding van gastvrouw en heer Anne en Niek direct bij binnenkomst te voelen. Een aanrader voor ieder die voortreffelijk eten wil combineren met een warme sfeer.

95. Voordat we naar de schouwburg gaan nog even gezellig in de stad een hapje eten. Een leuke regeling want je krijg ook nog korting als je voor half acht weg bent.

Bij binnenkomst weer een gezellige drukte. Gelukkig een tafeltje gereserveerd en ook al komen we een kwartiertje later is deze nog beschikbaar. We bestellen hetzelfde, oh nee toch niet, smaken verschillen. De drukte zorgt dat het iets langer duurt maar we voelen ons op ons gemak en het eten smaakt goed en met een lekkere fles rioga genieten we ervan.

De voorstelling begint pas om half negen dus we hebben de tijd. Als we pas tegen achten afrekenen krijgen we toch de schouwburgkorting. Dat gaan we vaker doen.

96. Tsja, kan wel het hele menu gaan beschrijven maar waar het op neer komt is dat ik hier al jaren kom met verschillende samenstellingen en gelegenheden. Goede (lekker informele) service en sfeer. Voor een "eet & bierlokaal" vind ik het eten altijd verrassend goed. Als familie en vrienden een gezellig plekje zoeken om in Gouda te eten verwijs is ze met alle vertrouwen door naar Kamphuisen. Waarom dan niet alles een 10? Dan doen ze natuurlijk helemaal niets meer...

George

"a smile is a universal welcome" - Max Eastman

97. Jack Spaargaren

Zeer goede ervaring, goed eten, goede service, goede sfeer, goede locatie en goede prijzen.

98. Andre Annie Luijbregts

Bij een overvol Gouda (Gouda bij kaarslicht) toch nog een plekje gevonden waar we met vieren konden eten! Gastvrij werden we ontvangen, we hebben heerlijk genoten van het 3g- menu. Alles werd snel en met de juiste zorg geserveerd! Wij komen hier zeker nog eens terug.

Andre en Annie Luijbregts Nijmegen
    Wim en Mieke Schiltmans Wijchen

Tip geb.-aardappeltjes op de kaart !

99. Lustermans

Lekker eten, maar véél te langzame, inefficiënte bediening. Drie kwartier wachten op een (koud) voorgerecht om vervolgens ook nog een uur te wachten op een hoofdgerecht is wel héél erg lang!

100. Zaterdag 10 augustus met 2 vrienden hier gegeten. De sfeer is bruin cafe/eetcafe en is gezellig/knus. De menukaart is wat chiquer en verwacht je op het eerste gezicht niet in een restaurant als deze. We hebben vooraf een soep van de dag genomen (paprika) en een gerookte forel. Deze waren uitstekend. Helaas werden pas tijdens het voorgerecht kleine broodjes geserveerd. We hadden dit graag eerder gehad. Deze waren overigens wel erg lekker. Als hoofdgerecht een varkenshaas (2x) en een witte tonijn. Deze waren wederom heerlijk. Bij de gerechten werd verse patat geserveerd. Het enige minpunt was de geringe hoeveelheid voor 3 personen. We hebben een nieuwe schaal besteld maar deze kwam nadat we ons hoofdgerecht al op hadden. Als desert een cheesecake genomen (2x) en een stroopwafel met verse aardbeien. Ook deze konden ons bekoren. De bediening komt voor rekening van 2 enthousiaste meiden en een jongen. Wil je een gezellige sfeer (van een eetcafe) maar met boven gemiddeld eten? Dan zit je hier goed. Wat mij betreft een aanrader.

Volgende pagina