Rhodos in Gouda

Ons restaurant: Griekenland, zon, zee, strand.

Ons restaurant is gelegen in het centrum van Gouda vlak bij het Stadhuis en de Markt. Uw gastheer en gastvrouw Jiannis en Vicky ontvangen U daar graag in een echte Griekse sfeer. Het biedt plaats aan 300 gasten en is zowel binnen als buiten Gouda zeer bekend.In een typische Griekse sfeer kunt u genieten van onze Griekse gerechten. Daar bedoelen we natuurlijk niet alleen de hoofdschotels maar ook onze heerlijke voorgerechten en nagerechten. Iedere gast wordt welkom geheten met een OUZO, de Griekse anijsdrank.

In ons restaurant waant u zich al na een paar minuten in Griekenland: zon, zee, strand.
Maar Griekenland bestaat uit meer.Wat dacht u van cultuur of de heerlijke Griekse wijnen ? Allemaal dingen die het leven een stuk prettiger kunnen maken.
Meerdere keer per jaar is er een "live" muziekavond (zie Party agenda) waarbij
ook u actief aan de diverse Griekse dansen mag meedoen. Op zo'n avond voelt u zich ECHT in Griekenland. Onder het genot van de overheerlijke OUZO, de welbekende Griekse hapjes (MEZES) en de BOUZOUKI (Grieks snaarinstrument ) beleeft u een avond bij ons die u niet zult vergeten!

Ons restaurant leent zich uitstekend voor feestjes en grote(re) groepen. Neemt u hiervoor tijdig contact met ons op. Natuurlijk kunt u ook voor een minder aantal personen bij ons reserveren.

1190955158 85
1352015713 71
1419124278 72
1479521986 79

1. Sarina walehiane

Altijd gezellig, goed eten en vriendelijk personeel. Eten zeer goed!

2. lyda teunissen

We hebben heerlijk gegeten. Alleen jammer dat we teveel betaald hebben. We waren met zijn vijven en wilden gebruikmaken van de ah-restaurantactie dat is het tweede driegangenmenu gratis dus tweebonnen ingeleverd en 1persoon gewoon betalen dachten wij. Blijkt achteraf dat we voor 6personen hebben betaald i.p.v voor drie. Dus heel erg jammer vooral omdat mijn zoon het zou betalen als afsluiting van de vakantie was voor hem een dure afsluiting helaas.

3. Top tent ga er graag heen

4. A k j dekker

Super bediening, hartelijk ontvangst, heerlijk eten in een goede ambiance.
    Raad ik zeker aan. Vooral op de dagen voor het weekeinde. Is dan rustiger binnen, wat de culinaire intimiteit ten goede komt!
    Eenmaal geweest... Dan zeker de drang om terug te gaan voor herhaling van de eerste prettige ervaring!

5. Michael

Heerlijk gegeten, in een gezellige ambiance. Het restaurant heeft een mooie kaart, met heerlijke gerechten. We hebben genoten van deze avond. De bediening was zeer sympathiek tegenover de mensen en deed hun werk zeer vlot.
    Mijn dank hiervoor,

Michael

6. Heel slecht eten. Het is ook niet schoon. Ook de bediening is er niet beter op geworden. Helaas was het geen leuke avond voor ons. Wij komen hier nooit meer. Ze kunnen beter dicht gaan.

7. Wij zijn om mijn verjaardag te vieren naar Restaurant Rhodos geweest met de kinderen. Wij waren met 7 personen.
    Dit was via Groupon. Wij kregen een slap glaasje ouzo, zat natuurlijk water bij. Toen bestelden wij het voorgerecht, allemaal verschillende hapjes en zo'n schaal was voor 2 personen, maar 5 personen wilden dit en ze zeiden dat het kon het zou aangepast worden. Inderdaad het was aangepast. Wij kregen 2 schalen en één extra gehaktballetje en ik vroeg waar de carpaccio was, toen werd er gezegd dat niet iedereen dezelfde schotel kreeg en dus bij deze het er niet bij zat. Mijn schoonzoon mag geen vis en ik vroeg waar zijn schotel bleef en toen werd er gezegd dat hij de kleine schaal die er naast stond kon nemen en dat het pittige vlees wat hij lekker vond er niet meer was, dus zat er ook maar niet bij. Waarom wordt dat niet daarvoor gezegd.

Toen de mixed grill een grote schaal, maar met 7 personen is deze schaal zo leeg. Jongen kwam de schaal ophalen en vroeg of het gesmaakt had en vroeg of wij een nagerecht wilden. Maar er waren nog personen die wel wat vlees wilden het was tenslotte onbeperkt mix grill voor 3 uur. Dus ik vroeg hier om toen werd er gezegd dat je beter een halve schaal kon nemen want je kon altijd nog bijbestellen. Hebben wij gedaan nu geen 5 soorten vlees maar 3 waarvan het meeste giros. Mijn man vroeg om nog wat te drinken aan degene en die zou het brengen, maar er kwam maar niets en toen waren onze glazen weer leeg en vroegen wij ook om drinken en wij kregen ons drinken, maar mijn man kreeg niets en moest weer opnieuw vragen of hij een glas wijn mocht. En niet iets van sorry, ik ben het vergeten.

Toen het nagerecht mijn dochter en ik nemen altijd een Dame Blanche in elk restaurant en wij kregen natuurlijk de kaart van de Groupon en daar stond het alom bekende Dame Blanche in een glas. Wij kregen het nagerecht en wat was het, een bord met twee bollen ijs en een stuk of 6 dunne streepjes chocolade erover heen. Wij waren zo verrast dat wij eigenlijk vergeten zijn om iets te zeggen, want ik had die avond al zoveel tegen het bedienend personeel geklaagd. Er zaten er nog een paar te eten en de borden bij degene die klaar waren werden al weggehaald wat ik eigenlijk toch ook niet zo leuk vond. Nu lees ik bij de referenties dat er een saladebar was en daar wist ik tot op heden ook niets van. Ik vind dit echt niet normaal meer wat een gezellige avond moest worden werd een vreselijke irritante avond. Hier komen wij dus nooit meer.

8. Reserveren blijft een puntje van kritiek, eten erg goed en lekker!
    Sfeer prima en het personeel jong maar vriendelijk en professioneel!
    Aanrader!!

9. Ik ben vanavond wezen eten met mijn vrouw en 2 vrienden. Het was zo als gewoonlijk ontzettend gezellig. We namen eerst als voorgerecht een heerlijke pikila, dat waren allemaal heerlijke kleine koude en warme hapjes, toen kregen we als hoofdgerecht de heerlijke mixedgrill. Een goeie schaal vlees en lekker veel, als slot namen we nog een heerlijke dame blanch en gingen vervolgens met een tevreden gevoel weg. Het is echt een aanrader als je van Grieks houd.

10. Darja sidjakova

Zeer goede tent, bij aankomst werden onze jassen aangepakt en kregen we een lekkere ouzo, het eten was heerlijk en hele vriendelijke bediening. Zeker een aanrader om een keer langs te gaan!!😁

11. Lekker gegeten bij rhodos. Wij hadden een gekozen voor de Groupon actie. We hebben heerlijk genoten en bijbestellen was geen probleem. Heel gastvrij en een gezellige sfeer.

12. Boy van Bemmel

Super leuk restaurant! Goede sfeer en heerlijk eten. Zeker de moeite waard, om een keer te bezoeken!

13. One of the best restaurants we ate at our vacations. Nice atmosphere, really fast and happy waiters and really really tasty food.We propose you to try it once!!!!!

14. Onze ervaring is gewoon slecht met deze zaak. Het is er zo-ie-zo niet schoon. De tafel plakte. Het is toch niet zo moeilijk om een tafel schoon aan je gasten aan te bieden. Het eten ging, maar hield niet over en dan die witte en rode wijn. Niet lekker, smaken verschillen maar dit is goedkope rotzooi. Wat een ballentent zo kan ik ook 25% korting geven. Wij zijn boos de zaak uit gelopen. Dit was eens en dan ook echt nooit meer.

15. Alles was goed ik had niks te klagen. Goed eten, wij kwamen vrij laat binnen en alsnog had hij een tafeltje voor ons. Het wast SUPER.

16. Alles was goed. Meer kan ik niet zeggen bedienig en service waren uitstekend helemaal tevreden.

17. Rutger 135 punten

Op een dinsdag bij Rhodos gegeten. Het was er rustig. De bediening was in handen van een aantal vriendelijke dames. Niet iedereen was de Nederlandse taal machtig maar dat mocht de pret niet drukken. De bediening was vlot. Een 3 gangen menu besteld voor 22,50. Je mag dan een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht kiezen van de kaart. Elke keuze is mogelijk. Dus geen kleine selectie. De porties zijn aan de grote kant. Erg royaal. Het smaakt allemaal prima maar is niet top vergeleken met andere Griekse restaurants. Dat ligt hem voornamelijk voor mij aan het te weinig gebruik van kruiden. Het is allemaal wat mild. Maar de prijs kwaliteit verhouding is wel prima gezien de hoeveelheid eten voor de nette prijs. Wil je gewoon goed eten zonder te veel poespas dan kan dat prima bij Rhodos.

18. Goede service van personeel en goede ontvangst maar te rumoerig door grote groep naast ons waardoor we niet konden genieten van het eten. En daardoor maar zijn weg gegaan.

19. Super lekker eten, vriendelijk personeel en gastheer en gastvrouw. Vooral de Griekse souflaki is een aanrader. Komen hier heel graag.

20. Top gegeten weer in Gouda bij Grieks restaurant Rhodos, alles was heel goed van eten tot bediening. Kom hier al jaren, raad dit restaurant bij iedereen aan die goed Grieks wil eten!

21. Rhodos is een super restaurant. Vriendelijke bediening. Het eten is erg lekker! En dit allemaal voor een mooie prijs. Ze hebben een uitgebreide kaart!

22. Saskia sliedrecht

Altijd super gezellige sfeer en goed en veel eten! De bediening is geweldig en zeer alert! Ook leuk om met kleinere kinderen heen te gaan want ze hebben een speciale kinderhoek/kamer zodat je ook lekker met je partner echt uit eten kan.

23. Ik ben er wezen eten met mijn vriendin. We vonden het super gezellig en het eten was ook heerlijk. Ik vond dat we super geholpen werden. Ik ga zeker nog een keer terug komen met mijn vriendin.

24. Erg leuk restaurant! Ben er wezen eten met vrienden en we hebben er allemaal een leuke ervaring aan overgehouden. Het eten was goed en al helemaal voor die prijs die je moet betalen. De bediening was erg beleefd, kwam ook vragen of alles naar wens was en daardoor was de sfeer ook erg fijn. Zeker een aanrader!

25. Vanmiddag gaan we als van ouds terug naar restaurant Rhodos vanwege z'n super vriendelijkheid, gastvrijheid en service. Lekker eten in gemoedelijke sfeer. 't Personeel is super en ze zorgen ervoor dat je niets te kort komt. Ook gastheer Yiannis en z'n vrouw Vicky zijn zeer lieve, leuke mensen. Komen hier graag terug.

26. Onze ervaring is gewoon slecht met deze zaak. Wij hadden een marktplaatsbon maar ze hadden het elke keer over een groupon bon. Van de ene serveerster mochten we onbeperkt bestellen en van de andere maar twee keer. Biefstuk erg droog, overal smakeloze sausjes op. Bestel je voor een tweede keer, krijg je maar voor 2 personen vlees terwijl wij met z'n vieren waren. Eer dat wij de drankjes betaald hadden was onze tafel al weer bezet. Dit was eens en dan ook echt nooit meer.

27. mek 268 punten

Gisteravond hier met 2 personen gegeten met een Groupon. We hadden gelukkig een tafeltje buiten kunnen bemachtigen (was er erg druk).

We hadden de mixed grill, welke prima van smaak was (wel erg vet), en voldoende voor 2 personen.

Vriendelijke bediening.

Geen hoogvlieger, maar wel een dikke voldoende, zeker gezien de prijs / kwaliteit verhouding.

28. Net terug van een etentje bij Grieks restaurant Rhodos. Het was gezellig druk, vlotte en vriendelijke bediening. Via groupon een mix grill gehad. Gegrilde vleesschotel met rijst en friet. Er was ook een saladbar maar niet veel variatie hier. De vleesschotel was heerlijk met tzatziki saus. We hebben zelfs nog een portie vlees gevraagd en frietjes. Voor het geld dat we betaald hebben via groupon (20) euro was het heerlijk genieten. Entourage en gezellige muziek deed echt denken aan Griekenland.

29. Eten was prima maar de bediening niet. We werden een soort van vergeten. Zaten boven en hebben ongeveer een half uur zitten wachten tot de serveerster kwam. Hebben het bij het hoofdgerecht gelaten en het nagerecht ergens anders gegeten.

30. Timothy

Lekker gegeten! Goede prijzen. Leuke bediening.

31. Een van de beste Griekse restaurants van Zuid Holland en regio. Het eten is fantastisch en het personeel attent. De zaak was vol en heel gezellige sfeer. Zeker een aanrader. Bedankt voor de gezellige avond.

32. Zeer slecht. Bij reservering ging het al mis. Netjes aangegeven dat we een gift4two hadden in de vorm van een etentje voor 2. Er werd meteen gerefereerd naar Groupon, echter zou de gift4two kaart 37 euro waard zijn. De groupon actie slechts 19,95 zo begrepen wij later.
    Eenmaal binnen viel meteen op dat alles kapot en vies is. Lelijk en zeer goedkoop ingericht en de saladebar zag er zeer treurig uit. We kregen de uitleg dat we als hoofdgerecht de onbeperkte mixgril kregen en dat we nog een voorgerecht konden nemen op eigen kosten. Dit wilden wij wel, maar wat krijgen we?? De kaart voor groupon! Weer aangegeven dat we hier niet van zijn en graag een voorgerecht van de reguliere kaart willen bestellen. Dat kon niet zei de zeer slecht Nederlands sprekende vrouw (en dat komt niet omdat ze Grieks is, maar pools o.i.d.). Niet moeilijk gedaan en een voorgerecht besteld. Man, man, man wat was dat al slecht. Plakjes stokbrood zijn op de grill gelegd waardoor je niet zou moeten merken dat het zeer oud brood is, maar dan moet je het goed doen want er zaten flink wat taaie stukjes tussen. Vervolgens ons hoofdgerecht. Veel vlees, maar zo slecht hebben we het nog nooit gehad. Gyros meer vet en zeen dan vlees en het gehakt was zuur. Biefstuk zeer vreemd smaakje. Zeker de helft laten staan, aangezien de darmen al snel begonnen op te spelen. Klagen heeft geen zin, de mevrouw verstaat je toch niet en lacht alleen maar. Nee dit restaurant verdient het niet open te zijn, schandalig!!! Nooit meer voor ons.

33. Rogier 232 punten

De Ouzo die je altijd bij de griek van het huis krijgt, is hier aangelengd met water. Hoe pauper wil je het hebben? Dit zegt eigenlijk genoeg over dit restaurant. De gebakken mosselen komen gewoon uit de frituur en de rest van het eten is van de categorie "prima binnen te houden". Dit was de eerste en de laatste keer dat ik hier gegeten heb.

34. Afgelopen zondag via de groupon actie bij restaurant Rhodos gegeten. Wat een enorme afknapper! De bestelde drankjes waren niet op voorraad, dus we kregen zomaar wat anders. De menukaart van Groupon gekregen en de carpaccio op de foto zag er smakelijk uit, dus die bestelden we als voorgerecht. Op de foto stond een mooie rode carpaccio met rucola sla, carpaccio kaas etc. Wat krijgen wij? Roze lauwe carpaccio waar totaal geen smaak aan zit met honing mosterdsaus (?!) en ijsbergsla! Smaakt echt nergens naar! Deze dus teruggestuurd naar de keuken en aangegeven dat we het hoofdgerecht wilden hebben. Dit kwam en de serveerster gooide letterlijk het broodmandje opzij met de kruidenboter erachteraan. De mixed grill was smakeloos en de salade bar was leeg op een enkel oranje tomaatje na die in de saus dreef.

Onze glazen waren inmiddels al voor het voorgerecht leeg en er werd niet gevraagd of wij misschien iets wilden drinken? Toen de eigenaar van het restaurant uit volle borst "lang zal hij leven" ging zingen voor een jarige gast en verwachtte dat het hele restaurant mee zou zingen hebben wij besloten om maar te gaan. Bij het afrekenen werd gevraagd of alles naar wens is geweest. Hierop antwoordden wij nee, waarop de eigenaar snel weg liep. We zijn terug gegaan naar ons hotel en hebben daar genoten van een heerlijk nagerecht en een glas wijn. De dag erna bleek het vlees inderdaad niet goed te zijn geweest. Wij zijn snel tevreden maar wat een slechte tent is restaurant Rhodos! Nooit meer!

35. shirl

36. Wij eten meerdere malen per jaar bij Rhodos en elke keer worden we weer verrast door de vriendelijkheid en de gastvrijheid. Super eten voor een hele schappelijke prijs. Een feest om naar toe te gaan!

37. Mijn absolute favoriete nummer 1 Griek van Gouda en omstreken! Superaardig personeel, de eigenaar ziet alles en is een echte horecaman! Hele gezellige sfeer, alles is schoon en kwaliteit/prijs verhouding is zeer goed.

Wij gaan vaak met een Groupon (mixed grill). Ik als vegetariër bestel altijd vegetarisch erbij, voor nog geen 10 euro krijg je een groot bord vol vegetarische gerechten, dus ook voor vegetariërs zeker aan te raden!

38. keesjan

Drama tot op het bord! Het eten even oud en bedorven als het servies en decor om je heen. Vergane glorie! De snackbar aan de overkant doet je watertanden op de weg terug. Een ouzo aansterken met water is een bijzondere vondst van ze. Als je hier dan echt heen wilt gaan, durf dan je mond open te trekken, iets wat ik niet kon.. ze zijn zo vriendelijk.

1,7
  39. Gezellig, rommelig op een leuke manier, en altijd de meeste tafels gevuld als teken van klantentrouw. Gewoon prima Grieks eten voor een goede prijs.

40. Ik ben hier met een groep collega's wezen eten als bedrijfsuitje het is een vriendelijk en warm restaurant. We kwamen via de groupon site aan de actie bij dit restaurant. Voor 20euro eet je onbeperkt. Het vlees was mals en goed bereid.

Het personeel is met veel man maar krijgt het goed voor elkaar om alles in goede banen te laten lopen. De saladebar is gratis met een diverse keuze. Wij vonden het een leuke avond. En als je geen vleeseter bent eet je onbeperkt toch nog heerlijk.

Wij gaan op 19oktober terug voor een live muziek avond, hopenlijk is het net zo gezellig als de vorige keer.

41. Gisteren met zijn 4e Last Minute via een Groupon gereserveerd bij Restaurant Rhodos in Gouda.

Hoewel het reservering nog al wat warrig en iets te snel en gehaast verliep (en er o.a. niet eens naar mijn naam gevraagd werd, O hemeltje, als dat maar goed komt denk je dan meteen) was het wel op een uiterst vriendelijke en gastvrije manier. En kregen we zelfs de tip waar we het goedkoopste onze auto konden parkeren. Dat is toch fijn!

Eenmaal in het restaurant aangekomen werden we vriendelijk begroet en naar onze tafel gebracht. We keken onze ogen uit in het sfeervolle restaurant, wat veel groter was als dat wij dachten. Tot we tot onze stomme verbazing naar boven gingen en daar aan tafel aangewezen kregen. (het was dus nóg groter, ook boven erg sfeervol. Al zou ik niet graag in de bediening werken, gezien de hoge trap die je dan steeds met alles op en af moet) Wel was het er super warm, in deze tijden zal een airco geen overbodige luxe zijn.

Volgens mij zat er bijna niemand zonder een Groupon actie in het Restaurant.
    Overal zag je grote schalen met vlees waar mensen gezellig van zaten te eten.
    Doordat het over vol en goed druk was, oogde het bij binnenkomst ondanks de gezellige sferen toch een beetje als een vreetschuur. Maar tja, dat was tenslotte ook wat de actie je beloofde, zoveel eten als je wilt.....

Heel slim dat we de ''speciale Groupon kaart'' nog even onder onze neus geschoven kregen, die ons extra voor en/of nagerechtjes wilde verkopen. Van dat laatste hebben we gebruik gemaakt.

De Ouzo als welkomstdrankje bracht de sfeer er goed in.
    En het mandje met brood en smeersel wat op tafel gezet werd was ook erg lekker.
    Fijn en gastvrij om zo te beginnen!

Het vlees kwam al snel op een grote schaal, waar het water je van in de mond liep. Geheel met zelfs Tzatziki er bij, wat ik heel gastvrij vond. Wij hadden verwacht deze er voor minimaal 5,50 per schaaltje bij te moeten kopen. Maar dit was dus niet zo, super!!! (Ps. Hoera! Het was echte, goede, dikke Tzatziki! Niet zo'n waterig Yoghurt kwakje. Zéér zeker een pluspunt!)

De saladebar waar we gebruik van mochten maken viel dan wel weer tegen. Er was een wat simpele keus, best wel smaakloos en alles lag in te veel olie, wat zonde was en het niet tot zijn recht liet komen. Feta was met een vergrootglas te zien tussen de pepers, maar door de hoeveelheid aan olie smaakte het meer naar olie als naar Feta. (Jammer!) En ook waren er in geen velden of wegen lekkere olijfjes of iets te bekennen, dat had de saladebar nog wat meer pit kunnen geven!

Een puntje voor het personeel (hoe druk het ook is) vraag wat vaker aan mensen of ze wat willen drinken!
    ........ We hebben echt een aantal keren flink een tijd zonder drinken gezeten. Tot het moment dat we niet meer verder wilde eten en contact probeerde te leggen met iemand van het personeel. Tot 5x toe hebben WIJ moeten vragen om drinken, in plaats van dat het aan ons gevraagd werd. Dat is toch wat je leert op de 1e dag dat je binnen stapt in de horeca? Je drank verkoopt en brengt je omzet omhoog! Zéér zeker aangezien we de drankjes los van de actie af moesten rekenen, daar moet het personeel beter op worden gewezen. Zonde, al die lege glazen! (ps. wat een smalle cola glazen zeg, ik denk dat je 2 van deze glazen normaal in 1 glas kunt doen. Dan drink ik 'goedkoop' geen alcohol, moet ik als nog dubbel bestellen. Ook had er, zéér zeker met deze temperaturen, wat ijs in de glazen gemogen! {maar in het geval van de cola glazen, waren die zo smal, dat er volgens mij niet eens 1 ijsklont in kon)

De Kip op onze schotel was PERFECT! Sappig, niet droog, goed op smaak!
    De Souvlaki spiesjes waren erg droog en kwamen alleen met grof geweld van hun stokjes af.
    De Sousouki's waren lekker en iets verfijnd qua smaak door een toevoeging van een tomaten/etc 'sausje/prutje'
    En dan de enige afknapper (maar ja, wat wil je voor een Groupon van €8,50 per persoon) De Giros.... dat was Kebap! Punt! Geen discussie over mogelijk! Dit was géén Giros! En al verre van de Giros die je normaal in de dure zaken op je bord vind, tussen je Pita Broodje hebt of de Giros die je eet in Griekenland en waar je om z'n knapperigheid en zoutige kruiden smaak naar terug verlangt na een zomervakantie. Dit was verder prima en gaar, maar de rosé-gedeeltes in het midden van de wat dikkere stukken, de slappe structuur en de smaak verraden dat dit niet de Giros was die je zou verwachten in een Restaurant..... Jammer! Als ik Kebap wil, loop ik niet bij een Griek naar binnen.

De flinke schalen met Friet & Rijst werden ook bij ons op tafel gezet. Een enorme luxe als je ziet hoeveel je krijgt, voor die actie prijs die we betaald hebben. Dat was ook zéér zeker een pluspunt.

Helaas was de Friet erg slap en vet. En was de Rijst wit en Droog van korrel.

Na nog wat los vlees te hebben bijbesteld (Wat qua hoeveelheden die we wilde niet helemaal correct was opgeschreven. En er werd, zonder ons verzoek, nog wat Kebap onder gegooid *waarschijnlijk in de hoop dat we daar vol van zouden zitten en geen ander vlees meer extra zouden willen?*) verhuisde we naar het dakterras buiten (Lees: Een grote rommel, waarschijnlijk niet bedoeld voor gasten van het restaurant, maar met dit weer en wat luxe banken buiten PERFECT om even af te koelen en nog een dessert te nemen!)

Al met al prima en lekker gegeten. Zeker als je kijkt naar de Prijs/Kwaliteit verhouding.
    We hebben nog een Groupon, dus komen dit in Augustus met Pa & Ma nog een keer doen!

42. Willem de jong

Een gezellig Grieks restaurant in het centrum van Gouda. Wij komen hier al 100 jaar om te eten. Het is altijd gezellig en leuk om er weer te komen. Het personeel is altijd heel aardig en werkt hard om het je naar je zin te maken. De kaart is divers met vis, vlees, en verschillende groene gerechten. Het vlees is altijd lekker en word opgedient op grote schalen wat fijn is want dan kun je pakken waar je trek in hebt.

Het vlees is mals en lekker en we hebben gegeten via groupon en waren daarom ook nog eens bijna geen geld kwijt voor ons bezoek. De warme sfeer en de leuke decoratie geeft een leuke plek om uit eten te gaan. We hebben een topavond gehad!

43. Ik heb hier met mijn man en kind gegeten, met groupon. We vonden het eten koud! Toen we er wat van zeiden, zeiden ze in 1e instantie dat het misschien was afgekoeld. Uiteindelijk wel weer laten opwarmen.
    Het vlees was droog en niet lekker smaakvol zoals we van grieks eten gewend zijn.
    Sfeer was wat chaotisch en bediening idem, ze kwamen 3x vragen of we een voorgerecht wilden en daarna hetzelfde voor het nagerecht. We hebben ca 7 verschillende mensen van de bediening aan onze tafel gezien.
    Jaren geleden hier meerdere keren heerlijk gegeten, maar nu.... niet lekker. Wij komen zeker niet meer terug! jammer hoor!

44. Eten was goed te eten, er wordt alleen in een keer een grote plate neer gezet met vlees dat goed heet is na 15 minuten is het vlees al bijna koud ondanks warmhoudplaat en dit terwijl je er 3 uur over mag doen om het te eten. Je krijgt een voorgerecht aangeboden waarvan niet van te voren wordt gemeldt dat dit apart van de groupon is, ook werd het voorgerecht niet volledig geserveerd. Dit gemeld maar niet gekregen (vergeten?). Er kwam een grote groep binnen, hun tafels waren nog niet klaar, ze stonden in het gangpad naast onze tafel te wachten. Telkens ging de voordeur open, bezoekers lieten de deur open staan, je voelde de koude wind langs je benen (het was een koude avond). Werd niets mee gedaan alleen sorry gezegd. Weinig sfeer verder. Dit alles is voor mij een reden om er niet meer te komen.

45. Ik ben hier laatst wezen eten met mijn werk via groupon, je krijgt toch meer voor je geld dan ik in eerste instantie gedacht had. Je bent toch 2uur lekker aan het tafelen in een van de mooiste steden van Nederland. De bediening is vriendelijk en de sfeer goed! Een aanradertje!

46. Wij hadden via Groupon een all you can eat voucher. Wij hebben niets te klagen gehad. Ontvangst was goed, personeel was vriendelijk en het belangrijkste... het eten was goed, lekker en veel. We hadden een karafje wijn besteld en kregen er netjes een gratis karaf water erbij. Al met al een geslaagde avond voor weinig geld.

47. Wij eten hier geregeld met de club en doen dat al heel wat jaren, met grote groepen zijn ze altijd heel makkelijk en hebben perfecte gangen menu's voor groepen. De eigenaar is altijd vriendelijk en kent zijn gasten vaak persoonlijk.

Het voordeel van vaste gast zijn komt ook terug in de rekening want na 1e keer uit eten krijg je een kaart voor 25% korting voor de volgende keer. De ambiance is altijd sfeervol en gezellig. Dat is ook de reden dat we altijd trouw terug keren en veel inwoners van Gouda ook.

48. Een goed Grieks restaurant in de binnenstad van Gouda, er zitten er 3 in Gouda en deze is de beste van de 3. Een ruim restaurant met een goede kaart. Wij komen hier al wat jaartjes en de sfeer is altijd uitstekend, Aanrader is de pikilia (kleinere gerechten) en omdat hij heerlijk is en omdat je een tijdje zit te tafelen. Een aanrader voor de liefhebbers van de Griekse keuken.

49. Via groupon hier terecht gekomen op 7 feb. 2013, bij binnenkomst was het aardig druk.
    Welkomstdrankje Ouzo, duidelijk uitgelegd over de groupon en ev. bijbetaling voor andere dingen. Binnen 1 min. drankje gekregen, binnen 5 min. eten gekregen, behulpzaam personeel. minpunt; Personeel werkt door mekaar heen, geen vaste wijken, kan best irritant zijn, zeker als er 3x gevraagd wordt, hoe is het eten ? Wat te drinken ? Voor de rest is het eten prima, vlees lekker mals en veel....
    Saladebar is niet echt top, klein assortiment. Kortom, kan ermee door, avondje uit eten was prima geslaagd. H-Wc mag een renovatiebeurtje krijgen.

50. Op zich was het eten goed, maar de hygiëne laat te wensen over.
    Mag beter afgewassen worden.
    Het restaurant was niet al te schoon en het servies al helemaal niet.

51. Tijn en Thijs

Zaterdag 2-2-2013 daar gegeten met Groupon (All you can eat mixed grill).
    Wat een waardeloze bediening! Zo slecht heb ik het in tijden niet gehad!
    Bij binnenkomst moesten we even wachten voordat we een plekje hadden (wel gereserveerd).
    Bij andere tafels kregen ze een welkomst ouzo, deze zijn ze bij ons vergeten. We hebben 2 biertjes besteld en deze kwamen compleet dood op onze tafel.
    De schaal met mixed grill kwam op tafel, zelf maar even om borden gevraagd en ook nog wat te drinken. Nadat de schaal half leeg was, maar eens gevraagd of ze het biertje wat we besteld hadden nog konden brengen, deze werd gelukkig nu wel vlot gebracht.
    Bij de de mixed grill konden we gebruik maken van de salade bar, deze was half leeg en had niks met grieks te maken.
    Na het eten besloten we om geen toetje te nemen maar nog een biertje. Na 15 min heb ik de rekening maar gevraagd, want het bier was er nog steeds niet.

Eten was niet slecht, maar geen hoogstandje grieks, een 6.
    Sfeer vond ik erg druk en chaotisch, maar net een voldoende.
    Service was bar slecht, niemand had een eigen wijk en iedereen deed maar wat zonder het van elkaar te weten, dus meerdere malen iemand aan de tafel gehad met vragen die een collega al had gesteld, maar je drankje brengen is erg moeilijk.

Prijs kwaliteit is wat moeilijk te zeggen doordat het een groupon aanbieding was, maar normaal zouden wij 35 euro per persoon moeten betalen hiervoor en dat was het zeker niet waard! Daarom een 5.

Wij komen hier niet meer terug.

52. Wilma en Eddy de Wit

Met grouponbon en niet al te hoge verwachtingen een tafel gereserveerd op 23 dec. Bij Rhodos in Gouda.
    Er was boven een plekje voor ons vrij in het volle restaurant. De bediening was vriendelijk en correct. Het voorgerecht tzaziki met heerlijk brood was veel te veel maar even aan de kant geschoven ,een enome schaal mixt grill volgde met wederom tzaziki en heerlijke dikke frieten en een schaaltje rijst, niet alles opgegeten want te veel...
    Wij hebben heerlijk gegeten met 2 personen voor 19 euro..! het was het zeker waard, en komen graag nog eens.
    De drank bediening had iets vaker kunnen opnemen, verder niets dan tevredenheid.

53. Heerlijk gegeten bij Grieks restaurant Rhodos in Gouda. Erg gezellige sfeer, leuk personeel en het belangrijkste: uitstekend en goed eten. Via groupon zijn wij hier terecht gekomen. Dus de prijzen waren ook goed. Zeker een aanrader. Hier komen wij vaker!

54. We hebben vorige week samen met het gezin bij de Rhodos gegeten in Gouda, we komen zelf uit Middelburg dus we waren er nooit eerder geweest. Het ligt makkelijk gelegen aan de rand van het centrum en is gemakkelijk te bereiken met eerst de auto en daarna te voet. Het is een ruim opgezet restaurant met tafels en banken zodat je privacy hebt om rustig te praten met je vrienden en familie. Het personeel is uiterst vriendelijk en niks is teveel gevraagt. De kinderen hadden kinder menu's die makkelijk aan te passen waren aan waar ze zin in hadden. Er is ook een kinderhoek dus je kan rustig eten terwijl de kinderen van de gasten met elkaar in en buiten het restaurant kunnen ravotten en jij dus lekker de tijd kunt nemen om te eten. Wij hadden een Pikilia wat een echte aanrader is voor 2 of meer personen. Je krijgt veel verschillende gerechtjes zodat je een beetje kunt proeven wat de Griekse keuken inhoud.

Wij hebben het gecombineerd met een dagje authentieke kaasmarkt in Gouda. Een aanrader als je in de buurt bent of woont.

55. Wat een vreselijke ervaring!Wij gingen met ons gezin van 4 personen eten met de grouponbon!Wachten op een tafel,die erg plakkerig was!Drommen mensen die staan te wachten op een tafel en die daardoor bijna op je tafel zitten.Drankjes bleven weg!De salade bar zag er vies uit en half leeg.We werden bijna weggekeken toen we klaar waren!En tot overmaat van ramp bleek een van onze jassen verdwenen!Die we perse op moesten hangen ,omdat er bij de tafel volgens zeggen geen plaats voor was!Wij komen hier nooit meer!!!!

56. Beste lezers,

Zaterdag 10 november j.l was er weer live-muziek. Met een stel collega's (11)
    hadden we op voorhand al afgesproken dat we zouden komen.

Vriendelijkheid en gastvrijheid in een gezellige omgeving doet je al gauw thuis voelen. De collega's stonden al gauw op de dansvloer. Voor een natje en een droogje werd ondertussen ook goed gezorgd.
    Eten een stukje persoonlijke aandacht een geintje en een dans, het kan en is er allemaal!

We zijn keurig geholpen door het bedienend personeel wat zich letterlijk het vuur uit de sloffen heeft gelopen. Het was echt druk, niks was te veel gevraagd.
    De grote schalen met vlees en vis waren fantastisch en smaakte zeer goed!
    Fijn is ook om te vermelden dat er rekening wordt gehouden met mensen die geen varkensvlees eten, vegetarisch of geen gekruid voedsel mogen nuttigen. Dit geeft aan de veelzijdigheid en het vakmanschap van de koks in de keuken.

Het was een fantastische avond namens Frits en de andere boy's
    heel hartelijk bedankt!

Graag tot de volgende keer....

Ricardo

57. De ouzo was erg waterig. De bestelling die we plaatsten was niet goed doorgekomen bij Jianus, toen we het vermeldden kregen we zoveel excuses en hij maakte het wel goed. Dat deed hij ook. De rekening was perfect. Het eten en de toetjes ook. Wij komen hier al jaren en eigenlijk is het altijd goed. Dit ligt ook aan de eigenaar, die je als gewaardeerde gast behandelt, met een handje als je komt en als je gaat.

58. Prima eten tegen een prima prijs. Grote kaart en veel variatie. De eigenaar is altijd druk in de weer alleen is hij altijd vriendelijk en vrolijk! Ik kom hier graag!!

59. Frederick Waagmeester

Wij zien hier met de verjaardag van mijn broer uit eten geweest! Het was makkelijk te vinden vanaf de parkeerplaats aan de stadsrand. We moesten 5 minuten op een tafel wachten maar kregen een drankje van de zaak voor ons geduld. We hebben daarna ook dik 3 uur gezeten het eten was lekker en zag er goed uit. De bar maakten een foutje met de wijn die gelijk werd rechtgezet door de gastheer en opnieuw kregen wij een rondje van de zaak.

Top avond.

60. Anne Marie

Wij hebben hier met 4 personen gegeten. Werden allervriendelijkst ontvangen, doch ons tafeltje wat we besproken hadden was nog steeds bezet. Ander tafeltje werd ons aangewezen. Een ouzo werd ons aangeboden van het huis. We vonden dit aardig totdat we het proefden. Was meer water dan ouzo. Dit tegen eigenaar gezegd en die keek raar op en proefde het. Inderdaad, zei hij, meer watewr dan ouzo. Dat komt, zei hij, dat de fles buiten gestaan heeft en de ouzo verdampt is ?? Dit hadden we nog nooit ergens gehoord. We zouden een nieuw glaasje krijgen. Toen ons dit werd geserveerd door een serveerster vroegen we of dit nou wel de echte ouzo was. Ze zei - u heeft vorige keer de verdunde versie gekregen die wij geven aan groupon bezoekers.??
    Dus ons werd een verhaal door de eigenaar op de mouw gespeld. Zeer onprofessioneel.

Het eten was taai en het toetje te veel van het goede. Al met al een verpieterde avond uit dankzij Rhodos Restaurant.

61. Vrijdagavond 19:00 de zaak zit vol.
    We hadden gereserveerd dus voor ons was er een tafeltje vrij.
    Ondanks de drukte hoefde we niet lang te wachten op onze gerechten.
    Voorgerecht griekse gehakt in tomatensaus en de schotel koude voorgerechten. De smaak was prima alleen zat er te weinig stokbrood bij. ( 6 stukjes voor 2 pers)
    Hoofdgerecht mix grill voor 2 pers. Heerlijk van smaak en prima gegaard op de grill. Deze schotel is overdadig en kregen wij niet op.
    Saladebar stelt teleur, bestaande uit een aantal verschillende soorten rauwkost. Er was echter geen olijf of feta te bekennen. Afsluiter ijs met vers fruit. Echt vers fruit met vanilleijs. Zeer groot. ( je kunt er ook met z'n tweeën van eten)
    De bediening was losjes maar correct.

62. Afgelopen zaterdag met z'n 2en gegeten.
    Als voorafje meloen met rauwe ham besteld, we kregen meloen met carpaccio, gemeld, toen kregen we meloen met beenham, ik zei dit is ook geen rauwe ham, serveerster: ooh ohh ik heb geen verstand van vlees.

Toen het hoofdgerecht kwam werd er eerst rijst en patat op tafel gezet en 15 minuten laten de mixed grill, met zwaar doorbakken taai vlees.

Aan 3 serveersters gevraagd of wij mayonaise konden krijgen voor de inmiddels koude patat, de mayonaise kwam toen wij al klaar waren met eten.

Gelijk weggegaan, we kregen een bon dat we de volgende keer met 25% korting konden komen eten, nou wij komen hier nooit meer.

Ook zat er een groep van 12 man achter ons, die al een aardig biertje op hadden te schreeuwen en te gillen.

63. Afgelopen zaterdagavond met 6 mensen een heerlijke avond gehad. Ondanks een zeer drukke avond werkte het personeel inclusief de eigenaars als een team samen iedereen vlot en vriendelijk te bedienen. Wij gingen gezamenlijk voor de mixed grill die ons bij een vorige gelegenheid al prima was bevallen.
    Iedereen was het er over eens, de ruime hoeveelheid vlees was precies op smaak die wij als liefhebbers van de griekse keuken graag hebben. De nagerechten maakten ons feestje compleet, heerlijke Baklava met ijs, diverse varianten van verse vruchten met ijs....alle bordjes waren leeg! Ik schrijf niet gauw een recensie...dit is de moeite waard!!

64. Ik ben hier gister gaan eten mijn in totaal vier personen. De kwaliteit van het eten was erg goed en de hoeveelheid ook. Dus met de keuken is niets mis.
    Echter de bediening vonden we erg slecht. Niet iedereen sprak Nederlands, wat op zich niet heel erg is, maar in het engels werden we ook niet goed verstaan. De borden werden voorlangs geserveerd, de koffie stond in een voetbadje en het afruimen gebeurde ook met de stapel-methode. Voor de prijs van het eten verwachten we ook een nette (proffesionelere) bediening. De toiletten waren erg smerig, overal lag wc papier en de prullenbakken lagen overvol. Erg onprettig.
    Dus lekker eten JA, het luxe gevoel van uit eten NEE.

65. Ik kom hier al zeker een jaar of 11. Het eten is heerlijk. Ik ben nog nooit bij een Griek geweest met zo'n uitgebreide kaart! Jiannis en Vicky zijn top! ik raad dit restaurant iedereen aan...

66. Afgelopen weekend weer eens gezellig gegeten bij, zoals wij zeggen: "de Griek" en dan bedoelen wij Rhodos in Gouda.
    Fantastisch zoals je daar iedere keer weer wordt ontvangen door Jiannis en Vicky , altijd goed en zeker gezellig.
    Aan aandacht geen gebrek en de menukaart is prima, en het eten en drinken wordt prima verzorgd.

67. Gezellig eigenaar fijne bediening hele goede sfeer. Je voelt je echt gast.
    En dat is toch een wezelijk verschil dan je als klant voelen. Eten en prijs verhouding is erg goed. Absoluut de moeite waard.

68. Heerlijk eten, de sfeer is zeker gezellig. Mensen voelen zich thuis en het is niet duur!

69. Natascha K.

Op een woensdag na het winkelen wilden we lekker ergens een hapje gaan eten. We kwamen bij het Griekse restaurant Rhodos terecht. Het was binnen lekker vol, maar toch kwam het eten en drinken erg snel. De eigenaar verwelkomde ons alsof we er al jaren komen. Het was de perfecte afsluiter van ons dagje Gouda!

70. Met de kerst ben ik voor het eerst met heel de familie wezen eten bij Rhodos. Het eten was erg goed. De bediening was ook erg goed en heel gezellig. Daarnaast hebben wij ook nog eens een kortingspasje van 25% korting meegekregen. Wij zullen hier zeker vaker gaan komen.

71. Gisteravond wezen eten bij dit griekse restaurant, bij binnenkomst al heel hartelijk ontvangen door de griekse eigenaar. Was er met mijn ouders (72 en 74) die vrijwel nooit uit eten gaan en een heerlijke avond beleefd. Vriendelijke bediening, lekkere echte griekse gerechten en voor een zeer redelijke prijs! Nadien zelfs nog een kortingskaart van 25% meegekregen! Ik ga zeker binnenkort nog een keer terug met vrienden. Een echte aanrader.

72. Vorige week hebben we hier een fantastisch diner gehad! Het was ontzettend gezellig, mede mogelijk gemaakt door de gezelligheid van het personeel. Ook het eten was lekker, en zeer overvloedig!

73. Hoe gezellig het personeel ook doet (open en vriendelijk), het kan onze ervaring niet wegnemen dat het eten heel matig is. Slappe friet, koude rijst, matige Gyros. En een saladebar die ons niet smaakte, was het wel vers?
    Kortom: als ik Herman de Blijker was, of Gordon Ramsay, dan zou ik eens een flinke frisse Griekse wind over Rhodos laten stormen (zoals we dat kennen van het echte Rhodos). Want dat lijkt nodig!

74. Vorig jaar dacht ik met mijn vriend gezellig uit eten te gaan. Er werd ons een tafeltje gewezen en pas na 15 minuten vroeg een Griekse meneer of we wat te drinken wilden. Mijn vriend een cola en ik een glaasje witte wijn en ook graag een spa rood. Denkt die meneer grappig te zijn en zegt alsof ik er niet bij zit tegen mijn vriend: "Ze is wel veeleisend he?" Daarna toch maar eten besteld. We moesten erg lang wachten. Voorgerecht komt duidelijk direct uit de magnetron en later het hoofdgerecht: Lamsvlees met knoflooksaus in citroensaus uit de oven. Meer saus dan vlees en de extra bestelde tsaziki zat er niet bij. "Ja dat komt er zo aan mevrouw." Daarna nog tot twee keer toe met tussenpozen van 15 min gevraagd en niet geleverd. Ik had inmiddels het vlees uit de saus gevist.

Ben ik klaar met eten, komt dezelfde meneer met zn leuke opmerkingen vragen of het gesmaakt heeft. Ik doe mijn beklag en meneer kijkt weer mijn vriend aan en maakt nog een behoorlijk kwetsende opmerking. Mijn kookpunt was inmiddels al behoorlijk bereikt. Ik ging naar buiten, even afkoelen. Dus al met al; slechte, onvriendelijke bediening, slecht eten, geen excuses. En ook al geen vriendelijke prijzen. Absoluut geen aanrader dus!

75. Het voelt als thuis komen daar terwijl ik niet Grieks ben.

Eten is zalig, drinken is geweldig, en het is altijd even gezellig (als de baas er is)

76. martijn aarssen

Hele goede service, je waant je meteen in Griekenland, net vakantie. En om het nog lekkerder te eten moet je de arnaki, dorade of de exohiko bestellen. Heerlijk lekker met z'n 4en gegeten.

77. Dit slaat alles, ik bestelde een Griekse salade en kreeg daar ketchup en mayonaise op..............

Rest van 't eten te zout.

78. Ben hier jaren niet meer geweest, was altijd goed, maar dit keer vond ik het dieptriest. Zeer slechte service en bediening, het stikte van het personeel, er waren nog nauwelijks gasten en nog vraagt niemand uit zichzelf wat je wilt drinken of eten.

Ook de kwaliteit van het eten vond ik ronduit slecht. De giros was baggervet en droog (jaja, hoe doen ze het?!) en de patat hard en taai. Rijst was gewoon witte rijst, leek weinig mee gedaan. Op hun website staat dat ieder kind een geweldig kadootje krijgt, maar hier was totaal geen sprake van.

Het geheel was totaal niet voor herhaling vatbaar!

79. Eten op zich niet slecht maar geen top. De forel leek wel te lang in de vriezer te hebben gelegen en de retsinawijn was te waterig. Personeel leek niet helemaal met de gedachten erbij. Het overige eten was wel redelijk tot goed.

80. Lekker eten in een gezellige sfeer voor weinig geld (met de kortingskaart). Het personeel is zeer vriendelijk. Het eten is echt heerlijk. Een tip: de zoete witte Samos wijn is het proberen waard (als je van zoete witte wijn houdt natuurlijk ;-)

81. Wil je gewoon lekker eten en een gezellige sfeer, vriendelijke bediening. Reserveer wel even want het is er altijd druk.

82. Uitstekende bediening en zeer goede ambiance

83. Heerlijk eten, geweldige bediening, er hangt een zeer gezellige sfeer. Misschien wel wat duur, maar met je kortingskaart is het prima te betalen.

84. Super bediening, lekker eten, goede wijn, en je krijgt een 25% kortingskaart. Hierdoor is het niet duur!