Rhodos in Gouda

Ons restaurant: Griekenland, zon, zee, strand.

Rhodos laten bezorgen?

Ons restaurant is gelegen in het centrum van Gouda vlak bij het Stadhuis en de Markt. Uw gastheer en gastvrouw Jiannis en Vicky ontvangen U daar graag in een echte Griekse sfeer. Het biedt plaats aan 300 gasten en is zowel binnen als buiten Gouda zeer bekend.In een typische Griekse sfeer kunt u genieten van onze Griekse gerechten. Daar bedoelen we natuurlijk niet alleen de hoofdschotels maar ook onze heerlijke voorgerechten en nagerechten. Iedere gast wordt welkom geheten met een OUZO, de Griekse anijsdrank.

In ons restaurant waant u zich al na een paar minuten in Griekenland: zon, zee, strand.
Maar Griekenland bestaat uit meer.Wat dacht u van cultuur of de heerlijke Griekse wijnen ? Allemaal dingen die het leven een stuk prettiger kunnen maken.
Meerdere keer per jaar is er een "live" muziekavond (zie Party agenda) waarbij
ook u actief aan de diverse Griekse dansen mag meedoen. Op zo'n avond voelt u zich ECHT in Griekenland. Onder het genot van de overheerlijke OUZO, de welbekende Griekse hapjes (MEZES) en de BOUZOUKI (Grieks snaarinstrument ) beleeft u een avond bij ons die u niet zult vergeten!

Ons restaurant leent zich uitstekend voor feestjes en grote(re) groepen. Neemt u hiervoor tijdig contact met ons op. Natuurlijk kunt u ook voor een minder aantal personen bij ons reserveren.

2. Ambiance

1251207596 87
1452097478 69
1519060772 79
1538193142 85

1. Altijd, als we met wat meerdere personen wat te vieren hebben, komen we hier.
    Goed eten, betere service en ouderwets gezellige Griekse gastvrijheid.

En als gierige Nederlander eet en drink je hier je buikje rond, voor een appel en een ei…

Aanrader voor iedereen die van de Griekse keuken houdt en niet een 2de hypotheek wil afsluiten om ergens gezellig een hap(je) en een drankje te doen.

Eén vorige recensie
  2. We werden heel hartelijk ontvangen en kregen een tafeltje waar prima een kinderwagen bij kon staan.
    Regelmatig werd er naar onze wensen gevraagd en was er vriendelijke aandacht voor de kleuter die we bij ons hadden.
    De saladebar viel wel beetje tegen. Heb geen sla gevonden. Een griekse salade evenmin. De mixed grillschotel die wij kregen was ruim voorzien van heerlijke variatie vleesgerechten. Er werd door het personeel voor een 2e schotel gezorgd met opnieuw een prima mixed grill.
    We gaan er zeker op korte termjn nog een keertje eten.

3. Ana Maria

Heerlijk gegeten. Leuke vriendelijke bediening.

4. Super lekker gegeten. Kom er zeker terug.

5. Dorothe

Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening!

6. Te druk. Te veel harde dreunmuziek.

2,1
  7. Heerlijk gegeten! Met stip de beste griek waar we ooit gegeten hebben. Bediening heel vriendelijk

8. Het eten en de (huis)wijn waren prima, Het eten liet alleen tamelijk lang op zich wachten. Bediening en service zijn goed.

9. Jolande van Brederode be

We arriveerden voor de afgesproken tijd was geen probleem eten goed ruime keuze.

10. Na lange tijd weer eens naar Rhodos om uit eten te gaan. Het blijft voor ons altijd weer een verwennerij.
    Aanrader: Ga eens een keer niet voor de mixed grill maar voor de stoofpotten en de authentieke maaltijden. Vooral de verschillende lamsvlees schotels zijn voortreffelijk.

11. Dick Nouens

Kwaliteit eten: GOED.
    Service: PERFECT.
    Prijs: Waar voor je geld.
    Sfeer: Maak je zelf, het personeel maakt het.
    Super gezellig om bij Rhodos te gaan eten.
    Wij komen zeker nog een keer van Vlaanaar Gouda om daar weer te eten, maar dan met vrienden.

12. Leuke ontvangst, heerlijk tafelen tegen niet al te dure prijzen.
    Zeker aan te bevelen. Wij komen er in ieder geval terug.

13. wim van den berg

Altijd weer gezellig. Leuke bediening. met aandacht voor de gast. En lekker eten voor schappelijke prijs!

14. Luuk v.T.

Mooi aangekleed restaurant wat helaas wel een goede poetsbeurt kan gebruiken. Eten en drinken was uitstekend. Helaas zaten we vlakbij de deur die niet door alle gasten netjes werd dichtgedaan. Een deurdranger zou dus geen overbodige luxe zijn. Hierdoor zaten we regelmatig te rillen van de kou, want buiten was het slechts 3 graden. Niet iedereen van de bediening lette hierop en zelf wil ik ook niet elke 5 minuten van tafel lopen om de deur dicht te doen. Dit resulteerde dus in een zeer oncomfortabel verblijf. Zonde, want voor de rest was het een goed restaurant.

15. Gerrie Slager

Het eten was ok maar niet heel bijzonder, de garnalen waren te gaar en taai maar rest van de vis was goed bereid.
    De desserts zijn erg duur en zeer kleine porties.

16. Het was weer als vanouds genieten bij Rhodos! Deze keer was ik samen met vrienden en hun 2 zonen. Lekkere hoofdgerechten en desserts. Sfeer was, ook zoals altijd, prima. We komen zeker weer terug!

17. Carla van Rooijen

Omdat het slecht weer was, waren we een half uur eerder, maar dat was geen enkel probleem. Het eten was heerlijk en de bediening prima. We komen zeker nog een keer terug.

18. Was weer ouderwets gezellig..

19. Agnieszka & Eric

It was wonderful as always!!! Food was delicious 😋. We are coming to Rhodos in Gouda from Spijkenisse cause it's THE BEST grieks restaurant. People who are working there are very nice, friendly and professional. You feel very comfortable and welcome. We always have a great time there and full bellies 😉.

Eén vorige recensie
  20. Met z’n tweetjes weekend Gouda.
    We hadden gereserveerd via internet, daar telefoon steeds bezet was. Echter door drukte, toch nog half uurtje moeten wachten.
    Personeel was erg druk met alle gasten bedienen. Eenmaal aan onze tafel, hebben we zeer goed en lekker gegeten.
    Het was wel rumoerig.
    Ons advies, misschien iets minder gasten en dan meer aandacht voor de aanwezige gasten.

21. Het eten was verrukkelijk! Minpuntje… als je te dicht bij de deur zit heb je het koud, en de af en aanloop van bezorgers langs je tafel is best wel een ergenis. Sfeer is verder prima.

22. De gift for you kaart gebruikt, als er iets op is werd het aangevuld. Heerlijk gegeten.

23. Lekker eten, goede sfeer en fijne bediening.

24. Kees en Carla

Nou daar waren we wel aan toe zeg. Eindelijk weer eens lekker Grieks eten voor een schappelijke prijs. Bediening superaardig en dienstig. Alles goed op tijd. Netjes hoor! Was weer als vanouds. Gauw de ellende vergeten en jullie veel succes!

25. Rhodos is echt superleuk ingericht en draait Griekse muziek. We mochten een plekje uitzoeken en dat is altijd een goed begin. De bediening was een vrolijke gezellige jongeman, dus we kregen er echt zin in. Het voorgerecht kwam ook vrij snel en we hadden inmiddels ook wat brood en kruidenboter gekregen. Het wachten op het hoofdgerecht duurde daarna helaas aanzienlijk lang en ondertussen werd er door de bediening niet meer gevraagd of er nog wat te drinken besteld wilde worden. De hoofdgerechten (dorade en mix grill) werden vergezeld van een minibakje friet voor 2 pers(!). een zelfde bakje rijst en wat knoflook saus. Dat er wordt bezuinigd op friet is best gek en om de mayo moest worden gevraagd, dat was er blijkbaar niet dus kregen we 3 minizakjes salademayonaise. Helaas niet echt smakelijk. Ook de rijst zat niet veel smaak aan. De vis en het vlees waren wel heel smakelijk. We moesten vragen of we salade konden krijgen. Daar was een saladebar voor, die bestond uit een bak komkommer en tomaat, een koolsalade en iets van koude pasta, zag er toch wat armoedig uit en ik miste de feta. Voor een Grieks restaurant zou je Feta en olijven in een salade mogen verwachten. Eindconclusie, de prijs kwaliteit verhouding, de frequentie van de bediening en de porties bijgerechten vergt nog verbetering, maar de sfeer en de inrichting was heel leuk en gezellig, soms wel wat fris. Voor ons al met al niet voor herhaling vatbaar.

26. Echt slechte ervaring gister.
    Na een half uur eindelijk een keer een ober aan tafel. Hebben geen ouzo gehad. Hebben anderhalf uur op ons eten moeten wachten. En toen het eindelijk kwam waren ze de borden vergeten moesten we met 4 personen 8 patatjes delen. Bij het 2de mixed grill bordje het was niet meer dan een ontbijtbordje, kregen we geen saus of rijst. Echt een aanfluiting. Waren snel over onze honger heen.

27. M. van der Bas

Wat een heerlijke verwennerij daar! Aardige vrouw die ons bediende. En wat een prachtig opgediend eten. We hadden het 3 gangen menu genomen, wàt een feestelijke presentatie. Wat we van het supervele vlees niet op konden kregen we mee in een mooi bakje voor thuis. Wij zijn zeer enthousiast over deze zaak en hebben het al tegen verschillende bekenden gezegd.

28. Ondanks de korte tijd was er geen tijdsdruk en was er veel aandacht voor de klant. Heerlijk gegeten.

29. Angela van den Boogaard

Bediening was top, eten viel tegen. Niet wat we normaal gewend zijn bij Rhodos. Vandaar mijn vraag of het overgenomen was door anderen. Gyros was lauw en weinig gekruid. Baklava was ook niet wat we normaal gewend zijn bij jullie. Mijn man en ik waren het erover eens dat dit de laatste keer was dat we bij jullie gegeten hebben.

30. Roger Pieters

Heerlijk gegeten. Mijn zoon was die dag jarig en met sprankelend vuurwerk in een ijskom en het hele restaurant laten meezingen zegt iets over Rhodos.
    Waanzinnig bedankt voor de heerlijke avond en de verrassing voor mijn zoon!

31. alle vd bosch

Gezellig restaurant, goede sfeer en vriendelijk personeel.

32. Bianca plomp

Super lekker gegeten, super bediening!

33. Na het voorgerecht hebben we bijna een uur moeten wachten voordat het hoofdgerecht kwam. Mensen die veel later waren hadden veel eerder eten.

34. Cornelissen

Altijd goed en lekker eten en super sfeer en vriendelijke mensen.

35. Heerlijk gegeten, goede en gezellige bediening… geen minpuntje te noemen.

36. Carola Melkert

Ik ben niet zo tevreden,
    Ik vond het eten koud.
    En veel te duur na wat je krijgt.
    Kwaliteit is zeer zeker achteruit gegaan.

37. Eten, drinken, alles was perfect. Alleen moesten we schreeuwen om elkaar te horen, dat was echt het enige minpunt.

38. Pieter Domburg

Eten was snel afgekoeld nadat het uit de oven kwam. Verder was het druk. Eten en drinken was snel, personeel was vriendelijk.

39. Corina Vrolijk

Heerlijk eten, veel.
    Véél keuze in het menu.

De tijd van het serveren van de voorgerecht en hoofdgerecht mag iets langer tussen zitten.

Service is goed, vriendelijke bediening.

40. Goed geregeld met tafels opgesteld en het eten was zoals gewoonlijk top

41. Sylvia Verburg

We hebben weer heerlijk gegeten! Helaas geen keuzes uit salade wat normaal gesproken met de salade bar wel het geval is! Service, vriendelijkheid en smaken zijn top.

42. 24 augustus een tafel gereserveerd voor 2 personen. Bij binnenkomst werd ons de tafel gewezen en vervolgens hebben wij een kwartier moeten wachten tot de kaart werd gebracht. Ondertussen stond een van de serveerster wel de couvertmapjes te vullen. Kennelijk was dat belangrijker. Na weer een kwartier wachten hebben wij de bediening maar zelf aangesproken dat wij een keuze hadden gemaakt. Na 45 minuten hadden wij dan eindelijk ons voorgerecht.
    Nadat wij dit hadden gegeten werden wij kennelijk weer in de wacht gezet. Wij hebben de bediening na 20 minuten laten weten dat er afgeruimd kon worden en wij klaar waren voor het hoofdgerecht. Tevens laten weten dat dit echt niet kon!!!
    Kennelijk had dit toch enig effect want het hoofdgerecht werd opgediend door de baas zelf!
    Alles bij elkaar hebben wij 2 uur en 15 minuten gedaan over 2 gangen menu. Wij hebben het dessert maar overgeslagen. Ook in onze directe omgeving regende het klachten over de trage bediening.
    Om toch positief te eindigen: het eten was goed en meer dan vodoende.

43. Eten was goed en lekker sfeer was mooi ingericht.
    Alleen vond ik de bediening niet naar wens gegaan.
    Veel jonge meiden en jongens die het best druk hadden om iedereen bij te kunnen houden en de andere tafels meer kregen dan wij maar goed ik kom hier niet meer terug veelste rumoerig drukte en een chaos.

44. We zijn met een groupon deal gekomen, met de intentie om van het eten te proeven. Er stond bij de deal vermeld dat je all you can eat mixed grill zou krijgen inclusief een keuze uit 7 soorten salades en verschillende sauzen. Dit was dus niet het geval. Het is een schande dat mensen met leugens worden gelokt naar het restaurant om vervolgens te zeggen dat de saladebar gesloten is en in plaats van stokbrood je bruine plakjes boterhammen voorgeschoteld krijgt met kruidenboter. Het vlees van de mixed grill, was droog en de belofte van verschillende sauzen werd nageleefd door een klein lepeltje saus over het vlees heen te gooien. Gevolg, het vlees was droog en bleef in de keel hangen. De tsatziki saus was heel dik dus maakte die er ook niet beter op. De bestelling van extra tsatziki saus werd volkomen genegeerd. De bediening was vriendelijk maar lette totaal niet op, ze liepen langs zonder te kijken en wendden hun blik zelfs af als je hun attentie wou trekken om een drankje te bestellen. Kortom, erg teleurstellend, het decor van de restaurant was mooi maar er is geen sprake van een airco. Waardoor het best benauwd was.
    Heel jammer,  heb nog nooit zo slecht grieks gegeten!!!

45. Vertaal van English naar Nederlands

A visit to Rhodos Always take me away from my daily cares! We love the greek music that greet us as we enter and the tables are spaciously arranged so that the neighbors conversation don’t blend with your own.
    The Decor is stunning and always makes me eager to travel to Greece again!
    The service is friendly and accomodating. Exactly what you would expect from such a top Restaurant.
    And the Food. Everything is prepared with such care, the starters are tasty and ample in portion, the Main course (my favorties Kalamaria, Kleftiko and Moussaka) are all delicious and big portions.

Really, as far as we’re concerned there is no other Greek Restaurant worth visiting!

46. Marijke van Kersbergen

Wat een gezellig tentje, interieur is typisch grieks, leuk personeel, je waant je echt in Griekenland.
    Het eten was ook helemaal top.
    Wij komen zeker nog vaker eten.

47. J van den Broek

Het eten was lekker, de bediening vriendelijk.
    Soms moesten we 2x om iets vragen, maar het was ook erg druk.
    Er was geen Mythos bier meer, dat vinden de mannen wel heel erg jammer.

48. Ria vd Nat

Het eten was super, sfeer goed. We komen er al ruim 30 jaar.

49. Zeer vriendelijk ontvangen.
    Hadden een driegangenmenu met diverse voorafjes.
    Kregen uitgebreide uitleg wat alles was. Van het hoofdgerecht was veel vlees over wat we keurig verpakt mee kregen.
    Alles netjes verzorgd en erg lekker..

50. Jikke van Straaten

We gingen lekker een hapje eten met een groep van 11 en we hebben heerlijk gegeten! De ober adviseerde ons met het bestellen, wat een goede hoeveelheid was en dat was erg fijn. Tip van de dag: de griekse hapjes tapas als voorgerecht, heerlijk! Goede en snelle service.

51. Stéphanie

Zeer vriendelijk, sfeervol en gezellig. Lekker gegeten en gedronken!

52. colinda vries

Leuk en gezellig restaurant
    Een echt griekse sfeer.

53. Renee van Dijk

Eten was zalig en genoeg. Personeel was erg vriendelijk en snel. Goede prijs

54. Heerlijk etentje! Service is top!

55. Wilma van Leeuwen

Hebben heerlijk gegeten. Alleen wij moesten boven zitten omdat beneden vol zat en dat vonden wij minder gezellig. We zaten daar bijna helemaal alleen. De sfeer beneden is er gewoon veel meer. Het eten was super. Niks op aan te merken. Dus als ik er weer heen gaat vraag ik gelijk bij het reserveren dat we een plekje beneden willen.

56. Monique

Lekker eten. De bediening kan echt beter.

57. Wendy bruijnes

Eten zag er heerlijk uit en zo was ook de smaak. Meer dan voldoende vlees, goed gefrituurde friet en de stokbrood+kruidenboter vooraf was supervers erg lekker. Leuk en vriendelijk personeel, komen geregeld vragen of alles naar wens is. Top restaurant.

58. Lekker gegeten en een vriendelijke bediening. Maken af en toe ook een praatje met je.

59. Eten was top, lekkere verse vlees en vis, was heerlijk en service was top. Echte aanrader.

60. Ging iets fout bij de levering van ons eten. Maar dit hebben ze super goed opgelost. Super goed eten en super goede service!! Bedankt. :D

61. Gezellig en gastvrij restaurant waar je heerlijk kan eten echt een aanrader.

62. De bediening was vriendelijk, alles was super lekker, porties waren groot, wat over was konden we meenemen en daar hebben we de volgende dag nog een keer van gegeten. 100% tevreden dus.

63. Prettige ontvangst, niet lang wachten op bestelling, maaltijud en nagerecht prima.

64. De bediening was vriendelijk en het eten was uitmuntend.

65. Vriendelijk ontvangen en een keuze aan tafels aangeboden. Prima bediening en uitleg van de vele gerechten. Geen opdringen van drankjes door te wachten met de volgende gang.
    Nog een tip gekregen om de diner gift kaart op te waarderen waardoor je weer een bonus krijgt.

66. Het eten was ruim en lekker, er werd snel en vriendelijk bediend, de afstand tussen de tafeltjes was ruim. De sfeer (Griekse muziek) was prettig.

67. Ankie pruijmboom

Heerlijk gegeten. Prima sfeer en service top!

68. Nico koster

Eten was perfect drankjes hoefde niet te lang op te wachten gewoon goede bediening voor herhaling vatbaar.

69. Heerlijk gegeten! Rhodos schotel, super gegrild vlees, ruime portie. Lekkere glas Griekse rode wijn maakt het helemaal af.

70. Prijs kwaliteit is super! Wij hebben het menu genomen.
    Het voorgerecht was super lekker maar wel heel heel erg veel, waardoor wij het hoofdgerecht maar voor een deel op konden.

71. Patrick Stol

Gisteren 14-08-2020 weer eens bij Rhodos wezen eten.
    Het eten en het drinken waren, zoals altijd, weer heel goed. Weer heerlijk genoten van de mixed grill.
    Toetjes ook heel lekker.
    Bij Rhodos is het alsof je thuiskomt bij familie.
    Ga zo door!

72. Gezellig rustig maar hing goede sfeer

73. Alles werd er aan gedaan zodat we buiten konden zitten.
    Dame moet nog leren een glas te serveren.
    Zij pakt het hoog vast waar ik aan moet drinken. Een glas hoor je van onder te pakken en te serveren. Zeker in deze coronatijd!!!!

74. E de Jong

Weer heerlijk gegeten. Bediening was erg vriendelijk en vlot!

75. Emiel Vink

Het eten en drinken en de ontvangst cq bediening was zoals altijd bij Rhodos weer voortreffelijk… ik zou zeggen ga het eens ervaren!

76. Jan van Haendel

We hebben op het terras voor het restaurant gegeten. De ontvangst en bediening was perfect. Het voor- en hoofdgerecht waren voortreffelijk. Omdat het hoofdgerecht teveel was werd een "doggy-bag" met het restant meegegeven. Ook de retsina wijn smaakt uitstekend. Kortom: we komen vaker terug.

77. Super leuk restaurant met heerlijk eten.

78. Met Corona geen verschil: Rhodos is veiliger ingericht, met nog steeds heerlijk eten + fijne bediening + Griekse gezelligheid. Dank voor een hele fijne avondje uit!

79. Annemarie vergeer

Weer heerlijk gegeten!
    Aardig personeel en een echte Griekse sfeer.

80. Fred Jacobs

Ja het was weer als vanouds, ondanks de corona maatregelen.
    Deze werden ook correct toegepast zonder dat de sfeer daar onder te lijden had.

81. Maaike Honkoop

Eten afgehaald op moederdag. Het eten was super! We hadden mixed grill en bifteki schotel, was beide erg lekker en veel vlees. Daarnaast nog patat en salade (beide los geleverd). We hebben er zelfs nog een dag van gegeten. Zeer goed bevallen.

82. Rhodos

83. Astrid Spaan

Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk eten, wat moet een mens nog meer?

84. Wat een leuk, lekker en goed restaurant!
    Wij komen er al zo'n 2 jaar, maar elke keer is het een feestje! Gezellige vriendelijke bediening. Ze luisteren echt naar je! Snel en liefdevol! Wij kijken al uit naar de volgende keer!

85. Helaas niet zo lekker gegeten. Het vlees was gort droog en helemaal door en door gebakken. De ene helft van de tafel had al eten de rest zat nog een minuut of 10 te wachten. Regelmatig zelf moeten vragen of we nog wat konden bestellen. Jammer!

86. Wij hebben bij Rhodos lekker gegeten alleen een groot minpunt is dat de saladebar niet bijgevuld werd.
    Aan het begin van de avond waren er al 2 lege bakken in de saladebar waaronder de lege bak van rauwkost zoals sla enz met een sausje er in en in de loop van de avond zijn we nog 3 maal wezen kijken of hij gevuld was maar deze bleef leeg,
    We hebben het ook gemeld bij de betaling en die zei van dan was ie vanavond vroeg leeg.
    Kortom een zeer slechte zaak

87. Family dinner

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en top service. En dat voor een zeer acceptabele prijs. Hier kom ik zeker vaker terug.

88. Gezellige avond gehad met vrienden en een kindje en een jarige man.
    We hebben lekker gegeten en wat een top personeel.
    Vriendelijk en goeie service.

89. René e Esther

Heerlijk eten.
    Gezellige informele sfeer.
    Voor herhaling vatbaar.

90. Uzo was met water verlengt.
    Eten viel dit keer ook tegen slappe patat droog vlees en weinig kruiden op de gyros.

Bediening wel aardig en doet hun best.
    Viel alleen erg tegen helaas.

91. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten bij jullie.
    Snelle bediening ondanks de enorme drukte.
    Wel dik kwartier op onze (gereserveerde) tafel moeten wachten.
    Maar de leuke vlotte bediening maakte dat weer goed.
    Voor herhaling vatbaar.

92. m.terveer

Lekker, gezellig, niet te groot, veel jarigen in de zaal, dus feest en daardoor wat lawaaiiger
    2 minpuntjes: misschien door de drukte, maar we zaten aan een tafeltje wat achteraf en het duurde wat lang voordat onze bestelling werd opgenomen. Werd weer gecompenseerd door extra aandacht en meer brood etc tijdens het eten.
    2e minpuntje? We kregen het niet op ;-). Ik bestelde gebakken mosselen als vooraf en mijn vrouw dolmades. Ik verwachtte een schaaltje, maar het bleek een compleet vol bord te zijn (70+ mosselen) en de dolmades was ook meer qua volume dan vrouwlief gewend is.
    Daardoor was er minder ruimte voor het heerlijke hoofdgerecht en we hadden ook geen ruimte meer voor 1 van de lekker uitziende nagerechten, dus het bleef bij koffie.

Aanrader.

93. Wij hebben gereserveerd voor een groot getal mensen. Helaas bij aankomst moesten wij zeer lang wachten op de tafel. Toen kwam het voor gerecht deze was redelijk. Hoofdgerecht was beneden pijl koud, taai, giros leek wel gekookt. Het nagerecht (baklava) deze was zo slap dat het drilpudding leek iemand zonder gebit zou hier wel van kunnen smullen. Koffie was koud en met de klachten werd niks gedaan want de eigenaar was al naar huis. De sfeer was kerst muziek en stond zoo hard dat het bier dood sloeg. Prijs kwaliteit ver onder pijl. Zeker geen aanrader.

94. Altijd gezellig bij Rhodos!
    Goede sfeer en heerlijk gegeten!
    Wij waren met de familie (8 mensen)
    Eigenaar stelde voor om een gevarieerd voorgerecht, samengesteld door de eigenaar.
    Helemaal top!

95. Gezellig en druk.
    Goede bediening en zeer vriendelijk.

2 vorige recensies
  96. We hadden een kadobon van 22 euro en wilde die samen met de kosten voor de maaltijd gebruiken, kon niet. Dus een hapje gegeten, wit wijntje gedronken (uit een karaf die net uit de afwas machine kwam) goed op kamer temperatuur… niet lekker dus. Het was erg druk en werd ons een plaats toegewezen op een nogal koude plaats bij de deur… Niet voor herhaling vatbaar dus.

97. Het vlees van de actie-kaart werd erg snel en lauw (niet warm) geserveerd, het vlees was dus snel koud. Het vlees vond ik niet mals. Het leek de vorige dag gegrild. Helaas. Rijst ook lauw, frietjes lekker warm en salade's zijn ook lekker. De sfeer/inrichting is erg leuk, de medewerkers zijn vriendelijk.

98. Geen aanrader.
    Reserveringen wordt niets mee gedaan. Op volgorde van binnenkomst krijgt men een tafeltje toegewezen. Voor 18.00 Uur gereserveerd. Om 18.10 Uur krijgen we te horen dat ze een tafeltje voor ons schoonmaken, dus nog 2 minuten geduld. Pas om 18.45 Uur worden we naar een tafel gebracht, waar van een afstand gewezen wordt waar we mogen gaan zitten.
    Het damestoilet heeft geen slot op de deur.
    Voorgerecht is niet vers gebakken, maar opgewarmd (bladerdeeg met spinazie en feta).
    Drankjes en nagerecht laten erg lang op zich wachten.

99. Heerlijk veel gegeten (via Groupon voor 20 euro met zijn 2-en). Goede sfeer en prettige medewerkers. Gave afbeeldingen ook in deze zaak.

100. We hadden een bon voor "Diner voor twee", welke we hebben ingewisseld. Vriendelijk ontvangst. Het was goed druk, waardoor we even moesten wachten. Eenmaal aan tafel werden we prima en vriendelijk geholpen.

Het eten was heerlijk. Zeer goed te doen. Enige minpuntje was de ouzo, die was warm en niet gekoeld. Zelf vind ik dit gekoeld lekkerder.

Volgende pagina