Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Goor verdeeld zijn.

1. Claudia

In een vrij leeg cafe erg lang moeten wachten op de kofiie en thee. Overigens een heel lekkere thee!

Een broodje en een maaltijdsalade besteld, dat duurde echt vreselijk lang. Bij voorbaat vonden we de prijzen ook aan de hoge kant, maar goed, voor iets echt lekkers...Helaas viel dat vreselijk tegen, de geitenkaas saldade die ik had was erg slecht. De sla die er in zat was allemaal verlept en bruin verkleurd. Er zat wat verkruimelde geitenkaas door (hoort dat niet een mooi rond kaasje te zijn?) De smaak was in iedergeval erg onfris door de verlepte bruine sla. Het broodje gezond viel ook erg tegen, plakjes ham en kaas uit een pakje, terwijl de kaart doet geloven dat er toch op een ambachtelijke manier eten bereid wordt. Kortom, ik hoef er nooit meer wat te eten! Ook had ik geen behoefte iets anders te proberen van de kaart en heb de salade teruggestuurd naar de keuken en verzocht dit gerecht van de rekening te schrappen, dat werd netjes gedaan. De kok had wel aan gegeven verse salade gebruikt te hebben? Ik kom er in elk geval nooit weer, als ik iets wil eten uit een pakje, loop ik wel snel even naar de supermarkt!

3,6
  2. Broodjes zijn erg goed, vooral broodje super en absoluut niet te duur. Balletje saté is onovertroffen, vooral de satésaus die door ze zelf op smaak is gebracht met extra peper. Wat mij betreft een uitstekend cafetaria. En met een leuke plek naast cafetaria om even te zitten eten met je gezin.

3. Mmmmmm. Er zijn maar weinig cafetaria's waar ik van een lekker patatje kan genieten, maar dit is er 1. Toppie.

4. Nederlands Goor

Jan en Annie Metzegeffen, Barchem

We hebben genoten van het overheerlijke buffet, vandaar onze complimenten. Dit geldt ook voor de correcte en vriendelijke bediening: stuk voor stuk mensen uit één stuk! Het beste restaurant van de Hof van Twente Gemeente. Ga zo door! We komen zeer binnenkort terug! Reclametip: Hang een kunststofschitzel (30x30m²), gevuld met helium, aan een staalkabel boven het restaurant.....een goede publiekstrekker. Succes!

5. Wij zijn met een groep van 12 man gaan eten met pasen. Wij hoefden niet zo lang te wachten, maar je moet er wel rekening mee houden, het was een topdrukte en als gast moet je dat ook kunnen begrijpen vind ik.

Wij vonden het prima!

Groeten uit Eindhoven!

6. Wij hebben hier gisteren gegeten met 21 man.

We moesten heel lang wachten op het hoofdgerecht, later gearriveerde gasten rekenden al af toen wij het hoofdgerecht nog moesten krijgen. Het eten was niet om over naar huis te schrijven: voornamelijk iets te enthousiast geroosterd vlees met gefrituurde aardappels.

Wij gaan hier een volgende keer niet weer naar toe...

7. door annoniem

Het is er heel lekker. Het lekkerst van heel Nederland, dus je moet er gaan eten.

8. Roderick

We kwamen met een klein gezelschap op het terras zitten! Lang wachten op elke bestelling ook als de zaak leeg is! Heel mooi bedrijf maar de bediening kan een stuk beter! Een glimlach kan geen kwaad!

9. Een super restaurant, de inrichting is zéér mooi! Een echte aanrader!

10. Goed cafetaria met leuk personeel. Goed eten voor een goede prijs.

11. Prima eten, goede bediening en niet asociaal duur, prima tent dus om even gauw een patatje te halen.

12. Chinees-Indisch Goor

Chinees Expert

Lekker eten voor een prima prijs.

Aanrader is het maandmenu voor 2 personen.

Kun je met een heel gezin van eten. Rond de 16 Euro.

13. Mooie inrichting, een vriendelijke bediening, en lekker eten maken de Sweet 60's, een echte aanwinst voor Goor!

14. Selwyn Vrielink

Kleine cafetaria, maar met gezellige mensen en lekker eten!

15. Al zou ik verhuizen naar andere kant van Nederland.. Kievit zal ik dan nog op blijven zoeken..

De lekkerste patat van het land..! Weet het zeker..

Ook over snacks geen klagen..

Ik zeg...: "Jan, houden zo!"

(Nu vanuit Diepenheim toch zo weer die kant op voor lekker eten)

16. Lekkere patat en salades, vriendelijk personeel.

17. De Overkant

Heerlijk en snel eten, gezellige sfeer, goede bediening. Gewoon super goed! :D.

18. Nederlands Goor

Super sfeer, geweldige bediening. En altijd goed voorbereid, en natuurlijk overheerlijk eten.

19. Zaterdagavond uit eten geweest en met een woord geweldig! Het eten is lekker, (Turkse keuken) we zijn er gek op.

We vinden de Turkse keuken anders dan anders, ze hebben verschillende soorten voorgerechten, hoofdgerechten en de lekkere baklava met een Turkse koffie er bij. Inrichting is heel mooi, zo iets hebben we nog nooit eerder in Twente gezien. Je voelt je in Cappadocia zelf. Bediening is gastvrij en vriendelijk en de dame staat klaar voor een gezellige praatje. Een aanrader om van de Turkse, Griekse en Italiaanse keuken te genieten.

20. Derk-Jan is een prima vakman en de dames Amy en Joline zijn ook niet voor de poes. Ze leggen geduldig uit wat ze geserveerd hebben en als een hoogbejaarde gast niet direct snapt wat een amuse is, vertellen ze nog een keer wat deze overheerlijke verrrassing inhoudt. Over inhoud gesproken: de menukaart bevat een rijke sortering vlees en vis. Keus genoeg en de prijzen zijn matig. (De vegetarische afdeling hebben wij nooit bezocht, dus daarover geen mening). Wel over de kopieuze dessertkaart, om van de dronken sultan en de rijke koffiekeuze maar te zwijgen, deze kok verstaat zijn vak. Meermalen per jaar vertoef ik met mijn gasten graag in dit fijne en gezellige restaurant. Een aanrader.

21. Inge en Dennis

Bediening niet erg attent, frietjes uitstekend maar hamburgers uit de frituur. Ruimte is ook erg onlogisch ingericht, maar goed 't werkt allemaal en het eten is op zich goed. Wel aan de prijs, maar smakelijk.

22. Deze kok's weten hoe je een goede pizza maakt!

The Best!

Service erg goed!

Ze waren 1 keer de saus vergeten bij een shoarma bezorging.

Een telefoontje en twee minuten later waren ze er weer met de saus.

23. Lunchroom Goor

We kwamen binnen om een drankje te nuttigen en het was een zeer sfeervol café met een royale serre ervoor!

De bediening was vlot en zeer vriendelijk!

We zagen de kaart waarop ook een klein aantal gerechten stond en besloten om ook onze maaltijd hier te nuttigen.

We bestelden spareribs en een schnitzel en deze waren beiden voortreffelijk van smaak! De bijgevoegde garnituren waren ruim voldoende en we kregen zelfs een drankje van de zaak!

Ook waren we verrast door de nette en professionele uitstraling van het servies en de bordopmaak.

Kortom een topper als je een keer lekker wilt eten!

24. J.M.C.Hoek

In het laatste half jaar van 2009 een 3 maal uitgebreid wezen dineren en wij zijn bijzonder aangenaam verrast over zowel de kwaliteit van het eten en de meer dan voortreffelijke bediening.
    Het was in alle opzichten uitstekend. Hier weet men wat gastvrijheid is en er wordt met liefde en vakmanschap gekookt.
    Het was geweldig, familie Visser nog maals onze dank.

25. We komen bijna elk weekend patat en snacks halen en zijn altijd zeer tevreden. Alles wordt goed verpakt en er is een snelle bediening! We zijn zeer tevreden.

26. eeman wilkes

Leuke snackbar met goed en vers eten en een zeer goede prijs en een cafe om van te dromen. Goed personeel, (Hendrik & Mendie) en een super leuke sfeer. Ook heel belangrijk de ouderwetse prijzen voor uw drankjes. (en je mag er nog roken ook)

Kortom een echte aanwinst voor de Hof van Twente!

Gr en ga zo door,
    Eemann Wilkes.

27. eemann wilkes

Leuk en zeer net personeel, een hele goeie keuken, schoon en fris en lekker eten zonder dat het vet uit je pizza doos loopt.
    Een echte aanrader.

28. Goed eten, prima service, erg goede plek voor als je een lekker patatje wil buiten de deur, maar tegelijkertijd het ook met een beetje klasse op wilt eten. Je krijgt alles mooi gepresenteerd op een bord, zonder dat het duurder is dan een patatje dat je meeneemt.

Super broodjes.

29. Het is erg lekker daar, vriendelijk personeel en een mooie uitstraling. Laatste 3 keer wel vreselijk lang moeten wachten!

30. Jeroen Wissink

Ze zijn ook een snackbar geworden. De lekkerste patatjes van Goor en probeer de hawaiburger eens. Verder is de aankleding superleuk, ze hebben zelfs een Jukebox met 60's plaatjes. Eindelijk iemand die er iets van probeert te maken in Goor.

Slechts 1 minpunt, het mag wel wat sneller. Af en toe moet je lang wachten.