Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Goor verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Goor

Vanavond bami compleet besteld. Dus bami met babi pangang, foe yong hai en tjap tjoy. Zit bij de foe yong hai geen saus en.zure groente. Dat lijkt standaard te zijn.

4,7
  2. Chinees-Indisch Goor

Wim Helsloot

De bediening was heel leuk en vriendelijk. Het eten was goed en meer dan voldoende.
    Ook de prijsverhouding eten en kwaliteit was prima. Een aanrader voor als je rustig en goed in een schoon restaurant wilt eten.

3. Xandra van Zijl

Onwijs genoten met een grote groep van 24 man. Dag van tevoren nog kunnen reserveren voor deze grote groep, speciaal een stukje gereserveerd in de serre. Het eten was snel geserveerd. Heel fijn met een grote club met veel kinderen. Eten was voortreffelijk. Super bediening, heel vriendelijk. Zeker een aanrader.

4. Chinees-Indisch Goor

A.Schreurs

Wij hebben 2e Kerstdag voor 7 personen een door ons samengesteld menu opgehaald. Het was voortreffelijk!

5. Super lekker eten! Vaste klant en altijd waar voor je geld. Super aardig personeel en goede survice. Bezorging ook helemaal top! Gewoon het beste restaurant van goor!👍🏻

6. Lunchroom Goor

Reedijk Mart

Heerlijk gegeten.
    De bediening was fantastisch.
    Dus zeker een aanrader.

7. Sam Keijser

Dit is een snackbar met keuze in snacks wanneer het glutenvrij moet zijn. Broodjes zijn er ook heel lekker glutenvrij. Sinds ik Choeliaki heb weet ik dat er maar weinig mogelijkheden zijn. Heel fijn! Verder goed team. Werken goed samen. Aanrader!

8. Echt een top cafetaria

9. Chinees-Indisch Goor

I.v.m. de drukte van het schoolfeest in Goor waren we genoodzaakt elders (Lochem) chinees eten te halen. We hebben onze favoriete gerechten. Lekker gegeten, zeker als je wat minder zoet en zout wenst maar het was wel een wake-up. Mooie bevestiging dat Kota Radja in Goor nog steeds tot de betere chinese restaurants in de regio behoort. Ook qua prijs en hoeveelheid.
    Een tijdje geleden hebben we er nog heerlijk gegeten, we waren de enige, blame to corona, we were the only one.

10. Alie Faber kwintenberg

Was goed verzorgd. Vriendelijke bediening.

11. Lekker, gevarieerd eten en in overleg veel mogelijk. Relaxte sfeer en prima bediening.
    En niet te vergeten goed betaalbaar!

12. Heerlijk gegeten, mooie eigengemaakte producten heerlijk vlees! De bediening was erg prettig en nam alle tijd. Voor herhaling vatbaar!

13. Eten was uitstekend. Hamburger was erg lekker. Ook de rest van de gerechten die mijn vrouw en ik hadden, waren erg goed. De friet is lekker, de bloemkool was perfect gekookt. Er is ook voor de vegetarier genoeg keuze en ook voor vegetariers zijn de gerechten prima verzorgd en lekker.

Bediening is goed, kwamen ook een aantal keer vragen of alles naar wens was en of we nog wat te drinken wilde.

Zeer positieve ervaring. We gaan er in de toekomst vaker heen.

14. Jannie GrootOonk

Het eten was prima. De bediening was goed. Het was ook gezellig.

15. Mooi restaurant in centrum van Goor.
    Lang moeten wachten op nabestellingen.
    Te weinig aardappelen op tafel, jammer.
    Verder wel mooi en netjes.

16. Chinees-Indisch Goor

Prima eten.
    Gewoon lekker.
    Voor herhaling vatbaar.

17. Patat was te doorbakken, heel veel waren gewoon bruin slash donkerbruin. Het was te proeven dat ze oud vet hadden gebruikt. Bestelling ook nog verkeerd, patat oorlog besteld maar geen ui? Patat met mayonaise maar geen mayonaise? Maar wel de volle pond afrekenen ervoor. De frikandel smaakte nergens naar, de satesaus was een grote drap. Voor ons niet weer bij deze cafetaria. Walgelijk.

18. Reinder Deurnink

Eens in de zoveel tijd brengen wij een bezoekje aan cafetaria de specht vandaag spare rib schotel dit was net als het personeel zeer goed tot de volgende keer.

19. Grutterink

Zojuist shoarma gehad van Capadosia. De kip shoarma was lekker maar de gewone shoarma was ronduit slecht. Het smaakte niet eens naar shoarma. Ook de kwaliteit van de pitabroodjes was slecht. Supermarkt kwaliteit.

20. JC

21. Vieze vette patat
    Te veel geld

22. C.Willemsen

Personeel géén mondkapjes, géén handschoenen. Snap niet hoe je het durft in deze tijd. Totaal onverantwoord. We hebben een paar happen gegeten en het meeste weggegooid. Neem je maatschappelijke plicht serieus, voor de klanten! Dat ben je verplicht als bedrijf.

23. Mark van haren

Gezellig klein restaurantje, het eten is uitstekend en de bediening erg beleefd, kan het zeker aanraden aan anderen hier een keertje te gaan eten 👍👍

24. Speciaal vanuit Hengelo komen wij er af en toe de lekkerste Raspatat eten, geweldige kwaliteit, fijne mensen.

25. Ton van den bersselaar

Heel lekker gedineerd, kruiden en fruit uit eigen tuin, hele persoonlijke bediening, veel kennis over de gerechten, zowel mooie dinerkaart voor vlees als vegetarisch, echt een aanrader!!

26. Van der Kuil

Wij hebben met moederdag heerlijk gegeten dat thuis bezorgd is.
    Alles was super lekker en daarom een compliment voor de kok en het personeel.
    Voor herhaling vatbaar.

27. Lekker eten en vriendelijke sfeer.

28. Als Coeliakie patiënt heb ik nooit eerder een snackbar gevonden die ECHT weet hoe ze producten 100% glutenvrij moeten klaarmaken. Wat een enorm leuke verrassing toen ik bij toeval deze snackbar binnenliep en ik de garantie kreeg dat ik frietjes en een glutenvrije kroket kon bestellen! De dames gebruikten handschoentjes bij het aanraken van mijn eten, verpakte mijn eten in een apart tasje EN ik heb geen gezondheidsklachten gehad na deze maaltijd. HELEMAAL TOP!!!! Ik wil dit team van dames heel erg hartelijk bedanken, voor mij was het die avond echt een feestje!

29. Zeer goed gegeten en vriendelijke bediening. Bij het zien van de locatie verwacht je dit niet meteen.

30. Arno brinkhuis

Wij komen hier regelmatig. Eten is altijd perfect. Bediening is top. Echt een aanrader