Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Goor verdeeld zijn.

Dominic Spapé

2. Chinees-Indisch Goor

Mooi restaurant, goed eten en vooral het personeel is erg vriendelijk!

3. HAP
    Lunchroom Goor

Nieuw geopend. Wij zijn hier op de tweede dag na de opening wezen lunchen. Hapburger geserveerd met friet was prima. Het duurde wel even voor deze bereid was. We moesten zelf vragen of we nog wat drinken konden krijgen. De eigenaar had zijn jonge kids ook in de zaak lopen, wat soms tot irritante luidruchtigheid leidde. Al met al positief, we gaan hier nog wel een keer lunchen, hopelijk is er dan geen sprake meer van (opstart)problemen.

4. Turks Goor

Goed eten altijd op tijd vriendelijk en goede prijs.

5. Chinees-Indisch Goor

Ik heb vandaag chinees gehaald en het was heerlijk. De babi pangang was lekker mager, geen vet. De saus was fruitig, heerlijk. En de saté was lekker mals en de King Do Kip was overheerlijk. De service was geweldig. Een aanrader!

6. Chinees-Indisch Goor

Eerder altijd prima eten gehad van de wing wah. Echter vandaag een tegenvaller.
    Gadogado was te waterig en had geen smaak. De koeloeyouk was te melig en ook geen smaak.
    De rijst, bami en de babi pangang waren wel van redelijk goede kwaliteit.
    Echter, ik kies de volgende keer een ander chinees restaurant.

7. Snackbar Goor

De hotwings zijn heeel erg lekker goede kwaliteit en prijs snelle service

8. Snackbar Goor

Hotwings zijn aan te bevelen.

Jaco en Nellie van Leeuwen

Fantastisch gegeten (entrecote) leuke bediening en een ervaring om nooit te vergeten.

10. Snackbar Goor

Danny caarels

Altijd een goede service en lekker eten.

11. Internationaal Goor

Jolanda

Vandaag het lekkerste appelgebakje/muffin Glutenvrij gegeten!!! Mijn complimenten!!!

12. Nederlands Goor

Bart Pijfers

Kwaliteit prijs verhouding prima. Lekker eten en goede bediening. Gezellige locatie.

13. Nederlands Goor

Henk Blaauw.

We zochten iets in de omgeving van Hellendoorn waar je lekker kon eten met vrienden. We kwamen uit bij de Olde Smidse in Goor. De menu-kaart stond ons aan. We wisten niet wat ons te wachten stond. We hadden gereserveerd en bij binnenkomst werden wij zeer gastvrij ontvangen. Nadat wij ons genesteld hadden kwam de bediening voor een drankje. Na enige tijd werd de menu-kaart gebracht. De keus voor het hoofdgerecht was gauw gemaakt. Het bleek een goede keus te zijn wat wij kozen. Het vlees was boterzacht, goed gekruid. Met daarbij gebakken aardappeltjes, frites en een heerlijke schaal met sla aangemaakt met diverse kruiden en vloeibare toevoegingen. Wij hebben erg genoten van het eten en komen zeker weer terug. De bediening laat niets te wensen over, vooral zeer vriendelijk. Voor ons een tien met een griffel. Ook namens onze vrienden uit Dwingeloo.

14. Nederlands Goor

Altijd gezellig, goed eten en vriendelijk personeel!

15. Lunchroom Goor

Slechte ervaring mee.
    We hebben online broodjes besteld.
    Na lang wachten maar eens gebeld, en wat bleek... Dit deden ze niet meer.
    geen excuses... Het was nu eenmaal zo.
    Dus nooit meer bestellingen van onze kant! Waardeloos

Petra en Gerard

Het totaalplaatje is hier niet goed bevallen. Kwaliteit was ver te zoeken en het personeel niet vriendelijk tegen elkaar en klanten. 1 keer nooit weer!

1 keer de angus burger niet doorgebakken en nu de 2e keer de halve haan schotel niet te eten. De haan in de magnetron ontdooit en daarna in de frituur. Absoluut erg!! Alles smaakt naar vet, voor mij nooit meer en dat voor 8 euro👎

Bart Hissink

Geweldig restaurant waar je altijd heerlijk rustig kon eten. Goede kok en persoonlijke bediening. Nu kun je daar nog steeds heerlijk eten, maar dan kun je beter wel reserveren.

19. Chinees-Indisch Goor

Het eten smaakt altijd erg goed, en het personeel is erg vriendelijk. Vooral de babi pangang is erg lekker. Ook de bereidingstijd was snel.

20. Turks Goor

Prima eten, Late bezorging duurt pak en beet 1 uur.

21. Nederlands Goor

Je weet wat je krijgt bij de Smidse en dat is ook de charme. Daarnaast is de bediening echt een voorbeeld van klantvriendelijkheid. Naast eten kun je er ook perfect een avond doorzakken. Dik in orde!

22. Snackbar Goor

Heerlijke patat, en de heerlijkste bal!

Bijzonder goed gegeten bij dit gemoedelijke restaurant in de Hof van Twente. We waren met drie personen en hebben genoten van de verschillende gerechten. Bij het serveren van de gerechten werd het een en ander uitgelegd over de bereiding en de herkomst van de heerlijkheden. De kwaliteit van het geheel was echt zeer hoog! Een aanrader.

24. Internationaal Goor

Tom en Ans van der Hoff

Het Grand cafe de Zon, naast de kerk in Goor was een ontdekking.
    Uitzonderlijk smakelijke en goed gedoseerde verwengerechten met stijl.
    De gastvrije en gepassioneerde bediening maakten dat we diverse malen terugkeerden naar dit gezellige restaurant in de Kerkstraat 20
    Tel 0547-272025

edith den elzen

Eten was oké. Hebben daar 2 witte droge wijn bij besteld, 4,40 euro volgens de kaart voor 0,2 liter. Bij het afrekenen werd er 8,45 per 02,liter berekend met de mededeling dat mevrouw een andere wijn voor ons ingeschonken had!!! Deze mevrouw had ons geen enkele keus gegeven, zodat wij ons zeer belazerd voelden en echt nooit meer daar zullen gaan eten. Hoort zegt het voort!.

26. Nederlands Goor

Tonny Kranenberg

Aan het einde van het tennisseizoen een avondje uit in eigen woonplaats Goor bij de, voor ons allemaal vertrouwde, Olde Smidse. Als vanouds was het sfeervol en gezellig. Voor een eerste drankje kregen we een plekje buiten. Met een stokbroodje en sausjes en attente bediening, onstond er meteen een fijne sfeer. Voor het eten verkozen we een tafel binnen. De gerechten waren voor iedereen (8) gelijk op tafel en het was allemaal super lekker. Ondanks de drukte was er aandacht voor ons en bleven de medewerkers attent en vriendeljik. Zoals we van een avondje Smidse gewend waren, werd ook deze avond super leuk en hebben we tegen een goede prijs heerlijk gegeten.

Sch.

De pluspunten: Met stip op 1, het eten! Alles was met de grootste zorg bereid, van het kleine aperitiefje van vis dat we allen kregen aangeboden als opwarmer tot de voorgerechten (in ons gezelschap onder andere voortreffelijke champignons in een krokant jasje met een gemengde salade met truffelmayonaise, een uiterst smakelijke mosterdsoep met spekjes en aspergesoep met boerenroom) en van de hoofdgerechten (entrecôte met de beste kruidenboter die ik tot dusver heb mogen proeven, zalmfilet met een verrukkelijk kruidenkorstje en zeewiersalade en een botermalse tongfilet) tot de nagerechten (onder andere eigengemaakt mango-, amarena- en vanille-ijs). Alles was boordevol van smaak, precies op temperatuur en gaarheid en oversteeg in alle opzichten de prijs-kwaliteitverhouding. We waren met ons gezelschap van vier het er unaniem over eens dat dit voor ons allen het beste diner sinds lange tijd was.

Dan de bediening. We werden geholpen door een uiterst vriendelijke, beleefde en competente ober, nooit opdringerig, steeds attent. Bij het bestellen en serveren van iedere gang werden we begeleid en werden ons korte toelichtingen gedaan over gerecht en ingrediënten. De bediening oversteeg die van de meeste restaurants, waar vaak weinig tijd genomen wordt voor gasten en men geen waarde hecht aan het creëren van de sfeer van een avondje eten op zich. Zo niet in An d`Olde Putte, waar de gastheer zich ervoor inzet om zijn gasten een complete ervaring te geven, waarbij de nadruk wordt gelegd op een ontspannen sfeer, uitgebreide informatie en veel warmte en hartelijkheid.

Waar we allen ietwat verbaasd over waren was de ambiance. Waarschijnlijk is authenticiteit waar men bij het aankleden van het restaurant op heeft ingezet, echter stond de inrichting enigszins in contrast met het kwalitatief zo hoogstaande eten en de professionele bediening. Zoals bij alles is dat een kwestie van smaak, ik was er zelf tot op enige hoogte ook wel van gecharmeerd (het is alsof je plotsklaps een jaar of 50 teruggaat in de tijd, met veel hout, stenen tegels en een gezellig snorrend kacheltje).

Al met al werd dit restaurant precies de onverwachte verrassing waar je op hoopt bij het bezoeken van een onbekend restaurant en verheugen we ons nu al op de volgende keer, die zeker komen gaat! Grote complimenten aan de chef en ober!

28. Lunchroom Goor

Fam. Sturing

Vandaag, 23 mei, via het bestelformulier op de site een bestellng gedaan met de mededeling dat wij deze kwamen halen. Bij aankomst was het bedrijf gesloten, waarvan geen enkele melding op de site stond en bij onze bestelling kregen wij het bericht dat deze was verzonden, zonder enige mededeling dat ze gesloten waren.
    Dus over eten & drinken, prijs / kwaliteit kunnen wij geen beoordeling geven, maar de service is ver onder de maat. Gelukkig was een cafetaria even verder, wel open en daar hebben wij de bestelling gedaan en de prijs / kwaliteit was daar uitstekend!

29. Internationaal Goor

Prijs-kwaliteit is totaal niet in verhouding! Voor een simpel broodje wordt 9 euro gevraagd! Zelfs in de drukkere grotere plaatsen liggen de prijzen lager en is de kwaliteit een stuk beter! Redelijk lang op bediening gewacht. Jong en onervaren. Kom hier niet weer voor een lunch. Jammer.

30. Snackbar Goor

Gewoon lekker!! Eten top!!