Restaurant An d'Olde Putte in Goor

• Vermaak
  4. Betalen Visa Master Card pin American Express

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1199958745 99
1412092446 80
1479082036 92
1657720941 89

1. Heerlijk gegeten, mooie eigengemaakte producten heerlijk vlees! De bediening was erg prettig en nam alle tijd. Voor herhaling vatbaar!

2. Ton van den bersselaar

Heel lekker gedineerd, kruiden en fruit uit eigen tuin, hele persoonlijke bediening, veel kennis over de gerechten, zowel mooie dinerkaart voor vlees als vegetarisch, echt een aanrader!!

3. Zeer goed gegeten en vriendelijke bediening. Bij het zien van de locatie verwacht je dit niet meteen.

4. Arno brinkhuis

Wij komen hier regelmatig. Eten is altijd perfect. Bediening is top. Echt een aanrader

5. Perfecte bediening. Lekker eten. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.
    Voor herhaling vatbaar.

6. Vertaal van English naar Nederlands

Amazing food in an intimate setting and a fantastic waiter. Been here twice now, and on both times everything was just spot on. Every dish is full of flavor and the ingredients are chosen with love and care. They also utilize a lot of self-grown herbs, berries and even flowers in the seasonal dishes. Simply a fantastic restaurant - you do not want to miss this pearl!

7. Jaco en Nellie van Leeuwen

Fantastisch gegeten (entrecote) leuke bediening en een ervaring om nooit te vergeten.

8. Bart Hissink

Geweldig restaurant waar je altijd heerlijk rustig kon eten. Goede kok en persoonlijke bediening. Nu kun je daar nog steeds heerlijk eten, maar dan kun je beter wel reserveren.

9. Bijzonder goed gegeten bij dit gemoedelijke restaurant in de Hof van Twente. We waren met drie personen en hebben genoten van de verschillende gerechten. Bij het serveren van de gerechten werd het een en ander uitgelegd over de bereiding en de herkomst van de heerlijkheden. De kwaliteit van het geheel was echt zeer hoog! Een aanrader.

10. edith den elzen

Eten was oké. Hebben daar 2 witte droge wijn bij besteld, 4,40 euro volgens de kaart voor 0,2 liter. Bij het afrekenen werd er 8,45 per 02,liter berekend met de mededeling dat mevrouw een andere wijn voor ons ingeschonken had!!! Deze mevrouw had ons geen enkele keus gegeven, zodat wij ons zeer belazerd voelden en echt nooit meer daar zullen gaan eten. Hoort zegt het voort!.

11. Sch. 25 punten

De pluspunten: Met stip op 1, het eten! Alles was met de grootste zorg bereid, van het kleine aperitiefje van vis dat we allen kregen aangeboden als opwarmer tot de voorgerechten (in ons gezelschap onder andere voortreffelijke champignons in een krokant jasje met een gemengde salade met truffelmayonaise, een uiterst smakelijke mosterdsoep met spekjes en aspergesoep met boerenroom) en van de hoofdgerechten (entrecôte met de beste kruidenboter die ik tot dusver heb mogen proeven, zalmfilet met een verrukkelijk kruidenkorstje en zeewiersalade en een botermalse tongfilet) tot de nagerechten (onder andere eigengemaakt mango-, amarena- en vanille-ijs). Alles was boordevol van smaak, precies op temperatuur en gaarheid en oversteeg in alle opzichten de prijs-kwaliteitverhouding. We waren met ons gezelschap van vier het er unaniem over eens dat dit voor ons allen het beste diner sinds lange tijd was.

Dan de bediening. We werden geholpen door een uiterst vriendelijke, beleefde en competente ober, nooit opdringerig, steeds attent. Bij het bestellen en serveren van iedere gang werden we begeleid en werden ons korte toelichtingen gedaan over gerecht en ingrediënten. De bediening oversteeg die van de meeste restaurants, waar vaak weinig tijd genomen wordt voor gasten en men geen waarde hecht aan het creëren van de sfeer van een avondje eten op zich. Zo niet in An d`Olde Putte, waar de gastheer zich ervoor inzet om zijn gasten een complete ervaring te geven, waarbij de nadruk wordt gelegd op een ontspannen sfeer, uitgebreide informatie en veel warmte en hartelijkheid.

Waar we allen ietwat verbaasd over waren was de ambiance. Waarschijnlijk is authenticiteit waar men bij het aankleden van het restaurant op heeft ingezet, echter stond de inrichting enigszins in contrast met het kwalitatief zo hoogstaande eten en de professionele bediening. Zoals bij alles is dat een kwestie van smaak, ik was er zelf tot op enige hoogte ook wel van gecharmeerd (het is alsof je plotsklaps een jaar of 50 teruggaat in de tijd, met veel hout, stenen tegels en een gezellig snorrend kacheltje).

Al met al werd dit restaurant precies de onverwachte verrassing waar je op hoopt bij het bezoeken van een onbekend restaurant en verheugen we ons nu al op de volgende keer, die zeker komen gaat! Grote complimenten aan de chef en ober!

12. Anton

13. Moeder en dochter

Vanavond onverwacht heerlijk gegeten. De verassing begon met een lekker zalmgerechtje van de zaak.
    Ons voorgerecht was zo ongelofelijk lekker dat wij halverwege van bord hebben geruild om elkaar de lekkernijen te laten proeven! Het hoofdgerecht, de hertenragout, was ook fantastisch van smaak om van de bijgerechten maar te zwijgen. Zelfs de aardappeltjes en de appelmoes smaakten als nooit tevoren. Reken daarbij de goede bediening en onze avond kon niet meer stuk!

14. Wij hebben hier op zaterdag 18 augustus met z'n 2'en gegeten. Wat ons als eerste opviel was de profesionaliteit van de gastheer. Ik heb zelf 20 jaar in de horeca gewerkt als gastvrouw, waarbij ook nog een aantal jaar in mijn eigen zaak dus ik weet waar ik over praat. Hij was zeer beleefd en voorkomend, kende de menukaart en gaf goede uitleg. Het eten was van een uitstekende kwaliteit. Voorgerechten qua hoeveelheid precies goed en prima bereid. Bij het hoofdgerecht waren de groentes beetgaar, frisse salade en lekkere gebakken aardappeltjes. Ik had een entrecote die precies goed was en de tong van mijn man smolt op de tong. Heerlijk wijntje erbij en het bier getapt in een schoon glas, wat op de juiste manier werd aangepakt. (onderaan en niet aan de rand).
    Wij wonen zelf in het Noordwesten van het land, maar zijn hier regelmatig en wij komen zeker terug.

15. wawollie kringloop

We zijn er met onze grote kringloop groep al een paar keer geweest.
    Op ons verzoek maken ze vegetarische en veganistische
    hapjes/eten.
    Altijd erg lekker en creatief.
    De complimenten. Deze mensen hebben hart voor hun zaak.
    Groet, Anke Nijhoff

16. Victor en Riet van Oldenleungen

Zowel mijn vrouw en ik, hebben enorm genoten. Het was, al met al, goed toeven. Vriendelijke bediening en gezonde kost. "Neujt mier sluich in de hjoet, eate biej Visser deujt de maains goed!" We komen beslist terug.

17. Derk-Jan is een prima vakman en de dames Amy en Joline zijn ook niet voor de poes. Ze leggen geduldig uit wat ze geserveerd hebben en als een hoogbejaarde gast niet direct snapt wat een amuse is, vertellen ze nog een keer wat deze overheerlijke verrrassing inhoudt. Over inhoud gesproken: de menukaart bevat een rijke sortering vlees en vis. Keus genoeg en de prijzen zijn matig. (De vegetarische afdeling hebben wij nooit bezocht, dus daarover geen mening). Wel over de kopieuze dessertkaart, om van de dronken sultan en de rijke koffiekeuze maar te zwijgen, deze kok verstaat zijn vak. Meermalen per jaar vertoef ik met mijn gasten graag in dit fijne en gezellige restaurant. Een aanrader.

18. J.M.C.Hoek

In het laatste half jaar van 2009 een 3 maal uitgebreid wezen dineren en wij zijn bijzonder aangenaam verrast over zowel de kwaliteit van het eten en de meer dan voortreffelijke bediening.
    Het was in alle opzichten uitstekend. Hier weet men wat gastvrijheid is en er wordt met liefde en vakmanschap gekookt.
    Het was geweldig, familie Visser nog maals onze dank.

19. Herman B

Gisteren uiteten geweest, in één woord heerlijk. We werden zelfs verrast met een heel bijzondere amuse. Je kunt zien dat het eten met liefde is bereid.

20. Marco Veldhuis

Helaas geen al te beste ervaring. Vorige week hier wezen eten en het viel ronduit tegen. We kregen de indruk dat alles uit de frituurpan van de inpandige snackbar kwam. Het eten was smakeloos en vet en overgoten met saus. De wijn was prima.

Wat ook vervelend is: de lokale alcoholisten die aan de bar zitten. Dat bevordert de eetlust helaas niet. Eens maar nooit weer dus.

2,6
  21. Dirk-Jan & Jolande

fam. Visser bedankt voor de heerlijke pudding, en zonder jullie aardappelsalade is onze kerst niet compleet. Complimenten

22. Het eten was van een uitmuntende kwaliteit. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Een restaurant(je) waar met veel liefde voor het vak wordt gekookt en bediend. Zeer de moeite waard!

23. Oemph, wat een tegenvaller. In de buurt op vakantie en obv onderstaande recensies hier gaan eten. We hadden beter door de McDrive kunnen rijden. Dat is lekkerder, sneller, goedkoper en een betere bediening. Verdient het woord restaurant niet!

1,5
  24. Vraag de chef je te verassen. Nog nooit in mijn leven heb ik beter gegeten,met alle commentaar hoe het klaar is gemaakt, verklaring van de wijn, toetje dessertwijn. Dit is geen waar voor je geld, dit is weggeven!!!!

25. Richard Kerkhoven

In één woord uitstekend.

26. Fijn Proever

Een plaats waar je echt een avondje kunt vermaken, echt waard voor je geld