Golden House in Goes

Bezorgrestaurants in de buurt van Golden House

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1321020082 78
1332012902 80
1419955455 83
1441941093 78
1474919550 78

1. Astrid en Peter de Kan

Heel goed gegeten en vriendelijk personeel.

2. Esther Siereveld

Omdat het erg druk was bij de afhaal, besloten om het maar ter plekke op te eten. Tafel voor één, mocht zelf een plekje kiezen. Ondanks de drukte snel bediend. Erg aardige bediening, ik vond het eten erg goed en de wijn erg lekker. Ik kom hier zeker nog eens terug.

3. Uitstekend restaurant. Ik kom hier al vele jaren en altijd met veel plezier. Bediening is vriendelijk en attent dankzij Katherine en/of Christa. Ook een jongeman is heel aardig en attent. Het eten is heel lekker, altijd voldoende en verzorgd opgediend. De ruimte is prettig voor allerlei gesprekken: vrolijke en serieuze. Er is een aangename akoestiek, zelfs wanneer het er druk is. Jammer is wel dat de Chinese dochtertjes er niet meer zitten te tekenen en te kleuren. Ze zijn gedigitaliseerd, liggen aan de monitor of staren in een laptop. De tijden veranderen, helaas. Ik hoop dit aangename restaurant nog dikwijls te kunnen bezoeken.

4. S. Katsman

Hele goede ervaringen bij Golden House. Ze waren zeer begripvol toen we de eerste keer wegens ziekte moesten afzeggen. Mijn ouders kregen beiden een attentie heel aardig!

5. Éen van mijn favoriete restaurants is Golden house, altijd kwaliteit, service en top bediening. Wij komen hier graag eten en ga zo door.

6. Koffie niet lekker, erg bitter van smaak en heeft een onaangename geur. Frisdranken worden uit flessen geschonken, 9 van de 10 keer zit er geen prik meer in. In het restaurant hangt een onaangename wc / riool geur. Dit is jammer want het maakt het plaatje niet compleet dat aangezwengeld eten op drukke dagen heel lekker kan zijn. Er valt nog te verbeteren.

7. Rijsttafel afgehaald, met extra sate, kroepoek en gebakken banaan. Service was goed, eten was heerlijk, wij eten van een rijstafel twee personen twee dagen.
    Enige wat we te kort komen dan is nasi, want er zit 1 bak nasi bij voor twee personen, grote bak, i.p.v kleine bak, eigenlijk zouden ze twee kleine bakjes moeten doen want die grote is eigenlijk meer voor anderhalf persoon. Nu eten mannen toch al meer dan vrouwen, soms ook wel andersom maar vaak is de man een grote eter.
    Alles zag er top uit en gaar, de saté was alleen iets te droog en niet sappig. Eten zag er uitnodigend uit, het is dat we gaan verhuizen 350 kilometer verderop, anders zouden we toch vaker halen hier.

8. Cor en Catrien van der Bliek

Eens in de de 5-6 weken gaan we hier eten, meestal van het gevarieerde buffet incl. drankjes.
    Uitstekende prijs/kwaliteit en fijne bediening.
    Misschien is de sfeer niet uitgesproken Chinees, eerder modern, maar dat is eerder een verademing dan een nadeel.
    Echte aanrader!

9. Met een grote groep hier gegeten, wij aten van het buffet. We waren erg welkom en vriendelijk ontvangen. Zodra ik mijn eerste hap nam stikte ik gelijk in een stuk vlees, ik heb hier in het toilet twintig minuten moeten worstelen om dit uit mijn keel te halen. Toen ik hier wat over zei tegen de eigenaresse, sloeg de sfeer helemaal om. Het bestond niet dat er een bot in haar vlees zat en dat ze het bewijs wou zien. De bediening, een sympathieke man en vrouw, was erg vriendelijk en attent. Ik ben hier al meerdere keren wezen eten en ze blijven maar zeggen dat ze nog geen pin-automaat hebben, dit doet mijn gedachtes over zwart geld niet ten goede.

v/d Zwaan

10. We waren op een gegeven moment de enige klanten. De zeer vriendelijke bediening liet soms wat op zich wachten, omdat er (zoals altijd bij dit restaurant) weer zeer veel afgehaald werd.
    Het eten was over het algemeen goed. Alleen de tomatensoep die mijn dochter en schoonzoon hadden zorgde ervoor dat hun verkoudheid heel goed los kwam. Veel te heet (de smaak). Fout van onszelf was om dat niet te melden.
    De kippensoep van andere dochter was wel goed. De Ti-Pan gerechten werden, zoals wel beloofd was, helaas niet aan de tafel "bereid". M'n vriendin had Ti-Pan slibtong, maar dat leek meer stukjes kibbeling. Maar wel lekker.
    De kinderen hadden een uitgebreide rijsttafel, en die was uitstekend, net zoals mijn Ti-Pan met ossenhaas!
    Voor de jongste van het gezelschap werd een bordje bijgezet, zonder dat ze wat hoefde te bestellen. Er was, zoals altijd, toch meer dan genoeg.
    M'n schoonzoon stuurde later een berichtje dat hij nog nooit zo lekker Chinees had gegeten!! Dat mag ook vermeld worden.

11. Anoniempje

Al voor de vierde(!) keer een foute bestelling mee gekregen! Ook de mevrouw vóór mij kwam terug met de verkeerde bestelling en was heel boos!
    De miniloempia's waren veel te bruin en leken opgewarmd. Ook de banaan in deeg smaakte naar oud vet.
    Toen ik de klacht meldde werd ik zéér klantonvriendelijk te woord gestaan en ze lieten mij niet uitpraten. Er is maar één conclusie: de maat is nu vol en ik kom hier nóóit meer terug, dan maar liever wat verder rijden!

12. Gisteren weer heerlijk gegeten, zeker een aanrader. Leuke bediening, in een woord prima.

Jan en Louise Bolier

13. Corina Leemans

Super goed gegeten. Heel vriendelijk personeel. Echte aanrader!

14. Erik en Ellen Vrijdag

We waren onderweg van Stellendam naar Terneuzen, het was etenstijd. Even gegoogeld en de Golden House kwam er volgens de recensie's goed uit, dus hier naar toe gereden om even wat te eten.

Wel hier komen we graag terug. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. De smaak van het eten is vers en puur. Dat dit restaurant tot de tien beste Chinese restaurants van Nederland behoorde is duidelijk, en het is niet meer dan logisch dat onze stem krijgen voor een plek in de top 5 van 2015!!!

De service van de bediening is perfect, gastvrij en uitermate vriendelijk, de sfeer is goed, juiste inrichting, Oosters en toch niet dat overduidelijke Chinees of Indisch van rode lantaarns of wajang poppen, gewoon heerlijk rustgevend en warm. Het eten wat wij besteld hebben de rijsttafel Asian, was perfect bereid, mooi in balans van smaak en met zorg samengesteld. Het was gewoon goed of eigenlijk perfect, ook de grootte van de porties waren in balans hetgeen wat geserveerd werd was voldoende en we konden supplement krijgen, maar dit was niet nodig. Heerlijk en voldoende. De prijs in verhouding tot de kwaliteit? Ik denk veel te laag voor deze kwaliteit, zou meer gevraagd mogen worden als ik naar de diverse "top" restaurants kijk en vergelijk!

Ik durf te stellen dat U hier voor weinig geld een perfecte rijsttafel kunt genieten!! voor ons zeker het omrijden of er naar toe rijden waard!

Erik En Ellen
    Maandag avond 23-03-2015

15. Na lange tijd deze Chinees bezocht. Vooraf de bestelling telefonisch doorgegeven. Moest even wachten, doch was het waard. Lekker gegeten en de porties waren voldoende.

16. Je kunt hier 's weekends gebruikmaken van het onbeperkt buffet a 16,50 p.p. resp. 22,50 p.p. all-in. Ik ben hier met mijn 2 ooms en moeder, op traktatie van een van de ooms, drie weken terug op een doordeweekse dinsdag wezen eten. De ooms hadden de Golden House rijsttafel, en mijn moeder en ik de Kantonese rijsttafel. Dit alles vergezeld van twee potten heerlijke jasmijnthee. We smulden van elkaars rijsttafel en het was bijzonder smakelijk allemaal. Wij kregen pittige soep en loempiaatjes met chilisaus vooraf. Het hoofdgerecht, waaronder ossenhaas, knoflook-kip, tong/garnalenmix en peking eend, was super lekker. We kregen een bolletje ijs met slagroom als afsluiter. De serveerster kwam geregeld langs om te vragen of alles naar wens was. Wat we niet op konden, hebben we laten inpakken om thuis nog eens van na te genieten. Na afloop mocht mijn moeder nog even op de elektrische piano spelen, die in de garderobe staat, en hebben we nog verder van gedachten gewisseld met de bediening.

Dit restaurant behoorde in 2014 tot de tien beste chinese restaurants van Nederland en verdient onze stem voor een plek in de top 10 van 2015. Hier komen we graag terug (ook voor afhaal).

17. Meestal halen we eten af en dat is heel redelijk. Een enkele keer eten we in het restaurant, en ondanks dat het altijd tegenvalt, blijven we hardnekkig terugkomen :-). De sfeer is zeer matig, er zitten altijd familieleden aan een tafeltje die op je bord kijken, en het is er eigenlijk altijd stil, weinig mensen.

Vanavond was het echt hopeloos. We hebben gebruik gemaakt van het lopend buffet en dat was geen goede keuze. Alles stond er veel te lang, was lauw en niet lekker.

Maar het toppunt van de avond was nog wel dat we een half bolletje ijs dat onze kleine man van 4 had gegeten moesten afrekenen als een volwaardig ijsje. Nota bene hadden we de serveerster al gemeld dat hij amper iets zou eten en dat we zijn drankjes zouden afrekenen. Wij hebben de volle mep betaald van 22,50 euro pp en bij het slechte eten ieder 2 drankjes besteld. Ik was zo verbaasd en verbolgen over het feit dat we een half bolletje ijs moesten afrekenen, dat we de koffie en thee maar hebben laten zitten.

Ik heb hen al gemeld dat we in dit restaurant niet meer zouden komen, en dat we deze ervaring als reclame zouden meenemen. Dit is het begin, doe er uw voordeel mee.

18. Op nieuwjaarsdag zijn wij met de familie hier wezen eten. Bij binnenkomst was het super druk. We werden ondanks de drukte vriendelijk ontvangen, en hebben heerlijk gegeten en ons erg vermaakt. Ook kregen we een rondje van de zaak vanwege de drukte. Het ambiance is top en alles zag er keurig verzorgd uit. Binnenkort worden we weer uitgenodigd, verheug me nu al op... heerlijk!

19. p.b.knook

Wij zijn gaan eten op nieuwjaarsdag en het eten was goed maar de bediening was beroerd, iedere keer waren de schalen leeg er werd niet bijgevuld, wij zijn daar twee keer geweest maar gaan daar nooit meer naar toe. Sorry dat ik dat moet schrijven maar de reacties van andere bezoekers waren ook niet fraai. Piet en aanhang.

20. Dit is zeker een goede Chinees , zeker in vergelijking met die in de al dan niet directe omgeving, maar 10-en en 9-s is in mijn beleving wel overdreven. Een zeer uitgebreide kaart zoals we die van een Chinees gewend zijn (veel gerechten) en met name bij de afhaal zag het er erg druk uit. Is een aparte ruimte dus geen last van. Het zou van mij wel wat ' Chinezer' mogen: beelden, aquarium, muziek. In de oosterse restaurants wil men nogal eens flink vesin gebruiken (smaakversterkend), maar das me hier niet opgevallen . Kortom: lekker Chinees gegeten en iets minder Chinees gezeten. Wel voor herhaling vatbaar.

21. Nog steeds ga ik hier met veel plezier naartoe. Gisteren daar weer wat eten wezen bestellen en weer super gegeten. Ik heb genoeg over zodat ik er nog een keer van kan eten. Ik kom hier al jaren en blijf hier zeker bestellen. Hou dit niveau vol!!!

22. Met mijn familie in één van de beste restaurants gegeten. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. De smaak van het eten is vers en puur. Entourage is top en uiterst schoon. Hier zullen we vaker komen..toppie!

23. Ik ben vanavond wezen eten bij Golden House, het was heel rustig. Het is een klein restaurantje wat op zich wel gezellig is, het ziet er allemaal netjes uit. Hier en daar wel een vlekje op het bord maar dat is niet het grootste probleem. Eten was prima, goede porties en goede smaak. Bediening was ook erg vriendelijk. De dessertkaart ziet er wel een beetje oud en onprofessioneel uit maar dat is ook weer niet het grootste probleem. Het was wel jammer dat er wat fruitvliegjes rondvlogen die steeds maar op en rond je eten zaten, zo kon je niet echt rustig eten. Verder was alles prima.

24. Familie geluk

Met de familie gegeten in één van de beste Chinees restaurant, en terecht! Het eten was heerlijk, de bediening was top. Het restaurant is erg mooi en schoon en hier zullen we iedereen aanraden, toppie!

25. Een uur en een kwartier binnen gezeten om op 2 loempias te wachten, terwijl er verschillende mensen die achter mij besteld hadden eerder weg waren... Ronduit waardeloos!!

26. Wat een restaurant! Gisteren gewokt met een vriendin. Ik wilde de soep overslaan, omdat ik vegetarisch eet. Toen werd er gelijk veg. tomatensoep aangeboden en later werd er nog 2 keer aangeboden dat als er niet genoeg vegetarisch was bij het buffet, dat met alle plezier voor mij gemaakt kon worden. De kwaliteit van het eten is beter dan ik waar ooit heb meegemaakt. Het is een klein restaurant en niet een 'eetschuur'. Mooi ingericht en wat een leuk & ontspannen personeel, echt super!!

27. Een geweldig goed restaurant. Uitgeroepen als top 11 van Nederland en als enige in Zeeland. Mijn complimenten voor het heerlijke eten en bediening. Van harte aanbevolen.

28. Goede kok, goed eten. Alleen afhalen van meer dan 3 gerechten gaat fout. Dat overkwam mij op eerste kerstdag. Moest ik terug omdat de bestelling niet klopte. Krijg je te horen, "mevrouw dat hebt u niet besteld!". De organisatie laat te wensen over. Een verpest kerstmaal van bijna 100 euro. Daar ga ik echt niet meer bestellen.

29. Jos Rampart

Uitstekend restaurant. Fraaie sfeervolle inrichting. Attent en vriendelijk personeel. Aan de buitenkant zou je niet zeggen dat er binnen zoveel kwaliteit wordt geboden. Van harte aanbevolen.

30. Altijd heerlijk om hier te komen eten of om af te halen. Wat een vriendelijke mensen en zeer ruime porties. Heel veel aanbod van verschillende gerechten. Je wordt hier altijd vriendelijk geholpen, en meestal is je eten snel klaar. Ik vind het nog steeds het beste Chinees restaurant van Goes en omgeving.

31. Angelina

Wij gaan graag eten bij Golden House. Heerlijke gerechten vooral de Tipangerechten zijn een aanrader. Je kunt van de kaart bestellen maar ook het buffet is heerlijk. Zeer vriendelijk personeel. Ook de eigenaar komt altijd even langs om te vragen of het smaakt heeft voor iedereen een vriendelijk woord. Dit is dan ook een restaurant waar we graag komen.

32. Dream4Kids

Vrijdag 11 mei 2012 heeft Golden House in Goes heerlijk eten geserveerd voor een Dream4Kids droomdag. De gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaresse en haar personeel geven wij een tien! Het eten was heerlijk en het restaurant ziet er mooi uit! Het lekkere eten werd op mooi servies geserveerd. Golden House hartelijk dank voor uw gastvrijheid, vriendelijkheid, heerlijke eten en uw geweldige steun aan de Dream4Kids droomdag!

33. vriendelijke bediening, lekker eten, mooie sfeer...

34. We hebben na lange tijd weer eens wat eten afgehaald bij Golden Hous in Goes.
    Het was HEEL erg SLECHT de saté niet gaar de Koe loe yoek niet gaar harde vleesballen en het deeg niet gaar,kortom hier komen we niet meer.

35. De verbouwing is geslaagd. Het restaurant heeft nu een frisse uitstraling maar heeft de gezellige sfeer van voor de verbouwing weten te behouden.

Het eten is goed en naar prijs kwaliteit verhouding in orde.

Prima chinees restaurant om te eten. Bediening deed erg haar best om de klant goed en juist te bedienen.

36. Karel En jacqueline

We hebben ons bij een boezoek aan Goes laten leiden door deze app. Daarbij kwamen we in aanraking met Golden House. Een recent verbouwd restaurant met een hedendaagse inrichting waarbij het traditionele aquarium en de rode lampions niet meer te vinden zijn, heeft ons verrast. Vriendelijke bediening en een prettige sfeer. Gewoon een prima eetadres.

37. Laatst wezen eten met de familie, het restaurant is pas geheel verbouwd/vernieuwd van top tot teen, het ziet er top uit. Het ambiance is zeer smaakvol en de bediening is zeer vriendelijk. Het eten is altijd lekker en we komen al 20 jaar . Al met al is met deze verbouwing compleet top restaurant geworden en de toiletten zijn zeer mooi en schoon. Golden House ga zo door en jullie hebben zeer goede smaak qua inrichting.

38. Ga altijd afhalen, ken het restaurant verder niet. Wel eens doorheen gelopen, beetje belegen en versleten is mijn indruk maar dus geen mening over de bediening bijvoorbeeld. Tja dan het eten, Chinees heeft niet echt mijn voorkeur, ben meer op Indisch eten georiënteerd (kom oorspronkelijk uit de weduwe van Indie, google maar op Tante Lien) Toch als ik eten ga afhalen ca 1x per maand dan kom ik hier weer uit. Zegt dat genoeg? Ruime en vers gemaakte portie's, prima en vriendelijke bediening aan de afhaalcounter. Kan m.i. niet veel beter (voor een chinees dan hè :-)) Oh ja de sambal is prima om in de koelkast te bewaren voor mn eigen sambal goreng boontjes!

39. Laatste weekend Juni 2011, voor 14 personen gemengde rijsttafel besteld. Erg goed eten, genoeg voor 14 personen, precies op tijd klaar met het ophalen, leuke eigenaresse (Mevr. Ti?), belde 2 uur later zelfs nog of alles OK was geweest.

Dus echte aanrader.

40. Kom hier al jaren en zeker een van de betere Chinees in de regio. Personeel zijn erg vriendelijk en ben fan van de bazin. Het eten is altijd vers en heerlijk. Ik hoop nog vele jaren te mogen komen.... ga zo door.

41. me 22 punten

Ik vind het eten niet meer zo lekker als vroeger. De loempia's drijven in de olie, de nasi is ook niet echt super.

Nu rijden we maar een eindje verder, waar het beter is.

42. Het eten in Golden House is geweldig lekker. Laat het maar een afhaalrestaurant blijven. De inrichting van het restaurant is niet met de tijd mee gegaan. Vloerbedekking is heel erg vies.

43. Dit restaurant is wat mij betreft top!

Ben hier al vaker wezen eten.

En we hebben ook vaak genoeg hier ons eten gehaald.

Laatst was ik met een vriend wat wezen eten en we werden vriendelijk ontvangen.

Ik heb het gerecht Chang shan you besteld.

Dit is een combinatie van varkensvlees, kip en rundvlees in een lekkere licht pittige saus.

Was echt voortreffelijk en zeker 1 van mijn favoriete gerechten.

Die vriend van mij had dit ook genomen en vond het ook erg lekker.

De vrouw die onze jas aanpakte en naar onze tafel begeleidde, was echt super aardig.

De dame die ons eten kwam serveren was ook zeer vriendelijk.

En het is ook een goede kwaliteit voor een aangename prijs.

Zeer goed te doen dus!

Mooi restaurant, keurig en netjes schoon.

44. We komen hier al jaren. Prima Chinees, lekker eten, goede bediening. Je kunt ook telefonisch bestellen. (erg makkelijk, vooral in het weekend want dan is het erg druk)

45. Alie Heerspink

Kom zéker al 20 jaar bij Golden House. Zéér vriendelijke bediening, goede kwaliteit eten. Voor afhalen kun je bestellen per telefoon en het staat klaar op afspraak, handig als het druk is. Het maandmenu is fantastisch en "lekker" veel.

46. Het afhaalmenu voor 2 personen is echt geweldig:niet te duur zeer gevarieerd en compleet en erg lekker; Is nog nooit tegengevallen.

47. Kom hier al jaren, altijd goed eten, echt een aanrader.

En een leuke vlotte bediening.

48. De beste in Goes, ga altijd afhalen, dus geen indruk van het restaurant zelf.

Soms moet je lang wachten door de enorme drukte, vooral in de weekeinden. Maar dat zegt al genoeg voor wat betreft de kwaliteit, een echte aanrader!

49. Katherine

Was geweldig.