1. Je kunt hier 's weekends gebruikmaken van het onbeperkt buffet a 16,50 p.p. resp. 22,50 p.p. all-in. Ik ben hier met mijn 2 ooms en moeder, op traktatie van een van de ooms, drie weken terug op een doordeweekse dinsdag wezen eten. De ooms hadden de Golden House rijsttafel, en mijn moeder en ik de Kantonese rijsttafel. Dit alles vergezeld van twee potten heerlijke jasmijnthee. We smulden van elkaars rijsttafel en het was bijzonder smakelijk allemaal. Wij kregen pittige soep en loempiaatjes met chilisaus vooraf. Het hoofdgerecht, waaronder ossenhaas, knoflook-kip, tong/garnalenmix en peking eend, was super lekker. We kregen een bolletje ijs met slagroom als afsluiter. De serveerster kwam geregeld langs om te vragen of alles naar wens was. Wat we niet op konden, hebben we laten inpakken om thuis nog eens van na te genieten. Na afloop mocht mijn moeder nog even op de elektrische piano spelen, die in de garderobe staat, en hebben we nog verder van gedachten gewisseld met de bediening.

Dit restaurant behoorde in 2014 tot de tien beste chinese restaurants van Nederland en verdient onze stem voor een plek in de top 10 van 2015. Hier komen we graag terug (ook voor afhaal).