1. Van der Zwaan

Met een grote groep hier gegeten, wij aten van het buffet. We waren erg welkom en vriendelijk ontvangen. Zodra ik mijn eerste hap nam stikte ik gelijk in een stuk vlees, ik heb hier in het toilet twintig minuten moeten worstelen om dit uit mijn keel te halen. Toen ik hier wat over zei tegen de eigenaresse, sloeg de sfeer helemaal om. Het bestond niet dat er een bot in haar vlees zat en dat ze het bewijs wou zien. De bediening, een sympathieke man en vrouw, was erg vriendelijk en attent. Ik ben hier al meerdere keren wezen eten en ze blijven maar zeggen dat ze nog geen pin-automaat hebben, dit doet mijn gedachtes over zwart geld niet ten goede.

v/d Zwaan

Vorige recensies van Van der Zwaan

• Beste Chinees van heel Nederland! Ik vond het erg aardig personeel, en we werden goed geholpen! Ook het eten was heerlijk. Super mooi restaurant!