Gratis parkeergelegenheid

do lunch vanaf 10:00 diner tot 19:30
vr lunch vanaf 10:00 diner tot 19:30
za lunch vanaf 10:00 diner tot 19:30
zo lunch vanaf 10:00 diner tot 19:30

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1195834898 87
1206563120 86
1228019565 86
1260204232 78
1582050905 77
1635692017 80
1646420239 78

1. Alles wat er mis kon gaan, ging mis. Reservering was denk ik niet goed doorgekomen, dus werden we in een aparte, koude, ongezellige ruimte gezet waar we zelf nog onze tafels konden klaarzetten omdat dit ook niet gereed was. Vervolgens toch naar een andere tafel gebracht, welke uiteindelijk ook niet goed was, waarna we weer terug konden naar de eerste tafel. Drankbestelling kwam niet goed door. Na uiteindelijk 1 uur zaten we aan ons eerste drankje.

Pannenkoek van 1 iemand uit ons gezelschap kwam pas nadat de rest het eten op had en was tevens niet goed volgens bestelling bereid. Deel van het personeel is jong en onervaren en weet niet goed wat welke pannenkoek is en waarmee deze belegd is.

Tot slot over bovenstaand in gesprek met de leidinggevende, deze had echter totaal geen begrip voor de situatie en vond dat we niet al te hoge verwachting mochten hebben. Kortom, het kwam er op neer dat we niet zo moesten klagen.

Nooit meer terug naar Erve Brooks

1,4
  2. Leuke tafel tussen de kerstboom binnen en buiten, dus echt in feestsfeer en heerlijk genoten van de pannenkoeken echt zalig en een aanrader (vooral de pannenkoek Brooks!)

3. Gerritsen

Belachelijke regeling. Bij bestelling online kan de korting, verkregen door meedoen aan activiteiten, op de pannenkoek niet verrekend worden. Dit staat nergens aangegeven.
    Op zo'n manier wordt je voor 4 personen een tientje door de neus geboord.

4. We hebben 2 uur gewacht tot onze bestelling klaar was! De pannenkoek was van matige kwaliteit. Ik ben niet van plan daar ooit terug te komen.

5. Van reservering tot eten een drama. Gereserveerd in binnentuin, aldaar doorgestuurd naar hoofdrestaurant alwaar te horen kreeg toch in de binnentuin zelf na te vragen. Reservering wel in agenda maar nergens duidelijk waar dan de plek was vrij gehouden. Na toch mee te denken mooi plekje in zaaltje gekregen. Daar ruim 1,5 uur gewacht op pannenkoeken. Friet werd al na half uur gebracht en was dus al lang op. Was duidelijk iets misgegaan aangezien andere tafels duidelijk later besteld en eerder doorgegeven. Om ons heen hadden ze medelijden met ons, maar vanuit management (bij meerdere keren navraag) geen enkel berouw of compensatie. Alleen de vraag: wat wilt u dat we eraan doen? Als we geen kinderen bij ons hadden waren we al lang opgestapt. Uiteindelijk pannenkoek gekregen, waarbij pannenkoek met spek en appel met rauwe appel werd opgediend. Wij komen niet meer terug!

6. We fietsen op 2e paasdag een knooppuntenroute. Hadden trek en dorst. De parkeerplaatsen Bij Erve Brooks stonden ramvol met auto’s. Ik zei tegen m’n vrouw dat we maar beter door konden fietsen. We liepen toch de gezellige tuin in. Het was er druk maar er was toch een tafeltje vrij. Werkelijk binnen 1 minuut kwam er een vriendelijk meisje de drank opnemen. 3 minuten later zat ik aan een heerlijke halve liter Grolsch. De bestelde boeren pannenkoek kwam 12 minuten later. En deze smaakte uitstekend.

7. Bert Eikelkamp

Op 1e paasdag geweest ik had opa's pannekoek 2 plaatjes spek 3 plaatjes worst en de spek skroampkes moest je zoeken met vergrootglas en werd koud geserveerd en bij meer aan onze tafel koud / lauwe pannekoek en word uitgeserveerd met 5 tot 6 borden op 1 arm gewoon opgestapeld dit kan echt niet.

8. Eten was gewoon goed, lekkere ouderwetse lekkernijen bij de koffie. Bediening leuk, vriendelijk en spontaan. Er werd vrij snel een bak water voor de hond gebracht.
    (Die er overigens niets van wou weten)

9. Zeer leuke plek.
    Niet alleen voor kinderen maar ook voor ouderen.
    Zeer de moeite waard om de dag kapot te krijgen.
    Papa en mama hebben savonds rust want de kinderen kunnen wel liggen dan 😊😁

10. Esmée Zuidinga

Het was een lekkere & gezellige ervaring. Super leuk om te combineren met de goed gevulde picknickmand & het blotevoetenland🦶🏼Leuk voor iedereen 👌🏽

11. j jochems

12. Kleine pannekoek spek moest je zoeken en voor bijna alle buitenactiviteiten moet je fors bebetalen zoals het avonturenpad of blotevoetenpad.

13. Vandaag de 90e verjaardag van onze moeder, grootmoeder en overgrootmoeder gevierd en het was geweldig. De 90 jarige stond in het middelpunt, maar ook de achterkleinkinderen en andere gasten werden niet vergeten. Niets was te veel, maar we hadden dan ook een geweldige en vriendelijke gastheer. Chapeau

14. fam. arentsen

Pracht locatie. Perfect onderhouden, heel gezellige terrasjes, vriendelijke en vlotte bediening. Voor kinderen zeer geschikt. Echt genieten.

15. Gerrie Timmerman

Heel mooie locatie!
    Vriendelijk personeel.
    Heel geschikt voor kinderen.
    We hebben een mooie middag gehad met kinderen en kleinkinderen.
    En lekker gegeten.
    Een aanrader!

16. Gezin met tieners, entourage retro gezellig, vriendelijk personeel. Matige pannekoek als het je core business is...

17. Uiterst teleurstellende pannenkoeken gegeten. Erg klein, bleek en klef! Zwart gebakken stukjes gember en plakken koude fabriekskaas erop. En dat voor een boerderij!! En ook het ijs was niet lekker, geen boeren roomijs!

18. Lekker gegeten met mijn vriendin! Heerlijke pannenkoek gehad en voor mijn vriendin een overheerlijke soep als voorgerecht verder hebben wij nog een wandeling gemaakt door de natuur rondom Erve Brooks! Super leuke dag gehad en wij raden het mensen zeker aan!

19. Familie kikkert

Stamppotten buffet kerst 2015. 8 personen aan tafel. Tot onze verrassing eerst soep, wat niet bekend was van te voren. Waarom? Haalt de keuken de aanvangstijd van 17:00 uur niet? Van te voren moeten reserveren dus aantal gasten in de eetschuur is bekend.

Dan met gemiddeld 30 man langs één klein tafeltje met drie verschillende pannetjes stamppot. Veel te lang opgestane stukjes speklapjes. Kon je een gat mee in de tafel slaan, rookworst stukken lauw/koud. Wachten tot eerste aantal tafels wat gehaald hebben, dan zelf in rij staan met als gevolg beetje boerenkool (smaak babyvoeding) nog om te kiezen. Meiden van de bediening met aanvullingen rennen en elke keer maar een beetje. Keuken dus veel te laat met aanvullingen. Er zat meer dan honderd man, veel te kleinschalig van opzet. En het was allemaal echt slecht van smaak en lauw. Als ze dit soort buffetten al jaren doen is het echt schandalig, qua prijs, kwaliteit. En lezen ze ook geen recensies blijkbaar.

Dit was eens maar nooit weer. Volgend jaar gewoon maar weer wokken thuis.

3,5
  20. Adri en Hanny van Rooij

Afgelopen vrijdag een dagje ge-Ervenbrookst, samen met de kinderen en kleinkinderen genoten. Leuk dat avonturenpad met op het eind zelfs een pomp om de handen te wassen. Veel speelgelegenheid voor de kleintjes en veel terrasjes voor de ouders. Lekkere uitsmijters gegeten en poffertjes voor de kids. Vroeg eigenlijk voor de gein om een vliegenmepper i.v.m. de vele wespen en prompt werd er 1 gebracht. Komen hier zeker nog terug.

21. Prima plek. Super voor kinderen en aardige bediening!

22. Eigenlijk zijn we altijd wel tevreden over Erve Brooks, maar de laatste tijd vonden we de koffieprijs te hoog voor de kwaliteit en locatie. Wat echter de grootste ergernis is, is het volgende: snel vragen "wilt U nog iets te drinken," terwijl we de koffie nog niet eens op hebben. Ook gebeurt het dat de ene persoon de koffie op heeft en de ander nog koffie in het kopje heeft, halen ze het lege kopje al weg en willen de ander zelfs ook al mee nemen. Zijn we niet meer welkom of zitten we te lang? Jammer, want dit past totaal niet bij Erve Brooks. Tip: Ligt uw personeel hier eens over in.

23. Heerlijk genoten van de omgeving, de inrichting van de boerderijen, de terrassen en de speel mogelijkheden voor de kleine kinderen.

24. Ruim 9 euro voor een pannenkoek is gewoon te duur, zeker gezien de dikte niet erg ruim bemeten is. Hij smaakte daarentegen prima en ook op de bediening was niets aan te merken.

25. Gezellige, sfeervolle boerderij.
    We hebben een top dag gehad, lekker gegeten en de kinderen konden heerlijk spelen.

26. Wij komen al jaren bij Erve Brooks en altijd met veel plezier. Volgens ons hebben zij de beste pannekoeken uit Nederland en wij hebben toch al heel wat pannekoek-adressen bezocht. Maar meestal gaan we 2x in het jaar naar Erve Brooks. Zeer sfeervolle antieke boerderij. Uitstekende bediening , maar bovenal voortreffelijke kwaliteit. Ook goede keuze uit de dranken.
    Lieve mensen , ga zo door, dan hopen we nog jaren (terug) te komen.
    Groeten van de fam. Post uit IJsselmuiden.

27. Hier gegeten en aan onze tafel waren letterlijk alle pannenkoeken te hard gebakken. Twee ervan gewoon verbrand, werden na klacht wel opnieuw gemaakt en deze keer aanmerkelijk beter.
    Verder weinig keus als je hartige pannenkoek wil en relatief duur voor redelijk kleine pannenkoeken.
    De service was vriendelijk maar het wachten op met name de frisdranken was erg lang.
    Misschien iets te groot met te weinig personeel en weinig ervaring in de keuken?

28. Paul 424 punten

Op vrijdag rond 18.00 uur hier gegeten. Buiten ziet het er netjes en verzorgd uit met klimschuur voor kinderen en een groot springkussen. Binnen in 5 eeuwen oude schuur meerdere vertrekken om te eten. Zien er leuk en historisch uit met allerlei oude ambacht(artikelen). In 1 vertrek kun je zelfs met je geliefde/gezin apart eten. Persoonlijk vind ik z'n oude schuur gezellig om in te eten. De pannenkoek van oma (boerenjongens/appel/kaneel) is lekker maar geen €9,50 waard. Meerdere pannenkoeken voor €7,50 met 1 ingrediënt. Wil je nog spek/ui/appel etc erbij, kost dat 0,70 euro extra. Naturel pannenkoek €5,75. Pannenkoeken zijn groot maar niet echt dik, waardoor ik na 1 pannenkoek nog niet echt volzat. Dessert ijs is prijzig vind ik, dame blance €6,40 en vond hem niet speciaal. Bediening is allemaal jong maar wel met een glimlach.

6,3
  29. Vanmiddag met kleindochter (5) avonturenpad gelopen.

Leuk bedacht. Het eindigt bij het grote springkussen. Maar...om het beloofde kadootje te ontvangen moet je lopen naar de andere boerderij. Waarom? Commercieel goed bedacht -een grote snuisterijenverkoop! Maar kind/klantonvriendelijk. Na 2 km avonturenpad is het genoeg geweest!

30. K. 13 punten

Met een groep van 6 gegeten op zondagavond.

Heel erg veel lawaai op de deel, ontzettend onrustig.

Een tafel in het looppad gekregen, terwijl gevraagd was om een wat rustige plek (i.v.m. oude ouders die meegingen).

Mijn vader werd al snel duizelig van alle drukte om hem heen en niet te vergeten de erg wiebelende ronde tafel.

M.i. staat de deel TE vol met tafels.

V.w.b. hartige pannenkoeken kon ik alleen een avonturenpannenkoek op de kaart vinden.

Wijnglazen vind ik erg klein en te prijs van sorbets e.d. te duur in verhouding met de hoeveelheid ijs die geboden wordt.

5,1
  31. Hallo,

22 juni 2011 hebben wij het kinderfeestje van onze dochter gevierd!

Ze had 12 kinderen uitgenodigd meiden en jongens.

Het was een zeer geslaagd feest!

Gaaf avonturenpad.. bediening was erg vriendelijk..en het eten was erg goed.

Groeten fam Smit (Zwolle)

32. Erg gezellige tent, met vriendelijke bediening!

Voor kinderen is er veel te doen. Soms in het weekend nogal druk, maar door de week kun je gezellig hier zitten.

33. Het was geweldig! Het eten was erg lekker en de pannekoeken waren gigantisch! Maar ik kwam er niet alleen, want we hadden een deel gehuurd voor de familiedag.Het was geweldig, er is veel te doen en ook voor de kinderen is er een lollig speeltoestel. (ik ben er zelf ook in geweest, kan nog, ik ben 13 :p)
    Het enige dat een beetje jammer was, was dat het spek een beetje taai was, dus als dat wordt verbeterd, is het perfect!

34. Een z.g.n. stampotbuffet gegeten. Je zou verwachten in zo'n mooie oude boerenhoeve, dat de stampotten "ouderwets" lekker zouden zijn. Helaas, de stampot zuurkool, boerenkool en hutspot was erbarmelijk slecht. Een struktuurloze brei zonder énige smaak. Geen sliertje zuurkool of ui of wortel of blaadje boerenkool te bekennen. Het leek meer op een aantal leeggeschudde potjes babyvoeding. Met speklapjes als schoenzolen. Eet de stampot voortaan maar thuis.

2,3
  35. Pff veel te groot opgezet, de knusheid van een pannenkoekenhuisje gaat verloren. Grote groepen tegelijk kunnen eten. Wel is er gedacht aan de kinderen die vermaken zich prima. De keuze pannenkoeken vind ik beperkt voor de grote van de tent.

36. Heel erg mooi ouderwets een sfeervol. Als u van een niet vette en bijzonder lekkere pannenkoek houd, moet je hier zijn!

37. aad meulmeester

lekker leuk en sfeervol,goede bediening kom graag een keer terug

38. Robert de Boer

Prima gegeten. Een kleine kaart met vnl pannenkoeken. Erg sfeervol. Duidelijke saksische stijl van zo'n 150 jaar terug. Ook loopt het personeel in deze kleding.