• Lid sinds 23 juli 2011

Mykonos

Harmelen

1. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Il Cantinori

In het weekend hier gegeten. Nette zaak van binnen maar wij zaten buiten in de super gezellige achtertuin alwaar je je waant in het buitenland. Het eten was lekker maar pizza calzone was aan de bovenkant wel erg zwart, dit deeg allemaal verwijderd. Zelf de parmigiano e Tartufo genomen (spaghetti carbonare). Was afgewerkt met truffel schraapsel maar je moest wel goed kijken, miste de spekjes en het bordje was nou ook weer niet rijkelijke gevuld voor een volwassenen. Toetje panna cotta was lekker en bij de kinderen zat er veel chocolade op de Dame Bianca.
    Personeel is zeer vriendelijke en een gemoedelijke sfeer.

2. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Heinde & Ver
    Internationaal Woerden

Lekker gegeten hier. Voor 32,50 euro door de weeks en 37,50 euro in weekend per persoon verschillende gerechtjes bestellen.Drinken zit in de prijs en bij ons werd er door de serveerster goed gekeken bij lege glazen. Je kunt met je gezelschap 2 gerechtjes per keer bestellen en deze kwamen bij ons na ongeveer 15 a 20 minuten wachten door. Van vlees, vis tot kindergerechtjes. Patat kon je voortdurend bij bestellen. Voor ieder wat wils. Ik vond het heel lekker. Toetjes zijn ook heerlijk. 1 tip begin niet met de chocolade lavacake (nr46) want dan zit je gelijk vol!!

3. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Restaurant Olive

Paul

Bij binnenkomst gelijk aangesproken, heeft u gereserveerd? Ja! De man liep naar de bar waarop gelijk een andere serveerster aankwam lopen, heeft u gereserveerd? Ja, maar die andere is er al mee bezig.
    Tafel aan het raam in de serre met uitzicht over plas. Als de zon er vol opstaat, zoals vandaag, is het erg warm. Gelukkig ging af en toe de schuifdeur open voor een verkoelend briesje. Restaurant is verder sfeervol maar zat maar voor 40 % vol.

2 X mix grill en gyros schotel gekozen. Wordt geserveerd op houten planken, met patat in een korf en een emmertje mayo.
    Bij die houten planken begin ik gelijk te twijfelen aan de hygiëne aangezien ik veel snijnaden zag in het hout.
    Vlees was lekker maar niet bijzonder, de salade was vies zuur. De gyros schotel met uienringen was doorsnee.

En dan de bediening, ronduit rommelig. Een man verstaat slecht nederlands, wij begrepen af en toe niet wat hij bedoelde, het meisje luisterde niet, ik was nog drinken aan het bestellen en ze liep al weer weg zodat ze daarna weer voor 1 drankje kon gaan lopen. Er zat een beestje in een glas drinken, hier wat van gezegd en ze kwam terug met een nieuwe Fanta (deze stond later wel gewoon op de rekening).

Dame blanche als toetje, was versierd met trosje rode besjes. Mijn kind nam er een hapje van en spuugde het gelijk weer uit. Zat schimmel op!
    Toen ik hier wat van zei, zei de ober: Ok, bedankt! Nadat ik hem wilde vragen waarvoor hij mij bedankte was hij al weer weg.
    Nee ondanks het sfeervolle restaurant zullen ze ons hier niet meer terugzien.

5,7
  4. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor New Golden House

Hier afgehaald. Kon niet pinnen i.v.m. storing. Vrouw die later kwam zei dat ze dan wel volgende keer zou betalen en opeens deed pinapparaat het weer!?

Tomatensoep is lekker, pangangvlees is niet mals. Foe yong hai was ook niet vers, zaten harde stukjes in. Gebakken banaan was wel lekker met een krokant laagje. Verder kreeg ik geen kroepoek van het huis terwijl ik toch voor dik vijftig euro bestelde.

De rekening wordt uit het hoofd opgeteld. Als je om eenbon vraagt krijg je alleen het totaal bedrag vermeld op bonnetjes. Je kunt dus niet controleren of alles juist is.

Nee dit is niet super allemaal.

5. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor China
    Chinees-Indisch Lettele

16-08-14 hier weer gegeten. Rijden speciaal voor dit restaurant 1x per jaar tijdens onze vakantie naar Lettele.. Je bent fan of niet. Voor het eerst in aangebouwde stuk gezeten wat buffet om staat. Oude gedeelte vind ik toch wat gezelliger om te zitten.

Het buffet was weer geweldig. Wat is Chinees toch lekker als het vers en mals is. Voor 19,95 kun je nu all-in eten van buffet inclusief bier, wijn, fris en dessert bolletjes ijs. Kinderen tot 9 jaar 8,95 euro.

De afhaal was ook weer mega druk dus meer mensen weten dat dit een top restaurant is. Alleen moeten ze de smalle longdrink glazen vervangen door grotere glazen.

Volgend jaar kom ik zeker weer.

6. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Timber's Brasserie

Op onze vakantie hier gegeten met twee kinderen. Deze konden voor 8,95 euro gebruik maken van het Bolo buffet met poffertjes, patat, spaghetti, bitterbal, kipnuggets en broccoli.
    Ik had voor 19,50 de kipsate xl geserveerd met schaaltje saté saus. Smaakte prima, maar wel te veel aangebrande (gegrilde) stukjes. Schnitzel was ook goed maar niet bijzonder. Alles geserveerd met puntzak friet met te klein schaaltje mayonaise, zaten aparte kruiden doorheen. Lekker! Crème brûlée was hoogtepunt!
    Bij de rekening krijg je een voucher om binnen week nog een keer te komen eten en dan eten de kinderen gratis. Nou we hebben een deal!

7. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Sirtaki

In deze vakantie gekeken op eet.nu voor een goeie Griek. Vanaf Holten dus richting Nijverdal, eindje rijden maar het was niet voor niets. De gastheer is een voorbeeld voor iedere uitbater van een restaurant, wat een vriendelijke man. Hij begroette ons met ouzo van het huis, ook de kinderen kregen een "ouzo", weet nog steeds niet wat het was maar de kinderen vonden het lekker.
    Mandje kruidenboter met brood genomen, heerlijk, te weinig sneetjes brood, geen probleem en mochten bijbestellen van de gastheer. Werd aangevuld en stond achteraf niet op de rekening.
    Mix grill gekomen, zie foto. Vlees erg mals en zelfs de rijst was lekker! Alleen van de salade mag wel wat extra's gemaakt worden, niet bijzonder.
    Nagerecht Dame Blanche. Werd op plat bord geserveerd met warme chocolade. Niet echt handig, moet volgens mij in een ijscoupe.
    Verder snap ik de hoge cijfers helemaal. Top restaurant met een top gastheer.

8. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Oniro

Paul

Dat ik de eerste ben die een recensie schrijf over dit restaurant verbaasd me. Bij binnenkomst kom je gelijk in vakantie sferen, wat een prachtig restaurant. Prachtige muur schilderingen en oude deuren versieren je uitzicht.

Voorgerecht Hollandse garnalen, lekker maar niet bijzonder en zeker geen 11,90 euro waard. Kruidenboter mag wel wat meer want er bleef Nog aardig wat brood over. Wat mij ook verbaasde is dat ze brood weer weghalen na het voorgerecht. Je hebt er toch voor betaald en een vol mandje ging weer terug.

Hoofdgerecht mix grill genomen. De tzatziki was lekker fris, de kipfilet heerlijk mals, souvlaki wat taai, gyros lekker en het varkensmedaillon geweldig maar de suzuki was de topper! Alles wordt geserveerd met patat in een frituur mandje, leuk maar het wordt daardoor wel sneller koud denk Ik. Ook is er een salade naar wat je gebruik van kan maken.

Als nagerecht dame blance genomen. Veel chocosaus om er over te gooien en voor de jarige en sterretje in dessert. Ook nog kersen toet geproefd. Deze was erg zoet. .. moet je van houden. Bediening was zeer vriendelijk, en een kinderijsje voor een volwassene was ook geen probleem.
    Het restaurant zat voor 70% vol en een gezellige sfeer en muziek rustig op de achtergrond.

Het is niet de goedkoopste Griek maar het eten is lekker en genoeg. Voor de jarige nog een kadootje van de zaak gekregen. ..erg attent en leuk. Nee deze eigenaar en zijn medewerkers (allemaal netjes in bedrijfskleding) doen er alles aan om u een leuke avond te bezorgen. Ga zo door!!!

9. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Mykonos

Paul

Vier patat gyros besteld. Je kunt niet pinnen. Ruim 25 min gewacht terwijl ik niet het idee had dat het super druk was. Vrouw draagt handschoenen, man staat te zweten boven het eten. Veel gyros over patat maar de knoflooksaus leek wel melk zo dun. Gyros was niet bijzonder. Deur staat hele dag open (rij er vaker langs) dus ook vliegen in de zaak. Eerste en laatste keer.

10. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Aris Frieterie

In de vvv gids van Lochem gelezen over loarnse frieten en onze smaak interesse was gewekt. Dus op laatste dag van de vakantie naar Aris Frieterie gereden en daar een jumbo loarnse frieten besteld voor 2,50 euro ( zie foto). Is iets duurder dan de gewone friet die ze daar ook verkopen.
    Maar moet eerlijk bekennen dat ze inderdaad lekkerder en krokanter zijn. Toen we aan het eten waren aan 1 van de 9 terrasjes tafeltjes kwam de eigenaar naar buiten en vroeg of alles naar wens was en of de friet smaakte. De eigenaar vertelde dat de loarnse friet niet geschild worden maar geraspt. Ik kom regelmatig in een snackbar maar heb nog nooit meegemaakt dat een eigenaar op het terras alle tafels afgaat om te vragen of alles na wens is. Leuk om zn enthousiaste ondernemer te zien die oprecht geïnteresseerd is in de meningen van zijn klanten. Top!!!
    Terras is tevens netjes schoon.
    Enige nadeel is dat je vlak aan de drukke weg zit met veel verkeer.
    Voor de rest lekker gegeten en super service!

11. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Daily-in restaurant

Zo ff uitbuiken op de bank. Op 28-8-13 hier gegeten. Konden het in eerste instantie moeilijk vinden omdat er nergens een nummer staat in de straat en daily-in ook nergens groot vermeld staat.

Boeren schnitzel en een zigeuner schnitzel besteld en voor de kinderen ook een plate met twee snacks en patat en groente.
    Eten was lekker en veel. Iets meer mayonaise zou wenselijk zijn want nu moesten we extra bestellen en voor dat de serveerster weer terug was met de mayo was de patat al koud. De serveerster liep ook alleen voor minimaal tien tafels en vergat ook een glas te brengen en deed de verkeerde spikkels op ijsje van zoon. Ze deed haar best maar was duidelijk te druk voor haar alleen.
    Als nagerecht koffie brulee genomen (zie foto). Werkelijk genieten zo lekker! !
    Bij afrekenen de eigenaar voldoende fooi gegeven maar bleef daar heel stoïcijns onder. Las in recensies dat meerdere mensen de eigenaar "vreemd" vonden, ik kan me er nu iets bij voorstellen. Aardig zijn kost niets en de tekst:" vriendelijk bedankt en ik hoop dat het gesmaakt heeft, graag tot een volgende keer" klinkt toch beter dan: bedankt, daag! Behoorlijk arrogant of had de eigenaar het te druk? Ja dan moet je meer personeel aannemen.

Dus eten lekker/veel voor goede prijs.
    Service zou veel beter kunnen

12. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor 't Langenbaergh

In laren beland en daar op Eet.nu gekeken voor een goed restaurant. Met een 8.6 gemiddeld was de keuze snel gemaakt. Toch al snel spijt van onze keuze. Binnen voortdurend last van vliegen maar nog erger zijn de ramen binnen die overal sporen van vliegenpoep vertonen. Het restaurant prefereert een chique uitstraling maar hierdoor begin je gelijk al te twijfelen aan de hygiëne van het restaurant of is het nu een stamkroeg? Liep opeens ook een hond door het restaurant.
    Dan het eten, een varkens saté en een schnitzel besteld. Kreeg 1 stok met vlees in lekker saté saus. Vlees was lekker alleen te weinig voor 16 euro.
    De schnitzel was kaal geserveerd, geen gebakken uitjes of spekjes erbij. De kinderen hadden een poppetje van snacks met patat. Leuk geserveerd voor kinderen met een aapje op een stokje maar de kinderen vonden het niet super lekker. De gebakken aardappelen waren super vet, de salade was wel lekker. De appel compote was het hoogtepunt en de lekkere stoelen waar je op zit. Niet voor herhaling vatbaar.

5,7
  13. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor De Basiliek
    Mediterraans Lochem

Net eet etablissement en bediening zeer vriendelijk. Gegrild varkenshaasje en spareribs traditioneel besteld en voor de kinderen een hamburger menu.
    Spareribs een dikke tien, super mals en heerlijk gekruid.
    Varkenshaasje ook lekker, ietwat droog aan binnenkant maar dat werd door champignonsaus weer goed gemaakt.
    Een hamburger wat zwart gegrild.
    Aan alle service was te zien dat eigenaren hun best doen om de gasten het na hun zin te maken. Ga zo door!

14. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Merlot
    Nederlands Lochem

Vanavond zaterdag 17-08-13 hier wezen eten. Terras is gezellig aangekleed met parasols, binnen bijna alle tafels gereserveerd. Hebben kipsate-, schnitzel-, kippenvleugeltjes menu besteld.
    Serveerster kwam na tien minuten wachten met drie riante borden eten aan de tafel. Zat bij eten ook veel patat en diverse groentes, waaronder rode kool in een witlof blaadje dat bijzonder lekker en apart was.
    Kippenvleugeltjes erg lekker en veel.
    Kipsate erg mals en lekkere satésaus.
    Vriendelijke bediening
    Snap het hoge cijfer op eet.nu
    Erg lekker/veel gegeten voor leuke prijs!
    Kom zeker terug.

15. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Houten

Live en cooking gedaan met tien volwassenen en vier kinderen. Vooraf komt de bediening alles uitleggen en bedient je perfect de hele avond. Eten is buffet met voor iedereen wel wat lekkers, wokken, Chinees, Italiaans, Nederlands etc. kinderen konden koekjes bakken.
    Desserts zijn super lekker. Zeer geslaagd!

16. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Pizzalijn Salvatore

Paul

Calzone pizza gehaald. Eigenaar is een echte Italiaan die echte Italiaanse pizza's kan maken. Pizzeria zit in een soort kelder, beetje verouderd. De pizzabakker is zeer vriendelijk en ingrediënt extra is geen probleem voor zelfde prijs. Mijn calzone was rijk gevuld en overheerlijk. Mensen hier moet je naar toe voor een echte Italiaanse pizza. Mijn complimenten, u gaat mij vaker zien.

17. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Bogor Permai
    Chinees-Indisch Diemen

Paul

Voor mezelf en een collega hier eten gehaald. Alleen afhaal mogelijk. Bij binnenkomst valt op dat alles keurig netjes schoon is. Je kunt de keuken inkijken. Vriendelijke bediening. Kan opgewarmd worden als je wilt. Kleine bakje met rijst of bami/nasi of mihoen met 2 soorten vlees, groenten en heel ei kost €9,50. Het eten is werkelijk heerlijk. Verse producten en heerlijk gekruid. Voor een dikke tien mag de prijs 1 euro na beneden.

18. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Rax Corner & Sparerib King

Hier verleden week tussen de middag met m'n vrouw gegeten. De slechtste patat die ik ooit heb gegeten, waren doorbakken en dus keihard. Broodje frikandel met curry werd met ketchup geserveerd. De muziek stond keihard. Er werd om 13 uur al bier gedronken door klant. Nooit meer!

1,6
  19. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Cuisine Sapphire

Voor mezelf en 3 andere collega's babi pangang gehaald en grote loempia. Vlees is heerlijk mals en de bami prima. De loempia was lekker volgens andere collega. Bij de afhaal staan ook mini loempia's voor het wachten incl kroepoek. Nette afhaal en zeer vriendelijke mensen. Goede prijs/kwaliteit.

20. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Erve Brooks
    Pannenkoekenhuis Gelselaar

Paul

Op vrijdag rond 18.00 uur hier gegeten. Buiten ziet het er netjes en verzorgd uit met klimschuur voor kinderen en een groot springkussen. Binnen in 5 eeuwen oude schuur meerdere vertrekken om te eten. Zien er leuk en historisch uit met allerlei oude ambacht(artikelen). In 1 vertrek kun je zelfs met je geliefde/gezin apart eten. Persoonlijk vind ik z'n oude schuur gezellig om in te eten. De pannenkoek van oma (boerenjongens/appel/kaneel) is lekker maar geen €9,50 waard. Meerdere pannenkoeken voor €7,50 met 1 ingrediënt. Wil je nog spek/ui/appel etc erbij, kost dat 0,70 euro extra. Naturel pannenkoek €5,75. Pannenkoeken zijn groot maar niet echt dik, waardoor ik na 1 pannenkoek nog niet echt volzat. Dessert ijs is prijzig vind ik, dame blance €6,40 en vond hem niet speciaal. Bediening is allemaal jong maar wel met een glimlach.

6,3
  21. Paul's profielfoto
    Paul heeft China toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
  22. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor China
    Chinees-Indisch Lettele

Paul

Op zaterdag tussen 18.00-20.00 uur hier gegeten. Gezellig en gemoedelijk Chinees restaurant, zat voor 95% vol en ook bij de afhaal voortdurend klanten. We hebben gekozen voor het lopend buffet voor € 11,95 pp. Kinderen tm 9 jaar betalen € 6,50 pp. Het buffet is werkelijk heerlijk, warm en diverse gerechten waar je uit kunt kiezen. De mini loempia is super lekker. Voor de kinderen alleen mini frikadellen. De bediening is prima, stralen rust uit ondanks drukte! De meeste sorbets zijn € 4.00 en chocolade apart voor de Dame Blanche zoals het hoort.

Hier gaan we deze vakantie zeker nog een keer eten! Top!

23. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Woody's
    Nederlands Holten

Paul

Op vakantie en op Holterberg deze bistro aangetroffen. Ziet er van buitenkant leuk en gezellig uit. Dus proberen maar met de kinderen. Na uurtje snel weer weg! Buiten stikt het van de wespen. Het eten in deze vreetschuur is ongeloofelijk slecht, zwarte pannenkoeken, verbrand en zwart vlees! Snel mijn armen losgerukt van de plakkerige tafel en wegwezen hier! Nooit meer!

1,6