Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Etten-Leur verdeeld zijn.

1. Prima eten in een gezellige sfeer.

2. Het is hier altijd heerlijk, niet alleen het eten maar ook de sfeer en vriendelijkheid van de mensen maakt alles een fijne ervaring om hier te zijn. Ogen dicht en je waant je in de Griekse zon en sfeer.

3. M. Rogiers

Eten was super lekker, sfeer is goed en de bediening is ook goed.

4. Rob de Vries

Op zondag met mijn gezin bij Orestis gegeten. Het is hier altijd goed. Lekker eten, vriendelijke bediening, volle tent. Dit is een restaurant waar je naar terug blijft gaan.

5. Heerlijk gegeten bij Orestis! Griekse tafel was heerlijk en ruim voldoende. De wat jonge bediening was niet helemaal top.

6. De bediening was vriendelijk. De eigenaar is erg charismatisch en toegankelijk. Het eten was over het algemeen lekker. Zelf vond ik de gyros wat tegenvallen. Ik zou hier opzich nog wel een keer naar terug gaan, al vind ik een Griek best snel erg prijzig worden.

7. Christiaan Van der Smissen

Na een maand geleden met mijn echtgenote bij Orestis te hebben gegeten, gister met mijn afdeling geweest. Wederom lekker gegeten en goede service.

8. Richard

Lekkere versgebakken broodjes met vers beleg. Veel variatie in broodjes. Broodje 1854 is een aanrader. Ook veel keuze in gekoelde dranken en versnaperingen.

9. Heerlijk gegeten en geweldig geholpen door de dames die aan het serveren waren.

10. M. van Sundert

Wat een fijn restaurant, héél vriendelijk, attent personeel, véél aandacht voor de klanten én optimale service!
    Natuurlijk ook belangrijk te vermelden dat het eten/drinken buitengewoon goed was, véél keuze! Enig minpuntje was de kou die door het grote raam te voelen was, maar mocht de pret nièt drukken…

11. Tafel en bestek niet schoon. Eten was onder de maat in verhouding met de prijzen.
    Zeer vriendelijke bediening.

3,4
  12. Jan de Groen

Heerlijk gegeten bij Orestis in Etten-Leur, zeer vriendelijke en attente bediening, en de gerechten waren heerlijk! Echt een aanrader voor de liefhebber van klassieke Griekese gerechten!

13. M van Dapperen

Altijd vriendelijke ontvangst en goede nette snelle bediening. Eten wordt ook snel geserveerd, al zal dat er wel vanaf hangen hoelaat met binnen komt lopen.
    Dat het altijd druk is zegt genoeg, erg fijn restaurant met goed eten.

14. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader.

15. Rick Lodewijk

We hadden al veel goede dingen van Vrienden over Orestis gehoord.
    Voor ons was het de eerste keer. Het was inderdaad erg lekker en de sfeer is voortreffelijke. We komen zeker terug. We zullen zeker dit restaurant aan onze vrienden aanbevelen.

16. Henny van de Straat

Super gezellig, bediening jong maar onder goede begeleiding.
    Prijs/ kwaliteit dik in orde 👍

17. Heidi Lahousse

Het was super, alleen de friet en de rijst stond al op de tafel, terwijl het hoofdgerecht nog moest komen, waardoor de friet en de rijst niet meer warm waren en de friet was een beetje weinig. Maar ondanks deze kleine minpuntjes hebben we heel lekker gegeten 👍.

18. Patricia de Geus

Gister heerlijk geluncht bij Petit Saveurs. Een mooie gezellige zaak, het eten wordt mooi geserveerd en de bediening is super. Wij komen zeer zeker snel weer een keer langs.

19. Jan Koedijk

Zoals al jaren komen we er frequent of laten we bezorgen. Fijne bediening, heerlijk eten en gemoedelijk sfeer. Absolute aanrader!

20. Erg lekker gegeten, in een gezellige sfeer.

21. Super snel en zoals gewoonlijk weer heel lekker.

22. Vertaal van English naar Nederlands

This restaurant is really good with delivery. And also the eating is so good. I love it.

23. Teleurstellend, kerstmenu 2021 afgehaald. Smaakloos en sober, weinig groente, bouillon een lachertje. Bruto winst voor restaurant zal erg hoog zijn…
    Jammer.

24. Virginia Joosten

Ontvangst vriendelijk, bediening (één vd eigenaren?) voorkomend, servicegericht en beleefd. Het restaurant oogde verzorgd en gezellig.
    Het gekozen gerecht lag smaakvol opgemaakt op het bord en het smaakte ook prima.
    De kwaliteit van de verdejowijn liet, naar onze smaak, wat te wensen over. Mogelijk punt van verbetering.
    Zeker aan te bevelen!

25. Basilla Schouw

Verschrikkelijk!
    Zo vaak, natte vieze ongare friet.
    Nooit maar dan ook nooit iets van gezegd of een slechte recensie gegeven maar dit slaat alles.
    Ik bel omdat ik heel even geen aansluiting krijg bij thuisbezorgd, grote bek???
    Tot een x op zondagmiddag wanneer de tent vol staat.
    Zelf wat minder friet eten dan en de zaak van je vader verpesten.
    Eerst zelf iets opbouwen en dan dik doen en naast je schoenen gaan lopen, denk daar maar aan wanneer je klanten zo te woord gaat staan.
    Tot gauw!

26. An sich sfeervolle ruimte en vriendelijke bediening. Eten en de presentatie daarvan is echter zeer matig. Het eten wordt gepresenteerd op donkere borden, wat de smakelijkheid niet ten goede komt. Carpaccio en een stoofpotje bijv. ziet er op donkere borden niet uit en er wordt door de kok weinig aan gedaan om het geheel er wat aantrekkelijker te laten uitzien. Tongschar was papperig en had veel graat, gewoon niet lekker! Tegen de bediening er wel een opmerking over gemaakt, maar geen reactie uit de keuken ontvangen. Niet voor herhaling vatbaar.

3,9
  27. Met een groep van 10 onze 45e trouwdag gevierd en het menu aan de eigenaar overgelaten. Dat was zeker een hele goede keuze. Heerlijk en zeer gevarieerde Griekse tafel gekregen. Uitgebreid en van hoge kwaliteit. Wij hebben een heerlijke en super gezellige avond gehad en kunnen met een tevreden gevoel terug kijken op een geslaagde trouwdag. Met dank aan het hele supervriendelijke team van Orestis.

28. Afhaal en bezorg Etten-Leur

Netjes verzorgd.
    Vlot bezorgd.
    Voldoende sushi.
    Vriendelijke bezorger.

29. Leuk en gezellig restaurant. Eten is altijd goed en lekker. Vriendelijke en vlotte bediening. Op verzoek aanpassen van een gerecht is geen probleem. De eigenaar komt altijd even aan tafel vragen of alles in orde is. De vader van de eigenaar staat ook vaak achter de bar alles in de gaten te houden. Bij t afrekenen krijg je ook altijd een lekker likeurtje.