De Honingpot in Epe

Corona informatie

De Honingpot laten bezorgen?

• Veganistisch

1337411905 86
1464119486 89
1482220569 86

1. Snelle bezorging. Eten was nog goed warm

2. Super goede service. Ik ben geopereerd aan een maagverkleining en hier hielden ze super rekening mee! Wij gaan er zeker nogmaals naartoe

3. Altijd een leuke sfeer en heerlijke pannenkoeken, ook voor een andere samenstelling zijn ze toe bereid. Leuk om té zien en proeven hoe er weer andere menu's zijn. Een top restaurant.

4. We hebben afgelopen week weer eens bij dit restaurant gegeten en het was weer goed, het terras was mooi en gezellig ingedeeld, we hebben genoten als vanouds, een echte aanrader.

5. Wij komen vaak in Epe en omgeving en eten regelmatig op zondag avond op weg terug naar huis even ergens wat. Na langere tijd weer eens bij De Honingpot wezen eten, maar was teleurstellend. Op mijn boerenpannenkoek zaten diepvries groenten. Ook het fruit was allemaal uit blik. De reactie van de bediening hierop was iets als "daar kunnen we niets aan doen". Volgende keer eten we maar weer ergens anders.

6. Op 14-12-2019 met een groep van 40 mensen gegeten bij Honingpot.
    Drank is er snel. Wachten op je eten duurt veel te lang. En als het komt dan krijg je een aangebrande spekpannenkoek. Geen succes deze keer. Jammer.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  7. We hebben heerlijk gegeten, top koks en een gezellige vriendelijke bediening!!

8. Heerlijke pannenkoeken, de sfeer in het restaurant is ook prima. Niet te massaal, lekker knus.

9. Chantal sperling

Geweldig gegeten veel en goede kwaliteit, service bediening was vlot en vriendelijk

Kinderen mochten iets uitzoeken na het eten
    Voor herhaling vatbaar

10. In aug 2019 uiteten geweest bij de Honingpot in Epe. Het was erg druk (er was ook braderie in het dorp). Bediening gaf keurig aan dat het wat langer kon gaan duren dan gebruikelijk. De rijkelijk belegde pannenkoeken waren heerlijk! Er is veel keus. Heb nog nooit zo vol gezeten na het eten van een pannenkoek. Bediening is vriendelijk. Een aanrader!

11. Heerlijk gegeten en er hangt een gemoedelijke sfeer.

12. Jan van het Ende

Afgelopen weekend met een grote groep gegeten bij De Honingpot. Iedereen kreeg tegelijk zijn of haar eten, het smaakte allemaal geweldig en de service was correct en snel. Kinderen hebben zich vermaakt en waren gelukkig met hun knuffel. Wij komen graag terug.

13. Heerlijk gegeten. Leuke en snelle bediening. Top avond.

14. Zeer slecht, wij komen al jaren bij de honingpot maar wat ons vanavond is overkomen. 😞 Wij zijn gevlucht! We hebben een uur gewacht op ons eten na een uur wachten was onze bestelling niet compleet en kregen we een bord om de andere pannenkoek te delen. Inmiddels waren de kinderen niet genieten.... wat een drama! Geen honingpot meer voor ons!

15. Voor de lekkerste pannekoeken moet je echt bij De Honingpot zijn. Heerlijk gebakken met het ouderwetse korstje.
    Slechts enkele minuten na het opgeven van de bestelling al geserveerd door het vriendelijke personeel.
    Ruim en gezellig ingericht en leuke speelruimte voor de kids.
    Woon er helaas niet in de buurt. Maar kom hier zeker nog eens terug!
    (foto: pannekoek met appel/rozijnen/kaneel)

16. Met vriendinnen uit eten geweest. De tafeltjes staan vrij dicht op elkaar. Stoelen schuif je tegen elkaar als je van tafel wilt gaan. Wel gezellig ingericht.

Veel keuze op de menukaart. Ook 'verrassende' pannekoeken. Wij bestelden allemaal een andere pannenkoek. Vriendelijke bediening. Ook kon er wel wat aangepast worden aan pannenkoek. Hoefden niet lang te wachten op bestelling. De pannenkoeken zijn groot qua portie. Had er meer dan genoeg aan. Dessert was ook lekker.

Parkeren kun je in de nabije omgeving.

17. Thea van Zon

18. Kamerling

Zeer vriendelijke bediening. Heerlijk pannenkoeken en glutenvrij voor onze jongste prima voor elkaar. We gaan zeker vaker hier eten.

19. J. Mastenbroek

Gezellig en goed pannenkoekenhuis en vooral een aanrader met kinderen.

20. Hele lekkere pannenkoeken. Echt een aanrader.

21. Een geslaagde avond. De pannenkoeken waren allemaal erg lekker en de prijzen zijn ook nog schappelijk. We hadden een jarig kind in ons gezelschap en er hingen balonnen boven de tafel en er werd vuurwerk geregeld. Super!

22. Gerrit Spans

Als je de pannenkoeken van de honingpot in Epe gewend bent en je eet een keer in een ander pannenkoekenrestaurant valt het altijd tegen.
    Overheerlijke pannenkoeken. De Franse pannenkoek is mijn favoriet.

23. Ron Docter

24. R.Ijzerman

Goede en fijne sfeer. Bediening klantvriendelijk. Heerlijke pannenkoeken in een grote variatie.

25. Spontane ontvangst, prima bediening en een zeer smakelijke maaltijd.
    Aanbeveling: voor de kleintjes kunststof borden.
    Komen zeker terug!

26. Alles was goed en lekker van smaak

27. Goede en snelle bediening en heerlijke pannenkoeken.

28. We hebben hier heerlijk gegeten samen met kinderen en kleinkinderen.
    De sfeer is er gezellig en de bediening is goed en vriendelijk.
    De kleinkinderen hebben ook genoten in de mooi aangelegde speeltuin en tot slot mochten ze nog een presentje uitkiezen. Geweldig!
    Dit restaurant is een echte aanrader en we komen hier zeker nog eens terug.

29. Bart Lenderink

Prima pannenkoekenrestaurant om eens gezellig met het gezin te eten!!

30. Heerlijke pannenkoeken en vriendelijk personeel

31. Met twee personen heerlijk gegeten zonder reservering.
    Het restaurant heeft een zeer prettige en warme uitstraling en het personeel is zeer vriendelijk!

Het restaurant uitgekozen op basis van de recensies hier en die hebben niets teveel gezegd! Het eten, de pannenkoeken, waren hemels!! Je zit goed vol voor een super prijs! En mocht je het niet op krijgen dan is er ook nog de mogelijkheid hem mee te nemen!

Wij hadden een pannenkoek met spek en kaas en eentje die de abnormaal wordt genoemd (spek, kaas, ham, champignons en gebakken eieren).

Na hadden we een koffie en thee deluxe. Zeer aan te raden en laat je erdoor verrassen ;)

Kortom, een aanrader dus!
    En voor de mensen die liever iets anders hebben dan een pannenkoek, ook dat is mogelijk!

32. Op Moederdag. Gereserveerde tafel om 18.00 uur gereed ondanks de drukte. Pannenkoeken waren weer van een voortreffelijke kwaliteit. Bij betaling , klein presentje voor de moeders, (klein)-kinderen mochten een klein presentje zoeken uit een echte schatkoffer. Prima gedaan.
    Pannenkoek eten bij de Honingpot zeer aan te bevelen. Uiteraard wel bespreken.
    Kleinzoon zei ; Opa gaan we weer gauw hier naar toe !.

33. B.steenbergen

Het was weer geweldig we eten er vaak met onze (klein)kinderen en valt heel goed in de smaak. Voordat we gaan wordt er al door de kleinkinderen meegedeeld "we nemen het knuffel menu" en ze rennen al snel naar de speelhoek. De pannenkoeken zijn hartstikke goed en het ijs ook en de bediening is oke.

34. B.J. Logtenberg

Wij zijn daar al meerdere keren geweest met de kinderen en kleinkinderen. We waren met ons 10-en. Wij rijden er gerust 70 km voor om daar te eten. Het is zeer goed. Goede bediening en hele goede pannenkoeken met ruime keuze. Ondanks dat elke tafel bezet was, was alles op tijd. Ook het ijs na de maaltijd was op tijd en smaakt heel goed en voor de kleinkinderen een speciale versierde. De kleinkinderen kregen een presentje mee.

35. Als afsluiter van ons weekendje weg hebben wij met onze kinderen hier pannenkoeken gegeten. Het was in 1 woord geweldig! Heerlijke pannenkoeken, ruime keuze, en ondanks de drukte werden we snel en goed bediend! 1 van de dames had zelfs nog even tijd voor een gesprekje met ons zoontje. Super! Een echte aanrader! :)

36. We zaten in het eerste gedeelte van het restaurant, vlak naast de ingang/uitgang, geen ideale plek. Eten was prima, helaas miste ik de ananas, ik heb zelf maar de borden weggebracht, er kwam maar geen serveerster langs voor de lege borden.

37. Een fantastisch 5 gangenmenu voor een leuke prijs

38. Familie Kruithof

We waren met 22 man. Alle pannenkoeken kwamen op hetzelfde moment. Het was erg lekker!

39. Danielle S

Weekje vakantie gehad in Epe en goede recensies gelezen over dit restaurant, daarom daar wezen eten.
    En inderdaad het was top! Gezellig restaurant, heel vriendelijke en goede bediening en heerlijke pannenkoek gegeten. Ruime keus op menukaart. Echt een aanrader!

40. Fortuin

We hebben 3 mei genoten van het menu: De vijf Rond. Een heel leuk idee en zeker een aanrader. De sfeer in de Honingpot is gemoedelijk en vriendelijk. Tot een volgende keer.
    Groeten van Rija, Noraly, Jack en Hil

De nieuwste recensie
  41. Prima Pannenkoekenhuis. De kinderen voelen zich daar op hun gemak. Gezellige tent. Kwaliteit eten goed. Zeer vriendelijk personeel. Vlotte bediening. Komen daar zeker terug

42. Diana Posthumus

In een hele relaxte, bijna huiskamer, sfeer zalig gegeten. Een pannenkoek zoals een pannenkoek moet smaken.

43. Dorien Henny

Heerlijk gegeten en de sfeer is heel gezellig.

44. Gisteravond bij de Honingpot gegeten. Doen we wel vaker gezellige entourage vriendelijk personeel.
    Het eten was weer perfect of nu een pannenkoek neemt een uitsmijter of de overheerlijke biefstuk.
    Fijne avond gehad. Daarvoor dank.

45. Erg goed pannenkoeken restaurant! Heerlijk gegeten en de bediening is erg vriendelijk! Eten word snel geserveerd. Leuk voor de kinderen. Zeker een aanrader.

46. Uitstekende maaltijden, biefstuk heel mals en veel diverse groentes. Vooral de patat is erg lekker en heel knapperig. Een aanrader. Ook de prijs van elk product is goed.

47. Thera Beekman

Super gegeten bij De Honingpot. Lekker snel het eten op tafel. Erg leuk voor de kinderen en doordat die ook een leuke speelplek hadden, was het voor de volwassenen ook even rustig tafelen.

Voorgerecht was erg goed. De pannenkoeken erg lekker en de bediening vriendelijk en ontspannen.

48. He he eindelijk een excellent (pannenkoeken)restaurant!!
    Alles goed verzorgd.
    Je vindt
    kwaliteit en kwantiteit op elk bord en heel leuk voor de kleintjes. Super hoor.

Geen minpunt te vinden

We hebben vanmiddag met zijn negenen een heerlijke middag gehad na ons bezoek bij die leuke dierentuin De Wissel.
    Een dikke 10.

He he wat een opluchting .Ze bestaan dus nog. Echt goede restaurants. We zijn de laatste tijd nogal wat kneuzen tegen gekomen.

Het is dat het 60 km van hier is....

49. Fam. Van Meerveld

Wij gaan uit Ermelo vaak even een pannenkoeken eten bij de honingpot op zaterdag
    Zeer aardige mensen en een heel goede en aardige bediening en zeker geen vet eten dus heel goed aan te bevelen.

50. anne 15 punten

Ik wil graag toch even een melding maken, nav deze site zijn wij hier naar toe gegaan. Nou echt de moeite waard hoor! Heerlijk gegeten, niet gereserveerd en het was echt ontzettend druk, maar we werden vriendelijk te woord gestaan en geholpen en we konden wachten op een tafeltje. De pannenkoek appel/spek en voor m'n man een biefstuk pannenkoek en voor de kids een heerlijk kindermenu met kadootje. Als nagerecht hadden we heerlijke verse aardbeien met ijs en slagroom en de kids een kinderijsje, maar die hadden bijna geen tijd want die wilden spelen. Echt een aanrader.

Met vr gr anne en jeroen en onze 2 dochtertjes

51. Andre en Anita

Heerlijk gegeten, goede sfeer! Goede, verse pannenkoeken gegeten, snel en vriendelijke bediening, kortom: helemaal goed!

52. Annelies

Gister pannekoeken gegeten die waren goed. Alleen vind ik het jammer dat als je kind geen pannekoek lust en een ander kindermenu besteld, het dan geen presentje krijgt. Het is voor een kind namelijk moeilijk uit te leggen dat 2 andere kinderen aan tafel wel een presentje krijgen maar hij niet omdat hij geen pannekoeken lust.

53. Wij hadden dit restaurant gevonden via internet nav onze zoekcreteria op kindvriendelijk. Dit is inderdaad ook echt ideaal. Maar verder viel het ons wat tegen.
    Omdat wij niet gereserveerd hadden gingen we op tijd. Helaas kregen we dus maar 1 1/2 uur de tijd, wat zorgde dat we het nagerecht echt naar binnen moesten proppen. De pannenkoek was redelijk tot lekker... wel vettig. Het nagerecht viel erg tegen. Had verse aardbeien met ijs en slagroom. De aardbeien waren bevroren. Deze hadden waarschijnlijk te koud in de koelcel gestaan. Toen we dit aangaven, werd er eerst gezegd: Dat kan niet (waarom zou ik hierover liegen?), en vervolgens werd er verder niets mee gedaan. Jammer! Want voor kinderen is dit een prima locatie en het is ook echt sfeervol.

54. petra 91 punten

Op aanraden hier gegeten. Echt een aanrader inderdaad. Pannenkoek is naar wens aan te passen. Goede bediening en geen lange wachttijd ondanks dat hele zaak vol zat. Ook kind wat bij ons was heeft genoten. Pannenkoek is erg lekker en ook sorbet daarna. Hier gaan we zeker naar terug.

55. Vriendelijke en flexibele bediening! Lekker gegeten!
    Eten: ruime keus, alles perfect bereid en goed gaar!
    Communiceren goed en doen hun best wanneer er wensen van klanten zijn met een dieet.

56. Mijn man en ik hadden na een lange dag fietsen trek in een pannenkoek, we stapten even na 19 uur dit restaurant binnen.
    Bediening: attent, vriendelijk, op tijd.
    We kozen de pannenkoek die buiten werd aangeprezen: die met aardbeien. Gewoon goed gebakken, prima smaak, met veel verse, zoete aardbeien plus drie bollen heerlijk ijs, voorzien van slagroom, creatief afgemaakt met spikkels choco en stukjes kiwi en watermeloen.
    Interieur, meubilair, parkeren, alles OK, een aanrader!

57. Een super restaurant!
    De pannekoeken smaken heerlijk.
    Je krijgt een groot bord vol met heel veel garnituur en een pannekoek met eventueel een boel vlees er bij.
    Als je in de buurt bent van de Honingpot zou ik er zeker gaan eten.

58. Jeroen & Rianne

Wij hebben hier met 8 man super kunnen eten. Een Pannekoekenhuis zoals een Pannekoekenhuis hoort te zijn. Veel speelruimte voor de kinderen, binnen maar ook buiten. Pannenkoeken waren rijkelijk belegd waardoor je ook gewoon moeite had om hem op te krijgen. Prijs is ook goed in verhouding. O ja en de soep vooraf was ook een lekkere goedgevulde soep.

59. Vanavond met z'n drieën waaronder 1 kind gegeten bij de Honingpot. Heerlijk en geweldig! Eten was erg lekker en smakelijk. Bediening uiterst vriendelijk en meewerkend en -denkend. Een kleine aanpassing op een menu-item is geen enkel probleem. Zelf had ik een speciale pannenkoek met speciale vulling (Thaise kip met cashewnoten). Erg lekker klaargemaakt, niet te lang en niet te kort gebakken, lekker mals. De garnituur was vers en fris! Kun je echt niet van de garnituur van ieder ander restaurant zeggen. De pannenkoeken waren heerlijk, al konden ze misschien iets minder dik zijn. Maar heerlijk, warm en gaar waren ze zeker.
    Bediening duurde zeker ook niet lang. Als iemand zei dat een collega er zo aankwam, dan kwàm die er ook zo aan. Je voelt je als klant echt een koning.
    Als ik weer in de buurt ben ga zeker nog eens!!
    A. Blauw uit Utrecht

60. Beste familie Honingpot,

zowel gisteren (donderdag 8 september), als eergisteren bij u
    naar grote tevredenheid gegeten.
    Heerlijk om nog ouderwets als klant!! behandeld te worden.
    Ons midweekje Epe zit er al weer op, maar als jullie beloven
    dit prijsniveau en deze charme te behouden, komen we in 2012 beslist terug.
    Met de meest vriendelijke groet,
    Trudi, Cees, Jan en Janneke uit Boskoop.

61. Vorige week zondag hebben we bovenverwachting hier lekker gegeten. Aan de buitenkant zie niet zo gauw dat het een behoorlijke zaak is. Vriendelijk en correct personeel. Zeer kinderwagen vriendelijk, een goede prijs en ruime keuze.

Wij komen hier in de toekomst zeker terug.

Christiaan, Ilse en Donna.

62. Onlangs voor het eerst hier gegeten. Aan de buitenkant zie je niet af wat voor grote zaak het is. Inrichting van de zaak is leuk en sfeervol.

De pannenkoeken waren boven verwachting lekker. De bediening was snel en netjes.

De prijs was wat je verwacht van een dergelijke restaurant. Al met al: zeer de moeite waard en wij komen hier vaker.

63. Wij komen helemaal uit Emmen en eten hier al jaren.

Erg gastvrij en vriendelijk personeel.

En volop keuze.

Echt de moeite waard, top pannekoekenhuis.

64. René 3150 punten

Een gezellig pannekoekenrestaurant. Verwacht geen topkwaliteit, maar het is wel een heel leuk restaurant waar iedereen (niet alleen toeristen) komt eten. Bediening is goed, prijzen zijn precies wat je verwacht van een gelegenheid als deze.

65. Heerlijk eten.

Leuke bediening, kindvriendelijk.

Echt de moeite waard.

66. Wij zijn hier vaste klant en de pannekoeken zijn heerlijk. De bediening is aardig en heel belangstellend. Je kan er fijn zitten en het is er altijd druk, maar wat wil je als je het zo goed doet!

67. Wat een succes formule en dat al zeker vijf jaar.
    We komen van 100 kilometer verder voor deze vriendelijke gastvrije mensen.
    Het is er vaak druk, maar er kan er altijd nog 1 bij.
    Buiten de pannekoeken is het misschien minder, maar zeg nou zelf, naar een Chinees ga je toch ook niet voor een patatje met?

Pannekoeken is met recht hun specialiteit.
    De kids die gaan er ook graag heen, altijd een klein cadeautje en altijd lol in de speelzaal.

Keep up the good work!
    Groet Franny.

68. Els Dekker

Zaterdag 12 april.

Een heel gezellig restaurant, met prima en vrolijke bediening.
    Wij waren met 13 personen en iedereen heeft heerlijk gegeten.
    Familie Dekker

69. Wij zijn er nu meerdere malen geweest, en zijn erg positief! Ze zijn ook goed bekend met glutenvrij eten. Verder erg kind vriendelijk

70. Gezellig en erg leuk voor de kinderen, we komen er erg graag. De pannenkoeken zijn heerlijk en ook van goede kwaliteit! De bediening is altijd erg gezellig. Een kleine nadeel het is er altijd erg druk, dus reserveren is wel nodig!

71. Marlies Pannekoek-Bijsterbosch

Heel gezellig,kids kunnen lekker spelen,leuke kindermenu's met verrassing.Bedieningis spontaan,en kindvriendelijk.

72. Zeer goede pannekoeken. De rest van het menu misschien niet zo goed maar de bediening was heel goed! Vooral toen wij met een grote groep kwamen. Lekker die pannekoeken!Probeer die met cashewnoten eens!

Eén vorige recensie
  73. Duur als je iets anders dan pannekoeken besteld. Ik heb ook lang moeten wachten en personeel was toen niet vriendelijk.

De nieuwste recensie
  74. Gewoon hartstikke leuk. Kinderen kunnen hun gan gaan, alle heel gemoedelijk en makkelijk! Super avond gehad. Bedankt!