• Lid sinds 16 juli 2009

La Place

Apeldoorn

La Place

Amsterdam

Brigitte en Harald heeft nog geen foto toegevoegd

1. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor De Lemsterbaai

Algemeen:
    De Lemsterbaai ligt iets buiten het centrum van Lemmer aan de jachthaven. Vanuit het restaurant en terras heb je fantastisch uitzicht over de haven. Het restaurant is gezellig met een echte openkeuken zodat je de kok aan het werk ziet en kan zien dat hij lekker en netjes bezig is

Bediening:
    De bediening netjes en atent.

Eten:
    Het eten is goed verzorgd, vers en lekker op smaak. Het enige jammerlijke is dat je als groente bij het eten een bakje standaard sla krijgt. Maak hier spercieboontjes of brocolli (of zo iets) van en je maakt de maaltijd af.

Prijs:
    Ondanks dat je toeristisch zit, betaal je geen hoofdprijs. Het is een nette prijs zelfs richting eetcafé.

Eindoordeel:
    Hier gaan we zeker vaker eten!!

2. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor La Place

Sinds een paar jaar is dit wegrestaurant een la Place geworden en ik kom hier graag. Het eten wordt met zorg bereid en is altijd ruim aanwezig. Bediening netjes.

Ik vind het altijd wel jammer dat je 's avonds geen broodjes meer kunt halen, zou lekker zijn om de trek te stillen op weg naar huis als je een keer laat thuis komt.

3. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor La Place

Dat was één keer, maar nooit meer. Het La Place concept staat voor goed eten en ook hier was daar niets op aan te merken, maar wat een bediening. De koks doen wel erg rustig aan met het bereiden van een maaltijd, met het gevolg dat je ruim een half uur staat te wachten in de rij. Ze deden echt geen stap harder omdat het druk was.

Met een dergelijke bediening kan je beter het restaurant sluiten. Het is dat ik weet dat La Place over het algemeen erg goed is, anders was ik nooit terug gegaan.

4. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor Het Raedthuijs

Een paar keer hier gegeten. Zeker de moeite waard.

Bediening:
    Netjes en vriendelijk. Ontvangst goed, maar tijdens de maaltijd iets te weinig aanwezig voor drankjes.

Eten:
    Erg lekker en het concept van per tafel delen is erg leuk. Hierdoor krijg je veel keuzes.

Sfeer:
    Het is een strak restaurant, maar je zit wel gezellig. Als het erg druk is wordt het wel rumoerig, helaas is het echter vaak te rustig (ze verdienen meer bezoek).

Een nette prijs.

5. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor De Slimmerick

Hier vrijdag met de hele familie gegeten. Alles was super verzorgd.

Bediening:
    Ondanks dat er een aantal relatief nieuwe serveersters waren, werden we super bediend. Alles was mogelijk om het gerecht zo te maken wat de klant wou hebben.

Eten:
    Erg lekker en goed op smaak. Er wordt duidelijk met verse producten gewerkt. Hier geen kant en klaar producten die opgewarmd worden, maar eerlijk en lekker eten.

Prijs:
    Precies wat je verwacht, ook hier weer een eerlijke prijs.

Al met al erg lekker en gezellig gegeten, komen hier zeker een keer terug.

6. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor Baarssen Visspecialiteiten

De plek in Urk waar je lekker een vers visje kan halen en eten.

7. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor Da Enzo

Toen we tien jaar geleden naar de polder kwamen en voor het eerst hier uit gingen was Da Enzo onze Italiaanse zon in een koude polder. We zijn hierna nog vaak hier komen eten en Da Enzo zelf blijft vrolijk.

Na het vertrek van zijn chef-kok naar een ander restaurant is zijn kwaliteit wel achteruit gegaan. Het is niet meer dat bijzondere Italiaanse restaurant met lekkere authentieke recepten en verse bereiding, het is nu helaas een standaard Italiaans restaurant geworden.

8. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor Le Mirage

Een restaurant waar Vakmanschap in bediening en eten nog met een hoofdletter wordt geschreven.

Het eten is vers, goed bereid en lekker op smaak. Ook de wijnen zijn goed.

Bediening is zakelijk en correct, maar toch erg vriendelijk.

Voor lekker op niveau eten hoef je niet de toren in, één verdieping stijgen is voldoende. We komen hier zeker terug

9. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor Chillers

Gisteren Tapas gegeten bij Chillers. De hoeveelheid was enorm, zowel van de koude als de warme tapas en de smaak was niet verkeerd: maar de meeste tapas waren van die kant en klare tapas, die hooguit warm waren gemaakt. Geen enkele tapas waarvan je zegt: wouw, verrassend. Wat een chef.

We zaten in de erker, leuk ingericht en uiteraard leuk kijken, maar het geluid kan nergens naar toe waardoor het erg lawaaiig is, je kan andere tafels goed verstaan. Gaat gedurende de avond irriteren, is erg onrustig.

Maar het is uiteraard ook een pub: de Guinness van de tap is en blijft lekker. Het pub gedeelte is overigens ook erg leuk.

De bediening is snel en netjes.

Al met al een leuke avond gehad maar het werd geen Spaanse zon in de polder, maar wel een leuke Ierse regenachtige avond.

6,1
  10. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor Frankie's Jungle Bistro

Erg leuk en gezellig restaurant. Verrassende kaart. Alle gerechten zijn lekker op smaak. Leuke bediening en nette prijs, alles voor een geslaagde avond.

11. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor De Honingpot
    Pannenkoekenhuis Epe

Onlangs voor het eerst hier gegeten. Aan de buitenkant zie je niet af wat voor grote zaak het is. Inrichting van de zaak is leuk en sfeervol.

De pannenkoeken waren boven verwachting lekker. De bediening was snel en netjes.

De prijs was wat je verwacht van een dergelijke restaurant. Al met al: zeer de moeite waard en wij komen hier vaker.

12. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor De Markies

Leuk en knus restaurant. Goede bediening. Het eten is verzorgd, maar kan iets meer op smaak worden gebracht.

Al met al een leuk restaurant voor gezellige avond.

13. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor Catharinahoeve

Een mooi, ruim restaurant met veel sfeer. We hadden een zoete pannekoek en een cappucino. De cappucino kwam uit een vergelijkbaar automaat als op het werk en was niet veel bijzonders.

De zoete pannekoek was gebakken in pan waarin hiervoor uien waren gebakken, dus om de hap kreeg je een combinatie van uien naar binnen.

De bediening was erg aardig, maar wij gaan hier niet meer heen.

5,7
  14. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor Eethuis De Pannekoekenkelder

Tijdens een dagje Amsterdam hier per ongeluk tegen aan gelopen. Leuk restaurant, wel druk en krap maar dat kan je verwachten op deze locatie. De pannekoek was fantastisch, niet dik, goed beslag en goed belegd. De zoete pannekoek was ook in een goede pan gebakken (geen uien smaak aan mijn appel). De koffie was niet bijzonder en bij de thee met melk werd koffiemelk gegeven. Toch maakt de pannekoek veel goed.

15. Brigitte en Harald's profielfoto

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  16. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor Rodon

Eindelijk: een restaurant in Emmeloord waar je lekker kunt eten, maar die ook super gezellig is. De gastheren zijn super, het is alsof je bij hun op visite komt. De live muziek (vrijdag en zaterdag) is super. Het volume is dusdanig dat je je tafelpartners goed hoort en het rest van het restaurant minder. Geeft een intieme en gezellige sfeer, het is net alsof we weer in Griekenland zaten.

Het eten is allemaal op smaak, de porties zijn goed en ook de wijn was lekker. De prijs is ook goed.

Al met al een aanrader. We komen hier zeker vaker terug.

17. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor The Place To Be Centrum

We eten niet veel patat, maar als we het eten dan hier. Lekkere patat, goede snacks, lekkere sauzen en altijd een leuke bediening.

18. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor Asian Paradise
    Chinees-Indisch Zeewolde

We gaan hier regelmatig met vrienden eten. De bediening is netjes en het eten is super. Je hebt een uitgebreid buffet (ook ijs), een wok en teppanyaki.

De spullen zijn vers en er is een ruime keuze. In tegenstelling tot veel wok restaurants is het servies ook keurig netjes en schoon.

De sfeer is zoals het hoort. Al met al de moeite waard voor een lekker avond wokken.

19. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor The Peppermill

Leuk restaurant met een goede kaart. Serre is mooi en bij mooi weer eten op het plein, is helemaal top.

Bediening was vriendelijk maar een beetje stug. Kok was aardig en heet je welkom.

Eten was lekker, spareribs mals en lekker pittig, maar vooral de cheesecake was verrukkelijk.

Ik kan niet wachten op het mooie weer, dan gelijk terras op.

20. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald schreef:

Dank voor je reactie. Ik was me al aan het afvragen of ik wel goed zat

mvg

Brigitte en Harald

21. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor De Slufter

Dit weekend gelogeerd bij Landal en omdat in Den Burg alles vol was gegeten bij De Slufter. Wat een verrassing. Misschien niet eerlijk, maar we hadden een toeristische maaltijd verwacht. Absoluut niet! Het eten is met zorg bereid en de bediening is aardig. Uiteraard veel kinderen waardoor het erg druk is, maar ook voor hun is er een leuke maaltijd.

Logeer je bij Landal, niet verder zoeken en hier gewoon lekker gaan eten. (kan je ook genieten van het heerlijke Texels bier)

22. Brigitte en Harald's profielfoto

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  23. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor Tessels Kwartier

Gisteren met plezier hier gegeten. Het is een klein gezellig restaurant met één persoon in de bediening en één persoon in de keuken. Je moet hier niet naar toe voor een snelle hap, maar als je een gemoedelijke sfeer kunt waarderen, je de tijd gunt voor een leuke maaltijd en een keer écht lekker wil eten, dan moet je hier zijn. Dit is geen toeristen maaltijd, maar gewoon super. Alles is vers en met zorg bereid. Vooral het lam was voortreffelijk.

De bediening is super aardig. Je bent hier echt bij hun te gast.

24. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor Diamant
    Chinees-Indisch Epe

Een goed Thais /Chinees restaurant. Gerechten smaken goed en worden mooi opgediend. Zeker de Thaise gerechten zijn erg goed.

Bediening correct en vriendelijk.

25. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor Restaurant Pomo

Door mijn Surinaamse collega een aantal keren hier mee naar toegenomen. Leuk knus restaurant met een gemoedelijke sfeer.

Eten is lekker en wordt vers gemaakt. Uitgebreide kaart met ook diverse tropische drankjes.

Goede plek voor leuke avond uit.

26. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor Hotel Emmen

Nieuwjaarsdag binnen gekomen voor een lang weekend. Hotel is perfect. Zeer ruime kamers.

Het hotel was mooi versierd. Het eten was mager. Omdat het druk was hadden we bewust voor een standaard maaltijd gekozen, maar ook die was mager. Het ontbijt was uitgebreid, maar versfruit was zeer zelden aanwezig. Ook het zelfbakken van een eitje is een leuk idee, de bakplaat was ook groot genoeg, maar iedereen blijft er lekker voorstaan dus je kan er niet bij.

De bar was slecht bezet. Je kon ook geen borrelhapjes bestellen.

Al met al: goed hotel en een goede locatie om de omgeving te verkennen, maar niet om te gaan eten.

27. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor Casareccia Surace

Leuk, modern restaurant.

Eten is goed, lekkere pasta, maar niet uitzondelijk. Dessert viel wat tegen (geen vers ijs).

Bediening was snel en netjes.

28. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor 't Voorhuys

We gaan hier regelmatig uit eten. Menu wordt regelmatig ververst zodat je elke keer weer kunt genieten van wat anders.

Eten is vers, opmaak is verzorgd en porties zijn goed. Drank kaart is uitgebreid. Bediening is netjes, vriendelijk en attent.

Restaurant heeft een leuke sfeer, maar mag misschien een keer wel iets vernieuwd worden (is al jaren hetzelfde).

29. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor La Strada
    Italiaans Epe

Wij gaan hier regelmatig uit eten. Bediening is zeer correct.

Pasta's zijn lekker en ook de pizza's zijn goed.

Sfeer binnen is ook erg gezellig.

30. Brigitte en Harald's profielfoto
    Brigitte en Harald heeft een recensie geschreven voor Le Mirage

Leuk restaurant met verfijnde gerechten. Gerechten zijn ook goed op smaak.

Persoonlijke ontvangst en vriendelijke bediening.

Prijs is niets te hoog voor de geboden kwaliteit.

Restaurant zelf iets kil, maar wel leuk uitzicht als je bij het raam zit.

Meer updates